abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168049422



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de medewerkers van Roamler waar wij vaak mee in de clinch liggen:


SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168049434
Kan ik iemand verblijden met een Roamler invite?
pi_168049442
StreetSpotr heeft na 2.5 dag eindelijk mijn inzending goedgekeurd. Direct maar een uitbetaling aangevraagd. Als het goedkeuren al zo lang duurt....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:16 #4
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168049606
Smartspotter heeft nu ook PRO, zoiets als Roamler Works.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168050458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:40 schreef Marco001 het volgende:
StreetSpotr heeft na 2.5 dag eindelijk mijn inzending goedgekeurd. Direct maar een uitbetaling aangevraagd. Als het goedkeuren al zo lang duurt....
Moobeye is niet veel beter. Nog steeds niks gehoord van mijn uitbetaling -_-
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2017 @ 13:34:04 #6
21636 Feestkabouter
pi_168051554
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Moobeye is niet veel beter. Nog steeds niks gehoord van mijn uitbetaling -_-
uit mijn hoofd: volgens mij gaven zij aan 3-5 dagen.... hoe lang is het geleden dat je het aanvroeg?
pi_168053295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

uit mijn hoofd: volgens mij gaven zij aan 3-5 dagen.... hoe lang is het geleden dat je het aanvroeg?
Volgens mij heb ik het zaterdag aangevraagd. Of langer geleden, ik weet het eigenlijk al niet meer.

Hebben jullie trouwens ook post gehad van SS? :)
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2017 @ 15:21:25 #8
21636 Feestkabouter
pi_168053404
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het zaterdag aangevraagd. Of langer geleden, ik weet het eigenlijk al niet meer.

Hebben jullie trouwens ook post gehad van SS? :)
dat is pas 4 dagen geleden.

nog niks gezien, zal zo eens in mijn brievenbus kijken.
wat heb je gehad?
pi_168054123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat is pas 4 dagen geleden.

nog niks gezien, zal zo eens in mijn brievenbus kijken.
wat heb je gehad?
Ja das al veel te lang. Het is maar iets naar je paypal account sturen. Roamler doet daar een half uur over.

Een bedankbrief en iets van schoonmaak dingetjes voor je mobiel, heb er nog niet echt naar gekeken.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2017 @ 16:10:28 #10
21636 Feestkabouter
pi_168054419
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja das al veel te lang. Het is maar iets naar je paypal account sturen. Roamler doet daar een half uur over.

Een bedankbrief en iets van schoonmaak dingetjes voor je mobiel, heb er nog niet echt naar gekeken.
bij Roamler is het accorderen van een uitbetaling iets wat op volgorde in het gewone verwerkproces van de opdrachten meegaat. waarschijnlijk doen ze het bij Mobeye, zeker gezien het lage aantal opdrachten dat 'ze' verwerken ('ze' tussen aanhalingstekens omdat er dermate weinig in de app te doen is dat ik betwijfel of het om meer dan 1 persoon gaat), op 2 vaste momenten in de week.

ik heb de brief van Smartspotter ook gekregen, bedankbrief met wat nietszeggende schermcleaners erbij
pi_168056498
Ik heb ook post gekregen van Smartspotter met cleaners en kaartjes voor Smartspotter pro :-)
Altijd leuk om een verrassing te krijgen..
pi_168059775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb de brief van Smartspotter ook gekregen, bedankbrief met wat nietszeggende schermcleaners erbij
Jouw maak je ook niet snel blij he :P

Ik vond het ook leuk Miek. Laat toch zien dat ze ons waarderen :)
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2017 @ 21:31:00 #13
21636 Feestkabouter
pi_168062300
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Jouw maak je ook niet snel blij he :P

Ik vond het ook leuk Miek. Laat toch zien dat ze ons waarderen :)
sorry hoor, zal inderdaad wel aan mij liggen, maar een goedkopere gift bestaat simpelweg niet. minder dan een eurocent per stuk inclusief de bedrijfsprint en verzendkosten.

maar een belangrijker punt (en de grootste reden van mijn onbegrip): hoe handig is het om deze schoonmaaksticker met Smartspotterlogo erop op de achterkant van je telefoon te plakken (zoals de instructie aangeeft) als je opdrachten gaat uitvoeren????????
ok, veel mensen zullen het logo niet herkennen, maar het is gewoon verre van logisch!

lijkt me echt te gaaf om er getuige van te zijn dat een spotter wordt aangesproken tijdens het uitvoeren van een opdracht, omdat een winkelmanager het Smartspotter-logo herkent!
pi_168075476
Hmm, ik heb geen post gehad, dus alleen voor de meer frequentere gebruikers?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168104420
Heeft iemand de vers-opdracht al gedaan bij de Jumbo? En zo ja: kregen jullien toestemming?
pi_168104551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Suziekoe het volgende:
Heeft iemand de vers-opdracht al gedaan bij de Jumbo? En zo ja: kregen jullien toestemming?
Ik heb er 1 gedaan. De jumbo waar ik kwam, wist er niets van maar ik kreeg toestemming na het laten zien van de opdracht. :) Opdracht is prima te doen....
pi_168104809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:20 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gedaan. De jumbo waar ik kwam, wist er niets van maar ik kreeg toestemming na het laten zien van de opdracht. :) Opdracht is prima te doen....
Oké dan ga ik hem straks even doen, thanks!
pi_168113070
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Oké dan ga ik hem straks even doen, thanks!
En is het gelukt?
pi_168117953
Zo, ze zijn niet snel bij streetspotrr maar laatst al 10 euro en net de lidl opdracht ergens anders gedaan voor 15 euro. :) en dan heb ik nog een lidl in de buurt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168121378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Miek95 het volgende:

[..]

En is het gelukt?
Ik heb hem rond half 5 uitgevoerd, met toestemming. Maar heb nog geen reactie van smartspotter gehad... hopelijk morgen. Maar was wel goed te doen! Duurde de keuring bij jou ook zo lang?
pi_168124261
Het komt regelmatig voor bij SS dat ze 's avonds niet meer keuren en dan komt het de volgende dag. Andere reden als het lang duurt voordat hij gekeurd is, is dat hij afgekeurd wordt. Het is meestal 1 van die 2 redenen.

Ik kreeg een berichtje van mobeye dat mijn adresgegevens niet ingevuld zijn dus ze kunnen niet uitbetalen. Ik die gegevens aangepast en nou hoor ik weer niks. Moet ik nou weer een week wachten? :')
pi_168131086
En jullie nog wat kauwgumopdrachten uitgevoerd?
pi_168179222
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:19 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat kauwgumopdrachten uitgevoerd?
Nee heel veel foto's, toch?
Mijn vers opdracht was trouwens goedgekeurd!
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2017 @ 23:56:56 #24
21636 Feestkabouter
pi_168180875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 10:24 schreef loezzzje het volgende:
Het komt regelmatig voor bij SS dat ze 's avonds niet meer keuren en dan komt het de volgende dag. Andere reden als het lang duurt voordat hij gekeurd is, is dat hij afgekeurd wordt. Het is meestal 1 van die 2 redenen.

Ik kreeg een berichtje van mobeye dat mijn adresgegevens niet ingevuld zijn dus ze kunnen niet uitbetalen. Ik die gegevens aangepast en nou hoor ik weer niks. Moet ik nou weer een week wachten? :')
ik heb toch het vermoeden dat het totaal aantal uitgevoerde (en dus ook het aantal te controleren) opdrachten bij Smartspotter een stuk lager is dan bij Roamler.
Bij Roamler hebben ze dan toch ook een kleine 'crowd' van mensen die continu actief de opdrachten controleert, daar is een continue bezetting van controleurs (en ook nog behoorlijk ingesteld op drukkere en rustigere dagen). Ik heb het idee dat het bij Smartspotter wat anders werkt, enkele personen die er samen voor zorgen dat er bijna elke dag een bulk opdrachten wordt gecontroleerd.
Gisteren en eergisteren heb ik in totaal dik 20 vers-opdrachten gedaan. De eerste 2 zijn vrijdag begin van de middag nog gecontroleerd, de rest van de vrijdag en het grootste deel van de zaterdag geen beoordelingen meer ontvangen, en gisteren eind van de middag kwamen ineens in hoog tempo alle andere goedkeuringen binnen.
Ik merk sowieso vaak dat als ik veel opdrachten op een dag doe voor Smartspotter, de beoordelingen later vaak ineens in een snelle serie binnenkomen. En soms zit daar wel eens 2 of (zelden) zelfs 3 dagen tussen.

Op zich was de kauwgom opdracht wat meer werk (niet gedaan), net als de Gilette opdracht bij Roamler (1 gedaan bij mijn thuis-winkel), typisch een opdracht die zich wat meer loont als je hem meermalen uitvoert denk ik, dan kun je hem ondanks het wat hogere aantal foto's toch vlot uitvoeren..... maar dan nog is de vergoeding wel aan de lage kant geweest, en toen die voor de kauwgom-opdracht interessanter werd was ik al op pad voor andere opdrachten.

Over de vers-opdracht: er was zogenaamd toestemming van het hoofdkantoor, er schijnt (zo vertelde 1 winkel-manager mij) wel ooit een berichtje over te zijn geweest 'misschien' (hij maakte zich er niet zo druk om, ik mocht gewoon aan de slag), maar een andere manager wist van niets en heeft (waar ik bij stond) gebeld met het hoofdkantoor. De mensen die hij sprak wisten van niets, ik kreeg uiteindelijk geen toestemming.
Dit resulteerde in een afkeuring door Smartspotter, maar hier ben ik het niet mee eens. Als er werkelijk toestemming was moest de opdrachtgever dit maar beter intern laten afstemmen door Jumbo, de fout en dus ook het risico voor de vergoeding van deze opdracht hoort niet bij mij te liggen.
Daarmee kom ik overigens op een ander punt: het heeft er alle schijn van dat de opdrachtgever het hoofdkantoor van Jumbo zelf was, een paar winkelmanagers gingen er vanuit dat het te maken had met het nieuwe gecommuniceerde schappenplan voor de betreffende plekken. Maar dan vind ik het wel vreemd dat er in de opdracht staat 'met toestemming van het hoofdkantoor van Jumbo', het had in mijn gesprek met de winkelmanagers makkelijker geweest als er gewoon had gestaan dat het in opdracht van Jumbo was. Nu komt het heel vreemd over op de winkelmanagers: wel met toestemming maar niet in opdracht van het hoofdkantoor, wat is dit voor vaags?
De enige reden die ik kan bedenken is dat Smartspotter niet zwart op wit wil laten blijken wie zijn klanten zijn, maar dat is in dit geval wel heel doorzichtig.

[ Bericht 23% gewijzigd door Feestkabouter op 16-01-2017 00:04:24 ]
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 00:06:08 #25
21636 Feestkabouter
pi_168181047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:31 schreef Feestkabouter het volgende:

...
maar een belangrijker punt (en de grootste reden van mijn onbegrip): hoe handig is het om deze schoonmaaksticker met Smartspotterlogo erop op de achterkant van je telefoon te plakken (zoals de instructie aangeeft) als je opdrachten gaat uitvoeren????????
ok, veel mensen zullen het logo niet herkennen, maar het is gewoon verre van logisch!
...
ik ben toch erg benieuwd naar reacties op deze gedachte, vandaar dat ik hem nog even aanhaal.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 00:20:06 #26
21636 Feestkabouter
pi_168181288
iemand vandaag de Sportcafe check gedaan?
ze waren volgens mij alleen in de regio Amsterdam beschikbaar.
ik had mijn zinnen gezet op het oostelijke deel van Amsterdam binnen de ring, en daar heb ik ook werkelijke alle locaties kunnen doen die ik wilde. tegelijk zag ik in de app dat andere Roamlers (of misschien ook maar 1) het westelijke deel van Amsterdam aan het doen waren, kwam mooi uit :-)

ik heb er 20 gedaan, dus 6 keer bonus erbij, lekker verdiend in 3 uur.
Martijn vertelde me eerder dat het een relaxte opdracht was, maar in veel coffeeshops en arabische bars was het echt niet zo relaxt om stiekem 2 foto's te maken!
3 keer gevolgd door iemand die me op ongezellige wijze kwam vragen waarom ik binnen foto's nam. die heb ik gelukkig alle 3 de keren af kunnen poeieren met een smoes.
het werd me ook wel duidelijk waar het om ging (zo'n vermoeden had ik vooraf al): als je Fox Sports in een horeca bedrijf wil tonen betaal je per maand veel meer dan wanneer je prive een abonnement wil.
het ging om locaties die deels eerder al betrapt zijn op het tonen van die zender, terwijl ze daarvoor niet het juiste bedrag betalen. eigenlijk echt geen relaxte klus dus, want op sommige plekken hebben ze er dus echt flink gezeik mee gehad.

is er ook nog 1 afgekeurd, omdat ik de foto van de voorgevel vanuit mijn auto heb genomen (je zie een stuk van mijn buitenspiegel). hoe kinderachtig is dat van Roamler! prima foto's van binnen, prima foto van de buitengevel en naam van het cafe, maar dan afkeuren op zo'n punt.

1 dame van een klein cafeetje vroeg me of ik toevallig controleur was voor Fox. ze vertelde dat er vorige week iemand binnenkwam en wat te drinken bestelde en ging zitten. er stond geen tv aan. toen vroeg die man of er misschien een tv aan mocht, want er was voetbal bezig. heeft zij op verzoek die tv aangezet, wist ze ook niet op welke zender, zegt hij haar dat ie benieuwd was naar de wedstrijd op Fox....... 2 dagen later dikke rekening van Fox!
ok, ergens is het natuurlijk zo dat ze nee had moeten zeggen tegen die man want ze mocht het met haar prive abonnement niet tonen, maar het is ook wel een heel smerige manier van controleren. en vervolgens worden wij van Roamler ingeschakeld om nog een controle-ronde te houden. ach ja, ik heb me over de twijfels heengezet en er mijn voordeel van genomen.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 10:16:00 #27
21636 Feestkabouter
pi_168184571
omdat ik toch nog effe in de wachtrij zit om kaarten voor U2 te kunnen kopen, nog even dit verhaal.

we kennen allemaal de combinatie-opdracht van Smartspotter.
ik was tussen Kerst en de jaarwisseling zo'n opdracht aan het doen in een Coop winkel. ik kom vrij weinig in die winkels, en ik had er ook weinig indruk van hoe makkelijk of moeilijk ze doen over het maken van foto's voor Roamler en Smartspotter.
ik ben bezig met mijn foto's, veel combinaties in die winkel....... en ik zie ineens dat een jongen (ik denk 25 a 30 jaar) met een donkere winterjas aan (duidelijk geen personeelskleding van die winkel) zag dat ik foto's maakte en ook een beetje bleef kijken. een paar tellen later kwam vanuit een andere hoek de bedrijfsleider aan die mij begon te vragen waarom ik foto's maakte. aan zijn toon was duidelijk te horen dat ie het niet wilde. direct schoot die jongen op ons af en zei amicaal tegen die bedrijfsleider: "laat hem maar, dat hoort bij mijn werk, hij controleert mijn werk". toen zag ik ook het Unilever-logo op zijn jas staan. de bedrijfsleider had nog wel even wat meer overtuiging nodig, maar dat werd allemaal mooi voor mij geregeld, ik hoefde niks uit te leggen. helemaal top!

vervolgens een heel leuk gesprek gehad van een half uur over zijn werk en mijn opdrachten.
zijn werk: hij heeft een aantal winkels onder in zijn portefeuille, 8 stuks. zijn taak is om er dankzij goed contact en overleg met de bedrijfsleiders voor te zorgen dat er zoveel mogelijk combinaties (cross sells) van Unilever worden geplaatst in die winkels.

hoe het werkt voor ons:
maandelijks inventariseren wij via Smartspotter de combinaties.
zodra in 5 van zijn 8 winkels de opdracht is uitgevoerd, vervallen de overige 3 uit de app (waarmee niet gezegd is dat die aantallen 8 en 5 voor iedere vertegenwoordiger gelden, dat verschilt vast per persoon). Unilever heeft maar resultaten uit 5 winkels nodig om te berekenen of deze vertegenwoordiger zijn bonus verdient.
hij verdient een bonus als uit de 5 gecontroleerde winkels gemiddeld 3,5 combinatie of meer blijkt. ik ken bijna alle 8 zijn winkels en weet dat het bij hem dus wel goed zit. ik vertelde hem in welke winkels ik de dag ervoor al was geweest en hoeveel ik daar had geteld, dus hij kon met zekerheid al zeggen dat hij zijn bonus over december verdiend had. hij heeft ook 2 winkels die geen of amper combinaties willen plaatsen, bij 1 daarvan was ik weggestuurd. jammer voor mij, komt mooi uit voor hem. we hebben erom gelachen :)

hij vertelde ook dat hij intern had begrepen dat ze zouden stoppen met het gebruiken van Smartspotter voor deze controle, met ingang van januari. dat zou voor ons wel jammer zijn ;(
hij vertelde dat het de bedoeling zou zijn dat zij zelf hun werk met een paar foto's in beeld zouden moeten brengen om de gescoorde combinaties aan te tonen.
maar anderzijds zien we ook dezelfde opdracht bij Roamler langskomen sinds een tijdje..... daar wist hij niks van.

we bespraken uiteraard ook de tel-methode. hoe Smartspotter de combinaties telt komt inderdaad ook precies overeen met hoe hij erop wordt afgerekend. ook al communiceert Smartspotter naar mijn mening in de opdracht niet duidelijk hoe je moet tellen (maar inmiddels is me dat wel duidelijk na zoveel opdrachten).
bij Roamler zien we dus ook de cross sell opdracht, maar volgens mij is Roamler nog niet helemaal goed op de hoogte van de telling, daar maken ze nog regelmatig fouten in die ik dan zelf bij hen weer moet corrigeren.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 10:20:18 #28
21636 Feestkabouter
pi_168184660
Streetspotr: op 2 januari is mijn laatste opdracht goedgekeurd, maar nu vandaag krijg ik ineens een email dat ik nu een pro ben geworden! bizar dat het verwerken van die status (en ook de bijhorende mogelijkheden) zo lang duurt.
pi_168185883
Wat een leuke ervaring feestkabouter! En mazzel dat er een vertegenwoordiger van Unilever in die Coop liep, want bij de Coop mag je meestal niet fotograferen. Bij sommige Coop winkels hangt bij de ingang een sticker met een cameraverbod.

En wel jammer dat de combinatie-opdrachten niet meer bij Smartspotter komen. Ik had al zo'n vermoeden want zag al niets staan. Ik deed die opdrachten niet heel vaak, maar vooral aan het eind van de maand leverde ze altijd best wat op.
pi_168186137
Hhmm, 2e van 3 streetspottr Lidl opdrachten is afgekeurd omdat ik geen boodschappen voor minstens 2 dagen voor een gemiddeld huishouden zou hebben gedaan. (had alleen wat eten en drinken gekocht voor tijdens werk) terwijl de 2 anderen wel waren goedgekeurd. (waarbij ik ook niet voor meerdere dagen heb gekocht).. Vreemd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168192745
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:56 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Over de vers-opdracht: er was zogenaamd toestemming van het hoofdkantoor, er schijnt (zo vertelde 1 winkel-manager mij) wel ooit een berichtje over te zijn geweest 'misschien' (hij maakte zich er niet zo druk om, ik mocht gewoon aan de slag), maar een andere manager wist van niets en heeft (waar ik bij stond) gebeld met het hoofdkantoor. De mensen die hij sprak wisten van niets, ik kreeg uiteindelijk geen toestemming.
Dit resulteerde in een afkeuring door Smartspotter, maar hier ben ik het niet mee eens. Als er werkelijk toestemming was moest de opdrachtgever dit maar beter intern laten afstemmen door Jumbo, de fout en dus ook het risico voor de vergoeding van deze opdracht hoort niet bij mij te liggen.
Daarmee kom ik overigens op een ander punt: het heeft er alle schijn van dat de opdrachtgever het hoofdkantoor van Jumbo zelf was, een paar winkelmanagers gingen er vanuit dat het te maken had met het nieuwe gecommuniceerde schappenplan voor de betreffende plekken. Maar dan vind ik het wel vreemd dat er in de opdracht staat 'met toestemming van het hoofdkantoor van Jumbo', het had in mijn gesprek met de winkelmanagers makkelijker geweest als er gewoon had gestaan dat het in opdracht van Jumbo was. Nu komt het heel vreemd over op de winkelmanagers: wel met toestemming maar niet in opdracht van het hoofdkantoor, wat is dit voor vaags?
De enige reden die ik kan bedenken is dat Smartspotter niet zwart op wit wil laten blijken wie zijn klanten zijn, maar dat is in dit geval wel heel doorzichtig.
Tekst bij de opdracht is inmiddels veranderd. 'De winkel is niet op de hoogte gesteld van je komst, gedraag je als onopvallend en als mysteryshopper.'
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 16:49:07 #32
21636 Feestkabouter
pi_168194980
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Tekst bij de opdracht is inmiddels veranderd. 'De winkel is niet op de hoogte gesteld van je komst, gedraag je als onopvallend en als mysteryshopper.'
bizar: eerst ons op pad sturen met de mededeling dat er toestemming is van het hoofdkantoor, en vervolgens blijkt dit.
dat ondersteunt mijn claim om die ene opdracht waar ik geen toestemming kreeg toch uit te laten betalen.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 17:00:59 #33
21636 Feestkabouter
pi_168195390
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bizar: eerst ons op pad sturen met de mededeling dat er toestemming is van het hoofdkantoor, en vervolgens blijkt dit.
dat ondersteunt mijn claim om die ene opdracht waar ik geen toestemming kreeg toch uit te laten betalen.
En 9 minuten na het schrijven van dit bericht komt de vergoeding voor die opdracht alsnog binnen :D

Netjes Smartspotter!
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2017 @ 20:04:02 #34
21636 Feestkabouter
pi_168228535
Check wel altijd je Multi-Value betalingsgeschiedenis!
(de PFD's die je op hun site kunt bekijken)

Bleek dat wel al mijn opdrachten erin staan, maar de vergoedingen kloppen niet altijd. Bij 1 stond geen vergoeding, terwijl ik 15 euro had afgesproken.
Komt vast goed, ik heb ze een email gestuurd, maar het is wel slordig van ze.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 09:40:39 #35
21636 Feestkabouter
pi_168238629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zag net op FB bij Mobeye dat de opdracht op 9 december online is gekomen....... dit zijn wel 2 extreem lange dagen _O-
nou na ruim 5 weken zijn de '2 dagen' dan eindelijk voorbij. de chocolade-opdracht is uit Mobeye verdwenen.
pi_168323079
Lijkt me leuk om te doen. heeft iemand een invite voor mij?
pi_168325240
Kan helaas nog geen pm's beantwoorden
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 22:29:13 #38
21636 Feestkabouter
pi_168331108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Prh01 het volgende:
Kan helaas nog geen pm's beantwoorden
Wel lezen? Dan heb ik ook een oplossing
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2017 @ 23:21:55 #39
21636 Feestkabouter
pi_168332361
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:29 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Wel lezen? Dan heb ik ook een oplossing
Ja gelukt, mooi zo!

Heel veel plezier en succes!!
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2017 @ 10:13:46 #40
21636 Feestkabouter
pi_168366200
Heeft er iemand gisteren nog de sportcafe checks in de regio Utrecht gedaan die waren aangekondigd?
(of misschien in een andere regio?)

Ik heb ze zelf vorig weekend dus in de regio Amsterdam gedaan (toen alleen daar beschikbaar geloof ik), dit weekend kon ik helaas niet...... maar het viel me op dat al ruim voor 17 uur geen enkele opdracht meer beschikbaar was. 3 mogelijkheden: alles was uitgevoerd (lijkt me onwaarschijnlijk), niet alles was uitgevoerd maar de target is wel gehaald (lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat mij vorig weekend was verteld dat ze echt allemaal moeten worden uitgevoerd), of de opdracht is ingetrokken.

ben gewoon benieuwd.
pi_168379328
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:13 schreef Feestkabouter het volgende:
Heeft er iemand gisteren nog de sportcafe checks in de regio Utrecht gedaan die waren aangekondigd?
(of misschien in een andere regio?)

Ik heb ze zelf vorig weekend dus in de regio Amsterdam gedaan (toen alleen daar beschikbaar geloof ik), dit weekend kon ik helaas niet...... maar het viel me op dat al ruim voor 17 uur geen enkele opdracht meer beschikbaar was. 3 mogelijkheden: alles was uitgevoerd (lijkt me onwaarschijnlijk), niet alles was uitgevoerd maar de target is wel gehaald (lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat mij vorig weekend was verteld dat ze echt allemaal moeten worden uitgevoerd), of de opdracht is ingetrokken.

ben gewoon benieuwd.
Volgens mij is de opdracht gisteren wel open gezet. De opdracht was van 12.00 - 15.00 uur uit te voeren. Ik zie nu dat de opdracht weer is aangekondigd a.s. zondag. Dit keer meer in de omgeving van Gouda...

[ Bericht 4% gewijzigd door Miek95 op 23-01-2017 21:02:56 ]
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 00:21:23 #42
21636 Feestkabouter
pi_168388803
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:17 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Volgens mij is de opdracht gisteren wel open gezet. De opdracht was van 12.00 - 15.00 uur uit te voeren. Ik zie nu dat de opdracht weer is aangekondigd a.s. zondag. Dit keer meer in de omgeving van Gouda...
oh dan heb ik niet goed naar de tijdstippen gekeken, dat was blijkbaar de 4e mogelijkheid :s)
ik was er vanuitgegaan dat het dezelfde uren waren als vorige week, maar dat heb ik dus verkeerd gedacht.

maar..... jij nog iets van die opdrachten gedaan?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:42:34 #43
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_168390175
Hoi , ik ben nieuw hier en kauwgum opdrachten van SS waren goed te doen en liepen snel op tot 6 tot 8 euro...
Nu is het weer erg rustig bij SS en Roamler maar er komen lege plekken checks aan ...voor 3euro....
Dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp waarom opdrachten die zeker een half uur tot een uur duren zo laag betaald worden...
Als ik hier kijk dan zou Roamler strafbaar bezig zijn of mis ik wat ?

https://www.rijksoverheid(...)ettelijk-minimumloon

Dat dit een zakcentje is dat begrijp ik wel maar iemand van 18 die bij de Mac werkt krijgt denk ik meer per uur.

Ik doe daarom ook alleen nog opdrachten als ik er 3 of 4 in een straal van 200 meter kan doen .
Heeft iemand Roamlet weleens gevraagd waar ze die bedragen op baseren ?
pi_168398434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

oh dan heb ik niet goed naar de tijdstippen gekeken, dat was blijkbaar de 4e mogelijkheid :s)
ik was er vanuitgegaan dat het dezelfde uren waren als vorige week, maar dat heb ik dus verkeerd gedacht.

maar..... jij nog iets van die opdrachten gedaan?
Nope, ik heb ze niet meegepakt. Er is hier weinig te doen, dus hoop van het weekend weer op pad te gaan.
pi_168399315
Je bent niet in loondienst bij roamler dus ze zijn niet verplicht om jou het minimumloon te geven. Voor hun is het gewoon graag of niet.
pi_168400879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:53 schreef loezzzje het volgende:
Je bent niet in loondienst bij roamler dus ze zijn niet verplicht om jou het minimumloon te geven. Voor hun is het gewoon graag of niet.
Okay, maar 42 cent winst voor een opdracht vind ik te gek van woorden. Voor de tony's chocolonely opdracht moest je een reep kopen van 2,58 en je kreeg 3 euro voor de opdracht. Ik denk dat Roamler heus meer vergoeding kan geven, maar dat ze gewoon niet nodig vinden...
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2017 @ 20:20:33 #47
21636 Feestkabouter
pi_168402454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:12 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Okay, maar 42 cent winst voor een opdracht vind ik te gek van woorden. Voor de tony's chocolonely opdracht moest je een reep kopen van 2,58 en je kreeg 3 euro voor de opdracht. Ik denk dat Roamler heus meer vergoeding kan geven, maar dat ze gewoon niet nodig vinden...
doordat het geen dienstverbanden zijn kunnen ze bieden wat ze willen. als er mensen zijn die erop ingaan dan werkt het blijkbaar.
het enige wat je eens als tegengas zou kunnen geven in theorie, is als alle Roamlers bepaalde opdrachten niet zouden doen om de prijs op te drijven. maar ja, dat krijg je nooit georganiseerd.

als het gaat om de chocolade: je kunt het zien als werk met de chocolade als bijzaak, en je kunt het ook zo zien dat het geen werk is maar een mogelijkheid om met een klein beetje moeite een gratis reep chocolade te bemachtigen met nog een paar dubbeltjes bonus erbij.

als we dan echter weer kijken naar de lege schappen opdracht, daar vind ik nog steeds (eerder ook al eens genoemd) de leugen van Roamler zeer kwalijk.
destijds stond er dat het 'ongeveer 20' foto's waren, nu staat er 'ongeveer 25'. maar in sommige winkels zijn het alleen al zo'n 18 foto's voor de meters, en dan komen de lege plekken er nog bij. in 1 winkel bleken het 61 of 63 foto's te zijn...... dat heeft niks meer te maken met 'ongeveer 20'.
ik heb Roamler dringend geadviseerd om het anders te formuleren (inclusief een aantal mogelijke voorbeelden), voornamelijk eerlijker, maar blijkbaar hebben zij een heel ander beeld van wat 'eerlijk' is dan ik.
ze kiezen er dus bewust voor om de opdrachten wat mooier te schetsen dan ze in feite zijn, en dat is ook wel een beetje begrijpelijk, maar in dit geval (en ook wel in meer gevallen) gaat de leugenachtigheid echt alle perken te buiten.
ik snap dat het lastig is omdat het zeer uiteen kan lopen, maar het is helemaal niet moeilijk om daar eerlijk over te zijn.
pi_168402828
roamler is niks verplicht natuurlijk. en zolang er nog steeds mensen opdrachten doen voor dat kleine beetje vergoeding, gaat er ook niks veranderen. ik maak me er niet zo druk om, doe alleen de opdrachten die ik leuk vind en die een beetje wat leuks opleveren. de rest mag een ander doen ;)
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:20:15 #49
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_168415300
Dat het op vrije basis wordt gedaan wilt nog niet zeggen dat ze het moeten uitbuiten....
Roamler heeft er echt een handje aan om alles voor 2euro te doen , hoelang de opdracht ook duurt ...

Dat chocolade verhaal vind ik echt nergens op slaan van roamler want je doet je de moeite en in mijn geval is dat 4km fietsen heen en 4km fietsen terug en dat voor 50 cent ...
Dat je die reep gratis krijgt laat ik in het midden want roamler krijgt die reep ook gratis .

En wat kabouter zegt over lege plekken check klopt ook .... Ik hoorde al van iemand dat zo'n opdracht voor haar 40 min duurde en dat voor 3euro .... En wie een 3g/4g gebruikt om alles door te sturen verliest heel wat data ....
Ik ben gelukkig zo slim dat ik nooit me data gebruik maar free wifi van wat er in de buurt is ...
Plus de lege plekken check is mijn ervaring dat de app dan regelmatig crashed wat extra batterijverbruik geeft , extra frustratie en dan moet je nog hopen dat ze hem goedkeuren.... Want ook daar zijn ze soms erg pietluttig in ....
En het is idd jammer dat er een groep is die alles maar doet voor 2euro waardoor je nooit echt betaald krijgt waar je in mijn ogen recht op hebt...
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2017 @ 16:00:22 #50
21636 Feestkabouter
pi_168419778
het idee van Roamler en Smartspotter is dat ze zoveel mensen actief hebben dat je er geen 4 km voor hoeft te reizen.
en als er dan een paar locaties overblijven prikkelen ze mensen om die laatste locaties te doen door de vergoeding wat omhoog te gooien.
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:17:56 #51
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_168422559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:20 schreef Spottertje73 het volgende:
Dat het op vrije basis wordt gedaan wilt nog niet zeggen dat ze het moeten uitbuiten....
Roamler heeft er echt een handje aan om alles voor 2euro te doen , hoelang de opdracht ook duurt ...

Dat chocolade verhaal vind ik echt nergens op slaan van roamler want je doet je de moeite en in mijn geval is dat 4km fietsen heen en 4km fietsen terug en dat voor 50 cent ...
Dat je die reep gratis krijgt laat ik in het midden want roamler krijgt die reep ook gratis .

En wat kabouter zegt over lege plekken check klopt ook .... Ik hoorde al van iemand dat zo'n opdracht voor haar 40 min duurde en dat voor 3euro .... En wie een 3g/4g gebruikt om alles door te sturen verliest heel wat data ....
Ik ben gelukkig zo slim dat ik nooit me data gebruik maar free wifi van wat er in de buurt is ...
Plus de lege plekken check is mijn ervaring dat de app dan regelmatig crashed wat extra batterijverbruik geeft , extra frustratie en dan moet je nog hopen dat ze hem goedkeuren.... Want ook daar zijn ze soms erg pietluttig in ....
En het is idd jammer dat er een groep is die alles maar doet voor 2euro waardoor je nooit echt betaald krijgt waar je in mijn ogen recht op hebt...
Waarom vind je dat je niet betaald krijgt naar waar je recht in hebt? Dat 'recht' heb je sowieso niet, want je bent niet in loondienst en je wordt ook niet gedwongen om de opdrachten uit te voeren. Het is geheel je eigen keuze. Wanneer de beloning je niet zint, sla ze over. Voor jou 10 anderen. Wel zo gemakkelijk. :)

En dat is waarom de prijzen niet veranderd zullen worden, tot op het moment dat er nog maar een klein x aantal locaties overblijven.

OT: Laatst weer eens een aantal babymelkchecks gedaan. ¤2 - 3,50 voor nog geen 2 minuten werk. :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 januari 2017 @ 18:22:55 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168422683
Ze hebben hier in de lokale super de babymelk verplaatst van mooi verdekt naar de eerste meter van het gangpad. Niet blij mee :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168423978
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ja gelukt, mooi zo!

Heel veel plezier en succes!!
Ja bijna level 2

Bedankt he
pi_168427993
Ik snap het hele probleem eigenlijk niet. Als je 4km moet fietsen voor 0,50 dan doe je hem toch niet? Zou ik ook niet doen. Maar je bent ook niks verplicht. Als het je niet zint doe je hem niet, doet iemand anders hem wel. Als dit niet gebeurd dan gaat de beloning vanzelf omhoog.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier in de lokale super de babymelk verplaatst van mooi verdekt naar de eerste meter van het gangpad. Niet blij mee :')
Hier ook. Al een keer bijna gesnapt. Moet wat voorzichtiger nu zijn want is wel een 5 euro opdracht.
  donderdag 26 januari 2017 @ 07:29:07 #55
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_168434312
ik snap jullie punt zeker en ik heb me ook voorgenomen om nu opdrachten langer te laten staan zodat ze oplopen ... Het scheelt dat de lokatie waar ik woon minder actieve roamlers heeft . Smartspotters weet ik niet maar ik kan vaak de meeste opdrachten doen :)
Maar dan loop ik het risico dat die minder actieve dan juist alles "wegkapen" wat ik laat oplopen....

En het verhaal over recht op hebben...op het moment dat jij een opdracht accepteerd dan werk je voor hun..
Dan mag in mijn ogen ook de beloning er na zijn...dat het vrijwillig is doet niet ter zake want werk je voor een baas dan ga je daar ook vrijwillig heen om te werken en die betaalt je meer per uur dan roamler ....

Als ik als voorbeeld een 40urige werkweek erbij pak die je vrijwillig werkt bij bijv de Mac of Orderpikker bij een groentefabriek..
En dat vergelijkt met 40uur die je voor roamler werkt dat je inkomsten voor roamler stukken lager liggen...

En bij alletwee werk je vrijwillig .... Slavenhandel is al tig jaren afgeschaft :)
Meestal combineer ik het ook dat ik 3 tot 5 opdrachten kan doen zodat ik toch wat verdien in een uurtje :)

Maar ondanks alles heb ik in 7 maanden tijd heel wat verdient bij de 2 apps maar qua uurloon stelt het weinig voor ...


En hopelijk met smartspotter PRO straks dat het leuker wordt qua verdiensten :)
pi_168434381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 07:29 schreef Spottertje73 het volgende:
En het verhaal over recht op hebben...op het moment dat jij een opdracht accepteerd dan werk je voor hun..
Dan mag in mijn ogen ook de beloning er na zijn...dat het vrijwillig is doet niet ter zake want werk je voor een baas dan ga je daar ook vrijwillig heen om te werken en die betaalt je meer per uur dan roamler ....

Als ik als voorbeeld een 40urige werkweek erbij pak die je vrijwillig werkt bij bijv de Mac of Orderpikker bij een groentefabriek..
En dat vergelijkt met 40uur die je voor roamler werkt dat je inkomsten voor roamler stukken lager liggen...

En bij alletwee werk je vrijwillig .... Slavenhandel is al tig jaren afgeschaft :)
Meestal combineer ik het ook dat ik 3 tot 5 opdrachten kan doen zodat ik toch wat verdien in een uurtje :)
Op het moment dat je een opdracht accepteert, accepteer je ook de beloning die wordt gegeven.

Je moet het niet vergelijken met een baan waarbij je op basis van een contract je uren maakt. Natuurlijk verdien je dan meer want dan zit je aan de wettelijke verplichting van minimum loon. Ook moet je het begrip "vrijwillig" niet uit z'n betekenis trekken. Je kiest er "vrijwillig" voor om in loondienst te gaan bij een organisatie. Vervolgens ben je een werknemer (verplicht om je arbeidsovereenkomst na te komen!) en geen vrijwilliger. Als je op vrijwillige basis zou werken, zou je geen loon ontvangen.

Je moet geen appels met peren willen vergelijken. Daarnaast is dit totaal niet interessant en relevant voor Roamler als bedrijf, het is hoe hun business in elkaar steekt en zo werkt het al 5 jaar. :P
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:17:07 #57
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_168444110
Roamler heeft nu een bioscoop opdracht waarin je dus moet filmen....
Je moet de reclames filmen . Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat :
1 je strafbaar bezig bent met boetes vanaf 4.500 euro
2 je telefoon in beslag genomen wordt en ze recht hebben je huis te doorzoeken
3 je een strafblad hebt en dat voor een gratis bioscoop kaartje

Ik had de manager van Pathe in Maastricht aan de lijn en die zei meteen als hij iemand ziet filmen hij meteen het opname apparatuur in beslag neemt , politie belt en dat je mee kan ....

Ik snap niet dat Roamler je op pad stuurt om strafbare feiten te plegen....

Wie linkjes wilt .. Dan zal ik ze later plaatsen :)
pi_168446036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Spottertje73 het volgende:
Roamler heeft nu een bioscoop opdracht waarin je dus moet filmen....
Je moet de reclames filmen . Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat :
1 je strafbaar bezig bent met boetes vanaf 4.500 euro
2 je telefoon in beslag genomen wordt en ze recht hebben je huis te doorzoeken
3 je een strafblad hebt en dat voor een gratis bioscoop kaartje

Ik had de manager van Pathe in Maastricht aan de lijn en die zei meteen als hij iemand ziet filmen hij meteen het opname apparatuur in beslag neemt , politie belt en dat je mee kan ....

Ik snap niet dat Roamler je op pad stuurt om strafbare feiten te plegen....

Wie linkjes wilt .. Dan zal ik ze later plaatsen :)
Ze hebben het wel over de reclames van voordat het licht uitgaat. Vraag me af of dat strafbaar is. Dan is ook het scherm waarop staat dat je niks mag filmen en weet ik het wat voor dramatische ellende je daarvan kunt krijgen nog niet langsgeweest.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2017 @ 23:03:33 #59
21636 Feestkabouter
pi_168457643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Spottertje73 het volgende:
Roamler heeft nu een bioscoop opdracht waarin je dus moet filmen....
Je moet de reclames filmen . Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat :
1 je strafbaar bezig bent met boetes vanaf 4.500 euro
2 je telefoon in beslag genomen wordt en ze recht hebben je huis te doorzoeken
3 je een strafblad hebt en dat voor een gratis bioscoop kaartje

Ik had de manager van Pathe in Maastricht aan de lijn en die zei meteen als hij iemand ziet filmen hij meteen het opname apparatuur in beslag neemt , politie belt en dat je mee kan ....

Ik snap niet dat Roamler je op pad stuurt om strafbare feiten te plegen....

Wie linkjes wilt .. Dan zal ik ze later plaatsen :)
je moet wel blijven nadenken bij wat je leest of hoort.

kijk dat Roamler de grenzen opzoekt en soms het grijze gebied betreedt of zelfs de grenzen een beetje overschrijdt, dat ben ik simpelweg met je eens.
dat ze daarover (en over andere dingen ook) niet altijd even eerlijk en netjes communiceren naar ons toe, dat is inderdaad wel erg sneu van ze.

maar je moet ook snappen waar het om gaat, en wat de essentie is van de opdrachten. en wat het doel erachter is (of kan zijn, want vaak weten we niet het exacte doel).
de essentie is dat de bedrijven waar we de opdrachten uitvoeren controleren, de opdrachtgever wil weten in hoeverre die bedrijven zich aan de gemaakte afspraken houden.
mag de opdrachtgever die bedrijven controleren? ja natuurlijk, al is niet iedereen even enthousiast over de manier waarop dat gebeurt (binnen foto's maken).

uitgaande van het doel en wat er precies van je wordt gevraagd zijn de dingen die je schrijft grote onzin.
het filmen in een bioscoop wordt uiteraard verboden door de exploitant. maar dan gaat het natuurlijk om de films zelf. of het filem an sich een strafbaar iets is betwijfel ik, waar het uiteraard om gaat is dat het wel strafbaar is om een film in de bios te filmen en die opname vervolgens te verspreiden. pas DAN beginnen er ineens grote boetes te gelden en ben je strafbaar en zou dat ook wel eens een strafblad kunnen opleveren.
pi_168458901
ik word een beetje moe van dat negatieve gedoe over roamler. niemand dwingt je ertoe om opdrachten voor ze uit te voeren. reclames filmen in de bioscoop en dan gearresteerd worden, juist :') ik denk dat de manager van die bioscoop dit ook wel zelf met jou kan oplossen. die rent niet gelijk jankend naar de politie. stel je voor zeg...
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2017 @ 00:44:50 #61
21636 Feestkabouter
pi_168459776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 23:48 schreef loezzzje het volgende:
ik word een beetje moe van dat negatieve gedoe over roamler. niemand dwingt je ertoe om opdrachten voor ze uit te voeren. reclames filmen in de bioscoop en dan gearresteerd worden, juist :') ik denk dat de manager van die bioscoop dit ook wel zelf met jou kan oplossen. die rent niet gelijk jankend naar de politie. stel je voor zeg...
ik denk dat het voor Spottertje73 voornamelijk stress is omdat ie nog niet helemaal doorheeft waar ie in is beland. hij (of zij) wil misschien heel graag, maar kan het allemaal nog niet zo plaatsen. en hij maakt het te groot.

Spottertje73, hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Slaat de 73 op je geboortejaar?
  vrijdag 27 januari 2017 @ 10:25:55 #62
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168462241
Dat er de laatste tijd te lage vergoedingen zijn ben ik het mee eens.

Etos verzorging is vaak genoeg een euro of 9 geweest terwijl er steden vol waren met open opdrachten. Nu hooguit 2,50 de afgelopen weken. Of 1 foto maken voor 5 euro. Soms mag dat wel weer. :P
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator vrijdag 27 januari 2017 @ 10:30:40 #63
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168462327
Er is steeds heel weinig te doen in de buurt en als er wat te doen is zijn het groentechecks en die doe ik niet meer. Wordt tijd voor weer wat leuke opdrachten. En ik heb zo'n beetje alle spot-apps die er zijn.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 27 januari 2017 @ 10:47:32 #64
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_168462608
73 slaat niet op mijn leeftijd :) en zeg maar hij :)

het gezeik wat je kan krijgen als ze je zien filmen is gewoon risicovol...
Reclames of niet...een bioscoop heeft huisregels en de kans bestaat dus dat ze de politie inschakelen en je telefoon in beslag nemen omdat je zit te filmen ...reclames of niet .... Die kans is gewoon aanwezig ...
En stel deze scenario overkomt jou .... Wat dan ?
Ik neem aan dat roamler je niet juridisch bijstaat en/of een nieuwe telefoon geeft ...

Maar ik ben niet negatief over roamler maar over sommige opdrachten ...

Er zijn genoeg leuke opdrachten bij roamler zoals melkcheck , lege plekken check ( als die oploopt)
En ook soms de opdrachten dat je wat kan eten bij burgerking , mac of mixdrankje bij een cafe , die doe ik graag :)

Iedereen een goed weekend gewenst :)
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2017 @ 11:07:38 #65
21636 Feestkabouter
pi_168462898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef Spottertje73 het volgende:
73 slaat niet op mijn leeftijd :) en zeg maar hij :)

het gezeik wat je kan krijgen als ze je zien filmen is gewoon risicovol...
Reclames of niet...een bioscoop heeft huisregels en de kans bestaat dus dat ze de politie inschakelen en je telefoon in beslag nemen omdat je zit te filmen ...reclames of niet .... Die kans is gewoon aanwezig ...
En stel deze scenario overkomt jou .... Wat dan ?
daar zit ik echt niet mee.
ik ben al in zoveel verschillende ongemakkelijke situaties gekomen met deze opdrachten, gewoon een beleefd gesprek voeren en laten zien waar je mee bezig bent en er is slechts 1 keer een oud Nettorama winkelmanagertje geweest die 1 seconde naar mijn telefoon probeerde te grijpen en 1 soort van bedreiging in een Plus supermarkt waarbij IK degene was die overwoog om de politie erbij te halen.

en trouwens: het is ook de bedoeling dat je zelf goed inschat of je een opdracht een beetje goed stiekem kunt uitvoeren.

quote:
Ik neem aan dat roamler je niet juridisch bijstaat en/of een nieuwe telefoon geeft ...
ik denk dat het nog nooit zover is gekomen, maar als het echt aan de orde zou zijn denk ik ondanks mijn punten van kritiek op Roamler toch ook weer niet dat ze je dan zouden laten stikken.

quote:
Maar ik ben niet negatief over roamler maar over sommige opdrachten ...
dat is een beetje hetzelfde toch?

de mentaliteit van Roamler is overigens: ze vragen jou niks, ze geven jou geen opdracht, als het JOU aanspreekt MAG jij die check uitvoeren en dan beloven zij jou een vergoeding.
(al geldt dat niet voor 100%, heel soms is het wel echt een verzoek om een check uit te voeren)
pi_168479898
En jullie ook nog wat sportartikelenchecks uitgevoerd? Ik heb er vandaag een paar gedaan, echt weer eens een heerlijke check die zeer weinig werk is en 3 tot 5 euro oplevert. Zulke checks waren er de afgelopen weken bij Roamler bijna niet dus nu maar even van profiteren ;)
pi_168498984
Iemand de ekoplaza check gedaan? Bij vraag 2 ben ik maar gestopt.
pi_168502261
En zijn jullie ook weer door bij de afvalrace van wie is de mol? Ik ben weer door :-) Dit keer al 4 rondes overleefd i.t.t. vorig jaar toen viel ik na ronde 1 al af...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 28 januari 2017 @ 22:37:09 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168503627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 21:40 schreef Miek95 het volgende:
En zijn jullie ook weer door bij de afvalrace van wie is de mol? Ik ben weer door :-) Dit keer al 4 rondes overleefd i.t.t. vorig jaar toen viel ik na ronde 1 al af...
had ronde 1 gemist omdat de app nu de gratis opdrachten niet meer direct toont.....
bij afl 2 zag ik een opmerking op fb van roamler, dus wist ik pas dat de opdracht er weer was dit jaar...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168564612
Nou mobeye is ook niet heel actief meer zie ik...
  Moderator dinsdag 31 januari 2017 @ 14:56:57 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168567020
Ik vergeet die experiencedingen steeds sinds ze apart staan, niet handig.
Big Bazarcheck was wel even de moeite.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168571848
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef loezzzje het volgende:
Nou mobeye is ook niet heel actief meer zie ik...
Bij Mobeye zijn er tot nu tot 1-3 keer per jaar opdrachten geweest...
pi_168585960
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:39 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bij Mobeye zijn er tot nu tot 1-3 keer per jaar opdrachten geweest...
Geen vetpot dus
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 februari 2017 @ 14:45:16 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168591068
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vergeet die experiencedingen steeds sinds ze apart staan, niet handig.
Dat heb ik idd ook aangegeven op de facebookpagina.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 februari 2017 @ 14:45:38 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168591077
2 opdrachten roamler en 2 smartspotter bij Etos gedaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168613639
Er staat in ss nu een toetjesopdracht.
42 vragen met foto's voor 2,-. Dan ben je ook wel knettergek om die uit te voeren
pi_168624735
En jullie nog wat checks uitgevoerd de afgelopen dagen?
Ik ben wel op pad geweest, in verschillende plaatsen en flink wat verdiend. En het fijne was dat het allemaal korte checks waren dus weinig tijd kwijt en toch lekker verdienen. :D

Morgen weer lekker op pad voor babymelk en sportartikelenchecks. En ik twijfel nog over lege plekken checks...

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 02-02-2017 21:49:08 ]
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2017 @ 12:11:04 #78
21636 Feestkabouter
pi_168637613
Vandaag betaald gekregen door Streetspotr..... Dat duurde in totaal precies 30 dagen
pi_168640789
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:16 schreef Prh01 het volgende:
Er staat in ss nu een toetjesopdracht.
42 vragen met foto's voor 2,-. Dan ben je ook wel knettergek om die uit te voeren
om nog maar te zwijgen over die tankstation check.. 3.30 vergoeding maar je moet er wel wat kopen voor je die vergoeding krijgt ...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168645033
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 15:13 schreef Marco001 het volgende:

[..]

om nog maar te zwijgen over die tankstation check.. 3.30 vergoeding maar je moet er wel wat kopen voor je die vergoeding krijgt ...
Inderdaad.

Die sportartikelen check wat moet je dan precies doen? foto maken van tv en buiten?
pi_168645142
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:08 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Die sportartikelen check wat moet je dan precies doen? foto maken van tv en buiten?
Als er sportartikelen en een tv aanwezig zijn neem je daar foto's van, anders 2 overzichtsfoto's.
Maar er staan ook vele locaties in die permanent gesloten zijn, dus dan maak je alleen een foto van buiten. Je krijgt dan 3 i.p.v. 5 euro, maar alsnog prima vergoeding. ;)
pi_168645687
Vandaag kijkshop gedaan. Telecom voor 10,- en lege vakken check. Bij goedgekeurd 26,-

Bij de lege vakken check om 14:00 kon ik nog uploaden vanuit telefoon en om 17:30 ik 29 foto's gemaakt en voor niks dus.
pi_168652434
Die sport artikelen check doe ik niet. Hoe maak je daar binnen onopvallend foto's? Het zijn cafe's, je kunt niet echt naar binnen en buiten lopen lijkt mij. Je wordt zo opgemerkt.
pi_168656725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef loezzzje het volgende:
Die sport artikelen check doe ik niet. Hoe maak je daar binnen onopvallend foto's? Het zijn cafe's, je kunt niet echt naar binnen en buiten lopen lijkt mij. Je wordt zo opgemerkt.
Maar wat zou dat uitmaken dan. Als je de foto's maar hebt toch?

Bij lege schappen check vroeg vakkenvuller of ik iets zocht. Gewoon gezegd dat ik lege vakken controleer.
pi_168656950
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 08:44 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Maar wat zou dat uitmaken dan. Als je de foto's maar hebt toch?

Bij lege schappen check vroeg vakkenvuller of ik iets zocht. Gewoon gezegd dat ik lege vakken controleer.
Ik doe de opdrachten liever onopgemerkt dan dat ik me overal moet verantwoorden.
pi_168667266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef loezzzje het volgende:
Die sport artikelen check doe ik niet. Hoe maak je daar binnen onopvallend foto's? Het zijn cafe's, je kunt niet echt naar binnen en buiten lopen lijkt mij. Je wordt zo opgemerkt.
Ik probeer het onopvallend en anders leg ik het uit. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad. Donderdag was ik bij een telecombinatiewinkel in Amersfoort voor de telecom check en die ondernemer was op de hoogte van mijn komst. Hij was zeer geïnteresseerd in mijn werk en wilde ook weten wat ik met deze opdracht verdiende hihi. Altijd leuke zulke gesprekken en geven mij ook weer moed om opdrachten uit te voeren..
pi_168677312
Ik doe de opdrachten liever zonder die gesprekken ;)
pi_168699312
Er zijn 42 vestigingen van de boni en er staan 41 frituur opdrachten in. Dus iemand heeft waarschijnlijk voor 3,- die 37 vragen gedaan. Voor 15,- zou ik er misschien over nadenken. Jullie?
pi_168710281
Ik ben al meer dan 2 jaar actief of Roamler, maar ik merk dat ik het steeds minder ga doen. De laatste tijd zijn er veel 'vervelende' opdrachten die dan ook maar heel weinig opleveren. Bijv 10 foto's maken voor 2 euro. Meer mensen die dit ervaren?
pi_168714863
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben al meer dan 2 jaar actief of Roamler, maar ik merk dat ik het steeds minder ga doen. De laatste tijd zijn er veel 'vervelende' opdrachten die dan ook maar heel weinig opleveren. Bijv 10 foto's maken voor 2 euro. Meer mensen die dit ervaren?
Jep. Heel frustrerend want vind het nog steeds wel heel leuk.
pi_168714953
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:25 schreef Prh01 het volgende:
Er zijn 42 vestigingen van de boni en er staan 41 frituur opdrachten in. Dus iemand heeft waarschijnlijk voor 3,- die 37 vragen gedaan. Voor 15,- zou ik er misschien over nadenken. Jullie?
Hihi dat was ik. Ik kom iedere week bij de Boni en kan de prijzen wel dromen, ben dan ook binnen 5 minuten klaar..
pi_168737226
ik kom ook iedere week bij de ah, maar ken toch niet alle prijzen uit mijn hoofd daar bij de diepvries :P
pi_168748975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef loezzzje het volgende:
Die sport artikelen check doe ik niet. Hoe maak je daar binnen onopvallend foto's? Het zijn cafe's, je kunt niet echt naar binnen en buiten lopen lijkt mij. Je wordt zo opgemerkt.
Heb er nu 2 gedaan 1 was een kerk. Gewoon 1 foto van buiten en 3,- 😄

Andere bij een hotel. Foto's van de lounge en buitenkant.

Echt café zou ik niet zo snel doen.

Die chocolade check staat er ook nog veel in
pi_168749523
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:56 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb er nu 2 gedaan 1 was een kerk. Gewoon 1 foto van buiten en 3,- 😄

Andere bij een hotel. Foto's van de lounge en buitenkant.

Echt café zou ik niet zo snel doen.

Die chocolade check staat er ook nog veel in
Kijk dat zijn makkelijkere ja. Hotels & kerken. Echte cafe's wordt je zo opgemerkt. Tenzij het heel druk is maarja dan is het ook weer niet echt makkelijk om foto's te maken.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:00:55 #95
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168751331
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben al meer dan 2 jaar actief of Roamler, maar ik merk dat ik het steeds minder ga doen. De laatste tijd zijn er veel 'vervelende' opdrachten die dan ook maar heel weinig opleveren. Bijv 10 foto's maken voor 2 euro. Meer mensen die dit ervaren?
Hier hetzelfde. 1,5 jaar gedaan. Nu al zeker een half jaar niet meer. Opdrachten zijn langer, meer kans op fouten en de vergoeding is omlaag gegaan.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 10:12:53 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168752789
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. 1,5 jaar gedaan. Nu al zeker een half jaar niet meer. Opdrachten zijn langer, meer kans op fouten en de vergoeding is omlaag gegaan.
Omdat er meer mensen zijn die het doen, ook voor lagere vergoedingen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168766318
Ik heb een paar koffie opdrachten gedaan bij kruidvat, waren redelijk makkelijk.
pi_168766721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:18 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb een paar koffie opdrachten gedaan bij kruidvat, waren redelijk makkelijk.
Koffie was zeer goed te doen net als make-up. Ik heb vandaag 5 opdrachten in 1 kruidvat gedaan :)
pi_168771860
Wel lage vergoeding voor die koffie.
pi_168779152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:24 schreef Prh01 het volgende:
Wel lage vergoeding voor die koffie.
Dat vind ik juist meevallen, 2 foto's voor 2,50 :) Dat kan veel slechter hihi.
pi_168782523
als je de actieplek kunt vinden ja. ik heb hem bij 1 overgeslagen omdat ik die actieplek niet kon vinden. dan moet je dus ook die controlefoto's maken en dat dan voor 1,50.
pi_168802849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:42 schreef loezzzje het volgende:
als je de actieplek kunt vinden ja. ik heb hem bij 1 overgeslagen omdat ik die actieplek niet kon vinden. dan moet je dus ook die controlefoto's maken en dat dan voor 1,50.
Ja kwam ik ook achter toen ik In de winkel kwam. Hele winkel op foto. Joepie 1,50
pi_168806771
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:16 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ja kwam ik ook achter toen ik In de winkel kwam. Hele winkel op foto. Joepie 1,50
Ik accepteer ze meestal pas als ik in de winkel ben en zeker weet dat hij te doen is. Wel een risico dat hij weg is als je er bent maarja jammer dan.
pi_168832684
En jullie nog op pad geweest vandaag? Hier ligt best wat sneeuw maar toch even wat sportcafé checks gedaan. Ik kon het niet laten :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Miek95 op 11-02-2017 22:19:30 ]
pi_168837708
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Miek95 op 11-02-2017 22:20:19 ]
pi_168852181
Is het bij smartspotter ook zo dat je meer opdrachten kan doen naarmate je meer gedaan hebt?
pi_168855269
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:46 schreef bamibij het volgende:
Is het bij smartspotter ook zo dat je meer opdrachten kan doen naarmate je meer gedaan hebt?
nee. je mag op een gegeven moment wel 3 uur over je opdrachten doen ipv 2.
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2017 @ 17:06:58 #108
21636 Feestkabouter
pi_168855813
En 5 ipv 4, toch?
pi_168858668
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:06 schreef Feestkabouter het volgende:
En 5 ipv 4, toch?
dat kan ik me niet meer herinneren. weet alleen nog dat je een uur erbij krijgt.
pi_168865376
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:44 schreef loezzzje het volgende:

[..]

nee. je mag op een gegeven moment wel 3 uur over je opdrachten doen ipv 2.
Dankjewel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 22:46:20 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 februari 2017 @ 22:51:26 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168865508
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:46 schreef bamibij het volgende:
Is het bij smartspotter ook zo dat je meer opdrachten kan doen naarmate je meer gedaan hebt?
even in de app gekeken bij privileges en dan lees meer.
En ja bij junior heb je 2 opdrachten en 1 uur tijd,
bij spotter 3 opdrachten en 2 uur tijd.
Bij senior 4 opdrachten en 2 uur tijd.
en dan als laatste bij Smartspotter kun je 5 opdrachten tegelijk reserveren en er 3 uur over doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 08:20:35 #112
21636 Feestkabouter
pi_168868286
Na ruim 2 weken vakantie ga ik zometeen voor het eerst weer in de apps kijken.
Maar ik ben toch even benieuwd: is de combinatie opdracht in SS nog langs gekomen? Of inderdaad niet meer zoals die Unilever kerel mij in december vertelde?
pi_168877942
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:20 schreef Feestkabouter het volgende:
Na ruim 2 weken vakantie ga ik zometeen voor het eerst weer in de apps kijken.
Maar ik ben toch even benieuwd: is de combinatie opdracht in SS nog langs gekomen? Of inderdaad niet meer zoals die Unilever kerel mij in december vertelde?
De combinatie opdracht is helaas niet meer voorbij gekomen. Gelukkig zijn er nu weer genoeg andere opdrachten om het 'verlies' te compenseren. :P Ik heb deze maand al bijna meer verdiend dan in januari hihi.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 18:49:16 #114
21636 Feestkabouter
pi_168878677
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:02 schreef Miek95 het volgende:

[..]

De combinatie opdracht is helaas niet meer voorbij gekomen. Gelukkig zijn er nu weer genoeg andere opdrachten om het 'verlies' te compenseren. :P Ik heb deze maand al bijna meer verdiend dan in januari hihi.
ik ben vandaag tammetjes gestart met 35 euro in 2 uurtjes.... maar op zich vind ik er nu niet zoveel in staan. waarschijnlijk was het afgelopen week beter..... en later deze week vast ook wel weer.
pi_168878856
Ik heb expres niks gedaan. Wacht tot ze oplopen.

Scheren en steppen is nu ook al van 1,50 naar 3,-
pi_168879338
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben vandaag tammetjes gestart met 35 euro in 2 uurtjes..
waar woon jij/ doe je de opdrachten?
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 22:24:21 #117
21636 Feestkabouter
pi_168884339
van Noord-Holland t/m Brabant
pi_168889088
ik zit ook te wachten tot het een beetje oploopt.
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2017 @ 10:24:33 #119
21636 Feestkabouter
pi_168889272
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:24 schreef Feestkabouter het volgende:
van Noord-Holland t/m Brabant
van een beetje Friesland en Gelderland ben ik trouwens ook niet vies, zat ik me te realiseren
pi_168889415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:08 schreef loezzzje het volgende:
ik zit ook te wachten tot het een beetje oploopt.
Als iedereen dat nou maar doet dan komt het wel goed.
pi_168899678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:34 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Als iedereen dat nou maar doet dan komt het wel goed.
Inderdaad, helaas is dat in mijn stad niet het geval. Ik heb flink last van concurrentie en die concurrenten doen echt alles voor de laagste bedragen. Scheeropdracht is nu bijvoorbeeld al 4,00 euro en die is hier gedaan voor 1,50. Ik ben daarom wel blij dat er in sommige plaatsen niemand actief en daar alles wel oploopt zodat ik toch de kans krijg om wat te doen. :-)
pi_168902942
Als ik toevallig in die winkel ben doe ik hem ook wel voor 1,50. Ik ga er alleen niet speciaal voor naar een winkel toe. En als het meer als 10 vragen zijn dan haak ik ook al af voor zo'n bedrag.
pi_168903083
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Als ik toevallig in die winkel ben doe ik hem ook wel voor 1,50. Ik ga er alleen niet speciaal voor naar een winkel toe. En als het meer als 10 vragen zijn dan haak ik ook al af voor zo'n bedrag.
Ja dat doe ik ook, maar mijn concurrenten gaan dus echt voor 1,50 op pad en maken soms 20 foto's voor 2,00. En daar begin ik niet meer aan ;)
pi_168905182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:59 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook, maar mijn concurrenten gaan dus echt voor 1,50 op pad en maken soms 20 foto's voor 2,00. En daar begin ik niet meer aan ;)
Deed ik in het begin ook nog wel eens maar die fun is er snel vanaf ;)
pi_168913872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:15 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Inderdaad, helaas is dat in mijn stad niet het geval. Ik heb flink last van concurrentie en die concurrenten doen echt alles voor de laagste bedragen. Scheeropdracht is nu bijvoorbeeld al 4,00 euro en die is hier gedaan voor 1,50. Ik ben daarom wel blij dat er in sommige plaatsen niemand actief en daar alles wel oploopt zodat ik toch de kans krijg om wat te doen. :-)
Ik heb die voor 3,50 gedaan. Had beter nog een dag kunnen wachten. Nu 5,50
pi_168920122
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:43 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ik heb die voor 3,50 gedaan. Had beter nog een dag kunnen wachten. Nu 5,50
Ik heb er vandaag 3 gedaan voor 6,00. Ik had er nog wel meer willen doen, maar volgens mij is iemand een rondje aan het maken want er zijn er al een hoop weg...
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2017 @ 17:56:26 #127
21636 Feestkabouter
pi_168922135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 16:03 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb er vandaag 3 gedaan voor 6,00. Ik had er nog wel meer willen doen, maar volgens mij is iemand een rondje aan het maken want er zijn er al een hoop weg...
Sorry

