abonnement bol.com Unibet Coolblue
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 01:28:16 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168147735
Veel kandidaten roepen wel eens van wie zij 'zeker' zijn dat die de mol niet is. Of tijdens het kijken strepen we zelf mensen af omdat ze te veel 'kandidatengedrag' vertonen, of te veel geld binnen hebben gehaald.
In dit geval heb je ook een Yvonne die naar het schijnt 100% op iemand in heeft gezet, en ook tijdens het test-praatje aangaf dat ze Roos als mol verdacht. Aangezien Yvonne naar huis is, zouden we kunnen concluderen dat Roos dus níét de mol is (Yvonne zou tenslotte anders de test niet als slechtste hebben gemaakt).

Het leek me eigenlijk wel handig om dit jaar eens een topic te hebben waar mensen hun gedachten spuien over wie we af kunnen strepen van ons lijstje 'potentiële mollen'. Hieronder spui ik ook mijn ideeën over kandidaten, en die vul ik dan aan met die van jullie. Kijken of er iemand overblijft die níémand nog afstreept :D

Wie is de mol NIET?
Roos - (Yvonne heeft de test volledig op haar ingevuld en ging naar huis)
Jochem - (Vertoont oprechte kandidaten-reacties i.m.o.)
Imanuelle - (In beide afleveringen persoonlijk voor geld in de pot gezorgd terwijl dat niet had gehoeven)
Sanne - (In beide afleveringen persoonlijk voor geld in de pot gezorgd terwijl dat niet had gehoeven)
Thomas
Sigrid

Sommigen gaan wat tegen mijn gevoel in. Zo zat ik (tot Yvonne eruit ging) o.a. op Roos, maar ook wat op Sanne en met Imanuelle in mijn achterhoofd. Maar als we even 'objectief' kijken zijn ze ook gewoon afstreep-mogelijkheden. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar ik doe ook maar gewoon wat :P
Vincent zat bijv. vorige aflevering op Thomas, Diederik en Sanne en is met die invulling van de test ook naar huis gegaan, maar aangezien dat verspreid is over 3 durf ik dan niet te zeggen dat ze alledrie de mol niet kunnen zijn.
Nja, brandt los :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 15-01-2017 03:31:10 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168147925
Ik zat ook te denken aan letten op spontane, kinderlijke reacties, zoals Imanuelle vorige week een keer (weet even niet meer waarop), of Thomas deze aflevering die helemaal verheugd was bij het horen van de eerste opdracht.
Ik know, een tricky en subjectieve methode, maar je moet toch wat :P
Somebody that I used to know
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 01:41:18 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168148083
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zat ook te denken aan letten op spontane, kinderlijke reacties, zoals Imanuelle vorige week een keer (weet even niet meer waarop), of Thomas deze aflevering die helemaal verheugd was bij het horen van de eerste opdracht.
Ik know, een tricky en subjectieve methode, maar je moet toch wat :P
Ja klopt, maar soms stapelen ze op en overtuigen ze je écht. En 9 van de 10 keer blijkt dat achteraf ook goed te zijn geweest (je hebt altijd wel een keer gehad dat je juist de daadwerkelijke mol níét verdacht en afschreef als 'kandidaat' :D )
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 15 januari 2017 @ 01:47:26 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168148217
Vooralsnog heb ik een paar kandidaten waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat ze de mol niet zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168148272
Van die test over roos is wel een erg zwak argument :P
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 02:04:31 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168148623
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:49 schreef -Magica- het volgende:
Van die test over roos is wel een erg zwak argument :P
Hoezo? Dat zijn juist de sterkste :P Je valt niet af als je op de goede mol zit
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168148804
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo? Dat zijn juist de sterkste :P Je valt niet af als je op de goede mol zit
Maar zat ze wel echt alleen op roos? Je weet niet wat voor vragen ze stelden en of die ook op anderen toepasbaar zijn. Misschin wist ze niet alle antwoorden..
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 02:23:34 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168148909
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:15 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Maar zat ze wel echt alleen op roos? Je weet niet wat voor vragen ze stelden en of die ook op anderen toepasbaar zijn. Misschin wist ze niet alle antwoorden..
Tuurlijk, ze zal vast (al dan niet 'per ongeluk') vragen op anderen hebben ingevuld. Maar stel dat Roos de mol zou zijn geweest, en Roos is degene waarop zij de meeste vragen heeft ingevuld, dan zou Yvonne sowieso niet de test het slechtst gemaakt hebben van alle 8 mensen, er vanuit gaande dat de anderen op dit punt van het spel nog lang niet de meerderheid van de vragen op de juiste mol invullen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168149285
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tuurlijk, ze zal vast (al dan niet 'per ongeluk') vragen op anderen hebben ingevuld. Maar stel dat Roos de mol zou zijn geweest, en Roos is degene waarop zij de meeste vragen heeft ingevuld, dan zou Yvonne sowieso niet de test het slechtst gemaakt hebben van alle 8 mensen, er vanuit gaande dat de anderen op dit punt van het spel nog lang niet de meerderheid van de vragen op de juiste mol invullen.
Nou dat betwijfel ik, Misschien waren er allemaal vragen die voor twee mensen zouden kunnen gelden. Sowieso denk ik dat ze dat niet zo obvious laten zien. Ik denk overigens ook niet dat Roos de mol is :')
  zondag 15 januari 2017 @ 03:15:01 #10
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168149546
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tuurlijk, ze zal vast (al dan niet 'per ongeluk') vragen op anderen hebben ingevuld. Maar stel dat Roos de mol zou zijn geweest, en Roos is degene waarop zij de meeste vragen heeft ingevuld, dan zou Yvonne sowieso niet de test het slechtst gemaakt hebben van alle 8 mensen, er vanuit gaande dat de anderen op dit punt van het spel nog lang niet de meerderheid van de vragen op de juiste mol invullen.
Nou ja, Marit kreeg het voor elkaar om eruit te gaan op de juiste mol terwijl er nog 7 mensen (incl. mol) over waren (en in jouw voorbeeld zijn het trouwens 7 mensen, tenzij Diederik de mol is natuurlijk).

