abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168125390
Gisteren kregen we onze cijfers Bestuursrecht terug. 39,9% is geslaagd. Vorige jaren slaagde 66-70%.
Zelf heb ik toch zeker een hoger cijfer verwacht, dan de matige 6 die ik nu heb gekregen.

Vorig jaar hadden we ook iets opmerkelijks met Europees Recht. Toen was 66% geslaagd, terwijl de jaren ervoor steeds zeker 80% slaagde.

We hebben ook een keer meegemaakt, dat we een werkstuk moesten maken voor Rechtssociologie. De beoordeling was heel raar. Het leek net of de cijfers willekeurig werden gegeven. Er waren zelfs mensen bij wie het verkeerde werkstuk was nagekeken, zij hadden een cijfer voor een klad. Maar voor een net kregen ze een veel lager of een nauwelijks hoger cijfer.

De huidige tweedejaars, die dit jaar het vak Staatsrecht hebben gehad, hebben dan weer opvallend veel beter gescoord dan de vorige lichtingen.
Opmerkelijk is ook dat de herkansingen Staatsrecht altijd duidelijk beter gemaakt worden dan de eerste ronde. Bij "mijn" eerste ronde haalde een iemand een 8, de rest met een voldoende meestal een 6. Het slagingspercentage was toen nog geen 50%. Maar bij de herkansingen waren er ineens relatief veel achten?

Ook is het in het eerste jaar zo, dat je oefententamens krijgt, waar dan letterlijk dezelfde (meerkeuze)vragen terugkomen op het tentamen. Hierdoor zijn er veel mensen die soms wel een 8 gemiddeld staan in het eerste jaar, en vervolgens in het tweede jaar een 6.

Denken jullie dat een EUR rechtendiploma waarde heeft of niet? Gebeurt dit ook bij andere universiteiten? Ik maak me zorgen over mijn toekomst.
Wat kan ik hiertegen doen? Ik wil echt graag serieus genomen worden door toekomstige werkgevers maar ik weet niet of een EUR diploma serieus genomen gaat worden.
pi_168125493
Alsof iemand naar je cijfers gaat kijken.
pi_168125522
Kaart het aan bij de OC.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168126193
Rechtendiploma's zijn per definitie waardeloos.
pi_168126953
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:44 schreef dopfles1 het volgende:
Alsof iemand naar je cijfers gaat kijken.
Dat is afhankelijk van het bedrijf en de vacature waarop je solliciteert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Incendio op 14-01-2017 13:13:41 ]
pi_168221469
Dat de slagingspercentages jaarlijks tot 30% kunnen afwijken van eerdere jaren, geeft aan dat de cijfers die op de cijferlijsten van de diploma's staan, niet betrouwbaar zijn. Dat kan inderdaad problemen opleveren in jouw toekomst.

Overigens is het erg verwerpelijk dat de EUR zelf geen maatregelen onderneemt, want dit is niet ten goede van de kwaliteit van het onderwijs.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:00:49 #7
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_168223168
Ik weet niet hoe het bij andere universiteiten is, maar het leek mij normaal dat een hoogleraar/professor zich dient te verantwoorden als er procentueel teveel verschil zit in de huidige resultaten vergeleken met voorgaande jaren.
040
pi_168225465
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
Gisteren kregen we onze cijfers Bestuursrecht terug. 39,9% is geslaagd. Vorige jaren slaagde 66-70%.
Zelf heb ik toch zeker een hoger cijfer verwacht, dan de matige 6 die ik nu heb gekregen.
Jammer. Schrijf je in voor de inzage en leer van je fouten. Misschien is het moeilijker geworden en/of een mindere lichting. Er kunnen erg veel factoren een rol spelen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
Vorig jaar hadden we ook iets opmerkelijks met Europees Recht. Toen was 66% geslaagd, terwijl de jaren ervoor steeds zeker 80% slaagde.
Dit jaar, tevens voor het eerst volledig in het Engels gegeven, was het 72%. Het schommelt dus nogal. Het zal natuurlijk nooit 100% worden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
We hebben ook een keer meegemaakt, dat we een werkstuk moesten maken voor Rechtssociologie. De beoordeling was heel raar. Het leek net of de cijfers willekeurig werden gegeven. Er waren zelfs mensen bij wie het verkeerde werkstuk was nagekeken, zij hadden een cijfer voor een klad. Maar voor een net kregen ze een veel lager of een nauwelijks hoger cijfer.
Dan moet je dat gewoon aangeven lijkt me, dit klinkt niet echt logisch. Ik had er persoonlijk geen last van toen ik hetzelfde werkstuk moest maken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
De huidige tweedejaars, die dit jaar het vak Staatsrecht hebben gehad, hebben dan weer opvallend veel beter gescoord dan de vorige lichtingen.
Dit klopt, volgens de sectie Staatsrecht is namelijk het tentamen iets veranderd.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
Ook is het in het eerste jaar zo, dat je oefententamens krijgt, waar dan letterlijk dezelfde (meerkeuze)vragen terugkomen op het tentamen.
Nooit gemerkt to be honest. Het klopt wel dat tentamenvragen vaak op elkaar lijken (dat is overal wel zo) maar nooit echt letterlijk dezelfde vragen. Er is altijd minstens één cruciaal puntje anders.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
Denken jullie dat een EUR rechtendiploma waarde heeft of niet? Gebeurt dit ook bij andere universiteiten? Ik maak me zorgen over mijn toekomst.
Wat kan ik hiertegen doen? Ik wil echt graag serieus genomen worden door toekomstige werkgevers maar ik weet niet of een EUR diploma serieus genomen gaat worden.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Als je serieus genomen wilt, moet je gewoon hoge cijfers halen, zeker in je master. As simple as that. Dit kan je natuurlijk versterken door allerlei (neven)activiteiten, maar dat lijkt me duidelijk.
pi_168371637
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Rechtendiploma's zijn per definitie waardeloos.
Het hbo-papier sowieso.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168563066
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:00 schreef Internepper het volgende:
Ik weet niet hoe het bij andere universiteiten is, maar het leek mij normaal dat een hoogleraar/professor zich dient te verantwoorden als er procentueel teveel verschil zit in de huidige resultaten vergeleken met voorgaande jaren.
Dat ze dat aan de Eur niet doen zegt genoeg over de kwaliteit van het onderwijs daar. Eur rechten scoort dit jaar trouwens heel erg slecht in de keuzegids naar aanleiding van negatieve beoordelingen van studenten.
pi_168563106
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:30 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Jammer. Schrijf je in voor de inzage en leer van je fouten. Misschien is het moeilijker geworden en/of een mindere lichting. Er kunnen erg veel factoren een rol spelen.

[..]

Dit jaar, tevens voor het eerst volledig in het Engels gegeven, was het 72%. Het schommelt dus nogal. Het zal natuurlijk nooit 100% worden.

[..]

Dan moet je dat gewoon aangeven lijkt me, dit klinkt niet echt logisch. Ik had er persoonlijk geen last van toen ik hetzelfde werkstuk moest maken.

[..]

Dit klopt, volgens de sectie Staatsrecht is namelijk het tentamen iets veranderd.

[..]

Nooit gemerkt to be honest. Het klopt wel dat tentamenvragen vaak op elkaar lijken (dat is overal wel zo) maar nooit echt letterlijk dezelfde vragen. Er is altijd minstens één cruciaal puntje anders.

[..]

Ik zou me er niet zo druk om maken. Als je serieus genomen wilt, moet je gewoon hoge cijfers halen, zeker in je master. As simple as that. Dit kan je natuurlijk versterken door allerlei (neven)activiteiten, maar dat lijkt me duidelijk.
Er zitten wel letterlijk dezelfde vragen in tentamens van nu en van de vorige jaren. Dit heeft te maken met het recyclen van oude vragen waar bepaalde medewerkers niet mee om kunnen gaan en bepaalde studenten van profiteren. Vraag maar eens privaatrecht en strafrecht op.

Verklaart ook waarom zoveel mensen in jaar 1 een Deans list hebben (10% beste studenten) en nu zijn gedoubleerd in jaar 2 waar je minder meerkeuzetentamens hebt.
pi_168569102
Als je statistiek krijgt, kun je uitrekenen of jouw jaar significant slechter scoort dan andere jaren, maar dat terzijde.

Overigens zijn er vele factoren denkbaar waardoor er verschillen optreden: andere docenten, ander boek, andere artikelen, andere tentamenvragen.

Het kan zelfs met vrij arbitraire omstandigheden te maken hebben, zoals de tentamentijd, de hoeveelheid tijd vóór je tentamen (vgl. twee tentamens na elkaar of met een week ertussen).

quote:
Ook is het in het eerste jaar zo, dat je oefententamens krijgt, waar dan letterlijk dezelfde (meerkeuze)vragen terugkomen op het tentamen. Hierdoor zijn er veel mensen die soms wel een 8 gemiddeld staan in het eerste jaar, en vervolgens in het tweede jaar een 6.
Het is volgens mij niet vreemd dat het gemiddelde daalt. Het eerste jaar is bij veel studies dan ook meer een probeerjaartje. Vindt iemand de studie leuk of niet? Vervolgens wordt er 'echt' gestudeerd.

Een andere verklaring is dat mensen lui worden, nadat ze hun BSA hebben en dus niet meer verplicht zijn om hard te studeren.

P.S. Als van iemand een klad nagekeken is, is dat gewoon slordig. Alleen ik moet de eerste hogeschoolinstelling nog tegenkomen die dit soort dingen wel goed geregeld heeft.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_168672535
Vanaf vandaag weet ik dat ze aan de EUR helemaal getikt zijn... Het tentamen Formeel Strafrecht dat we vanmorgen hadden was nog tien keer erger dan Bestuursrecht. Bijna niemand heeft een vraag die voor 15% meetelde kunnen maken omdat het tentamen ook veel te lang was.

Van de docenten moeten we maar een evaluatie invullen waar we niks aan hebben maar de volgende lichting wel. :W
pi_168672711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Als je statistiek krijgt, kun je uitrekenen of jouw jaar significant slechter scoort dan andere jaren, maar dat terzijde.

Overigens zijn er vele factoren denkbaar waardoor er verschillen optreden: andere docenten, ander boek, andere artikelen, andere tentamenvragen.

Het kan zelfs met vrij arbitraire omstandigheden te maken hebben, zoals de tentamentijd, de hoeveelheid tijd vóór je tentamen (vgl. twee tentamens na elkaar of met een week ertussen).

[..]

Het is volgens mij niet vreemd dat het gemiddelde daalt. Het eerste jaar is bij veel studies dan ook meer een probeerjaartje. Vindt iemand de studie leuk of niet? Vervolgens wordt er 'echt' gestudeerd.

Een andere verklaring is dat mensen lui worden, nadat ze hun BSA hebben en dus niet meer verplicht zijn om hard te studeren.

P.S. Als van iemand een klad nagekeken is, is dat gewoon slordig. Alleen ik moet de eerste hogeschoolinstelling nog tegenkomen die dit soort dingen wel goed geregeld heeft.
Ik denk niet dat de huidige lichting derdejaars beter of slechter scoort dan andere lichtingen. Verbintenissenrecht en goederen/insolventierecht was vorig jaar juist heel goed gemaakt, maar daar hoor je niemand over. Bij verbintenissenrecht kreeg iedereen 10% extra punten omdat de docenten toe hadden gegeven dat het tentamen te lang was.