Nee geintje, ik had er maar 3 geloof ik, in Noord Holland. Maar wel een hoop andere opdrachten ook. Dik 100 euro, ik had eigenlijk op meer gehoopt vandaag, ik moet er blijkbaar nog een beetje in komen....
pi_168922865
Toch prima? Er staan hier maar weinig bijzondere opdrachten in de app, voor 100 euro zou ik heel wat kilometers moeten maken op dit moment :P
pi_168922976
Dat heeft ie waarschijnlijk ook gedaan :P
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2017 @ 19:05:28 #130
21636 Feestkabouter
pi_168923332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:49 schreef loezzzje het volgende:
Dat heeft ie waarschijnlijk ook gedaan :P
dat klopt.
ik heb weer een aantal prive-bezoekjes gecombineerd met opdrachten.
dus zonder de opdrachten zou ik de kilometers bijna allemaal ook wel gemaakt hebben.

maar ik ontdek zojuist iets leuks!
ik woon boven een AH en 20 meter verderop zat een Vomar, die is een aantal weken geleden gesloten. in de AH kan ik naar hartelust opdrachten uitvoeren, in de Vomar heb ik ooit 1 keer een opdracht kunnen doen......... maar nu blijkt dat daar tijdens mijn vakantie een Jumbo is geopend!!!! hopelijk snel veel opdrachten daar!
pi_168936113
Promotiematerialen verwijderen staat al op 12,50. Paar gedaan en nergens wat tegengekomen. Jullie wel?
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 12:10:53 #132
21636 Feestkabouter
pi_168936584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef Prh01 het volgende:
Promotiematerialen verwijderen staat al op 12,50. Paar gedaan en nergens wat tegengekomen. Jullie wel?
ja wobblers en die ijsschotsen (verhogingen)........ maar dat laatste slaat echt helemaal nergens op!
pi_168940024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef Prh01 het volgende:
Promotiematerialen verwijderen staat al op 12,50. Paar gedaan en nergens wat tegengekomen. Jullie wel?
Ik heb 4 Jumbo's bezocht waarvan er maar 1 promotiemateriaal had. Die Jumbo heb ik maar overgeslagen, want die ijsschotsen verwijderen zag ik niet zo zitten. Toen ik 2 dagen later weer in de Jumbo kwam voor een andere opdracht, kwam ik mijn concurrent tegen en die was bezig het promotiemateriaal te verwijderen. En dat viel niet helemaal mee, want ze moest het hele schap leeghalen om de ijsschotsen te verwijderen. Dus blij dat ik die overgeslagen heb. :P
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 17:21:54 #134
21636 Feestkabouter
pi_168941790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:44 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb 4 Jumbo's bezocht waarvan er maar 1 promotiemateriaal had. Die Jumbo heb ik maar overgeslagen, want die ijsschotsen verwijderen zag ik niet zo zitten. Toen ik 2 dagen later weer in de Jumbo kwam voor een andere opdracht, kwam ik mijn concurrent tegen en die was bezig het promotiemateriaal te verwijderen. En dat viel niet helemaal mee, want ze moest het hele schap leeghalen om de ijsschotsen te verwijderen. Dus blij dat ik die overgeslagen heb. :P
ik heb dat in 4 of 5 winkels gedaan, als je een beetje handig bent is het echt in 2 a 3 minuten gepiept
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 18:06:04 #135
21636 Feestkabouter
pi_168942441
zijn er nog meer mensen hier die GoPro-opdrachten doen voor Streetspotr? en ook de uitnodiging gekregen om een afspraak te maken voor en vast aantal locaties en een bonus?
ik heb er afgelopen week al een zwik gedaan, en zojuist met de mensen van GoPro een bonus-deal afgesproken: de komende 3 weken heb ik een flink aantal locaties exclusief voor mij beschikbaar, en als ik ze allemaal doe krijg ik een leuke bonus!
pi_168944778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:06 schreef Feestkabouter het volgende:
zijn er nog meer mensen hier die GoPro-opdrachten doen voor Streetspotr? en ook de uitnodiging gekregen om een afspraak te maken voor en vast aantal locaties en een bonus?
ik heb er afgelopen week al een zwik gedaan, en zojuist met de mensen van GoPro een bonus-deal afgesproken: de komende 3 weken heb ik een flink aantal locaties exclusief voor mij beschikbaar, en als ik ze allemaal doe krijg ik een leuke bonus!
Ja, ik heb ook weer wat Go-Pro opdrachten gedaan. Er zijn er alleen niet veel beschikbaar meer.
Helaas heb ik geen mail gekregen, wanneer heb je die ontvangen? Anders ga ik ze even mailen, wil best wat opdrachten hier in de buurt doen. :P
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 20:25:02 #137
21636 Feestkabouter
pi_168946099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:44 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook weer wat Go-Pro opdrachten gedaan. Er zijn er alleen niet veel beschikbaar meer.
Helaas heb ik geen mail gekregen, wanneer heb je die ontvangen? Anders ga ik ze even mailen, wil best wat opdrachten hier in de buurt doen. :P
het gaat alleen om opdrachten die tot vanmiddag in de app voor iedereen beschikbaar waren en die nu dus aan mij specifiek zijn toegewezen.
er is nu alleen nog wat op Texel, een heel lastige in Zandvoort (winkel op het circuit zonder reguliere openingstijden), 1 in Hillegom (die ben ik vergeten erbij te nemen in de onderhandeling maar daar kom ik morgen toch langs) en nog een zwikkie ten zuidwesten van Dordrecht (Zeeland). al de rest heb ik gekregen.
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 20:26:22 #138
21636 Feestkabouter
pi_168946142
de mail was van dinsdag eind van de middag trouwens.
pi_168946218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het gaat alleen om opdrachten die tot vanmiddag in de app voor iedereen beschikbaar waren en die nu dus aan mij specifiek zijn toegewezen.
er is nu alleen nog wat op Texel, een heel lastige in Zandvoort (winkel op het circuit zonder reguliere openingstijden), 1 in Hillegom (die ben ik vergeten erbij te nemen in de onderhandeling maar daar kom ik morgen toch langs) en nog een zwikkie ten zuidwesten van Dordrecht (Zeeland). al de rest heb ik gekregen.
Okay, laat dan maar zitten. Ik heb net mijn mailbox nog eens doorgekeken, maar niets ontvangen helaas. Raar eigenlijk dat de mail niet naar alle streetspotters in Nederland hebben gestuurd. Ik heb het idee dat er namelijk weinig actievelingen zijn...
Als je in Veenendaal komt, wens ik je veel succes! Stonden 3 locaties open, waarvan 1 een soort kantoor is, een andere fotozaak met vervelend personeel en een zaak die niet meer bestaat...
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2017 @ 23:56:11 #140
21636 Feestkabouter
pi_168953412
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:28 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Okay, laat dan maar zitten. Ik heb net mijn mailbox nog eens doorgekeken, maar niets ontvangen helaas. Raar eigenlijk dat de mail niet naar alle streetspotters in Nederland hebben gestuurd. Ik heb het idee dat er namelijk weinig actievelingen zijn...
Als je in Veenendaal komt, wens ik je veel succes! Stonden 3 locaties open, waarvan 1 een soort kantoor is, een andere fotozaak met vervelend personeel en een zaak die niet meer bestaat...
ik heb al aardig wat vreemde locaties gehad, ik kan wel wat aan denk ik. dus ook de 3 in Veenendaal (ja die zitten ook in mijn pakket).
en ik moet trouwens zeggen dat als ik vertel dat ik op verzoek van GoPro kom ik prima medewerking krijg, iedereen vindt het echt mooi spul om in de winkel te hebben geloof ik, en misschien zijn de ondernemers ook wel blij met de marge die ze op dat dure spul verdienen.
pi_168953534
Nou lekker staan er inderdaad niet meer in. Wou er nog een paar in het noorden doen
pi_168963193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:56 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb al aardig wat vreemde locaties gehad, ik kan wel wat aan denk ik. dus ook de 3 in Veenendaal (ja die zitten ook in mijn pakket).
en ik moet trouwens zeggen dat als ik vertel dat ik op verzoek van GoPro kom ik prima medewerking krijg, iedereen vindt het echt mooi spul om in de winkel te hebben geloof ik, en misschien zijn de ondernemers ook wel blij met de marge die ze op dat dure spul verdienen.
Ah succes! Helaas krijg je geen geld voor locaties die gesloten zijn, dus mundo sport in Veenendaal kun je overslaan :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Miek95 op 17-02-2017 21:03:51 ]
pi_168979361
Net 4 combichecks gedaan bij coop. 40,-

Die kpn/Telfort is dat wat? Nu 5,- loopt die hoger op?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 18 februari 2017 @ 12:01:48 #144
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_168979851
de babymelk ging weer rap. meteen om 12u stonden ze er maar voor ik 1 kon accepteren al een foutmelding.

Nou ja dan geen opdrachtje deze week.

edit; als ik nu bij geaccepteerde kijk zie ik ineens wel degene die ik probeerde.
nou ja dikke prima. even naar de oud collega's :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168985077
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:01 schreef Nizno het volgende:
de babymelk ging weer rap. meteen om 12u stonden ze er maar voor ik 1 kon accepteren al een foutmelding.

Nou ja dan geen opdrachtje deze week.

edit; als ik nu bij geaccepteerde kijk zie ik ineens wel degene die ik probeerde.
nou ja dikke prima. even naar de oud collega's :)
Babymelk accepteren is iedere week weer een uitdaging. App is totaal niet stabiel om 12:00 uur...
pi_168985247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:31 schreef Prh01 het volgende:
Net 4 combichecks gedaan bij coop. 40,-

Die kpn/Telfort is dat wat? Nu 5,- loopt die hoger op?
Top zeg! Ik heb er ook 3 gedaan vandaag voor ¤7,50. (Overal werden ze verhoogd naar 10 behalve de plaatsen die ik bezocht. :P) Ik vond het een leuke check, maar was wel blij dat ik mijn zus had meegenomen zodat zij een boodschap af kon rekenen en ik ondertussen een foto van de beurtbalkjes kon maken.

KPN loopt vaak nog wel op en is prima te doen. Nu ben ik bij de KPN hier in de stad al vaker voor checks langs geweest dus moet even zien welke medewerker er is, anders word ik vast herkend. ;)
pi_168986200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Top zeg! Ik heb er ook 3 gedaan vandaag voor ¤7,50. (Overal werden ze verhoogd naar 10 behalve de plaatsen die ik bezocht. :P) Ik vond het een leuke check, maar was wel blij dat ik mijn zus had meegenomen zodat zij een boodschap af kon rekenen en ik ondertussen een foto van de beurtbalkjes kon maken.

KPN loopt vaak nog wel op en is prima te doen. Nu ben ik bij de KPN hier in de stad al vaker voor checks langs geweest dus moet even zien welke medewerker er is, anders word ik vast herkend. ;)
Okee even wachten tot die 12,50 is?

Heb elke keer bij een dichte kassa foto's gemaakt.
Kwam er iemand naar mij toe dat ik geen foto's mocht maken. Was net bij de koffie. Gewoon gezegd dat het in opdracht was van hoofdkantoor en opdracht afgemaakt. :)
pi_168990529
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:05 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Okee even wachten tot die 12,50 is?

Heb elke keer bij een dichte kassa foto's gemaakt.
Kwam er iemand naar mij toe dat ik geen foto's mocht maken. Was net bij de koffie. Gewoon gezegd dat het in opdracht was van hoofdkantoor en opdracht afgemaakt. :)
Ik heb 2 Coop winkels bezocht die maar 2 of 3 kassa's hebben dus foto's maken bij een dichte kassa werd was lastig. ;)

En voor wat betreft de KPN opdracht: ik zou niet wachten tot die 12,50 is. De check wordt denk ik volgende week verhoogt naar 7,50 en dan zullen er denk ik al vele locaties bezocht worden..
Het is ook echt een makkelijke check, 1 vraag stellen aan een medewerker en klaar...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2017 @ 12:02:29 #149
21636 Feestkabouter
pi_168997945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:31 schreef Prh01 het volgende:
Net 4 combichecks gedaan bij coop. 40,-

Ja nice!
Ook Uithoorn en Aalsmeer en Rijsenhout?
Die had ik in eerste instantie ook in mijn planning staan gisteren, maar het ging me toch niet helemaal lukken. Maar dankzij de 2% bonus die ik via jou krijg heb ik er dan toch een klein beetje van gezien :-)
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2017 @ 12:07:01 #150
21636 Feestkabouter
pi_168998007
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:01 schreef Nizno het volgende:
de babymelk ging weer rap. meteen om 12u stonden ze er maar voor ik 1 kon accepteren al een foutmelding.

Nou ja dan geen opdrachtje deze week.

edit; als ik nu bij geaccepteerde kijk zie ik ineens wel degene die ik probeerde.
nou ja dikke prima. even naar de oud collega's :)
dit gebeurt vaker.
uitleg: jij accepteert een opdracht in de app, die stuurt het verzoek naar de server.
de server heeft op dat moment heel erg veel te verwerken. ik denk niet dat de server op dat moment echt instabiel is, maar wel extreem druk. de app wacht een bepaalde tijd op antwoord, en als binnen die tijd geen antwoord komt, geeft ie de foutmelding.
ondertussen gaat de server gewoon door met het verwerken van de binnengekomen verzoeken, en aangekomen bij jouw verzoek zal dan blijken of die op dat moment nog wel beschikbaar is of niet meer beschikbaar. als die nog wel beschikbaar was wordt ie aan jouw account gekoppeld, en als jij daarna in je geaccepteerde opdrachten gaat kijken wordt er ververst met de server en zie je hem dus daar staan.

dus als je een foutmelding krijgt: soms volgt er een acceptatie door de server, soms niet. kijk na een paar tellen in je geaccepteerde opdrachten.
pi_169026832
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ja nice!
Ook Uithoorn en Aalsmeer en Rijsenhout?
Die had ik in eerste instantie ook in mijn planning staan gisteren, maar het ging me toch niet helemaal lukken. Maar dankzij de 2% bonus die ik via jou krijg heb ik er dan toch een klein beetje van gezien :-)
Haha toch 80 cent. Maar was niet daar in de buurt.

Net die KPN gedaan. Super simpel. Wou toevallig zelf ook iets weten.
pi_169049088
Ben al een tijdje aan het meekijken en zou wel mee willen doen. Iemand die mij een invite code wilt sturen? Voor eeuwige waardering :).
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2017 @ 18:03:27 #153
21636 Feestkabouter
pi_169049867
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:25 schreef xFurion het volgende:
Ben al een tijdje aan het meekijken en zou wel mee willen doen. Iemand die mij een invite code wilt sturen? Voor eeuwige waardering :).
Zie PM
pi_169049983
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Zie PM
Jaaa top
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2017 @ 21:28:30 #155
21636 Feestkabouter
pi_169055902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:08 schreef xFurion het volgende:

[..]

Jaaa top
Je moet hem binnen hebben
pi_169069539
Feestkabouter hoeveel heb je er totaal al mee binnen geharkt?
pi_169073603
Fijn dat het slecht weer is, want er zijn amper opdrachten. :P
pi_169075776
Zo, na een tijdje meegelezen te hebben en nu wat tijd over heb, heeft iemand misschien nog een invite te vergeven aan mij?
Alvast heul veul bedankt;)
pi_169076444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:13 schreef Miek95 het volgende:
Fijn dat het slecht weer is, want er zijn amper opdrachten. :P
Smartspotter is zo goed als leeg idd
pi_169078653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:43 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Zo, na een tijdje meegelezen te hebben en nu wat tijd over heb, heeft iemand misschien nog een invite te vergeven aan mij?
Alvast heul veul bedankt;)
wil je mij een pm sturen met je emailadres en woonplaats? dan kan ik je een invite sturen :)
pi_169078926
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Smartspotter is zo goed als leeg idd
Ook bij Roamler weinig bijzonders. Ik hoop dat er 't van weekend en volgende week veel opdrachten komen, heb dan vakantie :)
pi_169095456
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:26 schreef Vanessahuizen het volgende:

[..]

wil je mij een pm sturen met je emailadres en woonplaats? dan kan ik je een invite sturen :)
Bedankt!
pi_169096941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:28 schreef sjoerdvdijk het volgende:

[..]

Bedankt!
Graag gedaan en veel succes!
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2017 @ 17:53:16 #164
21636 Feestkabouter
pi_169158828
lekker die sportcafe check: 178,50 verdiend in minder dan 3 uur!
21 locaties gedaan en nog 1 andere opdracht tussendoor.
pi_169172302
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:53 schreef Feestkabouter het volgende:
lekker die sportcafe check: 178,50 verdiend in minder dan 3 uur!
21 locaties gedaan en nog 1 andere opdracht tussendoor.
Lekker verdiend! Hier waren er ook genoeg te doen, maar is op zondag zowat alles gesloten dus baalde beetje ;)
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 09:47:07 #166
21636 Feestkabouter
pi_169172894
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:40 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Lekker verdiend! Hier waren er ook genoeg te doen, maar is op zondag zowat alles gesloten dus baalde beetje ;)
bij mij waren er ook 10 van de 21 gesloten, maar geen info daarover te vinden op websites (of op internet stond dat ze open zouden moeten zijn).
2 locaties waarvan ik wel op internet kon vinden dat ze gesloten waren ben ik overgeslagen.
pi_169204399
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bij mij waren er ook 10 van de 21 gesloten, maar geen info daarover te vinden op websites (of op internet stond dat ze open zouden moeten zijn).
2 locaties waarvan ik wel op internet kon vinden dat ze gesloten waren ben ik overgeslagen.
Hoezo kom je dan op 178,50?

Of kreeg je nu ook vergoeding als ze dicht waren?
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 22:59:47 #168
21636 Feestkabouter
pi_169210303
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Hoezo kom je dan op 178,50?

Of kreeg je nu ook vergoeding als ze dicht waren?
als er geen info over openingstijden op internet te vinden was wel ja.
ik moet zeggen dat Roamler dit slecht heeft gecommuniceerd in eerste instantie. ik heb er kritisch naar gevraagd en toen kreeg ik dit als antwoord. vervolgens werden de eerste 2 die gesloten waren in eerste instantie afgekeurd maar nadat ik verwees naar het antwoord dat ik eerder had gekregen werden ze alsnog goedgekeurd.
pi_169216908
Ik snap geen reet van die shift. Je moet de ean code invoeren en vervolgens dan uit een lijst het juiste product kiezen. Er komt alleen geen lijst? Echt super onduidelijk dit.
pi_169217922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap geen reet van die shift. Je moet de ean code invoeren en vervolgens dan uit een lijst het juiste product kiezen. Er komt alleen geen lijst? Echt super onduidelijk dit.
Bij mij kwam er wel een lijst met producten te staan. Gisteren 7 shifts kunnen doen in een uur. Doen de shifts het nu bij jou dan? Bij mij staat er dat er geen meer beschikbaar zijn.
pi_169218209
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap geen reet van die shift. Je moet de ean code invoeren en vervolgens dan uit een lijst het juiste product kiezen. Er komt alleen geen lijst? Echt super onduidelijk dit.
Ik zag die opdracht ook staan, Maar ik vroeg me af waar je die code kan vinden... Waar heb jij hem vandaan als ik vragen mag?
pi_169218831
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 12:55 schreef Skittles het volgende:

[..]

Bij mij kwam er wel een lijst met producten te staan. Gisteren 7 shifts kunnen doen in een uur. Doen de shifts het nu bij jou dan? Bij mij staat er dat er geen meer beschikbaar zijn.
ja, ik kon er wel in komen. maar bij mij kwam die lijst niet tevoorschijn dus heb hem maar weer geannuleerd. ik heb het expres op de pc gedaan omdat die site het op de mac al helemaal niet doet en dan werkt het nog maar half. beetje jammer.

vanessa, de code staat in de opdracht.
pi_169219580
Kwam er ook geen lijst als je maar 3 nummers oid invulde? Als ik een volledig EAN nummer invulde en er kwam geen lijst meer tevoorschijn, was dat product niet aanwezig in de lijst en selecteerde ik 'het product staat niet in de lijst'
pi_169220776
Gisteren 13 shifts kunnen doen. De site werkte prima bij, af en toe stonden de producten niet in de lijst, maar het meeste kon ik snel vinden. Ben benieuwd of er nog meer shifts komen.
pi_169223763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Miek95 het volgende:
Gisteren 13 shifts kunnen doen. De site werkte prima bij, af en toe stonden de producten niet in de lijst, maar het meeste kon ik snel vinden. Ben benieuwd of er nog meer shifts komen.
Hoe lang heb je er over gedaan? 2,50 pst toch?
pi_169225317
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:30 schreef Skittles het volgende:
Kwam er ook geen lijst als je maar 3 nummers oid invulde? Als ik een volledig EAN nummer invulde en er kwam geen lijst meer tevoorschijn, was dat product niet aanwezig in de lijst en selecteerde ik 'het product staat niet in de lijst'
Nee want dat probeerde ik nog. Zal wel weer aan mijn computer liggen, alhoewel dat gewoon microsoft is.
pi_169226072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ja, ik kon er wel in komen. maar bij mij kwam die lijst niet tevoorschijn dus heb hem maar weer geannuleerd. ik heb het expres op de pc gedaan omdat die site het op de mac al helemaal niet doet en dan werkt het nog maar half. beetje jammer.

vanessa, de code staat in de opdracht.
Oh haha, bedankt
pi_169236323
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:13 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er over gedaan? 2,50 pst toch?
Denk 2,5 uur in totaal, voor 2 euro per stuk. Ach ik heb vakantie en het regende de hele dag, al is qua uurloon niet echt lonend, maar wel leuk om te doen. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Miek95 op 02-03-2017 12:55:37 ]
pi_169236394
Gisteren even wat rollende actiedisplaychecks uitgevoerd voor 2,00 tot 7,50. Jullie ook nog wat gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 02-03-2017 12:54:42 ]
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:00 #180
21636 Feestkabouter
pi_169241035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:03 schreef Miek95 het volgende:
Gisteren even wat rollende actiedisplaychecks uitgevoerd voor 2,00 tot 7,50. Jullie ook nog wat gedaan?
gisterenochtend de 3 ontbijt opdrachten van Smartspotter Pro in de regio Eindhoven (ik neem aan dat alleen de Pro Smartspotters die in de app kunnen zien) plus nog wat andere opdrachten. 45,75.
dinsdag heb ik er 7 gedaan in de regio Amsterdam en nog een hoop slijterijen en een paar andere opdrachten. 221 euro.
vanmiddag nieuwe auto kopen van mijn verdiende centjes.... mijn vorige hield er dinsdag eind van de middag mee op :'(
pi_169243857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:56 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

gisterenochtend de 3 ontbijt opdrachten van Smartspotter Pro in de regio Eindhoven (ik neem aan dat alleen de Pro Smartspotters die in de app kunnen zien) plus nog wat andere opdrachten. 45,75.
dinsdag heb ik er 7 gedaan in de regio Amsterdam en nog een hoop slijterijen en een paar andere opdrachten. 221 euro.
vanmiddag nieuwe auto kopen van mijn verdiende centjes.... mijn vorige hield er dinsdag eind van de middag mee op :'(
Ontbijtopdrachten staan nu ook open voor gewone spotters zag ik, alleen in de eerste week waren ze exclusief voor Pro Smartspotters. Werd je nog aangesproken bij die opdrachten? En heb je overal een ontbijtje genomen om minder op te vallen? ;)

Ai balen zeg van je auto! Veel plezier met kopen van een nieuwe auto. :)
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2017 @ 16:44:21 #182
21636 Feestkabouter
pi_169244491
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:10 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ontbijtopdrachten staan nu ook open voor gewone spotters zag ik, alleen in de eerste week waren ze exclusief voor Pro Smartspotters. Werd je nog aangesproken bij die opdrachten? En heb je overal een ontbijtje genomen om minder op te vallen? ;)

Ai balen zeg van je auto! Veel plezier met kopen van een nieuwe auto. :)
ik ben pas tijdens deze week pro spotter geworden, terwijl ik me al veel eerder had aangemeld.
het was me dus onduidelijk of de opdracht voor iedereen beschikbaar was of alleen voor de pro spotters. onlogisch dat de opdracht nu nog steeds pro heet, als ie voor iedereen beschikbaar is.

hoe dan ook: ik ben netjes gekleed naar binnen gegaan met een map, bijna overal moet je je met je kamernummer melden voordat je het ontbijtrestaurant binnen mag, maar ik zei dat ik alleen iets kwam afgeven aan iemand die in het hotel had overnacht. is nergens een probleem geweest. en steeds binnen enkele minuten weer buiten.
pi_169244994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:03 schreef Miek95 het volgende:
Gisteren even wat rollende actiedisplaychecks uitgevoerd voor 2,00 tot 7,50. Jullie ook nog wat gedaan?
1 voor 5,- en 1 op aller laatste moment voor 10,-

Makkelijke opdracht.
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2017 @ 23:35:34 #184
21636 Feestkabouter
pi_169255596
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:15 schreef Prh01 het volgende:

[..]

1 voor 5,- en 1 op aller laatste moment voor 10,-

Makkelijke opdracht.
was die laatste vandaag nog?

en die 12,50 die je had verdiend...... was dat een KPN/Telfort check? of iets anders?

het is me al snel duidelijk dat jij de beste Roamler bent die een invite van mij heeft gekregen, je hebt het lekker te pakken :)
ga zo door *O*
pi_169257022
Was woensdagavond. Maar donderdag middag pas goedgekeurd.

KPN was 12,50 inderdaad.

Had dinsdag nog een paar slijterijen in de planning maar die vergoeding ging ineens omlaag maar 5,-
pi_169260580
Morgen weer rollende actiedisplaycheck :) Ik ben van plan even lekker te gaan cashen..
En ik ga proberen mijn rij-instructeur ervan te overtuigen dat we met rijles even langs Zeist rijden voor de KPN check van 17,50. We gaan naar Utrecht en het is zo verleidelijk om dan even langs Zeist te rijden hihi.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:16 #187
21636 Feestkabouter
pi_169261941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:27 schreef Miek95 het volgende:
Morgen weer rollende actiedisplaycheck :) Ik ben van plan even lekker te gaan cashen..
En ik ga proberen mijn rij-instructeur ervan te overtuigen dat we met rijles even langs Zeist rijden voor de KPN check van 17,50. We gaan naar Utrecht en het is zo verleidelijk om dan even langs Zeist te rijden hihi.
Leuk bedrag, maar kost best wel even wat tijd, is ook weer zonde van je rijles tijd lijkt me.....
pi_169267689
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Leuk bedrag, maar kost best wel even wat tijd, is ook weer zonde van je rijles tijd lijkt me.....
Ik heb tijdens de 2 uur rijles altijd even pauze, dus heb mijn pauze even nuttig gebruikt. Ik was gelijk aan de beurt bij de KPN en had een kort gesprek dus kwam mooi uit zo. Ik doe normaal tijdens rijles echt geen opdrachten, maar dit was even een uitzondering. ;)
En het scheelt dat ik mijn rij-instructeur een bekende van mij is.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2017 @ 18:33:02 #189
21636 Feestkabouter
pi_169267896
Goed voor mekaar!
Kon je ook niet meteen langs een BP station voor een tientje benzine?
pi_169267970
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:33 schreef Feestkabouter het volgende:
Goed voor mekaar!
Kon je ook niet meteen langs een BP station voor een tientje benzine?
Haha doe ik volgende keer denk ik. Ik rij in mijn eigen auto af, dus moet ook benzine betalen. ;)
Dus ga volgende keer denk even tanken combineren met een opdracht. :)
We moesten nu een leerling ophalen dus gelijk richting huis gereden. En ik had mazzel de KPN opdracht was van 17,50 naar 20 euro verhoogd dus prima dagje zo.

Nieuwsbrief van Roamler ook weer binnen gekregen, 88 opdrachten uitgevoerd vorige maand. En dat leverde mij een 16de plek op :)
pi_169282054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:27 schreef Miek95 het volgende:
Morgen weer rollende actiedisplaycheck :) Ik ben van plan even lekker te gaan cashen..
En ik ga proberen mijn rij-instructeur ervan te overtuigen dat we met rijles even langs Zeist rijden voor de KPN check van 17,50. We gaan naar Utrecht en het is zo verleidelijk om dan even langs Zeist te rijden hihi.
Moet je wel geluk mee hebben met die rollende actie display. Begint maar op 2,-. Zou je in de avond pas moeten doen.

Die cross sell gaat ook nog niet echt omhoog.
pi_169283107
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:20 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Moet je wel geluk mee hebben met die rollende actie display. Begint maar op 2,-. Zou je in de avond pas moeten doen.

Die cross sell gaat ook nog niet echt omhoog.
Inmiddels zijn ze 4 euro. Afgelopen woensdag 2 gedaan voor 2 euro en 1 voor 7,50 dus ik wacht nu nog wel even ;) Ik heb er 3 in mijn woonplaats dus mochten ze weer rond 18.30 uur 7,50 - 10 euro zijn wil ik er best 3 doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miek95 op 04-03-2017 14:44:23 ]
pi_169292423
Hoppa 3 actiedisplaychecks voor 10,00 kunnen doen en weer door bij de Roamler afvalrace van Wie is de Mol :D
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 00:03:20 #194
21636 Feestkabouter
pi_169295489
Lekker bezig!
pi_169353951
Is er bij Roamler zoveel meer dan bij Smartspotter? Of valt het mee? Ik zie bij jullie soms bedragen en aantallen opdrachten die ik (autoloos) nooit rendabel kan behalen
pi_169355147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:47 schreef bamibij het volgende:
Is er bij Roamler zoveel meer dan bij Smartspotter? Of valt het mee? Ik zie bij jullie soms bedragen en aantallen opdrachten die ik (autoloos) nooit rendabel kan behalen
Momenteel juist meer bij Smartspotter, maar dat verschilt per week. En in plaatsen waar veel mensen actief zijn lopen de meeste opdrachten niet op, dus dan moet je 't van andere plaatsen hebben.. Ik doe ook het meeste op de fiets, maar beschik ook over gratis OV dus pik onderweg naar school of stage ook af en toe wat mee.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2017 @ 21:30:22 #197
21636 Feestkabouter
pi_169360653
Ik doe ook Works-opdrachten voor Roamler, dat levert mij een hoop op wat niet beschikbaar is voor mensen die geen Works-opdrachten doen.
Maar zelfs met de Works-opdrachten erbij moet ik zeggen dat ik de laatste weken meer met Smartspotter verdien dan met Roamler.

Maar zoals Miek al zei verschilt het erg per week.
pi_169366002
Volgende week 2e ronde voor works. Ben benieuwd wat ze nog gaan vragen.
pi_169396440
Iemand die inkt opdracht al gedaan? Loopt wel lekker op.
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2017 @ 22:27:19 #200
21636 Feestkabouter
pi_169402792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:31 schreef Prh01 het volgende:
Iemand die inkt opdracht al gedaan? Loopt wel lekker op.
Al een stuk of 8 denk ik.
Prima bedragje :)
Ruim over de 450 euro in de afgelopen 3 dagen. Dinsdag nog voornamelijk SS, maar gisteren en vandaag voornamelijk Roamler.
pi_169407271
Actie
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Al een stuk of 8 denk ik.
Prima bedragje :)
Ruim over de 450 euro in de afgelopen 3 dagen. Dinsdag nog voornamelijk SS, maar gisteren en vandaag voornamelijk Roamler.
Zitten zeker ook heel wat actiedisplaychecks bij? Als ik morgen de laatste 3 ook nog kan doen heb ik 115 euro verdiend met 12 opdrachten...
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2017 @ 10:26:44 #202
21636 Feestkabouter
pi_169407836
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:51 schreef Miek95 het volgende:
Actie

[..]

Zitten zeker ook heel wat actiedisplaychecks bij? Als ik morgen de laatste 3 ook nog kan doen heb ik 115 euro verdiend met 12 opdrachten...
bedoel je die rollende display checks of zoiets bij Jumbo?
die heb ik nog helemaal niet gedaan.
nee het is een portie inkt en heeeeeeeel veel red bull voor 7,50 of 10 euro per winkel.
zometeen ook weer op pad voor een hoop opdrachten van ongeveer 10 euro per stuk.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 12:03:00 #203
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169409542
Ik ga volgende week een paar proefritten maken a 35 euro per stuk :9
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169410933
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bedoel je die rollende display checks of zoiets bij Jumbo?
die heb ik nog helemaal niet gedaan.
nee het is een portie inkt en heeeeeeeel veel red bull voor 7,50 of 10 euro per winkel.
zometeen ook weer op pad voor een hoop opdrachten van ongeveer 10 euro per stuk.
Ah dat is zeker Roamler Works? Want anders kom je niet snel aan 450 euro. ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 maart 2017 @ 14:45:12 #205
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169412537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga volgende week een paar proefritten maken a 35 euro per stuk :9
Tof :)
Kijke kijke nie kope :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 14:51:22 #206
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169412650
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

Tof :)
Kijke kijke nie kope :)
Rije rije nie kope :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 maart 2017 @ 15:09:14 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169413018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:51 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Rije rije nie kope :P
en hoeveel is een paar?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 15:16:36 #208
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169413174
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:09 schreef Nizno het volgende:

[..]

en hoeveel is een paar?
2 hè ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 maart 2017 @ 15:17:30 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169413186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

2 hè ;)
sommigen noemen 3 of 4 ook een paar he.....

zeker hier in dit topic komen bepaalde mensen niet hun bed uit voor 2.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169413406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bedoel je die rollende display checks of zoiets bij Jumbo?
die heb ik nog helemaal niet gedaan.
nee het is een portie inkt en heeeeeeeel veel red bull voor 7,50 of 10 euro per winkel.
zometeen ook weer op pad voor een hoop opdrachten van ongeveer 10 euro per stuk.
Red bull? Is dat alleen voor level 10 ofzo ?
pi_169413426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga volgende week een paar proefritten maken a 35 euro per stuk :9
Dat is voor MV?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:31:26 #212
283085 TWP
kassalade
pi_169413443
Heeft er iemand misschien nog een Roamler-invite over?
:)
pi_169416495
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:31 schreef TWP het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een Roamler-invite over?
Ik heb er nog wel 1. Stuur maar je email in een pm :)
pi_169418719
Jonge jonge die hele inkt opdracht gedaan en nu wil die niets versturen.

Ben er nu denk ik al achter dat het zit in de vraag: verplicht als je de opdracht niet kan uitvoeren. Als je daar iets invult Doet ie het wel maar ben ik nu natuurlijk te ver weg.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 08:19:39 #215
21636 Feestkabouter
pi_169427365
Dat is inderdaad een fout in de opdracht. Heb je hem nog verstuurd? Is waarschijnlijk geen probleem hoor. Als de foto's maar op de goede plek gemaakt zijn
pi_169427476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 08:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Dat is inderdaad een fout in de opdracht. Heb je hem nog verstuurd? Is waarschijnlijk geen probleem hoor. Als de foto's maar op de goede plek gemaakt zijn
Heb alle screen shots opgestuurd. Ben benieuwd.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 08:56:51 #217
21636 Feestkabouter
pi_169427604
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:28 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Red bull? Is dat alleen voor level 10 ofzo ?
Works
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 08:57:45 #218
21636 Feestkabouter
pi_169427611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga volgende week een paar proefritten maken a 35 euro per stuk :9
klinkt op zich leuk, maar ik ben erg benieuwd hoeveel tijd je kwijt bent aan de rapportage. dus laat het ons weten ajb!
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 11:30:17 #219
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169429571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 08:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

klinkt op zich leuk, maar ik ben erg benieuwd hoeveel tijd je kwijt bent aan de rapportage. dus laat het ons weten ajb!
Wat ik er van zag viel het me erg mee, ik denk dat het meeste tijd in de verkoopgesprekken aldaar zit. Ik ga ze op mijn verjaardag doen, overdag komt er toch niemand :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169437202
Heeft smartspotter ook iets a la Roamler works?
pi_169437207
En moet je daarvoor worden gevraagd of kan je solliciteren
pi_169438139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:13 schreef bamibij het volgende:
En moet je daarvoor worden gevraagd of kan je solliciteren
Staat wel in de app. Moet je Smartspotter zijn. Dan komt er een opdracht in te staan
pi_169445989
Toch nog punten gescoord bij roamler bij de herkansing opdracht van WIDM :D
  zondag 12 maart 2017 @ 02:09:13 #224
448715 BarryBaksteen
Nou, nee. Gewoon nee.
pi_169452728
Heeft iemand nog een invite over? Bedankt!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 maart 2017 @ 09:22:12 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169454608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef loezzzje het volgende:
Toch nog punten gescoord bij roamler bij de herkansing opdracht van WIDM :D
Hier idem en nogmaals aangegeven dat de experience opdrachten moeilijk zichtbaar zijn dus dat ze er goed aan doen om voor de eerste aflevering volgend jaar wel even een seintje geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169454717
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hier idem en nogmaals aangegeven dat de experience opdrachten moeilijk zichtbaar zijn dus dat ze er goed aan doen om voor de eerste aflevering volgend jaar wel even een seintje geven.
Bij mij staat er dan zo'n 1 dus dan weet ik dat er een nieuwe opdracht is. Bij jou ook denk ik?
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2017 @ 09:38:42 #227
21636 Feestkabouter
pi_169454827
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij mij staat er dan zo'n 1 dus dan weet ik dat er een nieuwe opdracht is. Bij jou ook denk ik?
waar staat die dan?
pi_169455920
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

waar staat die dan?
Schuif maar eens met de kilometers dan komt er ook wel een 1 te staan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 maart 2017 @ 13:20:31 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169458287
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij mij staat er dan zo'n 1 dus dan weet ik dat er een nieuwe opdracht is. Bij jou ook denk ik?
bij mij komen alleen groene balken als ik een bericht heb.

nog geen 1 of 0 ergens gezien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169459896
Zijn er dit soort apps die opdrachten bij de Aldi hebben eigenlijk dat iemand weet?
pi_169461846
Bij experience staat bij mij een 1 als er een nieuwe opdracht is. Als ik het weer zie maak ik wel screenshot.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 maart 2017 @ 21:58:02 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169472564
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef bamibij het volgende:
Zijn er dit soort apps die opdrachten bij de Aldi hebben eigenlijk dat iemand weet?
multivalue had opdrachten bij de aldi staan, de chocoladeopdracht van Roamler stond ook open bij aldi.
En volgens mij heb ik van smartspotter ook al eens 1 bij Aldi gedaan maar dat weet ik niet zeker meer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169474806
Multi value aldi is niet altijd fijn. Als ik een rondje doe dan heb ik bij bepaalde vragen hetzelfde antwoord. "Wat mis ik bij aldi". "Waarom ga ik vaker naar AH dan aldi?" Dat is gewoon altijd hetzelfde antwoord. Tot ik de opmerking kreeg dat ik ze altijd anders moet formuleren. Dus nu ben ik meer tijd kwijt omdat ik constant mijn antwoorden anders moet formuleren.
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2017 @ 07:57:26 #234
21636 Feestkabouter
pi_169477191
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:48 schreef loezzzje het volgende:
Bij experience staat bij mij een 1 als er een nieuwe opdracht is. Als ik het weer zie maak ik wel screenshot.
Ik ben benieuwd
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2017 @ 07:58:23 #235
21636 Feestkabouter
pi_169477193
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 08:37 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb alle screen shots opgestuurd. Ben benieuwd.
Hoe is het met de inkt opdracht afgelopen?
pi_169477505
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Hoe is het met de inkt opdracht afgelopen?
Nog geen reactie
pi_169478040
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

multivalue had opdrachten bij de aldi staan, de chocoladeopdracht van Roamler stond ook open bij aldi.
En volgens mij heb ik van smartspotter ook al eens 1 bij Aldi gedaan maar dat weet ik niet zeker meer.
Ah MV! thanks

Ot: erg rustig hier (Gelderland). Maar ik ben dan ook afhankelijk van de fiets :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 maart 2017 @ 09:59:27 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169478131
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:51 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ah MV! thanks

Ot: erg rustig hier (Gelderland). Maar ik ben dan ook afhankelijk van de fiets :P
MV had destijds een opdracht waarbij je een onderzoek deed naar hoe schoon te winkel was, hoe het personeel gekleed was en of de schappen voorzien waren van de juiste schapstroken e.d.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 maart 2017 @ 10:01:04 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169478158
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:16 schreef loezzzje het volgende:
Multi value aldi is niet altijd fijn. Als ik een rondje doe dan heb ik bij bepaalde vragen hetzelfde antwoord. "Wat mis ik bij aldi". "Waarom ga ik vaker naar AH dan aldi?" Dat is gewoon altijd hetzelfde antwoord. Tot ik de opmerking kreeg dat ik ze altijd anders moet formuleren. Dus nu ben ik meer tijd kwijt omdat ik constant mijn antwoorden anders moet formuleren.
nooit last van gehad. Ik vul gewoon in wat ik op dat moment mis. Bijv de ene keer mis ik echte aanbiedingsklappers, de andere keer bedenk ik me mijn laatste boodschappenbriefje en dingen die ik niet bij de Aldi kan halen. Dus was zelf al wat variabel bezig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169480091
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

nooit last van gehad. Ik vul gewoon in wat ik op dat moment mis. Bijv de ene keer mis ik echte aanbiedingsklappers, de andere keer bedenk ik me mijn laatste boodschappenbriefje en dingen die ik niet bij de Aldi kan halen. Dus was zelf al wat variabel bezig.
Ik kom eigenlijk alleen bij Aldi voor MV opdrachten dus ik zou ook niet echt weten wat ik precies mis daar. Soms bedenk ik me idd iets en dan hebben ze het niet, schrijf ik het gelijk op voor de opdracht.
pi_169480508
daar is ie:

  † In Memoriam † maandag 13 maart 2017 @ 12:42:08 #242
21636 Feestkabouter
pi_169480660
Welke versie is dat? En welk OS? Bij mij staan die 3 tabbladen onderaan
pi_169480781
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:42 schreef Feestkabouter het volgende:
Welke versie is dat? En welk OS? Bij mij staan die 3 tabbladen onderaan
iOS beneden boven, Android boven beneden :+
pi_169480864
IOS idd. welke versie weet ik niet, weet ook niet wanneer ie voor het laatst geupdate is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 maart 2017 @ 13:03:47 #245
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169480967
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:51 schreef Martijntj het volgende:

[..]

iOS beneden boven, Android boven beneden :+
dan wordt het tijd dat er beneden ook 1tjes bij komen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169486624
Hoi, allemaal

ik ben nu ook al een tijd actief voor SS en Roamler nu is het zo dat ik al bij Roamler works opdrachten mag doen. jippieee maar ik lees ook hier dat je bij SS pro opdrachten hebt ik zie namelijk niks ik ben bij niveau smartspotter volgens mij moet je dat hebben maar wat zijn dan de pro opdrachten?

gr marsha
leven is hard stoeprand is harder
pi_169487084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef loezzzje het volgende:
Toch nog punten gescoord bij roamler bij de herkansing opdracht van WIDM :D
Leuk!! Ik ben 1 van de 9 Roamlers die alle rondes heeft overleefd :)
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2017 @ 18:10:26 #248
21636 Feestkabouter
pi_169487498
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:51 schreef Martijntj het volgende:

[..]

iOS beneden boven, Android boven beneden :+
ok....... maar waarom zien anderen wel een 1 bij een nieuwe opdracht in die categorie en ik niet?
pi_169487557
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:17 schreef marsha18 het volgende:
Hoi, allemaal

ik ben nu ook al een tijd actief voor SS en Roamler nu is het zo dat ik al bij Roamler works opdrachten mag doen. jippieee maar ik lees ook hier dat je bij SS pro opdrachten hebt ik zie namelijk niks ik ben bij niveau smartspotter volgens mij moet je dat hebben maar wat zijn dan de pro opdrachten?

gr marsha
Wat vragen ze allemaal dan met dat Skype gesprek?

PRO status
Als SmartSpotter kun je je ook aanmelden voor SmartSpotter PRO. Op het moment dat je de rang SmartSpotter bereikt, krijg je vanzelf een opdracht te zien in de app waarmee je kan aangeven dat je hier interesse voor hebt. Lees bij help meer over SmartSpotter PRO.
pi_169489439
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ok....... maar waarom zien anderen wel een 1 bij een nieuwe opdracht in die categorie en ik niet?
Ik zie ook bij een nieuwe opdracht ook altijd een 1, zowel bij de betaalde als bij de onbetaalde opdrachten...
pi_169490508
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Wat vragen ze allemaal dan met dat Skype gesprek?

PRO status
Als SmartSpotter kun je je ook aanmelden voor SmartSpotter PRO. Op het moment dat je de rang SmartSpotter bereikt, krijg je vanzelf een opdracht te zien in de app waarmee je kan aangeven dat je hier interesse voor hebt. Lees bij help meer over SmartSpotter PRO.
bij Roamler vragen ze wat je er van verwacht en hoe je reactie zal zijn bij bepaalde vragen van een medewerker uit de winkel. Het stelt niet zo veel voor hoor. ik zie geen opdrachten met een pro status dus dan ga ik er van uit dat ze er niet zijn. heb je deze al gedaan en om wat voor soort opdrachten gaat het dan?

gr marsha
leven is hard stoeprand is harder
pi_169491297
bij de betaalde opdrachten zie ik het 1'tje dan weer niet. maar das waarschijnlijk omdat hij die pagina al automatisch laad dus dan gaat de 1 weg.

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:47 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Leuk!! Ik ben 1 van de 9 Roamlers die alle rondes heeft overleefd :)
goed gedaan hoor!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 18:46:09 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169573732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga volgende week een paar proefritten maken a 35 euro per stuk :9
ze staan nu voor 50 per stuk... :%
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 18:52:03 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169573857
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

ze staan nu voor 50 per stuk... :%
Ik luister...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 18:57:44 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169573933
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik luister...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 20:17:58 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169575769
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:57 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 20:27:49 #257
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169576036
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat :'(
proefritjes maken! daar ging je eerste post toch ook over....
Peugeot en Citroën
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2017 @ 21:02:29 #258
21636 Feestkabouter
pi_169577138
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

proefritjes maken! daar ging je eerste post toch ook over....
Peugeot en Citroën
ik vermoed dat je Nattekat en djkoelkast met elkaar verwart
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2017 @ 21:03:49 #259
21636 Feestkabouter
pi_169577180
Roamler Works verdient toch wel lekker hoor: dik 300 euro vandaag! en daar bovenop nog een paar andere opdrachten meteen meegepikt.
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2017 @ 21:05:29 #260
21636 Feestkabouter
pi_169577240
MV heeft mij trouwens nog gebeld eergisteren of ik een onderhoudsbeurt wilde laten doen bij een Peugeot garage, ze zouden tot 150 euro vergoeden plus 25 euro voor het rapport......... maar sinds 2 weken heb ik geen Peugeot meer :{
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 21:07:36 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169577316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik vermoed dat je Nattekat en djkoelkast met elkaar verwart
ow ja lekker handig ook als ik 1 iemand kwoot dat de ander reageert ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:08:57 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169577382
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

ow ja lekker handig ook als ik 1 iemand kwoot dat de ander reageert ;)
:D

Waar gaat dit over?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2017 @ 21:10:23 #263
21636 Feestkabouter
pi_169577431
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

ow ja lekker handig ook als ik 1 iemand kwoot dat de ander reageert ;)
het was op zich ten eerste te verwachten, dat andere mensen geprikkeld/geintereseerd zouden raken door jouw bericht en er meer over zouden willen weten.
en het was ten tweede gezien de post van Nattekat eigenlijk ook wel tamelijk duidelijk dat hij niet degene was die het eerder over die proefritten had.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 21:11:48 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169577488
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:D

Waar gaat dit over?
waar reageer ik op?
op koelkast die proefritjes gaat maken voor 35 euro. En nu staan ze voor 50 :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het was op zich ten eerste te verwachten, dat andere mensen geprikkeld/geintereseerd zouden raken door jouw bericht en er meer over zouden willen weten.
en het was ten tweede gezien de post van Nattekat eigenlijk ook wel tamelijk duidelijk dat hij niet degene was die het eerder over die proefritten had.
ik dacht gewoon dat ie gezopen had ;) Weet ik veel wie ook alweer die proefrit had gemaakt. ik wist dat t iemand was hier dus ik scrollde terug en daarna kijk ik niet meer wie ik gekwoot had :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:15:13 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169577603
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

waar reageer ik op?
op koelkast die proefritjes gaat maken voor 35 euro. En nu staan ze voor 50 :)

[..]

ik dacht gewoon dat ie gezopen had ;) Weet ik veel wie ook alweer die proefrit had gemaakt. ik wist dat t iemand was hier dus ik scrollde terug en daarna kijk ik niet meer wie ik gekwoot had :)
Dat wil ik ook :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 21:15:36 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169577614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat wil ik ook :'(
nou welke locaties wil je doen dan uit mn spoilert?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:18:21 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169577701
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou welke locaties wil je doen dan uit mn spoilert?
Volgens mij is Amsterdam de enige plaats die nog enigszins in de buurt is.

