abonnement Unibet Coolblue
pi_168077446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

en van zichzelf
Heeft bij elke wereldtopper de bevalling meegemaakt.
Oh.
pi_168087992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:57 schreef patrickt37 het volgende:
Marc Overmars is de afgelopen weken naar verluidt druk bezig met de komst van een nieuwe vleugelspeler en na Hirving Lozano is er een nieuw vermeend doelwit van Ajax opgedoken. De Braziliaan Everton Felipe schijnt nu bovenaan het verlanglijstje te staan en zijn zaakwaarnemer verwacht binnenkort meer te horen uit Amsterdam.

"Ajax onderhandelt over het vertrek van een speler en als dat rond is, zullen ze een officieel bod uitbrengen om Everton op te halen in Brazilië", vertelt Marineu Barros over de aanvaller van Sporting Recife aan Superesportes. "De interesse is er en die is erg sterk." Anwar El Ghazi staat naar verluidt op het punt om over te stappen naar Lazio, terwijl Betrand Traoré afwezig is vanwege zijn deelname aan de Afrika Cup

Ajax is overigens niet de enige Europese club met belangstelling voor Everton Felipe. TSG Hoffenheim heeft zich in een eerder stadium ook al bij Barros gemeld: "We hebben drie keer met ze gesproken en zij hebben toen besloten te willen proberen om hem in juli te kunnen huren. Dat is een risico, aangezien er andere clubs zouden kunnen komen. Maar dat begrepen zij ook, zij willen dat hij het seizoen daar kan beginnen zodat hij er helemaal klaar voor is."

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Weer een jong talent dus (19 jaar).

http://www.voetbalcentraa(...)wit-van-tien-miljoen
Maakte overigens pas 1 competitiedoelpunt.

Als ajax kampioen wil worden, lijkt het mij verstandiger om routine en ervaring binnen te halen. En niet weer een jong talent waarvan het de vraag is of hij in de toekomst slaagt.
pi_168092896
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Weer een jong talent dus (19 jaar).

http://www.voetbalcentraa(...)wit-van-tien-miljoen
Maakte overigens pas 1 competitiedoelpunt.

Als ajax kampioen wil worden, lijkt het mij verstandiger om routine en ervaring binnen te halen. En niet weer een jong talent waarvan het de vraag is of hij in de toekomst slaagt.
Als er een GEROUTINEERDE buitenspeler vol GOGME EN GIF weg mag bij een club in de winter zit elke club ter wereld wel aan hem te trekken.
pi_168093380
quote:
Ah, daar is onze traditionele Zimling/Sanogo/Westerman aankoop.
Noodles
pi_168093886
quote:
Lijkt me onzin.
Oh.
pi_168094747
Interview met Huntelaar over Ajax en dergelijken in de TELESPORT morgen.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 08:26:23 #133
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_168096745
Return of The Hunter
wooblabalurg
pi_168096817
Hopelijk doet Huntelaar geen van der vaartje door te lang te wachten.
pi_168097473
aub geen Huntelaar.

Aan Cassierra heb je veel meer als 2de spits. Steek dat geld in 2 buitenspelers en behoud el Ghazi.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:57:23 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_168098084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:20 schreef MichelWuyts het volgende:
aub geen Huntelaar.

Aan Cassierra heb je veel meer als 2de spits. Steek dat geld in 2 buitenspelers en behoud el Ghazi.
Cassierra een jaartje verhuren die moet echt nog veel groeien. Huntelaar en Dolberg volgend jaar voor de spits positie dikke prima.
pi_168098110
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Cassierra een jaartje verhuren die moet echt nog veel groeien. Huntelaar en Dolberg volgend jaar voor de spits positie dikke prima.
Huntelaar kan totaal niet meevoetballen. Nu al helemaal niet meer. Aan het begin van het seizoen ipv Traore zou het nog een goede optie zijn.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:01:25 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_168098143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:59 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Huntelaar kan totaal niet meevoetballen. Nu al helemaal niet meer. Aan het begin van het seizoen ipv Traore zou het nog een goede optie zijn.
Huntelaar kan prima kaatsen. Hij heeft geen individuele actie zoals dolberg wel heeft maar dat hoeft niet.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:02:30 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_168098152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:59 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Huntelaar kan totaal niet meevoetballen. Nu al helemaal niet meer. Aan het begin van het seizoen ipv Traore zou het nog een goede optie zijn.
Geen idee hoe goed/slecht Huntelaar nog is, maar met het aantrekken van veteranen is Ajax sinds Rijkaard niet uiterst gelukkig geweest
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:27:44 #140
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_168098491
Ajax heeft in het verleden bijna Gareth Bale weggeplukt bij Tottenham Hotspur, zo blijkt uit een interview van oud-speler Darko Bodul. De Oostenrijkse aanvaller gold lange tijd als grote belofte in Amsterdam, maar brak nooit door.

Bodul staat nu onder contract bij het Russische Amkar Perm, na omzwervingen via Nacional Madeira, Sturm Graz, Odense BK, SCR Altach en Dundee United. Nederland was het mooiste, stelt hij in een interview met SPOX. "Zeker weten, ik was in staat om te werken met een grootheid als Marco van Basten. Helaas heb ik toen veel fouten gemaakt, ik was nog jong."

Ajax haalde Bodul op jonge leeftijd van Heerenveen naar Amsterdam. "Men zag mij als één van de grootste talenten van Nederland, maar ik ben een straatjongen en deed dingen die ik beter niet had kunnen doen", vervolgt de aanvaller, die geen details prijsgeeft. In 2009 werd Bodul bijna geruild voor Bale. "Ik weet het nog goed, het was bijna rond. Tottenham toonde interesse in mij."

"Martin Jol wilde een speler uit het tweede genaamd Gareth Bale als ruilmiddel. Maar Danny Blind hield het tegen. Hij wilde mij niet laten gaan. Ajax zag veel potentie in mij", aldus Bodul.

Tsja....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_168098952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ajax heeft in het verleden bijna Gareth Bale weggeplukt bij Tottenham Hotspur, zo blijkt uit een interview van oud-speler Darko Bodul. De Oostenrijkse aanvaller gold lange tijd als grote belofte in Amsterdam, maar brak nooit door.

Bodul staat nu onder contract bij het Russische Amkar Perm, na omzwervingen via Nacional Madeira, Sturm Graz, Odense BK, SCR Altach en Dundee United. Nederland was het mooiste, stelt hij in een interview met SPOX. "Zeker weten, ik was in staat om te werken met een grootheid als Marco van Basten. Helaas heb ik toen veel fouten gemaakt, ik was nog jong."

Ajax haalde Bodul op jonge leeftijd van Heerenveen naar Amsterdam. "Men zag mij als één van de grootste talenten van Nederland, maar ik ben een straatjongen en deed dingen die ik beter niet had kunnen doen", vervolgt de aanvaller, die geen details prijsgeeft. In 2009 werd Bodul bijna geruild voor Bale. "Ik weet het nog goed, het was bijna rond. Tottenham toonde interesse in mij."

"Martin Jol wilde een speler uit het tweede genaamd Gareth Bale als ruilmiddel. Maar Danny Blind hield het tegen. Hij wilde mij niet laten gaan. Ajax zag veel potentie in mij", aldus Bodul.

Tsja....
8)7
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2017 @ 11:04:16 #142
364681 over_hedge
pi_168099153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ajax heeft in het verleden bijna Gareth Bale weggeplukt bij Tottenham Hotspur, zo blijkt uit een interview van oud-speler Darko Bodul. De Oostenrijkse aanvaller gold lange tijd als grote belofte in Amsterdam, maar brak nooit door.

Bodul staat nu onder contract bij het Russische Amkar Perm, na omzwervingen via Nacional Madeira, Sturm Graz, Odense BK, SCR Altach en Dundee United. Nederland was het mooiste, stelt hij in een interview met SPOX. "Zeker weten, ik was in staat om te werken met een grootheid als Marco van Basten. Helaas heb ik toen veel fouten gemaakt, ik was nog jong."

Ajax haalde Bodul op jonge leeftijd van Heerenveen naar Amsterdam. "Men zag mij als één van de grootste talenten van Nederland, maar ik ben een straatjongen en deed dingen die ik beter niet had kunnen doen", vervolgt de aanvaller, die geen details prijsgeeft. In 2009 werd Bodul bijna geruild voor Bale. "Ik weet het nog goed, het was bijna rond. Tottenham toonde interesse in mij."

"Martin Jol wilde een speler uit het tweede genaamd Gareth Bale als ruilmiddel. Maar Danny Blind hield het tegen. Hij wilde mij niet laten gaan. Ajax zag veel potentie in mij", aldus Bodul.

Tsja....
ja lekker boeiend ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_168101335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
"Martin Jol wilde een speler uit het tweede genaamd Gareth Bale als ruilmiddel. Maar Danny Blind hield het tegen. Hij wilde mij niet laten gaan. Ajax zag veel potentie in mij", aldus Bodul.
Toppie van Blind.
pi_168101933
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ja lekker boeiend ook.
Toch wel redelijk zuur als dat waar is :')
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:54:58 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168102581
Achteraf is het altijd een koe in zijn kont kijken natuurlijk :+
Oh.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:57:31 #146
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168102642
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch wel redelijk zuur als dat waar is :')
Ach ja, Ajax wou ook ooit Messi halen maar wou niet zijn ziekenhuiskosten betalen...

Elke club heeft wel een topper op oog gehad, de vraag is enkel wie slaat het snelst toe of wil het meeste betalen
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:58:17 #147
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_168102653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ach ja, Ajax wou ook ooit Messi halen maar wou niet zijn ziekenhuiskosten betalen...

Elke club heeft wel een topper op oog gehad, de vraag is enkel wie slaat het snelst toe of wil het meeste betalen
Messi had bij Ajax nooit zo goed geworden als bij Barca.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 13:59:02 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168102666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:58 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Messi had bij Ajax nooit zo goed geworden als bij Barca.
Ok
pi_168102768
MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:01:01 Ondanks de magere bezetting op de flanken sluit Peter #Bosz opnieuw niet uit dat er deze winter helemaal niemand bij komt bij #Ajax >>> reageer retweet
MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:02:20 <<< opvallend omdat #Overmars eind november beaamde dat #Ajax een back en minimaal één buitenspeler zocht. Bovendien 20 miljoen binnen reageer retweet
  vrijdag 13 januari 2017 @ 14:12:26 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168102946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:04 schreef TheArt het volgende:
MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:01:01 Ondanks de magere bezetting op de flanken sluit Peter #Bosz opnieuw niet uit dat er deze winter helemaal niemand bij komt bij #Ajax >>> reageer retweet
MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 14:02:20 <<< opvallend omdat #Overmars eind november beaamde dat #Ajax een back en minimaal één buitenspeler zocht. Bovendien 20 miljoen binnen reageer retweet
Ik sluit dat ook niet uit nee. En dan komt er in de zomer weer niks bij :')
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')