abonnement Unibet Coolblue
pi_168109696
Hoe kwamen ze erachter en hoe reageerde ze erop?
pi_168109747
Gewoon geen drugs gebruiken. ;)
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:30:37 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168109782
Vroeger hing ik weleens met wat vrienden buiten rond. Op een gegeven moment kwam er een man naar ons toe met de vraag of hij een foto van ons mocht maken voor de krant. Leek ons wel een leuk idee, dus we stemden toe. Dus toen ik weer thuis was, zei ik tegen m'n vader dat we morgen in de krant zouden staan.

Volgende ochtend:
HUUUUUUUUUUUUUUUGOOOOOOOOOO :( :( :( SINDS WANNEER GEBRUIK JIJ DRUGS DIT DAT. Hoop gedoe :o

Had die lamlul onze foto gezet boven een artikel "Beetje hangen, beetje blowen". En dat terwijl ik dus tot op heden geen drugs heb geprobeerd. Maar de reactie heb ik wel gehad :T
pi_168109817
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef hugecooll het volgende:
Vroeger hing ik weleens met wat vrienden buiten rond. Op een gegeven moment kwam er een man naar ons toe met de vraag of hij een foto van ons mocht maken voor de krant. Leek ons wel een leuk idee, dus we stemden toe. Dus toen ik weer thuis was, zei ik tegen m'n vader dat we morgen in de krant zouden staan.

Volgende ochtend:
HUUUUUUUUUUUUUUUGOOOOOOOOOO :( :( :( SINDS WANNEER GEBRUIK JIJ DRUGS DIT DAT. Hoop gedoe :o

Had die lamlul onze foto gezet boven een artikel "Beetje hangen, beetje blowen". En dat terwijl ik dus tot op heden geen drugs heb geprobeerd. Maar de reactie heb ik wel gehad :T
_O- _O-
Geloofde je ouders je wel?
pi_168109825
Gewoon zelf verteld, eerlijkheid werkt altijd het beste.
M'n ouders reageerden er wel goed op. "Liever niet meer doen. Kijk goed uit. Weet wat je neemt. Het is niet goed voor je lichaam."

Ach, eens in een half jaar ff lekker uit je pan gaan is niks mis mee. ^O^
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:33:52 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168109843
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

_O- _O-
Geloofde je ouders je wel?
Was wel matig, want ik zei nog dat de namen die erbij staan toch niet kloppen. "Ja maar die hebben ze natuurlijk veranderd i.v.m. herkenbaarheid'. Uhu, en dan wel je foto erbij.
Maar hij had naar de krant gebeld, rectificatie geëist en zo. Volgens mij ook gekregen maar is al 15 jaar terug of zo, dus dat weet ik niet meer zeker :P
  vrijdag 13 januari 2017 @ 19:35:12 #7
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_168109876
Mijn ouders wilden altijd meeroken als ik op mijn kamer aan het blowen was. :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_168109890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef hugecooll het volgende:
Vroeger hing ik weleens met wat vrienden buiten rond. Op een gegeven moment kwam er een man naar ons toe met de vraag of hij een foto van ons mocht maken voor de krant. Leek ons wel een leuk idee, dus we stemden toe. Dus toen ik weer thuis was, zei ik tegen m'n vader dat we morgen in de krant zouden staan.

Volgende ochtend:
HUUUUUUUUUUUUUUUGOOOOOOOOOO :( :( :( SINDS WANNEER GEBRUIK JIJ DRUGS DIT DAT. Hoop gedoe :o

Had die lamlul onze foto gezet boven een artikel "Beetje hangen, beetje blowen". En dat terwijl ik dus tot op heden geen drugs heb geprobeerd. Maar de reactie heb ik wel gehad :T
haha, mooi verhaal. _O_
pi_168109892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef Roland_Deschain het volgende:
Mijn ouders wilden altijd meeroken als ik op mijn kamer aan het blowen was. :')
_O-
pi_168109976
Nou ze hadden bij mij 4 gram hasj,1 gram wiet en pep gevonden. Helemaal over de rooie omdat ik drugs heb. En ik gebruik geeneens pep...

Maar mijn moeder maakte een echt drama van. :')
Ze had ook nog alles weggooid. Dag 55 euro. :(
Edit: er ligt ook nog lsd in de la maar die had ze niet gevonden
pi_168110374
Pep gebruiken :') pauper :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168110417
Hoi mijn cocaine kwam er op een dag achter dat ik ouders had, reageerde gelijk heel para en overdreven afwijzend, maar ik heb cocaine niet weggedaan, heeft best een goed karakter en heb hem uitgelegd dat in Holland ouders worden gedoogt,
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:31:20 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168111429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
Maar mijn moeder maakte een echt drama van. :')
Ze had ook nog alles weggooid. Dag 55 euro. :(
:') Dat is toch ook gewoon niet meer dan logisch? Als het al echt is, waarom zou je zoiets opzichtig thuis bewaren als je nog thuis woont?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:34:48 #14
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_168111528
Weet nog dat ik wiet meenam naar Lowlands, die vloeitjes die je krijgt liet ik thuis in een doosje liggen. Ging mn kat dus die doos omdonderen die op mn bureau stond, en mn ma ging stofzuigen... |:(
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  vrijdag 13 januari 2017 @ 20:39:02 #15
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168111676
Neuh, bij mij niet echt. Mijn moeder had ooit een flesje Poppers gevonden, maar dat is ook niet echt drugs ofzo.

Laatst wel in het ziekenhuis. Mijn moeder en ik zaten voor gesprek en de arts daar liet zien wat de internist vorige keer had genoteerd, want hij was het zelf ook niet helemaal meer. Een aantal woorden die opvielen; "Lowlands Festival", "MDMA", "XTC".. :') Ze zei er niets over dus ik hoop dat ze het niet heeft gezien.

De arts besefte het ook en draaide echt heel subtiel het scherm terug richting hem en klikte het weg _O- Mijn moeder hoorde niet alles te lezen, zeg maar.

Achteraf wel grappig, maar toen schrok ik me de tering.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_168112435
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef richolio het volgende:

[..]

:') Dat is toch ook gewoon niet meer dan logisch? Als het al echt is, waarom zou je zoiets opzichtig thuis bewaren als je nog thuis woont?
Normaal heb ik het in mijn tas zitten maar toen die week in mij la gelegd.
Mijn vader vindt het niet erg maar bij hem lag het ook niet, hij zou het niet weggooien denk ik.
pi_168112514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef GrumpyCat het volgende:
Weet nog dat ik wiet meenam naar Lowlands, die vloeitjes die je krijgt liet ik thuis in een doosje liggen. Ging mn kat dus die doos omdonderen die op mn bureau stond, en mn ma ging stofzuigen... |:(
Ook wel een keer laten liggen in de bank. Vroeg ze of het van mij was, ik zei nee en zei dat ik niet wist waar het vandaan kwam.
pi_168112697
Op mijn 30e zei mijn vader dat hij het blowen altijd wel gemerkt had, maar er geen behoefte aan om er iets van te zeggen.

Achteraf was een gesprekje wel handig geweest, maar ik was boven de 18, verdiende mijn eigen geld dus hij vond dat ik die verantwoordelijk zelf kon/ moest dragen.
Hell To The Liars
pi_168112936
Dat ik vroeger blowde wisten ze, was ook geen probleem..

Toen een keer na een technofeestje al Mn pillen thuis over de trap laten donderen zonder dat ik het door had 8)7.

Als ik er invervolg beter op wou letten en het maar voorzichtig deed!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_168113097
Was 12, toen heeft mijn moeder mij betrapt. Had net een spuitje heroïne gezet. Zij was niet boos. Maakte zich wel zorgen om vuile naalden. Later betrapt op het roken van crack. Maar toen was ik 13.
pi_168113426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:28 schreef wielrennerdt het volgende:
Gewoon geen drugs gebruiken. ;)
Dit. Het enigste wat ik ooit angstvallig voor mijn ouders verborgen heb gehouden, was een brochure van Zastava met een plakbriefje met wat telefoonnummers er op.
pi_168113580
Nee. (Antwoord gelijk aan op).
  vrijdag 13 januari 2017 @ 21:48:45 #23
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_168114461
quote:
Het is niet van mij, moest het voor een vriend bewaren...
:')

Was met wiet, ik was 16/17 ofzo. Toch wel bonje met me moeder gehad.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_168114779
Een vriend van mij kwam weg met tippies onder het motto hier kan je telefoonnummers opschrijven :')
Hell To The Liars
pi_168114826
Op mijn 14de moest ik ze vertellen dat ik blowde (lang verhaal) en vanaf dat ik een jaar of 16 was wisten ze dat ik ook weleens harddrugs gebruikte. Ik voelde me een keer heel beroerd nadat ik iets had gebruikt (weet niet meer wat, ik geloof speed) en toen heb ik ze direct gebeld en vertelt wat ik had genomen en gevraagd of ze me op kwamen halen. Ze waren helemaal niet boos, ze waren enorm blij dat ik ze had gebeld en ze eerlijk had verteld wat er was.. Ze hebben me daarna wel streng toegesproken maar meer niet. Dat was sowieso een beetje hun opvatting, ze zeiden dat ze het niet goed vonden maar ze verboden het niet en er waren geen consequenties aan verbonden als ik het wel deed. Mijn drugsgebruik werd eigenlijk gewoon 'gedoogd'..
pi_168115260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:56 schreef madam-april het volgende:
Op mijn 14de moest ik ze vertellen dat ik blowde (lang verhaal) en vanaf dat ik een jaar of 16 was wisten ze dat ik ook weleens harddrugs gebruikte. Ik voelde me een keer heel beroerd nadat ik iets had gebruikt (weet niet meer wat, ik geloof speed) en toen heb ik ze direct gebeld en vertelt wat ik had genomen en gevraagd of ze me op kwamen halen. Ze waren helemaal niet boos, ze waren enorm blij dat ik ze had gebeld en ze eerlijk had verteld wat er was.. Ze hebben me daarna wel streng toegesproken maar meer niet. Dat was sowieso een beetje hun opvatting, ze zeiden dat ze het niet goed vonden maar ze verboden het niet en er waren geen consequenties aan verbonden als ik het wel deed. Mijn drugsgebruik werd eigenlijk gewoon 'gedoogd'..
Toffe ouders. ^O^ mijn moeder doet alsof hasj coke/heroïne is... :')
pi_168115290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:56 schreef madam-april het volgende:
Op mijn 14de moest ik ze vertellen dat ik blowde (lang verhaal) en vanaf dat ik een jaar of 16 was wisten ze dat ik ook weleens harddrugs gebruikte. Ik voelde me een keer heel beroerd nadat ik iets had gebruikt (weet niet meer wat, ik geloof speed) en toen heb ik ze direct gebeld en vertelt wat ik had genomen en gevraagd of ze me op kwamen halen. Ze waren helemaal niet boos, ze waren enorm blij dat ik ze had gebeld en ze eerlijk had verteld wat er was.. Ze hebben me daarna wel streng toegesproken maar meer niet. Dat was sowieso een beetje hun opvatting, ze zeiden dat ze het niet goed vonden maar ze verboden het niet en er waren geen consequenties aan verbonden als ik het wel deed. Mijn drugsgebruik werd eigenlijk gewoon 'gedoogd'..
Hoe kwam je aan het geld?
  PR en moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 22:28:15 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168116606
Zelf verteld, kan daar vrij open over praten met m'n ouders. Ook een keer een blowtje met m'n moeder gerookt, was wel grappig, kon ze niet zo goed hebben _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168118035
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Toffe ouders. ^O^ mijn moeder doet alsof hasj coke/heroïne is... :')
Ja en nee.. Destijds vond ik het wel makkelijk en chill dat ik kon doen en laten wat ik wilde. Maar ik was eigenlijk nog te jong om die verantwoordelijkheid te dragen. Ik was nog maar een kind/puber, ik kon de gevaren nog niet goed inschatten, de gevolgen nog niet goed overzien. Ze hadden me veel meer tegen mezelf in bescherming moeten nemen (Niet enkel mbt drugs maar ook bijv. laat weg blijven, of me naar plekken laten gaan waarvan ze het gevoel hadden dat het gevaarlijk was, etc.)
pi_168118109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

Hoe kwam je aan het geld?
Zakgeld, werken en ik ben/was een meisje dus er werd regelmatig voor me betaald..
pi_168118140
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zakgeld, werken en ik ben/was een meisje dus er werd regelmatig voor me betaald..
In ruil voor diensten?
pi_168118274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef vaduz het volgende:

[..]

In ruil voor diensten?
Nee
pi_168118341
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja en nee.. Destijds vond ik het wel makkelijk en chill dat ik kon doen en laten wat ik wilde. Maar ik was eigenlijk nog te jong om die verantwoordelijkheid te dragen. Ik was nog maar een kind/puber, ik kon de gevaren nog niet goed inschatten, de gevolgen nog niet goed overzien. Ze hadden me veel meer tegen mezelf in bescherming moeten nemen (Niet enkel mbt drugs maar ook bijv. laat weg blijven, of me naar plekken laten gaan waarvan ze het gevoel hadden dat het gevaarlijk was, etc.)
Heb je er nog steeds last van dan?

En ik zie dat je een meisje bent dan is natuurlijk ook wel wat anders dan een jongen. :P
pi_168118358
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee
Degene die voor jou betaalden waren zeker heel wanhopig?
pi_168118678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef vaduz het volgende:

[..]

Degene die voor jou betaalden waren zeker heel wanhopig?
Niet zo wanhopig als jij :*
pi_168118701
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet zo wanhopig als jij :*
Die zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168118823
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Heb je er nog steeds last van dan?

En ik zie dat je een meisje bent dan is natuurlijk ook wel wat anders dan een jongen. :P
Laat ik het zo zeggen, het heeft mij voor het leven getekend..

Mijn dochters krijgen een hele andere opvoeding dan die ik heb gehad..
pi_168118914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef vaduz het volgende:

[..]

Die zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattige poging, als je het zelf maar gelooft :*
pi_168118971
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Schattige poging, als je het zelf maar gelooft :*
Dat je zelf maar gelooft dat je gratis drugs hebt gekregen zonder wederdiensten.
pi_168119554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat je zelf maar gelooft dat je gratis drugs hebt gekregen zonder wederdiensten.
Meisjes plagen, kusjes vragen :*
  zaterdag 14 januari 2017 @ 07:35:38 #41
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_168122870
Mijn ouders weten naar mijn weten niks van mijn drugsgebruik
AZ
ALKMAAR
pi_168122875
Mijn bijnaam was junk en moeder wilde weten hoe dat zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')