Bestuursrecht had dit jaar overigens een andere docent. Maar dat daarom een tentamen met 300 kandidaten opeens zo bizar slecht gemaakt wordt? Van 70% naar 40% klopt gewoon niet. Helaas is de sectie bestuursrecht niet zo sportief als de sectie verbintenissenrecht en willen ze niet inzien dat het misschien toch niet aan de studenten ligt.

Overigens heb je aan de Eur elke 5 weken een tentamen, wij kennen geen tentamenweken. Herkansingen zijn allemaal in juli.
pi_168741458
Het zal vast wel serieus genomen worden. Met je diploma laat je toch zien dat je een zeker niveau hebt. Maar dat die cijfers zo uiteenlopen is wel heel vreemd ja
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 21:23 schreef Sasania het volgende:
Vanaf vandaag weet ik dat ze aan de EUR helemaal getikt zijn... Het tentamen Formeel Strafrecht dat we vanmorgen hadden was nog tien keer erger dan Bestuursrecht. Bijna niemand heeft een vraag die voor 15% meetelde kunnen maken omdat het tentamen ook veel te lang was.

Van de docenten moeten we maar een evaluatie invullen waar we niks aan hebben maar de volgende lichting wel. :W
Ik heb 'm ook gemaakt.. wat een ramp. De vraagstelling was ook niet geweldig. Heb je ook meegekregen dat er een mail is verstuurd namens allerlei studenten?
pi_168746273
Met recht kun je sowieso niet heel veel kanten op.
pi_169352618
Het is de schuld van de universiteit dat studenten falen? :? Misschien moet je eens minder met je slimme telefoon spelen.
pi_169431648
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Taxibusarrest het volgende:
Denken jullie dat een EUR rechtendiploma waarde heeft of niet? Gebeurt dit ook bij andere universiteiten? Ik maak me zorgen over mijn toekomst.
Wat kan ik hiertegen doen? Ik wil echt graag serieus genomen worden door toekomstige werkgevers maar ik weet niet of een EUR diploma serieus genomen gaat worden.
In Nederland boeit het niet aan welke universiteit je hebt gestudeerd, zeker niet als het de studie rechten/rechtsgeleerdheid betreft. Maar je dus niet druk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169432274
Randstad met de mogelijke uitzondering van Leiden is voor Rechtsgeleerdheid sowieso ruk.

Groningen of Nijmegen voor die eckte bazen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_169432356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:44 schreef IPA35 het volgende:
Randstad met de mogelijke uitzondering van Leiden is voor Rechtsgeleerdheid sowieso ruk.

Groningen of Nijmegen voor die eckte bazen.
Leiden is zo ongeveer de slechtste universiteit om Rechten te studeren
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169432398
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Leiden is zo ongeveer de slechtste universiteit om Rechten te studeren
Dacht dat bepaalde afstudeerrichtingen weer goed aangeschreven zijn.
Hoe dan ook, buiten de Randstad zit je het beste.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_169432413
EUR is wel het dieptepunt volgens mij.
Erger dan VU zelfs, of niet?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_169432439
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:50 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dacht dat bepaalde afstudeerrichtingen weer goed aangeschreven zijn.
Hoe dan ook, buiten de Randstad zit je het beste.
RU schijnt goed te zijn ja, maar ik moet de eerste werkgever/advocatenkantoor/notariskantoor nog tegenkomen die liever iemand van de RU dan UvA neemt bijvoorbeeld. Het interesseert ze geen fluit waar jij meester in de rechten bent geworden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169432469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

RU schijnt goed te zijn ja, maar ik moet de eerste werkgever/advocatenkantoor/notariskantoor nog tegenkomen die liever iemand van de RU dan UvA neemt bijvoorbeeld. Het interesseert ze geen fluit waar jij meester in de rechten bent geworden.
Zeker wel.

Bijvoorbeeld landelijk wordt 20% van de afgestudeerden advocaat. Aan de RUG 25%.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_169432502
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:54 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zeker wel.

Bijvoorbeeld landelijk wordt 20% van de afgestudeerden advocaat. Aan de RUG 25%.
Selection bias. Houd je als jurist nou maar vooral verre van uitspraken over statistiek.
pi_169432543
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Selection bias. Houd je als jurist nou maar vooral verre van uitspraken over statistiek.
"Juristen kunnen niet rekenen."
-O-
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:02:08 #27
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169432599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Leiden is zo ongeveer de slechtste universiteit om Rechten te studeren
Waarom dan?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:03:12 #28
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169432621
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:59 schreef IPA35 het volgende:

[..]

"Juristen kunnen niet rekenen."
-O-
Ik had anders maar mooi een 9 voor rekenen in de tweede klas van de onderbouw.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169432654
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:03 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Ik had anders maar mooi een 9 voor rekenen in de tweede klas van de onderbouw.
Ik heb dan wel weer een beetje M&O talent blijkbaar.
Maar dat is echt basic qua rekenen _O-
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:05:33 #30
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169432665
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:04 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik heb dan wel weer een beetje M&O talent blijkbaar.
Maar dat is echt basic qua rekenen _O-
Daar had ik dan weer altijd onvoldoendes voor.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169432731
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:05 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Daar had ik dan weer altijd onvoldoendes voor.
Op havo 6'je. Op hbo een 7 voor iets vergelijkbaars. Aan de uni een 10 voor een vak dat in feite een soort "VWO niveau M&O in 7 weken"-spoedcursus was.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_169494538
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Leiden is zo ongeveer de slechtste universiteit om Rechten te studeren
Verklaar je nader. Volgens mij staat het heel goed bekend, in ieder geval als een van de beteren. Is niet altijd zo geweest nee, maar nu is het een prima stad voor een studie Rechten.
pi_169525751
Hoi mapima
pi_170908089
Tsja het klopt wel dat het dit jaar een beetje vreemd gaat allemaal met het derde jaar rechten aan de Eur.
Letterlijk elk tentamen tot nu toe is nog nooit zo belachelijk slecht gemaakt _O-
Alleen bij strafrecht was het slagingspercentage gelijk maar lag de piek van voldoendes ipv bij de 7 bij de 6... ;)
Er zijn zelfs docenten die adviseren om bij die studentenenquete de Eur heel negatief te beoordelen omdat dat vorig kaar gebeurd is en er nu wel ineens wordt gekeken naar hoe dat kan...

Bij bestuursrecht was overigens geen 39 maar 35% geslaagd van de deelnemers. _O- dat dit cijfer niet is opgehoogd komt omdat er niet aangetoond kan worden dat er iets mis is gegaan in het tentamen of met de voorbereiding.
Best lomp als alle vorige jaren minstens 60% geslaagd was maar ja.
pi_170908138
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Volgens mij staat het heel goed bekend, in ieder geval als een van de beteren. Is niet altijd zo geweest nee, maar nu is het een prima stad voor een studie Rechten.
Haha ik hoor anders dat leiden en Rotterdam zeker niet veel verschillen... enige voordeel in leiden is dat je daar een participatiesysteem hebt. Verder ben je beter af in Utrecht of op de VU.
pi_170908305
Overigens is de beoordeling van de essays rechtsfilosofie ook niet veel soeps :D
Maar ja opdracht was gewoon te vaag


Gelukkig toch nog 13 punten van de 20 wat al facking veel schijnt te zijn :@
pi_170908765
Overigens is het niveau aan de Eur dit jaar zo Hahahah Zwolsmancriterium is ineens een beginsel ga toch weg _O-



(En als je een "ander beginsel" noemde kon je maar 1 vd 2 punten krijgen en alleen bij een goede motivering. Wtf. Je wordt gewoon beloond als je de opdracht fout leest met meer punten dan mensen die wel antwoord op de vraag geven :o )

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2017 17:59:46 ]
pi_170909753
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:58 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Overigens is het niveau aan de Eur dit jaar zo Hahahah Zwolsmancriterium is ineens een beginsel ga toch weg _O-

[ afbeelding ]

(En als je een "ander beginsel" noemde kon je maar 1 vd 2 punten krijgen en alleen bij een goede motivering. Wtf. Je wordt gewoon beloond als je de opdracht fout leest met meer punten dan mensen die wel antwoord op de vraag geven :o )
wat is nou je probleem hier?

