abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 20:37:05 #26
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168060530
Ik kan het slecht terugvinden, maar is er misschien een overzichtje van de geplande lengtes van de special stages vs de werkelijk gereden afstand in special stages? Kan me voorstellen dat er inmiddels bijna net zo veel geschrapt is als dat er wel verreden is :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 20:39:51 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168060619
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben het overigens eens met de gedachtegang hier. Er zullen dingen moeten gaan veranderen, one way or another. Ben eens benieuwd hoe zij het zelf evalueren als over een week of 2 alles klaar is. Organisatie zal ook terugkijken en conclusies trekken lijkt me.
Nou ja, ik vraag het me af. Dan vraag je ook iets op het gebied van zelfkritiek. Dat vraag je van Fransen. Ik geef het je te doen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 januari 2017 @ 20:43:56 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168060764
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja, ik vraag het me af. Dan vraag je ook iets op het gebied van zelfkritiek. Dat vraag je van Fransen. Ik geef het je te doen :P
Dit. Beste voorbeeld is bij een protest tegen plannen van Air France het letterlijk uitkleden van managers door werknemers die hierna ontslagen zijn. De vakbonden eisten doodleuk dat die lui weer aangenomen zouden worden en dreigden met nog meer protesten als dat niet zou gebeuren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168060925
Die Kamaz met 180 _O-

Verder zou het wel heel ruk zijn als morgen ook vervalt. Dan blijft er verdomd weinig over, en het is al magertjes dit jaar. Hopelijk gebeurt er dan volgend jaar wel wat mee, want dit is het zoveelste jaar hommeles.
Schip ahoy!
pi_168061075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, ze hebben nog een gigantische afstand af te leggen om morgen aan de start te kunnen verschijnen (als die etappe doorgaat)
ik denk niet dat ze mogen starten, ze hebben de finish immers niet gehaald. Hoogstens met een roze nummer, maar ze zijn niemands assistentie. Maar wij (Kleyn) sponsoren dit team, ik ben al lang blij dat de mannen heelhuids boven water zijn nadat we anderhalve dag niks meer van ze gehoord hebben.
pi_168061098
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan het slecht terugvinden, maar is er misschien een overzichtje van de geplande lengtes van de special stages vs de werkelijk gereden afstand in special stages? Kan me voorstellen dat er inmiddels bijna net zo veel geschrapt is als dat er wel verreden is :?
in mn liveblog heb ik dat eerder vanavond gepost :P geen zn terug te zoeken, ik neem ff een uurtje vrij ^O^
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 20:55:01 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168061162
Ben wel benieuwd wat voor repo we straks op RTL krijgen. Een uur lang intverviews met mensen die niks te vertellen hebben. Lijkt me tof ;(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 20:55:37 #33
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168061181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

in mn liveblog heb ik dat eerder vanavond gepost :P geen zn terug te zoeken, ik neem ff een uurtje vrij ^O^
Okee cool, ik ga wel even in de OP graven dan ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168061243
Morgen weer geen rit zou echt zonde zijn. Bij de auto's en trucks is het spannend genoeg.
pi_168062734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor repo we straks op RTL krijgen. Een uur lang intverviews met mensen die niks te vertellen hebben. Lijkt me tof ;(
Misschien dat de Reiger advertorial nog een keer herhaald kan worden? :X
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 21:50:09 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168062945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:43 schreef Coelho het volgende:

[..]

Misschien dat de Reiger advertorial nog een keer herhaald kan worden? :X
Nou joepie, net zin an :N Doe dan maar liever dat achterliggie-immekaarzette :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168064290
Nou, de uitzending op RTL7 begint. Ben eens benieuwd...
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:35:04 #38
408813 crew  trein2000
pi_168064426
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze mogen starten, ze hebben de finish immers niet gehaald. Hoogstens met een roze nummer, maar ze zijn niemands assistentie. Maar wij (Kleyn) sponsoren dit team, ik ben al lang blij dat de mannen heelhuids boven water zijn nadat we anderhalve dag niks meer van ze gehoord hebben.
Wat is een roze nummer? :@

Iig tof dat ze boven water zijn!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_168064563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor repo we straks op RTL krijgen. Een uur lang intverviews met mensen die niks te vertellen hebben. Lijkt me tof ;(
extreem veel Tom, volgens een van de medewerkers op twitter :P
pi_168064610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat is een roze nummer? :@

Iig tof dat ze boven water zijn!
Serviceteams hebben dat, Offringa bijvoorbeeld. Dan mag je ook starten als je niet (op tijd) de finish hebt gehaald, en mag je tegen de rijrichting in rijden. Ton van genugten mag bijvoorbeeld niet terug rijden als Gerard de Rooy achter hem stil komt te staan. Offringa mag dat wel als Willems stil staat. Nadeel is wel dat je als allerlaatste moet starten. Offringa was van de week een keer 26e of zo? Maar meost alsnog als een van de laatste starten.
pi_168064611
Zit die kerel te haten dat Peugeot goed wil slapen enzo :')_!

Als je in een auto, in de top, zo rijdt, dan is dat een stuk zwaarder dan in de vrachtauto rijden alleen om uit te rijden. Ik snap Peugeot coureurs prima. Zij rijden puur om te winnen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:41:57 #42
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168064675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

extreem veel Tom, volgens een van de medewerkers op twitter :P
Bij het uitgraven van de Iveco's van Van Genugten en Van Ginkel leverde het mooie beelden op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:42:31 #43
408813 crew  trein2000
pi_168064698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Serviceteams hebben dat, Offringa bijvoorbeeld. Dan mag je ook starten als je niet (op tijd) de finish hebt gehaald, en mag je tegen de rijrichting in rijden. Ton van genugten mag bijvoorbeeld niet terug rijden als Gerard de Rooy achter hem stil komt te staan. Offringa mag dat wel als Willems stil staat. Nadeel is wel dat je als allerlaatste moet starten. Offringa was van de week een keer 26e of zo? Maar meost alsnog als een van de laatste starten.
Dankje!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 22:50:56 #44
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168065026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

extreem veel Tom, volgens een van de medewerkers op twitter :P
Nee, of het daar zo lekker mee gaat 8)7 Waarom rijdt Tim niet met die cam? Die scheurt vrolijk in het rond :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168065259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, of het daar zo lekker mee gaat 8)7 Waarom rijdt Tim niet met die cam? Die scheurt vrolijk in het rond :o
Die heeft (tijdens de specials) geen tijd om rond te kloten, die rijdt een rally. Tom is er met een ander doel. Ons vermaken. Of ons ergeren, doet er niet toe, als er maar over gepraat wordt. Tom Coronel, I love it, I hate it. :P Dat idee.
pi_168065394
Die zandstormen in Afrika, ook niet mis :o Herinner me dat nog een beetje nu ik het zo terugzag ja.
pi_168065485
En ook niet dat Coronel dan niet vraagt of een andere trucker hem kan slepen....
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 23:16:16 #48
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168065902
quote:
3s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die heeft (tijdens de specials) geen tijd om rond te kloten, die rijdt een rally. Tom is er met een ander doel. Ons vermaken. Of ons ergeren, doet er niet toe, als er maar over gepraat wordt. Tom Coronel, I love it, I hate it. :P Dat idee.
Ja maar kom op. Tim rijdt lekker rond, en aan die schrootskelter van Tom is nog geen tie-rippie meer te vinden dat niet al duizend keer kapot geweest is :') We willen ook weleens een keer iets horen van "Er lukt wat, jeej *O* "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_168065999
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar kom op. Tim rijdt lekker rond, en aan die schrootskelter van Tom is nog geen tie-rippie meer te vinden dat niet al duizend keer kapot geweest is :') We willen ook weleens een keer iets horen van "Er lukt wat, jeej *O* "
Volgens het persbericht ging het gisteren goed.

Vlekkeloze etappe voor Tim en Tom Coronel
Na enkele moeizame dagen hebben Tim en Tom Coronel de achtste etappe van de Dakar Rally 2017 zonder noemenswaardige problemen afgelegd.
Op dinsdag stond het tweede deel van de marathonetappe naar Salta op het programma. De deelnemers moesten het zonder assistentie stellen en problemen eigenhandig oplossen. Tom kende in de proef van maandag grote problemen met zijn oliedruk waardoor hij naar het bivak gesleept moest worden. In de nachtelijke uurtjes loste hij samen met broer Tim het probleem op. De beloning voor het harde werken volgde op dinsdag met een probleemloze etappe.

De weersomstandigheden waren nog altijd erbarmelijk, de route was loodzwaar en het was meer dan afzien voor de broers Coronel, maar de buggy hield zich uitstekend staande. Tim en Tom reden de gehele etappe dicht bij elkaar om in het geval van nood elkaar te helpen. Dat bleek overbodig want soepel werd de finish van de etappe bereikt.

Daar diende zich direct een volgend probleem aan: een aardverschuiving op de verbinding had de weg naar het bivak geblokkeerd. Veel assistentievoertuigen waren al in Salta gearriveerd maar de deelnemers konden daar niet meer komen. Er zat niets anders op dan kort na de finish in het dorpje Tilcara samen met ander deelnemers een klein bivak op te bouwen. De organisatie zag zich genoodzaakt om de etappe van woensdag – de gevreesde ‘Super Belen’-etappe van bijna duizend kilometer - volledig af te gelasten.

Dat mocht de pret niet drukken bij Tim: “Zo, dat was lekker. Ik ben dolblij dat we deze marathonetappe zo goed zijn doorgekomen. Het probleem aan de buggy van Tom hebben we samen opgelost en het ging in deze lange proef perfect. We hebben het lekker rustig aan gedaan want de omstandigheden waren loodzwaar maar de buggy heeft zich uitstekend gehouden. Dat geeft vertrouwen voor de laatste zware dagen. Het ultieme doel, uitrijden, is weer een stapje dichterbij.”
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 23:23:18 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168066148
Die boucou gasten zijn er toch ook wel een keertje klaar mee inmiddels? "JIJ WEER??! Kan je niet gewoon met een fatsoenlijk ding aan de start komen of zo :( " :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')