Verder schrijf ik zelf Jochem, Sigrid, Roos en Imanuelle af als mol. Dat zijn gelijk ook de grootste kanshebbers om volgende week af te vallen (denk dat er wel een eliminatie zal zijn, maar 1 van de weken erop niet).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 03:30:27 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168149770
Hmm, misschien heb ik het toch mis dan. Maar ik hou 'm lekker wel op m'n lijstje :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 15 januari 2017 @ 15:22:11 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168161828
Zo'n test vind ik ook niet overtuigend genoeg om iemand definitief weg te kunnen strepen.

Ik denk wel ook dat Roos niet de mol is. Die rechtbank op dracht vertelde ze haar verhaal zó ongeloofwaardig. Echt een nep mol actie.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_168165743
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef texelonia het volgende:
Zo'n test vind ik ook niet overtuigend genoeg om iemand definitief weg te kunnen strepen.

Ik denk wel ook dat Roos niet de mol is. Die rechtbank op dracht vertelde ze haar verhaal zó ongeloofwaardig. Echt een nep mol actie.
Mee eens, en daarbij denk ik ook dat het in het belang van de mol is om niet te veel onnodig de aandacht te trekken. Dat deed ze in de eerste aflevering juist wel, waardoor ze het vooral voor de echte mol makkelijker maakt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168167150
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tuurlijk, ze zal vast (al dan niet 'per ongeluk') vragen op anderen hebben ingevuld. Maar stel dat Roos de mol zou zijn geweest, en Roos is degene waarop zij de meeste vragen heeft ingevuld, dan zou Yvonne sowieso niet de test het slechtst gemaakt hebben van alle 8 mensen, er vanuit gaande dat de anderen op dit punt van het spel nog lang niet de meerderheid van de vragen op de juiste mol invullen.
Freek Bartels haalde zo de finale.
't Echte en 't ware!
  PR en moderator zondag 15 januari 2017 @ 18:26:44 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168168237
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:00 schreef Japepk het volgende:

[..]

Freek Bartels haalde zo de finale.
Nee da's juist andersom. Freek kreeg telkens een groen scherm ondanks dat hij op de verkeerde mol zat (iemand anders maakte dus telkens net een foutje meer dan hij, en verder had 'ie mazzel met die vrijstelling).
In dit geval zou Roos dan bijv. wél de mol zijn en zouden mensen eruit gaan ondanks dat ze de test op de goede mol hebben ingevuld :P

Een groen scherm is imo geen bevestiging dat je op de goede mol zit, maar een rood scherm is imo wel een bevestiging dat je (wanneer je de test volledig op 1 persoon hebt ingevuld) níét op de goede mol zat, snappie?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 15 januari 2017 @ 19:27:55 #16
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168170575
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee da's juist andersom. Freek kreeg telkens een groen scherm ondanks dat hij op de verkeerde mol zat (iemand anders maakte dus telkens net een foutje meer dan hij, en verder had 'ie mazzel met die vrijstelling).
In dit geval zou Roos dan bijv. wél de mol zijn en zouden mensen eruit gaan ondanks dat ze de test op de goede mol hebben ingevuld :P

Een groen scherm is imo geen bevestiging dat je op de goede mol zit, maar een rood scherm is imo wel een bevestiging dat je (wanneer je de test volledig op 1 persoon hebt ingevuld) níét op de goede mol zat, snappie?
Vooral zo vroeg in het stadium, niet iedereen kan nu al op de goede mol zitten, dan gaat er heel hard iets verkeerd :D Ik weet wel nog dat bij Anne-Marie bijvoorbeeld, vanaf de laatste vijf en zes iedereen wel op haar zat, en dat het daardoor een ander soort afvalrace was :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 15 januari 2017 @ 19:31:13 #17
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168170692
Kim Pieters was ook al vrij snel de verdachte van een grote groep. Alleen Arjen Lubach had het niet door toen. :')

Het lijkt mij sterk dat de mol een rol krijgt/wil waar hij/zij bijna geen invloed kan uitoefenen op het spel. Jeroen en Roos zouden normaal gesproken dus echt de mol niet kunnen zijn. Diederik wil ik nog niet afstrepen omdat we niet weten wat hij deed. Mogelijk was hij één van de schutters.

Sanne is ook geen mol, die doet alles wat een mol niet zou doen. Immanuelle en Jochem hetzelfde verhaal. Ze pakten alle drie geld wanneer het niet nodig was. Ik snap nog dat iemand een klein bedrag pakt om niet meteen verdacht te worden, maar dan ga je voor een klein bedrag.
pi_168181562
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee da's juist andersom. Freek kreeg telkens een groen scherm ondanks dat hij op de verkeerde mol zat (iemand anders maakte dus telkens net een foutje meer dan hij, en verder had 'ie mazzel met die vrijstelling).
In dit geval zou Roos dan bijv. wél de mol zijn en zouden mensen eruit gaan ondanks dat ze de test op de goede mol hebben ingevuld :P

Een groen scherm is imo geen bevestiging dat je op de goede mol zit, maar een rood scherm is imo wel een bevestiging dat je (wanneer je de test volledig op 1 persoon hebt ingevuld) níét op de goede mol zat, snappie?
In Freeks geval was het toch zo dat hij zijn testen niet het slechtst maakte, omdat zijn Mol telkens in hetzelfde groepje als Susan viel? In welke boot zat de Mol, naar welke plaats ging de Mol, etc.
't Echte en 't ware!
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 00:41:20 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168181568
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 00:40 schreef Japepk het volgende:

[..]

In Freeks geval was het toch zo dat hij zijn testen niet het slechtst maakte, omdat zijn Mol telkens in hetzelfde groepje als Susan viel? In welke boot zat de Mol, naar welke plaats ging de Mol, etc.
Ohja klopt idd.

Maar dat verklaart nog steeds niet hoe je af kan vallen als je de test op de juiste mol in hebt gevuld toch :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168181594
Ik heb zelf ooit in een WIDM-weekend gezeten, en je kunt die testen ook gewoon bar en barslecht maken. Als er nu al persoonlijke vragen over de Mol komen kun je daar misschien weinig mee.
't Echte en 't ware!
pi_168184645
Voor mij viel Immanuele af bij die kermisopdracht. Ze was net Daniël Boussevain.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 10:21:26 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168184681
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor mij viel Immanuele af bij die kermisopdracht. Ze was net Daniël Boussevain.
Dit was prachtig ja _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 16 januari 2017 @ 14:30:02 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168190461
Ik denk trouwens dat Roos en Jeroen ook wel afgestreept kunnen worden omdat ze in afl 1 in de heli zaten en in afl 2 ook afgezonderd waren. Twee afleveringen waarbij ze geen invloed op de pot hadden, lijkt me niet logisch voor de mol.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 07:57:43 #24
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168212716
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:30 schreef texelonia het volgende:
Ik denk trouwens dat Roos en Jeroen ook wel afgestreept kunnen worden omdat ze in afl 1 in de heli zaten en in afl 2 ook afgezonderd waren. Twee afleveringen waarbij ze geen invloed op de pot hadden, lijkt me niet logisch voor de mol.
In de rechtbank viel ¤1000 te verdienen. Dus Jeroen had theoretisch wel invloed op de pot.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 17 januari 2017 @ 08:54:49 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168213182
Ik wou het net komen aanpassen ja, was ik even vergeten :')
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:58:12 #26
444042 natasja230
Spaans zwervertje
pi_168279376
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 03:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Nou ja, Marit kreeg het voor elkaar om eruit te gaan op de juiste mol terwijl er nog 7 mensen (incl. mol) over waren (en in jouw voorbeeld zijn het trouwens 7 mensen, tenzij Diederik de mol is natuurlijk).
Twee jaar geleden was dat ook. Toen werd ik op het verkeerde been gezet in het begin omdat Evelien in aflevering 2 al naar huis moest terwijl ze de helft van de test op Margriet had ingevuld..
  zondag 22 januari 2017 @ 11:19:13 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168337982
De groep kiest Diederik als coach bij de estafette opdracht. Blijkbaar vertrouwt de groep hem? Oftewel wordt hij niet erg verdacht als mol in de groep.

Er is geld verdwenen tijdens die opdracht. Als de mol dat heeft gedaan (want waarom zou een kandidaat dat doen? De rest weet niet dat jij het was dus je maakt jezelf er niet verdacht mee bij de rest), was het dus niet Diederik, want die heeft als coach het geld niet aangeraakt.

Bovendien liggen die t-shirts van hem er veel te dik op met verwijzingen naar de mol.

Diederik is dus niet de mol.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 januari 2017 @ 11:29:00 #28
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168338158
En Imanuelle en Sigrid ook niet. Zij stelen het molboekje van Jochem en de vragenlijst van Thomas. Waarom zou de mol dat doen? Die heeft er toch niks aan?

Bovendien zijn ze behoorlijk fanatiek en heeft Imanuelle in afl 1 en 2 al aardig wat geld verdiend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 januari 2017 @ 12:03:42 #29
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168338814
Een molboekje "stelen" kan nog enigzins, om te kijken hoerver iemand jouw verdenkt. Lijkt me overigens er sterk aangezien de Mol info krijgt over hoe de testen gemaakt zijn.

Als Mol zijnde een vragenlijst stelen, tja waarom zou je dat doen???? Zeker als die in een koffer zit.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 22 januari 2017 @ 12:34:36 #30
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168339465
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:03 schreef Xummon het volgende:
Een molboekje "stelen" kan nog enigzins, om te kijken hoerver iemand jouw verdenkt. Lijkt me overigens er sterk aangezien de Mol info krijgt over hoe de testen gemaakt zijn.

