abonnement Unibet Coolblue
pi_168020332
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:54 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]


[..]

Begrijp ik, maar ik denk dan als je iets doet wat jou voldoening geeft dan hou jij het echt veel langer vol daarin.
Maar dat is het probleem. Ik geef nergens een neuk om, niks interesseert me of vind ik boeiend. Ik studeer ook alleen maar omdat het een papiertje is dat mijn denkniveau aangeeft. De hele opleiding kan me gejat worden. Ik weet niet wat ik wil worden man, jah rijk met lekkere bitches om me heen. Maar hoe kom ik aan die money, ik wil er niks voor doen.
pi_168020347
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:58 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem. Ik geef nergens een neuk om, niks interesseert me of vind ik boeiend. Ik studeer ook alleen maar omdat het een papiertje is dat mijn denkniveau aangeeft. De hele opleiding kan me gejat worden. Ik weet niet wat ik wil worden man, jah rijk met lekkere bitches om me heen. Maar hoe kom ik aan die money, ik wil er niks voor doen.
Ja dat blijft altijd moeilijk te beantwoorden. Ik kan je misschien als tip geven ga verschillende activiteiten ondernemen zowel alleen als met vrienden liever alleen dan doe je het voor jezelf namelijk.
pi_168020349
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef No_comprende het volgende:

[..]

Vieze uitkeringstrekker.
Haha iemand die niet werkt om te leven maar die leeft om te werken gespot.
Jouw moeder verdient jouw centen door op haar rug te liggen ah mattie
pi_168020418
La_moustache

Wat studeer je?
pi_168020430
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Werkgevers zijn verplicht mee te werken als je parttime wil werken dus zelfs bij je huidige werkgever zou je het aan kunnen kaarten.
?

als je ziek ben ofzo
pi_168020448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef papierentijdschrift het volgende:
La_moustache

Wat studeer je?
Logistiek Economie Hbo