abonnement Unibet Coolblue
pi_168128634
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:26 schreef Fatoeman het volgende:
Ja, gewoon een beetje lachen en kijken of je een reactie terugkrijgt. Dan kun je gewoon een praatje maken. Heb je het een beetje naar je zin hier of wat verwacht je ervan. Zorg wel dat je het niet te saai doet, zodat ze je niet ziet als socially awkward nerdje :')

Niet dat ik ern vriendin heb, maar ik flirt of praat weleens met een meid als ik die aantrekkelijk vind.
Deze gast nog tips geven 😂
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_168128714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Dus als je toenadering zoekt, begin je meteen met de sex?
Waar is de romantiek gebleven?

;(
Alsof er geen vrouwen zijn die ook alleen maar een keertje sex willen zonder romantiek
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:46:27 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168128917
Het gaat om het non-verbale dat je communicatie krachtig maakt. Dus moet je je mond houden, dan kun je ook niets verkeerd zeggen. En dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:47:27 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168128941
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:35 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Alsof er geen vrouwen zijn die ook alleen maar een keertje sex willen zonder romantiek
Die hangen al in je nek te hijgen nog voordat je iets kunt zeggen.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:53:33 #30
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168129079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:43 schreef 0906 het volgende:

[..]

In theorie kan alles, alleen ben ik gewoon te gespannen. Ik moet een ontspannen indruk maken maar dat is best moeilijk.
Ik denk niet dat dat je probleem is eerlijk gezegd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:57:23 #31
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168129156
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet doen please. Ik ren het liefst gillend weg wanneer me dat overkomt (ze vragen dan niet zo snel mijn nummer, daarvoor willen ze altijd eerst weten of ik een vriend heb) maar dat is maatschappelijk niet geaccepteerd en ik ben te soft om te negeren (straks durft diegene nooit meer een vrouw te benaderen). Dus ik lieg dat ik een vriend heb, of verzin wat anders. Gewoon niet doen op straat, daarvoor ga je maar naar de kroeg of een feest man. Probeer geen creep te zijn. :?
Je hebt deezer ontmoet?

Maar je hebt gelijk. Sowieso zul je op zijn minst enige sociale skills moeten hebben wil een normaal contact met wie dan ook mogelijk zijn. Iets waar TS al flinke moeite mee heeft omdat hij eigenlijk maar 1 ding wil en daarnaast issues uit zijn verleden heeft waar hij eerst eens aan moet gaan werken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168129357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef 0906 het volgende:
Stel je ziet een meisje lopen waar je seks mee zou willen. Hoe zouden jullie het aanpakken om haar te veroveren? Hoe ga je haar aanspreken?

1, Direct ''Hoi! Je ziet er mooi uit..., mag ik je nummer?''
2, Non direct ''Hoi! Ken ik je ergens van?'' Of iets in die strekking

Niet doen. Willekeurige mensen/meisjes aanspreken op straat gaat zelden goed werken, misschien als je er uit ziet als Brad Pitt en rondrijdt in een dikke Audi kun je genoeg regelen op die manier. Maar als je een gewone gast bent, enorm grote kans op afwijzing.

quote:
4s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Mwa, denk dat makkelijker is om iemand die je kent te regelen.
Van school, werk, sport of de lokale stamkroeg.
Dit natuurlijk. Gewoon een meisje die je op zo'n manier kent subtiel duidelijk maken dat je haar leuk vindt via grapjes, complimenten, oogcontact en uiteindelijk door haar mee uit te vragen. Kan alsnog fout gaan, maar het is in principe de beste route om te nemen.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 14 januari 2017 @ 15:44:58 #33
414785 sirdanilot
pi_168130263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef 0906 het volgende:
Stel je ziet een meisje lopen waar je seks mee zou willen. Hoe zouden jullie het aanpakken om haar te veroveren? Hoe ga je haar aanspreken?

1, Direct ''Hoi! Je ziet er mooi uit..., mag ik je nummer?''
2, Non direct ''Hoi! Ken ik je ergens van?'' Of iets in die strekking

Zeg 0906, heb jij wel al gewoon vrienden (als in mannelijke)?

Of dat ook niet?

Dit lijkt off topic maar is het niet. Als je vrienden hebt kun je het namelijk ook gewoon aan hen vragen, hoe zij het doen. En anders is mijn advies: begin nog niet aan vrouwen (hoe graag je het ook wil), maar begin eerst maar eens met gewoon vrienden maken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 16:54:37 #34
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168131984
Combinatie van beide
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 14 januari 2017 @ 17:09:06 #35
414785 sirdanilot
pi_168132384
Want het klinkt misschien gek als je geen van beide hebt, maar te manier om nieuwe vrouwen (en dus potentiele sekspartner of vriendin) te leren kennen is best wel hetzelfde als de manier waarop je nieuwe vrienden kunt maken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168133147
Een nummer vragen :')

Als een chick je nummer wil dan vraagt ze het zelf wel.
Als je een nummer vraagt geef je haar macht dat je haar leuk vindt.
Je moet nooit tonen dat je haar leuk vindt, gewoon andere chicks kijken zodat ze weet dat zij niet de enige voor jou is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168133204
Gasten die nummers vragen zijn van die bitches die direct in de auto stappen als zij vraagt of je komt. Een jaar later wonen ze samen en weer een jaar later worden ze vader.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 14 januari 2017 @ 18:11:05 #38
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168134084
Die obsessie in je hoofd moet eerst weg. Zolang je daar last van hebt, zal het je gedrag beïnvloeden en gedraag je je onnatuurlijk en kan er niets ontstaan.

Het leven zit vol met paradoxen. Neem maar van mij aan dat te veel willen juist afstoot en er altijd voor zorgt dat je het dan juist niet krijgt.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:05:01 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168135572
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet doen please. Ik ren het liefst gillend weg wanneer me dat overkomt (ze vragen dan niet zo snel mijn nummer, daarvoor willen ze altijd eerst weten of ik een vriend heb) maar dat is maatschappelijk niet geaccepteerd en ik ben te soft om te negeren (straks durft diegene nooit meer een vrouw te benaderen). Dus ik lieg dat ik een vriend heb, of verzin wat anders. Gewoon niet doen op straat, daarvoor ga je maar naar de kroeg of een feest man. Probeer geen creep te zijn. :?
Jij wilde toch veroverd worden? Maar dat veroveren moet dus per se in een kroeg of tijdens een feest.

Je maakt het wel lastig voor ons, hoor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168135921
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij wilde toch veroverd worden? Maar dat veroveren moet dus per se in een kroeg of tijdens een feest.

Je maakt het wel lastig voor ons, hoor.
Nee, daar komt bijna geen relatiemateriaal. Bij mij gebeurt het op de uni of op kantoor of via huisfeesten bij vrienden.
pi_168137266
Ik sla haar eerst bewusteloos zodat we geen discussie hoeven te hebben.
pi_168137317
Aanspreken? Sinds wanneer is een blik niet meer genoeg?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168137480
Ts heeft alleen nog maar kinderkleding en geen vrienden. En nu heeft hij ineens tips nodig om een chickie te hosselen!? Yeah Right.
pi_168152028
Topic nummer duizend met dit onderwerp. Ga gewoon verder in een van je andere topics
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')