abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:37:04 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168072446
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Roze komt wel even non-stop in je oor fluisteren.
Dat is wel een hele verbetering.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168074044
Zwarte die pesten ook. Zelfs nog wel meer dan blanke mensen. Kijk alleen al hoeveel kinderen gepest worden met de zwartepiet discussie.
pi_168074331
Vies schaamteloos wijf, bah.
Meteen dit soort aangrijpend nieuws aangrijpen om zelf die beoogde zetel en uiteindelijke wachtgeldvergoeding binnen te slepen :r :r :r
Hoe laag ben je dan zeg.
U MAD?
pi_168074721
Sylvana heeft anders gewoon gelijk als ze zegt dat "pesten vaak gepaard gaat met een etniciteit".

Want iedereen weet dat mocro's pestkoppen zijn op school.
pi_168074918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zie niet in dat bericht hoe Sylvana Simons hier de racisme kaart speelt. Wat ze zegt klopt feitelijk gewoon. Mensen worden gepast vanwege een beperking of etnische achtergrond. Nergens zegt ze dat alleen witte mensen dit doen of alleen gekleurde mensen hiervan slachtoffer zijn.
Nee inderdaad maar vrij goedkoop is het wel, hetzelfde zag je met van de Steur en zijn geblaat over geweld tegen hulpverleners. Het blijft goedkoop scoren over de ellende van anderen in verkiezingstijd
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_168075058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zie niet in dat bericht hoe Sylvana Simons hier de racisme kaart speelt. Wat ze zegt klopt feitelijk gewoon. Mensen worden gepast vanwege een beperking of etnische achtergrond. Nergens zegt ze dat alleen witte mensen dit doen of alleen gekleurde mensen hiervan slachtoffer zijn.
Het is anders toch een vrij duidelijke insinuatie in het bericht.
pi_168075567
Zeurvana :r
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:19:12 #33
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_168077683
Facebook :')

Toen ben in gestopt met lezen.
pi_168077816
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is Sylvana. Die wordt bij voorbaat om alles wat ze zegt afgeschoten. Omdat Sylvana. Upperty bitch.
Niet door mij in het begin. Ik had eerst respect voor haar dat ze achter haar mening bleef staan ondanks alle bagger die ze over zich heen kreeg. Wat dat betreft is het wel goed dat Nederlanders zich meer bewust moeten worden dat ze vaak kortzichtig zijn en niet openstaan voor andere meningen. Ik vond dat ze goed bezig was.

Maar na haar vertrek uit DENK is mijn mening heel erg veranderd. Ze had meer kunnen bereiken in DENK. Maar mevrouw is gepiekeerd dat ze niet genoeg steun kreeg van de overige fractieleden, terwijl ze zichzelf alleen maar ziek meldde. En dan de manier hoe ze uit DENK stapte. Niks vooraf zeggen maar het wel in de media gooien.

Dat mens is zwaar narcistisch. Ze kickt op al die negatieve aandacht, want dat bevestigt haar beeld dat ze boven iedereen staat. Ze doet zielig over haar gezin, maar beseft niet dat ZIJ het hen zelf aandoet.

En dan ook nu zo'n geval misbruiken in haar grootheidswaanzin. Gatverdamme, ik vind haar echt verschrikkelijk! :r
pi_168078460
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Niet door mij in het begin. Ik had eerst respect voor haar dat ze achter haar mening bleef staan ondanks alle bagger die ze over zich heen kreeg. Wat dat betreft is het wel goed dat Nederlanders zich meer bewust moeten worden dat ze vaak kortzichtig zijn en niet openstaan voor andere meningen. Ik vond dat ze goed bezig was.

Maar na haar vertrek uit DENK is mijn mening heel erg veranderd. Ze had meer kunnen bereiken in DENK. Maar mevrouw is gepiekeerd dat ze niet genoeg steun kreeg van de overige fractieleden, terwijl ze zichzelf alleen maar ziek meldde. En dan de manier hoe ze uit DENK stapte. Niks vooraf zeggen maar het wel in de media gooien.

Dat mens is zwaar narcistisch. Ze kickt op al die negatieve aandacht, want dat bevestigt haar beeld dat ze boven iedereen staat. Ze doet zielig over haar gezin, maar beseft niet dat ZIJ het hen zelf aandoet.

En dan ook nu zo'n geval misbruiken in haar grootheidswaanzin. Gatverdamme, ik vind haar echt verschrikkelijk! :r
Doe er wat, geef je leven zingeving, jij bent de messiah, jij kan ons verlossen, jij bent onze held!

pi_168080550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:49 schreef perezoso het volgende:

[..]

Doe er wat, geef je leven zingeving, jij bent de messiah, jij kan ons verlossen, jij bent onze held!

[ afbeelding ]
Doe normaal zeg!
pi_168166573
Smerig mens
pi_168166607
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Sylvana heeft anders gewoon gelijk als ze zegt dat "pesten vaak gepaard gaat met een etniciteit".

Want iedereen weet dat mocro's pestkoppen zijn op school.
hahaha :')
pi_168190114
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dit staat op de Facebook-pagina van Artikel1.

Het verhaal over Tharukshan staat in dit artikel.

Sylvana gaat nu dus letterlijk over lijken om haar standpunten te onderbouwen.

Natuurlijk zijn dit soort dingen heel tragisch en ben ik met haar eens dat hiertegen actie moet ondernomen. Pestgedrag kan je helaas niet voorkomen, echter je zou het wel onder de aandacht blijven kunnen brengen om mensen bewust te maken wat de gevolgen kunnen zijn voor slachtoffers en dat pesten echt een heel diepe impact heeft. In de hoop dat het niet escaleert en dat pesters niet zo ver gaan door hun slachtoffers af te persen ofzo.

Het feit is dat Sylvana dit hoofdzakelijk onder de aandacht brengt als haat tegen getinte mensen door 'witte mensen'. Pestgedrag komt voor in alle lagen onder elke bevolkingsgroep. Er worden ook 'witte kinderen' door getinte kinderen gepest.

Het gaat Sylvana alleen maar om aandacht en obstinaat zijn. Ze gebruikt racisme daarvoor. Ze is zo narcistisch als de pest. Achterlijk mens :r
Zo heerlijk dit. :Y En terechte klacht. Maar niet getreurd. Over 2? maanden is zijn politica af, 0 zetels,Staatsbeveiliging als politica vervalt dan, en wordt zij opgejaagd wild voor in de maatschappij voor hen die haar even willen 'spreken'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 14:20:27 ]
pi_168190614
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:19 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zo heerlijk dit. :Y En terechte klacht. Maar niet getreurd. Over 2? maanden is zijn politica af, 0 zetels,Staatsbeveiliging als politica vervalt dan, en wordt zij opgejaagd wild voor in de maatschappij voor hen die haar even willen 'spreken'.
Kan ze zich weer vol gaan richten op haar Zwarte Pieten carriere.
U MAD?
pi_168192540
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan ze zich weer vol gaan richten op haar Zwarte Pieten carriere.
Een andere carriere zit er dan niet in. Ik kan mij niet voorstellen dat TV-makers haar ergens voor kunnen gebruiken
pi_168198078
Waarom geeft men haar aandacht, dat is mij geleerd bij het omgaan met irritant volk, negeren, negeren...
pi_168198883
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:35 schreef Gudetama het volgende:
Waarom geeft men haar aandacht, dat is mij geleerd bij het omgaan met irritant volk, negeren, negeren...
Het is interessant
pi_168242240
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het is interessant
Nah. Nietszeggend mens is het.
pi_168245646
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 13:11 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nah. Nietszeggend mens is het.
Ze zegt genoeg. Ze houdt juist haar mond niet
pi_168245981
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ze zegt genoeg. Ze houdt juist haar mond niet
Ze praat heel veel maar zegt niets (interessants).
pi_168246555
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:03 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ze praat heel veel maar zegt niets (interessants).
Ik vind het wel interessant. Ik ben geintrigeerd wat zo'n juffrouwtje allemaal heeft teweeggebracht met haar uitspraken.

Maar ik vind hetgeen wat ze zegt niet zinnig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')