abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2017 @ 13:47:30 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_168102396
Voorman Henk Kuipers van No Surrender heeft in een reactie op Facebook geklaagd over het onderzoek naar zijn motorclub in Emmen. Hij noemt die "te triest voor woorden" en hekelt de actie tegen zijn twee dochters, die vrijdagochtend op weg naar school met getrokken pistolen door de politie uit de auto van een buurvrouw zouden zijn gehaald.

"Wat zijn jullie een stel stumperds", briest Kuipers op het filmpje op de website van Dagblad van het Noorden. Kuipers is niet alleen voorman bij het chapter in Emmen en het landelijke chapter van de motorclub, maar wil met zijn politieke partij Rechtdoor tevens meedoen aan de parlementsverkiezingen in maart. Kuipers woont in Klazienaveen, maar is niet de man die vrijdag in die plaats is aangehouden. In november werden al huiszoekingen gedaan bij twee andere bestuursleden van No Surrender, onder wie bij een inwoner van Klazienaveen.

Locoburgemeester Bouke Arends van Emmen geeft vrijdagochtend rond 11.00 uur samen met politie en Openbaar Ministerie een toelichting op de actie bij het clubhuis van No Surrender.

Filmpje......

No Surrender-captain: Te triest voor woorden

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:48:36 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168102429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:59 schreef 99.999 het volgende:
Wij hadden hier lokaal ook een tijdje een chapter van No Cillinder. Was geen lang leven beschoren :')
Ik zou sowieso denken dat Saturdarah in het Noorden groter is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2017 @ 13:49:34 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_168102455
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou sowieso denken dat Saturdarah in het Noorden groter is.
Eerder in het oosten of richting midden Nederland......Tiel/Vught.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2017 @ 14:02:25 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_168102731
EMMEN - Het vrijdagochtend gesloten clubhuis van No Surrender in Emmen was een ordinair drugshol, waarin op grote schaal drugs werden verhandeld en gebruikt. Ook bespraken leden in het honk de handel in drugs met mensen in Duitsland en Denemarken.

Dat staat in een rapportage die de politie heeft opgemaakt van de activiteiten in het clubhuis van No Surrender. Uit het rapport blijkt dat gedurende een half jaar gesprekken tussen leden van de club in het clubhuis zijn afgeluisterd. Hoe dat is gebeurd, is niet duidelijk.

In het pand waren regelmatig ’snuif- en hakgeluiden’ te horen. De politie doelt daarmee op het snuiven en fijnhakken van cocaïne. Er werden prijsafspraken gemaakt en leden spraken over winstmarges.

Er zijn ook leden ernstig mishandeld in het honk in Emmen. Volgens de politie zorgden leden ervoor dat sporen vervolgens werden uitgewist door goederen in brand te steken. Binnen de club heerste een strenge hiërarchie. Het bestuur onder leiding van Henk Kuipers bepaalt wat er gebeurt en wie er wordt gestraft. ’Buiten’ praten over interne zaken is uit deze boze: voor clubleden geldt een levenslange zwijgplicht.

Het clubhuis werd vrijdagochtend om zeven uur gesloten. De politie is druk bezig met sporenonderzoek en kamt het hele pand minutieus uit. De burgemeester heeft het honk laten sluiten vanwege omdat er structureel misdrijven worden gepleegd, zo zegt de gemeente. Het pand zou ook zonder vergunning zijn gebouwd.

Het clubhuis van No Surrender in Emmen zal niet meer het toneel zijn van feestjes. Het volledige pand gaat in opdracht van de gemeente tegen de vlakte.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_was_drugshol__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2017 @ 14:06:04 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_168102805
Emmen - Henk Kuipers heeft woedend gereageerd op de inval vrijdagochtend in het het clubhuis van de motorclub No Surrender in Emmen. „Wij gaan hoe dan ook door met No Surrender, inval of niet. Desnoods zetten we een clubhuis op in Duitsland.”

Kuipers laat een uur na de inval in zijn clubhuis weten niet geschrokken te zijn van de massale politieactie bij zijn clubhuis in Emmen. „Het is niet zo dat wij dachten dat we nooit aan de beurt zouden komen. Elke dag dat we open waren was meegenomen. Maar we hebben natuurlijk alternatieven genoeg. We wonen vlak bij Duitsland en daar zijn motorclubs en clubhuizen niet verboden. Daar kan men nog gewoon normaal nadenken.”
Restjes cocaïne

Bang dat de politie veel belastende dingen zal aantreffen is de hoogste No Surrender-baas niet. „Ik denk dat ze een zwaard vinden, een poster en foto’s van mij en misschien wat restjes cocaïne van mensen die gesnoven hebben. Maar ja, die kunnen ze in de Tweede Kamer ook vinden. Ik lig daar niet zo wakker van.”

Volgens Kuipers heeft het weinig zin om nu elders in Nederland een nieuw clubhuis te beginnen. „We gaan net zoals Satudarah Enschede en de Hells Angels in Amsterdam undercover verder. En dat is voor de politie veel vervelender dan nu. Want dat we door gaan mag duidelijk zijn. Straks zitten we zonder jasjes in de kroeg. En dan? Je kunt toch geen burgers verbieden?”

http://www.telegraaf.nl/b(...)er-baas_woest__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168108709
Kijkje in 'drugshol' No Surrender
http://www.telegraaf.nl/t(...)_No_Surrender__.html
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_168110269
Henk Kuipers heeft het in een van zijn facebookfilmpjes van vandaag ook over een informant van de Politie. Hij zei dus al op de hoogte te zijn van de inval. Waarschijnlijk probeert hij in zijn val de boel mee te trekken. Maar als hij echt een informant bij de politie heeft dan krijgt dit nog wel een staartje.
pi_168110391
Goh hieldem ze maar eens zulke acties op inbrekers tasjesdieven etc die paar mitorrijders heeft niemand last van
Ik zwaai naar dieren.
pi_168111958
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Geerd het volgende:
Goh hieldem ze maar eens zulke acties op inbrekers tasjesdieven etc die paar mitorrijders heeft niemand last van
Dat ja.
Potentiele terroristen durft de politie met geen vinger aan te raken, vrijheid van religie enzo.

Maar wel even stoer doen tegen een paar motorrijders met ondernemersgeest.
Nu woon ik vlakbij Emmen, ik heb weinig klachten over hun gehoord, zitten op een industrieterrein waar ze niemand lastig vallen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 januari 2017 @ 14:09:22 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_168128202
TILBURG - Een arrestatieteam van de politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in Tilburg een lid van motorclub No Surrender opgepakt. De man wordt ervan verdacht in zijn woning een vrouw te hebben mishandeld en tegen haar wil te hebben vastgehouden. De arrestatie vond plaats om 02.00 uur in de nacht van vrijdag op zaterdag.

De politie wist naar eigen zeggen dat in de betreffende woning aan de Sportweg een man woonde ,,die lid was van de motorclub No Surrender en gewelddadig was. Om die reden werd er direct actie ondernomen en werd een arrestatieteam opgeroepen.''

Het hevig geëmotioneerde slachtoffer is opgevangen op het politiebureau.

http://www.telegraaf.nl/b(...)d_aangehouden__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168129338
Is Holleeder eigenlijk nog steeds lid van die club?
pi_174391034
Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut. Bovendien kan 1 persoon niet de belangen behartigen van inmiddels 17 miljoen mensen. Volgens het CBS is dit in 2040 17,8 miljoen en in 2060 17,9 miljoen, zij schatten een bevolkingsgroei in van ca. 0.5%. Maar dit percentage gaat een stuk hoger worden, zeker na het aantal vluchtelingen en immigranten wat de laatste tijd het land zijn ingetrokken. En niet kwaad bedoeld, maar die fokken als konijnen, voor iedere Turk die zich voortplant in Nederland komen er 2,5 voor terug om maar een heel stereotypisch voorbeeld te noemen. Dat is 5 kinderen per stel!!! Ik heb niks tegen turken, marrokanen, Antillianen of weet ik het wat zolang ze bijdragen aan de samenleving, dan is het enkel een verrijking van de cultuur. Maar steuntrekkers zijn er altijd, ook onder de rasechte Nederlanders. Wat mij brengt naar mijn standpunt in dit dilemma: Henk Kuipers lijkt me een sympathieke vent die voor rede vatbaar is, ik zeg niet dat ie heilig is maar hé, wie is dat wel. Zedendelinquenten en moordenaars schopt ie de club uit, en sommigen wie (volgens de wet) misdrijven zijn begaan welke hij (en het overige bestuur) ziet als terecht mogen blijven. Maar zoals hij zegt: de acties die die gasten ondergaan, hebben niks te maken met No Surrender. Die zijn volledig voor hen zelf, voor hun eigen privé leven, om aan het eind van de maand hun kinderen te eten kunnen geven(welke trouwens op absurde wijze naar het politiebureau geëscorteerd worden).
Mijn conclusie (en dit zijn slechts speculaties): No Surrender is niet onschuldig, maar het zijn niet de mensen waar justitie zich zoveel op moet focussen, en al helemaal niet tegenwerken want ja: dan worden ze rebels
pi_174391225
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Geerd het volgende:
Goh hieldem ze maar eens zulke acties op inbrekers tasjesdieven etc die paar mitorrijders heeft niemand last van
Die motorrijders hebben meestal ook nog eens auto's om zich mee te verplaatsen. Dat niemand in Nederland daar last van zou hebben is dus een beetje overdreven.
pi_174391385
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Geerd het volgende:
Goh hieldem ze maar eens zulke acties op inbrekers tasjesdieven etc die paar mitorrijders heeft niemand last van
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:24 schreef Boris_Wolters het volgende:
Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut. Bovendien kan 1 persoon niet de belangen behartigen van inmiddels 17 miljoen mensen. Volgens het CBS is dit in 2040 17,8 miljoen en in 2060 17,9 miljoen, zij schatten een bevolkingsgroei in van ca. 0.5%. Maar dit percentage gaat een stuk hoger worden, zeker na het aantal vluchtelingen en immigranten wat de laatste tijd het land zijn ingetrokken. En niet kwaad bedoeld, maar die fokken als konijnen, voor iedere Turk die zich voortplant in Nederland komen er 2,5 voor terug om maar een heel stereotypisch voorbeeld te noemen. Dat is 5 kinderen per stel!!! Ik heb niks tegen turken, marrokanen, Antillianen of weet ik het wat zolang ze bijdragen aan de samenleving, dan is het enkel een verrijking van de cultuur. Maar steuntrekkers zijn er altijd, ook onder de rasechte Nederlanders. Wat mij brengt naar mijn standpunt in dit dilemma: Henk Kuipers lijkt me een sympathieke vent die voor rede vatbaar is, ik zeg niet dat ie heilig is maar hé, wie is dat wel. Zedendelinquenten en moordenaars schopt ie de club uit, en sommigen wie (volgens de wet) misdrijven zijn begaan welke hij (en het overige bestuur) ziet als terecht mogen blijven. Maar zoals hij zegt: de acties die die gasten ondergaan, hebben niks te maken met No Surrender. Die zijn volledig voor hen zelf, voor hun eigen privé leven, om aan het eind van de maand hun kinderen te eten kunnen geven(welke trouwens op absurde wijze naar het politiebureau geëscorteerd worden).
Mijn conclusie (en dit zijn slechts speculaties): No Surrender is niet onschuldig, maar het zijn niet de mensen waar justitie zich zoveel op moet focussen, en al helemaal niet tegenwerken want ja: dan worden ze rebels
Zo denk ik er dus ook over: Je mag doen en laten wat je wilt, maar zorg er voor dat een ander er geen (over)last van heeft.

Ik heb er geen problemen mee als iemand een drugsdealer is, maar ik heb er wel problemen mee als mensen gaan stelen en roven om aan geld te komen voor drugs.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:21:37 #40
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174391835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:41 schreef torentje het volgende:

[..]

Die motorrijders hebben meestal ook nog eens auto's om zich mee te verplaatsen. Dat niemand in Nederland daar last van zou hebben is dus een beetje overdreven.
Tenzij je een malafide horecaondernemer bent of anderzijds met vuur speelt heb je op zich weinig te vrezen.

Of er moet toevallig iemand naast je wonen waar ze het op gemunt hebben, maar die kans is net zo groot als het winnen van de loterij.

Het wordt allemaal gigantisch opgeblazen want er is een gemeenschappelijke vijand nodig en de eigenlijke vijand is off-limits wegens politieke correctheid.
And so is the past
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:33:11 #41
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174391998
Mensen die drugs dealen wel ok vinden omdat het zo lekker ondernemersgeest is.
:')

Allochtonen aan de haren erbij slepen
:') :')

Dit is gewoon tuig van de richel. Opbokken met die types.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perox op 13-10-2017 09:46:40 ]
pi_174392083
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Tenzij je een malafide horecaondernemer bent of anderzijds met vuur speelt heb je op zich weinig te vrezen.

Of er moet toevallig iemand naast je wonen waar ze het op gemunt hebben, maar die kans is net zo groot als het winnen van de loterij.

Het wordt allemaal gigantisch opgeblazen want er is een gemeenschappelijke vijand nodig en de eigenlijke vijand is off-limits wegens politieke correctheid.
Ontmoet hen toch het liefst met een uzi met een flink gevuld magazijn in de aanslag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')