abonnement Unibet Coolblue
pi_168077830
Vlak voor kerst heb ik de sleutel gekregen van mijn eigen plekje, en ik heb een tijdje getwijfeld, maar zie hier altijd zoveel goede tips voorbij komen dat ik dacht, toch maar eens een topic openen.

Het is een jaren '50 rijtjeswoning, wat sinds de jaren '80 niet meer opgeknapt is en waar geen CV aanwezig was. Beneden heb ik een woonkamer met een half gesloten keuken. Er zit een open deur, en doorgeef raam in. Voor zit een halletje met de voordeur, en achter is een halletje met de wc en een trap naar boven. Boven heb ik 3 wat kleinere slaapkamertjes, en een inloopdouche/wastafel. Verder zit er een fantastische klusschuur bij en een diepe achtertuin waar sowieso een moestuin in komt.

Wat foto's van hoe het van te voren was:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CV is ondertussen aangelegd. In de keuken heb ik met hulp van mijn vader zelf een keukenblok bedacht/gebouwd. Daar zal ik later even een aparte post voor schrijven. De woonkamer is opnieuw geschilderd. De douche gaat boven opnieuw getegeld worden. Ik ga daarbij meekijken in de hoop dat ik daarna de wc zelf kan/durf en daarna de keukenvloer. Boven moet alles verder ook in de verf gezet worden, voor de tuin zijn er al een boel plannen. Ik heb een berg meubels die ik opnieuw in de verf wil zetten. En om het makkelijk te maken woon ik er ook al!

Mijn slaapkamer is wel al knus. Er ligt alleen nog geen vloer in, en ik moet nog een muurtje behangen en verven. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en een waarschuwing, ik heb nogal een uitgesproken felgekleurde smaak soms. O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2017 16:02:56 ]
pi_168077973
Prachtige tegeltjes in je douche. :P

Succes met klussen!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168078140
Meteen maar even mijn post voor de keuken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168078153
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
Prachtige tegeltjes in je douche. :P

Succes met klussen!
Ik wil een deel in een doos bewaren om ooit nog mee te mozaïeken ofzo. :+
pi_168078504
Zonde van die prachtige houten keuken :o Roze is echt :'( verschrikkelijk :'(

En jeej eindelijk een topic *O*
pi_168078680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:50 schreef Puala het volgende:
Zonde van die prachtige houten keuken :o Roze is echt :'( verschrikkelijk :'(

En jeej eindelijk een topic *O*
Ik wilde eerst een muur roze in mijn woonkamer maar dat is knalgeel geworden. En ik moest toch ergens roze. O-)

De woonkamer is al ver af, er moeten nog plintjes tussen het geel en wit. En plintjes op de vloer. En later wil ik alle deuren en kozijnen nog een frisse lik verf geven. Maar dan haal ik mijn vloerplintjes los, zover als ze zijn blijven plakken, en dan ga ik schilderen en plak ik ze opnieuw stevig vast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168078712
En dit soort ondervloer ga ik echt nooit meer gebruiken. Wat een verschrikking. _O-
pi_168078785
Tof
pi_168078851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:58 schreef Fripsel het volgende:
En dit soort ondervloer ga ik echt nooit meer gebruiken. Wat een verschrikking. _O-
Had je die niet vast moeten plakken aan elkaar, die banen?
pi_168078940
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:02 schreef Puala het volgende:

[..]

Had je die niet vast moeten plakken aan elkaar, die banen?
Er is mij verteld van niet. Het lijkt op de foto niet zo, maar ze overlappen elkaar wel netjes. In de keuken was het blauwe folie breed genoeg voor het hele oppervlak.

Maar ik zou hier dus zelf nooit voor gekozen hebben en het de volgende keer gewoon terugbrengen. Ik heb het niet zelf gehaald, dus ik vond ook niet dat ik mocht klagen. :@
pi_168079013
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:25 schreef Fripsel het volgende:
Oh en een waarschuwing, ik heb nogal een uitgesproken felgekleurde smaak soms. O-)
Geen woord aan gelogen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168079072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen. :P
Nouja die soms had er misschien wel af gemogen. :D
  donderdag 12 januari 2017 @ 20:44:22 #13
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_168086492
Gefeliciteerd! Leuk huis en leuk apart stijltje heb je :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_168087114
Dankje monsterd!

De keuken is weer iets verder af:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eigenlijk een retro gordijntje voor mijn wasmachine maken, alleen hij steekt verder uit dan de bedoeling was. Dus ik vraag me af of het wel gaat of dat het gordijntje dan heel stom gaat staan..
}:|
pi_168090209
haha cool! Lekker anders! Een gordijntje voor je wasmachine, hoe kom je erop, maar ik zie het toch voor me
pi_168090355
Die tegels hadden we vroeger ook in de badkamer, en lichtroze op het toilet. :D

Die ingebouwde keukenkast O+
pi_168090921
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef mootie het volgende:
Die tegels hadden we vroeger ook in de badkamer, en lichtroze op het toilet. :D

Die ingebouwde keukenkast O+
Iedere kamer heeft een inbouwkast. _O_ In de woonkamer een onder de trap. Die in mijn keuken heeft super veel plankjes. Mijn slaapkamer en kleedkamer hebben er ook beide een. En dan op de overloop is in de halkast de CV gebouwd, en daar passen nog handdoeken naast op een plank. Misschien voelen mijn handdoeken dan warm aan in de winter. O+ De badkamer grenst er ook direct aan. Dus ik kan nu de kraan open draaien en ik heb meteen warm water.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168097574
Vandaag/morgen hoop ik een beetje de grootste kluspuinhoop beneden weg te werken, met hulp van meerdere mensen. O+ Mijn vader gaat de koof van de afzuigkap afmaken. We gaan de muur en vloerplintjes plaatsen. De koelkast word op zijn plek gezet, en dan verf ik zondag de keuken verder af.

En dan hoop ik ook meteen mijn tafel in de woonkamer te kunnen zetten en de lamp erboven te hangen. De tafel zelf heeft ook nog een schilderbeurt nodig. Maar een iets leefbaarder huis zou toch wel fijn zijn. Als het goed is kan ik ook weer TV kijken van het weekend.

Ik hou van foto's. Keukenlamp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 09:32:51 ]
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:51:00 #19
365231 Fera
Fire & Blood
pi_168097989
Leuk Frips. O+

Gewaagde stijl. Toevallig heb ik ook roze en gele muren. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_168098048
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:51 schreef Fera het volgende:
Leuk Frips. O+

Gewaagde stijl. Toevallig heb ik ook roze en gele muren. :D
Oh gaaf. heb je een foto? O-)
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:59:47 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168098119
Leuk! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:59:57 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_168098123
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh gaaf. heb je een foto? O-)
Dan zou ik even moeten zoeken. :o

Ik heb maar een kleine woning en wegens gebrek aan licht heb ik mijn keuken en badkamer toen geel geverfd, waardoor het toch wat warmer en zonniger oogt. De woonkamer heeft een grote zachtroze muur, maar dat is wel de muur waar kastjes en een bureau enz. tegenaan staan.

Ik moet zeggen, na 2,5 jaar ben ik het roze nog steeds niet zat. Dat gele zou ik - denk ik - niet meer opnieuw doen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_168098166
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan zou ik even moeten zoeken. :o

Ik heb maar een kleine woning en wegens gebrek aan licht heb ik mijn keuken en badkamer toen geel geverfd, waardoor het toch wat warmer en zonniger oogt. De woonkamer heeft een grote zachtroze muur, maar dat is wel de muur waar kastjes en een bureau enz. tegenaan staan.

Ik moet zeggen, na 2,5 jaar ben ik het roze nog steeds niet zat. Dat gele zou ik - denk ik - niet meer opnieuw doen.
Wel gaaf ook, dat je dat met het geel ook gewoon durfde. :Y

Dat geel heb ik trouwens ook om die reden op de halve muur gedaan. Mijn tv meubel is een oude radiokast die een vrij groot vlak wegneemt, net als mijn bank. En dan nog een ronde tafel met stoelen ervoor. Ik hoop dat alles straks op zijn plek valt. :@ :+
pi_168133035
Lekker dagje gehad vandaag! Het achterwandje van mijn fornuis en de nis voor de afzuiger zitten er in. Nu moet ik die nog afwerken. De koelkast staat op zijn plek! Mijn "tv-meubel" staat op zijn plek en de tv hangt! (Nu mijn bank nog hierheen halen). Mijn eettafel hebben we ook opgepikt, en mijn kapstok en spiegel hangen. Het begin wat te worden beneden. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 17:44:16 #25
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 14 januari 2017 @ 18:11:49 #26
66083 Platina
78th Element
pi_168134108
Leuk tv-kastje! Ga je de muren bij de afzuigkap nog verven of?
pi_168134278
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:11 schreef Platina het volgende:
Leuk tv-kastje! Ga je de muren bij de afzuigkap nog verven of?
Ja dat moet nog netjes afgewerkt worden. Kan me voorstellen dat de volgorde niet helemaal logisch lijkt, maar mijn hele keuken staat op pootjes dus de vloer moest er onder lopen. Ik wil de kieren, en schroefgaten gaan vullen en het dan proberen glad te schuren. En dan sowieso alle muren een keer goed schoonmaken en nog witten. Twijfelde eerst wel of het nou wel zo slim was dat ik dat nog niet gedaan had tot ik de vieze vingers boven de inbouwkast zag. :D De deuren en kozijnen moeten ook nog een keer, maar dat staat op mijn lange termijn lijst.

Die lepels hangen even aan een spijker omdat ik er wel al woon en een beetje behoefte begin te krijgen aan wat gemak. :D Wil daar een mooi plankje maken in de kleur van mijn keuken om het kookgerei aan te hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 18:19:13 ]
pi_168135965
De inrichting heeft een aparte stijl die ik zelf nooit zou kiezen, maar toch schrikt het me totaal niet af en moet ik toegeven dat je creativiteit voor een sfeervol geheel zorgt :)
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 20:04:40 #29
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_168137484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:19 schreef Ivo1985 het volgende:
De inrichting heeft een aparte stijl die ik zelf nooit zou kiezen, maar toch schrikt het me totaal niet af en moet ik toegeven dat je creativiteit voor een sfeervol geheel zorgt :)
+1

Ik sluit mij volledig bij deze mening aan ! :)
pi_168137699
Dat vind ik echt heel leuk om te horen! O+
pi_168137791
Oh en het gootje naast mijn fornuis word ook nog dicht gemaakt bedenk ik me nu! Maar dat word nog even een pas en meet werkje, want zo scheef als een huis enzo. Kan ik daar nog mooi een lepel kwijt tijdens het koken en word het geen vies stofnest.
pi_168138076
Ik lees mee Fripsel. Je volgorde lijkt wat onlogisch maar soms lopen dingen nou eenmaal zoals ze lopen.

Leuk project hoor. En hoe meer foto's, hoe beter ^O^
Spoilers!
pi_168171555
Was een beetje moe vandaag. Maar ben met wat kleinigheidjes voor de keuken bezig geweest. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168185940
Fripsel, ik zie jou nu voor me met een polka-dot jurke met petticoat en rode pumps, de haren in de krul en een geruite shawl om je hoofd geknoopt :D (google even op 'looks like vintage' of 'sugarcoated' en je weet wat ik bedoel ;) )

Ik hoef zelf geen roze keuken, maar ik vind het in combinatie met je koelkast wel heel tof. En je televisiekastje is geweldig O+
pi_168186074
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:28 schreef Candaasje het volgende:
Fripsel, ik zie jou nu voor me met een polka-dot jurke met petticoat en rode pumps, de haren in de krul en een geruite shawl om je hoofd geknoopt :D (google even op 'looks like vintage' of 'sugarcoated' en je weet wat ik bedoel ;) )

Ik hoef zelf geen roze keuken, maar ik vind het in combinatie met je koelkast wel heel tof. En je televisiekastje is geweldig O+
Hahaha. Mijn huidige outfit is meer een broek met 4 kleuren verf, een warme slobbertrui en mijn haar in een knot. Ik weet straks niet meer hoe ik me op moet maken. :D Woensdag naar de kapper en dan neem ik een paar dagen klusvrij. :@

Bedankt voor de complimentjes! O+

Vandaag weer met wat kleine verfklusjes bezig. Vanavond ga ik met mijn vader de balken zoeken, zodat dat ik mijn hangstoel O-) op kan hangen, en ik heb een hele mooie lamp gehad maar die is behoorlijk zwaar dus daar moeten we ook nog een balk voor boven de eettafel voor vinden.
pi_168204513
Wat lampen opgehangen vandaag. En mijn hangstoel. En vooral wat aan het fiedelen geweest met plankjes. De keukenplankjes afgemaakt waar ik gister aan begonnen ben en nog een nieuw handigheidje tegengekomen voor mijn snijplanken. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tempo met de grote klussen ligt er wel even uit, maar dat wil ik na het weekend weer oppakken.
pi_168215378
Mijn trapopgang is behangen op het moment. Ik vermoed dat daar net zulke "lelijke" muren achter vandaan komen als mijn slaapkamer. Nu is dat maar boven, en beperkt budget dus dat word grotendeels gewoon in de verf gezet.

Nu heb ik een stuntman gevonden die best in dat trapgat durft te schilderen. (Hoogtes zijn echt niet mijn ding). Maar toen vroeg ik me opeens af, hoe moeilijk is het om zo'n hoogte met een effen behangetje te doen? Is schilderen makkelijker? Mijn wc zit bij die trap dus de hal mag best een beetje mooi zijn.
pi_168217217
Leuk!

Alhoewel ik de kleuren nooit zou kiezen vind ik het wel mooi.

Ik volg mee
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_168219438
Kiekeboe
Laat die handjes wapperen!
pi_168220615
Ik lees ook stiekem mee ;)
pi_168221031
Leuk steeds meer mensen! O+ Na het weekend ergens gaan we aan de badkamer beginnen en ik moet echt gaan bedenken wat ik nu uiteindelijk wil.

Ik heb via marktplaats een wastafel met mengkraan gevonden die er goed past, die gaat mijn vader vanavond ophalen. Eerder had ik al een douchekraan gevonden. Ik weet ook al welke vloertegel ik wil.. maar de muurtegels. Groot en wit? Of juist klein en retro? Of een sierrandje dan! Maar er zijn zoveel mooie. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn hangstoel nog! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168221312
quote:
Oh en een waarschuwing, ik heb nogal een uitgesproken felgekleurde smaak soms. O-)
De toegepaste kleurencombinaties hebben mij 4 verschillende ziektes opgeleverd. :@
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_168223722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:30 schreef Fripsel het volgende:
Leuk steeds meer mensen! O+ Na het weekend ergens gaan we aan de badkamer beginnen en ik moet echt gaan bedenken wat ik nu uiteindelijk wil.

Ik heb via marktplaats een wastafel met mengkraan gevonden die er goed past, die gaat mijn vader vanavond ophalen. Eerder had ik al een douchekraan gevonden. Ik weet ook al welke vloertegel ik wil.. maar de muurtegels. Groot en wit? Of juist klein en retro? Of een sierrandje dan! Maar er zijn zoveel mooie. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn hangstoel nog! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kattenkussentje! O+
Is dat zo?
pi_168223756
Je hebt een hele eigen stijl, Fripsel! Erg leuk om te zien.
Is dat zo?
pi_168226826
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:23 schreef Smallish het volgende:
Je hebt een hele eigen stijl, Fripsel! Erg leuk om te zien.
Dat zeker, maar volgens mij wordt het naast een tikje eigenzinnig ook een heel knus paleisje.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:20:21 #46
240593 StupidDutch
Is Nederlander
pi_168233547
Goed bezig Fripsel, een hele leuke stijl ook. En inderdaad dat katten kussen *O*
pi_168234324
Wel oprecht leuk om te lezen dat mijn gekkigheden zo positief ontvangen worden. :D O+
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:30:47 #48
365231 Fera
Fire & Blood
pi_168239301
Zo'n hangstoel wil ik ook. O+

Die tegeltjes op de foto zijn trouwens erg leuk. Mijn vader heeft zoiets in de keuken, maar dan met iets meer kleur.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_168358857
Ik heb even een paar dagen kluspauze gehad in een huis waar gewoon vloeren waren, en een douche die niet na 3 minuten overloopt enzo. Dat was wel even fijn.

Komende week hoop ik boven de slaapkamer afgeschilderd te krijgen, en dan met mijn kleedkamer verder te gaan. Ik wil mijn trapreling schuren, en beneden de keuken verder afwerken. Dan gaan we zaterdag mijn grote meubels halen en misschien nog wel twee muurtjes behangen? Maar ik weet niet hoe realistisch dat is.

Doordeweeks veel alleen aan de slag, en ik ben niet zo sterk dus dan zijn het vooral "lichte" klusjes. :+

Mijn kat ook opgehaald vandaag. Die was niet zo blij met me want de enige hoge plek is de afzuifkap. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook een beetje bedacht hoe mijn overloop eruit gaat zien. De paneeldeuren zijn een lichtgrijze kleur die ik heel mooi vind, mijn vloerbedekking word ook lichtgrijs. Nu denk ik eraan de trapreling in een donkere grijstint te schilderen en dan wil ik boven bij het trapgat mijn elektrische gitaar en wat bandpostets inlijsten en ophangen denk ik. O+

En dan komt daarna de badkamer. Even omgegooid. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 23:21:49 ]
pi_168404625
Leuke verbouwing. Met relatief weinig middelen toch een heel ander huis weten te creëren in eigen stijl. :)
Ziet er allemaal netjes uit.

Wat is dat voor radiomeubel onder je TV, zelfbouw? Lijkt een combinatie van een jaren 70 kastje met een oudere Philips radio erin.
pi_168404801
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:21 schreef R2R het volgende:
Leuke verbouwing. Met relatief weinig middelen toch een heel ander huis weten te creëren in eigen stijl. :)
Ziet er allemaal netjes uit.

Wat is dat voor radiomeubel onder je TV, zelfbouw? Lijkt een combinatie van een jaren 70 kastje met een oudere Philips radio erin.
Nee dat is geen zelfbouw, dat is echt antiek. :@ Is een ouderwetse radiokast, helemaal compleet inclusief plantenspeler, en zo'n wisselpin. Het enige wat mijn pa er nog aan gaat tunen is dat mijn telefoon er straks aan kan hangen. En er zit precies een leeg vakje achter de deurtjes waar mijn xbox in past. O+

Ik ben groot fan van dat ding. :@ Ik geloof dat hij ouder was dan mijn vader dus dan moet hij uit de jaren 50 komen.
pi_168406075
Leuk! Ik heb hem gevonden in de folder van 1956.
De handgrepen van de kastdeurtjes zijn niet meer origineel. Verder voor die tijd wel een ontzettend prijzig geheel, stereo was er nog niet zo lang. Dat de wisselpen er nog bij zit is best wel uniek.
En vandaag de dag moet je nog best wat geld uitgeven om iets te kunnen kopen dat net zo goed klinkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(pagina 33 van http://www.mfbfreaks.com/(...)56-radio-in-de-roos/ )
pi_168406232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:00 schreef R2R het volgende:
Leuk! Ik heb hem gevonden in de folder van 1956.
De handgrepen van de kastdeurtjes zijn niet meer origineel. Verder voor die tijd wel een ontzettend prijzig geheel, stereo was er nog niet zo lang. Dat de wisselpen er nog bij zit is best wel uniek.
En vandaag de dag moet je nog best wat geld uitgeven om iets te kunnen kopen dat net zo goed klinkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(pagina 33 van http://www.mfbfreaks.com/(...)56-radio-in-de-roos/ )
Ja wat dat betreft vind ik ook wel dat oude speakers e.d. zwaar ondergewaardeerd worden.

Ooooooit zou ik wel heel graag design speakers willen kopen. Maar zolang dat niet in mijn budget past ben ik heeeeeel blij met de oudere speakers en versterkers enzo die mijn pa altijd op de kop weet te tikken.

Deze radiokast had hij gewoon al 20 jaar op zolder staan.

Ik zit nooit zonder muziek. :D O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 22:06:40 ]
pi_168408789
Nog even een kleine update trouwens. Ik ga niet heel hard op het moment, probeer weer een beetje balans tussen leven en klussen te vinden. :D O+

Mijn slaapkamer is afgeschilderd. Nog 1 muurtje behangen en dan is die klaar voor de vloerbedekking. Mijn tweede lamp hangt in de woonkamer. Ik heb verf gehaald voor het hout in mijn trapopgang. Antraciet grijs. Vandaag ook raamfolie in de woonkamer opgeplakt. Spiegeltje opgeknapt, die kan ik morgen terug in elkaar zetten. Morgen ga ik de sierlijstjes in de woonkamer eindelijk tegen de muur aantikken (zaterdag bank halen! _O_ ). En ik denk dat ik nog wat keukenplankjes ga zagen. En ik heb sierplintjes voor mijn keukenblok gehaald dus die kan ik ook op maat zagen en lakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen trouwens. Boven en op de trap komt vloerbedekking. In mijn slaapkamer lijkt me een andere kleur mooier dan op de gang en in mijn kleedkamer, en er zit wel overal een dorpel tussen. Maar voor het geheel is overal dezelfde kleur misschien wel mooier..
pi_168411366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:19 schreef Fripsel het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen trouwens. Boven en op de trap komt vloerbedekking. In mijn slaapkamer lijkt me een andere kleur mooier dan op de gang en in mijn kleedkamer, en er zit wel overal een dorpel tussen. Maar voor het geheel is overal dezelfde kleur misschien wel mooier..
[/lurkmodus]
Bij mijn ouders ligt in mijn kamer dezelfde vloerbedekking als in de gang. Vind dat wel mooi. Creëert eenheid en rust.
Somebody that I used to know
pi_168520369
Mag je af en toe ook klagen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen ook maar een vraag over badkamers, hoe lang denken jullie dat dat ongeveer moet duren, zo'n badkamer van 2/3 m2? Ik kreeg zo ongeveer een hartverzakking toen mijn pa over 2 weken begon. :@

Heb wel nog wat fotootjes, gister meubels verhuisd, dus heb nu wel een bank en eettafel etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168520450
Ik weet niet wat je allemaal wilt doen in de badkamer? ;)

Maar waarom kan je er zo kort onder, wat is er met die afvoer? Dat lijkt me best een dingetje dat die niet goed door loopt. Weet je hoe dat komt?
pi_168520676
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:50 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal wilt doen in de badkamer? ;)

Maar waarom kan je er zo kort onder, wat is er met die afvoer? Dat lijkt me best een dingetje dat die niet goed door loopt. Weet je hoe dat komt?
We hebben hem proberen te ontstoppen maar dat hielp maar een beetje. Met middel en zo'n plopding. Heb er wel zo'n 3 minuten mee gewonnen. :D Waarschijnlijk gewoon wat prut enzo, maar dat wil mijn pa verder gaan verhelpen als de douchebak eruit is.

Hij moet helemaal leeggetrokken worden, dat duurt 1 dag. En het duurt 1 dag om de leidingen te leggen. Dan moet de muur gestuct, de muur getegeld worden, de douchebak erin en een vloertje. En een wastafel dan.

Waarschijnlijk heb ik me er een beetje dommig op verkeken, niet rekening gehouden met droogtijd enzo, ik dacht 3m2 dat is zo gedaan! En nu baal ik een beetje dat ik niet in het begin erover heb doorgedramd, toen ik me nog wat frisser en energieker voelde over het hele gebeuren. Toen ik voor dit huis ging, zei ik ook, ik vind alles prima, maar die badkamer daar moet iets aan gebeuren! Maarja les voor de volgende keer. :+
pi_168522909
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:47 schreef Fripsel het volgende:
Mag je af en toe ook klagen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen ook maar een vraag over badkamers, hoe lang denken jullie dat dat ongeveer moet duren, zo'n badkamer van 2/3 m2? Ik kreeg zo ongeveer een hartverzakking toen mijn pa over 2 weken begon. :@

Heb wel nog wat fotootjes, gister meubels verhuisd, dus heb nu wel een bank en eettafel etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je klusdip....
Als ik zo kijk wat je allemaal tegelijk doet, kan ik je alleen maar adviseren een ruimte tegelijk aan te pakken en pas de volgende ruimte te doen als je de vorige ruimte klaar hebt...

Voor je doorloop probleem in de badkamer, je zou eens kunnen kijken of je met een rioolveer door je afvoer heen kan komen, smerige klus maar zo gebeurd en de moeite waard om te kijken of je daarna 15 minuten kan douchen!

https://www.partsnl.nl/a/(...)dlyMTUdlcaAtWl8P8HAQ

Badkamer van 3 m2, tja zoals al eerder gezegd het ligt er aan wat je er aan gedaan wilt hebben.. als alle tegels van de muren en vloer gaan, moet alles netjes glad, nieuwe afvoer, nieuwe leidingen? dan kan het inderdaad lang gaan duren. Helemaal als dit in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om over de bestaande tegels heen te tegelen, dat scheelt een hoop tijd.
suck my asshole taco bender
pi_168522920
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:47 schreef Fripsel het volgende:
Mag je af en toe ook klagen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen ook maar een vraag over badkamers, hoe lang denken jullie dat dat ongeveer moet duren, zo'n badkamer van 2/3 m2? Ik kreeg zo ongeveer een hartverzakking toen mijn pa over 2 weken begon. :@

Heb wel nog wat fotootjes, gister meubels verhuisd, dus heb nu wel een bank en eettafel etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 weken zijn zo om
alleen het tegelen kost al dagen
wandtegels af, dag drogen, voegen, dag drogen, idem voor vloertegels
pi_168523487
Een badkamer duurt inderdaad lang. Ik denk wel dat jullie het echt goed moeten aanpakken want straks kan je niet meer bij de leidingen.
Spoilers!
  zondag 29 januari 2017 @ 19:29:16 #62
335643 faptist
Maakt fouten
pi_168525254
Oh ik wil met jou samenwonen O+

Love iT! Heel veel succes met alles!
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 19:56:43 #63
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_168526270
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef akatar het volgende:

[..]

3 weken zijn zo om
alleen het tegelen kost al dagen
wandtegels af, dag drogen, voegen, dag drogen, idem voor vloertegels
Vergeet het noodzakelijke installatie werk niet !
pi_168527084
2 weken voor een badkamer is niks geks, als je alles vernieuwt. Het maakt weinig uit hoe groot de badkamer is, het zit hem vooral in de droogtijden waar je bij zo ongeveer alles mee te maken hebt.

Daarom ben ik blij dat ik mijn nieuwe badkamer kan (laten) plaatsen voordat ik de oude er uit sloop. De nieuwe badkamer komt in een andere ruimte dan waar hij nu zit.
pi_168536435
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:21 schreef Remco_h het volgende:

Voor je doorloop probleem in de badkamer, je zou eens kunnen kijken of je met een rioolveer door je afvoer heen kan komen, smerige klus maar zo gebeurd en de moeite waard om te kijken of je daarna 15 minuten kan douchen!
We hebben hier een flexibele afvoerslang aan de douchebak die af en toe even door gespoeld wil worden. Daarvoor hebben we een ontstopper op de kraan gekocht. Even aansluiten op de douche kraan. Warm water op heet waardoor het slangetje warm en flexibel word, en er even door halen. Daarna prima flow door de pijpen.



[ Bericht 5% gewijzigd door jpajs op 30-01-2017 08:28:42 ]
Jeroentje.
pi_168584267
Er is meteen maar besloten om komend weekend aan de badkamer te beginnen.

Morgen avond tegels halen, zaterdag en zondag slopen en leidingen verleggen. En met een beetje geluk kan maandag dan de badkamerman aan de slag.
pi_168584885
En de hornbach heeft een nieuw vloertje waar ik helemaal weg van ben. :@ Denk dus dat deze het gaat worden, en daar wil ik dan een witte muurtegel bij doen.

https://www.hornbach.nl/s(...)5612640/artikel.html

Heb me laten vertellen dat ik beter voor een niet al te grote tegel kon gaan omdat de ruimte dan kleiner lijkt. Maar in een van mijn vorige huizen had de badkamer een grote witte tegel, en dat poetst zo fijn.. :@
pi_168585272
Ik zag van de week deze tegeltjes, ook leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
pi_168585355
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:21 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zag van de week deze tegeltjes, ook leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw dat kleureffect. O+

Is wel ook nog iets wat in mijn hoofd speelt. Achter de wastafel nog een wat speelsere tegel en de andere muurtjes basic wit.
pi_168585564
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh wauw dat kleureffect. O+

Is wel ook nog iets wat in mijn hoofd speelt. Achter de wastafel nog een wat speelsere tegel en de andere muurtjes basic wit.
Ja, van die geoliede tegeltjes zijn het volgens mij, net als olieknikkers.
Somebody that I used to know
pi_168628708
Ik heb eindelijk gekozen hoor. :+ Uiteindelijk maar plaatjes op Pinterest gaan kijken en iets gekozen wat daar veel op leek. De badkamer vind ik echt het moeilijkste om voor te kiezen. :@

pi_168633333
Ik ga volgen want, ondanks de kleuren, een erg leuk huisje.
pi_168633351
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 07:04 schreef mien-moeke het volgende:
Ik ga volgen want, ondanks de kleuren, een erg leuk huisje.
Dankje. :P

Ik heb een beetje pech met de vloer. Kies ik er precies een uit die een langere levertijd heeft dus toch nog een andere moeten kiezen. :+

https://www.hornbach.nl/s(...)rtikel.html#increase
pi_168639763
En ik heb eindelijk even de tijd genomen een foto te maken van mijn bank. Het koffietafeltje ga ik nog een keer een opfrisbeurt geven. Mijn kussenhoes met hakken is na 2 maanden eindelijk binnen gekomen. :D O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2017 14:07:38 ]
pi_168640206
Leuk huisje! :D
pi_168640466
Super leuk dit!
pi_168642568
Nog zo'n leuke kussenhoes! :D Waar heb je die vandaan?
Is dat zo?
pi_168642576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:42 schreef Smallish het volgende:
Nog zo'n leuke kussenhoes! :D Waar heb je die vandaan?
Aliexpress, nog geen 3 euro per stuk inclusief verzendkosten. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2017 16:43:36 ]
pi_168642633
Jemig, da's ook niks....... :o *O*
Is dat zo?
pi_168643670
Super leuk huis !
pi_168690192
De "badkamer" is helemaal gesloopt, ik heb gewoon nog een hele doos hele blauwe tegels, zo slecht zaten ze op de muur geplakt. De vloer had 3 lagen tegels. :D :+ Er is ook een warmwaterleiding naar de wastafel gelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas is de verstopping nog steeds niet helemaal verholpen dus mijn vader gaat het nog met zo'n eerder geposte veer hier proberen. Ik hoop dat dat gaat werken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2017 18:05:49 ]
pi_168692300
Jammer van die 90 graden bocht, het gebrek aan een ring bij de schroef van de muurplaat en de waterleidingen die zo dicht tegen elkaar zitten. Je gaat moeilijk die dop kunnen lossolderen zonder die stopkraan te smelten.

Leuke tegels!

Succes, komt wel goed zo te zien. Hou de details in de gaten, dat scheelt je een hoop ellende.

Het is balen als je tijdens het monteren van je kraan problemen krijgt met een losse muurplaat.
Laat die handjes wapperen!
pi_168692590
en nog even een buitenmantel om die waterleiding heen (die met dat schell kraantje) koper heeft een hekel aan beton :)
pi_168700142
Leuk huisje, Fripsel!


quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef Fripsel het volgende:


Ik hou van foto's.


Waarom plaats je ze dan allemaal in spoilers? :@ Maakt je topic er wat mij betreft niet leesbaarder op. Maar dat is wellicht je bedoeling :+
Eeuwig vijfentwintig
pi_168700216
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:54 schreef Reese het volgende:
Leuk huisje, Fripsel!

[..]

Waarom plaats je ze dan allemaal in spoilers? :@ Maakt je topic er wat mij betreft niet leesbaarder op. Maar dat is wellicht je bedoeling :+
Spoilers zijn alleen leesbaar voor mensen die een Fok account hebben, dus als het goed is komen de bots van google ze dan niet tegen :). Mijn verbouwfoto's komen ook als zoekresultaat naar boven bij google afbeeldingen als je zoekt naar bijvoorbeeld verwijderbare plafonds, wat ik niet heel tof vind.
pi_168716278
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:20 schreef Gieliovd het volgende:
Jammer van die 90 graden bocht, het gebrek aan een ring bij de schroef van de muurplaat en de waterleidingen die zo dicht tegen elkaar zitten. Je gaat moeilijk die dop kunnen lossolderen zonder die stopkraan te smelten.

Leuke tegels!

Succes, komt wel goed zo te zien. Hou de details in de gaten, dat scheelt je een hoop ellende.

Het is balen als je tijdens het monteren van je kraan problemen krijgt met een losse muurplaat.
Ik heb het doorgegeven. :P Het leidingwerk daar heb ik me helemaal niet mee bemoeid verder. :@ Je kan ook niet met meer dan twee in die badkamer staan, en mijn vriend is een betere hulp voor mijn vader dan ik. ;( Maar Bohh ik ben wel heel blij dat er eindelijk aan de badkamer begonnen is!

Die stopkraan gaat er als eerst af, de leidingen moeten nog verder door naar boven, de dopjes waren alleen op.

Even voor mezelf, wat is er dan mis met een 90 graden bocht?

De verstopping is wel verholpen vandaag! Tuinslang in de douchebak nu en het water loopt als een malle. :+
pi_168720323
Als je de mogelijkheid hebt, altijd zo klein mogelijke hoeken. 2x45 is altijd beter dan 1x90 i.v.m. verstoppingen en het vertragen van de stroomsnelheid.
Laat die handjes wapperen!
pi_168761971
Leuk topic! We hebben hetzelfde bed, zelfde hangstoel, kussen en soortgelijke stoelen. :D
pi_168762066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:39 schreef octoberfirst het volgende:
Leuk topic! We hebben hetzelfde bed, zelfde hangstoel, kussen en soortgelijke stoelen. :D
Tof! :D Waar heb jij de stoel hangen?
pi_168764270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Tof! :D Waar heb jij de stoel hangen?
Aan een staand frame, kan hem helaas niet aan het plafond bevestigen, vrees dan dat m'n appartement in elkaar zakt. :P Voordeel is dat 'ie ook buiten kan staan!
pi_168771636
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:16 schreef octoberfirst het volgende:

[..]

Aan een staand frame, kan hem helaas niet aan het plafond bevestigen, vrees dan dat m'n appartement in elkaar zakt. :P Voordeel is dat 'ie ook buiten kan staan!
Oh dat is chill inderdaad! Doordat er hier nog geen vloeren inlagen boven, en de cv nog gelegd moest worden, was die balk zo gevonden.

Nu moet ik zeggen dat mijn vader zo slim was. Ik had aan het eind waarschijnlijk een keer die stoel opgepakt.

Voor buiten heb ik een hangmat. En ik wil misschien een schommelbank onder mijn overkapping maken, ooit. :+
pi_168774867
De eerste tegels zitten tegen de muur! O+ En mijn vloertegels zijn binnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168781511
Nice :)

Leuke sterretjes O-)
Somebody that I used to know
pi_168782176
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh dat is chill inderdaad! Doordat er hier nog geen vloeren inlagen boven, en de cv nog gelegd moest worden, was die balk zo gevonden.

Nu moet ik zeggen dat mijn vader zo slim was. Ik had aan het eind waarschijnlijk een keer die stoel opgepakt.

Voor buiten heb ik een hangmat. En ik wil misschien een schommelbank onder mijn overkapping maken, ooit. :+
Lang leven vaders met klusverstand haha.

Oeh, jaloers! Ik moet het doen met een balkon maar in de toekomst zou ik dat ook wel willen! Het liefst een schommelbed. O+
Als ooit komt, zie ik je fotos graag tegemoet! :)
pi_168882907
Ik ben een beetje geschrokken van mijn badkamertegels.. help me even. Ben ik nou gek of los je dit echt niet zo op? ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168883436
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken van mijn badkamertegels.. help me even. Ben ik nou gek of los je dit echt niet zo op? ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Ik snap je autistische ik, maar snap ook dat dit de makkelijkste oplossing daarvoor is.
Als je het horizontaal zou gaan tegelen komt het ook niet mooi uit. Dan heb je net 2 hele tegels onder elkaar en net een heel klein reepje.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_168883745
Zo'n rollaag komt wel vaker voor, zeker bij bakstenen. Vind het niet zo'n gekke oplossing!


pi_168885430
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken van mijn badkamertegels.. help me even. Ben ik nou gek of los je dit echt niet zo op? ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit door een pro gedaan? Zo ja; dit is echt geen porum. Zo nee; tja, hoe boos wordt je hulp als je ze vriendelijk verzoekt om alles er weer uit te trekken zodat het wel goed uitkomt? En hoe erg vind je het? Zou je eraan kunnen wennen? Is het je de extra moeite/tijd waard?

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:51 schreef Miniem het volgende:

[..]

:D Ik snap je autistische ik, maar snap ook dat dit de makkelijkste oplossing daarvoor is.
Als je het horizontaal zou gaan tegelen komt het ook niet mooi uit. Dan heb je net 2 hele tegels onder elkaar en net een heel klein reepje.
Dan hadden ze onderaan een miniem randje eraf moeten halen waardoor alles iets lager uitkomt (en dus wel mooi met het kozijn). Zijn ze toevallig onderaan begonnen met tegelen en kwamen ze toen niet goed uit bij het kozijn? :+
pi_168887337
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:06 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Is dit door een pro gedaan? Zo ja; dit is echt geen porum. Zo nee; tja, hoe boos wordt je hulp als je ze vriendelijk verzoekt om alles er weer uit te trekken zodat het wel goed uitkomt? En hoe erg vind je het? Zou je eraan kunnen wennen? Is het je de extra moeite/tijd waard?

[..]

Dan hadden ze onderaan een miniem randje eraf moeten halen waardoor alles iets lager uitkomt (en dus wel mooi met het kozijn). Zijn ze toevallig onderaan begonnen met tegelen en kwamen ze toen niet goed uit bij het kozijn? :+
Het tegelwerk is letterlijk het enige wat we uitbesteed hebben. En hij deed dit al tientallen jaren en werkte liever rustig want dan kon hij op details letten. :X

Of ik eraan ga kunnen wennen, nee.. voor mij verpest het de badkamer wel echt. Het is precies het deel waar je op kijkt vanuit de deuropening/hal. Net een ratjetoe. :@

Maar als het is zoals jij zegt dat ze dan onderaan opnieuw moeten beginnen word dat onmogelijk denk ik.
pi_168887534
Als een pro dit heeft gedaan zou ik echt niet akkoord gaan. Die had dit van te voren aan moeten zien komen en anticiperen door het van te voren goed uit te meten/rekenen zodat alles goed zou passen.
pi_168887563
Van een pro had je anders mogen verwachten, en eerst overleg.

Ik neem aan dat je de opdracht hebt gegeven om de tegels horizontaal te zetten. Zo ja, dan is hier dus niet aan de opdracht voldaan.

En het is inderdaad gewoon geen porem zoals het nu zit. Een goede tegelzetter begint met uitmeten of er geen rare randjes in het zicht komen en past dan de hoogte van de onderste rij tegels aan zodat het smalle randje wegvalt. Dat is hier duidelijk niet gedaan.
pi_168887598
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het tegelwerk is letterlijk het enige wat we uitbesteed hebben. En hij deed dit al tientallen jaren en werkte liever rustig want dan kon hij op details letten. :X

Of ik eraan ga kunnen wennen, nee.. voor mij verpest het de badkamer wel echt. Het is precies het deel waar je op kijkt vanuit de deuropening/hal. Net een ratjetoe. :@

Maar als het is zoals jij zegt dat ze dan onderaan opnieuw moeten beginnen word dat onmogelijk denk ik.
Van een pro hoef je dit niet te accepteren, dit is níet de afspraak en doet af aan je badkamer (die gloednieuw is!). Natuurlijk zal hij beweren dat het niet anders kan; hij moet er nu weer heel veel uren extra in gaan stoppen. Maar dat is zijn probleem en zijn eigen schuld :).
pi_168889523
Bovenste twee lagen eruit en de rollaag eruit, een afwerkprofieltje wat het kleine reepje boven het raam opvult en dan de twee rijen weer netjes erin tegelen lijkt me het beste.
pi_168890385
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef Fripsel het volgende:
Vandaag/morgen hoop ik een beetje de grootste kluspuinhoop beneden weg te werken, met hulp van meerdere mensen. O+ Mijn vader gaat de koof van de afzuigkap afmaken. We gaan de muur en vloerplintjes plaatsen. De koelkast word op zijn plek gezet, en dan verf ik zondag de keuken verder af.

En dan hoop ik ook meteen mijn tafel in de woonkamer te kunnen zetten en de lamp erboven te hangen. De tafel zelf heeft ook nog een schilderbeurt nodig. Maar een iets leefbaarder huis zou toch wel fijn zijn. Als het goed is kan ik ook weer TV kijken van het weekend.

Ik hou van foto's. Keukenlamp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie lamp hoor, daar niet van, maar is dat niet onpraktisch in de keuken?
pi_168890456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:42 schreef Sjoerdfoto het volgende:
Bovenste twee lagen eruit en de rollaag eruit, een afwerkprofieltje wat het kleine reepje boven het raam opvult en dan de twee rijen weer netjes erin tegelen lijkt me het beste.
Ik ben bang dat ik niet zo serieus genomen word. :@ Er is wel over gecommuniceerd maar met mijn vader ipv mij. En hij is van het praktisch goed. Precies wat jij zegt heb ik geopperd maar daar werd op gereageerd dat het al moeilijk was. Ben bang dat ik op dit moment ook teveel andere dingen gaande heb om er nog een punt van te maken. Iets met choose your battles enzo. :+

Maar ik baal wel. Ik zou willen dat ik een boom van een kerel was met een berg gereedschap en kennis. :@
pi_168890464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mooie lamp hoor, daar niet van, maar is dat niet onpraktisch in de keuken?
Waarom zou dat onpraktisch zijn? :@
pi_168890535
Nou, zo'n kroonluchtertje in de keuken is moeilijk schoon te houden.
Als jij er dat voor over hebt, is het geen probleem natuurlijk.
pi_168890574
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou, zo'n kroonluchtertje in de keuken is moeilijk schoon te houden.
Als jij er dat voor over hebt, is het geen probleem natuurlijk.
Ooh, daar heb ik niet over nagedacht. Maar kan er met een plumeau langs, en de glazen hangers moet je er 1 voor 1 aanhangen dus die kun je opzich wel makkelijk een sopje geven door ze er weer af te halen.

Maar moet zeggen dat ik ook wel heel erg tevreden ben over mijn fornuis/afzuigkap combi. O+ Dus wie weet valt het mee. O-)
pi_168890591
Ik vind je huis schattig hoor, ik lees stiekem mee en ik geniet van de foto's.
Je hebt bijna dezelfde smaak als ik.

^O^
pi_168890600
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind je huis schattig hoor, ik lees stiekem mee en ik geniet van de foto's.
Je hebt bijna dezelfde smaak als ik.

^O^
Leuk O+
pi_168900240
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken van mijn badkamertegels.. help me even. Ben ik nou gek of los je dit echt niet zo op? ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
triester dan triest....
lijkt het zo of lopen de tegels rechts van je raam langzaam op??

dit had hij anders (beter) moeten uitmeten, nu is het net een beunklus wat snel afmoest
pi_168906317
Het ziet er niet echt recht uit nee. Balen.
Spoilers!
pi_168908361
Met dat schuine bedoelen jullie bij het plafond? Dat is inderdaad niet erg recht. Maar, ik weet niet wat de norm is, maar dit huis is heel erg scheef, dus dan is dat dan weer niet echt te voorkomen denk ik?

De woonkamer scheelt voor en achter ook 1,5 cm in de hoogte. Was nog leuk met de onderkant geel verven en de lijn rondom uit laten komen. :@
pi_168908652
Nee, het heeft niets met een scheef huis te maken. De tegels lijken ten opzichte van je kozijn scheef af te lopen naar rechtsonder. Er vanuit gaande dat je kozijn recht is natuurlijk ;)

Scheve huizen zijn zo irritant :{
Spoilers!
pi_168908856
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, het heeft niets met een scheef huis te maken. De tegels lijken ten opzichte van je kozijn scheef af te lopen naar rechtsonder. Er vanuit gaande dat je kozijn recht is natuurlijk ;)

Scheve huizen zijn zo irritant :{
Dit huis doet de uitspraak zo scheef als een huis wel echt eer aan. Ik ga het morgen ochtend nog eens bekijken, die tegels.

Bij het fornuis ook, die staat in een nis in mijn keuken. En er blijft een kier open, die scheelt volgens mij gewoon 2 cm in breedte van voor naar achter. Dus daar een passende randje naast maken word ook nog leuk.
pi_168919046
Bij een kennis ooit zijn rieten gips plafond eruit gesloopt voorzien van een nieuw verlaagd plafond, netjes water pas gemaakt, zag er voor geen meter uit....

1x raden zijn huis en zijn kozijnen waren zo scheef als de toren van pisa, uiteindelijk hebben we dat opgelost door zijn nieuwe verlaagde plafond ook scheef er in te gooien, zodat de lijnen van kozijnen en plafond evenwijdig lopen...

"visueel waterpas" hebben we t maar genoemd

Bij het kijken naar je badkamer tegels kreeg ik een beetje het zelfde gevoel als in die kennis zijn huis.....

De plafond en tegel lijnen lopen niet evenredig (of lijkt zo), als ik jou was zou ik eens met de waterpas kijken welke scheef is, de verkeerd om geplaatste tegels boven het raam versterken dat gevoel, waarschijnlijk zitten deze recht en is je raam "scheef" het lijkt ok alsof de voegen niet allemaal even breed zijn.

Door dat gekke lijnen spel oogt het heel onrustig...

Persoonlijk zou ik het af halen en op nieuw (laten) doen en maar eens met de tegelzetter gaan over gemaakte onkosten en schade gaan praten.....
Kijk ook eens naar je plafond...

Succes
suck my asshole taco bender
pi_169040718
Opnieuw beginnen was geen optie. De witte voegen maken een hoop goed gelukkig. Verder word ik gillend gek als ik nog lang over tegeltjes nadenk dus alleen even wat fotootjes. De kozijnen en het plafond moeten nog een nieuwe verflaag en dan is het zo goed als af. Mijn tweedehands retro douchekraan lekte helaas. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169044446
Ik ben trouwens verder zelf vooral met kleinigheidjes bezig geweest. Denk dat ik donderdag wel nog een dag met het schuurmachine op de trapreling duik. Dan is het carnaval, en daar heb ik heel veel zin in. *O*

Ik heb ondertussen ook een beetje bedacht wat ik met mijn muziek wil. Als het goed is past mijn versterker precies onder mijn radiomeubel. Die wil ik dan aan de tv hangen, waar ook mijn xbox op aangesloten zit (wel jammer die heeft geen aparte uitgang voor geluid als ik het goed begrepen heb). Via mijn xbox kan ik spotify en YouTube afspelen. Netflix, films. Online radio luisteren. Zou een radio/cd speler dan nog een toegevoegde waarde hebben? (Ik heb heb die wel, maar hoe meer apparatuur hoe moeilijker het weg te werken word). Het radiomeubel zelf werkt ook nog natuurlijk, maar die is toch meer voor de show.

Dan heb ik 4 oude kleine speakertjes. Twee ervan passen perfect in mijn woonkamer, ik moet nog even goed na gaan denken waar ik die weg wil zitten. En dan een snoer voor nog twee speakers naar boven naar mijn kleedkamer. (Die heb ik roze geschilderd. En ik heb een zwart stofje met tropische bloemen, vrijwel net zo dun als speakerstof ik wil proberen dat ervoor te gaan spannen).

En dan zou ik eigenlijk nog een extra versterker met speakers voor onder mijn overkapping moeten hebben. O+

Verder wat plannen gemaakt om in ieder geval de moestuin aan te gaan leggen. Die komt links achter in de tuin. Heb wat staptegels en zaadjes geregeld. Volgende week een keer de tuin om spitten.. nog een keer compost halen bij de gemeente en beginnen maar.

En eigenlijk zou ik nog een zaterdag een vriendinnetje moeten fixen om wat muurtjes te schilderen. En dat zelf ook weer even doordeweeks op moeten pakken. Dan kan er eindelijk behangen worden. Dan het houtwerk boven nog en dan tapijt.

Zo dat is weer wat ruimte in mijn hoofd. :9
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:01:41 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169044859
Je badkamer is mooi geworden!
The love you take is equal to the love you make.
pi_169045080
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dit huis doet de uitspraak zo scheef als een huis wel echt eer aan. Ik ga het morgen ochtend nog eens bekijken, die tegels.

Bij het fornuis ook, die staat in een nis in mijn keuken. En er blijft een kier open, die scheelt volgens mij gewoon 2 cm in breedte van voor naar achter. Dus daar een passende randje naast maken word ook nog leuk.
Een beetje timmerman schaaft daar een prima passend passtrookje voor op maat. Eventueel nog mooi afwerken met een streepje siliconen in kleur
pi_169045151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Een beetje timmerman schaaft daar een prima passend passtrookje voor op maat. Eventueel nog mooi afwerken met een streepje siliconen in kleur
Ja maar voor je een beetje timmerman bent, ben je ook wel weer wat gepruts verder vaak. :9
pi_169045186
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar voor je een beetje timmerman bent, ben je ook wel weer wat gepruts verder vaak. :9
Gewoon met de carnaval effe een echte timmerman fixen ipv dat vriendinnetje voor t schilderen :P
pi_169045285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Gewoon met de carnaval effe een echte timmerman fixen ipv dat vriendinnetje voor t schilderen :P
Ik krijg hier wel hulp bij hoor. Maar die zagen ook niet iedere week schuine hoekplankjes. :P

Voor iedere klus een andere man zoeken zou het klussen wel heel complex maken. O-)
pi_169097606
Vandaag mijn douche voor het eerst uitgeprobeerd. :9 Echt hemels, na maanden haast douchejes.

Ik heb een lijstje gemaakt met de kleine klusjes die ik komende tijd in mijn eentje op kan pakken:

-trapreling schuren
-trapreling schilderen
-behang trekken hal
-kleedkamer schilderen

Als deze klusjes gedaan zijn moet ik nog behangen. Maar daar helpt mijn vriend me bij want dat heb ik nog nooit zelf gedaan. En ik denk dat ik toch nog maar even alle kozijnen ga schilderen voor de vloerbedekking erin gaat. Ik wilde dat eerst laten zitten.. maar het duurt nu al zo lang.. als ik daar een keer een week werk van maak maakt die week ook niks uit op het geheel.

En verder nog:
-plafond badkamer witten
-achterwand keuken!!!
-keuken witten
-keukenplankjes afmaken
-plintjes keukenkastje
-begin moestuin
pi_169201174
Mijn vriend heeft tussen het carnavallen door gewoon nog een muurtje geschilderd voor me. O+ En ik heb vanmiddag het behang bij de trap getrokken. Ik wilde dit eigenlijk opnieuw behangen, maar in geen enkele kamer kwamen de muren er zo glad onder vandaan als hier. Dus dat word gewoon witten. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169202086
Die kat O+
pi_169202635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:15 schreef Prego het volgende:
Die kat O+
Jimmyyyy O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169219375
Nu is de hele trapreling geschuurd, en heb ik wat kieren gevuld. Ik hoop morgen de eerste laag verf te kunnen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169223776
Ga je dat glad krijgen met alleen plamuur? Het ziet er uit alsof je dat beter kaal had kunnen maken ipv schuren :@
pi_169224059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:14 schreef Puala het volgende:
Ga je dat glad krijgen met alleen plamuur? Het ziet er uit alsof je dat beter kaal had kunnen maken ipv schuren :@
Er blijven vast wat butsjes over in het houtwerk, maar ik ga echt niet de hele trapreling kaalbranden/krabben. :@ De meeste oneffenheden lijk ik wel glad te krijgen en zo nieuw hoeft het er niet uit te zien, dan kan ik de rest van het jaar mijn polsbrace omhouden denk ik. :o
pi_169265081
De eerste laag verf zit erop. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169265822
Wat een likje verf al niet kan doen.
Ziet er goed uit _O_
Wel een rotklus lijkt me :@
pi_169265931
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een likje verf al niet kan doen.
Ziet er goed uit _O_
Wel een rotklus lijkt me :@
Dankje! O+

Ik vind het houtwerk schilderen zelf een van de minder vervelende klussen. Het schuren vind ik altijd wel pittig, want mijn pols is verrot. Maar als ik dan eenmaal sta te kwasten met een muziekje op.. O+
pi_169266396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
De eerste laag verf zit erop. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het wordt mooi, heel mooi wat je maakt!! Knapt op als je de wanden wit saust en de vloer afwerkt.

Frappant, zo'n trapgang had ik precies in mijn vorige woning (Arnhem). Daar boven de trap een tankast en dan nog 3 deuren naar slaapkamers en een deur naar de douche plus naar de zoldertrap, maakte in totaal 6 paneeldeuren destijds om op te kalefateren. Dat deed ik 30 jaar geleden zelf, nu zou me dat te gortig worden. Verder hadden de vorige bewoners dat spijlenrek, dichtgetimmerd met hardboard, toen ik dat weghaalde, kwamen de gevorderde stijlen weer tevoorschijn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_169266424
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:32 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend heeft tussen het carnavallen door gewoon nog een muurtje geschilderd voor me. O+ En ik heb vanmiddag het behang bij de trap getrokken. Ik wilde dit eigenlijk opnieuw behangen, maar in geen enkele kamer kwamen de muren er zo glad onder vandaan als hier. Dus dat word gewoon witten. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat opbouwblok stopcontact wordt wel vervangen door een fraai inbouwexemplaar neem ik aan?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_169266846
De stopcontacten worden niet vervangen, dat zit helaas niet in het budget en het functioneert.

Die paneeldeuren wil ik ook nog gaan verven, wel in dezelfde kleur. Ik denk dat ik volgende week aan de kozijnen begin, zodat die gedaan zijn als de vloerbedekking erin gaat, en dan kan ik als het wat lekkerder weer is buiten de deuren een keer onder mijn overkapping schilderen. Het zijn in totaal 7 deuren, ze zijn wel in veel nettere staat dan het houtwerk van de trap gelukkig. Minder vaak geverfd denk ik.
pi_169267232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:26 schreef Fripsel het volgende:
De stopcontacten worden niet vervangen, dat zit helaas niet in het budget en het functioneert.

Groot gelijk, anders kun jij wel bezig blijven :)
pi_169267644
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Groot gelijk, anders kun jij wel bezig blijven :)
True story. :+

De laatste opknapronde is vermoedelijk in de jaren 80 geweest. Dus vanuit dat perspectief moet uiteindelijk alles een keer gebeuren.
:D
pi_169267691
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

True story. :+

De laatste opknapronde is vermoedelijk in de jaren 80 geweest. Dus vanuit dat perspectief moet uiteindelijk alles een keer gebeuren.
:D
Oké, maar aan de andere kant als het werkt en jou niet stoort waarom er dan geld aan uit geven :)
pi_169267704
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Oké, maar aan de andere kant als het werkt en jou niet stoort waarom er dan geld aan uit geven :)
Ja dat ga ik dus ook niet doen. :P

Als ik nou een geldboom had he.. O-)
pi_169267716
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:20 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat ga ik dus ook niet doen. :P

Als ik nou een geldboom had he.. O-)
Tja, dan kwam ik hem jatten })
pi_169331358
Weer een kleine update. Heb de trap voor de tweede keer geschilderd. Nog wat gaten in de muur dichtgeplamuurd en de twee witte muurtjes voorbereid om morgen te schilderen.

Verder dit weekend tapijt besteld, dit word 28 maart gelegd.
https://www.kwantum.nl/vl(...)a-lichtgrijs-0113023

Heb wat staaltjes gehaald om de juiste kleur voor de deuren boven te vinden en ik heb nog een gordijnstofje gevonden om voor mijn wasmachine te maken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn tuin heeft leuke verrassingen. Er komen overal bloembollen uit de grond, ik heb het vermoeden dat er een teruggesnoeide rozenstruik staat en er groeit lavendel. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 maart 2017 @ 23:33:25 #143
439910 NotToBe
Shakespeare
pi_169343217
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:56 schreef Fripsel het volgende:
Weer een kleine update. Heb de trap voor de tweede keer geschilderd. Nog wat gaten in de muur dichtgeplamuurd en de twee witte muurtjes voorbereid om morgen te schilderen.

Verder dit weekend tapijt besteld, dit word 28 maart gelegd.
https://www.kwantum.nl/vl(...)a-lichtgrijs-0113023

Heb wat staaltjes gehaald om de juiste kleur voor de deuren boven te vinden en ik heb nog een gordijnstofje gevonden om voor mijn wasmachine te maken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn tuin heeft leuke verrassingen. Er komen overal bloembollen uit de grond, ik heb het vermoeden dat er een teruggesnoeide rozenstruik staat en er groeit lavendel. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk zulke verrassingen in de tuin. Al hoop ik niet dat je de leuke crocusjes aanziet voor lavendel :P
pi_169346107
Alleen maar omdat bloembollen vooraan staan denken dat ik crocusjes voor lavendel aan zie. :'(

Die brak mijn hart toch wel een beetje. :D ;)
pi_169346437
Wel leuk dat ze er staan. Zijn toch van die mooie verrassingen O+
pi_169346531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:00 schreef Puala het volgende:
Wel leuk dat ze er staan. Zijn toch van die mooie verrassingen O+
Ja er groeien ook blauwe druifjes, narcissen, hyacinten, en gele crocusjes. Iedere keer als ik met de fiets de deur uitga ontdek ik iets nieuws doordat alles nu gaat groeien.

Zojuist gratis cirkelbestrating gescoord op marktsplaats. Heb volgend weekend hulp en vervoer om naar de stort te rijden, en dan kunnen we die meteen ophalen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169346712
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja er groeien ook blauwe druifjes, narcissen, hyacinten, en gele crocusjes. Iedere keer als ik met de fiets de deur uitga ontdek ik iets nieuws doordat alles nu gaat groeien.

Zojuist gratis cirkelbestrating gescoord op marktsplaats. Heb volgend weekend hulp en vervoer om naar de stort te rijden, en dan kunnen we die meteen ophalen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Dat is ook heel goed zelf te leggen doordat het kleine steentjes zijn :D
pi_169348035
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Nice! Dat is ook heel goed zelf te leggen doordat het kleine steentjes zijn :D
Ik heb geluk, mijn oom is stratenmaker geweest. Het eerste wat ik hoorde toen ik hem en mijn tante zag was dat hij kwam helpen straten als het nodig is! O+

Vind het wel leuk dat het niet van die standaard vierkante grindtegels zijn. Nu kan ik echt een speelse tuin maken. *O*
pi_169372219
En weer twee muren wit. En op de overloop heb ik wat scheurtjes gefixed.

Morgen eindelijk tijd voor de glitterverf! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169373823
Jij geniet zo overduidelijk van je stekkie, Fripsel! Erg leuk om mee te lezen. :D ;)
Is dat zo?
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2017 @ 16:21:34 #151
43556 miss_dynastie
pi_169373922
Wat een heerlijk (t)huis O+
pi_169374307
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een heerlijk (t)huis O+
Dankjewel! O+
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:01:29 #153
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169374558
Leuk, al die spontane bloemen. O+ Ben benieuwd naar de glitters. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169375070
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:16 schreef Smallish het volgende:
Jij geniet zo overduidelijk van je stekkie, Fripsel! Erg leuk om mee te lezen. :D ;)
Heerlijk toch om een stekkie helemaal eigen te maken :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_169377458
Heb de overloop overal waar ik zelf bij durfde alvast een eerste laag wit gegeven. Mijn vriend gaat me nog met het trapgat helpen.

Moet nog steeds beetje wennen aan het alleen wonen. Zeker in de avond, dus ben nog maar even gaan kwasten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:58:16 #156
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_169383650
Knapt mooi op!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_169389259
Oh boy, die glitterverf. Ik hoop dat een tweede laag de boel red want nu heb ik een wolkenlandschap op mijn muur. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169394715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:54 schreef Fripsel het volgende:
Heb de overloop overal waar ik zelf bij durfde alvast een eerste laag wit gegeven. Mijn vriend gaat me nog met het trapgat helpen.

Moet nog steeds beetje wennen aan het alleen wonen. Zeker in de avond, dus ben nog maar even gaan kwasten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kleur grijs zit er op de deuren? 😳
pi_169394785
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:40 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

Welke kleur grijs zit er op de deuren? 😳
Weet ik niet, dit is de originele kleur nog. Heb wel al 10 staaltjes thuis liggen om te vergelijken. Zal laten weten welke het dichtste in de beurt komt. :P
pi_169395721
Ik was het verven even beu. :9

Aangezien ik bestrating voor achter geregeld heb, en er van alles random in mijn achtertuin groeit, ben ik maar gaan graven en verplaatsen naar de voortuin.

Of Nouja, eerst moest ik mijn schep ophalen bij mijn ouders. Ik op een fiets met een schep, leek me niet zo'n goed idee dus was maar gelopen. Kom ik terug, steek mijn schep op de grond: KRAK. Sure, wacht al dagen tot het droog is. _O- Dus toen maar naar de action gewandeld en alsnog aan de slag gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb ik een rughernia. :+
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 19:58:15 #161
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_169398623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:45 schreef Fripsel het volgende:
Als het aan mij ligt nemen die gele bloemetjes de hele voortuin over en gooi ik er ieder voor en najaar wat bloemen bij.
Dat zijn boterbloempjes ;)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boterbloem

Het is mooi opgeknapt ! ^O^
pi_169398722
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:58 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat zijn boterbloempjes ;)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boterbloem

Het is mooi opgeknapt ! ^O^
Weer wat geleerd. :+
pi_169401824
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet ik niet, dit is de originele kleur nog. Heb wel al 10 staaltjes thuis liggen om te vergelijken. Zal laten weten welke het dichtste in de beurt komt. :P
Top! Het is een mooie subtiele kleur namelijk.
pi_169413392
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:41 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

Top! Het is een mooie subtiele kleur namelijk.
Ik moet nog een keer terug naar de bouwmarkt. Zelfs mn twee staaltjes die het dichtst in de buurt zitten kloppen niet. Moet net een tikkie grijzer hebben.

pi_169436992
Je gaat lekker vooruit!

Fijn hè om al die verrassingen in de tuin te ontdekken? Wij zijn hier ook elke week aan het zoeken wat er allemaal opkomt
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:14:08 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169437221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:58 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat zijn boterbloempjes ;)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boterbloem

Het is mooi opgeknapt ! ^O^
Nee, dat is speenkruid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169437413
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:02 schreef RoaRRR het volgende:
Je gaat lekker vooruit!

Fijn hè om al die verrassingen in de tuin te ontdekken? Wij zijn hier ook elke week aan het zoeken wat er allemaal opkomt
Ja dat vind ik echt heerlijk. O+ Het word beter weer deze week, dan ga ik mijn stuk voor de moestuin omspitten en meten waar de grote vaste planten staan en kijken of ik daar mijn cirkels tussendoor kan puzzelen. :9
pi_169437433
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat is speenkruid.
Ik heb heel lang naar de boterbloem zitten staren, is dit 'm nu? Maar ik googlede speenkruid en die herkende ik meteen. :Y
pi_169437549
Eerste behangetje zit erop. Na het eten misschien nog een tweede muurtje. :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we hebben eindelijk de oude gordijnen terug gehangen aan een nieuwe rails. De oude vond zelfs ik niet kunnen. Die had een fout gouden voorrand van zo'n 15 cm. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169463223
Alle muurtjes zijn behangen. *O* Foto's zeggen genoeg in dit geval: :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169477105
Netjes, behang je zelf?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_169477286
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:31 schreef Miniem het volgende:
Netjes, behang je zelf?
Dankje! Ja met mijn vriend, eerste keer. :Y
  maandag 13 maart 2017 @ 12:13:21 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169480208
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dankje! Ja met mijn vriend, eerste keer. :Y
Wat een leuk huis zo!
Hoe is het nu met je glittermuur? Ik heb het namelijk in mijn hoofd gehaald dat ik dat ook wil! :D
pi_169481409
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat een leuk huis zo!
Hoe is het nu met je glittermuur? Ik heb het namelijk in mijn hoofd gehaald dat ik dat ook wil! :D
Ik heb er een tweede laag op gedaan, en nu is het iets beter. Maar ik zou er zelf niet meer aan beginnen, alleen kleine dingetjes ermee versieren..

Je hebt ook van die muurverf waar kleur en glitter in een inzit, maar daarvan zei de praxis medewerker zelf al dat het suuuper moeilijk aanbrengen is. Misschien is behang met een glitter erin dan nog wel het beste. :+
pi_169481847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Eerste behangetje zit erop. Na het eten misschien nog een tweede muurtje. :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we hebben eindelijk de oude gordijnen terug gehangen aan een nieuwe rails. De oude vond zelfs ik niet kunnen. Die had een fout gouden voorrand van zo'n 15 cm. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, dat je het behang niet laat aansluiten. Nu zie je die lelijke 'streep' terwijl met een beetje knip- en plakwerk het motief vloeiend doorloopt.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:45:43 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169482032
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb er een tweede laag op gedaan, en nu is het iets beter. Maar ik zou er zelf niet meer aan beginnen, alleen kleine dingetjes ermee versieren..

Je hebt ook van die muurverf waar kleur en glitter in een inzit, maar daarvan zei de praxis medewerker zelf al dat het suuuper moeilijk aanbrengen is. Misschien is behang met een glitter erin dan nog wel het beste. :+
OK thanks, ik ga het wel eerst achter een schilderij proberen :')
pi_169482114
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK thanks, ik ga het wel eerst achter een schilderij proberen :')
Slim idee wel. :9 Mijn muur was ook niet heel vlak, dat scheelt misschien ook wel.
pi_169486985
Prioriteiten voor deze week: :+
-badkamer plafond witten
-douchegordijn + stang halen en ophangen
-overloop verder witten
-naar de stort
-bestrating halen
-moestuin omspitten
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:48 #179
335643 faptist
Maakt fouten
pi_169497898
Ik hou zo van jouw huis O+
pi_169499842
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef faptist het volgende:
Ik hou zo van jouw huis O+
Iedere keer als ik boven het behang zie ben ik helemaal blij. O+ Nog twee weken, en dan een vloer boven! En dan kan ik mijn kledingkast eindelijk wegzetten. En mijn kleding uitruimen. En mijn schoenenkast inruimen. _O_

Vind mijn kleedruimte, die met het groene behang, het mooiste van de kamers. O+
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:52:44 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169516202
Welke kleur is de trap? en is het hoog of zijdeglans?
En verf je de deuren in dezelfde kleur of laat je deze zo?

Misschien overheen gelezen, maar kon het nergens in het topic terugvinden en ben nieuwsgierig :P
pi_169537165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke kleur is de trap? en is het hoog of zijdeglans?
En verf je de deuren in dezelfde kleur of laat je deze zo?

Misschien overheen gelezen, maar kon het nergens in het topic terugvinden en ben nieuwsgierig :P
https://www.karwei.nl/ass(...)Psn9Jzc70RoCtC3w_wcB
Deze verf is het.

De deuren houd ik deze kleur, ik denk er ook over om de deuren/kozijnen beneden in dezelfde kleur te schilderen. Die zijn nu van dat gelig wit, dat vind ik echt heel lelijk. :@
pi_169542092
Mijn pols heeft me weer eens in de steek gelaten, dus even in mijn brace en rustig aan. Ik wil zaterdag een beetje kunnen sjouwen.

Daarom vandaag maar een plattegrondje voor mijn tuin getekend. En een snelle schets gemaakt van hoe het "binnentuintje" moet worden. Daarna nog opgezocht wat ik nodig heb voor een poort. Beetje jammer dat op zulke dagen van niks doen de plannen vaak alleen maar toenemen. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169544077
Heerlijk plannen maken! O+

Weet je zeker dat je een recht pad wilt en niet iets een kronkeltje er in?
pi_169544368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:16 schreef Puala het volgende:
Heerlijk plannen maken! O+

Weet je zeker dat je een recht pad wilt en niet iets een kronkeltje er in?
Daar twijfel ik een beetje over. Visueel is een kronkeltje 10x mooier. Maar ik denk dat ik het verschrikkelijk ga vinden om telkens met mijn fiets/scooter daar langs te kronkelen. :9
pi_169548409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar twijfel ik een beetje over. Visueel is een kronkeltje 10x mooier. Maar ik denk dat ik het verschrikkelijk ga vinden om telkens met mijn fiets/scooter daar langs te kronkelen. :9
Wat ga je er tussen leggen? Gras? Want dat is erg onhandig maaien denk ik :@

En hoe groot zijn de cirkels?
pi_169548791
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat ga je er tussen leggen? Gras? Want dat is erg onhandig maaien denk ik :@

En hoe groot zijn de cirkels?
Nee, zoveel mogelijk bodembedekker, bollen, bloemzaadjes enzo. 3M doorsnede. De hele tuin, inclusief de losse plantjes zijn op schaal. Het is 10m diep en 5 meter breed.

En daarvoor zit dan mijn schuur (onder aan de tekening), die is ook zo'n 6 meter diep. En daarvoor heb ik nog een stukje "binnentuin" bij mijn keuken.
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:07:20 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169550918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar twijfel ik een beetje over. Visueel is een kronkeltje 10x mooier. Maar ik denk dat ik het verschrikkelijk ga vinden om telkens met mijn fiets/scooter daar langs te kronkelen. :9
Recht!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:26:57 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169566369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

https://www.karwei.nl/ass(...)Psn9Jzc70RoCtC3w_wcB
Deze verf is het.

De deuren houd ik deze kleur, ik denk er ook over om de deuren/kozijnen beneden in dezelfde kleur te schilderen. Die zijn nu van dat gelig wit, dat vind ik echt heel lelijk. :@
Heb je dan zeg maar niet dat ergens de deurlijsten beneden/boven op je trap aansluiten?

Ik zit namelijk wel met dat probleem.. ik vind de kleur van je trap zo mooi! maar dan mag ik gelijk heel mijn huis schilderen. :')

En ik stem voor een kronkeltje, denk dat je daar vanzelf aan gaat wennen met de fiets :P
pi_169570883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb je dan zeg maar niet dat ergens de deurlijsten beneden/boven op je trap aansluiten?

Ik zit namelijk wel met dat probleem.. ik vind de kleur van je trap zo mooi! maar dan mag ik gelijk heel mijn huis schilderen. :')

En ik stem voor een kronkeltje, denk dat je daar vanzelf aan gaat wennen met de fiets :P
Nee Lienekien heeft gelijk, ik moet voor recht gaan. :9 Ik heb fibromyalgie, soms ben ik zo moe/beurs dat het rechte pad me al teveel gaat zijn. :@ :@

Ik ga even een foto van de situatie beneden maken. :P
pi_169570953
Hmm foto is niet echt nodig. Alleen een klein dun latje raakt het houtwerk van de beneden deuren. Maar voor mij voelt het niet alsof dat dezelfde kleur moet hebben. :9
pi_169573720
Leuk topic om te volgen ^O^
pi_169577027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:45 schreef BBach het volgende:
Leuk topic om te volgen ^O^
Dankje! O+
pi_169579356
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee Lienekien heeft gelijk, ik moet voor recht gaan. :9 Ik heb fibromyalgie, soms ben ik zo moe/beurs dat het rechte pad me al teveel gaat zijn. :@ :@

Ik ga even een foto van de situatie beneden maken. :P
Om exact die reden is mijn tuin verhoogd en grotendeels steen. Al dat onderhoud red ik niet :@
pi_169579536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Om exact die reden is mijn tuin verhoogd en grotendeels steen. Al dat onderhoud red ik niet :@
Ik vind het wel heel leuk. Maar ik probeer op mijn moestuin na (ik heb net op oude blauwe badkamertegels plantnamen zitten schrijven :@) het wel zo onderhoudsvrij mogelijk te houden. Dus veel bodembedekkers, bollen die ik eenmalig in de grond stop en het dan hopelijk ieder jaar doen. Ik heb voor mijn tussentuintje bij de schuur de morning glory ontdekt, dat is een 1 jarige klimmer, wel het groene, niet het sloop en snoeiwerk.

En verder niet te perfectionistisch zijn. :+

Ik hou ook echt gewoon van buiten zijn. En van kamperen en mooie zomeravonden met fikkies. Dat wil ik een beetje naar mijn tuin halen.

Had al bedacht dat ik in een van de cirkels het middenstuk eruit zou kunnen laten, als vuurgat. En dan van sloophout bankjes er omheen bouwen.

Ik ben wat moeier de laatste dagen, dan komt er minder uit mijn handen maar de ideeen blijven groeien. :@
pi_169593511
Ik ga gewoon mijn halve badkamer hergebruiken in de tuin. De oude plafondplinten kan ik voor klimrekjes in mijn moestuin gebruiken, de tegels worden dus naambordjes, weer andere tegels (die zaten verstopt onder de vloer) ga ik als bovenrand op een border plakken, en ik denk dat ik de lekkende douche ergens in mijn tuin hang. In de zomer een tuinslang eraan. *O* En daarna weer loshalen en dan maakt het niet uit dat ie lekt. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:07:51 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169596737
De creatieve ideeën blijven maar komen, hè? Leuk, hoor!
The love you take is equal to the love you make.
pi_169617058
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:07 schreef Lienekien het volgende:
De creatieve ideeën blijven maar komen, hè? Leuk, hoor!
Dat hoofd zou best af en toe een rem mogen. :D :P

Dit ruimt in ieder geval letterlijk op, en mijn bestrating opgehaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169644789
Ik kwam tot de conclusie dat mijn dorpels wel echt een likje verf nodig hebben boven. Voor het tapijt komt. Denken jullie dat dezelfde kleur grijs als de trap mooi kan zijn! :@ Dan hoef ik geen zwarte verf te kopen.

Gister nog een schilderijtje en lamp opgehangen. Vind het leuk hoe alles steeds meer af raakt. :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 08:32:31 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 09:11:30 #200
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169645321
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik kwam tot de conclusie dat mijn dorpels wel echt een likje verf nodig hebben boven. Voor het tapijt komt. Denken jullie dat dezelfde kleur grijs als de trap mooi kan zijn! :@ Dan hoef ik geen zwarte verf te kopen.

Ik twijfel omdat het hoogglans is :P
Maar ik denk wel dat dezelfde tint mooier is dan zwart.
pi_169653099
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik twijfel omdat het hoogglans is :P
Maar ik denk wel dat dezelfde tint mooier is dan zwart.
Het is zijdeglans. :9 Ga het maar gewoon doen denk ik.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:44:17 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_169655506
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is zijdeglans. :9 Ga het maar gewoon doen denk ik.
Oh echt! op de foto lijkt je trap hoogglans :P
Maar zijdeglans kan prima denk ik, vooral omdat je trap hetzelfde is.
pi_169678733
En ik klungel een beetje verder. Vind het maar lastig, de randen van het houtwerk van de trap en de muur. Wil geen tape gebruiken.. Paar gigantische scheuren gevuld, en het halletje in de eerste laag wit gezet. En twee plankjes grijs geverfd voor in mijn hal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder kon ik gister avond niet slapen dus ben ik een indeling voor mijn moestuin gaan maken. En ik heb een beetje zitten wroeten en graven vandaag met wat stenen enzo om een klein begin te maken. Maar dit vind ik fysiek wel echt zwaar werk dus dat gaat in 100 stapjes. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169769905
De foto is niet zo scherp. Maar het is wit! *O* (Morgen nog een 2e laagje).

Dinsdag komen ze de vloerbedekking boven leggen! En dan kan eindelijk mijn kledingkast in elkaar! De meubels uit de schuur, het gereedschap daar weer in. Orde! *O*

Net bij de kringloopwinkel nog een extra wandplankje gescoord. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR/Manusje van alles zaterdag 25 maart 2017 @ 19:04:35 #205
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169771258
Lekker bezig! *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_169834455
Whoop Whoop *O* Ik heb vloerbedekking!

Nu de troep nog opruimen. Ben alleen vergeten te vragen of ik even moet wachten met stofzuigen of iets, vanwege de lijm. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 13:19:36 ]
pi_169834854
Wat een verschil! gaaf hoor.

Lijm is zo droog. Bij ons begonnen ze direct stof te zuigen. evt. kan je wachten tot morgen.
pi_169834901
Gaaf hoor! Zou niet direct mijn smaak zijn maar wel heel tof dat je het allemaal zelf oppakt, kudos voor jou!
pi_169843322
Yaay met de beentjes omhoog!

De meubels in mijn kledingkamer staan in elkaar. Mijn bed ook. Nu is het enige echt grote project de tuin nog (en dat is een berg). En natuurlijk 100000 miljoen afwerkdingetjes maar daar kan ik nu lekker de tijd voor nemen. O+

Ik ben echt helemaaal verliefd op mijn kleding/plantjeskamer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169847105
Ziet er netjes uit die vloerbedekking.

Fijn hè dat opruimen.
Als het gereedschap uit je huis verdwijnt begint het echt een huisje te worden ipv bouwput :)
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_169847304
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:50 schreef RoaRRR het volgende:
Ziet er netjes uit die vloerbedekking.

Fijn hè dat opruimen.
Als het gereedschap uit je huis verdwijnt begint het echt een huisje te worden ipv bouwput :)
Ja dat is heeeeerlijk. Ook omdat er nu meubels uit de schuur zijn. Kan ik ook mijn verfpotten op gaan bergen, en mijn gereedschap indelen etc.

Ik ben nu soms langer bezig met het gereedschap zoeken dan dat ik het in mijn handen heb. :+

En van mijn kleren in kunnen delen word ik wel heel blij. :@
pi_169906301
Ik heb een instagram waar ik ook klusfoto's op deel. En nu kreeg ik in ene een berichtje van een bedrijf waarvan ik producten heb gebruikt of ze me mogen interviewen in ruil voor een waardebon van ¤50,- euro.

Wajow, dat vind ik wel even heel cool. :D O+
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 31 maart 2017 @ 15:20:11 #213
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169906337
Grappig topic, mijn keuken gaat nu ook naar jaren 50 :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_170066741
Het is even een beetje rustig hier, eigenlijk wel even lekker. Beetje dozen uitpakken enzo.

Heb afgelopen week mijn vers geverfde muren goed verpest. _O- Alle klussen die ik alleen deed gingen me achteraf ook te makkelijk af (kwa handelingen dan, mijn energie pijl doet het niet altijd mee :P ), het moest een keer mis gaan natuurlijk. :')

Wilde mijn gitaar ophangen. Maar heb natuurlijk precies op een voeg geboord. Waardoor het helemaal broos werd en afbrokkelde en de plug niet meer paste. Vervolgens paste een grotere plug wel maar zag je het gat achter de gitaarsteun door komen. ;(

Daardoor kwam ik er wel achter dat mijn vader een bovenfrees heeft. (Die stond al 5 jaar ongebruikt in de schuur, ik had dat eerder moeten weten!). Dus nu hebben we een mooi 8 hoekje gemaakt van hout, met afgewerkte randjes. Die moet ik nog even grijs verven van de trap en dan komt dat plaatje achter mijn steun.

Daarna dacht ik, ach, pech, je kan echt wel dingen zelf ophangen! Wilde nog een plankje naast mijn bed ophangen. Een simpele! Twee plugjes, schroefjes en dan zou ik hem eraan moeten kunnen hangen. Ik hang hem op.. en de schroef breekt af.. waardoor de plank half naar beneden viel met de afgebroken spijker eruit.. rats hele witte streep in mijn paarse verf. ;(

Dus nu heb ik alles maar bewaard om met zijn tweeen te doen en eigenlijk vind ik dat toch een beetje stom. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2017 16:41:41 ]
pi_170066955
En nog wat kleine detail fotootjes. Handgreepjes zijn binnengekomen van mijn keukentje. De extra planken in de kledingkast zijn me wel gelukt. En ik heb een leuk nieuw plantje gehad van visite. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170690827
Het is een beetje stil geweest. Ik ben veel in de tuin bezig geweest, en het paasweekend is geweest natuurlijk, en Koningsdag. Heb wel wat kleine dingen om te laten zien. :)

Binnen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2017 20:47:37 ]
pi_170691036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een instagram waar ik ook klusfoto's op deel. En nu kreeg ik in ene een berichtje van een bedrijf waarvan ik producten heb gebruikt of ze me mogen interviewen in ruil voor een waardebon van ¤50,- euro.

Wajow, dat vind ik wel even heel cool. :D O+
heb je daar nog iets mee gedaan?

Klusafval hergebruiken in de tuin ^O^ Goed bezig :)
pi_170691082
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:53 schreef Prego het volgende:

[..]

heb je daar nog iets mee gedaan?

Klusafval hergebruiken in de tuin ^O^ Goed bezig :)
Ja dat zijn die kwantum spullen die ik heb uitgezocht! :D
pi_170691133
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat zijn die kwantum spullen die ik heb uitgezocht! :D
Maar wat is je insta account dan? :)
pi_170691203
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat zijn die kwantum spullen die ik heb uitgezocht! :D
ah vandaar dat "mogen zoeken", ik las er helemaal overheen ;)
pi_170691308
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:59 schreef Prego het volgende:

[..]

ah vandaar dat "mogen zoeken", ik las er helemaal overheen ;)
Ja en ik heb ook nog een leuk mandachtig ding, voor de sjalen en wanten in mijn hal. En ik had meteen een cadeautje voor de verjaardag van een vriendin uitgezocht. Ik voelde me echt goed verwend voor even een interviewtje doen. :D
  woensdag 24 mei 2017 @ 21:18:26 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_171182056
Hoe gaat het hier? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_171183346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef monsterd. het volgende:
Hoe gaat het hier? :)
Beetje een dipje gehad door verandering in mijn medicijnen en daarna vooral aan de slag geweest in de tuin. Daar heb ik wel wat fotootjes van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een hele kliko aan onkruid uit de achtertuin gehaald. Vrijdag ga ik met mijn vader aan een poort werken gebaseerd op:


Binnen ligt alles een beetje stil. :@
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:21:01 #224
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_171195217
Oeh, ik krijg echt een vrolijk gevoel van je tuintje! Ziet er leuk uit! Ben benieuwd of het lukt met de poort :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_171201862
:o Die keukenknopjes! Wat een leukerds! Zou volstrekt niet staan in onze strakke keuken, maar bij jou zijn ze geweldig! :D ^O^
Is dat zo?
pi_171204730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Beetje een dipje gehad door verandering in mijn medicijnen en daarna vooral aan de slag geweest in de tuin. Daar heb ik wel wat fotootjes van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een hele kliko aan onkruid uit de achtertuin gehaald. Vrijdag ga ik met mijn vader aan een poort werken gebaseerd op:
[ afbeelding ]

Binnen ligt alles een beetje stil. :@
hoe kom jij aan een foto van mijn kat? :)
pi_171678716
Het is nog niet van de poort gekomen. Ik ben naast mijn woning met wat andere dingen bezig, heb wat last van paniekaanvallen en ben toch wel graag in mijn eentje bezig. En er is in de tuin zoveel werk te doen dat ik er gespierder van begin te worden. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172001548
Geen idee of deze kleine klusjes gewaardeerd worden maar ik vind het leuk. Mijn make-up tafel/kastje. Oud kastje van mijn oma. Zei had er altijd haar parfummetjes op staan met een spiegel erbij en een hoop sieraden. O+ Mijn vriend heeft er pootjes onder gemaakt en toen ben ik gaan schilderen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk vrijwilligerswerk doen bij een kringloop waar ze ook een werkplaats hebben waar ze meubels ook repareren. Heb er zo'n zin in. *O*
pi_172015047
Alweer leuke knopjes! Mooi kastje geworden, hoor!
Is dat zo?
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:14:08 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172015114
Natuurlijk wordt dit gewaardeerd Fripsel. Ik vind het zo leuk om te zien wat een plezier jij uit al je gefröbel haalt.
Spoilers!
pi_172015217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk wordt dit gewaardeerd Fripsel. Ik vind het zo leuk om te zien wat een plezier jij uit al je gefröbel haalt.
En dit, ja!
Is dat zo?
  woensdag 28 juni 2017 @ 17:57:46 #232
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_172022268
Altijd leuk!!
Laat die handjes wapperen!
  woensdag 28 juni 2017 @ 18:03:46 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172022382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk wordt dit gewaardeerd Fripsel. Ik vind het zo leuk om te zien wat een plezier jij uit al je gefröbel haalt.
Eens!
The love you take is equal to the love you make.
pi_172022589
O+

Als mijn vriend terug is van vakantie gaan we de keuken samen afwerken. Zou ook wel fijn zijn als dat eindelijk gedaan is. :+
  Moderator woensdag 28 juni 2017 @ 22:13:45 #235
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_172029723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:28 schreef Fripsel het volgende:
Geen idee of deze kleine klusjes gewaardeerd worden maar ik vind het leuk.
Kleine klusjes worden net zo veel gewaardeerd als grootte hoor ^O^
Dat is best een leuk kastje geworden Fripsel ! :)
pi_172033103
Dankzij Faxie staat ie op zijn plek hoor. :D Ga morgen de spiegel ophangen en even goed poetsen. En eens kijken wat er van de andere lijsten bij komt op die muur. Ben er heel blij mee. :@ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 18:25:00 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_172095090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:01 schreef Fripsel het volgende:
Dankzij Faxie staat ie op zijn plek hoor. :D Ga morgen de spiegel ophangen en even goed poetsen. En eens kijken wat er van de andere lijsten bij komt op die muur. Ben er heel blij mee. :@ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes ! ^O^
pi_172142945
Nog wat mooiere foto's van mijn make-up tafel. Mijn salontafeltje ligt nu in de schuur uit elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 17:24:52 ]
pi_172143828
Mooie kleurrijke tuin heb je Frips! ^O^ Tof dat je spulletjes hebt mogen uitzoeken. En inderdaad binnen die knopjes van de keukenkast en de kast die jezelf in elkaar hebt gezet waar nu je make-up spiegel opstaat. Leuke details maar dat doet het nu net mooi eruit springen. *O*

Verder heb je een leuk bont interieur met dito behang. Niet mijn smaak maar je weet het gewoon te combineren en bij elkaar te laten passen. Dat kattenkussentje of die relaxstoel O+ Je hebt oog voor detail! Als je zo creabea bezig kunt in je eigen huis vanaf januari mag je trots zijn op hoe het er nu allemaal uitziet. _O_
mag het weten
pi_172251332
Wat een leuk huis!! Ik wil ook zon huis !
pi_172267065
Ik word blij van jouw huisje, tuintje en Jimmy
You look like you can use some boytox...
  zondag 9 juli 2017 @ 23:08:11 #242
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172307828
+1 op Boytox <3
pi_172311885
Dankjewel weer voor alle lieve reacties!

Joosie, de naam creabea begint me te achtervolgen. :D Mijn moeder, vriend, vrienden. Iedereen begint me zo te noemen. :+
pi_172311928
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:46 schreef Fripsel het volgende:
Joosie, de naam creabea begint me te achtervolgen. :D Mijn moeder, vriend, vrienden. Iedereen begint me zo te noemen. :+
Gheghe, en dat is slecht omdat? O-) Je houdt ervan en je bent er goed in ook. Dus doe vooral zo voort *O*
mag het weten
pi_172312950
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gheghe, en dat is slecht omdat? O-) Je houdt ervan en je bent er goed in ook. Dus doe vooral zo voort *O*
Ooh nee is juist grappig. :D
pi_172313001
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ooh nee is juist grappig. :D
Mooi zo :D Heb je in de tussentijd nog wat gedaan (uitgedacht, uitgetekend) of nieuwe foto's? *O* Of ben je de komende tijd nog van plan om iets onder handen te nemen?
mag het weten
pi_172313103
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mooi zo :D Heb je in de tussentijd nog wat gedaan (uitgedacht, uitgetekend) of nieuwe foto's? *O* Of ben je de komende tijd nog van plan om iets onder handen te nemen?
Ik heb verjaardags cadeautjes geknutseld. :+ Verder beetje wattig in mijn hoofd geweest doordat therapie enzo begonnen is.

Maar heb nog wel een aantal dingen:
-Moet een keer een partij gratis witzand op marktplaats zoeken met mijn pa en dan de hulp van mijn oom en vriend regelen om de terrassen in de tuin te leggen.

-De achterwand van het fornuis moet nog steeds afgewerkt worden. Net als het doorgeef luik en de wand achter de koelkast. En de plafondplinten moeten er nog tegen aan. :@

-En ik heb sowieso nog het volgende om op te knappen: stoel, salontafeltje, naaimachine kastje, ik moet nog planken maken voor de keuken. En een zonnestoel voor in de tuin. En een poort. En nog veel meer.

Sowieso zijn er nog heel veel klusjes.
pi_172313562
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb verjaardags cadeautjes geknutseld. :+ Verder beetje wattig in mijn hoofd geweest doordat therapie enzo begonnen is.

Maar heb nog wel een aantal dingen:
Sowieso zijn er nog heel veel klusjes.
Ah, kijk. It's something *O*
Het houdt niet op, niet vanzelf :P
mag het weten
  zondag 16 juli 2017 @ 12:52:36 #249
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172455477
Zó raar. Het is totaal niet mijn smaak, maar ik vind het zo leuk. :D
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:34:30 #250
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172503134
fripsel,
Hoe gaat het met je?
En met het je leuke huis? <3
pi_172503330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef faptist het volgende:
fripsel,
Hoe gaat het met je?
En met het je leuke huis? <3
Ola! Best aardig.

Ik blijf naar de tuin getrokken worden, dus ben telkens daar aan de slag. Mijn buurman zijn achtertuin word overwoekerd, dus mijn vriend had oude planken meegenomen. Ik had een groot deel van de grondbedekkers al verwijderd en ben gister nog even flink aan het hakken geweest en heb daarna die planken half ingegraven tegen de schutting. En er staan nu een braam en framboos voor. :@ Woekerd net zo hard. :@

Als het goed is krijg ik morgen foto's binnen en kan ik fotolijsten gaan vullen! En s avonds ophangen met een vriendin. Daar zal ik wel foto's van laten zien.

Heb dit weekend ook de trapkast gedeeltelijk uitgeruimd. Mijn vriend bracht wel heel lief dat ik erg chaotisch ben. _O-
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:45:54 #252
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172503417
Fijn om te horen dat het goed gaat en haha, dat klinkt echt precies zoals ik dingen aanpak.

Frambozen kun je prima temmen trouwens. Ik heb hem aangelijnd en hou hem redelijk kort en steek alle stekken eruit (deel ik met anderen). Zo'n fijne plant.
Bramen zou ik niet meer zo snel nemen. Wat een akelige stekelige plant, maar de vruchten zijn heerlijk <3
Aalbessen is ook een mooie struik trouwens. en op mijn verlanglijstje staat de blauwe bes <3
pi_172503585
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:45 schreef faptist het volgende:
Fijn om te horen dat het goed gaat en haha, dat klinkt echt precies zoals ik dingen aanpak.

Frambozen kun je prima temmen trouwens. Ik heb hem aangelijnd en hou hem redelijk kort en steek alle stekken eruit (deel ik met anderen). Zo'n fijne plant.
Bramen zou ik niet meer zo snel nemen. Wat een akelige stekelige plant, maar de vruchten zijn heerlijk <3
Aalbessen is ook een mooie struik trouwens. en op mijn verlanglijstje staat de blauwe bes <3
Mijn hibiscus plant zich ook voort als een gek. Kan inderdaad wel hetzelfde doen met mijn framboos. Heb zelf twee jonge hibiscus planten tegen te schutting gezet en er nu een uitgetrokken voor mijn beste vriendin.

Heb wel tuinfoto's trouwens en schelpen gepimpt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172503760
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:45 schreef faptist het volgende:

Bramen zou ik niet meer zo snel nemen. Wat een akelige stekelige plant...
Je hebt ook doornloze bramen struiken. Die heb ik staan. Enorme bramen en heerlijk zoet!
pi_172503773
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Je hebt ook doornloze bramen struiken. Die heb ik staan. Enorme bramen en heerlijk zoet!
Die van mij heeft ook geen doornen trouwens. :@
pi_172506546
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]
Heb wel tuinfoto's trouwens en schelpen gepimpt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tuin hoor. En die glitterschelpen :D Nu nog een glittermermaidstaart en je kunt zo cosplayen als Ariel :P Rode pruik erbij en je bent klaar :+
mag het weten
  woensdag 19 juli 2017 @ 13:04:27 #257
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172525063
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Je hebt ook doornloze bramen struiken. Die heb ik staan. Enorme bramen en heerlijk zoet!
Serieus?! Oeh dan moet ik me daar snel op gaan inlezen.
Ik wil ook graag een ranonkel struik. De gele bloemetjes maken me altijd zo vrolijk.
pi_172525876
Foto's duren langer dan aangegeven. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172526096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:41 schreef Fripsel het volgende:
Foto's duren langer dan aangegeven. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer van het lijstje links boven dan van de rest. :+ Maar die rechtsboven en daaronder passen wel bij jouw interieur lijkt me ^O^
mag het weten
pi_172534512
Summer time cactussen van de Action :D
pi_172534553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:11 schreef R2R het volgende:
Summer time cactussen van de Action :D
Ja voor 3 euro ofzo als ik het me goed herinner. _O_ Is het ook niet erg als ik er weer iets anders hang in het najaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2017 20:12:28 ]
pi_172624621
Mijn foto's kwamen precies voor het weekend binnen en ik had allerlei dingen te doen. Maaaarrrr ik ben wel even wat dingetjes aan het verzamelen geweest zodat ik komende week los kan. Het eerste lijstje hangt. En ik heb een hele mooie lamp gehad voor in mijn woonkamer van mijn vriend. _O_ Ik liep telkens met mijn slaapkamer lamp op en neer als ik 's avonds visite had. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172638163
Mooie lamp O+
pi_172640004
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:25 schreef Puala het volgende:
Mooie lamp O+
Dankje! O+
pi_172640041
Het zijn kleine dingetjes maar ik word er heel blij van. :@ Mijn make up spiegel hangt eindelijk! Hij is een keer naar voren boven op me komen vallen. Glaasjes die ervoor stonden aan gort. :( En er hangen wat dingetjes in mijn slaapkamer aan de muur nu. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172640258
Maar van dit soort dingen mag je ook blij worden O+
pi_172640652
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:23 schreef Puala het volgende:
Maar van dit soort dingen mag je ook blij worden O+
Imgur :') Dan plak ik nog een sticker over mijn hoofd en krijg ik nog priveberichtjes.

