Ik hou het alleen bij Nederland wat betreft de street view quizquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef bork het volgende:
@PSM, jij weet dit misschien wel?
MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #47:Vliegensvlug verder.
Den Haagquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, Wijhe is fijn wou je zeggen
Ik sta echt tienduizend keer liever in Raalte dan in Wijhe. In Raalte is nog een snackbar. Koffie voor ¤1,20 <3quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, Wijhe is fijn wou je zeggen
Waarom rijden ze daar proefritten? Er zijn toch wel rustiger stukken spoor?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Wie dacht dat de NS niet meer op de Emmerlijn kwam heeft het volgens dit filmpje mis:
Er zal wel een rit gereden moeten worden als opleiding. "Waar zullen we eens heen gaan... Emmen zijn we al een tijd niet meer geweest, zullen we die kant maar op gaan?"quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom rijden ze daar proefritten? Er zijn toch wel rustiger stukken spoor?
Blijkbaar is er dus nog wel NS personeel met baanbekendheid voor dat traject
Volgens jou. Volgens mij is het vermogen op de Emmerlijn lager dan op andere lijnen en zijn er wel afwijkingen, waaronder detectieverbeteringen die er ooit zijn neergelegd aan de hand van SM'90/Railhopper.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij is het niet zo dat er op de Emmerlijn bepaalde zaken zitten die nergens anders zitten. Detectieproefritten worden immers tussen Driebergen en Ede gereden.
En daarom zou je in theorie een D-GTW er ook wel solo moeten kunnen laten rijden tussen Mariënberg en Hardenberg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens jou. Volgens mij is het vermogen op de Emmerlijn lager dan op andere lijnen en zijn er wel afwijkingen, waaronder detectieverbeteringen die er ooit zijn neergelegd aan de hand van SM'90/Railhopper.
En ALLE andere door reizigers die te laat instappen, conducteurs die moeten wachten op reizigers die te laat instappen, en machinisten die moeten wachten op conducteurs die moeten wachten op reizigers die te laat instappenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Rijdendetreinen waren er vorig jaar 3.024 storingen op het landelijke spoorwegnet.
18,8 procent hiervan werd veroorzaakt door een defecte trein en 12,1 procent door een seinstoring
https://www.rijdendetreinen.nl/statistieken/2016
Echt lelijk. Sorry.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef James1988 het volgende:
Dit is 'm dan, de nieuwe RER voor Parijs. De treinen worden gebouwd door Alstom en Bombardier, vanaf 2021 in dienst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.alstom.com/fr/(...)f-en-ile-de-france-/
Mag je vindenquote:
Ik vind 'm op zich best wel redelijk, maar die uitsparingen naast de deuren zijn echt te lelijk...quote:
Het zijn denk ik schuifdeuren die enkel zijwaarts openen. Dat heeft meer Transilien-materieel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik vind 'm op zich best wel redelijk, maar die uitsparingen naast de deuren zijn echt te lelijk...
Ja, zo kun je het ook zeggen. Maar de overstek van de kop wordt niet gecompenseerd door een baanruimer of zo, waardoor het een onevenwichtig geheel wordt. En het lijkt nog meer plastic dan een Flirt...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mag je vinden
Het is wel een kenmerkende kop.
Jezus Christus te paard.....quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef James1988 het volgende:
Dit is 'm dan, de nieuwe RER voor Parijs. De treinen worden gebouwd door Alstom en Bombardier, vanaf 2021 in dienst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.alstom.com/fr/(...)f-en-ile-de-france-/
Die halen het verstoringenblok meestal net nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ALLE andere door reizigers die te laat instappen, conducteurs die moeten wachten op reizigers die te laat instappen, en machinisten die moeten wachten op conducteurs die moeten wachten op reizigers die te laat instappen
zelfs als het verlopen zou zijn is het niet heel moeilijk om het opnieuw te krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Blijkbaar is er dus nog wel NS personeel met baanbekendheid voor dat traject
Het is maar een impressie hè, in het echt ziet hij er waarschijnlijk minder plasticachtig uit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zeggen. Maar de overstek van de kop wordt niet gecompenseerd door een baanruimer of zo, waardoor het een onevenwichtig geheel wordt. En het lijkt nog meer plastic dan een Flirt...
De gehele groei aan storingen is vrijwel gelijk aan de groei van het aantal defecte treinen..quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Rijdendetreinen waren er vorig jaar 3.024 storingen op het landelijke spoorwegnet.
18,8 procent hiervan werd veroorzaakt door een defecte trein en 12,1 procent door een seinstoring
https://www.rijdendetreinen.nl/statistieken/2016
Wat? Een percentage is relatief? Huh?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
De gehele groei aan storingen is vrijwel gelijk aan de groei van het aantal defecte treinen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |