abonnement Unibet Coolblue
pi_172423558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:11 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb een Eket-kastje met push-to-open-sluiting op het deurtje, maar dat veertje schuift door in het houdertje en nu blijft het deurtje dus niet dicht. Is dat iets wat ik kan ruilen bij de klantenservice?
In principe kun je de onderdelen opnieuw bestellen via de klantenservice. In de montage instructies staan de bestelnummers van onderdelen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 juli 2017 @ 14:49:08 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172483836
Paar jaar terug een beukenhouten tafel gehaald en behandeld met die behändla troep, echter net te dik en verkleurt vreselijk geel. Nu wil ik de bovenlaag eraf halen en er met jachtlak overheen omdat het ding plakt en nauwelijks schoon te houden is terwijl het als bureau dient. Iemand daar ervaring mee?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172483915
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Paar jaar terug een beukenhouten tafel gehaald en behandeld met die behändla troep, echter net te dik en verkleurt vreselijk geel. Nu wil ik de bovenlaag eraf halen en er met jachtlak overheen omdat het ding plakt en nauwelijks schoon te houden is terwijl het als bureau dient. Iemand daar ervaring mee?
Behandla is volgens mij houtolie.
Een geolied stuk hout kun je volgens mij niet meer schilderen zonder intensieve behandelingen als logen oid.
pi_172484175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In principe kun je de onderdelen opnieuw bestellen via de klantenservice. In de montage instructies staan de bestelnummers van onderdelen.
Thanks! Ben even langs de balie gelopen en ze sturen twee nieuwe naar me op! ^O^
  maandag 17 juli 2017 @ 16:25:07 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172485645
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:53 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Behandla is volgens mij houtolie.
Een geolied stuk hout kun je volgens mij niet meer schilderen zonder intensieve behandelingen als logen oid.
Kaalschuren moet toch wel lukken? Zo enorm diep trekt de olie er niet in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172486303
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Kaalschuren moet toch wel lukken? Zo enorm diep trekt de olie er niet in.
Nou... Hangt er vanaf hoe poreus je hout is.
Volgens mij krijg je het nooit meer echt mooi.
  maandag 17 juli 2017 @ 17:50:51 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172487350
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:56 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Nou... Hangt er vanaf hoe poreus je hout is.
Volgens mij krijg je het nooit meer echt mooi.
Is beuken zo poreus?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 juli 2017 @ 18:15:04 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172487788
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:53 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Behandla is volgens mij houtolie.
Een geolied stuk hout kun je volgens mij niet meer schilderen zonder intensieve behandelingen als logen oid.
Worst case scenario moet het flink opgeschuurd worden. Als het maar niet meer plakt. Dan hoeft die lak bijvoorbeeld ook niet.

Op zich is de tafel nog prima, maar anders haal ik gewoon een nieuw blad voor mijn bureau. Dat bamboe blad wat ze nu hebben vind ik iig prachtig en zou met die bamboe brug voor een monitor prima voldoen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 17 juli 2017 @ 18:31:10 #259
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172488075
Beuken zou geen poreuze houtsoort moeten zijn. Als je hem van te voren geschuurd hebt met een hele fijne korrel zou de olie niet helemaal in het hout gedrongen moeten zijn.
Gewoon even schuren en je weet het.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:46:10 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172545398
Afgenomen met eerst keukenontvetter, daarna met terpentine en gewoon jachtlak eroverheen. Had ik eerder moeten doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172546359
hebben andere mensen ook slechte ervaringen met de Behandla? ik heb juist een houten blad + een blik behandla gekocht.

is het niet net als met de oude meubelwas dat het plakkerig wordt wanneer er teveel was is opgebracht en/of niet voldoende is ingewreven?
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:29:38 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172547365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:38 schreef Elleska het volgende:
hebben andere mensen ook slechte ervaringen met de Behandla? ik heb juist een houten blad + een blik behandla gekocht.

is het niet net als met de oude meubelwas dat het plakkerig wordt wanneer er teveel was is opgebracht en/of niet voldoende is ingewreven?
Ik heb er aardig wat krukjes en schoenenrekjes enzo mee gedaan en helemaal geen issues. Denk dat het essentieel is dat je dunne laagjes doet. Niet in één keer veel dus.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172638122
Wij overwegen een landskrona bank te kopen. Leer is ivm huisdieren wenselijk (makkelijk schoonmaken etc). Iemand ervaring met hoe het leer zich houdt ? Krast het snel ? Blijven de kussens beetje stevig (niet snel inzakken ).
  maandag 24 juli 2017 @ 10:41:12 #264
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172638479
Als ik via de webshop zou bestellen dan is de eerste beste bezorgdatum met vrachtwagen op 10 augustus. Zou dat sneller kunnen als ik het via de dichtstbijzijnde vestiging zou doen?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 24 juli 2017 @ 10:56:21 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172638774
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik via de webshop zou bestellen dan is de eerste beste bezorgdatum met vrachtwagen op 10 augustus. Zou dat sneller kunnen als ik het via de dichtstbijzijnde vestiging zou doen?
Als het op voorraad is en je woont dichtbij, kun je het zelf gaan kopen en via de klantenservice laten bezorgen. Dat kan vaak heel snel :) Maar als het een artikel is dat besteld moet worden, maakt het soms niks uit. Ik zou de klantenservice even bellen, dan weet je het zo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 24 juli 2017 @ 12:37:59 #266
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172640475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:38 schreef Elleska het volgende:
hebben andere mensen ook slechte ervaringen met de Behandla? ik heb juist een houten blad + een blik behandla gekocht.

is het niet net als met de oude meubelwas dat het plakkerig wordt wanneer er teveel was is opgebracht en/of niet voldoende is ingewreven?
Hier teveel in 1x aangebracht iig, ik ben er geen voorstander van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 24 juli 2017 @ 14:06:39 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172642366
Mijn man was zaterdag bij IKEA, en hij zei dat hij een badkuip had zien staan die binnenkort in het assortiment zou komen. Weet iemand daar iets van?
KuikenGuppy
pi_172644264
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik via de webshop zou bestellen dan is de eerste beste bezorgdatum met vrachtwagen op 10 augustus. Zou dat sneller kunnen als ik het via de dichtstbijzijnde vestiging zou doen?
wat tink zegt, mits alles op voorraad is.
ik had met keukenapparatuur dat ik via de webshop meer dan een maand moest wachten. via de ikea kon het dezelfde avond nog worden bezorgd.

quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hier teveel in 1x aangebracht iig, ik ben er geen voorstander van.
Dan weet ik in ieder geval dat ik met extra dunne laagjes moet werken. dat werd in de winkel ook al gezegd maar ik zal er nu nog extra op letten. een plakkerig werkblad is ook niets ookal is het maar voor een x-aantal jaar.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:12:36 #269
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172710482
Het kon de volgende dag dus al bezorgd worden :D
Ik zit tussen de Ikea dozen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:57:23 #270
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_172711343
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:38 schreef Elleska het volgende:
hebben andere mensen ook slechte ervaringen met de Behandla? ik heb juist een houten blad + een blik behandla gekocht.

is het niet net als met de oude meubelwas dat het plakkerig wordt wanneer er teveel was is opgebracht en/of niet voldoende is ingewreven?
Het wordt plakkerig als je teveel doet, ja. Maar mijn slechte ervaring (Stenstorp keukeneiland) zit er vooral in dat IKEA meende dat ik twee maanden lang om de twee dagen ga Behandla'en. En de eerste week om de dag. Alsof ik niets beters te doen heb. 8)7

en toen kwam ik er ook pas thuis achter dat ik dat spul nodig heb. Kon ik terug. Lever dan gelijk een blikje mee ofzo. :{
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_172712040
dat is wel heel vaak.
in de handleiding staat nu 1 - 3x herhalen maar in de winkel werd wel aangeraden om wat meer laagjes aan te brengen.

na 4uur mag de volgende laag al worden aangebracht. dus de eerste 3 lagen kunnen al in 1 dag.
pi_172735578
Wil graag deze bank kopen, maar bezorgen is pas vanaf 1 september en nergens op voorraad in de winkel.

Is 'ie echt pas vanaf die datum 'in de verkoop'? Ik verhuis een paar weken eerder ;(
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:17:20 #273
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172735884
De klantenservice van Ikea geeft maar geen gehoor. :')
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:21:46 #274
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_172735983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:03 schreef Ciora het volgende:
Wil graag deze bank kopen, maar bezorgen is pas vanaf 1 september en nergens op voorraad in de winkel.

Is 'ie echt pas vanaf die datum 'in de verkoop'? Ik verhuis een paar weken eerder ;(
Dan moet je hem in België gaan halen:

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40344500/

Wlrijk heeft er bv nu 4 op voorraad :)


hoewel hij er wel een tikkie anders uit ziet geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door avotar op 28-07-2017 13:22:39 (.....) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_172736092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De klantenservice van Ikea geeft maar geen gehoor. :')
Kut hč.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:21 schreef avotar het volgende:

[..]

Dan moet je hem in België gaan halen:

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40344500/

Wlrijk heeft er bv nu 4 op voorraad :)

hoewel hij er wel een tikkie anders uit ziet geloof ik.
Die leren variant niet. En 150 EUR duurder :'(
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:31:14 #276
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172736190
En ook nog schroefjes tekort komen :')
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_172736310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De klantenservice van Ikea geeft maar geen gehoor. :')
dat probleem had ik ook. normaal antwoord binnen een uur, nu is het blijkbaar zo extreem druk dat het meerdere werkdagen duurt voordat er antwoord komt. en dat was ook nog eens een antwoord waar ik helemaal niets mee kan dus het zal nu wel volgende week worden voordat er weer antwoord komt...

iemand ervaring met het in elkaar zetten van deze kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99118642/
de handleidingen geven verschillende opties behalve deze. de onderste lade zit, het bovenste deurtje ook. alleen dan...
pi_172738195
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:03 schreef Ciora het volgende:
Wil graag deze bank kopen, maar bezorgen is pas vanaf 1 september en nergens op voorraad in de winkel.

Is 'ie echt pas vanaf die datum 'in de verkoop'? Ik verhuis een paar weken eerder ;(
Volgens mij is dat een bank op bestelling. De bank wordt dan pas gemaakt zodra deze besteld is. Dan is 4 weken nog redelijk snel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_172738220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:36 schreef Elleska het volgende:

[..]

dat probleem had ik ook. normaal antwoord binnen een uur, nu is het blijkbaar zo extreem druk dat het meerdere werkdagen duurt voordat er antwoord komt. en dat was ook nog eens een antwoord waar ik helemaal niets mee kan dus het zal nu wel volgende week worden voordat er weer antwoord komt...

iemand ervaring met het in elkaar zetten van deze kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99118642/
de handleidingen geven verschillende opties behalve deze. de onderste lade zit, het bovenste deurtje ook. alleen dan...
Wat wil je precies weten dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:23:26 #280
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172738574
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten dan?
Je werkt heel toevallig niet voor de vestiging Duiven?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_172738592
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Je werkt heel toevallig niet voor de vestiging Duiven?
Nee :N
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:24:41 #282
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_172738603
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee :N
Jammer. Dan zou ik het moeten doen totdat de klantenservice reageert.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_172739834
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten dan?
de indeling, bij alle andere kastjes staat in de handleiding vermeld op welk gat de plank of de ladegeleider moet.
in de handleiding van de kastombouw wordt verwezen naar de handleiding van de combi en oven maar daarin staat deze opstelling niet. de afstand tussen de planken is nog wel af te leiden uit de andere opties maar de lades niet.

De onderste ladegeleider heb ik net als bij alle kastjes op gat 1. maar als ik de 2e lade op gat 9 zet, zoals staat aangegeven in de handleiding van de andere kastjes, dan zit er ruimte tussen de lades. dus dat klopt niet.
daarboven moet de vaste plank voor de oven. maar op welke hoogte? als de lade al niet klopt klopt die plank ook niet.

boven de oven komt de plank voor de combi, die hoogte is ook niet bekend dus die kan ik pas plaatsen als de oven erin zit.
daarboven moet nog weer een strookje welke ik op maat moet zagen, dat kan pas als de combimagnetron erin zit.
dus ik hang vast op die lade. vanavond maar weer verder met trial and error maar het is toch raar dat er een kast wordt verkocht welke vervolgens in geen enkele handleiding staat? het is geen kastindeling welke ik zelf heb bedacht ofzo.
pi_172740799
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met die basis serviesset? Ik heb de set nu minder dan een week en de borden zitten echt al onder de krassen.



pi_172741056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef Elleska het volgende:

[..]

de indeling, bij alle andere kastjes staat in de handleiding vermeld op welk gat de plank of de ladegeleider moet.
in de handleiding van de kastombouw wordt verwezen naar de handleiding van de combi en oven maar daarin staat deze opstelling niet. de afstand tussen de planken is nog wel af te leiden uit de andere opties maar de lades niet.

De onderste ladegeleider heb ik net als bij alle kastjes op gat 1. maar als ik de 2e lade op gat 9 zet, zoals staat aangegeven in de handleiding van de andere kastjes, dan zit er ruimte tussen de lades. dus dat klopt niet.
daarboven moet de vaste plank voor de oven. maar op welke hoogte? als de lade al niet klopt klopt die plank ook niet.

boven de oven komt de plank voor de combi, die hoogte is ook niet bekend dus die kan ik pas plaatsen als de oven erin zit.
daarboven moet nog weer een strookje welke ik op maat moet zagen, dat kan pas als de combimagnetron erin zit.
dus ik hang vast op die lade. vanavond maar weer verder met trial and error maar het is toch raar dat er een kast wordt verkocht welke vervolgens in geen enkele handleiding staat? het is geen kastindeling welke ik zelf heb bedacht ofzo.
Welke combi magnetron heb je?
Als ik in de raffinerad combimagnetron handleiding kijk, zou de situatie op pagina 24 volgens mij hetzelfde moeten zijn als bij jou (behalve dan 1 la van 40 en 1 van 10 ipv 2 van 20 en 1 van 10). Of kijk ik scheef en hebben ze daar 3 lades van 20? Vind t niet helemaal duidelijk. Als het 2x 20 en 1x 10 is zou je er iig wel uit moeten komen met waar de planken moeten :)
pi_172742133
Dankje! daar kan ik wat mee.
De handleiding die ik hier heb is voor de KULINARISK, GRÄNSLÖS en MIRAKULÖS. ik ga vanavond weer verder puzzelen.

FOK helpt al beter dan de klantenservice, die verwijzen me nu weer naar dezelfde handleiding waarvan ik iets daarvoor al printscreens heb gestuurd om te laten zien dat die gewenste optie daar niet in staat :')
  vrijdag 28 juli 2017 @ 18:34:37 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172742698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:09 schreef Myraela het volgende:
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met die basis serviesset? Ik heb de set nu minder dan een week en de borden zitten echt al onder de krassen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof spul tot je het in een vaatwasser zet. Want dat lijk je wel gedaan te hebben. Als je er schijt aan hebt wordt het wel langzaam steeds meer effen, maar het zal bij al het servies wel een probleem blijven tenzij je heftige kleuren of hotelporcelein weet te vinden (of de ikeavariant daarvan)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172743166
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tof spul tot je het in een vaatwasser zet. Want dat lijk je wel gedaan te hebben. Als je er schijt aan hebt wordt het wel langzaam steeds meer effen, maar het zal bij al het servies wel een probleem blijven tenzij je heftige kleuren of hotelporcelein weet te vinden (of de ikeavariant daarvan)
Ik heb geen vaatwasser. Dit is gewoon met de hand afgewassen, met een normaal schuursponsje. Ik vind dit na minder dan een week toch wel behoorlijk slecht. Met m'n oude borden nooit problemen gehad en dat waren ook goedkope dingen.
pi_172743335
Dat lijkt me meer het resultaat van bestek dan van afwassen.
pi_172743656
Ik heb even een vraagje. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de UPPLEVA tv-steun in combinatie met een Besta tv meubel?
pi_172744173
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 19:17 schreef Goitske het volgende:
Ik heb even een vraagje. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de UPPLEVA tv-steun in combinatie met een Besta tv meubel?
Die van ¤30? Ik :Y
  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:26:28 #292
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_172745384
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Dat lijkt me meer het resultaat van bestek dan van afwassen.
dit.
O+
  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:31:58 #293
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_172745540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:09 schreef Myraela het volgende:
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met die basis serviesset? Ik heb de set nu minder dan een week en de borden zitten echt al onder de krassen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb met mijn aardewerken servies van de HEMA het zelfde. Helaas :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_172745619


Deze stoel O+
Odger. Vanaf augustus. Ben er erg benieuwd naar. Mijn Ingolfs lopen op hun eind.
Met een meidenkwartet
pi_172764902
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 19:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Die van ¤30? Ik :Y
thnx voor de info via Whatsapp we hebben dezelfde als jij hebt gekocht
pi_172776026
hallo.

vroeger had ikea van die ronde opvouwbare tubes gemaakt van gaas. volgens mij was het een opberger voor kinderen. iemand enig idee hoe die heette en of ikea die nog heeft?
pi_172776101
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30327997/
Volgens mij hadden ze ook kleinere varianten, maar heb geen kind dus alleen zijlings gezien.

Ik zoek ook een opberger, maar dan eentje die volgens mij uit een serie komt.
Het is een uittrekbare la, A4 formaat, die je toen ook kon stapelen enzo, transparant.
Ik kom helaas nergens uit, weet iemand dit?
pi_172776327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:09 schreef Myraela het volgende:
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met die basis serviesset? Ik heb de set nu minder dan een week en de borden zitten echt al onder de krassen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat heb ik in iets mindere mate inderdaad ook gehad. Ben er wel m'n studententijd mee doorgekomen.

Ben wel tevreden over 'fargrik' een set met wat meer glans. Heeft dinerborden, ontbijtborden en kommetjes. Deze blijven mooi. Ook die grote borden met opstaande rand zijn handig en blijven goed.
  zondag 30 juli 2017 @ 08:57:34 #299
58711 soapie
Zeeperd
pi_172776514
Iemand ervaring met de SPRIDD Reisbeker, blijft je drank er lang warm in? Ik heb de EFTERSÖKT maar daar is het snel in afgekoeld.....
  zondag 30 juli 2017 @ 09:09:04 #300
62419 CherryLips
chocoholic
pi_172776635
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat heb ik in iets mindere mate inderdaad ook gehad. Ben er wel m'n studententijd mee doorgekomen.

Ben wel tevreden over 'fargrik' een set met wat meer glans. Heeft dinerborden, ontbijtborden en kommetjes. Deze blijven mooi. Ook die grote borden met opstaande rand zijn handig en blijven goed.
Fagrik heb ik ook al een jaar of zes, is nog prima. Met vaatwasser :Y amper tot geen krassen.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')