abonnement Unibet Coolblue
pi_170208186
Wat betreft de Amerikaanse vrijwilliger Cody Oser, ook Boquete is enorm geschrokken:

Quote:

"Does anybody know anything aobut this? This young dude was working in a Ngobe Bugle Comarca, but where? I cant find the information yet.......Another murder? Was it here in Chiriqui? Was it close to Boquete? Do we have a serial killer in or around Boquete? How many times now has this happened? And what has been the outcome? Nobody caught, nobody in jail except the gringo nutcase WildBill who was caught by the NIca military after he passed untouched all the way thru milksop Costa Rica..........Glen, Do you have any information on this one?"

http://boquete.ning.com/f(...)rp-worker-found-dead

[ Bericht 0% gewijzigd door gynaika op 14-04-2017 08:14:26 ]
pi_170211002
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De overigen waren compleet zwart, zegt men.

Dat werd idd gezegd door de ouders op TV.

Dit zegt Kryt over die "zwarte" foto's:
1. Many of these photos were thought to have been taken in complete darkness, but enhancements made by forensic experts consulted in the course of this investigation have revealed previously unknown landscape features hidden within some of the images.
M.a.w. : het NFI heeft die foto’s niet “aan de praat” kunnen krijgen? Alleen die 3-4 foto’s die we op TV hebben gezien? En het lukt Kryt&co wel om ze aan de praat te krijgen? Ammehoela.

2. A handful of these so-called “night pictures” were released to the press shortly after the backpack was discovered. Taken out of order and with no context, the publicly released photos fueled more conspiracy theories and even supernatural explanations for the tragedy.
Met welk doel doet het NFI alsof die overige foto's geen beelden konden opleveren?

3. When reviewed chronologically, by time stamp, the “night pictures” turn out to reveal a strange but definite pattern—with most of the images being carefully grouped by content.

4. A dozen or more long-range (quasi-dark) images show a rock outcropping, tree formations, and even individually identifiable plants. Then the shooter’s position changes, and we see one or more close-up, well-lit images. Afterward, the camera moves slightly and the pattern is repeated, with the exact same unique landscape features shot again from a different angle, followed by more close-up shots

5. Vervolgens plaatst Kryt die ene foto met papier en spiegeltje op de rots.

Is het heus dat het onze jongens van het NFI niet is gelukt om die zwarte foto's te ontcijferen? Als er niets te verbergen valt en er zou sprake zijn van een onschuldig ongeluk, waarom die foto's niet gewoon vrijgeven? Er valt immers toch niets te verbergen?

Welk bewijs is er eigenlijk dat Kris en/of Lisanne de auteurs zijn van die foto's?
pi_170211064
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij wilt er iets in zien, dat is je goed recht. Ik zie hier met alle gegevens echt niets in.

Ik neem het niet klakkeloos over, het is voor mij aannemelijk dat er tenminste één gevallen is.

Waarom zouden ze dat voor de lol doen? Om kwart voor vijf hebben ze het noodnummer gebeld. Ik denk dat vanaf dat moment de lol er al flink vanaf was.
Graag nodig ik je uit om mij uit leggen wat -volgens jou- die meiden
1. middernacht
2. 8 dagen ná hun verdwijning
3. te zoeken hadden op die gevaarlijke kabelbrug.

Ik ben oprecht benieuwd :)
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:33:42 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170211095
Inderdaad Rapa,

3-4 nachtfoto's waarom wat te zien zou zijn.

twee van die rotsen die naasten elkaar gelegd doorlopen.
foto van de tak met de rode zakjes
foto van het stuifmeel in de lucht

en toen ineens in december:
de foto van de rode haren

en afgelopen jaar imo de meest heftige, de foto met de spiegel en het sos teken. WTF, waar komt die ineens vandaan... ja, uit de hoed van Kryt. Uit Panama.
pi_170211147

Silvia Grosso: Ik ben door het gerechtshof van Turijn aangesteld als openbare aanklager in de verdwijning van de heer Cristiano Zeviani.

Interviewer: Volgens mediaberichten zouden de Panamese overheid en de twee ambassades weinig tot geen medewerking hebben verleend. Wat is uw mening hierover?

Silvia Grosso: Ik weet dat mevrouw Vagnino (=moeder van Cristiano) geen gehoor heeft gekregen op haar verzoeken. Wat mijn eigen ervaring betreft: enkele dagen nadat de Italiaanse ambassade in Panama werd ingelicht dat ik op deze zaak was gezet, heeft de Italiaanse ambassadeur mij persoonlijk gebeld en mij op de hoogte gebracht over de stand van zaken. We hebben gesproken over een mogelijke misdrijf. De anonieme tips hebben geleid tot nieuwe zoektochten naar zijn lichaam. Wat mij betreft heeft de Italiaanse ambassade haar medewerking verleend.

Interviewer: Hoe zijn de ontwikkelingen op dit moment?

Silvia Grosso: Vanaf het begin hield/houdt men rekening met een misdrijf. De ambassadeur heeft mij ingelicht dat er in de afgelopen weken twee anonieme tips via telefoon binnen zijn gekomen. In beide gevallen was sprake van een vrouwelijke stem. De tipgeefster gaf de locatie aan waar het lichaam van de arme Cristiano zou zijn begraven. Het gaat om onherbergzaam gebied met een oppervlakte van + 30ha en tot nu toe is er niets gevonden. Deze week zou de ambassadeur een bespreking hebben met de lokale overheid en hij zou mij op de hoogte houden van het resultaat. Ik hoop in de loop van volgende week een update te ontvangen van onze ambassadeur in Panama.

24 maart 2017
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:38:47 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170211172
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:31 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Graag nodig ik je uit om mij uit leggen wat -volgens jou- die meiden
1. middernacht
2. 8 dagen ná hun verdwijning
3. te zoeken hadden op die gevaarlijke kabelbrug.

Ik ben oprecht benieuwd :)
Ik heb maandenlang gedacht dat ze zijn vastgehouden in zo'n hutje en in de nacht van 8 april zijn ontsnapt. Dat ze uit dat hutje de nodige middelen hebben meegenomen zoals dat wc papier en het spiegeltje.
pi_170211174
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Inderdaad Rapa,

3-4 nachtfoto's waarom wat te zien zou zijn.

twee van die rotsen die naasten elkaar gelegd doorlopen.
foto van de tak met de rode zakjes
foto van het stuifmeel in de lucht

en toen ineens in december:
de foto van de rode haren

en afgelopen jaar imo de meest heftige, de foto met de spiegel en het sos teken. WTF, waar komt die ineens vandaan... ja, uit de hoed van Kryt. Uit Panama.
Let wel: Die Panamese hoed is in Nederland vervaardigd (NFI).
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:42:57 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170211251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Let wel: Die Panamese hoed is in Nederland vervaardigd (NFI).
Er zijn drie rapporten waarvan 1 Nederlands rapport en imo twee Panamese rapporten.
Voordat die camera en telefoons naar het NFI gingen, is daarmee geknoeid in Panama.

Vanaf 17 juni 2014 stond ook het NFI kansloos.... En in die periode was er weinig budget en mankracht bij het NFI, veel zaken zijn slecht of niet behandeld. Ik vermoed dat ze de foto's allen bekeken hebben. Omgedraaid en he, het blijkt wel een grot. Maar dat er niemand in de meta data gekeken had, zoals Perico wel gedaan heeft met Phil.

Panama sloeg de trom en net genoeg om vanuit Nederland af te wachten.

[ Bericht 20% gewijzigd door ootjekatootje op 14-04-2017 11:49:51 ]
pi_170211679
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zijn drie rapporten waarvan 1 Nederlands rapport en imo twee Panamese rapporten.
Voordat die camera en telefoons naar het NFI gingen, is daarmee geknoeid in Panama.

Vanaf 17 juni 2014 stond ook het NFI kansloos.... En in die periode was er weinig budget en mankracht bij het NFI, veel zaken zijn slecht of niet behandeld. Ik vermoed dat ze de foto's allen bekeken hebben. Omgedraaid en he, het blijkt wel een grot. Maar dat er niemand in de meta data gekeken had, zoals Perico wel gedaan heeft met Phil.

Panama sloeg de trom en net genoeg om vanuit Nederland af te wachten.
Ik geloof helemaal niet dat het het NFI níet is gelukt om beelden te verkrijgen uit die zwarte foto's. Ik geloof dat niet. Ik geloof dat ze wel degelijk beelden eruit hebben gekregen.
pi_170212120
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:31 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Graag nodig ik je uit om mij uit leggen wat -volgens jou- die meiden
1. middernacht
2. 8 dagen ná hun verdwijning
3. te zoeken hadden op die gevaarlijke kabelbrug.

Ik ben oprecht benieuwd :)
Wat zal jij doen in deze situatie als je al 8 dagen in de jungle bivakkeert?

Één theorie is dat de meiden snachts niet kunnen slapen en daardoor snachts verplaatsen en overdag rusten.

Laat ik het anders stellen, hoe kan dat er op dezelfde dag al naar het (Nederlandse) noodnummer is gebeld?

Net zoals het heel onwaarschijnlijk is dat twee vrouwen van in de 20 een spiegel bij hadden.

Waarschijnlijk is er ook meer informatie uit de fotos te halen dan dat ze naar buiten brengen. Helaas hebben wij niet de hele orignele serie fotos en is het dus onmogelijk om er echt iets nuttigs over te zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ITrade op 14-04-2017 12:44:21 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_170212788
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat zal jij doen in deze situatie als je al 8 dagen in de jungle bivakkeert?

Één theorie is dat de meiden snachts niet kunnen slapen en daardoor snachts verplaatsen overdag rusten.

Laat ik het anders stellen, hoe kan dat er op dezelfde dag al naar het (Nederlandse) noodnummer is gebeld?

Net zoals het heel onwaarschijnlijk is dat twee vrouwen van in de 20 een spiegel bij hadden.

Waarschijnlijk is er ook meer informatie uit de fotos te halen dan dat ze naar buiten brengen. Helaas hebben wij niet de hele orignele serie en is dit dus onmogelijk om er echt iets nuttigs over te zeggen.
Jaaren geleden zat ik met drie anderen (twee Australiërs en mijn man) bij indianen in de jungle in de Amazone. Ons werd aangeboden om 's nachts -rond middernacht- het bos in te gaan omdat dan de nachtelijke dieren "tot leven komen". Wij vonden het een eng idee, maar omdat we toch wel erg nieuwsgierig waren en we met een groepje zouden zijn, hebben we het gedaan. Immers, de indianen doen dit al eeuwen. ('s nachts op pad)

Nou: je zag geen hand voor ogen! Je zag geen pad, niets. De indianen konden min of meer op gevoel het pad vinden. Ze vertelden ons welk dier waar zat, in welke boom, etc. Ze vertelden welk geluid bij welk dier hoorde, etc. De zaklamp gebruikten ze alleen maar wanneer ze op iets wilden schijnen, voor de rest bleef de zaklamp uit.

M.a.w.: Ik geloof echt niet dat Kris en Lisanne met hun tweetjes 's nachts hebben rondgelopen. En ik geloof echt niet dat ze 's nachts in het pikkedonker uit vrije keus een kabelbrug hebben willen oversteken. Terwijl ze de keus hebben om dat overdag te doen. En vervolgens 's nachts die foto's hebben gemaakt terwijl ze de keus hadden om foto's overdag te maken.
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:05:19 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170212982
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat zal jij doen in deze situatie als je al 8 dagen in de jungle bivakkeert?

Één theorie is dat de meiden snachts niet kunnen slapen en daardoor snachts verplaatsen en overdag rusten.

Laat ik het anders stellen, hoe kan dat er op dezelfde dag al naar het (Nederlandse) noodnummer is gebeld?

Net zoals het heel onwaarschijnlijk is dat twee vrouwen van in de 20 een spiegel bij hadden.

Waarschijnlijk is er ook meer informatie uit de fotos te halen dan dat ze naar buiten brengen. Helaas hebben wij niet de hele orignele serie fotos en is het dus onmogelijk om er echt iets nuttigs over te zeggen.
Er is zeker wel wat nuttigs over te zeggen zonder die foto´s.
De theorie dat een misdrijf niet kon plaatsvinden was dat er daar geen criminaliteit voorkomt en dat geografisch niet logisch was.
Die theorie is gewoon keihard onderuitgehaald, er zijn twee zaken bekend van overvallen op het pad door criminelen en het eeuwenoude pad wordt gebruikt door drugsrunners.

Omdat bovenstaande theorie klakkeloos is overgenomen door frank en ook Petertje, gaat men er dus vanuit dat ze of zijn verdwaald of zijn verongelukt. Zowel Frank als Peter hebben geen gedegen onderzoek verricht. Wij wel...
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:24:42 #113
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170213359
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:28 schreef Bilge het volgende:

Je zou bijna denken dat er een verband tussen deze zaken zit.
Leg dat nou eens gewoon uit ipv aadseltjes te doen? Klinkt mij allemaal erg willekeurig.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170213608
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:55 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Jaaren geleden zat ik met drie anderen (twee Australiërs en mijn man) bij indianen in de jungle in de Amazone. Ons werd aangeboden om 's nachts -rond middernacht- het bos in te gaan omdat dan de nachtelijke dieren "tot leven komen". Wij vonden het een eng idee, maar omdat we toch wel erg nieuwsgierig waren en we met een groepje zouden zijn, hebben we het gedaan. Immers, de indianen doen dit al eeuwen. ('s nachts op pad)

Nou: je zag geen hand voor ogen! Je zag geen pad, niets. De indianen konden min of meer op gevoel het pad vinden. Ze vertelden ons welk dier waar zat, in welke boom, etc. Ze vertelden welk geluid bij welk dier hoorde, etc. De zaklamp gebruikten ze alleen maar wanneer ze op iets wilden schijnen, voor de rest bleef de zaklamp uit.

M.a.w.: Ik geloof echt niet dat Kris en Lisanne met hun tweetjes 's nachts hebben rondgelopen. En ik geloof echt niet dat ze 's nachts in het pikkedonker uit vrije keus een kabelbrug hebben willen oversteken. Terwijl ze de keus hebben om dat overdag te doen. En vervolgens 's nachts die foto's hebben gemaakt terwijl ze de keus hadden om foto's overdag te maken.
Klopt maar niet onmogelijk. Ik ben twee keer in het donker in de jungle geweest, na zonsondergang en voor zonsopgang. Moet erkennen dat misschien de zon al enig invloed had op de lichtsterkte. Maar ik vond het eigenlijk best goed te doen. Maar ik vind het ook fijn om snachts op een snelweg te rijden zonder licht, terwijl veel mensen hierover klagen.

Maar ik zou graag jou kijk op het telefoongebruik willen horen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is zeker wel wat nuttigs over te zeggen zonder die foto´s.
De theorie dat een misdrijf niet kon plaatsvinden was dat er daar geen criminaliteit voorkomt en dat geografisch niet logisch was.
Die theorie is gewoon keihard onderuitgehaald, er zijn twee zaken bekend van overvallen op het pad door criminelen en het eeuwenoude pad wordt gebruikt door drugsrunners.

Omdat bovenstaande theorie klakkeloos is overgenomen door frank en ook Petertje, gaat men er dus vanuit dat ze of zijn verdwaald of zijn verongelukt. Zowel Frank als Peter hebben geen gedegen onderzoek verricht. Wij wel...
Dat klopt, maar er is ook veel speculatie, terwijl met de juiste fotos wij dit zelf kunnen bekijken.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:55:32 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170214025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:37 schreef ITrade het volgende:

Dat klopt, maar er is ook veel speculatie, terwijl met de juiste fotos wij dit zelf kunnen bekijken.
Panama heeft bepaald welke foto's er uitgelekt werden, de enige foto's die zijn vrijgegeven vanuit Nederland zijn de nachtfoto van de rode haren en de foto's van de meiden voor de Miradors.

Alle foto's die we kennen bevestigen de dood van de meiden, feit blijft dat er minimaal 1 foto mist en dat deze in Panama gewist is.
Indien er op de foto's duidelijkheid over de doodsoorzaak had gestaan en bewijs dat ze verdwaald of verongelukt waren, dan dat in mijn ogen snel gebruikt als bewijs dat Boquete veilig is maar men met een gids op stap moet.

Het opmerkelijke blijft dat er nooit een plek is aangewezen waar ze van 1 tot 8 april zouden zijn geweest. Het gebied vanaf de laatste foto van Kris om 14:00 en het moment van de eerste noodoproep is niet zo groot, hoe fijn zou dat bewijs geweest kunnen zijn. Er missen tenslotte nog een aantal zaken zoals de kleding van Lisanne en het shirt van Kris.

Foto's waren op 17 juni bekeken, men had op 18 juni op zoek kunnen gaan naar die plek. Hebben ze niet eens geprobeerd.
pi_170214140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Klopt maar niet onmogelijk. Ik ben twee keer in het donker in de jungle geweest, na zonsondergang en voor zonsopgang. Moet erkennen dat misschien de zon al enig invloed had op de lichtsterkte. Maar ik vond het eigenlijk best goed te doen. Maar ik vind het ook fijn om snachts op een snelweg te rijden zonder licht, terwijl veel mensen hierover klagen.

Maar ik zou graag jou kijk op het telefoongebruik willen horen.

[..]

Dat klopt, maar er is ook veel speculatie, terwijl met de juiste fotos wij dit zelf kunnen bekijken.
Klopt maar niet onmogelijk. Ik ben twee keer in het donker in de jungle geweest, na zonsondergang en voor zonsopgang. Indianen gaan rond middernacht op pad met een reden. Dan staat het nachtleven op haar piek.

snachts op een snelweg Met koplampen uit?

Het telefoongebruik:

• Dat verschil van 2,5 uur is verdacht. Daar heb ik al eens eerder over gepost en het betreft hetzelfde verschil tussen de twee vertrektijden.
• Verder, selfies gemaakt tot op de mirador, daarna kennelijk niet meer. Volgende dag niet, de dag erna, ga zo maar door. Dat vind ik ook verdacht.
• Verder, telefoon(s) aan- en uitgezet met redelijk vaste regelmaat. Dat is heel opvallend.
• Foto 209 mist, geen dagfoto's meer na foto 209 -noch met camera. noch met telefoons-. Dat vind ik verdacht
• Dat Kryt beweert dat ze om 21.39 uur lokale tijd hun eerste oproep hebben gedaan vind ik verdacht. Niemand die hem corrigeert, ook niet de NLse journaliste die met hem heeft samengewerkt. Ook niet de journalisten die Kryt naar aanleiding van zijn publicatie hebben geïnterviewd. Alsof alles wat 1V, AFK en de ouders, inclusief de moeder van Lisanne tijdens Break Free hebben gezegd (1e oproep rond 16.30), nooit heeft plaatsgevonden.
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:24:51 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170214616
Inderdaad Rapa,

de regelmaat van de beltijden, al zouden ze die dagen in een hutje hebben kunnen verblijven met een klok, waarom dan regelmatig bellen om 10:50 en om 13:37?



Ik denk dat het achteraf is gedaan, dat is erg gemakkelijk te manipuleren. Ook het instellen van de tijden/data van de fotocamera.

Vind die stenen en ook nog in het stroomgebied van de vondsten. Is de valplek en de nachtplek van de foto's niet te vinden, tja dan blijft er daadwerkelijk maar 1 scenario staan.
pi_170216235
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Klopt maar niet onmogelijk. Ik ben twee keer in het donker in de jungle geweest, na zonsondergang en voor zonsopgang. Indianen gaan rond middernacht op pad met een reden. Dan staat het nachtleven op haar piek.

snachts op een snelweg Met koplampen uit?

Het telefoongebruik:

• Dat verschil van 2,5 uur is verdacht. Daar heb ik al eens eerder over gepost en het betreft hetzelfde verschil tussen de twee vertrektijden.
Gebeurd bij mij ook, op een bepaald moment is het fotos maken wel klaar. Daarnaast mochten ze zich toen al in een situatie hebben gewerkt is het niet vreemd dat ze geen selfies meer gan lopen maken

• Verder, selfies gemaakt tot op de mirador, daarna kennelijk niet meer. Volgende dag niet, de dag erna, ga zo maar door. Dat vind ik ook verdacht.
Zeer verstandig zelfs, als is er maar 1% kans dat je een telefoontje kan plegen ipv een boodschap achterlaten of iets dergelijks had ik het ook gedaan. Mijn eigen leven redden zou mijn doel zijn. Dit blijkt ook wel uit de telefoon records, pogingen om het noodnummer te bellen maar verder niets.

