abonnement Unibet Coolblue
pi_168020332
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:54 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]


[..]

Begrijp ik, maar ik denk dan als je iets doet wat jou voldoening geeft dan hou jij het echt veel langer vol daarin.
Maar dat is het probleem. Ik geef nergens een neuk om, niks interesseert me of vind ik boeiend. Ik studeer ook alleen maar omdat het een papiertje is dat mijn denkniveau aangeeft. De hele opleiding kan me gejat worden. Ik weet niet wat ik wil worden man, jah rijk met lekkere bitches om me heen. Maar hoe kom ik aan die money, ik wil er niks voor doen.
pi_168020347
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:58 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem. Ik geef nergens een neuk om, niks interesseert me of vind ik boeiend. Ik studeer ook alleen maar omdat het een papiertje is dat mijn denkniveau aangeeft. De hele opleiding kan me gejat worden. Ik weet niet wat ik wil worden man, jah rijk met lekkere bitches om me heen. Maar hoe kom ik aan die money, ik wil er niks voor doen.
Ja dat blijft altijd moeilijk te beantwoorden. Ik kan je misschien als tip geven ga verschillende activiteiten ondernemen zowel alleen als met vrienden liever alleen dan doe je het voor jezelf namelijk.
pi_168020349
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef No_comprende het volgende:

[..]

Vieze uitkeringstrekker.
Haha iemand die niet werkt om te leven maar die leeft om te werken gespot.
Jouw moeder verdient jouw centen door op haar rug te liggen ah mattie
pi_168020418
La_moustache

Wat studeer je?
pi_168020430
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Werkgevers zijn verplicht mee te werken als je parttime wil werken dus zelfs bij je huidige werkgever zou je het aan kunnen kaarten.
?

als je ziek ben ofzo
pi_168020448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef papierentijdschrift het volgende:
La_moustache

Wat studeer je?
Logistiek Economie Hbo
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:06:25 #32
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_168020458
TS is een wannabe bananenkind met pauper leven :')
pi_168020468
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:05 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Logistiek Economie Hbo
Het logistieke gedeelte moet toch aardig leuk zijn maar ja dat vind ik dan weer.
pi_168020476
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:54 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

[..]

Begrijp ik, maar ik denk dan als je iets doet wat jou voldoening geeft dan hou jij het echt veel langer vol daarin.
niet als er alleen slecht betaald werk is
pi_168020482
Marokkaan gespot
pi_168020485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:06 schreef bijstandboy het volgende:
TS is een wannabe bananenkind met pauper leven :')
Help mij effe mijn woordenboek te upgraden, banenenkind? Dafuq.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:07:46 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_168020486
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Als ik het mag invullen denk ik dat hem het volgende dwars zit. Hij heeft een andere kijk op het leven waarin werk en zwaar werk als beloning gezien moet worden in plaats ervan tegen op te zien wat ik doe en hij keurt dat niet goed. Voor zover probeer ik er wat van te maken. Het kan natuurlijk ook volledig iets anders zijn.
Dat is geconditioneerd gedrag. Het is best weleens leuk om hard te werken maar dat is iets anders dan dag in dag uit niet de baas over je eigen tijd te zijn.
Je leven kan zo afgelopen zijn. Een reden om zo nu en dan na te denken of je er achter staat hoe je, je tijd besteed.
pi_168020494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

niet als er alleen slecht betaald werk is
Maar dat is er nu niet voor mij dan.
pi_168020497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:07 schreef kzomba het volgende:
Marokkaan gespot
Probeer nog eens.
pi_168020499
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:58 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem. Ik geef nergens een neuk om, niks interesseert me of vind ik boeiend. Ik studeer ook alleen maar omdat het een papiertje is dat mijn denkniveau aangeeft. De hele opleiding kan me gejat worden. Ik weet niet wat ik wil worden man, jah rijk met lekkere bitches om me heen. Maar hoe kom ik aan die money, ik wil er niks voor doen.
onze aap voorouders lachen ons uit in hun graf
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:09:29 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_168020512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:04 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

?

als je ziek ben ofzo
Google maar even op "recht op deeltijd werk"
pi_168020517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:06 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Het logistieke gedeelte moet toch aardig leuk zijn maar ja dat vind ik dan weer.
Mwah, heb het gekozen omdat het een brede richting is dus ook wel vraag naar werk. Niet om logistiek zelf ofzo, opleiding zelf is ook een beetje mweeh. Struggles man maarjah, moet later toch brood op de plank komen.
pi_168020554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat is geconditioneerd gedrag. Het is best weleens leuk om hard te werken maar dat is iets anders dan dag in dag uit niet de baas over je eigen tijd te zijn.
Je leven kan zo afgelopen zijn. Een reden om zo nu en dan na te denken of je er achter staat hoe je, je tijd besteed.
Nou dat is wat ik nu probeer te veranderen want '' dag in dag uit niet de baas over je eigen tijd te zijn.'' Is knap vervelend. Ik ben elke dag wel een 1 uur aan reistijd kwijt heen + terug en tijdens het rijden naar adressen kost ook zeeën van tijd als je al de werkdagen optelt.
pi_168020566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:08 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Maar dat is er nu niet voor mij dan.
haal jij voldoening uit verhuizen?? nee dat is juist de klacht... mana man ken je jezelf wel
pi_168020580
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:09 schreef the-eye het volgende:

[..]

Google maar even op "recht op deeltijd werk"
nee geen zin

vertel maar je bent toch hier
pi_168020581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:13 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

haal jij voldoening uit verhuizen?? nee dat is juist de klacht... mana man ken je jezelf wel
Nee ik haal geen voldoening uit het verhuizen.
pi_168020595
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:14 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Nee ik haal geen voldoening uit het verhuizen.
ja dus leuk werk is ook kansloos want bestaat niet.. ja of slecht betaald woon je in achterwijk stinkt naar pis... dat jou jij niet vol niet irreaslistische beelden komen aub
pi_168020627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

ja dus leuk werk is ook kansloos want bestaat niet.. ja of slecht betaald woon je in achterwijk stinkt naar pis... dat jou jij niet vol niet irreaslistische beelden komen aub
Leuk en werk met veel voldoening is kansloos ja dat bestaat niet het zijn meer momenten. Je laatste zin snap ik niet.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:18:16 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_168020634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:14 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

nee geen zin

vertel maar je bent toch hier
Recht op deeltijd werk

Wist u dat er een wettelijk recht bestaat om korter of langer te gaan werken?

Volgens het recht op aanpassing van de arbeidsduur móet uw werkgever een verzoek tot vermindering of uitbreiding van de arbeidsduur inwilligen, tenzij dit om zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen niet van hem of haar kan worden verwacht. Zwaarwegende bedrijfsbelangen kunnen zijn: ernstige problemen bij het inroosteren van medewerkers en/of veiligheidsproblemen. Indien uw werkgever het verzoek voor deeltijd werk weigert, dan dient dit schriftelijk met opgaaf van reden te gebeuren.

Enkele bijzonderheden met betrekking tot het recht op aanpassing van de arbeidsduur:

Het recht op aanpassing van de arbeidsduur is bestemd voor werknemers en ambtenaren die minstens een jaar in dienst zijn. Werkgevers met minder dan 10 werknemers zijn uitgezonderd van de wet.
U mag een keer per twee jaar aanpassing van uw arbeidsduur vragen.
U moet uw wens tenminste 4 maanden voor de beoogde ingangsdatum kenbaar maken. Als uw werkgever niet uiterlijk een maand voor de beoogde ingangsdatum een beslissing heeft genomen, wordt de arbeidsduur aangepast overeenkomstig uw verzoek.
De vermindering of uitbreiding van de arbeidsduur vindt plaats binnen de eigen functie. Gaat het om een andere functie, dan geldt de gebruikelijke interne sollicitatieprocedure.
De werkgever is verplicht om het verzoek in te willigen voor wat betreft de datum van ingang en het aantal uren, tenzij zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zich daartegen verzetten. Voor wat betreft de spreiding van de uren heeft de werkgever meer beslissingsruimte. Als hoofdregel moet de werkgever weliswaar de spreiding vaststellen overeenkomstig de wensen van de werknemer, maar hij/zij kan daarvan afwijken als men daarbij een zodanig belang heeft dat de wens van de werknemer daarvoor naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid moet wijken. De strenge eis van "zwaarwegend bedrijfsbelang" geldt hier dus niet.

Om u als werknemer te beschermen is in de wet bepaald dat de werkgever de arbeidsverhouding met een werknemer niet kan beëindigen vanwege het feit dat de werknemer om aanpassing van de arbeidsduur heeft verzocht.

CAO regeling
Wilt u gebruik maken van het recht op aanpassing van de arbeidsduur, kijk dan ook goed naar uw CAO regeling:

Van het recht op UITBREIDING van de arbeidsduur kan worden afgeweken bij CAO. Als er geen CAO is, kan de werkgever door een besluit van de ondernemingsraad of personeelsvertegenwoordiging afwijken van de wet.
Van het recht op VERMINDERING van de arbeidsduur kan niet ten nadele van de werknemer worden afgeweken. De werkgever moet het verzoek van de werknemer honoreren, tenzij er zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zijn.

Bron: FNV site
pi_168020644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:17 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Bieden ze dat kontneuken in Mekka ook aan via sunweb? :')
Je saboteert mijn topic hou daar eens mee op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')