Plus dat ze het waarschijnlijk wel op overmacht of landelijke uitstraling gaan gooien. Zou me niet verbazen iigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voor GTBV moet je ook daadwerkelijk aankomen,
Ik heb alle begrip voor de overmacht die ervoor zorgde dat er tot 08:00 geen treinen naar Amsterdam konden rijden, daar zal ik ook niet voor claimen. Dat NS er vervolgens in geslaagd is er een probleem van te maken met landelijke uitstraling dat de rest van de dag duurt, reken ik ze echter wel aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus dat ze het waarschijnlijk wel op overmacht of landelijke uitstraling gaan gooien. Zou me niet verbazen iig
als het personeel zijn smoel hield en gewoon lekker rondjes om de kerk ging rijden...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb alle begrip voor de overmacht die ervoor zorgde dat er tot 08:00 geen treinen naar Amsterdam konden rijden, daar zal ik ook niet voor claimen. Dat NS er vervolgens in geslaagd is er een probleem van te maken met landelijke uitstraling dat de rest van de dag duurt, reken ik ze echter wel aan.
O, nee ik bedoelde niet de storing, ik zag het al vanmorgen, moest naar Waalwijk maar ben thuis gebleven, was cynisch dat de sprinter niet stopte te Culemborg .quote:
Dat kan wel zo zijn, maar kun jij het uitleggen waarom er vanochtend urenlang geen fluit heeft gereden tussen Arnhem en Utrecht en tussen Eindhoven en Utrecht?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:37 schreef Salatrel het volgende:
zonder prik op de bovenleiding kun je ook geen rondjes om de kerk rijden
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar kun jij het uitleggen waarom er vanochtend urenlang geen fluit heeft gereden tussen Arnhem en Utrecht en tussen Eindhoven en Utrecht?
Dat was ruim nadat de storing in Amsterdam voorbij was, dus daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er is ook nog een bommel ding geweest vanmorgen? verder heb ik vandaag een wegleer]vrijedag
In Almere Centrum liet men mensen niet eens inchecken. Perron was afgesloten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wel ingecheckt? Geld terugvragen bij vertraging
De 'corridor' had een verstoring. Kun je nagaan wat voor doffe ellende het was geworden als er gewoon nog wissels hadden gelegen bij stations...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar kun jij het uitleggen waarom er vanochtend urenlang geen fluit heeft gereden tussen Arnhem en Utrecht en tussen Eindhoven en Utrecht?
onzinquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Met rondjes om de kerk was er niks aan de hand geweest
Waarheid. Niet waterdicht, maar beter dan wat er nu nog steeds gaande is.quote:
leg eens uit dan? als ik een IC van Dordrecht naar Amsterdam rij en ik kan om wat voor reden dan ook niet verder dan Haarlem is het niet zo alsof ik *poef* verdwijn en weer in Rotterdam verschijn. Dan kan ik gewoon met zelfde mat en personeel keren terug richting Leiden. moet alleen wel het systeem automagisch of een bijsturing mij een dienstkaartje sturen want zonder mag ik niet rijden en daar gaat het mis. Het materieel is er en personeel is er gewoon alleen moeten we wel de opdracht krijgen om te keren er moet immers ook een treinnummer doorgegeven worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarheid. Niet waterdicht, maar beter dan wat er nu nog steeds gaande is.
Je zal geen problemen meer hebben op series die überhaupt niet in Amsterdam komen, iets wat nu wel het geval is. Na een storing kan het verkeer bijna meteen weer op gang komen, omdat al het materieel en personeel al gewoon op de juiste plek aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leg eens uit dan? als ik een IC van Dordrecht naar Amsterdam rij en ik kan om wat voor reden dan ook niet verder dan Haarlem is het niet zo alsof ik *poef* verdwijn en weer in Rotterdam verschijn. Dan kan ik gewoon met zelfde mat en personeel keren terug richting Leiden. moet alleen wel het systeem automagisch of een bijsturing mij een dienstkaartje sturen want zonder mag ik niet rijden en daar gaat het mis. Het materieel is er en personeel is er gewoon alleen moeten we wel de opdracht krijgen om te keren er moet immers ook een treinnummer doorgegeven worden.
Is dat zo 'lek' dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:45 schreef Salatrel het volgende:
ok nou ik weet wel dat een virm die geen hoogspanning heeft binnen notime zijn lucht kwijt is en als het te lang duurt ook zijn batterijspanning
en dat zit hem dus in de aansturing want ik kan je uit ervaring vertellen dat bij code rood situaties of andere grote verstoringen de personeelsverblijven vol zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zal geen problemen meer hebben op series die überhaupt niet in Amsterdam komen, iets wat nu wel het geval is.
dat is van het huidige mat volgens mij alleen bij de SGMm nogquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Met een voetpompje moet je dan toch de stroomafnemer omhoogpompen?
Wat heb jij eigenlijk met treinen? Ik heb jou hier nog nooit iets anders zien plaatsen dan dit soort zeikberichtenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat NS bij rondjes om de kerk vijf uur nadat een lokale stroomstoring is verholpen nog steeds zou adviseren om toch vooral niet te reizen naar Amsterdam, Utrecht, Schiphol of Lelystad.
Ze zijn incompetent, maar toch niet zo incompetent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |