abonnement Unibet Coolblue
pi_169386280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 01:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, interessant!
zeker. Ook huiveringwekkend, angstaanjagend en naar.
  FOK!fotograaf donderdag 9 maart 2017 @ 08:18:14 #152
73911 ultra_ivo
pi_169387097
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

enige wat de moeite is in kaunas is het ninth fortres. Kaliber kgb museum zeg maar.

Verder echt een nare, nare plek.
Kaunas was begin/medio jaren '90 nog goed te doen. Het stadsbestuur is echter achteruit blijven kijken in tegenstelling tot de stadsbesturen van Vilnius en Klaipeda. Daarom is de stad achteruitgegaan.
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:58:21 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174462383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het stikt er van de kerken, alleen al in de straat waar ik sliep zaten er 3. In totaal heeft Vilnius iets van 100 (!) kerken, de bevolking is ook erg gelovig.
Een kick, omdat deze stad dat wel verdient! En vooral ook omdat ik dit topic eerder dit jaar nog wel kon vinden, maar voorafgaand aan mijn reis niet meer. Met dank aan de geweldige search engine van FOK! :')

En wat betreft je opmerking, Vilnius stikt inderdaad van de kerken. Het zou mij niks verbazen als ze een van de hoogste concentraties kerken per vierkante meter ter wereld hebben :+ Wel vooral ook veel mooie kerken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174462411
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Een kick, omdat deze stad dat wel verdient! En vooral ook omdat ik dit topic eerder dit jaar nog wel kon vinden, maar voorafgaand aan mijn reis niet meer. Met dank aan de geweldige search engine van FOK! :')

En wat betreft je opmerking, Vilnius stikt inderdaad van de kerken. Het zou mij niks verbazen als ze een van de hoogste concentraties kerken per vierkante meter ter wereld hebben :+ Wel vooral ook veel mooie kerken.
Viel mij ook op ja!
Ik vond het KGB Museum ook intrigerend.
pi_174462416
En ik vond Kaunas ook een dode bedoening, ja.
  maandag 16 oktober 2017 @ 23:03:12 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174462463
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Viel mij ook op ja!
Ik vond het KGB Museum ook intrigerend.
Ik vond het KGB museum ook zeer indrukwekkend. Ik had daar, in de executiekamer, echt zo'n unheimisch gevoel. Dat heb ik verder eigenlijk zelden, ook niet in concentratiekampen etc. die ik heb bezocht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 oktober 2017 @ 23:05:15 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174462481
Ik vond het wel erg jammer dat ik Trakai niet heb kunnen bezoeken bij mijn reis. Het weer gooide roet in het eten. Maar ja misschien als ik ooit nog terug ga. Dat ooit heeft dan vooral te maken met het nog willen bezoeken van andere landen en steden, want de drie Baltische hoofdsteden zou ik zo weer naartoe terug gaan O+ Maar gelukkig kan ik af en toe mijn reisverslag nog eens erop terugslaan, altijd leuk om weer wat herinneringen op te halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_174462648
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vond het KGB museum ook zeer indrukwekkend. Ik had daar, in de executiekamer, echt zo'n unheimisch gevoel. Dat heb ik verder eigenlijk zelden, ook niet in concentratiekampen etc. die ik heb bezocht.
Ik ook. Ook in de cellen. Brrr. Nog nooit in een concentratiekamp geweest tho.
pi_174464525
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:05 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het wel erg jammer dat ik Trakai niet heb kunnen bezoeken bij mijn reis. Het weer gooide roet in het eten. Maar ja misschien als ik ooit nog terug ga. Dat ooit heeft dan vooral te maken met het nog willen bezoeken van andere landen en steden, want de drie Baltische hoofdsteden zou ik zo weer naartoe terug gaan O+ Maar gelukkig kan ik af en toe mijn reisverslag nog eens erop terugslaan, altijd leuk om weer wat herinneringen op te halen.
De tentoonstelling in het kasteel is niet zo boeiend, die kun je rustig overslaan. Het kasteel zelf en de omgeving is wel mooi en het was leuk om even de stad uit te zijn en een stukje van de rest van het land te bekijken. Veel houten huizen gezien daar.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:45:29 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_174477629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De tentoonstelling in het kasteel is niet zo boeiend, die kun je rustig overslaan. Het kasteel zelf en de omgeving is wel mooi en het was leuk om even de stad uit te zijn en een stukje van de rest van het land te bekijken. Veel houten huizen gezien daar.
Dat hoor en lees ik wel vaker dat die tentoonstelling niet zo veel bijzonders is. Maar het gaat vooral om het kasteel zelf en de omgeving inderdaad. Maar ja dan moet het op zo'n dag wel mooi weer zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')