abonnement Unibet Coolblue
pi_168116192
Ik heb het ditmaal vertaald *

Het begon allemaal zo : Ik ging naar huis na mijn werk, en was in de tram. Vervolgens zag ik een man continue naar mij staren. Het was toen half 12 in de avond. Dit irriteerde mij, hij was ongeveer 30 jaar oud. Ik voelde me natuurlijk een beetje bedreigd. Hoe dan ook ging hij maar niet stoppen en bleef hij maar kijken. Ik heb hem een aantal keren betrapt met raar staren. Voor de duidelijkheid : Ik ben 19 lang en gespierd, dus het is nogal raar dat ik een soort van een 'target' ben voor deze rare gozer.

Hoe dan ook toen we bij de halte aankwamen waar ik uit moest, merkte ik dat hij eerste opstond. Vervolgens stond ik op en we stapten toevallig uit bij dezelfde halte. Hoe dan ook stapten we beiden uit bij die halte. Ik maakte een soort van test om ervan uit te gaan of hij mij daadwerkelijk zat te volgen. Dus ik zou richting een straatje voor een paar honderd meter lopen en daarna vanuit mijn ooghoeken naar achter kijken om te kijken of hij echt achter me was. Toen ik me omdraaide, zag ik hem voor me staan. Ik liep naar hem toe en zei "Are you following me dude?". De reden dat ik engels sprak is hoogstwaarschijnlijk omdat ik nog van werk kwam en daar veel engels sprak. Hij antwoordde in het engels 'No wtf', en toen gaf hij mij een stoot. Toen schoot de adrealine door me heen en sloeg ik hem terug. Ik overkrachtte hem en gaf aardig wat stoten. Jongens ik ben niet trots op wat er gebeurd is! De reden dat ik op hem afging was om te vragen of hij daadwerkelijk achter mij aan zat! En ik vroeg het op een normale toon.. Als hij niks zei, dan zou ik natuurlijk niks terug doen. Dus ik had mezelf alleen maar verdedigd. Het was een buitenlander geloof ik (aangezien ik eerst engels sprak kan ik niet weten of het een nler of een buitenlander is). Hij werd furieus na zijn verlies, en als hij een mes bij zich had zou hij echt niet aarzelen om mij niet neer te steken of om mij niet neer te schieten met een pistool.

Vervolgens schreeuwde hij en zei 'You dont know whot the fuck I am', het kan een gangster/maffia zijn geen idee jongens. Toen hij zijn telefoon pakte merkte ik dat hij andere mensen ging bellen. Ik dacht toen dat het beter was om te vluchtten aangezien het toch niet waard was om daar te gaan blijven. Hij scheldde schreeuwend en rendde nog achter mij aan. Ik was sneller en ik was hem voor een poosje kwijt. Om er zeker van te zijn dat hij niet achter me aan zat en mijn huis niet zou vinden, ging ik bewust de andere kant op (tegenovergestelde richting van mijn huis). En ging ik een aantal huisblokken rennen en keek achter me over, en toen zag ik niks. Dus ik wou er echt voor zorgen dat hij op geen een of andere manier achter me was. Vervolgens toen ik een veilig plek vond (naar mij zeggen ervan uitgaand dat ik wist te ontsnappen en dat hij niet weet waar ik ben), belde ik een maat op en die bracht mij weer veilig thuis.. Dit gebeurde circa 1 km ver van mijn huis..

En voor de duidelijkheid, ik ben niet trots op wat ik heb gedaan en ja ik kon het vermijden als ik de volgende halte was uitgestapt. Ik besef dat ik een klein fout heb gemaakt, maar ik voelde me bedreigd en daarom heb ik mezelf verdedigd.

Mijn vragen : Heb ik een beetje paranoide gedragen? Als hij me weer ziet denk je dat hij me kan vermoorden, of wat dan ook? Ik kan mezelf prima verdedigen maar als hij een mes vind of een pistool dan houd het op! En die man was echt furieus na het gevecht! En de grootste vraag ben ik momenteel in gevaar?

Reacties zullen zeer worden gewaardeerd sinds dit pas gisteravond gebeurd is (jongens dit is bloedserieus en maak geen grappen aub). Sindsdien ben ik het huis niet uitgegaan, ben ook vandaag niet naar werk of school opgedaagd.

p.s alias naam omdat ik anoniem wil blijven.
Ook wil ik op geen een of andere manier de politie erbij betrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door janjasper op 13-01-2017 23:48:39 ]
...
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 22:27:43 #2
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168116580
WTF heb ik net gelezen? :o

Maar ik zou me niet teveel zorgen maken, waarom zou deze gozer zich druk gaan maken om jou? Heeft ie helemaal niks mee te winnen
pi_168116796
@noodgang

Gast ik weet het echt niet, hij gaf me echt de indruk dat hij het hier niet zal bij laten..
...
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:40:18 #4
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168117272
Samenvatting? Of is de TT genoeg
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_168117483
Goed gedaan TS, je moest je verdedigen. Wat had je dan moeten doen? Jezelf in elkaar laten slaan?
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 22:44:42 #6
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168117498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef janjasper het volgende:
@noodgang

Gast ik weet het echt niet, hij gaf me echt de indruk dat hij het hier niet zal bij laten..
Als je het echt niet vertrouwd is het enige wat ik kan zeggen ga tóch naar de politie,
pi_168117536
Er lopen vrij veel idioten rond. Ook wel een paar keer bedreigd in Amsterdam.
pi_168117548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:44 schreef noodgang het volgende:

[..]

Als je het echt niet vertrouwd is het enige wat ik kan zeggen ga tóch naar de politie,
Die doen helemaal niets.
pi_168117574
Ik denk dat hij boos werd door je belabberde kennis van werkwoorden vervoegen.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 22:46:30 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168117586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:45 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Die doen helemaal niets.
Die maken echt wel een inschatting van het gevaar en zullen in dit geval inderdaad zeggen dat er waarschijnlijk weinig aan de hand is
pi_168117597
Heeft iemand een TL;DR?
pi_168117622
Ik begrijp wel dat je denkt dat hij je zou hebben vermoord indien hij een wapen bij zich zou hebben gehad.

Ik heb dat óók gehad. Toen werd ik geschorst, in de kleuterklas. Twee keer dat jaar maar ik weet zeker dat als ik niks gedaan zou hebben, ik toen vermoord zou zijn
pi_168117637
Nou weetje als ik naar de politie ga dan kunnen ze hem ten eerste geheid niet vinden omdat ik nauwelijks wat van die gozer weet. Hij weet niks over mijn en ik weet niks over hem.. Technisch gezien kan de politie er dus niet zo veel aan doen nee... @noodgang

@nighthawk Thanks gozer, echt geen idee hoe ik in zo een kut scenario ben beland.
...
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 22:47:23 #14
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168117640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef vaduz het volgende:
Heeft iemand een TL;DR?
Gast denkt dattie achtervolgd wordt, gaat het navragen, krijgt ruzie en is bang dattie nu vermoord wordt
pi_168117725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:47 schreef noodgang het volgende:

[..]

Gast denkt dattie achtervolgd wordt, gaat het navragen, krijgt ruzie en is bang dattie nu vermoord wordt
Ondertussen rendde hij, en scholdde, en denkte en dachtte.
pi_168117921
Ik schreef dit artikel natuurlijk heel erg snel zonder op te letten op de typefouten. Gezien de ernst van de topic vind ik het niet gepast dat je zulke opmerkingen maakt en ironisch probeert te zijn.

Het is serieus gast en ik vind het persoonlijk zielig dat je er grappen overmaakt @mootie
...
pi_168117954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef janjasper het volgende:
Ik schreef dit artikel natuurlijk heel erg snel zonder op te letten op de typefouten. Gezien de ernst van de topic vind ik het niet gepast dat je zulke opmerkingen maakt en ironisch probeert te zijn.

Het is serieus gast en ik vind het persoonlijk zielig dat je er grappen overmaakt @mootie
Heb je een signalement van die gast?
pi_168117968
En waarom geen politie?

En ik geloof je ook niet btw :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168118039
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef SecretPret het volgende:
En waarom geen politie?
De TS verblijft illegaal in Nederland, snap dat dan.
pi_168118144
Als je hem weer ziet: al je kleren uittrekken, strepen van poep op je gezicht smeren en langzaam maar vastberaden op hem aflopen. En dan zien wie er het laatste lacht.
pi_168118303
Ik vind het nogal een sprong van een paar klappen op straat naar een moordscenario.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 23:02:14 #22
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168118311
'Ik heb ditmaal vertaald'? Dit topic was eerst in een andere taal geschreven? :P
pi_168118340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
hele matige troll
pi_168118395
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Samenvatting?
Gaarne
pi_168118410
Ik schreef de topic eerst in het engels, om verschillende reacties te ontvangen op engelse forums. En nee aangezien ik het huis sinds gisteravond niet uit ben geweest heb ik niks van die gozer gezien nee..
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')