abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168856744
Altijd weer zoeken naar deze topics, zet het gewoon lekker in TV waar het hoort :')
  zondag 12 februari 2017 @ 17:48:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168856772
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze zit zelf ook op Diederik enigszins dus wat dat betreft, nou ja spreidt op drie kandidaten, Thomas blijft mijn Mol maar Sanne is een mooie reserve.
Het is hier thuis een twistpunt; de een zit op Thomas (al nagenoeg vanaf het begin) en de ander (ik) op Sanne sinds Sigrid weg is.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168856950
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is hier thuis een twistpunt; de een zit op Thomas (al nagenoeg vanaf het begin) en de ander (ik) op Sanne sinds Sigrid weg is.
Ik zit vanaf het begin op Thomas omdat hij in de eerste aflevering een rare handbeweging maakte bij Art aan tafel, het was misschien een beetje vergezocht maar op dat moment kwam het op mij heel erg over alsof hij aan zijn houding aan het denken was hoe hij overkwam op televisie of op andere kandidaten, de enige die dat zou doen met een logische reden is de Mol aangezien hij de opdracht al kent :P Eigenlijk werd Thomas alleen maar bevestigd in de afleveringen daarna, zeker in de tweede aflevering, en Sanne groeide in haar rol als reservemol bij wijze van spreken, en dan vooral de voorafgaande aflevering, hoe dan ook alle ballen voorlopig nog op Thomas :D er.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')