abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 13 maart 2017 @ 13:45:43 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169482032
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb er een tweede laag op gedaan, en nu is het iets beter. Maar ik zou er zelf niet meer aan beginnen, alleen kleine dingetjes ermee versieren..

Je hebt ook van die muurverf waar kleur en glitter in een inzit, maar daarvan zei de praxis medewerker zelf al dat het suuuper moeilijk aanbrengen is. Misschien is behang met een glitter erin dan nog wel het beste. :+
OK thanks, ik ga het wel eerst achter een schilderij proberen :')
pi_169482114
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK thanks, ik ga het wel eerst achter een schilderij proberen :')
Slim idee wel. :9 Mijn muur was ook niet heel vlak, dat scheelt misschien ook wel.
Laten we dansen!
pi_169486985
Prioriteiten voor deze week: :+
-badkamer plafond witten
-douchegordijn + stang halen en ophangen
-overloop verder witten
-naar de stort
-bestrating halen
-moestuin omspitten
Laten we dansen!
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:48 #179
335643 faptist
Maakt fouten
pi_169497898
Ik hou zo van jouw huis O+
pi_169499842
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef faptist het volgende:
Ik hou zo van jouw huis O+
Iedere keer als ik boven het behang zie ben ik helemaal blij. O+ Nog twee weken, en dan een vloer boven! En dan kan ik mijn kledingkast eindelijk wegzetten. En mijn kleding uitruimen. En mijn schoenenkast inruimen. _O_

Vind mijn kleedruimte, die met het groene behang, het mooiste van de kamers. O+
Laten we dansen!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:52:44 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169516202
Welke kleur is de trap? en is het hoog of zijdeglans?
En verf je de deuren in dezelfde kleur of laat je deze zo?

Misschien overheen gelezen, maar kon het nergens in het topic terugvinden en ben nieuwsgierig :P
pi_169537165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke kleur is de trap? en is het hoog of zijdeglans?
En verf je de deuren in dezelfde kleur of laat je deze zo?

Misschien overheen gelezen, maar kon het nergens in het topic terugvinden en ben nieuwsgierig :P
https://www.karwei.nl/ass(...)Psn9Jzc70RoCtC3w_wcB
Deze verf is het.

De deuren houd ik deze kleur, ik denk er ook over om de deuren/kozijnen beneden in dezelfde kleur te schilderen. Die zijn nu van dat gelig wit, dat vind ik echt heel lelijk. :@
Laten we dansen!
pi_169542092
Mijn pols heeft me weer eens in de steek gelaten, dus even in mijn brace en rustig aan. Ik wil zaterdag een beetje kunnen sjouwen.

Daarom vandaag maar een plattegrondje voor mijn tuin getekend. En een snelle schets gemaakt van hoe het "binnentuintje" moet worden. Daarna nog opgezocht wat ik nodig heb voor een poort. Beetje jammer dat op zulke dagen van niks doen de plannen vaak alleen maar toenemen. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dansen!
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:16:22 #184
228500 Puala
Kluschick
pi_169544077
Heerlijk plannen maken! O+

Weet je zeker dat je een recht pad wilt en niet iets een kronkeltje er in?
pi_169544368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:16 schreef Puala het volgende:
Heerlijk plannen maken! O+

Weet je zeker dat je een recht pad wilt en niet iets een kronkeltje er in?
Daar twijfel ik een beetje over. Visueel is een kronkeltje 10x mooier. Maar ik denk dat ik het verschrikkelijk ga vinden om telkens met mijn fiets/scooter daar langs te kronkelen. :9
Laten we dansen!
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:28:14 #186
228500 Puala
Kluschick
pi_169548409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar twijfel ik een beetje over. Visueel is een kronkeltje 10x mooier. Maar ik denk dat ik het verschrikkelijk ga vinden om telkens met mijn fiets/scooter daar langs te kronkelen. :9
Wat ga je er tussen leggen? Gras? Want dat is erg onhandig maaien denk ik :@

En hoe groot zijn de cirkels?
pi_169548791
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat ga je er tussen leggen? Gras? Want dat is erg onhandig maaien denk ik :@

En hoe groot zijn de cirkels?
Nee, zoveel mogelijk bodembedekker, bollen, bloemzaadjes enzo. 3M doorsnede. De hele tuin, inclusief de losse plantjes zijn op schaal. Het is 10m diep en 5 meter breed.

En daarvoor zit dan mijn schuur (onder aan de tekening), die is ook zo'n 6 meter diep. En daarvoor heb ik nog een stukje "binnentuin" bij mijn keuken.
Laten we dansen!
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:07:20 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169550918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Recht!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:26:57 #189
298315 SacreCoeur
pi_169566369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

https://www.karwei.nl/ass(...)Psn9Jzc70RoCtC3w_wcB
Deze verf is het.

De deuren houd ik deze kleur, ik denk er ook over om de deuren/kozijnen beneden in dezelfde kleur te schilderen. Die zijn nu van dat gelig wit, dat vind ik echt heel lelijk. :@
Heb je dan zeg maar niet dat ergens de deurlijsten beneden/boven op je trap aansluiten?

Ik zit namelijk wel met dat probleem.. ik vind de kleur van je trap zo mooi! maar dan mag ik gelijk heel mijn huis schilderen. :')

En ik stem voor een kronkeltje, denk dat je daar vanzelf aan gaat wennen met de fiets :P
pi_169570883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb je dan zeg maar niet dat ergens de deurlijsten beneden/boven op je trap aansluiten?

Ik zit namelijk wel met dat probleem.. ik vind de kleur van je trap zo mooi! maar dan mag ik gelijk heel mijn huis schilderen. :')

En ik stem voor een kronkeltje, denk dat je daar vanzelf aan gaat wennen met de fiets :P
Nee Lienekien heeft gelijk, ik moet voor recht gaan. :9 Ik heb fibromyalgie, soms ben ik zo moe/beurs dat het rechte pad me al teveel gaat zijn. :@ :@

Ik ga even een foto van de situatie beneden maken. :P
Laten we dansen!
pi_169570953
Hmm foto is niet echt nodig. Alleen een klein dun latje raakt het houtwerk van de beneden deuren. Maar voor mij voelt het niet alsof dat dezelfde kleur moet hebben. :9
Laten we dansen!
pi_169573720
Leuk topic om te volgen ^O^
pi_169577027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:45 schreef BBach het volgende:
Leuk topic om te volgen ^O^
Dankje! O+
Laten we dansen!
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:01:47 #194
228500 Puala
Kluschick
pi_169579356
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee Lienekien heeft gelijk, ik moet voor recht gaan. :9 Ik heb fibromyalgie, soms ben ik zo moe/beurs dat het rechte pad me al teveel gaat zijn. :@ :@

Ik ga even een foto van de situatie beneden maken. :P
Om exact die reden is mijn tuin verhoogd en grotendeels steen. Al dat onderhoud red ik niet :@
pi_169579536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Om exact die reden is mijn tuin verhoogd en grotendeels steen. Al dat onderhoud red ik niet :@
Ik vind het wel heel leuk. Maar ik probeer op mijn moestuin na (ik heb net op oude blauwe badkamertegels plantnamen zitten schrijven :@) het wel zo onderhoudsvrij mogelijk te houden. Dus veel bodembedekkers, bollen die ik eenmalig in de grond stop en het dan hopelijk ieder jaar doen. Ik heb voor mijn tussentuintje bij de schuur de morning glory ontdekt, dat is een 1 jarige klimmer, wel het groene, niet het sloop en snoeiwerk.

En verder niet te perfectionistisch zijn. :+

Ik hou ook echt gewoon van buiten zijn. En van kamperen en mooie zomeravonden met fikkies. Dat wil ik een beetje naar mijn tuin halen.

Had al bedacht dat ik in een van de cirkels het middenstuk eruit zou kunnen laten, als vuurgat. En dan van sloophout bankjes er omheen bouwen.

Ik ben wat moeier de laatste dagen, dan komt er minder uit mijn handen maar de ideeen blijven groeien. :@
Laten we dansen!
pi_169593511
Ik ga gewoon mijn halve badkamer hergebruiken in de tuin. De oude plafondplinten kan ik voor klimrekjes in mijn moestuin gebruiken, de tegels worden dus naambordjes, weer andere tegels (die zaten verstopt onder de vloer) ga ik als bovenrand op een border plakken, en ik denk dat ik de lekkende douche ergens in mijn tuin hang. In de zomer een tuinslang eraan. *O* En daarna weer loshalen en dan maakt het niet uit dat ie lekt. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dansen!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:07:51 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169596737
De creatieve ideen blijven maar komen, h? Leuk, hoor!
The love you take is equal to the love you make.
pi_169617058
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:07 schreef Lienekien het volgende:
De creatieve ideen blijven maar komen, h? Leuk, hoor!
Dat hoofd zou best af en toe een rem mogen. :D :P

Dit ruimt in ieder geval letterlijk op, en mijn bestrating opgehaald.
SPOILER
Laten we dansen!
pi_169644789
Ik kwam tot de conclusie dat mijn dorpels wel echt een likje verf nodig hebben boven. Voor het tapijt komt. Denken jullie dat dezelfde kleur grijs als de trap mooi kan zijn! :@ Dan hoef ik geen zwarte verf te kopen.

Gister nog een schilderijtje en lamp opgehangen. Vind het leuk hoe alles steeds meer af raakt. :s)
SPOILER
Laten we dansen!
  maandag 20 maart 2017 @ 09:11:30 #200
298315 SacreCoeur
pi_169645321
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik kwam tot de conclusie dat mijn dorpels wel echt een likje verf nodig hebben boven. Voor het tapijt komt. Denken jullie dat dezelfde kleur grijs als de trap mooi kan zijn! :@ Dan hoef ik geen zwarte verf te kopen.

Ik twijfel omdat het hoogglans is :P
Maar ik denk wel dat dezelfde tint mooier is dan zwart.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')