Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens jou. Volgens mij is het vermogen op de Emmerlijn lager dan op andere lijnen en zijn er wel afwijkingen, waaronder detectieverbeteringen die er ooit zijn neergelegd aan de hand van SM'90/Railhopper.
Koffie automaten in de trein?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Werden die Douwe Egberts automaten in de trein vroeger niet ook geploft?
Dat was toch om de dienstregeling te halen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.
Of was het opgenomen vermogen gelijk en alleen het afgegeven vermogen hoger
Nee. Check de prorail netverklaring maar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het vermogen misschien niet al verhoogd? Omdat de NS al reed met de Super-V's daar, V's met extra vermogen.
Of was het opgenomen vermogen gelijk en alleen het afgegeven vermogen hoger
Ja, er moet nog ergens een foto zijn....quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Koffie automaten in de trein?
Maar DAT geeft niet. Aansluitingen met reserveringsplichtige treinen worden gewoon overgenomen. Ze wachten (in de regel) net zo lang als nodig is Gewoon omdat het alternatief (iedereen omboeken) nog veel meer gezeik geeft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:12 schreef b2py het volgende:
DB laat morgen ICE's langzamer rijden ivm sneeuw: https://www.bahn.de/p/vie(...)GESCHWINDIGKEIT_LZ01
Bijna niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:12 schreef b2py het volgende:
DB laat morgen ICE's langzamer rijden ivm sneeuw: https://www.bahn.de/p/vie(...)GESCHWINDIGKEIT_LZ01
NS & ProRail passen niet aan
Hmm, op nieuws.ns.nl stond dat ze niets deden. Maar goed, prima actie, ROD. (Kent u hem nog?)quote:
RUD?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Hmm, op nieuws.ns.nl stond dat ze niets deden. Maar goed, prima actie, ROD. (Kent u hem nog?)
Edit: dat nieuwsbericht op ns.nl is ook weer verdwenen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Koffie automaten in de trein?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:10 schreef FredvZ het volgende:
De vingerverfclub zit weer aan de knoppen om het verkeer bij Gouda te regelen... Volgens de borden moet de intercity naar Rotterdam binnen komen, er komt echter de sprinter naar Goverwelle voorrijden.
Nu willen ze de IC naar Utrecht en de sprinter naar Den Bosch tegelijk op spoor 3 zetten, waar de IC naar Leeuwarden al staat.
Ja.quote:
De afkorting is ROD ja, geen RUD. Geen idee hoe ze daarbij komenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Maar jij zei ROD. Dacht al dat je RUD bedoelde. Afko's jwz
Maar als het landelijk gebeurt is het wel LUD. Dus regionaal is het ook RUD. Tering, is echt ALLES te moeilijk voor die mensjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef b2py het volgende:
[..]
De afkorting is ROD ja, geen RUD. Geen idee hoe ze daarbij komen
Oh is dat echt? Wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als het landelijk gebeurt is het wel LUD. Dus regionaal is het ook RUD. Tering, is echt ALLES te moeilijk voor die mensjes?
Ik krijg de indruk dat hij het serieus meent ja, die blonde gup.quote:
Hahaha, ik moest gelijk denken aan god ipv gupquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij het serieus meent ja, die blonde gup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |