Geen idee, maar ik was zelf ook benieuwd of er nog ergens langere stops zouden zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze het wel geloven als jij het zegt?
Maar die branden zo kut en die smaken nergens naar...quote:
Smaakt vast beter dan een chemokuurquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die branden zo kut en die smaken nergens naar...
Dat is voor vandaag toch? Oh, morgen. Ook goed.quote:
Nopequote:Op woensdag 11 januari 2017 03:12 schreef MTL het volgende:
Jemig, wat een tijdstip om te posten. Nachtdienst anybody?
Ze hadden zich verzameld in de OV Terminal, thv Catharijnetoren.quote:
Nou ja, als zelfs de VVMC het ietwat voorbarig vindt om te staken...quote:
Dat komt natuurlijk omdat er altijd alleen maar drugsverslaafden en ander uitschot in die treinen zit daar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:45 schreef dennistd het volgende:
de controleurs daar schijnen echte nazi's te zijn.
ik was zo van streek door deze opmerking dat ik de trein van 5:42 gepakt heb ipv 6:12quote:Op woensdag 11 januari 2017 03:12 schreef MTL het volgende:
Jemig, wat een tijdstip om te posten. Nachtdienst anybody?
Edit: nee Salatrel, jij telt niet mee vannacht. Alleen ff naar Leiden en met de taxi vanaf Hollands Spoor terug telt niet mee
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was zo van streek door deze opmerking dat ik de trein van 5:42 gepakt heb ipv 6:12
Mooi ding!quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef James1988 het volgende:
Dit is 'm dan, de nieuwe RER voor Parijs. De treinen worden gebouwd door Alstom en Bombardier, vanaf 2021 in dienst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.alstom.com/fr/(...)f-en-ile-de-france-/
Velen zijn gewoon aan het werk, als je niet in Utrecht was op het tijdstip van aanvang kon je dus ook niet mee doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat blijkt
Het is een huilbriefje, niks meer en niks minder. Is genoteerd. Aan het werk
130 meter trein. Zeker 2,5 meter aan beide kanten onbruikbaar door cabines, dus nog 125m over. Die dubbeldeks-stukken zijn niet langer dan 10 meter. Totaal dus 165m trein, van (standaard omgrenzingsprofiel) 3,15m breed. Dat maakt zo'n 520 m². Over de hele trein (inclusief zitplaatsen, rolstoelplaatsen, trappen e.d.) moeten er dus 3,58 mensen per m² gestopt worden. Lijkt me nogal heel erg krap...quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:57 schreef b2py het volgende:
1860 passagiers in 130 meter trein, goeiedag
Dus als je alle stoelen eruit sloopt kan het nèt an 1860 keer 100 kg is 186 ton. Kunnen ze dat dragen? ook die tussenvloeren van die dubbeldeks? (vast wel, trouwens )quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:42 schreef MTL het volgende:
Kan precies. Officiële norm voor het tellen van staanplaatsen is 4 personen per m2
die aftitelingquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Wie dacht dat de NS niet meer op de Emmerlijn kwam heeft het volgens dit filmpje mis:
Ik denk dat je de vloerlengte onderschatquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
130 meter trein. Zeker 2,5 meter aan beide kanten onbruikbaar door cabines, dus nog 125m over. Die dubbeldeks-stukken zijn niet langer dan 10 meter. Totaal dus 165m trein, van (standaard omgrenzingsprofiel) 3,15m breed. Dat maakt zo'n 520 m². Over de hele trein (inclusief zitplaatsen, rolstoelplaatsen, trappen e.d.) moeten er dus 3,58 mensen per m² gestopt worden. Lijkt me nogal heel erg krap...
Nederlandse norm, dus voor die kleine Fransen zal het wel op 8 per m2 liggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als je alle stoelen eruit sloopt kan het nèt an 1860 keer 100 kg is 186 ton. Kunnen ze dat dragen? ook die tussenvloeren van die dubbeldeks? (vast wel, trouwens )
Zeker weer zo'n ballenkrabbertje van 14quote:
ik denk een 50+'er die aandacht wilquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n ballenkrabbertje van 14
Er zijn per dubbeldeksdeel vijf vis-a-vis zitjes. Van rugleuning naar rugleuning is echt niet meer dan twee meter, eerder minder.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vloerlengte onderschat
Dat strookt niet met de gegeven verblijfstijdenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:43 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderin zitten dus meer stoelen dan bovenin, en er is flink wat ruimte voor staanplaatsen.
Als ik dat plaatje zo bekijk en de stoelen aan de andere kant van het gangpad er bij denk: wordt dat niet gewoon boven 2+3, en beneden 3+2? Dan heb je boven en beneden evenveel stoelen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:43 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderin zitten dus meer stoelen dan bovenin, en er is flink wat ruimte voor staanplaatsen.
Ik zou zeggen boven een 2+2 opstelling, en beneden een 2(+1 klap) aan de ene kant en staanplaatsen (evt. met klapzitjes in de langsrichting) aan de andere kant.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:16 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zo bekijk en de stoelen aan de andere kant van het gangpad er bij denk: wordt dat niet gewoon boven 2+3, en beneden 3+2? Dan heb je boven en beneden evenveel stoelen.
Raaltequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Trein opgeheven. Sta je daar in Raalte. Iets met een defect aan de deur. Trein vertrekt naar Zwolle. Onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |