abonnement Unibet Coolblue
pi_168082259
  donderdag 12 januari 2017 @ 18:21:44 #27
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168082309
quote:
Dit zijn supporters van andere ploegen?
pi_168082339
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dit zijn supporters van andere ploegen?
Swansea facebook
  donderdag 12 januari 2017 @ 18:23:35 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168082353
quote:
"Worldwide known player, great day for the Swans"

1000x :D _O-
pi_168082393
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

"Worldwide known player, great day for the Swans"

1000x :D _O-
Ik zag 5 reacties eronder. Ik dacht daar zal wel gelach bij zijn, maar nee :D
pi_168082483
OptaJohan twitterde op donderdag 12-01-2017 om 16:34:05 43 - Luciano Narsingh has assisted more Eredivisie goals since the start of 2011/12 than any other player. Provider. https://t.co/7EAoHCtZXu reageer retweet
  donderdag 12 januari 2017 @ 18:30:21 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168082541
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:28 schreef Typisch het volgende:
OptaJohan twitterde op donderdag 12-01-2017 om 16:34:05 43 - Luciano Narsingh has assisted more Eredivisie goals since the start of 2011/12 than any other player. Provider. https://t.co/7EAoHCtZXu reageer retweet
Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.

Bijvoorbeeld de uitleg dat spelers die regelmatig een assist geven doorgaans niet zo lang in de Eredivisie spelen.
pi_168082587
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.

Bijvoorbeeld de uitleg dat spelers die regelmatig een assist geven doorgaans niet zo lang in de Eredivisie spelen.
En alleen al in 2011/12 gaf hij 22 assists. In 2014/15 gaf hij er 10. Vorig seizoen maar zes. In 2012/13 ondanks zijn blessure in december 5.
pi_168082670
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, dat is zo'n statistiek die zonder verdere uitleg echt een verkeerd beeld geeft.

Bijvoorbeeld de uitleg dat spelers die regelmatig een assist geven doorgaans niet zo lang in de Eredivisie spelen.
Mee eens. :)
pi_168082830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Cocu gezegd gewoon door te gaan met 4-3-3 maar er met 4-4-2 een optie bij te hebben. Ik verwacht dat Ramselaar overigens ook een kans gaat krijgen in een vrije rol aan de rechterkant. Dan heb je Guardado, Propper en Van Ginkel op het middenveld.
Vrij rol rechts, vrije rol links en feitelijk gewoon wéér geen echte vleugelspelers dus :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168082897
Het shirt staat 'm wel goed in ieder geval! oO< oO<
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_168082947
Maar had niet meer verwacht dat Luciano nog zou vertrekken eigenlijk. Leuk voor hem iig. Nooit een ster geworden maar prima kerel en prima prof.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 januari 2017 @ 19:14:11 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168084050
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het shirt staat 'm wel goed in ieder geval! oO< oO<
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit zo'n beetje het meest nietszeggende shirt dat ik ooit bij een profclub heb gezien. Gewoon een Hema-shirt waar ze een drukje op hebben gezet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2017 @ 19:17:27 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168084147
Hij heeft gewoon ingeleverd na zijn kruisbandblessure. Maar een mooie stap voor hem en PSV ook blij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 januari 2017 @ 19:22:10 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168084278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Hij heeft gewoon ingeleverd na zijn kruisbandblessure. Maar een mooie stap voor hem en PSV ook blij.
Mwa, ik vind dat wel een hele positieve uitleg. Daarvoor was het bij PSV ook niet veel hoor. Mensen vergeten vaak dat hij voor zijn blessure ook al 20 wedstrijden voor PSV speelde waarin hij weinig indruk maakte.
pi_168084465
Lekker negatief over je eigen (ex-)speler, lekker gemoedelijk. Die jongen gaat het daar prima doen als hij het vertrouwen heeft, al is dat z'n zwakste punt. Go Luciano!

(en hoe netjes naar PSV dat hij anders wilde bijtekenen)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2017 @ 19:32:03 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168084537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwa, ik vind dat wel een hele positieve uitleg. Daarvoor was het bij PSV ook niet veel hoor. Mensen vergeten vaak dat hij voor zijn blessure ook al 20 wedstrijden voor PSV speelde waarin hij weinig indruk maakte.
hij begon moeizaam (spelers hebben vaker tijd nodig om te wennen) maar voor zijn blessure had hij zijn draai wel gevonden. Hij kwam gewoon minder terug, wat kan gebeuren na zo'n blessure
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 januari 2017 @ 19:32:22 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_168084548
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:28 schreef Ciscus het volgende:
Lekker negatief over je eigen (ex-)speler, lekker gemoedelijk. Die jongen gaat het daar prima doen als hij het vertrouwen heeft, al is dat z'n zwakste punt. Go Luciano!

(en hoe netjes naar PSV dat hij anders wilde bijtekenen)
Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?

