abonnement Unibet Coolblue
pi_168100358
Nooit gedacht dat mij dit nog kon overkomen, maar vorige week voor 't eerst sinds mijn kleutertijd in m'n broek geplast.
Na lang in de file te hebben gestaan, kwam ik eindelijk bij een afslag naar een tankstation. Daar maar even gestopt, omdat ik al heel lang, héél nodig moest plassen. Toen ik mijn auto had geparkeerd, liep ik vlug naar binnen, wetend dat de verlossing nabij was...
Helaas waren er van die w.c.'s met een tourniquet ervoor en zo'n automaat waarin je ¤0,50 moet doen. Er stond een redelijke rij (man of 10) voor dat tourniquet. Ik zocht muntgeld in mijn portemonnee en had gelukkig een muntje van vijftig cent. Ik had ondertussen moeite om stil te blijven staan. De vrouw die nu bij de automaat stond, stond in haar portemonnee te zoeken en begon te roepen naar haar man die verderop in de tankshop was. Mens, dacht ik, had dat toch eerder geregeld! Haar man kwam naar haar toe en begon ook in zijn portemonnee te zoeken.
Ik werd ongerust; en probeerde te bedenken of ik het wel zou redden als iedereen er zo lang over zou doen. Ik merkte dat ik daar niet helemaal gerust op was, hoewel ik wel eens vaker erg nodig heb gemoeten en het altijd nog heel erg lang heb kunnen ophouden.
De vrouw was ondertussen aan vijftig cent geholpen en de volgende ging ook het tourniquet door. Heen en weer wiebelend van het ene been op het andere, wachtte ik op mijn beurt. Toen het eindelijk zover was en ik mijn muntje in de automaat deed, begon het plassen. Ik hield mijn adem in (alsof je daarmee ook je plas inhoudt) en liep met rare danspasjes de heren-wc in en stopte bij het eerste urinoir dat ik tegenkwam.
Daar stond ik nog even besluiteloos. Iets hield mij tegen om in mijn steeds natter wordende kruis te gaan grabbelen om een plassende piemel tevoorschijn te halen. Uiteindelijk toch maar gedaan. Daar stond ik dan: 31 jaar, met een natte piemel in mijn hand en een plasje op de vloer rond mijn schoenen, verder te plassen. Ondertussen had ik het heel erg warm, ademde ik heel onrustig en vocht ik tegen de tranen.
Toen ik uitgeplast was, stond ik daar nog even versuft. Ik durfde niet goed de schade te inspecteren, ik moest proberen niet te veel op te vallen. Ik stopte mijn natte geval weer terug in mijn letterlijk zeiknatte onderbroek (bah, wat voelde dat vies!) en knoopte de klammige gulp van mijn spijkerbroek dicht. Schichtig, zonder oogcontact te maken, liep ik naar de wasbakken, spoelde vlug m'n handen even af, droogde ze nauwelijks en liep met haastige pas (niet rennen, valt te veel op) de w.c.'s uit, de tankshop in, met mijn blik op de grond gericht. Daarna snel door in m'n soppende schoenen naar mijn auto.
In de auto durfde ik dan even goed de schade op te nemen. Kruis helemaal nat, linkerbroekspijp aan de voorkant een natte baan van boven naar beneden , rechterbroekspijp een nat spoor tot aan de knie. Het moest voor iedereen overduidelijk geweest zijn wat ik had gedaan... Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld!
Zijn er andere "grote jongens" met een dergelijke ervaring? (voor mijn verwerkingsproces)

[ Bericht 0% gewijzigd door bargebiten op 13-01-2017 13:40:03 ]
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 12:03:28 #2
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:09:44 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168100506
Niet herkenbaar, maar ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Kan gebeuren.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:11:57 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168100540
Voor volgende keer een leeg flesje in je auto droppen
pi_168100560
Geil verhaal zeg :@
pi_168100593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef hugecooll het volgende:
Voor volgende keer een leeg flesje in je auto droppen
Of gewoon even in de bosjes pissen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:17:00 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168100615
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Of gewoon even in de bosjes pissen.
ja kan ook
Maar voor wanneer dat dus niet kan :P
pi_168100898
Ik zal nooit in m'n broek pissen, tenzij ziek, dement whatever.

Pis je toch op de parkeerplaats tegen een boom aan?
blablablabla
pi_168101565
Ooit als tiener, als vrouw zijnde dan. Op school moest ik, maar dacht 'ik ga thuis wel', dus naar huis gefietst en toen begon het... Moest erg nodig dus sprintte met fiets naar de schuur, deur van slot, gooide fiets erin en deur weer opslot, sprinten naar de deur naar de hal (was in een flat), inmiddels zo nodig moeten dat ik die sleutels niet meer onder controle had. Lift leek uren te duren, maar bij de voordeur was de aandrang niet meer te houden. Sleutels laten vallen. En toen ging de boel lopen. Hele deurmat onder gezeken, daarna op m'n gemakje naar binnen gegaan, opgefrist en toen de boel buiten maar op gaan ruimen...

Ik was er bijna. ;(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_168102041
Geen ervaring mee. Was wel hier op fok! zo een gebruiker die in zijn broek had gepoept en daarvan foto's had geplaatst terwijl hij op zijn mama wachtte.
pi_168102125
Nee, alhoewel ik ook wel eens heel veel haast heb gehad bij een tankstation en die tourniquets zijn kut.

Ik ga met grote haast dan wel in de bosjes.

Kan me voorstellen dat je je klote voelde.
Whatever...
pi_168102216
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Of gewoon even in de bosjes pissen.
Als ik wist dat het zo zou eindigen, dan had ik dat gedaan..
pi_168102237
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:13 schreef Cyanide- het volgende:
Geil verhaal zeg :@
??? Lijkt me eerder een enorme afknapper!
pi_168102782
Hier een topic voor aanmaken. :')

Maar on topic: niet gepist, wel gescheten. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168106895
Gelukkig niet, maar vind het wel heel sneu voor jou! :'(
pi_168107514
Niet gewoon langs de weg gaan pissen of tegen het gierige tankstation aan.
Heb nooit cash op zak, leven we nog in 2000 of zo met je contant geld :') Dus als ik om die reden niet mag pissen dan pis ik tegen dat gebouw aan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168107535
Of ga lekker langs de weg staan, pakkans is zo klein dat het het risico wel waard is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168109662
Nee
1 + 1 = blauw
pi_168110570
Waarom ga je in hemelsnaam zo kang wachten met dat gekut op een muntje ??

Je bent een man de hele wereld is ons toilet :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_168125549
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 20:01 schreef Geerd het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam zo kang wachten met dat gekut op een muntje ??


Je bent een man de hele wereld is ons toilet :') :')
Ik had nog nooit eerder niet kunnen wachten, dacht dat het wel ging lukken.
Ja, leve het wildplassen! Ik moet voortaan maar niet meer zo keurig willen zijn, het eindigde toch ook niet keurig...
pi_168125770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef bargebiten het volgende:

[..]

Ik had nog nooit eerder niet kunnen wachten, dacht dat het wel ging lukken.
Ja, leve het wildplassen! Ik moet voortaan maar niet meer zo keurig willen zijn, het eindigde toch ook niet keurig...
Een paar jaar geleden met een boottochtje op een sloep met de collega's van mijn toenmalige vriendin, eerst op de vaste wal al een paar biertjes, toen het eerste uur van het boottochtje nog een paar en het tweede uur heel ongelukkig zitten balen van al die biertjes...
Ik durfde in dat gezelschap 'm echt niet even over boord te hangen. (hoopte wel heel hard dat één van de andere mannen die behoefte misschien voelde, dan had ik zeker meegedaan). Uiteindelijk toch het einde van het boottochtje gehaald en vervolgens nog heel galant alle dames laten voorgaan bij de enige plee die er was.
pi_168125876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:01 schreef bargebiten het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden met een boottochtje op een sloep met de collega's van mijn toenmalige vriendin, eerst op de vaste wal al een paar biertjes, toen het eerste uur van het boottochtje nog een paar en het tweede uur heel ongelukkig zitten balen van al die biertjes...
Ik durfde in dat gezelschap 'm echt niet even over boord te hangen. (hoopte wel heel hard dat één van de andere mannen die behoefte misschien voelde, dan had ik zeker meegedaan). Uiteindelijk toch het einde van het boottochtje gehaald en vervolgens nog heel galant alle dames laten voorgaan bij de enige plee die er was.
Man man man,
Misschien heb je iets meegekregen van personeel van Ns dat werkoverleggen pleegt/staakt?
Je hebt diensten punt A naar B 2 uur 45 zonder wc, 10 min keren weer 2 uur zonder wc, 32 min pauze weer 2,45, zonder wc.

Ik en meerdere staan gewoon soms aan de achterkant van de trein in het spoor te zeiken _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_181033621
Het hangt maar van de definitie van 'in je broek geplast' af. Ik heb zelf nog nooit gehad dat ik zo nodig moest dat ik het in m'n broek deed, maar heb wel af en toe dat ik 'm te snel terug in mijn broek stop en dan verder plas. Dat gebeurt vooral als ik me niet op mijn gemak voel.
Zo moest ik laatst onderweg zo ontzettend nodig (te veel koffie en water gedronken) dat ik echt even moest stoppen, want ik kon me niet meer op het verkeer concentreren. Ergens op een bedrijventerrein een plekje in de struiken opgezocht, maar toch niet echt heel beschut; het bedrijfspand had een groot raam dat op de struiken uitkeek en vanaf de weg was ik toch ook nog wel goed te zien. Ik wilde dus zo snel mogelijk deze beschamende situatie verlaten. Toen ik dacht dat ik klaar was deed ik mn broek weer dicht om vervolgens nog een straal in m'n onderbroek te pissen. Een uurtje met een natte onderbroek gelopen en wanneer ik mijn sleutels uit mijn broekzak haalde werd ik ook even goed herinnerd aan wat er was gebeurd. :@
pi_181035167
Nee. Ruim voor die tijd heb ik al tegen een boom mijn blaas geleegd. Als je moet moet je.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:40:40 #25
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_181039368
Nee nooit in mijn broek geplast als volwassene maar heb wel een andere grappige anekdote voor dit topic. Jaar of 2 terug moest ik ontzettend nodig pissen bij een bushalte. Waren niet echt goede bosjes ofzo in de buurt ook. Op een gegeven moment ben ik gewoon midden in een grasveld gaan staan om te zeiken maar ik wist niet dat daar pal tegenover een politiebureau zat. Die knakkers stonden dus met zn allen voor het raam naar buiten te koekeloeren wat ik aan het doen was. Ben hem daarna snel gepeerd. Kon de plassessie nog net afmaken.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:46:22 #26
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_181039482
2018-08-08 17:02
The delivery of the item was unsuccessful

2018-08-08 16:53
The delivery of the item was unsuccessful

2018-08-08 13:12
The item is at the local sorting centre

2018-08-08 12:36
The item is at the local sorting centre

2018-08-07 21:52
The item is on transport to the local sorting centre

2018-08-07 14:03
The item has been processed in the country of destination

2018-08-01 09:20
The item is pre-advised
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_181040323
Nee. Wel gescheten overigens. Buikloop en liep op een plek waar je niet de bosjes in kon duiken of iets.
Heeft gelukkig niemand gezien, was al wat later op de avond. Je voelt je echt heel klote. Was gelukkig onderweg naar huis, dus thuis douchen en spullen in de was.

Ik heb wel vaker het gevoel dat ik bijna in mijn broek pis. Het erg lang ophouden, en dan doe je de sleutel in het slot en dan moet ik ook echt naar de wc rennen. Is puur omdat je dan ontspant dat je bijna kan zeiken.
pi_181040480
Als ik echt moet kan die hele rij schijt krijgen en ga ik gewoon hoor, maar dat zal niet snel gebeuren aangezien ik dan liever het prachtige Nederlandse ''natuur'' bewaterd met wat water :s)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181040600
Ik heb wel eens op een boot geslapen, en na een paar biertjes in slaap gevallen. Toen ik wakker werd had ik in m’n bed gepiest, tot enorme hilariteit van mijn kamergenoot. :P

Maar op de manier zoas jij TS, nee. Dan had ik al in een berm gepiest ofzo, of tegen eenieder die in m’n weg stond.

Wel goed beschreven, ik zat er helemaal in. 14.gif
-nee-
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:23:42 #30
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181041891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
2018-08-08 17:02
The delivery of the item was unsuccessful

2018-08-08 16:53
The delivery of the item was unsuccessful

2018-08-08 13:12
The item is at the local sorting centre

2018-08-08 12:36
The item is at the local sorting centre

2018-08-07 21:52
The item is on transport to the local sorting centre

2018-08-07 14:03
The item has been processed in the country of destination

2018-08-01 09:20
The item is pre-advised
Thanks for the information! The package has arrived in good condition. I'm very happy with your services. It would be nice not to use some strange German? forum about urine??? to communicate.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:29:44 #31
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181042021
Wel eens dronken in de kroeg staan zeiken. Nooit nuchter
#KICKOUTZP
pi_181283981
Jawel 1 keer, maar dat kwam omdat ik van de huisarts plastabletten had gekregen en t werkte n beetje te goed :') daarna die dingen nooit meer ingenomen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_181284224
gewoon je vehikel op de vluchtstrook parkeren G, lekker laten lopen

heb me wel eens de boxe volgedriet toen ik 12 was omdat ik geen zin had om potje basketbal te onderbreken

had wel spijt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')