Als Mol zijnde een vragenlijst stelen, tja waarom zou je dat doen???? Zeker als die in een koffer zit.
Denk dat Sigrid nu snel zal afvallen, dit soort geheimzinnige acties (Nadja, Marit, Peggy) laten ze meestal alleen zien wanneer ze toch weten dat de kandidaat in kwestie voor de finale afvalt.

Enige uitzondering zou dan wellicht Sofie zijn (en de speelwijze van Sigrid lijkt daar wel wat op).

Mag haar wel, maar mits een enorme verrassing zal ze niet in de buurt van de finale komen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 22 januari 2017 @ 14:42:35 #31
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168343211
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef texelonia het volgende:
En Imanuelle en Sigrid ook niet. Zij stelen het molboekje van Jochem en de vragenlijst van Thomas. Waarom zou de mol dat doen? Die heeft er toch niks aan?
Indirect misschien wel. Door iemand informatie te ontzeggen, kun je ervoor zorgen dat diegene de test slechter maakt en er wellicht uit vliegt. En dat is handig als dat een grootverdiener voor de pot was. Maar het is wel een omslachtige manier misschien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  maandag 23 januari 2017 @ 11:43:49 #32
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168368105
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef texelonia het volgende:
De groep kiest Diederik als coach bij de estafette opdracht. Blijkbaar vertrouwt de groep hem? Oftewel wordt hij niet erg verdacht als mol in de groep.

Er is geld verdwenen tijdens die opdracht. Als de mol dat heeft gedaan (want waarom zou een kandidaat dat doen? De rest weet niet dat jij het was dus je maakt jezelf er niet verdacht mee bij de rest), was het dus niet Diederik, want die heeft als coach het geld niet aangeraakt.

Bovendien liggen die t-shirts van hem er veel te dik op met verwijzingen naar de mol.

Diederik is dus niet de mol.
Dit inderdaad. Diederik was na Jeroen mijn hoofdverdachte, maar hierdoor is hij flink op mijn lijst gedaald.
  maandag 23 januari 2017 @ 13:22:49 #33
459363 Hyped
HypedDutchVideos @Youtube
pi_168370319
Sigrid en immanuelle vind ik sowieso geen mollen!
Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg&lt" target="_blank"
pi_168371451
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 11:19 schreef texelonia het volgende:
De groep kiest Diederik als coach bij de estafette opdracht. Blijkbaar vertrouwt de groep hem? Oftewel wordt hij niet erg verdacht als mol in de groep.

Er is geld verdwenen tijdens die opdracht. Als de mol dat heeft gedaan (want waarom zou een kandidaat dat doen? De rest weet niet dat jij het was dus je maakt jezelf er niet verdacht mee bij de rest), was het dus niet Diederik, want die heeft als coach het geld niet aangeraakt.

Bovendien liggen die t-shirts van hem er veel te dik op met verwijzingen naar de mol.

