Ik heb even een telefoontje naar de verkeersleiding gepleegdquote:Op zondag 15 januari 2017 22:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Al een medewerker gevraagd om de bus vast te houden? Even wat collega's gebeld?
Medepassagiers waren je dankbaar zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb even een telefoontje naar de verkeersleiding gepleegd
Denk het wel, kwamen er zeker nog vijf na mij binnen (terwijl ik al normaal tempo liep omdat ie toch zou wachten).quote:Op zondag 15 januari 2017 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Medepassagiers waren je dankbaar zeker?
Eigenlijk zou ik het logisch vinden als de bus wacht tot de trein binnenkomt. Heb het wel vaker meegemaakt dat ik overstap miste op minuut. Maar dat is kennelijk niet haalbaar?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Denk het wel, kwamen er zeker nog vijf na mij binnen (terwijl ik al normaal tempo liep omdat ie toch zou wachten).
Dat zou logisch zijn ja, maar de chauffeur heeft vanaf het busstation geen zicht op een trein die binnenkomt op spoor 3b aan de andere kant van het veel hoger liggende station. En als ie er niet is op vertrektijd, heeft ie dan drie of twintig minuten vertraging?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het logisch vinden als de bus wacht tot de trein binnenkomt. Heb het wel vaker meegemaakt dat ik overstap miste op minuut. Maar dat is kennelijk niet haalbaar?
Ohja kut, Duisburgquote:Op maandag 16 januari 2017 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was niet in Düsseldorf maar in Droplöllhausen
Of je geeft die chauffeur gewoon de middelen en richtlijnen waarmee die zelf een beslissing kan maken. In de OV-sector wordt soms ontzettend moeilijk gedaan over dingen die je heel simpel kan oplossen. Nog zo'n epistel is het uitleggen van de rolstoelplaat door een buschauffeur voor een rolstoeler. Dat is kennelijk lastiger dan een raket naar de maan sturen.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:03 schreef b2py het volgende:
Lijkt mij meer een taak voor transportbesturing om die aansluiting te bewaken dan een chauffeur overigens
Dat valt op zich dan ook best meequote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dat is kennelijk lastiger dan een raket naar de maan sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In DvhN stond een stukje over een machinist die met een plaat uit de cabine kwam, neerlegde, rolstoeler eroverheen, plaat terug de cabine in en weer door. Dat alles in 20 sec.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Of je geeft die chauffeur gewoon de middelen en richtlijnen waarmee die zelf een beslissing kan maken. In de OV-sector wordt soms ontzettend moeilijk gedaan over dingen die je heel simpel kan oplossen. Nog zo'n epistel is het uitleggen van de rolstoelplaat door een buschauffeur voor een rolstoeler. Dat is kennelijk lastiger dan een raket naar de maan sturen.
Deze column van RTV Noord bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:51 schreef b2py het volgende:
[..]
In DvhN stond een stukje over een machinist die met een plaat uit de cabine kwam, neerlegde, rolstoeler eroverheen, plaat terug de cabine in en weer door. Dat alles in 20 sec.
Mooie verhaaltjes altijd van Hulseggequote:Op maandag 16 januari 2017 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze column van RTV Noord bedoel je?
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)achinist-is-een-held
Die 8e foto.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:49 schreef James1988 het volgende:
Google Photos heeft een videootje gemaakt van de foto's die ik afgelopen weekend heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |