abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 januari 2017 @ 06:02:16 #1
464224 Mcfc
Superbia in praelia
pi_168022135
Hoi allemaal,
Ik ben een gozer met een ongelooflijke voet fetisj ( ja er zijn echt mensen die dit hebben ik hoef hier dus geen negatieve reacties over te horen daarom start ik dit topic niet ).
Nu heb ik de volgende vraag aan de mensen die deze gevoelens met mij delen:
Wat doen jullie zelf graag, en wat laten jullie graag doen bij jullie om dit in de seks te betrekken ?
Ik zal zelf beginnen om het zo eerlijk te maken dat niet alleen jullie antwoord geven en ik mee kijk :p
Mijn vriendin heeft enigszins begrip voor mijn gevoelens maar ze doet er verder weinig mee en voelt er zelf ook niet veel bij (wat ik ook wel begrijp).
Wat ik gelukkig wel mag doen is haar voetjes likken masseren en op haar tenen sabbelen, en wat ik stiekem doe is als ze schoenen heeft aangehad ga ik daar als ze onder de douche staat stiekem aan ruiken.
Wat ik van haar verwacht is eigenlijk dat ze mijn lul lekker masseert net haar voetjes (bloot of met een naaldhak aan maakt niet uit) en dat ze me af en toe een lekkere "footjob" geeft verder mag ze ook wel eens haar voet gewoon vol in me gezicht duwen omdat haar tenen gesabbelt moeten worden. En ja ik ben een weirdo dat weet ik ;)
Wat zijn jullie verwachtingen ik hoor het graag, en als jullie nog tips hebben hoe ik hier zelf mee om moet gaan hoor ik het graag. Uiteraard als je dingen weet die ik nog eens moet proberen lees ik dat ook net zo graag!!
Thnx allemaal.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 06:42:00 #2
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168022366
ik heb zelf geen voet fetisj. dus ik weet het niet.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168022747
Ik heb geen voetfetisj maar ik ben niet vies van voeten. Tenen zuigen tijdens de seks, lekker. Ook voeten verdienen kusjes. Of een goede voetmassage uitdelen. Allemaal mooi
  dinsdag 10 januari 2017 @ 07:59:04 #4
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168022770
Ik neem aan dat ook als je er niets mee hebt (en geen tiener meer bent) dat je in een relalatie iets als een footjob gewoon doet als je daar de ander een plezier mee doet.
Zolang dat maar niet het enige is waar de andere op geilt...

Verder is het niet mijn fetisj of die van mijn partner dus het er zelf bij betrekken doe ik niet :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168023597
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 06:02 schreef Mcfc het volgende:
en wat ik stiekem doe is als ze schoenen heeft aangehad ga ik daar als ze onder de douche staat stiekem aan ruiken.
De rest van de OP kan ik nog in komen. Als dat je ding is. Maar dit... :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:25:47 #6
464224 Mcfc
Superbia in praelia
pi_168024390
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
Ik neem aan dat ook als je er niets mee hebt (en geen tiener meer bent) dat je in een relalatie iets als een footjob gewoon doet als je daar de ander een plezier mee doet.
Zolang dat maar niet het enige is waar de andere op geilt...

Verder is het niet mijn fetisj of die van mijn partner dus het er zelf bij betrekken doe ik niet :)
We zijn allebei geen tiener meer dus die aanname klopt helemaal ;) ben ook op pas latere leeftijd achter gekomen deze gevoelens te hebben ( sinds mijn huidige partner eigenlijk ).
Het is ook zeker niet het enige waar ik op geil maar zeker wel 1 van de voornaamste.
Helaas ziet mijn partner het niet als zo danig dat ze mij er een plezier mee doet zij is van mening dat het voor ons allebei goed moet voelen.
Ik begrijp haar wel maar het doet ook wel een beetje pijn.
Dus die footjob krijg ik eigenlijk nooit :(
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:26:56 #7
464224 Mcfc
Superbia in praelia
pi_168024409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

De rest van de OP kan ik nog in komen. Als dat je ding is. Maar dit... :P
Hahaha ik snap je reactie had het lange tijd ook niet achter mezelf gezocht maar het is nu eenmaal zo en kan er weinig aan doen. :p
pi_168032438
Zou je vriendin het erg vinden mocht je een footjob van een ander krijgen? Dat zou toch een mooie tussenoplossing zijn?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:37:11 #9
464224 Mcfc
Superbia in praelia
pi_168032872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
Zou je vriendin het erg vinden mocht je een footjob van een ander krijgen? Dat zou toch een mooie tussenoplossing zijn?
Hoezo ken jij een mooie meid van 25 die dat graag en goed doet ? ;)

Maar alle gekheid op een stokje, dat zit niet in me om me seksueel te laten verwennnen door een ander.
Ondanks dat het heel spannend klinkt en ik er echt wel eens over gedacht heb, weet ik toch diep van binnen dat ik me daar niet goed bij zou voelen.
Heb jij persoonlijk wel eens ervaringen gehad met een footjob of andere voet fetisj handelingen en zo ja welke?
Wat zou je mij nog eens kunnen adviseren? Want ik heb na het starten van dit topic wel besloten eens een praatje met vrouwlief te gaan maken ;)
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 21:52:28 #10
441859 crew  Lenny77
pi_168040737
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:37 schreef Mcfc het volgende:

[..]

Hoezo ken jij een mooie meid van 25 die dat graag en goed doet ? ;)

Maar alle gekheid op een stokje, dat zit niet in me om me seksueel te laten verwennnen door een ander.
Ondanks dat het heel spannend klinkt en ik er echt wel eens over gedacht heb, weet ik toch diep van binnen dat ik me daar niet goed bij zou voelen.
Heb jij persoonlijk wel eens ervaringen gehad met een footjob of andere voet fetisj handelingen en zo ja welke?
Wat zou je mij nog eens kunnen adviseren? Want ik heb na het starten van dit topic wel besloten eens een praatje met vrouwlief te gaan maken ;)
Dus als het 25 is dan kan het wel ;-)

Nouja adviseren... Het is uiteindelijk toch wat jij lekker vindt hé. Daar kan niemand anders advies over geven.
En het is zeker goed dat je het erover wil hebben met je vriendin maar als ze natuurlijk echt niet wil dan stopt het hé. Een fetisj is sowieso al een complex iets ..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 11 januari 2017 @ 05:27:19 #11
464224 Mcfc
Superbia in praelia
pi_168046068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus als het 25 is dan kan het wel ;-)

Nouja adviseren... Het is uiteindelijk toch wat jij lekker vindt hé. Daar kan niemand anders advies over geven.
En het is zeker goed dat je het erover wil hebben met je vriendin maar als ze natuurlijk echt niet wil dan stopt het hé. Een fetisj is sowieso al een complex iets ..
Nou vooruit 24 mag ook ;) hahahaha

Ja adviseren bedoel ik meer in de zin van dingen die je misschien zelf eens hebt ervaren en waarvan jij denkt dat zijn dingen die ik ook eens moet proberen.

Heb gisteren avond een heel lang en fijn gesprek gehad en daar is gelukkig een positief iets uit gekomen dus ik heb goede hoop :)

Maar dit was eigenlijk niet de reden dat ik dit topic opende om alleen over mezelf te praten.
Ik ben namelijk super geïnteresseerd naar de ervaringen van anderen en hoe zij hiermee omgaan dus ik hoop dat jij of een ander me nog het 1 en ander kan vertellen. Ben gewoon zeer nieuwsgierig;)
pi_168077473
Denk dat je beter toegang tot het keldertje kan vragen, wat hier uitgelegd staat.

Denk dat daar wat meer mensen zijn die erover willen praten.
pi_168107896
Ik heb geen voet fetisj. Wel is het zo als iets mooi is aan een vrouw ik het ook aandacht geef. Mijn laatste ex had mooie voetjes, dus dat verdiende aandacht. Maar meestal vind ik voeten niet zo bijzonder, een uitzondering dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 16:20:15 #14
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_168469241
Heb ook een voetfetish, maar dat is selectief...
Mooie vrouw, met gelakte teentjes... Altijd doen! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')