Ik was vorig seizoen één van de laatste hier die nog vertrouwen in hem had. Ik was er heilig van overtuigd dat hij belangrijk zou gaan worden voor PSV. Feit is dat hij er gewoon niet zo veel van kan en dat hij, ook met het vertrouwen van Cocu, gewoon weinig presteert. Af en toe trapt hij er een bal lekker in of geeft hij een assist, maar het is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler bij PSV.
pi_168084994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij is dit zo'n beetje het meest nietszeggende shirt dat ik ooit bij een profclub heb gezien. Gewoon een Hema-shirt waar ze een drukje op hebben gezet.
Homa! Dat zie je toch! Alleen de "H" zit in de vouw
pi_168085371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?

Ik was vorig seizoen één van de laatste hier die nog vertrouwen in hem had. Ik was er heilig van overtuigd dat hij belangrijk zou gaan worden voor PSV. Feit is dat hij er gewoon niet zo veel van kan en dat hij, ook met het vertrouwen van Cocu, gewoon weinig presteert. Af en toe trapt hij er een bal lekker in of geeft hij een assist, maar het is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler bij PSV.
Nou ja, ik vrees toch dat het zo'n beetje de nieuwe norm is, ongeveer dat niveau. Nog maar eens in de herhaling: haal als PSV zijnde maar eens iets wat significant beter is.

Ik heb bij Narsingh altijd nog gehoopt dat hij net als Rommedahl ooit eens een keer zou leren voetballen naar zijn kwaliteiten: heel hard rennen op het juiste moment en de bal dan fatsoenlijk afgeven.

Die twee lijken wel het nodige op elkaar, allebei niet gezegend met voldoende techniek om tegenstanders dol te draaien, matige hoge voorzet maar wel heel hard kunnen rennen. Luciano is echter een beetje blijven steken in het mannetjes willen uitspelen, wat dus gewoon een zwak punt van hem is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168086871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, ik vrees toch dat het zo'n beetje de nieuwe norm is, ongeveer dat niveau. Nog maar eens in de herhaling: haal als PSV zijnde maar eens iets wat significant beter is.

Ik heb bij Narsingh altijd nog gehoopt dat hij net als Rommedahl ooit eens een keer zou leren voetballen naar zijn kwaliteiten: heel hard rennen op het juiste moment en de bal dan fatsoenlijk afgeven.

Die twee lijken wel het nodige op elkaar, allebei niet gezegend met voldoende techniek om tegenstanders dol te draaien, matige hoge voorzet maar wel heel hard kunnen rennen. Luciano is echter een beetje blijven steken in het mannetjes willen uitspelen, wat dus gewoon een zwak punt van hem is.
Rommedahl had wel een veel beter schot in zn poten.
Dit, dus.
  donderdag 12 januari 2017 @ 20:58:54 #47
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_168087035
Hopelijk vormen ze Narsingh om in een RB zoals Valencia bij United. Hebben we er nog wat aan met Oranje :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_168087161
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Rommedahl had wel een veel beter schot in zn poten.
Dat viel ook wel mee. In zijn eerste jaren zeker, kon ook compleet niet afmaken toen. Dieptepunt was die keer dat hij op pure snelheid alles en iedereen voorbij rauschte (keeper incluis) en vervolgens de bal voor een leeg doel zo zacht inschoot dat de bal voor de doellijn tot stilstand kwam. :')

Narsingh heeft ook meerdere malen gewoon mooie doelpunten gemaakt en strakke schoten geproduceerd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168087225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef gniffie het volgende:
Hopelijk vormen ze Narsingh om in een RB zoals Valencia bij United. Hebben we er nog wat aan met Oranje :P
Lens had destijds het aanbod van Faber aan moeten nemen:"Ik kan van jou een topverdediger maken.". Die had daar zowel het talent als de fysiek voor. Zou hij waarschijnlijk verder mee zijn gekomen sportief dan als aanvaller :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168096791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Met dat laatste eens. Voor de rest was men hier ook al niet zo positief toen hij nog wel speler van PSV was. Wat verwacht jij dan, dat iedereen hem ineens op een voetstuk gaat plaatsen omdat hij nog voor een leuk bedrag verkocht is?

Ik was vorig seizoen één van de laatste hier die nog vertrouwen in hem had. Ik was er heilig van overtuigd dat hij belangrijk zou gaan worden voor PSV. Feit is dat hij er gewoon niet zo veel van kan en dat hij, ook met het vertrouwen van Cocu, gewoon weinig presteert. Af en toe trapt hij er een bal lekker in of geeft hij een assist, maar het is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler bij PSV.
Het leek altijd of hij zenuwachtig was bij PSV, en ik denk dat hij mentaal niet zo sterk is. Als je ziet hoe heerlijk en vrij hij bij Heerenveen voetbalde. Geen idee if dat nog ooit terugkomt, maar ik blijf het hopen want het lijkt me een geschikte kerel.

Ik ben het met je eens dat hij te weinig heeft gebracht, maar in Nederland zou hij gewoon moeten voldoen met zijn capaciteiten. Ik ben ook blij dat hij weg is hoor, en nu maar hopen dat een Beto dé revelatie van 2017 wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')