abonnement Unibet Coolblue
pi_168014614
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hm, geen idee eigenlijk. Ik twijfelde al een hele tijd en toen zag ik een gele; toen was ik om. _O-
Jij bent geen potentieel relatiemateriaal, als je al 10 euro uitgeeft voor plastic drinkflesjes!
pi_168014736
Ik heb er ook een. Laatst gekregen bij een evenement, maar ik gebruik hem nooit eigenlijk.
  maandag 9 januari 2017 @ 21:18:25 #78
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168014754
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jij bent geen potentieel relatiemateriaal, als je al 10 euro uitgeeft voor plastic drinkflesjes!
Boehoe, minder dan 2 euro per jaar voor een fles of elke week een nieuw flesje Spa-water voor ¤1,50...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168014815
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Boehoe, minder dan 2 euro per jaar voor een fles of elke week een nieuw flesje Spa-water voor ¤1,50...
grapje toch.
pi_168014853
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:04 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ook milieubewuste aanschaf?
In totaal 2 hè, in dit geval 'slechts' 1 per persoon ;)

Trouwens, we vonden drie van die flesjes voor 2 personen eigenlijk wel genoeg (één reserve voor wie dan ook op een bepaald moment zijn 'eigen' flesje even niet kon gebruiken), maar die groene kregen we pas nadat we er al drie hadden gekocht... :')
Tails tell tales
pi_168015702
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:13 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jij bent geen potentieel relatiemateriaal, als je al 10 euro uitgeeft voor plastic drinkflesjes!
Licht jij m'n vriend in dan? ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_168016509
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hm, geen idee eigenlijk. Ik twijfelde al een hele tijd en toen zag ik een gele; toen was ik om. _O-
Ik heb ff op de site gekeken en die roze staat er inderdaad niet meer bij. Denk dat paars ervoor in de plaats is gekomen, maar die vind ik helemaal niet leuk.

Ik schreef dat geel mijn volgende voorkeur zou hebben gehad (ik schreef het anders, maar dat is wat ik bedoelde en ook voor mijzelf bedoelde ik dan), maar ik was eventjes rood vergeten, die vind ik nog iets mooier (en de 'steel' ook, maar die vind ik wel echt te duur voor een flesje).

Edit: op de site kosten die dingen trouwens zelfs 12,50 (en de steel 24,50) :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Forbry op 09-01-2017 22:25:56 ]
Tails tell tales
pi_168017545
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb ff op de site gekeken en die roze staat er inderdaad niet meer bij. Denk dat paars ervoor in de plaats is gekomen, maar die vind ik helemaal niet leuk.

Ik schreef dat geel mijn volgende voorkeur zou hebben gehad (ik schreef het anders, maar dat is wat ik bedoelde en ook voor mijzelf bedoelde ik dan), maar ik was eventjes rood vergeten, die vind ik nog iets mooier (en de 'steel' ook, maar die vind ik wel echt te duur voor een flesje).
Mja met die rode word ik doodgegooid hier (RuG heeft rood als huiskleur en gaat duurzaam), dus die vind ik tegenwoordig maar meh. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_168017651
dat heet
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

In totaal 2 hè, in dit geval 'slechts' 1 per persoon ;)

Trouwens, we vonden drie van die flesjes voor 2 personen eigenlijk wel genoeg (één reserve voor wie dan ook op een bepaald moment zijn 'eigen' flesje even niet kon gebruiken), maar die groene kregen we pas nadat we er al drie hadden gekocht... :')
waarom kopp je diit
pi_184239191
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat wel grappig, mensen die tien euro uut kunnen geven aan een plastic flesje. :D
En over twee jaar zie je niemand er meer mee want dan is t niet hip meer. That's life, en zo zijn de kuddedieren van de mensheid nou eenmaal.
Ik wilde even zeggen dat we 2 jaar verder zijn en iedereen nog steeds loopt met die kutflesjes. Je had ongelijk.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_184239241
Heb er één vant werk gekregen
pi_184239463
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:19 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Ik wilde even zeggen dat we 2 jaar verder zijn en iedereen nog steeds loopt met die kutflesjes. Je had ongelijk.
Ik zie niemand er meer mee, waar woon je? :)
-nee-
pi_184241856
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:19 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Ik wilde even zeggen dat we 2 jaar verder zijn en iedereen nog steeds loopt met die kutflesjes. Je had ongelijk.
Goeden kick. _O_

Heb er laatst ook weer een gekregen!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184242297
goed wr toppa van mij 2 jaar geleden al _O_ _O_
pi_184242681
Heb er ooit 1 gekregen, maar gebruik 'm niet echt vaak.

Mensen die meer dan 10 euro betalen voor zo'n kutflesje zijn niet goed bij hun hoofd.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:48:38 #91
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_184242749
Doppers? Die lopen in België veel rond. Zijn niet van plastic maar kosten wel veel geld.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:51:03 #92
441859 crew  Lenny77
pi_184242795
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doppers? Die lopen in België veel rond. Zijn niet van plastic maar kosten wel veel geld.
Dit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184242823
oude topiques herleven genot?
-
pi_184242856
Ik heb gewoon een goedkoop flesje van de Action.
Kost welgeteld ¤1,- :Y
pi_184242888
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zie niemand er meer mee, waar woon je? :)
ik woon in de randstad en werk door het hele land. Overal zie ik mensen met die dingen, waarvan ongeveer de helft relatiegeschenken zijn met een logo erop.

Zelf heb ik de aluminium versie gekocht (de gewone, niet die grote) en dat bevalt heel goed. Makkelijk in de auto, in m’n tas, op m’n nachtkastje en ik neem dat makkelijker mee. Bovendien vind ik het er gewoon mooier en netter uitzien als ik dat ding bij vergaderingen op tafel zet ipv een plastic flesje.

1-2x per week na het eten dat ding in de vaatwasser en hij is weer schoon. Het enige wat je goed in de gaten moet houden zijn de rubbers aan de binnenkant van dat witte gedeelte. Die willen na een tijdje wel eens verkleuren, maar dan kun je ook gewoon alleen dat witte ding vervangen.
pi_184243163
Aan het milieu denken :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184243303
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom heb je er dan 4 nodig als je met zn 2en bent? Dat lijkt mij juist milieu-onvriendelijk.
Sowieso is meer plastic produceren om plastic vervuiling tegen te gaan nogal onzinnig. Maar als zo'n hipster goede sier wil maken met hoe begaan ze zijn met het milieu moeten ze dat vooral doen. Was de dopper nu maar van gerecycled plastic gemaakt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 6 januari 2019 @ 17:22:26 #98
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184243460
WR toppa _O_ Terechte klacht _O_
#KICKOUTZP
pi_184243670
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:55 schreef itchycoo het volgende:

[..]

ik woon in de randstad en werk door het hele land. Overal zie ik mensen met die dingen, waarvan ongeveer de helft relatiegeschenken zijn met een logo erop.

Zelf heb ik de aluminium versie gekocht (de gewone, niet die grote) en dat bevalt heel goed. Makkelijk in de auto, in m’n tas, op m’n nachtkastje en ik neem dat makkelijker mee. Bovendien vind ik het er gewoon mooier en netter uitzien als ik dat ding bij vergaderingen op tafel zet ipv een plastic flesje.

1-2x per week na het eten dat ding in de vaatwasser en hij is weer schoon. Het enige wat je goed in de gaten moet houden zijn de rubbers aan de binnenkant van dat witte gedeelte. Die willen na een tijdje wel eens verkleuren, maar dan kun je ook gewoon alleen dat witte ding vervangen.
Ik woon en werk ook in de randstad maar zie ze echt bijna niet meer. Maar goed, blijkbaar is het nog steeds een terechte klacht dus. :P
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')