Wat is de bedoeling eigenlijk? Je rijdt een rondje en bent 50¤ rijker?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 21:27:46 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169578001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij is Amsterdam de enige plaats die nog enigszins in de buurt is.

Wat is de bedoeling eigenlijk? Je rijdt een rondje en bent 50¤ rijker?
ff voor je gekeken op MultiValue
Je moet er een peugeot voor weten te charteren blijkbaar en is dit geen proefrit, echter wel een van de locaties uit de mail die ik heb waar ze alleen spreken over proefrit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:35:44 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169578330
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

ff voor je gekeken op MultiValue
Je moet er een peugeot voor weten te charteren blijkbaar en is dit geen proefrit, echter wel een van de locaties uit de mail die ik heb waar ze alleen spreken over proefrit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, in dat geval is het gelijk een stuk minder interessant. Zou ook bij god niet weten wie in een Peugeot rijdt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 maart 2017 @ 21:37:28 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169578416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ah, in dat geval is het gelijk een stuk minder interessant. Zou ook bij god niet weten wie in een Peugeot rijdt.
als je multivalue hebt kun je inloggen en even kijken wat er bij de proefritten wordt aangegeven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169581740
Ik heb ook jammer genoeg geen peugeot. Anders had ik er wel 1 gedaan.
  Moderator vrijdag 17 maart 2017 @ 10:42:02 #272
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169587150
quote:
99s.gif Op donderdag 16 maart 2017 18:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

ze staan nu voor 50 per stuk... :%
Officiëel konden ze maar tot de 15e, blijkbaar is dat allemaal niet zo erg gelukt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 17 maart 2017 @ 16:49:41 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169594096
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:42 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Officiëel konden ze maar tot de 15e, blijkbaar is dat allemaal niet zo erg gelukt.
Had je dat geweten had je beter ff kunnen wachten....

Maar ja, als je alles weet..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169603441
Staan er nu 2 in dan?

Wat moet je precies doen dan bij die proefrit?
  † In Memoriam † zaterdag 18 maart 2017 @ 10:38:26 #275
21636 Feestkabouter
pi_169605040
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 01:41 schreef Prh01 het volgende:
Staan er nu 2 in dan?

Wat moet je precies doen dan bij die proefrit?
op zich kun je dat zelf gaan bekijken....... maar je kunt het ook zelf wel bedenken lijkt me.

ik heb de opdracht niet gezien, maar het lijkt me zomaar dat je je als serieus geinteresseerde voordoet en een gesprek aangaat over de mogelijke aankoop van een auto met daarbij uiteraard een proefrit, en dat je de dienstverlening/service van het bedrijf moet beschrijven en beoordelen.

te moeilijk om zelf te bedenken?
pi_169605181
en bij die ander moet je een onderhoudsbeurt laten doen bij je auto. waarschijnlijk krijg je daar dan vragen over.
pi_169613569
Weer prima verdiend deze week. Vanavond nog even een snoepgoedopdracht voor 15,00 euro gedaan. Het was een echt rotopdracht met veel foto's bij de kassa, maar 15 euro lokte erg ;)
pi_169624148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:55 schreef Miek95 het volgende:
Weer prima verdiend deze week. Vanavond nog even een snoepgoedopdracht voor 15,00 euro gedaan. Het was een echt rotopdracht met veel foto's bij de kassa, maar 15 euro lokte erg ;)
Die heb ik laten zitten inderdaad. Keken de mensen je niet raar aan?
pi_169640241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:55 schreef Miek95 het volgende:
Weer prima verdiend deze week. Vanavond nog even een snoepgoedopdracht voor 15,00 euro gedaan. Het was een echt rotopdracht met veel foto's bij de kassa, maar 15 euro lokte erg ;)
Nou ik heb er 6 gedaan. Prima te doen.

Alleen als er iets niet op voorraad was extra foto's maken. Gewoon tegen de cassiere gezegd dat ik de voorraad ging controleren. 😄

Roamler durft nu gewoon opdrachten in de coop er in te zetten waar je niet eens voor betaald krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Prh01 op 19-03-2017 22:33:28 ]
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2017 @ 00:09:33 #280
21636 Feestkabouter
pi_169643135
ik zie ze nu staan ja.... lijkt me toch echt wel dat dat een foutje is en dat daar morgen wel een bedragje aan wordt gehangen.
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2017 @ 09:07:56 #281
21636 Feestkabouter
pi_169645253
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef Feestkabouter het volgende:
ik zie ze nu staan ja.... lijkt me toch echt wel dat dat een foutje is en dat daar morgen wel een bedragje aan wordt gehangen.
Het bleek inderdaad een foutje, was alleen voor Coop medewerkers bedoeld
pi_169647703
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

Die heb ik laten zitten inderdaad. Keken de mensen je niet raar aan?
Ik ben in een Jumbo geweest, waar ik wel vaker kom. Dus gewoon tegen de caissière gezegd dat de baas het goed vindt dat ik fotografeer :) En dat vond ze prima...
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:11:06 #283
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169701301
Hier al mensen de opdrachten voor smartspotter PRO gedaan ?
Kan ik 1 doos niet plaatsen ...moet ik die dus terugsturen ...kost me dat geld ....waarschijnlijk 4 euro bij DPD
Ik vind dat niet echt netjes dat ik extea werk moet doen en dat me dat ook nog eens geld kost ....

Het staat ook niet in de opdracht vermeld dat het mij geld kost om de doos terug te sturen
Na telefonisch contact zegt dat vrouwtje ook nog zo mooi : als je meerdere PRO opdrachten hebt geaccepteerd dan verdien je toch genoeg.... Toen was ik helemaal niet blij..
Het was een kleine moeite geweest om dat bij de opdracht te vermelden lijkt me...

Zo weer genoeg gezeurd :) voor de rest mogen er meer opdrachten komen en zijn hier ook mensen die producten testen ? Dat doe ik nu ook :) echt leuk en gratis koffie , eten etc.
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2017 @ 17:16:05 #284
21636 Feestkabouter
pi_169703037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:11 schreef Spottertje73 het volgende:
Hier al mensen de opdrachten voor smartspotter PRO gedaan ?
Kan ik 1 doos niet plaatsen ...moet ik die dus terugsturen ...kost me dat geld ....waarschijnlijk 4 euro bij DPD
Ik vind dat niet echt netjes dat ik extea werk moet doen en dat me dat ook nog eens geld kost ....

Het staat ook niet in de opdracht vermeld dat het mij geld kost om de doos terug te sturen
Na telefonisch contact zegt dat vrouwtje ook nog zo mooi : als je meerdere PRO opdrachten hebt geaccepteerd dan verdien je toch genoeg.... Toen was ik helemaal niet blij..
Het was een kleine moeite geweest om dat bij de opdracht te vermelden lijkt me...

Zo weer genoeg gezeurd :) voor de rest mogen er meer opdrachten komen en zijn hier ook mensen die producten testen ? Dat doe ik nu ook :) echt leuk en gratis koffie , eten etc.
Het is niet specifiek vermeld, maar ik ga er toch vanuit dat aangezien je het bonnetje op de foto moet zetten je die kosten vergoed krijgt. Ik heb 82 van die pallets ontvangen voor 41 locaties, ik heb er al een aantal bezocht maar nog geen kunnen plaatsen..... Dus ik denk dat ik een flink aantal mag terugsturen. Maar dat doe ik uiteraard in 1 keer als ik alle winkels heb bezocht.
pi_169711151
Toch weer 15 piek verdiend deze week.
pi_169712050
Ik ga vrijdag wat Kruidvat opdrachten doen met extra vergoeding & reiskosten.
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2017 @ 23:49:09 #287
21636 Feestkabouter
pi_169713827
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het is niet specifiek vermeld, maar ik ga er toch vanuit dat aangezien je het bonnetje op de foto moet zetten je die kosten vergoed krijgt. Ik heb 82 van die pallets ontvangen voor 41 locaties, ik heb er al een aantal bezocht maar nog geen kunnen plaatsen..... Dus ik denk dat ik een flink aantal mag terugsturen. Maar dat doe ik uiteraard in 1 keer als ik alle winkels heb bezocht.
Ze hebben vanmiddag nog een e-mail gestuurd met een aantal punten, waaronder dit:
'Verzendkosten komen wel voor eigen rekening. De beloning is hoog genoeg om evengoed een mooie beloning te krijgen voor de opdracht.'

Nou no way over my dead body niet!

Ik heb ze maar even een e-mail terug gestuurd, je kunt altijd maar het beste gewoon meteen duidelijk zijn:

De eerste 5 punten van jullie e-mail zijn duidelijk, echter het 6e punt is volledig onacceptabel.
Jullie hebben een opdracht aangeboden in een bepaalde vorm en met een bepaalde beschrijving, en die opdracht heb ik geaccepteerd, en dan is het prima als er bepaalde kleine inhoudelijke details wijzigen, maar dat jullie mij het terugsturen van de pallets zelf willen laten betalen en me dat nu pas laten weten is ronduit onbeschoft. Jullie bieden een vergoeding die jullie blijkbaar hoog genoeg vinden om ook verzendkosten te kunnen betalen, en dat mogen jullie vinden, maar ik bepaal zelf op het moment van accepteren wat ik wel en niet acceptabel en hoog genoeg vind. Het is onbeschoft van jullie om achteraf voor mij te beslissen dat de verzendkosten er best vanaf kunnen.
Daarnaast heb ik op het moment van accepteren geen enkele informatie over de afmeting en gewicht van de pallets en dus geen enkele inschatting van de kosten van verzending, geen enkele inschatting van de kans dat ik pallets niet kan plaatsen, oftewel ik heb geen idee wat voor gok ik zou nemen.

Ik neem het nu uiteraard voor mezelf op, maar tegelijk vind ik dit in het algemeen naar alle Pro Spotters toe echt een smerige naaistreek. Ik vind daarom dat jullie je maar eens heel goed achter de oren moeten krabben hoe hier verder mee om te gaan.

Terug naar mijn 41 opdrachten: laat me donderdag voor 10 uur weten of dit foutje van jullie wordt rechtgezet, zo niet dan heb ik vanaf 10 uur betere dingen te doen en gaat al het materiaal naar de afvalscheiding. Op deze basis werk ik niet verder samen. Ik verdien graag 410 euro, maar dan alleen als ik me er ook prettig bij voel.

[ Bericht 45% gewijzigd door Feestkabouter op 23-03-2017 00:14:44 ]
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:51:12 #288
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169716325
Dat is een mooi en duidelijk mailtje feestkabouter en ik ben het er ook volledig mee eens !!
Ik ben dan ook zeker benieuwd hoe smartspotter hierop gaat reageren .... Als ze jou toch de verzendkosten vergoeden dan neem ik aan dat dat voor iedereen geldt .
Ik heb 1 doos hier staan en twijfel om die terug te sturen aangezien de doos van mij is en nergens staat aangegeven dat de inhoudt niet mjn eigendom is .

En het is inderdaad erg onbeschoft dit zo te doen en zeker met het "mooie" verhaal over de vergoeding

Trouwens is Roamler dood ? Hier in Apeldoorn zijn 0,0 opdrachten al 2 dagen ...
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 10:12:54 #289
21636 Feestkabouter
pi_169717573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:51 schreef Spottertje73 het volgende:
Dat is een mooi en duidelijk mailtje feestkabouter en ik ben het er ook volledig mee eens !!
Ik ben dan ook zeker benieuwd hoe smartspotter hierop gaat reageren .... Als ze jou toch de verzendkosten vergoeden dan neem ik aan dat dat voor iedereen geldt .
Ik heb 1 doos hier staan en twijfel om die terug te sturen aangezien de doos van mij is en nergens staat aangegeven dat de inhoudt niet mjn eigendom is .

En het is inderdaad erg onbeschoft dit zo te doen en zeker met het "mooie" verhaal over de vergoeding

Trouwens is Roamler dood ? Hier in Apeldoorn zijn 0,0 opdrachten al 2 dagen ...
Er komt straks denk ik een e-mail van ze. Nav mijn e-mail komt er een oplossing voor alle spotters.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:33:43 #290
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169718961
Ik gok dat er een mail uitgaat dat ze deze keer de retournering vergoeden maar dat het in de toekomst anders is en dat het er dan bij zal staan dat de retournering op kosten van de spotter is ...

Iets in die richting ....anders gaan ze zich goed in de vingers snijden met toekomstige PRO opdrachten .
pi_169719842
Wat is dat voor opdracht dan? Ben nog geen pro 😄

Kruidvat zie ik ook niet staan
pi_169719857
En dit is precies waarom ik die pro opdrachten niet doe. Veel te veel gedoe.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 12:37:21 #293
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169720093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:51 schreef Spottertje73 het volgende:
Dat is een mooi en duidelijk mailtje
Ik vind de toon van de mail echt enorm 'zum kotzen'. Dit had best wat genuanceerder gekund.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169720175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:37 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik vind de toon van de mail echt enorm 'zum kotzen'. Dit had best wat genuanceerder gekund.
Nuance :')

We zijn allemaal anonieme lopende geldfabriekjes voor Smartspotter he. Als niemand zo'n mail stuurt wordt het gekker en gekker.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 12:48:55 #295
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169720265
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:43 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nuance :')

We zijn allemaal anonieme lopende geldfabriekjes voor Smartspotter he. Als niemand zo'n mail stuurt wordt het gekker en gekker.
Je kunt het anders verwoorden natuurlijk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169721054
SS zal echt niet warm of koud worden van zo'n mail hoor. Hun maken nog steeds de beslissingen over de opdrachten en de vergoedingen.
pi_169723844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:48 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je kunt het anders verwoorden natuurlijk.
En dan?
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 16:05:08 #298
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169723862
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:03 schreef bamibij het volgende:

[..]

En dan?
Dan kom je als zender niet over als een of andere asociale gek. Maar gezien jij de mail niet hebt verzonden snap ik niet waar jij je druk om maakt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169725220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:05 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan kom je als zender niet over als een of andere asociale gek. Maar gezien jij de mail niet hebt verzonden snap ik niet waar jij je druk om maakt.
Omdat het me gaat om de mentaliteit van dat je niet zou mogen klagen of alleen zo netjes verbloemd mogelijk.

Overigens hoeft 'smerige naaistreek' van mij nu ook weer niet idd.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2017 17:24:39 ]
pi_169725350
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:05 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan kom je als zender niet over als een of andere asociale gek. Maar gezien jij de mail niet hebt verzonden snap ik niet waar jij je druk om maakt.
Ik erger me meer aan jou opmerking dat je er maar een mooi strikje om heen moet doen.

Zou hetzelfde sturen als ik er na het accepteren van de opdracht erachter zou komen dat het weleens geld zou kunnen gaan kosten. Zijn er wel 41 he.

Wil jou trouwens wel eens horen als je bijvoorbeeld een opdracht doet voor ¤ 10 en ze die in eens goedkeuren voor twee euro
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 17:56:55 #301
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169725780
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Omdat het me gaat om de mentaliteit van dat je niet zou mogen klagen of alleen zo netjes verbloemd mogelijk.

Overigens hoeft 'smerige naaistreek' van mij nu ook weer niet idd.
Dat bedoel ik ja.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:30 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ik erger me meer aan jou opmerking dat je er maar een mooi strikje om heen moet doen.

Zou hetzelfde sturen als ik er na het accepteren van de opdracht erachter zou komen dat het weleens geld zou kunnen gaan kosten. Zijn er wel 41 he.

Wil jou trouwens wel eens horen als je bijvoorbeeld een opdracht doet voor ¤ 10 en ze die in eens goedkeuren voor twee euro
Er hoeft geen strikje om en nogmaals ben jij niet degene die het gemaild heeft dus waar maak je je druk om, gewoon in normale taal duidelijk maken dat je dit ongelooflijk naar vindt kan ook.
Als hij nou te toonzetting anders zou doen en niet met dingen als "smerige naaistreek" gooit dan klinkt het al heel anders.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')