abonnement Unibet Coolblue
pi_168189802
Wat een onzekerheid voor sommigen hier ineens :{ Opgelucht voor Hilz, fijn dat je zo snel terecht kon!

Ik hoop ook op positief nieuws voor Logi en IMA :*
pi_168189882
IMA :* wat een rot onzekerheid.

Logi, 'fijn' dat je weet waar het vandaan komt. Ik duim voor goede uitslagen :*

Hilz jemig zeg wat bizar dat je het dan wel ziet op de monitor maar niet voelt :{ Vooral aan de bel blijven trekken hoor!

Lekker lui mag toch SQ? :)
pi_168190107
Ach logi, wat een stress weer. :{ .
En Hilz ook. Goed dat je langs kon komen en alles in orde was.

Van 2,5 uur in de keuken staan, zou ik ook echt moe zijn, SQ en dan met een borrel nog. Ik heb dan geen echte pijn, wel harde buiken en verder gewoon MOE. Gevoel van lood in je benen. En ik ben nog helemaal niet hoogzwanger of zo.

Ik heb op mijn werk de liftsleutel geregeld. Mijn lokaal is echt in een uithoek van de school. Ik moet vier trappen op en dan ook nog een lange gang door. Als je dan een paar keer per dag heen en weer gaat in pauzes e.d. dan is dat super vermoeiend in combinatie met het lesgeven zelf. Het scheelt enorm dat ik nu in ieder geval de lift kan nemen. :) . En verder zit ik nu voor de klas vaak les te geven ipv te staan. Dan voel ik me wel net een soort invalide (ik ben echt gewend altijd heen en weer te lopen). :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168190582
En jemig, offtopic, maar ik hoor nu dat een docent zelfmoord heeft gepleegd door van het dak van een school te springen in Den Bosch, voor de ogen van leerlingen. ;( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168192041
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:33 schreef Franny_G het volgende:
En jemig, offtopic, maar ik hoor nu dat een docent zelfmoord heeft gepleegd door van het dak van een school te springen in Den Bosch, voor de ogen van leerlingen. ;( .
ik las t ja, op een druk moment qua leerlingen op t plein ook nog :{ ;(

IMA en Logi, sterkte, stom altijd dit :( :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168192274
Wat akelig, Franny. :{

IMA en Logi, flink schrikken voor jullie. :*
pi_168193682
Franny wat heftig :o

Hier de keuze mogen maken tussen een infuus met buscopan of naar huis met pijnstillers en temazepam, voor het laatste gekozen. Ze bellen morgen om te kijken hoe het gaat, als de stuwing blijft willen ze toch graag een korte opname.

Met de baby/zwangerschap was ieg alles goed O+
Nu naar bed en proberen te slapen.
pi_168193848
Fijn dat je naar huis mocht en alles met de baby goed is Logi! :*
  maandag 16 januari 2017 @ 16:20:03 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_168193913
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:19 schreef Franny_G het volgende:
Ach logi, wat een stress weer. :{ .
En Hilz ook. Goed dat je langs kon komen en alles in orde was.

Van 2,5 uur in de keuken staan, zou ik ook echt moe zijn, SQ en dan met een borrel nog. Ik heb dan geen echte pijn, wel harde buiken en verder gewoon MOE. Gevoel van lood in je benen. En ik ben nog helemaal niet hoogzwanger of zo.

Ik heb op mijn werk de liftsleutel geregeld. Mijn lokaal is echt in een uithoek van de school. Ik moet vier trappen op en dan ook nog een lange gang door. Als je dan een paar keer per dag heen en weer gaat in pauzes e.d. dan is dat super vermoeiend in combinatie met het lesgeven zelf. Het scheelt enorm dat ik nu in ieder geval de lift kan nemen. :) . En verder zit ik nu voor de klas vaak les te geven ipv te staan. Dan voel ik me wel net een soort invalide (ik ben echt gewend altijd heen en weer te lopen). :') .
Je BENT ook een soort van invalide toch, eigenlijk? :P Goed dat je de liftsleutel hebt gehosseld :* die trappen zijn ook echt slopend hoor.
En wat een naar nieuwsbericht ;(

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 13:57 schreef marel88 het volgende:
Wat onzeker, IMA. Sterkte met afwachten, fingers crossed voor jou...

En ook weer onzekerheid voor Logician, fijn dat de eerste uitslagen voorzichtig positief is, maar het is slopend zo.

SQ, ik kan met 36 weken nog alles, behalve stil staan. Koken, borrelen en zelfs douchen. Kan dat het gewoon zijn? Dat je niet zozeer teveel hebt gedaan, maar toevallig de verkeerde dingen? Wanneer begint jouw verlof eigenlijk? Hopelijk red je dat nog redelijk klachtvrij!
Ja, dat zou het best eens kunnen zijn. Stilstaan. Dus gewoon meer wiebelen :D
Verlof begint vrijdagmiddag *O* Net nog even mijn beoordelingsgesprek over 2016 gehad en nu kan ik met een gerust hart weg :')

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 13:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Sterkte Logi! Hopelijk is het inderdaad dat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah IMA, ik duim zo hard dat het allemaal niks is ;( Het kan je echt helemaal opvreten. :*

Logi, ondanks dat het met de zwangerschap goed gaat is het niet tof om zo binnenstebuiten gekeerd te moeten worden. Rust maar lekker uit :*
disclaimer
pi_168195096
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:12 schreef Logician2.0 het volgende:
Franny wat heftig :o

Hier de keuze mogen maken tussen een infuus met buscopan of naar huis met pijnstillers en temazepam, voor het laatste gekozen. Ze bellen morgen om te kijken hoe het gaat, als de stuwing blijft willen ze toch graag een korte opname.

Met de baby/zwangerschap was ieg alles goed O+
Nu naar bed en proberen te slapen.
Hopelijk doet dat voldoende. Wat naar. :*

Ik heb gewoon een box in de woonkamer staan. :o Behoorlijk vroeg maar ach anders stond er weer zo'n doos in huis dus meteen maar in elkaar gezet. _O-
pi_168197104
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:52 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hopelijk doet dat voldoende. Wat naar. :*

Ik heb gewoon een box in de woonkamer staan. :o Behoorlijk vroeg maar ach anders stond er weer zo'n doos in huis dus meteen maar in elkaar gezet. _O-
:D

Hier moet ie nog terugkomen van stiefbroer, nog even vragen wanneer dat in de planning zit :')

SQ hier ook bij stilstaan last, vorige week verjaardag van dochter en ondanks halve dag lopen ging t prima :Y wel moe natuurlijk toen iedereen weg was, maar dat is logisch.

Ik heb ook vrijdag m'n laatste werkdag op kantoor, jeeeeejjj *O*

Logi fijn dat de baby OK is, maar toch is t rot :(

IMA wat vervelend dat er geen duidelijkheid is nu, sterkte met de onzekerheid :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168200160
Mijn broertje heeft de box ook al in elkaar gezet.

Schoonzusje is 13 weken zwanger _O-
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168200605
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:28 schreef Messina het volgende:
Mijn broertje heeft de box ook al in elkaar gezet.

Schoonzusje is 13 weken zwanger _O-
Oh dan val ik nog mee. :D
pi_168200795
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oh dan val ik nog mee. :D
Jij hoeft nog 'maar' 2 maandjes! *O*
Nu kun je mooi oefenen; Hoe loop ik er omheen zonder me te stoten? Hoe jaag ik de katten effectief weg? Etc. :P
Plus, extra ruimte om dingen in (op?) te leggen! :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168201020
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Jij hoeft nog 'maar' 2 maandjes! *O*
Nu kun je mooi oefenen; Hoe loop ik er omheen zonder me te stoten? Hoe jaag ik de katten effectief weg? Etc. :P
Plus, extra ruimte om dingen in (op?) te leggen! :D
Ik heb geen katten en de honden zijn niet geīnteresseerd. _O-

Momenteel ligt er een oude pop van mij in die mn vader had meegenomen om te oefenen met de doek en een draagdoek. Was wel een mooi gezicht, mijn vader die hier aanbelt met een babypop in zn armen. _O-

Toen ik hem het kamertje had laten zien stond hij nog 5 minuten het ledikantdekentje te aaien. Ontroerend wel. O+
pi_168201381
Wat lief O+

Het is voor jullie ook nogal een 'reis' geweest om op dit punt aan te komen! Nog maar 8-10 weekjes en dan is hij er al O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168201680
Jeetje IMA... Ik denk ook dat het niks is omdat bruin en niet rood... Maar toch, ik kan me die zenuwen heel goed voorstellen :* Edit: Ik lees dat het ook rood is... Dat je geen krampen oid hebt is vaak toch ook al goed? Ik had ook rood toen. En flink lang (twee weken oid) maar dat was na een goede echo. Ze konden overigens ook niet vinden waar het vandaan kwam)

Goffer Logi! Daar krijg je toch een rolberoerte van iedere keer :( 'fijn' dat je weet waar het vandaan komt, maar leuk is anders :*

Wup, de VK & de ziekenhuis mevrouw drongen er ook op aan dat ik direct mocht bellen als ik me ook maar het kleinste beetje zorgen maakte. En niet meer net als nu 2 dagen moet afwachten.
Het lijkt ook wel of ik nu anders kijk naar wat ik precies voel. Het zijn niet meer die felle steekjes maar meer het gevoel alsof je je heel erg verheugd op iets. Die kriebels, maar dan in het echt. En heel laag. Maar ze ligt ook heel raar als een balletje. Dus dat kan wel kloppen :')

Thee: Welke chocola is het geworden? :p

Jeetje Franny, wat heftig :o :o

Jeuj!! Bijna verlof SQ!! *O*

Ik heb ook de box in de kamer staan Cyg.. Weliswaar on-inelkaar gezet en achter de bank gefrot... Maar hij staat er wel 'alvast'.

Tombola ook bijna verlof!! *O*

En OMG! Ik heb gewoon ook bijna een kamertje waar ik mijn hormonen op kan loslaten!! *O*
Mijn hormonen hebben het van vent gewonnen mbt de kleur!! Nu de naam nog :') Hij geeft geen sjoege en zwijgt het gewoon dood hahaha Gisteren hebben we samen alle muren gestuct. Vanmiddag heb ik het nog even glad getrokken. Donderdag verven. Hij vrijdag de balken. Zaterdag de vloer er in en dan kan ik zondag lossssssss!! O+ Mijn hart!! Ik wil zo graag!
pi_168201977
Tnx allemaal :* Het blijft wel rustig nu, bruin nog, maar niet meer rood. Ook geen kramp inderdaad. Wel een zeurderig gevoel, maarja, hoort ook bij de banden en een groeiende baarmoeder.

Fijn dat met de baby alles goed was Logi!
pi_168205637
Fijn dat alles oke was Logi!

Box staat hier nog van dreumes. Ze heeft er bijna niet in gezeten in ons nieuwe huis. Maaar om de hoge stand te kunnen gebruiken moet hij toch nog helemaal uit elkaar, dus misschien ruimen we hem toch nog even op. Wel mooi een ronde box, maar van stand wisselen is niet praktisch.

De verloskundige belde vandaag nog over de uitslag van de vijfde ziekte. Had ik mee laten prikken bij combinatie test. Ik bleek het al eens doorgemaakt te hebben maar niet recent dus dat is fijn!

Messina wat betekent jouw naam eigenlijk :p. Vrijdag wilden man en ik miss uit eten gaan en daar is een pizza Messina. Met aardappel en truffel, denk dat ik dat ga proberen :)!
pi_168205890
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef Vieve6 het volgende:

Messina wat betekent jouw naam eigenlijk :p. Vrijdag wilden man en ik miss uit eten gaan en daar is een pizza Messina. Met aardappel en truffel, denk dat ik dat ga proberen :)!
Messina is een stad in Italië :D
Nooit geweest #durf-toe-te-geven :P

Klinkt lekker!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168206128
Sow, wat gaat het hier snel op doordeweekse dagen!

Bedankt voor het welkom en de tips mbt het kiezen van een verloskundige. Ik heb voor nu een keuze gemaakt, afwachten hoe dat bevalt natuurlijk. Moet wel nog even contact opnemen.

IMA wat schrikken, hoop dat het snel stopt en alles goed is. Ik had dit weekend rood ondergoed aan en schrok toen ik naar het toilet ging, maar het bleek vocht en geen bloed. Maar toch meteen die zorgen die komen. Niet fijn! Sterkte met wachten tot de echo.
ik herken de onrustige buik. Ik ben me er voornamelijk van bewust als ik op de bank zit of in bed lig. Ik beschouw het maar als een goed teken.

Logi en hilz ook al zo geschrokken. Gelukkig hebben jullie bevestiging gekregen dat het goed gaat!
pi_168206834
Pff, klinkt vermoeiend Hilz, ik zou er niet aan moeten denken nu, al dat werk. Fijn dat alles iig goed was. Hopelijk laat ze zich duidelijker voelen de komende tijd.

Sterkte met afwachten IMA, die onzekerheid aan het begin is zonder bloedverlies al vervelend. Hopelijk gaat de tijd snel voor je!

Wij gaan komend weekend de box juist afbreken :') In het kader van huis verkoopklaar maken enzo...
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_168208941
Bwoh, schrikken Logi... Gelukkig lijkt alles met de baby goed, da's fijn!

IMA, bah, hopelijk was het gewoon een gesprongen adertje ofzo.

T2 en ik zijn vandaag weer goedgekeurd. Klein lief wiebelkontje gezien, met handjes, ribbetjes, beentjes, piemeltje, oogkassen en mooi knipperhartje! O+
pi_168213175
Fijn Sara! O+

Hier konden m'n hormonen t niet zo heel erg hebben dat m'n net-kleuter krijsend bij juf zat toen ik dr achterliet op school ;( heb denk ik nog langer gehuild (toen ik uit beeld was uiteraard :7 ) dan zij :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168213701
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:56 schreef Sara82 het volgende:
Bwoh, schrikken Logi... Gelukkig lijkt alles met de baby goed, da's fijn!

IMA, bah, hopelijk was het gewoon een gesprongen adertje ofzo.

T2 en ik zijn vandaag weer goedgekeurd. Klein lief wiebelkontje gezien, met handjes, ribbetjes, beentjes, piemeltje, oogkassen en mooi knipperhartje! O+
krijgt T2 dan mijn zoons naam? Dat bekt wel lekker samen denk ik! :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')