Weet iemand misschien nog een andere gratis optie hier?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2017 12:47:37 ]
pi_172640729
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Imgur :') Dan plak ik nog een sticker over mijn hoofd en krijg ik nog priveberichtjes.

Weet iemand misschien nog een andere gratis optie hier?
Nee ;( Niet op een manier waar ik achter sta in elk geval ;(
pi_172640732
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zó raar. Het is totaal niet mijn smaak, maar ik vind het zo leuk. :D
+1. Zo leuk om te zien hoe je jouw stijl helemaal doorvoert en al die creatieve ideeën.

quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Imgur :') Dan plak ik nog een sticker over mijn hoofd en krijg ik nog priveberichtjes.

Weet iemand misschien nog een andere gratis optie hier?
Er zou een 'private' optie moeten zijn, zodat je de foto alleen kan zien met een directe link.
pi_172640757
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:51 schreef Chicolade het volgende:

[..]

+1. Zo leuk om te zien hoe je jouw stijl helemaal doorvoert en al die creatieve ideeën.

[..]

Er zou een 'private' optie moeten zijn, zodat je de foto alleen kan zien met een directe link.
Dankje!

& Dankje, ik heb me altijd afgevraagd of je met die privé optie wel kon linken op een forum, maar dat ga ik de volgende keer proberen.

Er zit echt sneu volk daar.
pi_172643421
Mooie spiegel die op zijn plek hangt, mooie fotolijsten en de dingetjes aan de muur maken het af. Ik zou het niet kiezen maar bij jou past het ^O^
mag het weten
pi_172645841
Ik kan maar niet beslissen hoe ik mijn lijsten aan de muur bij de bank wil hangen..

Iemand een leuke suggestie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172646045
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Imgur :') Dan plak ik nog een sticker over mijn hoofd en krijg ik nog priveberichtjes.

Weet iemand misschien nog een andere gratis optie hier?
Mijnalbum.nl
pi_172646615
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik kan maar niet beslissen hoe ik mijn lijsten aan de muur bij de bank wil hangen..

Iemand een leuke suggestie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde om optie 1 te doen; dan staat de lamp er half voor. Ik zou zelf gaan voor optie 3, maar dan op verschillende hoogte (want zo te zien zijn ze niet even groot?). Goed idee trouwens, 'voorplakken' met papier ipv meteen te boren.
pi_172649283
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Imgur :') Dan plak ik nog een sticker over mijn hoofd en krijg ik nog priveberichtjes.

Weet iemand misschien nog een andere gratis optie hier?
Tinypic
Photobucket
Flickr (kan je reacties uitzetten geloof ik)
Tweakers.net album (gebruik ik graag)

En optie 3 :Y
mag het weten
pi_172649492
Kan je die prachtige lamp niet aan de andere kant van de bank neer zetten? Vind optie 1 zo leuk O+
  maandag 24 juli 2017 @ 20:32:36 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172650383
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tinypic
Photobucket
Flickr (kan je reacties uitzetten geloof ik)
Tweakers.net album (gebruik ik graag)

En optie 3 :Y
Photobucket iig niet (meer) je moet nu dik betalen om je foto's op een andere site zichtbaar te maken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172657830
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:00 schreef Puala het volgende:
Kan je die prachtige lamp niet aan de andere kant van de bank neer zetten? Vind optie 1 zo leuk O+
Dat kan ik morgen wel eens proberen. Geen idee waarom ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Met de lamp zo is twee boven de bank eigenlijk het beste. Maar dan wilt mijn autistenhoofd ze centreren boven de bank, en ik wil eigenlijk van de bank af, dus klopt het dan wel als ik met geluk een keer een andere vind. :+
pi_172679420
Had therapie vandaag. Ben niet meer toegekomen aan de muur beneden. Heb wel wat foto's van de tuin geschoten. En nog wat aangepast in mijn slaapkamer en een fotolijst gevuld. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 juli 2017 @ 00:12:59 #280
458679 Ruse
Super, man
pi_172681075
frips, wat een fantastisch huisje :D goeie sterke smaak heb je, heerlijk uitgesproken. ik heb het hele topic gelezen :) wat een werk voor een huurhuisje, maar wel echt heel mooi
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_172681281
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:12 schreef Ruse het volgende:
frips, wat een fantastisch huisje :D goeie sterke smaak heb je, heerlijk uitgesproken. ik heb het hele topic gelezen :) wat een werk voor een huurhuisje, maar wel echt heel mooi
Dankjewel! O+

Ik vind het proces bijna leuker dan het eindresultaat, dus dat maakt het het wel waard natuurlijk. En ik leer en leer en leer. O+
  woensdag 26 juli 2017 @ 00:42:06 #282
458679 Ruse
Super, man
pi_172681340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dankjewel! O+

Ik vind het proces bijna leuker dan het eindresultaat, dus dat maakt het het wel waard natuurlijk. En ik leer en leer en leer. O+
je bent nu eigenlijk al styliste, als ik het zo zie. een beetje ervaring is wel goed dan, maar volgens mij kun je zo aan de slag :)
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_172681497
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:42 schreef Ruse het volgende:

[..]

je bent nu eigenlijk al styliste, als ik het zo zie. een beetje ervaring is wel goed dan, maar volgens mij kun je zo aan de slag :)
Het speelt steeds meer in mijn hoofd om online toch iets op te gaan proberen te zetten. Maar dan voor erbij. Ik geloof er niet zo omdat ik met mijn gekkigheid zo'n succesnummer kan worden dat ik mezelf er echt van zou kunnen onderhouden.

Het zou wel ideaal zijn, eigen baas. Vanwege al die beperkingen. Met deze klussen kan ik het echt zo inplannen dat ik het qua energie aan kab, en zo niet, dan een keer niet. Of wat later. Of in kleinere stappen. Maar dat is voor een baas allemaal wat lastiger. :P

Hoop wel ook veel te leren bij de kringloop. Ook over wat nu populair is en niet. Hergebruiken vind ik sowieso wel tof. Je steekt er wat meer tijd in en er zit voor mijn gevoel toch wat meer verhaal achter dan een kant en klaar meubelstuk. :+
pi_172682900
Die twee tegenlichtfoto's vind ik erg fraai!
pi_172684363
Ik zie je ook wel in eigen huis en tuin meedraaien. :D Je hebt wel echt een talent voor interieur en tuininrichting. :Y
mag het weten
pi_172684388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:39 schreef RB42 het volgende:
Die twee tegenlichtfoto's vind ik erg fraai!
Dankjewel! O+
pi_172684392
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:11 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie je ook wel in eigen huis en tuin meedraaien. :D Je hebt wel echt een talent voor interieur en tuininrichting. :Y
Maar niet volgens de mode en dus niet geschikt voor EH&T ;)
pi_172684409
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar niet volgens de mode en dus niet geschikt voor EH&T ;)
Whehe, zie je het voor je, hoe mensen vol ontzetting terugkomen in hun regenboog huis. :D
pi_172684420
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Whehe, zie je het voor je, hoe mensen vol ontzetting terugkomen in hun regenboog huis. :D
Je wilt een makeover of niet hé :+
mag het weten
pi_172684428
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Whehe, zie je het voor je, hoe mensen vol ontzetting terugkomen in hun regenboog huis. :D
Wel vermakelijk :D Ik denk dat ik een rolberoerte zou krijgen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172684623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Wel vermakelijk :D Ik denk dat ik een rolberoerte zou krijgen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vorige week wel een andere fokster geholpen haar muur roze te verven. :D O+

Had ik ook nog leuk voor gefreubelt. Ik ben mijn binnenplanten aan het vermenigvuldigen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172684853
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb vorige week wel een andere fokster geholpen haar muur roze te verven. :D O+

Had ik ook nog leuk voor gefreubelt. Ik ben mijn binnenplanten aan het vermenigvuldigen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roze :'(

Ieder zijn ding gelukkig. Ik ben blij met Early Dew O+

Cool! Ik hou van plantjes O+ Ik ga nog op zoek naar 2-3 grotere planten om op de grond/krukjes neer te zetten :)
pi_172722815
Ik ben blij dat ik de schilderijen nog niet aan de muur gehangen had! Want ik heb voor belachelijk weinig geld een bank gescoord die ik eind augustus/begin september kan ophalen. En die is een driezits, dus een stuk breder. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2017 07:42:55 ]
pi_172727057
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben blij dat ik de schilderijen nog niet aan de muur gehangen had! Want ik heb voor belachelijk weinig geld een bank gescoord die ik eind augustus/begin september opgehaald. En die is een driezits, dus een stuk breder. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice catch! :7
mag het weten
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:17:13 #295
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172728040
Mnoh nou fripsel, bij mij mag je zo aan de slag hoor.
Ik hou van jouw stijl.

Tevens vind ik het zo fijn dat je zo open bent over je 'tekortkomingen'. Je sterkt mij er mee. Ik moet nog een hoop acceptatie opdoen voor ik daar ben geloof ik :*
pi_172729732
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:17 schreef faptist het volgende:
Mnoh nou fripsel, bij mij mag je zo aan de slag hoor.
Ik hou van jouw stijl.

Tevens vind ik het zo fijn dat je zo open bent over je 'tekortkomingen'. Je sterkt mij er mee. Ik moet nog een hoop acceptatie opdoen voor ik daar ben geloof ik :*
Wat ontzettend lief dat je dat zegt. :* Dat is bij mij ook een hele hele lange leerweg hoor. Het ene moment kan ik er beter mee omgaan dan het andere moment. En op de ene plek durf ik er meer over te zeggen dan de andere. Maar het scheelt wel dat ik nu eindelijk behandeling krijg. En ik heb het afgelopen half jaar toch wel meer voor elkaar gekregen dan ik verwacht had.
:+ Zeker wat betreft mijn huis. :D
pi_172742744
Door een meevallertje kon ik opzoek naar een bank. Mocht de deal echt doorgaan, en de bank er staan. Dan weet ik meteen hoe ik het met mijn schilderij wil gaan fixen. Lange smalle plank boven de bank waar ik telkens iets anders op kan zetten. 8-)

En ik denk dat ik tegen die tijd andere gordijnen op ga hangen. Ik ben even smoorverliefd geworden op de bonprix! Ik wist niet dat ze daar meer betaalbare keuze hadden dan bij de Ikea. :@

Die er nu hangen zijn bruine jaren '80 gordijnen. En omdat mijn bank bruin was dacht ik, mwuah Ok, maar zoiets als de bank straks grijs is: O+ O+ O+

https://www.bonprix.nl/product/voile-nida-1-stuk-pastel-963394/
pi_172742867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 18:37 schreef Fripsel het volgende:
Door een meevallertje kon ik opzoek naar een bank. Mocht de deal echt doorgaan, en de bank er staan. Dan weet ik meteen hoe ik het met mijn schilderij wil gaan fixen. Lange smalle plank boven de bank waar ik telkens iets anders op kan zetten. 8-)

En ik denk dat ik tegen die tijd andere gordijnen op ga hangen. Ik ben even smoorverliefd geworden op de bonprix! Ik wist niet dat ze daar meer betaalbare keuze hadden dan bij de Ikea. :@

Die er nu hangen zijn bruine jaren '80 gordijnen. En omdat mijn bank bruin was dacht ik, mwuah Ok, maar zoiets als de bank straks grijs is: O+ O+ O+

https://www.bonprix.nl/product/voile-nida-1-stuk-pastel-963394/
Ow wat gaaf! Ik ben verliefd op je gordijnen

(helaas moet ik het met lelijke grijze lappen doen. Huurhuis dat gestoffeerd is)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172743212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow wat gaaf! Ik ben verliefd op je gordijnen

(helaas moet ik het met lelijke grijze lappen doen. Huurhuis dat gestoffeerd is)
Ik heb zo nog niet besteld hoor. De mensen van die bank krijgen de nieuwe leverdatum nog te horen, en het blijft marktplaats. Dus ik wacht met de rest even tot er echt een andere bank staat. Want als het deze niet word vind ik vast wel een andere.

Mijn bank nu is de zolderbank die ik bij mijn ex heb meegenomen. Voor een keer zitten prima, maar je kan er niet eens op liggen. En van rechtop zitten krijg ik vaak last van mijn benen. :+
pi_172743265
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 18:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb zo nog niet besteld hoor. De mensen van die bank krijgen de nieuwe leverdatum nog te horen, en het blijft marktplaats. Dus ik wacht met de rest even tot er echt een andere bank staat. Want als het deze niet word vind ik vast wel een andere.

Mijn bank nu is de zolderbank die ik bij mijn ex heb meegenomen. Voor een keer zitten prima, maar je kan er niet eens op liggen. En van rechtop zitten krijg ik vaak last van mijn benen. :+
Marktplaats is inderdaad altijd even een avontuurtje. Hopelijk komt er wat moois
Oh... banken waarop je niet kunt dweilen zijn irritant. Rechtop zitten is voor mensen die geen echte mensen zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172743280
En dicht O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')