abonnement Unibet Coolblue
pi_168056343
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar ik zit dan ook alleen. :'( dan is het alsof ik niet tel. :'(
24 jaar ben je he?
Hell To The Liars
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:45:12 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168056361
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar ik zit dan ook alleen. :'( dan is het alsof ik niet tel. :'(
Jij kunt ook naast iemand gaan zitten, toch?
The love you take is equal to the love you make.
pi_168056652
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

24 jaar ben je he?
Ja maar wat maakt leeftijd uit? Ik heb een relatie met haar en zo vaak zie ik haar niet. Alleen op school en dan zit ik dus weg van haar...
pi_168056654
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit.
Ik ben 21 en moet al niet meer denken aan iemand van 17 tbh.
Nee, dan wil je samen wat leuks gaan doen maar moet ze eerst nog toestemming van d'r ouders krijgen. Dat soort dingen.
pi_168056775
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar wat maakt leeftijd uit? Ik heb een relatie met haar en zo vaak zie ik haar niet. Alleen op school en dan zit ik dus weg van haar...
Met 24 jaar kan je er over praten met je vriendin, je gevoel delen met haar en het accepteren of proberen te veranderen.

Misschien een idee om buiten school meer met haar op te trekken?
Straks maak jij het uit en zit ze zonder vrienden omdat jij altijd naast haar zat.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 19:20:47 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168058456
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar wat maakt leeftijd uit? Ik heb een relatie met haar en zo vaak zie ik haar niet. Alleen op school en dan zit ik dus weg van haar...
Dus je hebt een 'relatie' met haar maar je ziet haar alleen op school en dan zie je dr nog niet zo veel, en in de pauzes zit je weg van haar.

Hoe is dit in hemelsnaam een relatie??
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2017 @ 19:34:16 #57
460494 naoomx
pi_168058814
Het is doodnormaal om niet altijd bij je lover te willen zijn. De meeste van de succesvolle relaties op de middelbare school die ik gekend heb (zowel op mijn eigen school als daarbuiten) waren tussen mensen, die op school de meeste tijd liever bij hun vrienden waren, of die überhaupt op andere scholen zaten.
Zeker op haar leeftijd zijn vrienden & vrijheid erg belangrijk voor velen. Ikzelf (een 18-jarig meisje) merk bij mezelf ook dat ik geen behoefte heb aan echt een serieus-serieuze relatie.

Je kan er met haar over praten als het je dwarszit, maar ik zal me er niet zo druk over maken. :)

EDIT:

Vraag haar ook maar eens om buiten school af te spreken, dan voelt het vast ook meer als een echte relatie. En praat met haar over dingen. Ook als je bvb slecht bent in relaties, onervaren, onzeker, niet weet hoe het tussen jullie zit etc. Communicatie is belangrijk.

[ Bericht 17% gewijzigd door naoomx op 11-01-2017 19:40:43 ]
pi_168060068
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar ik zit dan ook alleen. :'( dan is het alsof ik niet tel. :'(
Klinkt nogal jaloers of op zijn minst veel te plakkerig.
In een relatie is het normaal dat je je eigen leven hebt met je eigen vrienden en hobbies.
Heb je zelf geen vrienden op school?
pi_168077184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:08 schreef Argo het volgende:
ben een stuk ouder dan mijn vriendin we schelen best wat jaren in leeftijd zij is 17 en ik ben 24. Ik liet dit extra uit het topic omdat ik weet dat mensen hierover gaan vallen.

Maar goed ik zit dus bij haar in de klas en wij zitten altijd samen, echter is het zo dat ze de laatste tijd met iemand anders omgaat. Die meid kreeg ruzie met de persoon waar ze altijd naast ging zitten. En nu zit ze altijd bij haar, wat betekend dat ik alleen zit. Persoonlijk snap ik er niks van, ze lachen samen en doen van alles samen en ik lijk niet te tellen. Via whatsapp en facebook is het dan ik hou van je dit en dat, maar ik voel het niet….. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik heb haar nu er maar mee geconfronteerd maar misschien kan ik het beter uitmaken of zo. Ik snap er geen bal van.
Allereerst gefeliciteerd met je verkering en supergoed van je om voor een diploma te gaan ^O^

Persoonlijk er niks van snappen staat een beetje haaks op je opmerking dat jullie niet willen dat de rest van jullie verkering afweet. Als je naast elkaar zit, is dat een stuk moeilijker te verbergen denk ik. Laat staan dat je altijd naast elkaar zit, wat sowieso geen goed idee is omdat je geen siamese tweeling moet willen zijn enzo.
Daarnaast zou je het denk ik nog minder tof vinden als ze geen lol had met die ander en er alsnog naast bleef zitten, niet?

Goed dat jij je gevoel geuit hebt, maar dat is eigenlijk de eerste stap naar eventuele verbetering. Daarom is het ook best belangrijk om te weten hoe zij reageerde. Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? Niet alleen zodat jij haar kant beter kan leren begrijpen, maar zodat wij ook meer inzicht kunnen krijgen en daar weer beter door kunnen adviseren. Dat is praktischer dan roepen dat iets je niet bevalt, afwachten tot het je eventueel wel weer gaat bevallen of dat je maar gewoon meteen het uitmaakt. Ergens wel begrijpelijk, want misschien is het wel jakkiebah eng om je zo kwetsbaar op te moeten stellen of hoop je dat liefde automagisch dit soort dingen rechttrekt, maar stiekem is relatie gewoon keihard een werkwoord.

Daarnaast zou je dit ook als signaal kunnen ervaren dat je (nog) niet klaar bent voor een relatie en/of dat je misschien beter meer kan focussen op je opleiding, wat zeg maar toch de raison d'etre is dat je überhaupt weer in die schoolbanken zit, niet waar.

Wil je er wel aan- cq voor werken Argo?

quote:
Als je toch van iemand houdt, dan wil je toch bij die persoon zijn? Nu zit ik dus alleen zonder haar, als ik naar buiten loop om te pauzeren komt zij pas als die meid ook meekomen en tja wat moet ik veel doen? Ik weet niet dit is mijn eerste vriendin en kwijt wil ik haar niet maar dit voelt ook niet goed.
Ja, je wil wel bij die persoon zijn als het goed is ja. Maar zoals jij al aangaf wil ze niet dat iedereen weet dat jullie een setje zijn. Dat zou niet hoeven te betekenen dat ze zich zo achter die andere meid verschuilt als het ware, maar dat ze dat nu doet betekent ook niet meteen dat ze jou niet meer leuk vindt en die ander boven jou verkiest.
Bedenk je goed dat er in zo een klas best veel geroddeld kan worden. Misschien heeft ze daar al last van of wil ze dat voorkomen? Misschien is zij onzeker dat ze jullie feelz niet zo goed kan verbergen als ze wel in je buurt is. Misschien is zij onzeker dat jij het niet zo goed weet te verbergen. Misschien houdt ze afstand omdat ze denkt dat je meer wil en is ze daar niet klaar voor. Of wil ze jou ook de kans geven om meer aansluiting te vinden bij anderen of om jou beter op school te kunnen laten focussen. Ofzoiets, er is meer te bedenken, maar vraag haar liever zelf waarom ze zo doet.

Kan me voorstellen dat als haar antwoord alleen luidt dat ze het zo zielig voor die meid vindt, dat het naar jou over kan komen alsof ze niet aan jou denkt. Probeer dan in plaats van zo te doemdenken het constructiever te benaderen. Hoe kan jij merken dat ze jou wel leuk vindt? Zijn er naast elkaar zitten ook nog anderen dingen te bedenken? Liefde is toch meer dan altijd naast elkaar zitten? Bespreek dat eens samen, hoe jullie die liefde kunnen ervaren en uiten naar elkaar enzo. Dan leer je elkaar beter kennen en kun je beter elkaars liefdestaal leren spreken als het ware O+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:20 schreef Argo het volgende:

[..]

2 en een halve maand. Maar goed ik maak het wel uit het leeftijdsverschil werkt niet. Het kleine beetje geluk is me niet gegund.
Probeer dat leeftijdsverschil dan eens eerst te overbruggen met een constructief gesprek over en weer, want ook dat is een kwestie van jezelf en de ander kans op verbetering gunnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:57 schreef Argo het volgende:
Okay ik snap wat reacties maar ik zie haar best weinig. Ja je kan veel doen buiten school en dan prima aanpappen snap ik. Alleen zij mag niet altijd weg van ouders.
Dat is natuurlijk jammer, maar niet superraar ofzo. Daarnaast moet je ook je eigen dingen blijven doen, dus beter voor kwaliteit boven kwantiteit gaan.
Is het misschien je eigen onzekerheid dat je dit op jezelf betrekt of heb je buiten die spaarzame contactmomenten om ook te weinig feedback die als jij liefde ervaart zeg maar?

quote:
Verder ach Ik snap het niet. Liefde is liefde of het je raakt en bij wie wat maakt het uit. Ik breek de wet niet. Verder lijkt me dat je wel kan spreken van iets hebben als je veel zoent etc.
Hoeveel moeten jullie zoenen voor jij je bevestigd voelt in die liefde? Zit je vast in een bepaald beeld hoe liefde er in jouw ogen uit moet zien of zou je misschien ook iets meer kunnen schikken naar een compromis met de realiteit dat zij niet exact hetzelfde erin staat of kan staan door externe factoren zoals haar ouders en andere vrienden?

quote:
Ik snap niet dat mensen hier zo raar doen. Is het echt zo vreemd van mij dat ik in de rats ermee zit dat ze een niet vriendin verkiest boven mij?
Ja en nee. Het is niet raar om wat onzeker te zijn over zo een eerste verkering, maar de mate waarin klinkt wel erg zwaar op de hand terwijl er dus nog best positieve signalen zijn dat ze je wel degelijk leuk vindt. Nu ben je volgens mij wel vaker wat zwaar op de hand en een beetje een doemdenker. Niet iedereen is een stoere positivo en dat is prima. Maar je moet wel een beetje opletten waar je je focus neerlegt en hoe je dingen aan wil pakken en ook daadwerkelijk aanpakt. Toppie dat je dus wel het gesprek aangaat over hoe jij je voelt, maar daarna? Verwacht jij dat ze dan maar moet luisteren en mee moet gaan in hoe jij het ervaart en dus weer vooral naast jou komt zitten? Of sta je ook open voor hoe zij dingen ervaart en hoe jullie vanuit beide invalshoeken samen tot een beter resultaat zouden kunnen komen voordat je het uitmaakt ofzo?

quote:
Ach ja het zal wel aanstellerij zijn. Bedankt aan de mensen die het daadwerkelijk menen betreft mijn terugkeer naar school. Veel fokkers die hier allang komen weten dat ik een user ben met een moeilijke periode. Zeker kun je me uitlachen maar ik werk wel aan mezelf en ben toch positief veranderd. Ik ken zat users die nog steeds op de oude voet doorgaan en maar steeds klagen over hetzelfde en niks eraan doen.
Hoe je hier een en ander neerzet komt het minder duidelijk over naar anderen hoe je bent gekomen tot dit resultaat en hoe jij in deze situatie aan jezelf werkt of kan werken. De nadruk lijkt meer te liggen op een y/n van of je gelijk hebt dat zij maar vooral naast jou moet gaan zitten of dat het dan maar gewoon schluss moet zijn. En dat is jammer als je gewoon emo aangedaan bent, maar mensen hebben verder niet zoveel op af te gaan als je het zo brengt. Beetje een patroon misschien, ik zie wel een beetje overlap. Kun je dit topic nog eens kans geven met behulp van bovenstaande vragen, zodat we elkaar beter begrijpen en zo constructiever verder zouden kunnen?
pi_168077213
Wat een raar verhaal.
pi_168079110
Waar hebben we het in godsnaam over.. naast iemand zitten, kom op zeg.. je bent toch geen kleuter meer van 5 die huilt omdat hij niet naast iemand mag zitten. Stel je volwassen op, vraag haar na school wat te gaan doen of s'avonds. Ze zit toch zeker niet opgesloten thuis..
pi_168079278
TS?
Argo?
Hell To The Liars
pi_168079519
Argo, ben je verstandelijk beperkt? Dan kan ik je gedrag nog enigszins begrijpen, misschien.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_168084160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Allereerst gefeliciteerd met je verkering en supergoed van je om voor een diploma te gaan ^O^

Persoonlijk er niks van snappen staat een beetje haaks op je opmerking dat jullie niet willen dat de rest van jullie verkering afweet. Als je naast elkaar zit, is dat een stuk moeilijker te verbergen denk ik. Laat staan dat je altijd naast elkaar zit, wat sowieso geen goed idee is omdat je geen siamese tweeling moet willen zijn enzo.
Daarnaast zou je het denk ik nog minder tof vinden als ze geen lol had met die ander en er alsnog naast bleef zitten, niet?

Goed dat jij je gevoel geuit hebt, maar dat is eigenlijk de eerste stap naar eventuele verbetering. Daarom is het ook best belangrijk om te weten hoe zij reageerde. Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? Niet alleen zodat jij haar kant beter kan leren begrijpen, maar zodat wij ook meer inzicht kunnen krijgen en daar weer beter door kunnen adviseren. Dat is praktischer dan roepen dat iets je niet bevalt, afwachten tot het je eventueel wel weer gaat bevallen of dat je maar gewoon meteen het uitmaakt. Ergens wel begrijpelijk, want misschien is het wel jakkiebah eng om je zo kwetsbaar op te moeten stellen of hoop je dat liefde automagisch dit soort dingen rechttrekt, maar stiekem is relatie gewoon keihard een werkwoord.

Daarnaast zou je dit ook als signaal kunnen ervaren dat je (nog) niet klaar bent voor een relatie en/of dat je misschien beter meer kan focussen op je opleiding, wat zeg maar toch de raison d'etre is dat je überhaupt weer in die schoolbanken zit, niet waar.

Wil je er wel aan- cq voor werken Argo?

[..]

Ja, je wil wel bij die persoon zijn als het goed is ja. Maar zoals jij al aangaf wil ze niet dat iedereen weet dat jullie een setje zijn. Dat zou niet hoeven te betekenen dat ze zich zo achter die andere meid verschuilt als het ware, maar dat ze dat nu doet betekent ook niet meteen dat ze jou niet meer leuk vindt en die ander boven jou verkiest.
Bedenk je goed dat er in zo een klas best veel geroddeld kan worden. Misschien heeft ze daar al last van of wil ze dat voorkomen? Misschien is zij onzeker dat ze jullie feelz niet zo goed kan verbergen als ze wel in je buurt is. Misschien is zij onzeker dat jij het niet zo goed weet te verbergen. Misschien houdt ze afstand omdat ze denkt dat je meer wil en is ze daar niet klaar voor. Of wil ze jou ook de kans geven om meer aansluiting te vinden bij anderen of om jou beter op school te kunnen laten focussen. Ofzoiets, er is meer te bedenken, maar vraag haar liever zelf waarom ze zo doet.

Kan me voorstellen dat als haar antwoord alleen luidt dat ze het zo zielig voor die meid vindt, dat het naar jou over kan komen alsof ze niet aan jou denkt. Probeer dan in plaats van zo te doemdenken het constructiever te benaderen. Hoe kan jij merken dat ze jou wel leuk vindt? Zijn er naast elkaar zitten ook nog anderen dingen te bedenken? Liefde is toch meer dan altijd naast elkaar zitten? Bespreek dat eens samen, hoe jullie die liefde kunnen ervaren en uiten naar elkaar enzo. Dan leer je elkaar beter kennen en kun je beter elkaars liefdestaal leren spreken als het ware O+

[..]

Probeer dat leeftijdsverschil dan eens eerst te overbruggen met een constructief gesprek over en weer, want ook dat is een kwestie van jezelf en de ander kans op verbetering gunnen.

[..]

Dat is natuurlijk jammer, maar niet superraar ofzo. Daarnaast moet je ook je eigen dingen blijven doen, dus beter voor kwaliteit boven kwantiteit gaan.
Is het misschien je eigen onzekerheid dat je dit op jezelf betrekt of heb je buiten die spaarzame contactmomenten om ook te weinig feedback die als jij liefde ervaart zeg maar?

[..]

Hoeveel moeten jullie zoenen voor jij je bevestigd voelt in die liefde? Zit je vast in een bepaald beeld hoe liefde er in jouw ogen uit moet zien of zou je misschien ook iets meer kunnen schikken naar een compromis met de realiteit dat zij niet exact hetzelfde erin staat of kan staan door externe factoren zoals haar ouders en andere vrienden?

[..]

Ja en nee. Het is niet raar om wat onzeker te zijn over zo een eerste verkering, maar de mate waarin klinkt wel erg zwaar op de hand terwijl er dus nog best positieve signalen zijn dat ze je wel degelijk leuk vindt. Nu ben je volgens mij wel vaker wat zwaar op de hand en een beetje een doemdenker. Niet iedereen is een stoere positivo en dat is prima. Maar je moet wel een beetje opletten waar je je focus neerlegt en hoe je dingen aan wil pakken en ook daadwerkelijk aanpakt. Toppie dat je dus wel het gesprek aangaat over hoe jij je voelt, maar daarna? Verwacht jij dat ze dan maar moet luisteren en mee moet gaan in hoe jij het ervaart en dus weer vooral naast jou komt zitten? Of sta je ook open voor hoe zij dingen ervaart en hoe jullie vanuit beide invalshoeken samen tot een beter resultaat zouden kunnen komen voordat je het uitmaakt ofzo?

[..]

Hoe je hier een en ander neerzet komt het minder duidelijk over naar anderen hoe je bent gekomen tot dit resultaat en hoe jij in deze situatie aan jezelf werkt of kan werken. De nadruk lijkt meer te liggen op een y/n van of je gelijk hebt dat zij maar vooral naast jou moet gaan zitten of dat het dan maar gewoon schluss moet zijn. En dat is jammer als je gewoon emo aangedaan bent, maar mensen hebben verder niet zoveel op af te gaan als je het zo brengt. Beetje een patroon misschien, ik zie wel een beetje overlap. Kun je dit topic nog eens kans geven met behulp van bovenstaande vragen, zodat we elkaar beter begrijpen en zo constructiever verder zouden kunnen?
Beste Scary Mary,

Bedankt voor je uitgebreide reactie, dat we niet willen dat iedereen ervan afweet betekend niet dat je niet naast elkaar kan zitten vind ik persoonlijk. We zitten naast elkaar en praten wat, verder gebeurd er niks.

Ze reageerde in de zin van.. Ze vond het gewoon niet leuk voor die andere persoon als die opeens alleen zou zetten. Alleen het is niet echt een vriend of vriendin van ons, mijn visie is meer van tja je kan niet iedereen blij maken. Maar zij bedoelt het wel goed in die zin… Voor die andere persoon. Ze wil eigenlijk zelf alleen gaan zitten en dat ik naast die persoon zit maar ik zeg nee…. Nu heb ik wel afgesproken dan het goed komt.

Mwoah school is twee vingers in de neus eigenlijk.

Oh qua tempo ga ik niet te snel voor haar ik ben daar ook heel voorzichtig mee. En ja ik heb wel met haar erover gepraat en alles, op zich ging dat wel goed. Alleen blijft ze het zielig vinden, voor die persoon. Maar goed om haar de hele dag te kunnen zien maar dan niet eens te kunnen praten vind ik ook niks. Dat werkt wel als je elkaar veel ziet buiten school en de keren dat we samen zijn en eens knuffelen of een kus geven aan elkaar is echt op een hand te tellen, dat vind ik niet erg… Maar dan wil ik op zijn minst bij haar zitten.

Leeftijd is ook niet zo’n probleem heeft ze me gezegd.

We doen beide onze eigen dingen, ik ben op een vakantie geweest zonder haar 2 weken lang ben ik in Duitsland geweest, dat is prima. Zij gaat ook gewoon dingen met vriendinnen doen etc dat maakt mij niet uit. En als we dan eens de tijd voor onszelf hebben doen we die ook goed besteden ja.

Het is niet hoe vaak we zoenen het is meer van, tja ik wil wel af en toe eens kunnen zoenen niet 1x per week of zo. Dat is niet zo gek denk ik…

Ik luister zeker naar hoe zij denkt, en zwaar op de hand ben ik met alles ja. Ik heb ook naar haar geluisterd, maar bij ‘ik vind het zielig.’ Daar heb ik wel gezegd dat we niet kunnen babysitten en dat wil ik ook niet. Ik zou graag een oplossing bedenken maar het is of ze komt bij me zitten of niet. En daar zet ik wat meer druk, met andere dingen ben ik eigenlijk heel soepel..

Het is gewoon we zijn samen gekomen in een beetje turbulente periode en ik wil echt constructief wat meer tijd met haar doorbrengen, naast haar zitten is voor mij wel een deel ervan. Ik heb zeker punten waar ik aan moet werken wat ik ook doe. Alleen zoals ik het al zei, ik wil gewoon wel naast haar kunnen zitten sinds we beide geen vrienden of vriendinnen hebben binnen de klas, alleen een iemand die met ons optrekt omdat we de enige zijn die met die persoon praat. Alleen die persoon zelf steekt ook geen hand uit naar andere.
pi_168084177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:18 schreef Droopie het volgende:
TS?
Argo?
Ben er nog hoor, maar ook een beetje druk....
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:16:25 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168087752
Zie je nou echt niet dat het wel heel erg raar is om zo erg veel van je geluk af te hangen aan of een meisje wel of niet naast je gaat zitten? Er zijn veel betere dingen om je zorgen over te maken...bijvoorbeeld..waarom ben je afhankelijk van elkaar zien bij het naast elkaar zitten? Geen andere mogelijkheden om meer af te spreken?

Je bent 24. Snap dat het je eerste verliefdheid is wellicht, maar zie je echt niet in dat je op die leeftijd je niet druk zou hoeven te maken over een meisje die wel of niet naast je komt zitten? Dat is basis-school gedrag tbh. Bijna niemand hier struikelt over het feit dat jullie veel in leeftijd verschil, want dat hoeft geen probleem te zijn. Het probleem is dat jij doet alsof je 9 bent, terwijl je 24 bent..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168093449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt een 'relatie' met haar maar je ziet haar alleen op school en dan zie je dr nog niet zo veel, en in de pauzes zit je weg van haar.

Hoe is dit in hemelsnaam een relatie??
Dit.
Lambo of Rekt
pi_168094692
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zie je nou echt niet dat het wel heel erg raar is om zo erg veel van je geluk af te hangen aan of een meisje wel of niet naast je gaat zitten? Er zijn veel betere dingen om je zorgen over te maken...bijvoorbeeld..waarom ben je afhankelijk van elkaar zien bij het naast elkaar zitten? Geen andere mogelijkheden om meer af te spreken?

Je bent 24. Snap dat het je eerste verliefdheid is wellicht, maar zie je echt niet in dat je op die leeftijd je niet druk zou hoeven te maken over een meisje die wel of niet naast je komt zitten? Dat is basis-school gedrag tbh. Bijna niemand hier struikelt over het feit dat jullie veel in leeftijd verschil, want dat hoeft geen probleem te zijn. Het probleem is dat jij doet alsof je 9 bent, terwijl je 24 bent..
Het is basisschoolgedrag en het klinkt ook nog als een basisschoolrelatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt een 'relatie' met haar maar je ziet haar alleen op school en dan zie je dr nog niet zo veel, en in de pauzes zit je weg van haar.

Hoe is dit in hemelsnaam een relatie??
pi_168124438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:08 schreef Argo het volgende:
zij is 17
Daar heb je je antwoord al.... zij is nog te jong dus zoek een oudere vriendin.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168133188
Maar de meeste meisjes die in de klas hun vriendje hadden (leeftijd 16-17 jaar), die gingen er ook niet naast zitten. Ik vind dat dus niet zo raar. Die zagen hun vriendje wel na school of in het weekend.

Ik zat in de basisschool vrijwel altijd naast mijn crush/ "vriendje" en hij wou ook wel naast mij zitten. We deden alles samen. :D En we werden ook boos op elkaar als 1 van ons opeens iemand anders verkoos. :(
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 15 januari 2017 @ 02:04:10 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168148613
Denk dat je het beste wat meer buiten school haar moet zien, en dan merk je al gauw hoe jullie relatie ervoor staat. Kun je ook eens met haar praten over wat je (een beetje) dwars zit.

En succes ook met het leren!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168967041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:12 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Biem :D
Pausje !! Fffffff
Ik zwaai naar dieren.
pi_168967105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:08 schreef Argo het volgende:
ben een stuk ouder dan mijn vriendin we schelen best wat jaren in leeftijd zij is 17 en ik ben 24. Ik liet dit extra uit het topic omdat ik weet dat mensen hierover gaan vallen.

Maar goed ik zit dus bij haar in de klas en wij zitten altijd samen, echter is het zo dat ze de laatste tijd met iemand anders omgaat. Die meid kreeg ruzie met de persoon waar ze altijd naast ging zitten. En nu zit ze altijd bij haar, wat betekend dat ik alleen zit. Persoonlijk snap ik er niks van, ze lachen samen en doen van alles samen en ik lijk niet te tellen. Via whatsapp en facebook is het dan ik hou van je dit en dat, maar ik voel het niet….. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik heb haar nu er maar mee geconfronteerd maar misschien kan ik het beter uitmaken of zo. Ik snap er geen bal van.

Als je toch van iemand houdt, dan wil je toch bij die persoon zijn? Nu zit ik dus alleen zonder haar, als ik naar buiten loop om te pauzeren komt zij pas als die meid ook meekomen en tja wat moet ik veel doen? Ik weet niet dit is mijn eerste vriendin en kwijt wil ik haar niet maar dit voelt ook niet goed.

Gelieve serieus reageren. Dit is getypt op een hele lage helderheid met een scherm zo ver gebogen naar beneden dat ik nauwelijks wat zie ik vraag hier begrip voor.
Confronteer haar met dit verhaal, zonder emotioneel te worden, en vraag hoe zij daarover denkt..dan ben je er direct uit.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168971548
Leeftijdsverschil is op zich geen probleem. Meisje van 17 was ook mijn eerste vriendin, duurde 3,5 jaar. Ik was dus inderdaad 24.

Maar ik had niet zulke issues als TS :P

Als ik TS was zou ik haar laten gaan en vaker thuis afspreken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:54:18 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168971613
Stomme kick.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')