abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:24:34 #201
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_174380245
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef Wokschotel het volgende:
Ik dacht ooit in dit topic of 1 van de voorgangers een bespreking gelezen te hebben van een kleine maar hele fijne Rotterdamse Chknees. Kan hem alleen niet meer terugvinden. Hellup :P
Beijing Bao in Rotterdam 2014.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_174384940
quote:
3s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Waar haal jij het lef vandaan zo een kortzichtig vraag te stellen? Laten wij eens de zaken omdraaien. Als jij je niet vooraf beetje kunt inlezen in mijn voorgeschiedenis, dan is zo een vraag dom,vooringenomen en ook nog erg kortzichtig daar je met het laatste deel van je antwoord precies dat laat zien wat je wilt zien qua vooringenomenheid. Dus eerst lekker inlezen alvorens je een vraag stelt.

Je antwoord is direct een antwoord op mijn vraag, dankje.
Over vooringenomen gesproken, jij weet niet wat ik wel en niet heb ingelezen. Wanneer ligt je biografie in de winkel? Misschien heb ik iets gemist en begrijp ik dan dat ik niet deze "lef" zou mogen horen te hebben.
pi_174390959
quote:
3s.gif Op maandag 25 september 2017 22:23 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Waar?

[ afbeelding ]
© Chinese Blog

[ afbeelding ]
© Pinterest.

[ afbeelding ]
:') Zelfs bij de McDonalds is het schoner in de keuken waar gewerkt wordt.

[ afbeelding ]

Vapiano Nederland
Binnenrotte 142-148
3011 HC Rotterdam

Wat at/dronk je?

[ afbeelding ]
Naderhand, bij het daglicht, zag ik dat het er wel erg drassig en bijna stopverf achtig uitzag..

[ afbeelding ]
Bij een eerste hap bleek het inderdaad net stopverf te zijn wat je naar binnenkreeg
en....totaal geen smaak. Ja,smaakloos en dus wat zout erop om te kijken of het dan
een beetje eetbaar was.

[ afbeelding ]
Dit is niet te behappen en weg ermee! Einde oefening!

Impressies / Of op aanmerkingen

Jaren geleden was ik hier ook, toen Vapiano net een week open was, en toen vond ik het al een aanfluiting. Nu zoveel jaren later ben ik er opnieuw langsgegaan in de hoop dat het misschien beter was en omdat enkele fokkers het wel 1 van de betere Italiaanse tenten vond in Rotterdam. Nou, ik weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen of alleen maar salades vreten,maar een simpele spaghetti Bolognese die smaakte nergens naar en de tomatensaus met gehakt leek wel een grote,smaakloze, bijna stopverf achtig smurrie. De spaghetti zelf was niet goed bereidt en had sowieso geen goede beet! Kortom alles wat ik jaren geleden al beleefde is nu teruggekomen in dezelfde slechte vorm.

Nee, mijden met een lange IJ en gewoon naar het in de buurt gelegen Happy Italy binnerotte of Very Italian Pizza gaan voor een redelijk tot goede Italiaanse hap waarbij laatstgenoemde door mij al eens werd gerecenseerd.

Cijfer

2 / 10

Note:

Ter compensatie ben ik richting de Kruiskade gegaan voor een heerlijke Surinaamse Moksi-Meti die weer heerlijk smaakte en mij deze baggertent deed vergeten.
Wie bestelt nou een bolognese in een fastfood keten 8)7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_174401664
quote:
thanks, maar volgens mij was die het niet. Ik kan me van de (jouw?) post herinneren dat er een oud mannetje / de vader in voor kwam die voor het pand stond met een bord met allerlei hapjes. Ja, klinkt bizar maar dat is mijn associatie :P
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:49:25 #205
289177 Iwanius
pi_174401922
Je weet dat ik na die ene keer, niet lang daarna weer ben geweest? En " ja " in een andere losse post over dat zelfde restaurant heb ik wel een foto gepost van de toenmalige kok en man van de vrouw die nu weg is en van hem gescheiden. Kijk anders even in alle links in de spoilertag aan het begin van deze reeks op de eerste bladzijde of die specifieke foto die jij zoekt erin staat.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:55:47 #206
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174402080
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:35 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

thanks, maar volgens mij was die het niet. Ik kan me van de (jouw?) post herinneren dat er een oud mannetje / de vader in voor kwam die voor het pand stond met een bord met allerlei hapjes. Ja, klinkt bizar maar dat is mijn associatie :P
Ow, dat is op de Mauritskade. Daar rechts naast de QQ bakery. Kom, Iwanius, hoe heet het. Nieuwe uitbater waar al eeuwen een Chinees zat. Je was daar niet zo lang geleden, maandje terug, hooguit 5 maanden terug.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:07:52 #207
289177 Iwanius
pi_174402357
Dat is de Westersingel Robin en daar zat vroeger restaurant The Orient en dat is nu dus een favoriet plekje van mij genaamd: Spicy Temptation. die ik dus al recenseerde en nu al vele malen heb bezocht.( tot voor een week? of zo terug nog.)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:09:53 #208
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174402390
Oh, sorry, ja, Westersingel bedoel ik ook :)
Maar ik denk dat hij die bedoelt dus.
  zondag 15 oktober 2017 @ 22:01:14 #209
289177 Iwanius
pi_174440392
time-to-update.jpg

Waar?

popocatepetl-mexicaans-restaurant-3921388-la.jpg
© Tupalo.com.

Rotterdam-Popo-72-dpi-15-1900x998.jpg © Popocatepetl

Y4610034.jpg
© Misset Horeca.

data=b1Z58CWni1DsS3oyvPZqDGakgklYKiifjDeiWee3Dc18Wh4YhfOzkxmt2JXgAOKRzRnnJ27fORUiOLkEpnyg96qkgtOx9f9I4-rKbCVPPLK_-OlgoRb5wtoRd1jnDIJdMt4cxPaeoWlfXFpGlxa8dryuhA

Popocatepetl Rotterdam.
Spaansepoort 71,
3011 MN Rotterdam.

Wat at / dronk je?

360.jpg
Frozen Margarita's: Lemon & Strawberry. Lemoen leek nergens op en die
aardbeien was gewoon een slush puppie waar men een beetje goedkope
vodka in geflikkerd had. Laten staan en teruggestuurd. Water gedronken.

360.jpg
360.jpg
Gamba's uit de oven: gambas, chilli peper, tortillas,sinaasappelsalsa en rijst. Echt.. :') Dit is gewoon imitatie Mexico troep. Gamba's?
Dat zijn gewone garnalen met een saus die erg waterig aandeed en totaal smaakloos was. Idem dito voor de rijst en de salsa. Gewoon :r
Laten staan en de bediening gemeld die vroeg of ik iets anders wilde. "nee" zei ik en men verscheurde mijn bon en bedankte mij voor de komst.

Tja, de opmerkingen onder de foto's zeggen alles. Dit leek en was gewoon drie keer niks. Traditioneel Mexicaans? Mijn hoela! Dit is nog slechter dat de zondag-Chinees met zijn 'Euro-Chinese' keuken. Hoe men dit naar binnenkrijgt, is mij een raadsel want om mij heen zag ik iedereen smakelijk alles naar binnen werken en doen alsof ze nog nooit zoiets lekkers hadden gegeten. :')

Nooit meer, ondanks de nette afhandeling met mijn bon.

Cijfer

4 / 10
pi_174440484
Popocatepettl is echt wel goed, misschien pech gehad met je bestelling :{
Op dinsdag 14 november 2017 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou PrisTheShiz een 69/1 geven. :9
pi_174440698
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
Popocatepettl is echt wel goed, misschien pech gehad met je bestelling :{
Nee man, daar moet ik Iwanius 100 x gelijk in geven, dat is echt niet te vreten
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_174440776
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:11 schreef Molo het volgende:

[..]

-O- dan heb ik een slechte smaak of het is heel slecht geworden. Ben al twee jaar niet meer geweest :@
pi_174441175
quote:

[..]

Absoluut. Waardeloos eten daar.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_174443241
Iwanius, ben je al bij the fish market geweest? Is dat wat?
  maandag 16 oktober 2017 @ 03:08:32 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174444540
quote:

[..]

Vroeg‚h was dit echt top. Zo vaak uitstekend gegeten daar, toen ik er nog vlak naast werkte. Popo was mijn kennismaking met de Mexicaanse keuken en dat deden ze zeker niet lafhartig. Hebben we het wel over de jaren '90.

Jammer dat het kennelijk zo veranderd is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 oktober 2017 @ 03:38:14 #216
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174444575
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:59 schreef gargamelnl het volgende:
Iwanius, ben je al bij the fish market geweest? Is dat wat?
Daar istie voordat hij bestelde al boos weggelopen.
Ik was er paar weken terug. Het heeft wel wat, maar was nou niet echt heel erg goed. Ik weet het niet meer precies. :@
pi_174455813
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:15 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

-O- dan heb ik een slechte smaak of het is heel slecht geworden. Ben al twee jaar niet meer geweest :@
Dat is dan de reden. Check de recensies, iedereen erg lovend over, totdat ze verbouwd zijn en nieuwe kaart hebben. Na de verbouwing is er veel geklaag door de trouwe klanten. Blijkbaar van goed naar slecht gegaan dus.
pi_174455940
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Dat is dan de reden. Check de recensies, iedereen erg lovend over, totdat ze verbouwd zijn en nieuwe kaart hebben. Na de verbouwing is er veel geklaag door de trouwe klanten. Blijkbaar van goed naar slecht gegaan dus.
Dat verklaart het. Jammer hoor want het was altijd goed eten daar.. ;(
pi_174501418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:09 schreef RobinOok het volgende:
Oh, sorry, ja, Westersingel bedoel ik ook :)
Maar ik denk dat hij die bedoelt dus.
Yes, dat is hem. Dank voor het meedenken!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:19:44 #220
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_174620672
Mochten jullie een recensie missen, Iwanius wist het toch ook zelf allemaal zo zeker niet meer - we gooien het maar op de overwinningsroes van z'n clubje. :+
Op naar de volgende review! :Y)
Wo ist der FŁhrer, der mich fŁhrt?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:02 #221
289177 Iwanius
pi_174620701
time-to-update.jpg

Waar?

360.jpg
Buitenkant van het restaurant wat in de zomer een schitterende tuin heeft die links van het restaurant (zijkant gebouw) is gesitueerd.

360.jpg
Binnen een deel van het interieur. Beetje boerderij achtig.

360.jpg
Dit menu (4 gangen) werd Miep en mij aanbevolen. "Nee" ik wilde vanavond ala carte
eten.

360.jpg
Een aparte kaartje voor de wat duurdere wijnen per glas. Mwah..duur gemaakt
bedoelen ze want geen van die wijnen zijn echt topwijnen.Sowieso geen Rothschild niveau.

data=vSe3YdQmSVLbkswduG53AVcWZkK0SXVSe_VFiCtJqeMscWrAM0bzSHD7oz-kJj406Jc9-YT23_NOMuho-eBVHs3f8f-JciS2eg3XVu8pSn_wlVUNVGJDktjbM9aMltkKlibv6obOqx26WRnW

In Den Rustwat Rotterdam.
Honingerdijk 96
3062 NX Rotterdam

360.jpg
Hun beste fles waarvan dit de eerste van 4 werd die vanavond soldaat zou
worden gemaakt. Mwah liever dit dat dat Laurent Perrier bocht.

Wat at / dronk je?

360.jpg
Jeu...de glazen zijn gevuld en wat gelijk opvalt aan de champagne is de
fijne bubbel in het glas. Bijna Krug achtig.Eerst slok beviel. Doen!

360.jpg
Eerste amuses die ik extra bestelde want...wilde dat gewoon. Mwah..ging.

360.jpg
Moest een cantharellen soep voorstellen met room maar die bleek dus gepureerd te zijn
en eigenlijk was het heel iets anders dan ik mij in eerste instantie voorstelde. Vond het ook
een beetje flauw smaken. Zat intussen al aan de tweede fles champagne.

360.jpg
Miep's oesters die wij beiden hierna nog 2 keer extra zouden uitvragen.Dus in totaal
30 oesters voor ons tweetjes = 18 voor mij 12 voor 'Miep'.. Ze waren dus lekker
i.c.m. de champagne.

360.jpg
360.jpg
Hollandse lamskoteletten voor ons beiden die prima smaakten.Lijken op de foto droog bereidt maar dat was niet zo. Supermals en ik
bestelde hierna nog twee porties en Miep wilde hierna alleen nog een dessert.

360.jpg
Mijn "grande dessert" IDRW stijl. Mwah.. frutsel,frutsel..goedkoop uitziend.

360.jpg
Miep's dessert wat ik meer thuis vond horen in een kinderrestaurant en deed erg goedkoop aan.
Miep vond het lekker en goed, en dat telt.

Nou, ja, ik was hier ooit, als in 10? jaar geleden voor het laatst en was toen ook niet enthousiast over dit restaurant, maar aangezien Miep van haar ouders gehoord had dat In Den Rustwat in Kralingen, bij Kralingers, de hotspot is om op niveau te gaan eten besloot ik dus vanavond hier heen te gaan.

En was avond geslaagd?

Ja en neen. Qua gezelschap absoluut. Culinair vond ik het maar zo-zo. I.i.g.niet een restaurant wat op mijn favorieten lijstje komt te staan.

Want?

Als jij pretendeert erg goed te zijn en ik zie meer het tegendeel in de praktijk i.v.g.met bijvoorbeeld soortgelijke restaurants dan ben je gewoon mediocre maar met stevige prijzen. En dan bedoel ik prijzen die je in een sterrenzaak betaalt. Los daarvan vind ik een vrij onbeduidend Huis op Champagne gebied als je beste champagne aanprijzen voor bijna 'Dom' prijzen vind ik schromelijk overdreven eigenlijk. Maar het smaakte, maar niet naar zijn prijs.

Nog andere voorbeelden?

Amuse vond ik een flauw smaakloos iets dat alleen interessant oogt. De cantharellen soep die 1 van hun toppers was,idem dito. Totaal niet smakelijk of smaakvol. Smakeloos dus.
En hun desserts die met veel trompetgeschal werden omschreven op de kaart, vond ik maar een 'zielig' geheel qua aanbik en ingredienten.

Cijfer

7
/ 10
pi_174621004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:19 schreef minilot het volgende:
Mochten jullie een recensie missen, Iwanius wist het toch ook zelf allemaal zo zeker niet meer - we gooien het maar op de overwinningsroes van z'n clubje. :+
Wat is dit voor ongein? Ik wilde net met een bak koffie het topic doorlezen.

Even terugzetten moppie.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:43:30 #223
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_174621013
quote:
Echt heel matig van je minilot
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_174621057
quote:
Beetje jammer wel dat hij zo in bescherming wordt genomen.
pi_174621062
Toch maar weer on topic luitjes.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')