abonnement Unibet Coolblue
pi_168147221
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

waarom reageer jij zo aangevallen als iemand kritiek heeft?

Kan je niet normaal doen?
Je gaat toch ook niet de hele tijd in het Xbox topic zeggen hoe kut de games zijn. Het is niet verplicht om te kopen.
  Forum Admin zondag 15 januari 2017 @ 01:08:10 #277
35723 crew  GGMM
pi_168147256
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:06 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je gaat toch ook niet de hele tijd in het Xbox topic zeggen hoe kut de games zijn. Het is niet verplicht om te kopen.
Het is toch logisch dat je bij de onthulling van een console je mening geeft?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168147335
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat je bij de onthulling van een console je mening geeft?
Ja, maar de switch is nog niet eens uit en nu al een faal console noemen is achterlijk.
  zondag 15 januari 2017 @ 01:15:50 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168147444
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja, maar de switch is nog niet eens uit en nu al een faal console noemen is achterlijk.
Want? Nee, het helemaal de hemel in prijzen is wel okee natuurlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168147852
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Want? Nee, het helemaal de hemel in prijzen is wel okee natuurlijk.
Wie doet dat dan?
pi_168151699
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat je bij de onthulling van een console je mening geeft?
Klopt, je mening geven is best. Maar zo je mening in iemands gezicht stampen is gewoon sneu. Rot gewoon op als je het niks vindt, we zullen er geen seconde van wakker liggen
  zondag 15 januari 2017 @ 09:39:36 #282
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168152375
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik vind het jammer en geldklopperij
Goed zo. Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
pi_168152401
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat je bij de onthulling van een console je mening geeft?
Prima om kritiek te hebben. Ik vind de machine wel interessant, maar de prijzen toch echt te hoog. Enigzins logisch nog gezien alles wat erin zit, maar het concept spreekt me dan blijkbaar niet genoeg aan.

Probleem is natuurlijk als iemand alleen 'Weer een faalconsole van Nintendo' gaat posten, dat voegt echt niets toe.
pi_168152426
Stiekem is Snipperclips mijn favo titel tot nu toe:

  zondag 15 januari 2017 @ 09:46:55 #285
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168152493
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 09:40 schreef kipknots het volgende:

[..]

Prima om kritiek te hebben. Ik vind de machine wel interessant, maar de prijzen toch echt te hoog. Enigzins logisch nog gezien alles wat erin zit, maar het concept spreekt me dan blijkbaar niet genoeg aan.

Probleem is natuurlijk als iemand alleen 'Weer een faalconsole van Nintendo' gaat posten, dat voegt echt niets toe.
Dit is het. Feitelijk is dit qua hardware gewoon den Google Pixel C met lagere resolutie, kleiner scherm en afneembare controller. Beetje een vergelijkbaar concept als de Nvidia Shield Tablet, maar dan met nintendo exclusives. Niet wereldschokkend en zeker flink aan de prijs,maar als alles werkt zoals ze beloven, wil ik hem toch echt hebben.
pi_168152631
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 09:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit is het. Feitelijk is dit qua hardware gewoon den Google Pixel C met lagere resolutie, kleiner scherm en afneembare controller. Beetje een vergelijkbaar concept als de Nvidia Shield Tablet, maar dan met nintendo exclusives. Niet wereldschokkend en zeker flink aan de prijs,maar als alles werkt zoals ze beloven, wil ik hem toch echt hebben.
De hogere prijs komt vooral doordat Nintendo bijna alle features in heeft gebouwd die ze kunnen bedenken. In principe is het de krachtigste handheld die er bestaat, met afneembare controllers die elk los als motion controller werken en haptic feedback hebben, relatief grote batterij, NFC sensor, etc. Blijkbaar zijn USB C docks standaard ook behoorlijk aan de prijs, wat de console ook duurder maken. Wat ze bieden is best veel, maar de vraag is of de consument ook in alle features geinteresseerd is of dat ze beter wat features hadden skippen en de prijs goedkoper hadden kunnen maken.

De uitgebreide techniek maakt natuurlijk ook de controllers zelf duurder, wat mij nogal tegen staat. Arms lijkt mij bv ook leuk, maar als je dat fatsoenlijk wil spelen moet je er ook weer een extra set joy-cons bij kopen en ben je gelijk 150 euro kwijt.

Edit: En betaald online is gewoon kut. Nintendo heeft niet genoeg features en online spellen om dat het geld waard te maken, maar dat lijkt niet bij ze door te dringen. Plus 1 gratis VC spel die je een maand kan spelen? :')
  zondag 15 januari 2017 @ 10:04:07 #287
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168152723
je mag de Switch niet vergelijken met de Xbox en PS4 dat zijn consoles die je gebruikt in een donkere zolder kamer.

De Switch is een party en Social Consol dat je met je vrienden speelt in de woonkamer of onderweg. Specs is niet belangrijk / Gameplay daar draait het om.
  Redactie Games zondag 15 januari 2017 @ 10:17:04 #288
181272 crew  Noppie2000
pi_168152962
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef kipknots het volgende:

[..]
De uitgebreide techniek maakt natuurlijk ook de controllers zelf duurder, wat mij nogal tegen staat. Arms lijkt mij bv ook leuk, maar als je dat fatsoenlijk wil spelen moet je er ook weer een extra set joy-cons bij kopen en ben je gelijk 150 euro kwijt.
Hoe kom je aan 150 euro? Een setje Joy-Cons kost 80 dollar, meer heb je in principe niet nodig om ARMS te spelen met zijn tweetjes. Of bedoel je met game erbij?

Ik vind de controllers ook net te duur voor wat ik zou willen besteden, maar daarom ben ik blij dat ik voorlopig niets extra nodig heb. Zelda speel ik met de inbegrepen Joy-Cons, Mario Kart 8 Deluxe is te spelen met één Joy-Con, oftewel je hebt al twee controllers in de doos. Bomberman is met één Joy-Con speelbaar en dat zijn de eerste maanden de games die ik wil hebben :P
quote:
Edit: En betaald online is gewoon kut. Nintendo heeft niet genoeg features en online spellen om dat het geld waard te maken, maar dat lijkt niet bij ze door te dringen. Plus 1 gratis VC spel die je een maand kan spelen? :')
Je kunt nog niet zeggen dat er niet genoeg features zijn: we hebben nog vrijwel geen informatie hierover gekregen. Ik heb het liever gratis, maar wellicht is het wel te verantwoorden. We hebben nog geen idee wat voor features er komen (buiten die app om), hoe duur een abonnement gaat zijn, hoeveel games online gaan (dat ze online toevoegen aan VC-titels is bijvoorbeeld iets dat niemand aan zag komen en vind ik zelf een erg sterk positief punt) etc.

Ik wacht nog even af op meer informatie. Diverse Nintendo-lieden hebben ook al geteased dat er meer aankondigingen komen de komende weken (woensdag beginnen we met Fire Emblem Direct), dus er kan nog van alles bijkomen *O*
pi_168152996
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games zondag 15 januari 2017 @ 10:26:34 #290
181272 crew  Noppie2000
pi_168153180
quote:
Mogelijkheden *O* Zelf ben ik benieuwd naar het rollen van Mario (je kunt hem in de trailer van een zandheuvel af zien rollen). Vond ik er erg tof uitzien :@
  zondag 15 januari 2017 @ 10:27:00 #291
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_168153189
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef kipknots het volgende:

[..]

De hogere prijs komt vooral doordat Nintendo bijna alle features in heeft gebouwd die ze kunnen bedenken. In principe is het de krachtigste handheld die er bestaat, met afneembare controllers die elk los als motion controller werken en haptic feedback hebben, relatief grote batterij, NFC sensor, etc. Blijkbaar zijn USB C docks standaard ook behoorlijk aan de prijs, wat de console ook duurder maken. Wat ze bieden is best veel, maar de vraag is of de consument ook in alle features geinteresseerd is of dat ze beter wat features hadden skippen en de prijs goedkoper hadden kunnen maken.

De uitgebreide techniek maakt natuurlijk ook de controllers zelf duurder, wat mij nogal tegen staat. Arms lijkt mij bv ook leuk, maar als je dat fatsoenlijk wil spelen moet je er ook weer een extra set joy-cons bij kopen en ben je gelijk 150 euro kwijt.

Edit: En betaald online is gewoon kut. Nintendo heeft niet genoeg features en online spellen om dat het geld waard te maken, maar dat lijkt niet bij ze door te dringen. Plus 1 gratis VC spel die je een maand kan spelen? :')
Het hangt natuurlijk van je definitie van handheld af wat de krachtigste handheld is. De Switch is niet veel krachtiger dan een Pixel C met controller. Of een iPad Pro met Gamevice eromheen (beide combinaties zijn echter wel duurder dan de Switch). En zelfs na ruim drie jaar blijft dit waarschijnlijk de meest krachtige "handheld" console:




Het speelt allemaal een beetje in op hetzelfde concept: krachtige tablet met alles ingebouwd, die je kunt docken als home console of met controller als handheld kunt gebruiken. Alleen kan de Switch leunen op Nintendo exclusives.
pi_168153626
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games zondag 15 januari 2017 @ 11:18:05 #293
181272 crew  Noppie2000
pi_168154212
quote:
Geen idee wie Vincent Leeuw is, maar hij zegt niets wat de criticasters allemaal zeggen toch? :P

In ander nieuws:

quote:
In a statement to Game Informer, a Nintendo representative clarified that the Switch will be compatible with Micro SDXC cards, allowing the system to hold up to 2TB of memory. You can find the full statement below.

"Nintendo Switch is compatible with the SDXC standard, which supports up to 2TB. (Note that 2TB cards are not yet on the market, but the system will support them when they are.)"

1TB Micro SDXC cards are still a ways off for most consumers as well. Currently, the largest available SDXC cards hold 512GB of storage and retail for $200 on the low end, while the highest Micro SDXC card is currently 256 GB.


[ Bericht 35% gewijzigd door Noppie2000 op 15-01-2017 11:40:11 ]
pi_168156438
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geen idee wie Vincent Leeuw is, maar hij zegt niets wat de criticasters allemaal zeggen toch? :P

In ander nieuws:

[..]

Waardeloos dat het standaard geheugen maar 32 gb is. :')
pi_168156583
quote:
Ziet er grappig uit, alleen jammer dat de mensen op straat allemaal hetzelfde zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_168157853
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geen idee wie Vincent Leeuw is, maar hij zegt niets wat de criticasters allemaal zeggen toch? :P

In ander nieuws:

[..]

Klopt, maar komt overeen met hoe ik het verschil tussen de oktober-presentatie en de laatste presentatie zie. Verder niets nieuws ;)
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waardeloos dat het standaard geheugen maar 32 gb is. :')
Alleen een probleem als je veel/alles wilt downloaden.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:40 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ziet er grappig uit, alleen jammer dat de mensen op straat allemaal hetzelfde zijn.
Net als al die Goomba's die er verschillend uitzien :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168158768
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef videonatic het volgende:

[..]

Sow dat is dan wel weer groot voor wat ik voor ogen had (dagelijks 80 minuten in de trein).

Dit lijkt er al wat meer op: https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearch
https://www.bol.com/nl/p/(...)73687014/?country=BE
ze hebben hem ook in zelda thema. super cute O+

edit: ehhh hoezo woonde ik in belgie volgens bol,com? :o

[ Bericht 6% gewijzigd door isax op 15-01-2017 13:56:38 ]
pi_168160459
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:22 schreef Aether het volgende:

Alleen een probleem als je veel/alles wilt downloaden.

Een geheugen bestaat wel iets meer dan alleen gedownloade games. :P
  Designer zondag 15 januari 2017 @ 15:04:31 #300
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168161199
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:50 schreef isax het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)73687014/?country=BE
ze hebben hem ook in zelda thema. super cute O+

edit: ehhh hoezo woonde ik in belgie volgens bol,com? :o
Fopbelgië. :P
🐙
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')