Diederik is dus niet de mol.
Neen. Zoals je al zegt kiest de groep hem. Waarom? Omdat hij de dikste van de groep is en het logisch is om degene waarvan je verwacht dat hij niet hard kan lopen als coach neer te zetten. Als hij per se mee wil doen met die estafette moet hij dus tegen de groep ingaan en maakt hij zichzelf alleen maar verdacht. Dus hij moest wel meegaan met de groep.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 23 januari 2017 @ 14:14:54 #35
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168371705
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Indirect misschien wel. Door iemand informatie te ontzeggen, kun je ervoor zorgen dat diegene de test slechter maakt en er wellicht uit vliegt. En dat is handig als dat een grootverdiener voor de pot was. Maar het is wel een omslachtige manier misschien.
Molboekjee die blijven liggen en worden meegepakt vind ik nog tot daar aan toe, maar in persoonlijke spullen zitten is echt not done.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_168504080
Tijdens het kijken dacht ik : diederik, waarom 3500?! Maar tijdens het bieden dacht ik : het is als mol gunstiger om juist 0 of weinig (niet opvallen) te bieden, om zo de premie duur te maken en de ruimte te vergroten om die pot leeg te trekken. Dat pleit diederik vrij volgens mij.
Somebody that I used to know
pi_168504412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:05 schreef Postbus100 het volgende:
Tijdens het kijken dacht ik : diederik, waarom 3500?! Maar tijdens het bieden dacht ik : het is als mol gunstiger om juist 0 of weinig (niet opvallen) te bieden, om zo de premie duur te maken en de ruimte te vergroten om die pot leeg te trekken. Dat pleit diederik vrij volgens mij.
Dat was Jochem. Diederik bood 2700.
pi_168510305
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:22 schreef Sectumsempra het volgende:

[..]

Dat was Jochem. Diederik bood 2700.
Ik heb het teruggekeken :
Jochem : 0
Diederik : 3500
Imanuelle : 0
Sanne : 750
Sigrid : 1500
Thomas : 2000

Edit : ik heb het dus over die vraag vooraf hé? Hoeveel zijn drie jokers je waard? Daar wordt namelijk beïnvloed hoeveel geld er uit de pot kan.
Somebody that I used to know
pi_168839184
Sanne is het ook niet. Ze drong veel te veel aan op die S van Molboekjes, terwijl ze ook heel gemakkelijk met Diederik mee had kunnen gaan. Daarmee is ze het definitief niet.
Somebody that I used to know
  zaterdag 11 februari 2017 @ 23:10:28 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_168839525
Edit: al gekraakt, klopt niet helemaal

Er was ook een vraag over de het eveelheid geld die de Mol bij de button-opdracht had binnengebracht. Opties waren 100, 530 of niks. Sanne had 10, Imanuelle 620. Dus dan blijft over dat de Mol geen geld heeft binnengebracht, en dat geldt enkel voor de 3 mannen.

Ergo: Sanne en Imanuelle zijn beiden niet de Mol
pi_168843368
Deze in de reacties van de Facebook pagina van WIDM is ook een mooie:

"Er is toch maar een hele kleine kans dat Diederik de mol is? Ima, jochem en diederik kregen hun scherm niet te zien. Een van die 3 zou een rood scherm hebben gekregen. Imanuelle en Jochem zaten vol op Diederik (Sanne en Thomas minder). Als een van hen rood had gekregen dan maakt dat Diederik als mol onwaarschijnlijk. Als zij geen rood scherm hadden gekregen, had Diederik die wel gehad en is hij dus niet de mol. Tenzij Ima en Jochem liegen of de test belachelijk slecht hebben gemaakt"

https://www.facebook.com/(...)2tn%22%3A%22R9%22%7D
  zondag 12 februari 2017 @ 01:51:32 #42
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_168843935
Denk dat het al een tijdje duidelijk is dat de mol een man moet zijn.

Verder lijkt me de finale ook wel makkelijk te raden (wie daar heen zullen gaan), maar wellicht weten ze ons te verrassen. Wel heel duidelijk in elk geval wie volgende week zal gaan sneuvelen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 12 februari 2017 @ 02:20:13 #43
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168844319
Denk niet dat het Diederik is, want als mol weet je wie op wie zit.
Sanne zegt dat ze op Jochem zit, waarom zou hij bij de maaiopdracht, zich trgenover haar dan onnodig verdacht maken, terwijl het woord vrij duidelijk was.

Imma, is voor mij nog steeds te fanatiek en valt daardoor ook af.

Blijft over Jochem, Thomas en Sanne.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_168845175
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat het al een tijdje duidelijk is dat de mol een man moet zijn.


Waarom?
Somebody that I used to know
  zondag 12 februari 2017 @ 08:18:51 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168845216
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:10 schreef Blik het volgende:
Edit: al gekraakt, klopt niet helemaal

Er was ook een vraag over de het eveelheid geld die de Mol bij de button-opdracht had binnengebracht. Opties waren 100, 530 of niks. Sanne had 10, Imanuelle 620. Dus dan blijft over dat de Mol geen geld heeft binnengebracht, en dat geldt enkel voor de 3 mannen.

Ergo: Sanne en Imanuelle zijn beiden niet de Mol
Sanne bracht niets binnen want de ¤ 10 die zij meldde was al door Imanuele gemeld.
Imanuele 530 de Thomas 100.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168855583
Misschien is het al voorbij gekomen maar Diederik kan de Mol niet zijn.
Bij de test weten we nu dat het rode scherm was voor Immanuelle, Jochem, of Diederik.
Zowel Immanuelle als Jochem zaten vooral op Diederik.
Diederik zat op Sanne maar dat kan je negeren want hij is even het onderwerp van gesprek.

Thomas en Sanne hebben hun scherm wel gekregen.
Thomas zat op Sanne.
Sanne heeft op drie kandidaten ingezet waarvan volgens mij de meeste op Diederik.

Hoe dan ook, als Diederik de mol was geweest, dan was Thomas er vandaag logischerwijs uitgevlogen (of Sanne met al dat gespreid). Dat is niet gebeurd.

Enige logische conclusie is dat Diederik de mol niet kan zijn en mijn verdachte blijft Thomas al vanaf de eerste aflevering overigens.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:13:49 #47
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168855995
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
Sanne is het ook niet. Ze drong veel te veel aan op die S van Molboekjes, terwijl ze ook heel gemakkelijk met Diederik mee had kunnen gaan. Daarmee is ze het definitief niet.
Dit inderdaad.
pi_168856023
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:13 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Het enige vreemde bij Sanne was, als je de Mol niet bent, waarom zou je de andere kandidaten dan vertellen hoe Diederik de S probeerde te negeren.....
  zondag 12 februari 2017 @ 17:19:27 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168856100
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het enige vreemde bij Sanne was, als je de Mol niet bent, waarom zou je de andere kandidaten dan vertellen hoe Diederik de S probeerde te negeren.....
Om ze te laten denken dat Diederik de mol is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168856119
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Om ze te laten denken dat Diederik de mol is.
Ze zit zelf ook op Diederik enigszins dus wat dat betreft, nou ja spreidt op drie kandidaten, Thomas blijft mijn Mol maar Sanne is een mooie reserve.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 12-02-2017 17:56:23 ]
pi_168856744
Altijd weer zoeken naar deze topics, zet het gewoon lekker in TV waar het hoort :')
  zondag 12 februari 2017 @ 17:48:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168856772
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze zit zelf ook op Diederik enigszins dus wat dat betreft, nou ja spreidt op drie kandidaten, Thomas blijft mijn Mol maar Sanne is een mooie reserve.
Het is hier thuis een twistpunt; de een zit op Thomas (al nagenoeg vanaf het begin) en de ander (ik) op Sanne sinds Sigrid weg is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168856950
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is hier thuis een twistpunt; de een zit op Thomas (al nagenoeg vanaf het begin) en de ander (ik) op Sanne sinds Sigrid weg is.
Ik zit vanaf het begin op Thomas omdat hij in de eerste aflevering een rare handbeweging maakte bij Art aan tafel, het was misschien een beetje vergezocht maar op dat moment kwam het op mij heel erg over alsof hij aan zijn houding aan het denken was hoe hij overkwam op televisie of op andere kandidaten, de enige die dat zou doen met een logische reden is de Mol aangezien hij de opdracht al kent :P Eigenlijk werd Thomas alleen maar bevestigd in de afleveringen daarna, zeker in de tweede aflevering, en Sanne groeide in haar rol als reservemol bij wijze van spreken, en dan vooral de voorafgaande aflevering, hoe dan ook alle ballen voorlopig nog op Thomas :D er.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')