abonnement Unibet Coolblue
pi_168055906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat heb jij dan Scrum? Ook verkouden?
En ik zou dat aanbod van Samz maar aannemen. Samen uitzieken is fijner dan alleen O+
Verkouden en grieperig, hoofdpijn enzo. Maar zit op dit moment in het ziekenhuis voor pa, wachten tot ie terug is van de operatie :). En morgen weer werken :P.
pi_168055977
Ik las vanmiddag nog dat de griep golf voorlopig ook nog niet voorbij is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168056217
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Verkouden en grieperig, hoofdpijn enzo. Maar zit op dit moment in het ziekenhuis voor pa, wachten tot ie terug is van de operatie :). En morgen weer werken :P.
Dat is ook besmettelijk zeker. Mijn pa ook gisteren.
Sterkte, hoop dat alles goed gaat met hem :*
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:39:50 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168056257
Hier spierpijn, doodmoe en slap :'). Maar dat zegt niks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168056623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook besmettelijk zeker. Mijn pa ook gisteren.
Sterkte, hoop dat alles goed gaat met hem :*
Ben al lang blij dat ik niet in zn plaats hoef :P. Wat had je pa dan? Bij mijne stukje schedel uit zn hoofd naar kaak verplaatst.
pi_168056750
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben al lang blij dat ik niet in zn plaats hoef :P. Wat had je pa dan? Bij mijne stukje schedel uit zn hoofd naar kaak verplaatst.
Wow, dat is nogal wat zeg :o Heftig!

Die is met schaatsen op de ijsbaan van Biddinghuizen voorovergeklapt en zo zijn elleboog gebroken. Meerdere breuken. Is nu met pennetjes en draadjes aan elkaar gezet.
pi_168057126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wow, dat is nogal wat zeg :o Heftig!

Die is met schaatsen op de ijsbaan van Biddinghuizen voorovergeklapt en zo zijn elleboog gebroken. Meerdere breuken. Is nu met pennetjes en draadjes aan elkaar gezet.
Auw, dat klinkt bijzonder pijnlijk :{
pi_168057221
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Auw, dat klinkt bijzonder pijnlijk :{
Hij heeft zoveel pijn echt niet normaal. En heeft nog 10 dgn moeten wachten op de operatie omdat de zwelling eerst moest minderen. Dus gips er omheen en aan de morfine maar zelfs dat hielp niet echt omdat hij natuurlijk rondliep met die gecompliceerde breuk + een los stukje ellepijp.
Hopelijk gaat het vanaf nu beter, maar vandaag was het nog niks :N

En, is je vader al terug van de OK?
pi_168057283
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ook nieuw voor mij maar inderdaad handig om te weten aangezien ik van een bepaalde user helemaal verrot gescholden ben via DM. Misschien toch maar eens doorsturen dan.
Ow dan had ik die dm dus naar de verkeerde gestuurd. Sorry :D
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:55:56 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168061189
Mijn huidige knutselprojectje:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168061721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn huidige knutselprojectje:
Wat gaaf! Knap van je ^O^
pi_168061743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn huidige knutselprojectje:
Tof! :)
Heb je ook een einddoel voor dit project?

Dacht eerst even dat het tekst ging weer geven door extra hard te draaien en op het goede moment het goede lichtje aan.

Kom even niet op de naam van hoe dat werkelijk heet.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168061840
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:43:37 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168062729
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Tof! :)
Heb je ook een einddoel voor dit project?

Dacht eerst even dat het tekst ging weer geven door extra hard te draaien en op het goede moment het goede lichtje aan.

Kom even niet op de naam van hoe dat werkelijk heet.
Thx :) Dit is de middelste ring van wat een volledige bol moet worden. Het heeft niet direct een praktisch nut (hoewel een collega wel een leuk idee daarvoor heeft) maar is meer als gadget bedoeld. Het moet vooral mooi worden :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168063330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft zoveel pijn echt niet normaal. En heeft nog 10 dgn moeten wachten op de operatie omdat de zwelling eerst moest minderen. Dus gips er omheen en aan de morfine maar zelfs dat hielp niet echt omdat hij natuurlijk rondliep met die gecompliceerde breuk + een los stukje ellepijp.
Hopelijk gaat het vanaf nu beter, maar vandaag was het nog niks :N

En, is je vader al terug van de OK?
Bah, dat klinkt als niet fijn ;(. Nog nooit iets gebroken gelukkig, dus geen idee van hoeveel pijn dat doet.

Pa was rond je post zijn tijd terug van de OK :). Alles was prima gegaan, morgen mag ie alweer naar huis, maar herstel kan wel een tijd duren.. eten duurt nog een tijdje voor dat mag enzo :).
pi_168063542
Goedenavond trouwens, en voor de mensen die gaan slapen welterusten alvast ;)
pi_168063586
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bah, dat klinkt als niet fijn ;(. Nog nooit iets gebroken gelukkig, dus geen idee van hoeveel pijn dat doet.

Pa was rond je post zijn tijd terug van de OK :). Alles was prima gegaan, morgen mag ie alweer naar huis, maar herstel kan wel een tijd duren.. eten duurt nog een tijdje voor dat mag enzo :).
Oh gelukkig maar. Morgen alweer naar huis. Wat gaat dat snel tegenwoordig he?Heeft je vader veel pijn? Hoe krijgt hij voedsel? Sondevoeding?

Mijn vader moest eigenlijk nog een nachtje blijven maar wilde zo graag naar huis dat we hem maar opgehaald hebben vanmiddag. Morfine voor 4 dgn en hopen dat het snel minder pijnlijk gaat worden.
pi_168063768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar. Morgen alweer naar huis. Wat gaat dat snel tegenwoordig he?Heeft je vader veel pijn? Hoe krijgt hij voedsel? Sondevoeding?

Mijn vader moest eigenlijk nog een nachtje blijven maar wilde zo graag naar huis dat we hem maar opgehaald hebben vanmiddag. Morfine voor 4 dgn en hopen dat het snel minder pijnlijk gaat worden.
Vloeibaar voedsel, geen idee of dat sondevoeding is :P. Maar morgen pas. En wel sneu, hij zat toen hij weer bij was zich de hele tijd te verheugen dat ze langs kwamen met koffie, ik zei nog.. denk niet dat dat mag! En ja hoor, mocht niet :'). Haha, hem zelden zo teleurgesteld gezien. En hij was vrij wappie van de morfine ook, dat was wel lachen. "Is het hier nou zo mistig of ligt dat aan mij?" _O-

Hopelijk gaat het met je vaders pijn dan inderdaad snel minder. Morfine moet wel helpen dan :)
pi_168063987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vloeibaar voedsel, geen idee of dat sondevoeding is :P. Maar morgen pas. En wel sneu, hij zat toen hij weer bij was zich de hele tijd te verheugen dat ze langs kwamen met koffie, ik zei nog.. denk niet dat dat mag! En ja hoor, mocht niet :'). Haha, hem zelden zo teleurgesteld gezien. En hij was vrij wappie van de morfine ook, dat was wel lachen. "Is het hier nou zo mistig of ligt dat aan mij?" _O-

Hopelijk gaat het met je vaders pijn dan inderdaad snel minder. Morfine moet wel helpen dan :)
Allebei onze vaders zijn nu high. Gek idee he _O-
pi_168064054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Allebei onze vaders zijn nu high. Gek idee he _O-
:D. Zet ze in een kamer met z'n tweeën, en maar kijken. Denk dat je de grootste lol hebt dan _O-
pi_168064187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D. Zet ze in een kamer met z'n tweeën, en maar kijken. Denk dat je de grootste lol hebt dan _O-
Denk het ook! _O-
pi_168067236
Is het verkeerd dat het kwijl me uit de mond loopt bij het denken aan bier of tieten? ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168067309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Divje het volgende:
Is het verkeerd dat het kwijl me uit de mond loopt bij het denken aan bier of tieten? ;(
Nee hoor.
pi_168067347
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ow *O*

Dacht al dat ik aan piemels moest gaan denken.. Scheelt weer. O+ Lav to the rescue *;
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168067551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Divje het volgende:
Is het verkeerd dat het kwijl me uit de mond loopt bij het denken aan bier of tieten? ;(
Wat gebeurt er dan als je denkt aan bier én tieten? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')