abonnement Unibet Coolblue
pi_167987945
Hoi allemaal :)

Vandaag en gisteren heb ik een 'nieuw' soort knutsel gevonden die heel erg verslavend is, namelijk het maken van dromenvangers. Ik heb er nu een gemaakt en vraag me af of meer mensen dit doen? Zelf vond ik het zo leuk om te doen dat ik direct naar de winkel ben gegaan om spullen te halen om er meer te maken (deze is van zo'n kant en klaar knutselpakketje).

Wat je ervoor nodig hebt is een metalen of houten ring, leer of draad, garen en verder dingetjes om hem op te leuken. Denk aan veertjes, kraaltjes en dergelijke.

Zijn hier meer mensen hun dromen aan het vangen?


Dit is mijn eerste poging. Zeker niet perfect, kan veel mooier, maar dat is een kwestie van veel oefenen denk ik (en dat ben ik zeker van plan om te doen.

Hopelijk zijn hier meer mensen weg van :) ik ben erg benieuwd naar de creaties van anderen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167989320
Wauw ik wil dit ook maken 😅 waar heb je dat pakketje gehaalt?
“I mean, you could claim that anything's real if the only basis for believing in it is that nobody's proved it doesn't exist!”
pi_167989647
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:46 schreef hermeliengriffel het volgende:
Wauw ik wil dit ook maken 😅 waar heb je dat pakketje gehaalt?
Voor mijn verjaardag gekregen vrijdag, maar hij komt bij de Pipoos weg. Daar heb ik ook de andere spulletjes gehaald om er meer te maken (de ringen, veertjes, leertjes etc), maar daarvoor kun je ook heel goed naar de Action of de Xenos
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167991485
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor mijn verjaardag gekregen vrijdag, maar hij komt bij de Pipoos weg. Daar heb ik ook de andere spulletjes gehaald om er meer te maken (de ringen, veertjes, leertjes etc), maar daarvoor kun je ook heel goed naar de Action of de Xenos
Ik heb een pipoos id buurt! Thanks
“I mean, you could claim that anything's real if the only basis for believing in it is that nobody's proved it doesn't exist!”
pi_168050450


Mijn tweede poging. Al zijn er geloof ik niet veel mensen die dit doen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 maart 2017 @ 01:08:56 #6
370431 drakin
vurig typje
pi_169527116
Hele kleine, maar mooie dromenvanger

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')