Ja dat las ik ook ja Beter doet ie dat de volgende keer een paar km eerderquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, al blijkt uit bovenstaande bericht dat Nikolaev een flinke partij mazzel heeft gehad in etappe 8. Na de finish van de proef klapte er een band bij zijn truck.
twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 14:45:53 .@s_peterhansel had an accident with Simon Marcic (bikes) at km 83. The Frenchman stayed with him until rescue arrived. #Dakar2017 (1/2) reageer retweet
twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 14:46:03 Marcic is injured, but he is well taken care of by the rescue services. More to follow. #Dakar2017 (2/2) reageer retweet
quote:
twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 14:47:33 @s_peterhansel received 50 bonus minutes for being unfairly impeded by a bikerider entangled in his wheels #Dakar2017 reageer retweet
Ik wou zeggen "Nja, je zal zien dat hij alleen maar bonustijd terug krijgt" maar ik werd alweer ingehaald door de werkelijkheidquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Martin vd Brink legt meteen bij WP1 2:25 toe op Villagra
twitter:Mpresss twitterde op donderdag 12-01-2017 om 14:50:56 @AlexMiedema kan tactiek zijn. 'laat jij Villagra erlangs en ga een beetje lopen klieren voor die Kamazzen' reageer retweet
Klik eens op de twitter link.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"unfairly impeded by a bikerider entangled in his wheels" ook echt he
Alsof je een rechtszaak gaat aanspannen om compensatie "ja oud vrouwtje met je looprekje, wat deed u eigenlijk in mijn wielen op dat zebrapad? U had daar niks te zoeken ! "
Maar goed, laten we maar eens de beelden bekijken
Laten we het hopenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]twitter:Mpresss twitterde op donderdag 12-01-2017 om 14:50:56 @AlexMiedema kan tactiek zijn. 'laat jij Villagra erlangs en ga een beetje lopen klieren voor die Kamazzen' reageer retweet
Fake nieuwsquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klik eens op de twitter link.
Welke?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klik eens op de twitter link.
in mijn post.quote:
quote:
Domweg in de basis omdat die dingen gebouwd zijn om Rusland te overleven en een beetje gemodificeerd zijn om ook hard te kunnen. De EU trucks zijn zwaar geupgrade wegtrucks die in de basis zijn gebouwd om asfaltwegen te berijden. Tevens is Kamaz een echt proteam, met een vaste fabriekscrew die al vanaf dat ze kunnen lopen worden opgevoed met Kamaz en racen.. het is gewoon een way of life voor die mannen ipv een dure sport/hobby voor bijvoorbeeld de NL teams.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat die Kamazzen best wat meer waardering verdienen dan wat ze krijgen van mensen die hun mening alleen op de berichtgeving van RTL7 baseren (zoals ik lang gedaan heb). Wat meer contact met de pers zou leuk zijn, als is het maar om de paar dagen een stukje van 3-4 vragen, desnoods met een tolk erbij. Moet kunnen Die lui hebben vast een goed verhaal waarom er blijkbaar nooit wat stuk gaat aan hun wagens bijvoorbeeld
Ja, dat dus. Dat wilde ik zeggen, maar dit scheelt weer tikken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domweg in de basis omdat die dingen gebouwd zijn om Rusland te overleven en een beetje gemodificeerd zijn om ook hard te kunnen. De EU trucks zijn zwaar geupgrade wegtrucks die in de basis zijn gebouwd om asfaltwegen te berijden. Tevens is Kamaz een echt proteam, met een vaste fabriekscrew die al vanaf dat ze kunnen lopen worden opgevoed met Kamaz en racen.. het is gewoon een way of life voor die mannen ipv een dure sport/hobby voor bijvoorbeeld de NL teams.
Het leven van een Kamaz is lang en zwaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domweg in de basis omdat die dingen gebouwd zijn om Rusland te overleven
Scheen- en kuitbeen gebroken ...twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 15:15:47 Simon Marcic has been diagnosed with an open tibia-fibula fracture. #Dakar2017 reageer retweet
Als je tibia krak doet gaat je fibula vaak genoeg mee, als ze open roepen vast min. Gustillo III.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:24 schreef Peterselieman het volgende:Scheen- en kuitbeen gebroken ...twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 15:15:47 Simon Marcic has been diagnosed with an open tibia-fibula fracture. #Dakar2017 reageer retweet
Kamaz is ook de enige fabriek waar je gewoon een rallytruck kunt bestellen. Zoals bijvoorbeeld het leger van de arabische emiraten heeft gedaan....quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domweg in de basis omdat die dingen gebouwd zijn om Rusland te overleven en een beetje gemodificeerd zijn om ook hard te kunnen. De EU trucks zijn zwaar geupgrade wegtrucks die in de basis zijn gebouwd om asfaltwegen te berijden. Tevens is Kamaz een echt proteam, met een vaste fabriekscrew die al vanaf dat ze kunnen lopen worden opgevoed met Kamaz en racen.. het is gewoon een way of life voor die mannen ipv een dure sport/hobby voor bijvoorbeeld de NL teams.
Niet in dezelfde mate. De Rooy en EVM hebben monteurs en staf in loondienst, maar de coureurs niet. De enige twee Nederlandse Dakar-rijders die echt leven van de Dakar zijn Frans Verhoeven en Martin van den Brink.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Rooy/Iveco is ook gewoon een proteam.
[..]
Het leven van een Kamaz is lang en zwaar.
Okee, ik moest even puzzelen Nepnieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |