abonnement Unibet Coolblue
pi_168146673
De laatste twee dag twee of drie keer een scheut pijn in/bij/naast mn rechter bal. Net alsof iemand er een trap in geeft. Verder nergens last van lijkt het, ken dr lekker mee knuffelen, plassen, klaarkomen, niets geen last. Lijkt wel als dat wanneer ik de bijbal aanraak ik weer dicht bij een pijnscheut ga komen.

Is dat te weinig pijn voor een bijbal ontsteking? Tis zaterdag avond dus ff naar de dokter gaat niet, maar je vraagt je toch dingen af.
Cooky
pi_168146718
Kan ook zijn dat je bal is gedraaid
pi_168146808
Ja ik wil je niet naar het ziekenhuis jagen , maar er zijn ook mensen die effe in de auto stappen en dan bij de ehbo gaan, die heb je bij het ziekenhuis, meestal klein uurtje in de wachtrij en dan word je geholpen en zeg dat je dan rond 5 weer thuis bent?

Ja of je laat het even afwachten , doe ik ook vaak
pi_168146933
Maar als je bal gedraaid is moet je toch kapot gaan van de pijn? Kan prima alles doen nergens last van. Net die ene draai 1 a 2x per dag. Wil ook niet voor niets naar de ehbopost rijden omdat die mensen ook wel wat beters te doen hebben dan naar mijn zak kijken, toch? Bleh, gekut :( #twijfel
Cooky
pi_168146942
ja als je bal gedraait is is het geloof ik een eitje, dan draaien ze hem gewoon effe recht en ben je zo klaar, maar kan ook ontsteking zijn of iets anders
pi_168146953
Is je bal rood en lichtelijk opgezwollen?.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168146960
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef Tom-my het volgende:
Maar als je bal gedraaid is moet je toch kapot gaan van de pijn
ummm hoeft niet perse maar dan krijgt je bal zuurstof tekort
pi_168146976
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef possetje het volgende:
ja als je bal gedraait is is het geloof ik een eitje, dan draaien ze hem gewoon effe recht en ben je zo klaar, maar kan ook ontsteking zijn of iets anders
Dat gaat niet 'zo even'. Als je bal is gedraait is er een operatie noodzakelijk.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168146994
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef Tom-my het volgende:
Wil ook niet voor niets naar de ehbopost rijden omdat die mensen ook wel wat beters te doen hebben dan naar mijn zak kijken, toch?
Hoi ehbo is net zoals bij de AH

die mensen vinden het vaak leuk om daar te werken dus die zijn niet sjachrijnig tegen je maar juist vriendelijk
pi_168147001
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef SecretPret het volgende:
Is je bal rood en lichtelijk opgezwollen?.
nee helemaal niet, gewoon lief aan het hangen aan de rechterkant :)

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:57 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Dat gaat niet 'zo even'. Als je bal is gedraait is er een operatie noodzakelijk.
:X
Cooky
pi_168147013
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:57 schreef SecretPret het volgende:
Dat gaat niet 'zo even'. Als je bal is gedraait is er een operatie noodzakelijk.
oww moslims draaien hem geloof ik ook even recht dacht ik, maar oke ik weet het verder ook niet,
pi_168147016
Heb je soms hard moeten hoesten?
<hr>
pi_168147047
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:59 schreef possetje het volgende:

[..]

oww moslims draaien hem geloof ik ook even recht dacht ik, maar oke ik weet het verder ook niet,
Wtf lul jij?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168147050
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Heb je soms hard moeten hoesten?
Nee wel last van mn maag gehad een week en daar wat maagzuur remmers/wandbeschermers voor gehad, buiten dat al tijdje last van mn rechter schouder/zij, maar dat was volgens de dokter niet veel bijzonders.
Cooky
pi_168147078
Kan een liesbreuk zijn. Heb je meer last met hoesten?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_168147080
Als je bal gedraaid is dan was je al in het ziekenhuis geweest :) Een kogel zou dan zelfs de pijn verlichten
Nieuw is niet altijd beter.
pi_168147088
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Tom-my het volgende:

[..]

nee helemaal niet, gewoon lief aan het hangen aan de rechterkant :)

[..]

