twitter:InaReitzema twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 22:45:56Schietincident Foxhol. Drie daders voortvluchtig in blauwe golf, vertellen buurtbewoners. Slachtoffer zou in hoofd geschoten zijn reageer retweet
twitter:marcelklip twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 01:30:07Foxhol - Man gereanimeerd na schietpartij op de Talingstraat https://t.co/5Cj5GMyYJM reageer retweet
twitter:dennisvenema twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 01:34:58Politieauto van @polgroningen / @poldrenthe gecrasht in Zuidlaren tijdens achtervolging verdachten schietpartij… https://t.co/PQtgaIGwaM reageer retweet
twitter:Raymon48 twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 01:05:38Ivm de schietpartij in Foxhol zijn zojuist in Zuidlaren enkele aanhoudingen verricht https://t.co/Yd5tqqSGzC reageer retweet
twitter:Raymon48 twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 00:26:07Auto van de daders van schietpartij Foxhol is na een achtervolging leeg teruggevonden in Zuidlaren https://t.co/66fkdozozz reageer retweet
Die is uit varen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:44 schreef Knip het volgende:
Een zekere B. Botje is verdachte. De kans is echter groot dat hij nooit weerom komt.🚢
Nee het is veel erger:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 06:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Of hebben ze motorclub daar toevallig?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:44 schreef Knip het volgende:
Een zekere B. Botje is verdachte. De kans is echter groot dat hij nooit weerom komt.🚢
Wonen mijn broertje en zijn vriendin tegenover. Zwientje Bar is 1 van de bekendste kroegen van de gemeente Hoogezand-Sappemeer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee het is veel erger:
[ afbeelding ]
Een zwien, is een zwijn..
Gemeente Hoogezand-Sappemeer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 06:39 schreef crystal_meth het volgende:
Nederlands dorp dat Foxhol heet? Leuk..
Bij een bepaald publiek ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:39 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Wonen mijn broertje en zijn vriendin tegenover. Zwientje Bar is 1 van de bekendste kroegen van de gemeente Hoogezand-Sappemeer.
Klunder is hun huisbaas. Ze wonen in het krot (kamerverhuur pand) naast het huis waar Klunder zelf woont. Inderdaad altijd lawaai, harde dreunen. Ze zijn ook bezig iets anders te vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bij een bepaald publiek ja..![]()
Lekker wonen met Klunder in je achtertuin..
Dat kan ook niet anders met dat prachtige bedrijf van hem....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:27 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Klunder is hun huisbaas. Inderdaad altijd lawaai, harde dreunen. Ze zijn ook bezig iets anders te vinden.
Contract? Die hebben ze niet, huur gaat gewoon handje contantje. Niemand in dat pand heeft een huurcontract. Dus neem aan dat Klunder ook niks doorgeeft aan de belastingdienst. Zo zijn er meer van die verhuurders in Hoogezand-Sappemeer. Mijn broertje huurde eerst een kamer van meneer Bier aan de Noorderstraat in het voormalige garagebedrijf naast Kleefsman, ook geen contract en Bier wilde ook perse de huur contant ontvangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders met dat prachtige bedrijf van hem....![]()
Waarschijnlijk staat er wel iets over het accepteren van die overlast in het huurcontract...
Maarja dan heb je de kroeg ook nog tegenover je.. veel minder kun je niet vinden..
Dan had ik hem heel hard uitgelachen.. en als ie me eruit wou schoppen wist ik nog wel wat dingetjes waardoor dat opeens geen probleem meer was..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Contract? Die hebben ze niet, huur gaat gewoon handje contantje. Niemand in dat pand heeft een huurcontract. Dus neem aan dat Klunder ook niks doorgeeft aan de belastingdienst. Zo zijn er meer van die verhuurders in Hoogezand-Sappemeer. Mijn broertje huurde eerst een kamer van meneer Bier aan de Noorderstraat in het voormalige garagebedrijf naast Kleefsman, ook geen contract en Bier wilde ook perse de huur contant ontvangen.
Het is ook echt niet anders dan die smiley.. 3/4 uitschot, tokkies, etc..quote:
Hij heeft wel al gedreigd om ze eruit te gooien. Mijn broertje en zijn vriendin waren eerst buren maar besloten in oktober samen in mijn broertje zijn kamer te gaan wonen omdat ze toch dagelijks al samen waren, zo hielden ze wat geld over als m'n broertje's vriendin haar kamer op ging zeggen. Klunder heeft toen gezegd dat als ze haar kamer niet tot en met december aan zou houden dat zij en m'n broertje beide konden vertrekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan had ik hem heel hard uitgelachen.. en als ie me eruit wou schoppen wist ik nog wel wat dingetjes waardoor dat opeens geen probleem meer was..
Wat moet je nou bij zo'n figuur te wonen..
Er zijn wel meer in de omgeving idd..
Hij was een poosje terug toch overvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |