abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168018253
De overheid luistert onze gedachtes af, als we een bedreiging worden voor de overheid kunnen ze ons heel makkelijk uitschakelen of ziek laten worden zonder dat er enige verdachtmaking van moord is.

Zoveel mensen met kanker zijn door de overheid als bedreiging gescout maar de kanker heeft de overheid aan deze mensen gegeven.

We moeten wakker worden mensen! sta op tegen onrecht! onze broeders die maandenlang in tentjes allerlei pleinen in heel Europa bezette destijds wisten wat er werkelijk gaande was.

Occupy!!

Wakker worden mensen!! we zijn allemaal gechipt!! we worden allemaal gevolgd onze gedachten worden afgeluisterd, de AIVD is niks vergeleken met de werkelijke boosdoeners die in geheime achterkamertjes in opdracht van Bilderberg in het ziekenhuis allerlei experimenten met mensen uithalen.

Mensen!! sta op tegen dit onrecht! en verenig u!! wij willen niet meer gebrainwasht worden!!!

Maak een vuist en sta op voor je rechten!! laten we gehele politieke systemen en corruptie omver werpen!! laten we de machthebbers van hun tronen stoten!! wij gaan al het geld verdelen en allen in weelde leven!!!

Vecht terug mensen!! word wakker!!
pi_168018306
ik heb een paprikachip en jij TS?
pi_168018509
BMW is een deur verderop.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 9 januari 2017 @ 23:10:35 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_168018972
Het is nu inderdaad onzin. Maar ik zie zoiets in de toekomst wel gebeuren. Hopelijk ben ik dan al dood.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 9 januari 2017 @ 23:24:00 #5
40150 Manke
'tis but a scratch
  dinsdag 10 januari 2017 @ 16:56:44 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168032056
Er zit ook een chip in je paspoort. Deze kan je vernietigen door je paspoort in de magnetron te stoppen.

Voor de zekerheid raad ik je aan je hoofd 5 minuten in de magnetron te stoppen op 800 watt, zodat de gedachte chip vernietigd wordt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168032127
Mijn oma had ook kanker. Vraag me af wat zij vroeger allemaal uitgevreten heeft.
pi_168032969
Je moeder de vieze hoer werd gechipt door de overheid ja
pi_168034284
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:42 schreef Fushia2 het volgende:
Je moeder de vieze hoer werd gechipt door de overheid ja
jouw moeder maakte vannacht ook een uitgewoonde indruk.
pi_168335314
juist
pi_168360211
I AM LES CUTE US OF BJÖRK, LOWER YOUR PANTS AND PREPARE TO BE ASS-STIMULATED. RESISTANCE IS, AND ALWAYS HAS BEEN, FERTILE.

Ehhh... sorry, de chip in mijn hoofd... ASS-STIMULATED... heeft geloof... CUTE... ik een bug. Hij zorgt er... RESISTANCE... geloof ik voor dat... FERTILE... mijn communicatie niet... PANTS... helemaal zuiver verloopt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')