:X
Is de pijn een steek gevoel dus echt op een gecenteerde plek. Og gewoon op je hele bal dus op uitgebreide schaal. Als het de eerste is ben ik bang dat hij is gedraaid.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168147106
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je bal gedraaid is dan was je al in het ziekenhuis geweest :) Een kogel zou dan zelfs de pijn verlichten
Ik had een gedraaide bal en kon het best hendelen
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168147107
quote:
5s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef Impressme het volgende:
Kan een liesbreuk zijn. Heb je meer last met hoesten?
Als verstokt roker, nee helemaal nie eigenlijk. Nu alleen last van mezelf op te fok-ken
Cooky
pi_168147134
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef SecretPret het volgende:
hele bal dus op uitgebreide schaal. Als het de eerste is ben ik bang dat hij is gedraaid.
Lastig te zeggen, bij een steek ga je niet ff voelen, na een steek even de boel gevingerd en eigenlijk alleen een keer een lichte steek bij de bijbal gevoeld.
Cooky
pi_168147138
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef SecretPret het volgende:
Wtf lul jij?
ja kijk de bal die hangt zeg maar in een zakje en das een soort vlies, de bal kan wel degelijk gewoon een kwart slagje draaien en dan krijg je pijn

nou ja of de bal zit vastgegroeid aan het zakje, nu begin ik ook te twijvelen

iig het ziekenhuis is nog open, en ze hebben lekkere koffie en chocolade melk daar en helpen je altijd vriendelijk!
pi_168147178
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef possetje het volgende:

[..]

ja kijk de bal die hangt zeg maar in een zakje en das een soort vlies, de bal kan wel degelijk gewoon een kwart slagje draaien en dan krijg je pijn

nou ja of de bal zit vastgegroeid aan het zakje, nu begin ik ook te twijvelen

iig het ziekenhuis is nog open, en ze hebben lekkere koffie en chocolade melk daar en helpen je altijd vriendelijk!
Je weet het mooi te brengen :), toch bijzonder hoe lastig het is om zeker met zoiets even langs zoiets te gaan. Zoals ik al zei, nu geen last, hele dag van alles gedaan, boodschappen, intratuintje, alleen 1x steekje gevoeld, meer nie.

Toch maar even gaan morgen I guess
Cooky
pi_168147197
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Lastig te zeggen, bij een steek ga je niet ff voelen, na een steek even de boel gevingerd en eigenlijk alleen een keer een lichte steek bij de bijbal gevoeld.
Laatste vraag. Doet het pijn als je lichtelijk drukt of aanraakt. Zo ja, dan zal ik naar de nachtpost gaan.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168147238
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:05 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Laatste vraag. Doet het pijn als je lichtelijk drukt of aanraakt. Zo ja, dan zal ik naar de nachtpost gaan.
Nee, kan ook rustig met m'n bal spelen, klaarkomen of plassen ook geen enkel probleem tot nu toe. Enige wat vervelend was was op de bijbal drukken, maar dat was bij de linker hetzelfde gevoel eigenlijk. Dat is naar mijn weten ook niet anders dan anders, als de vrouw er mee speelt moet ze ook niet er is ff flink in gaan knijpen op die plek.
Cooky
pi_168147262
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:07 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Nee, kan ook rustig met m'n bal spelen, klaarkomen of plassen ook geen enkel probleem tot nu toe. Enige wat vervelend was was op de bijbal drukken, maar dat was bij de linker hetzelfde gevoel eigenlijk. Dat is naar mijn weten ook niet anders dan anders, als de vrouw er mee speelt moet ze ook niet er is ff flink in gaan knijpen op die plek.
Dan is er volgens mij niets aan de hand. Je bent gewoon te hard tekeer gegaan.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')