abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168045431
Op mijn monitor zitten soms speekselresten, op mijn toetsenbord zitten etensresten (van soms maanden geleden) en in mijn computer zit na verloop van tijd een hoop stof.

De speekselresten gaan een beetje moeilijk van mijn scherm af, dus pas ik wat bleek toe.
Mijn toetsenbord en muis doe ik in de wasmachine, die ik vervolgens aan zet en onderdeel van het programma maak ik centrifugeren op volle toeren zodat ze er een beetje droog uit komen.
Mijn computer doe ik open en zet ik onder de douche, een douche zo één keer paar jaar zorgt ervoor dat hij schoon wordt.

Heeft iemand nog meer schoonmaaksuggesties?
pi_168045455
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:56 schreef Telefoonvork het volgende:
Heeft iemand nog meer schoonmaaksuggesties?
pi_168045548
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:56 schreef Telefoonvork het volgende:
Op mijn monitor zitten soms speekselresten, op mijn toetsenbord zitten etensresten (van soms maanden geleden) en in mijn computer zit na verloop van tijd een hoop stof.

De speekselresten gaan een beetje moeilijk van mijn scherm af, dus pas ik wat bleek toe.
Mijn toetsenbord en muis doe ik in de wasmachine, die ik vervolgens aan zet en onderdeel van het programma maak ik centrifugeren op volle toeren zodat ze er een beetje droog uit komen.
Mijn computer doe ik open en zet ik onder de douche, een douche zo één keer paar jaar zorgt ervoor dat hij schoon wordt.

Heeft iemand nog meer schoonmaaksuggesties?
Tijd om op je zelf wat bleek toe te passen.
Niks interessants hier.
  woensdag 11 januari 2017 @ 01:23:33 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_168045591
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_168050411
wat erg handig is de toetsen los halen van het toetsenbord. kan het water er beter bij.
pi_168052056
brand spiritus over de computer gooien en dan de fik er in. :Y ^O^
Dat is ook DE manier om goed dvd's te branden. :Y
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_168068884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
brand spiritus over de computer gooien en dan de fik er in. :Y ^O^
Dat is ook DE manier om goed dvd's te branden. :Y
Wat een goed advies! Ik ga het meteen uit proberen!
pi_168071211
Alles nieuw kopen!
pi_168102098
Je moet elke dag alle onderdelen uit je PC halen en ze onder de douche doen. Vervolgens moet je ze er weer in stoppen.

quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef HeaN82 het volgende:
Alles nieuw kopen!
Dat is ook een optie, maar vergeet ze niet eerst te demonteren en te wassen. Je weet maar nooit wat die vieze mensen in de winkel er mee hebben gedaan.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 13:31:27 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')