• Verder, telefoon(s) aan- en uitgezet met redelijk vaste regelmaat. Dat is heel opvallend.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het goed mogelijk

• Foto 209 mist, geen dagfoto's meer na foto 209 -noch met camera. noch met telefoons-. Dat vind ik verdacht
accu besparen

• Dat Kryt beweert dat ze om 21.39 uur lokale tijd hun eerste oproep hebben gedaan vind ik verdacht. Niemand die hem corrigeert, ook niet de NLse journaliste die met hem heeft samengewerkt. Ook niet de journalisten die Kryt naar aanleiding van zijn publicatie hebben geïnterviewd. Alsof alles wat 1V, AFK en de ouders, inclusief de moeder van Lisanne tijdens Break Free hebben gezegd (1e oproep rond 16.30), nooit heeft plaatsgevonden.
Telefoongegevens zeggen 16:39
Maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal, jij denkt dat iemand anders met opzet dit spoort heeft achtergelaten in de telefoon?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_170219174
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:52 schreef Nintex het volgende:
MaxRTucker twitterde op donderdag 23-03-2017 om 11:47:53 BREAKING: Former Russian MP shot dead in Kiev city centre. Was testifying against #Ukraine's ex-President Yanukovyc… https://t.co/A3Jd5VnwsF reageer retweet
Pomdiedom
[/quote]

quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:15 schreef Nintex het volgende:
yarotrof twitterde op woensdag 05-04-2017 om 15:45:39 Russian senator dies after slipping on a staircase in a "sauna." https://t.co/lmC6orppR2 reageer retweet
Accidentally
Een ongeluk zit in een klein hoekje, zullen we maar zeggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Leg dat nou eens gewoon uit ipv aadseltjes te doen? Klinkt mij allemaal erg willekeurig.
Ik heb helaas geen inlichtendienst tot mijn beschikking. Ik kan alleen de feiten uit openbare bronnen presenteren. Voor de rest is het speculeren geblazen.
pi_170219199
Het was trouwens niet mijn bedoeling om alle mysterieuze moorden en ongelukken ter wereld in dit topic te bespreken, maar meer de moorden/ ongelukken met een internationaal/ Russisch tintje, waarbij machtige figuren zijn betrokken... Nu loopt het allemaal door elkaar.
  vrijdag 14 april 2017 @ 21:34:54 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170224656
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:22 schreef Bilge het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om alle mysterieuze moorden en ongelukken ter wereld in dit topic te bespreken, maar meer de moorden/ ongelukken met een internationaal/ Russisch tintje, waarbij machtige figuren zijn betrokken... Nu loopt het allemaal door elkaar.
ja dat vinden wij ook, maar zo zien de mods het graag.
Alles in een topic.

Denk dat de ruimte op is.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 11:56:28 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_170234531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:22 schreef Bilge het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om alle mysterieuze moorden en ongelukken ter wereld in dit topic te bespreken, maar meer de moorden/ ongelukken met een internationaal/ Russisch tintje, waarbij machtige figuren zijn betrokken... Nu loopt het allemaal door elkaar.
De insteek is dat het niet meer alleen over Panama gaat maar over alle mysterieuze ongelukken/moorden. Er kwamen steeds vaker andere moorden ter sprake en dus dekte de titel de lading niet meer.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 11:57:55 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_170234557
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja dat vinden wij ook, maar zo zien de mods het graag.
Alles in een topic.

Denk dat de ruimte op is.
Nee hoor, de ruimte is niet op, die wordt aleen ietsje anders gebruikt. Zoals ik hierboven schreef :)
pi_170238700
Als ene Kryt ziet dat de nachtfoto's bij de kabelbrug zijn gemaakt, was deze plek toch allang herkend door locals?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170247842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 15:14 schreef Lutalo het volgende:
Als ene Kryt ziet dat de nachtfoto's bij de kabelbrug zijn gemaakt, was deze plek toch allang herkend door locals?
Dat inderdaad, en als je goed kijkt naar de stenen bij de kabelbrug dan is de vorm van de steen compleet anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')