abonnement Unibet Coolblue
pi_168006226
Ik voel mij altijd zo bekeken op de sportschool. Waarom kijken mensen? Is dat normaal? Gebeurt dit bij iedereen?
pi_168006318
verdekt "mannen in het algemeen kunnen hun ogen niet van me afhouden" topic
pi_168006319
Heb je een lekker kontje?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006365
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:38 schreef Hallojo het volgende:
Heb je een lekker kontje?
Kontje niet mee. Ik ben groot, 1.80 dus dan is de rest al snel huge.
pi_168006375
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:38 schreef possetje het volgende:
verdekt "mannen in het algemeen kunnen hun ogen niet van me afhouden" topic
Juist niet a zemmel. Snap er niets van.
pi_168006379
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kontje niet mee. Ik ben groot, 1.80 dus dan is de rest al snel huge.
Dikke tieten dus. Opgelost! ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006394
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:42 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dikke tieten dus. Opgelost! ^O^
Hmmmmm cup E.

Maar dat zal t vast niet zijn.
pi_168006399
Toen ik zelf nog wel eens in de sportschool kwam, had ik meer het idee dat iedereen naar elkaar keek als soort van 'sociale controle'.
pi_168006413
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Kontje niet mee. Ik ben groot, 1.80 dus dan is de rest al snel huge.
dus mensen staren naar je omdat je rare kont hebt?
pi_168006430
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:44 schreef Iommi het volgende:
Toen ik zelf nog wel eens in de sportschool kwam, had ik meer het idee dat iedereen naar elkaar keek als soort van 'sociale controle'.
Maakt me onzeker :@ Ik voel me een reus tussen al die manlets.
pi_168006436
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmmm cup E.

Maar dat zal t vast niet zijn.
Pics van je tieten ter beoordeling.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006453
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:47 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Pics van je tieten ter beoordeling.
Ik ben heel serieus. Ze kunnen vast niet om dat kijken.
pi_168006459
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maakt me onzeker :@ Ik voel me een reus tussen al die manlets.
Pak er gewoon een op om er een beetje mee te overhead pressen.
pi_168006469
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben heel serieus. Ze kunnen vast niet om dat kijken.
Tja, als je geen pics post, kunnen we ook niet beoordelen en je adviseren natuurlijk :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006470
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:48 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Pak er gewoon een op om er een beetje mee te overhead pressen.
Ben geen Helga hoor _O-
pi_168006477
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:49 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Tja, als je geen pics post, kunnen we ook niet beoordelen en je adviseren natuurlijk :{w
Geef me gewoon mogelijke scenario's
pi_168006487
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geef me gewoon mogelijke scenario's
Heb ik al gedaan, maar je gelooft me niet ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006493
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:50 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, maar je gelooft me niet ;(
Ze kijken naar mn borsten? Die zijn bedekt.
pi_168006499
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze kijken naar mn borsten? Die zijn bedekt.
Als je cup E hebt, zullen er toch wel enige vormen te zien zijn.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006507
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben geen Helga hoor _O-
Wat wegen die meeste starende ecto manlets nou?
pi_168006513
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:51 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als je cup E hebt, zullen er toch wel enige vormen te zien zijn.
Mannen zijn zo simpel dus. Fuckers.
pi_168006527
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Wat wegen die meeste starende ecto manlets nou?
Weet niet ik zie ze kijken en loop dan in een keer door naar de zaal. WEG van die vernederende blikken; (
pi_168006531
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mannen zijn zo simpel dus. Fuckers.
Klopt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168006534
Foto? Die poes van je UI ben je iig niet.
pi_168006613
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:53 schreef NightH4wk het volgende:
Foto? Die poes van je UI ben je iig niet.
Lijk er op. Is voldoende.
pi_168006951
Komt vast omdat je een Turk bent.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168007037
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef SecretPret het volgende:
Komt vast omdat je een Turk bent.
Volgens mij wordt iedereen gewoon zo bekeken.
pi_168007084
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
pi_168007129
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.

Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.

Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
pi_168007206
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.

Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.

Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gym :r en meiden soms ook super bitchie

Van de zomer in een vrouwengym gesport in Brussel was echt perfect _O_

Ik vind het viezer als die oude opa's ineens een praatje met je willen maken drm met oortjes sporten :r
pi_168007242
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
Vrouwengyms :') :') ___!
pi_168007251
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:29 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gym :r en meiden soms ook super bitchie

Van de zomer in een vrouwengym gesport in Brussel was echt perfect _O_

Ik vind het viezer als die oude opa's ineens een praatje met je willen maken drm met oortjes sporten :r
Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat? ;)
pi_168007275
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Vrouwengyms :') :') ___!
Serieus je hebt echt sportscholen met women Only :7
pi_168007298
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Serieus je hebt echt sportscholen met women Only :7
Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F :9
pi_168007323
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat? ;)
Ja dan voel je echt die blikken in je rug haha maar tegelijkertijd ga je ook dood en boeit het je niet

Daarom vind ik het vaak fijner om met een jongen erbij te sporten dan loert niemand zo naar je
pi_168007332
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F :9
Ja jouw soort hebben we het ook over
pi_168007377
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ja jouw soort hebben we het ook over
Ik ben een leuke jongen dus dan boeit het niet
pi_168007399
Moet zeggen dat ik heel erg mn best doe niet te checken. Misschien is t wel t bekijken hoe jouw lichaam is.
pi_168007410
Heb je nog steeds klb ban? :')
pi_168007533
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je nog steeds klb ban? :')
Mis je me als sletje?
pi_168007891
Ik vind het leuk om rond te kijken in de sportschool, maar doe dat wel altijd heel subtiel.
Dus gewoon niet meer dan de meesten doen.
De stem van de toekomst.
pi_168018199
Ben net terug. Werd minder bekeken. Vast omdat ik een wijde trui aanhad. Jeetje.
pi_168018952
Klopt, ik kijk naar vrouwen , vooral als deze een strakke legging en een strakke top aan hebben.
Waarom?
Geen idee, ik kijk gewoon, ik vind het leuk denk ik.
Soms zeg ik er ook wat van zoals 'wat zie jij er lekker uit' of ' wat een lekkere lichaam heb jij'
en dan zeggen ze dank je wel en dat ze ervoor hard getraind hebben.

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168019041
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Klopt, ik kijk naar vrouwen , vooral als deze een strakke legging en een strakke top aan hebben.
Waarom?
Geen idee, ik kijk gewoon, ik vind het leuk denk ik.
Soms zeg ik er ook wat van zoals 'wat zie jij er lekker uit' of ' wat een lekkere lichaam heb jij'
en dan zeggen ze dank je wel en dat ze ervoor hard getraind hebben.

Het topic staat ook in onzin eh. Ik kijk zelf ook. Vooral naar vrouwen (ass). Naar mannen kijk k niet zo maar als ik kijk lijken ze dat fijn te vinden.
pi_168019278
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmmm cup E.

Maar dat zal t vast niet zijn.
jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.

Toen ik op stond zag je gewoon een dikke tent in mijn trainingsbroek, dus dat was wel genant, ik hoop niet dat ze mijn kankerharde dikke staaf heeft gespot, maar goed, is al een tijdje geleden.

Om een lang verhaal kort te maken,

ja, wij kijken zelfs naar lelijke dikke wijven zolang ze maar dikke vette tieten hebben vinden wij het waard om te loeren.
pi_168019643
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:20 schreef kzomba het volgende:

[..]

jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.

Toen ik op stond zag je gewoon een dikke tent in mijn trainingsbroek, dus dat was wel genant, ik hoop niet dat ze mijn kankerharde dikke staaf heeft gespot, maar goed, is al een tijdje geleden.

Om een lang verhaal kort te maken,

ja, wij kijken zelfs naar lelijke dikke wijven zolang ze maar dikke vette tieten hebben vinden wij het waard om te loeren.
Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.
pi_168019786
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.
Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.

In de regel is het zo, als een meisje geen blanke jongen kan krijgen kan ze altijd nog een neger krijgen, daar kun je altijd terecht.

Ik zie wel eens lelijke gedrochten die gepest zijn op school een bril op hebben en kk lelijk zijn en zich helemaal laten verwennen door Afrikanen en dan worden ze helemaal opgenomen in hun familie, ze zijn allang blij dat ze een blank meisje bij hun groep kunnen trekken.

Maar jij hebt gewoon facking vette tieten, dat is het hele verhaal, en negers vallen ook op dikke wijven, blanke jongens doen dat minder.

Maar welke pik wil je in je voelen? die van een neger van een Arabier of van een blanke?
pi_168020221
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:35 schreef kzomba het volgende:

[..]

Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.

In de regel is het zo, als een meisje geen blanke jongen kan krijgen kan ze altijd nog een neger krijgen, daar kun je altijd terecht.

Ik zie wel eens lelijke gedrochten die gepest zijn op school een bril op hebben en kk lelijk zijn en zich helemaal laten verwennen door Afrikanen en dan worden ze helemaal opgenomen in hun familie, ze zijn allang blij dat ze een blank meisje bij hun groep kunnen trekken.

Maar jij hebt gewoon facking vette tieten, dat is het hele verhaal, en negers vallen ook op dikke wijven, blanke jongens doen dat minder.

Maar welke pik wil je in je voelen? die van een neger van een Arabier of van een blanke?
Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliër met Suri's.

Persoonlijk vind ik westers blank niet aantrekkelijk. De vrouwen vaak ook niet. Wat ik als aanhang bij Anti en Suri zie is 9 van de 10 x een blanke mooie dame. Congolezen etc vallen op die blanke dikke trollen waar jij op doelt.
pi_168020409
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliër met Suri's.

Persoonlijk vind ik westers blank niet aantrekkelijk. De vrouwen vaak ook niet. Wat ik als aanhang bij Anti en Suri zie is 9 van de 10 x een blanke mooie dame. Congolezen etc vallen op die blanke dikke trollen waar jij op doelt.
het is niet zo dat ik negers als minder zie, maar de gehele wereld ziet ze als minder. Ze zien zichzelf ook als minder.

In de psychologie zijn meerdere onderzoeken gedaan van meisjes die met een donkere jongen gaan vaak een minderwaardigheidscomplex hebben en zich in de relatie dan toch waardevol voelen omdat een neger onbewust lager staat dan een blanke, ja ik heb dit allemaal niet verzonnen.

Veel negers die hier komen zijn asielzoekers en de meeste halen maximaal een MBO opleiding en komen met veel discipline toch aan het werk of ze blijven werkloos.

Als een vrouw dus moet kiezen tussen een blanke en succesvolle man met een goed inkomen of een neger zonder werk dan zal ze eerder voor de blanke kiezen.

Het klopt dat er ook mooie vrouwen zijn die met negers omgaan maar dat zijn vaak vrouwen uit de dans scene, salsa, latin dansen, deze vrouwen hebben vaak zelf ook een lage opleiding en sommige vrouwen hebben ook een hogere opleiding maar die hebben gewoon een vreemde fantasie dat het stoer is om in de nabijheid van een neger te zijn.

Het is ook meestal een fase van de meeste blanke vrouwen, ze zijn onbekend met donkere mannen en denken dat er een wereld voor hun opengaat, na een aantal jaar beginnen de culturele conflicten pas echt een rol te spelen. Ze zien dan dat ze heel verschillend zijn en worden moe van Afrikanen of Antillianen, sommige blijven hun hele leven erbij hangen en soms is het succesvol.

Je hebt ook bepaalde wijken waar veel bijstandsmoeders wonen met halfbloed kindjes van Antillianen, ze sjokken op slippers in de aldi met kinderwagen en de man zit in de bak of heeft alweer een ander crackhoertje te pakken. dat zijn vrouwen die vaak geen liefde hebben gehad en niet weten hoe het is om een goede relatie te hebben, ze zijn altijd welkom bij die groep en kunnen dan ook niets anders.

Veel west Afrikaanse mannen pakken lelijke vrouwen oude vrouwen, moddervette vrouwen, maakt allemaal niks uit.

De regel is echt, als je echt geen blanke jongen kan krijgen of altijd moeite hebt in het contact met blanke jongens dan kun je altijd nog een Afrikaan opzoeken die haar wel al die aandacht kan geven.
pi_168020507
Wat moet je, buiten sporten, nog meer in de sportschool doen dan? Om je heen kijken kan dan nog een vermakelijke secundaire bezigheid zijn.
pi_168022733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:02 schreef kzomba het volgende:

[..]

het is niet zo dat ik negers als minder zie, maar de gehele wereld ziet ze als minder. Ze zien zichzelf ook als minder.

In de psychologie zijn meerdere onderzoeken gedaan van meisjes die met een donkere jongen gaan vaak een minderwaardigheidscomplex hebben en zich in de relatie dan toch waardevol voelen omdat een neger onbewust lager staat dan een blanke, ja ik heb dit allemaal niet verzonnen.

Veel negers die hier komen zijn asielzoekers en de meeste halen maximaal een MBO opleiding en komen met veel discipline toch aan het werk of ze blijven werkloos.

Als een vrouw dus moet kiezen tussen een blanke en succesvolle man met een goed inkomen of een neger zonder werk dan zal ze eerder voor de blanke kiezen.

Het klopt dat er ook mooie vrouwen zijn die met negers omgaan maar dat zijn vaak vrouwen uit de dans scene, salsa, latin dansen, deze vrouwen hebben vaak zelf ook een lage opleiding en sommige vrouwen hebben ook een hogere opleiding maar die hebben gewoon een vreemde fantasie dat het stoer is om in de nabijheid van een neger te zijn.

Het is ook meestal een fase van de meeste blanke vrouwen, ze zijn onbekend met donkere mannen en denken dat er een wereld voor hun opengaat, na een aantal jaar beginnen de culturele conflicten pas echt een rol te spelen. Ze zien dan dat ze heel verschillend zijn en worden moe van Afrikanen of Antillianen, sommige blijven hun hele leven erbij hangen en soms is het succesvol.

Je hebt ook bepaalde wijken waar veel bijstandsmoeders wonen met halfbloed kindjes van Antillianen, ze sjokken op slippers in de aldi met kinderwagen en de man zit in de bak of heeft alweer een ander crackhoertje te pakken. dat zijn vrouwen die vaak geen liefde hebben gehad en niet weten hoe het is om een goede relatie te hebben, ze zijn altijd welkom bij die groep en kunnen dan ook niets anders.

Veel west Afrikaanse mannen pakken lelijke vrouwen oude vrouwen, moddervette vrouwen, maakt allemaal niks uit.

De regel is echt, als je echt geen blanke jongen kan krijgen of altijd moeite hebt in het contact met blanke jongens dan kun je altijd nog een Afrikaan opzoeken die haar wel al die aandacht kan geven.
:')
pi_168025175
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 07:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:')
Dus vertel me jouw verhaal, waarom hang jij als Turkse Nederlander bij Antillianen en Surinamers?
pi_168025197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:16 schreef kzomba het volgende:

[..]

Dus vertel me jouw verhaal, waarom hang jij als Turkse Nederlander bij Antillianen en Surinamers?
Ik hang niet bij ze? Geen idee waar je het over hebt.
pi_168025255
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat? ;)
;)
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168025370
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik hang niet bij ze? Geen idee waar je het over hebt.
Door wie word jij het liefst geneukt dan? hoe crimineel moeten ze precies zijn?
Marokkaanse hangjongeren? vind je die geil? ismail ilgun? zou je hem doen?
pi_168025415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:29 schreef kzomba het volgende:

[..]

Door wie word jij het liefst geneukt dan? hoe crimineel moeten ze precies zijn?
Marokkaanse hangjongeren? vind je die geil? ismail ilgun? zou je hem doen?
Ik heb al een vriend. Kap met je onzin.
pi_168025455
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb al een vriend. Kap met je onzin.
Ik heb ook een keer een Turkse geneukt, Sengul, geile slet.

We zijn op dat feestje geweest met oud en nieuw met alleen maar Turken, allemaal in het zwart gekleed die Turkse mannen, allemaal net zwart bloesje en niet dansen he?

Hahaha geen een Turkse man die danst, het is stoerder om te doen alsof je een maffiabaas bent en de hele nacht aan de kant staat te kijken.
pi_168025511
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F :9
F4F en eycandy in een zin: :'). F4F is een ghettohol.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168025523
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

F4F en eycandy in een zin: :'). F4F is een ghettohol.
neuk me in mijn ghettohol
pi_168025541
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
Hoef je niet voor naar een vrouwengym.
Gewoon die budgetholen (BF/F4F etc) mijden is voldoende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 10-01-2017 11:49:05 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168025573
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.

Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.

Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
Waarschijnlijk zijn ze in de war: ze vinden eigenlijk dat een vrouw klein en onderdanig moet zijn en dan merken ze dat ze geil worden van een grote, rondborstige vrouw: paniek! wat nu??
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168025587
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mannen zijn zo simpel dus. Fuckers.
Gewoon eruit laten puilen, bent-over rows gaan doen.
Opgeilen die handel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168025654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Gewoon eruit laten puilen, bent-over rows gaan doen.
Opgeilen die handel.
Precies, daarna naar de zumbazaal en gaan liggen, 2 mannen die elk aan een tiet zuigen, 2 lullen in de hand, linker en rechter. pik in kut en in kont en 1 kan ze pijpen, kan ze 7 mannen tegelijk verwennen.

Dat is ze nu wel verplicht na al die strakke shirtjes hebben gedragen.
pi_168025779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:42 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze in de war: ze vinden eigenlijk dat een vrouw klein en onderdanig moet zijn en dan merken ze dat ze geil worden van een grote, rondborstige vrouw: paniek! wat nu??
Ik ben groot en onderdanig. O+
pi_168025786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Gewoon eruit laten puilen, bent-over rows gaan doen.
Opgeilen die handel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze Turkse wijven
pi_168025862
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 18:57:12 (porno) ]
pi_168025908
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:00 schreef kzomba het volgende:
-weg-
lekker ding hoor

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 18:57:34 ]
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168025947
Dafuq is mis met jou?
pi_168026083
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 18:57:51 ]
pi_168026114
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vieze Turkse wijven
Ik ben dol op Turkse wijven O+
pi_168026137
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:15 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik ben dol op Turkse wijven O+
Ik ook :9
pi_168026150
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ook :9
Ik moet zeggen dat ik Turkse vrouwen vaak of ontzettend knap vind, of lelijk. Er lijkt geen tussenweg te zijn :{
pi_168026159
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben groot en onderdanig. O+
Dat leidt tot verwarring.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168026160
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:17 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, dat ik Turkse vrouwen vaak of ontzettend knap vind, of lelijk. Er lijkt geen tussenweg te zijn :{
Ik ben plain ass ugly. Lijk ook meer joods hoor ik vaak ;(
pi_168026168
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben plain ass ugly. Lijk ook meer joods hoor ik vaak ;(
Ik geloof er werkelijk he-le-maal niets van :)
pi_168026172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:18 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dat leidt tot verwarring.
Vaker tot vuurwerk, want onverwacht ~O>
pi_168026181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:18 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik geloof er werkelijk he-le-maal niets van :)
Nee lijk srs wel wat joods
pi_168026207
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee lijk srs wel wat joods
De Turkse FOK'sters die ik ken waren allemaal bloedmooi. Schijnt gewoon zo te zijn.
pi_168026225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

De Turkse FOK'sters die ik ken waren allemaal bloedmooi. Schijnt gewoon zo te zijn.
Ow kan. Heb nooit sjans met Turken. Never.
pi_168026248
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maakt me onzeker :@ Ik voel me een reus tussen al die manlets.
Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.
Ik heb hetzelfde, het helpt als je muziek ophebt zodat je er niet zoveel aan kan denken.
Twiddel
pi_168026264
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.
Ik heb hetzelfde, het helpt als je muziek ophebt zodat je er niet zoveel aan kan denken.
Ja! En beeld je in dat je Donna, de secretaresse van Harvey Specter bent.
pi_168026276
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.
Ik heb hetzelfde, het helpt als je muziek ophebt zodat je er niet zoveel aan kan denken.
Ben niet heel onzeker. Ik word wel onzeker als mensen staren.
pi_168026353
mijn lijf is niet echt om naar te staren lol
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168026467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
mijn lijf is niet echt om naar te staren lol
Mijne wel.
pi_168026502
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mijne wel.
zolang je maar gezond bent zeker
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168028856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:39 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

zolang je maar gezond bent zeker
No man. Ass moet lekker rond.
pi_168028882
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

No man. Ass moet lekker rond.
zou ook wel staren dan
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168045029
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mijne wel.
Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.
pi_168046124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:19 schreef kzomba het volgende:

[..]

Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.
Ik ben je moeder niet.
pi_168047183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 00:19 schreef kzomba het volgende:

[..]

Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.
En jij bent...?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168047427
Ik als alpha man kan ook de drang niet weerstaan om naar de vrouwen te kijken...dit gaat gewoon automatisch. Ik probeer dit wel discreet te doen om niet als een pervert over te komen... daarna keihard fappen in de auto.
Stom paard
pi_168048042
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:25 schreef Eleiko het volgende:

[..]

En jij bent...?
Gay waarschijnlijk
pi_168054168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:42 schreef giepen het volgende:
Ik als alpha man kan ook de drang niet weerstaan om naar de vrouwen te kijken...dit gaat gewoon automatisch. Ik probeer dit wel discreet te doen om niet als een pervert over te komen... daarna keihard fappen in de auto.
_O-
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_168054331
Trenbolone is je oplossing
pi_168054529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:42 schreef giepen het volgende:
Ik als alpha man kan ook de drang niet weerstaan om naar de vrouwen te kijken...dit gaat gewoon automatisch. Ik probeer dit wel discreet te doen om niet als een pervert over te komen... daarna keihard fappen in de auto.
Een alphaman fapt niet in een auto, die plant zich voort.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_168057288
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Een alphaman fapt niet in een auto, die plant zich voort.
eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')