Met je kutkicks.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:29:13 #39
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_170931105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:35 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Overigens is de beoordeling van de essays rechtsfilosofie ook niet veel soeps :D
Maar ja opdracht was gewoon te vaag

Gelukkig toch nog 13 punten van de 20 wat al facking veel schijnt te zijn :@
Ik geloof er niks van, Mapima. :')
  zondag 14 mei 2017 @ 10:56:22 #40
258802 Yreal
henk..!
pi_170931500
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, Mapima. :')
he, ike.
  zondag 14 mei 2017 @ 11:01:09 #41
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_170931598
quote:
10s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

he, ike.
Yreal. _O_
pi_170948853
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat is nou je probleem hier?

Met je kutkicks.
betwijfeling waarde diploma -> laten zien dat antwoordenmodel never nooit klopt -> antwoord wijst voor zich
  zondag 14 mei 2017 @ 23:52:19 #43
258802 Yreal
henk..!
pi_170951456
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:18 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

betwijfeling waarde diploma -> laten zien dat antwoordenmodel never nooit klopt -> antwoord wijst voor zich
ik zie het niet
pi_170954411
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik zie het niet
als je niet weet wat het Zwolsmancriterium is moet je je maar eens even gaan afvragen hoe dat kan...
pi_170955634
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:54 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

als je niet weet wat het Zwolsmancriterium is moet je je maar eens even gaan afvragen hoe dat kan...
Ik had het over je punt, klaphark
pi_170957813
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik had het over je punt, klaphark
Dat ze kennelijk willen dat we onzin gaan leren als dat dat criterium ineens een beginsel is? Je zou er in de rechtszaal eens mee aan moeten komen :D wat een niveau
pi_170957868
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:57 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Dat ze kennelijk willen dat we onzin gaan leren als dat dat criterium ineens een beginsel is? Je zou er in de rechtszaal eens mee aan moeten komen :D wat een niveau
waar zie jij zwolsmanbeginsel dan :')
pi_170957879
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:01 schreef Yreal het volgende:

[..]

waar zie jij zwolsmanbeginsel dan :')
Vraag: aan welk beginsel wordt getoetst?
Maximaal twee punten voor noemen Zwolsmancriterium en een motivering

Maar dat is geen beginsel :D
pi_170985532
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:02 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Vraag: aan welk beginsel wordt getoetst?
Maximaal twee punten voor noemen Zwolsmancriterium en een motivering

Maar dat is geen beginsel :D
Dat staat er niet. Lastig, een cursus begrijpend lezen volgen als je niet goed kan lezen...
pi_170987464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Aan de uni een 10 voor een vak dat in feite een soort "VWO niveau M&O in 7 weken"-spoedcursus was.
Nou nou
pi_171003373
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Lastig, een cursus begrijpend lezen volgen als je niet goed kan lezen...
dat staat er wel. Er staat als vraag aan welk beginsel wordt er getoetst. In het antwoord staat letterlijk dat er wordt getoetst aan het Zwolsmancriterium.

Jij weet duidelijk zelf nog niet eens wat van de stof af want als je goed had gekeken had je gezien dat het citaat van het hof is en niet de HR wat niet klopt he.
pi_171003394
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, Mapima. :')
ik heb een 7 voor rechtsfilosofie whahahhaa totaal onverwacht ben nu happy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')