abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167996453
Het lijkt mij helemaal niet leuk als er mensen van twee fora je de hele tijd zeggen wat je fout doet, hij kan zich beter op zijn nieuwe vriendin storten en daar zijn energie in steken.
  maandag 9 januari 2017 @ 08:04:22 #277
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167996495
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijkt mij helemaal niet leuk als er mensen van twee fora je de hele tijd zeggen wat je fout doet, hij kan zich beter op zijn nieuwe vriendin storten en daar zijn energie in steken.
Als die forums niet te weten komen wat hij privé allemaal uitspookt dan kan daar ook geen commentaar op gegeven worden.

Dat het internet vele goedbedoelende raadgevers en boze trollen kent, en een oneindig geheugen heeft, zou bekend moeten zijn. Niemand heeft Braddie gedwongen zich jarenlang zo kwetsbaar op te stellen.
pi_167996516
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijkt mij helemaal niet leuk als er mensen van twee fora je de hele tijd zeggen wat je fout doet, hij kan zich beter op zijn nieuwe vriendin storten en daar zijn energie in steken.
Lijkt mij ook kut. Daarom pleur ik ook niet mijn hele privéleven op internet.
pi_167996906
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijkt mij helemaal niet leuk als er mensen van twee fora je de hele tijd zeggen wat je fout doet, hij kan zich beter op zijn nieuwe vriendin storten en daar zijn energie in steken.
Hij doet er toch niks mee dus het maakt nauwelijks wat uit
pi_167997688
Geen video's meer maken totdat je kaaklijn weer zichtbaar is.
pi_167998036
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:41 schreef Grillz het volgende:
Geen video's meer maken totdat je kaaklijn weer zichtbaar is.
Dan is hij nog wel een tijd onderweg. Voordat zijn kaaklijn zichtbaar is moet 'ie eerst weer een nek krijgen
pi_167998269
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:03 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dan is hij nog wel een tijd onderweg. Voordat zijn kaaklijn zichtbaar is moet 'ie eerst weer een nek krijgen
Hij gaat ongetwijfeld richting een speknek.
pi_167998521
Mijn persoonlijke BradgeTV 2017 hoogtepunt was toen hij aangaf eerst 30 kilo af te willen vallen vóórdat hij bereidt is om naar de sportschool te gaan. Deze jongen zit zo apart in elkaar, het lijkt me echt geweldig om hem ooit op televisie in een soort De Gouden Kooi ofzo terug te zien. Een real life soap zou hij ook wel kunnen dragen. srs
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_167998632
Kansloze kneus zeg, niet te filmen. Hoop dat ie eens keihard de deksel op de neus krijgt. Zou er geen traan om laten
pi_167998892
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Kansloze kneus zeg, niet te filmen. Hoop dat ie eens keihard de deksel op de neus krijgt. Zou er geen traan om laten
Dat is niet helemaal waar natuurlijk
pi_167999321
Het is mooi geweest zo, we hebben nu toch alles al meegemaakt :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167999349
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mijn persoonlijke BradgeTV 2017 hoogtepunt was toen hij aangaf eerst 30 kilo af te willen vallen vóórdat hij bereidt is om naar de sportschool te gaan. Deze jongen zit zo apart in elkaar, het lijkt me echt geweldig om hem ooit op televisie in een soort De Gouden Kooi ofzo terug te zien. Een real life soap zou hij ook wel kunnen dragen. srs
Je hebt het verkeerd. Hij ging eerst 30 kilo afvallen om te beginnen met hardlopen en zodra hij 80 kilo was ging hij naar de sportschool. Dus eerst 50 kilo afvallen :') _O-
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_168000060
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijkt mij helemaal niet leuk als er mensen van twee fora je de hele tijd zeggen wat je fout doet, hij kan zich beter op zijn nieuwe vriendin storten en daar zijn energie in steken.
In zijn geval is alle kritiek terecht. Hij snapt gewoon echt niet wat 'normaal' is en wat je niet moet doen.
pi_168000139
Jezus wat heb ik nu weer allemaal gemist dan. :')

Braad pleur op en kom nooit meer terug, is voor iedereen het beste.
pi_168000165
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:16 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Je hebt het verkeerd. Hij ging eerst 30 kilo afvallen om te beginnen met hardlopen en zodra hij 80 kilo was ging hij naar de sportschool. Dus eerst 50 kilo afvallen :') _O-
30 kilo in een half jaar toch?
Ik was ooit zo viesdik als MrBradge maar bij mij duurde het ruim een jaar voordat ik 30 kilo kwijt was
pi_168002460
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:03 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus wat heb ik nu weer allemaal gemist dan. :')

Braad pleur op en kom nooit meer terug, is voor iedereen het beste.
Jouw standpunt is ook met 180 graden gedraaid zeg. Waar zijn de tijden gebleven dat je nog wulps voor hem neerging?
  maandag 9 januari 2017 @ 13:49:07 #292
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168002641
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jouw standpunt is ook met 180 graden gedraaid zeg. Waar zijn de tijden gebleven dat je nog wulps voor hem neerging?
Iedereen die hem ooit verdedigde keert hem vroeg of laat de rug toe
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 9 januari 2017 @ 13:51:30 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168002703
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:03 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus wat heb ik nu weer allemaal gemist dan. :')

Braad pleur op en kom nooit meer terug, is voor iedereen het beste.
Je ziet het verkeerd. 1 persoon lijdt, velen genieten mee. Als hij het voor zichzelf houdt lijdt hij alsnog, maar ontneemt hij velen het genot.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168003238
Hij is alweer begonnen met het beschieten van zijn publiek met keyboardvideo's.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168003269
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:21 schreef chroestjov het volgende:
Hij is alweer begonnen met het beschieten van zijn publiek met keyboardvideo's.
Er zijn toch geen mensen die daar echt naar kijken? Vond het al opmerkelijk dat iemand de moeite had genomen om die video's te bekijken met hem achter het stuur een half uur lang
pi_168003415
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Er zijn toch geen mensen die daar echt naar kijken? Vond het al opmerkelijk dat iemand de moeite had genomen om die video's te bekijken met hem achter het stuur een half uur lang
Ik i.i.g. niet, maar met de timelapse heb ik mij wel vermaakt, vooral hoe hij op het einde een paar minuten (in de timelapse) bezig was om een parkeerplek te vinden in Sint-Truiden was erg vermakelijk, uiteindelijk parkeerde hij op een plek waar hij al 3 of 4x langs was gereden om vervolgens weggesleept te worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168003466
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik i.i.g. niet, maar met de timelapse heb ik mij wel vermaakt, vooral hoe hij op het einde een paar minuten (in de timelapse) bezig was om een parkeerplek te vinden in Sint-Truiden was erg vermakelijk, uiteindelijk parkeerde hij op een plek waar hij al 3 of 4x langs was gereden om vervolgens weggesleept te worden.
Dat heb ik ook gemist _O-

Video's bleken dus leuker dan verwacht
pi_168003636
Zullen we als dit topic vol is gewoon sluiten en de boel verkassen naar MUZ en daar lekker over muziek praten? Dan kan moira ook weer slapen :)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_168003687
Zit weer even na te lezen wat er allemaal gebeurd is,in nog geen 24uur met onze held.
Heb me altyd wel vermaakt om hem maar die herhaling van zetten begint vermoeiend te worden, laat staan voor hemzelff
Deze jongen heeft echt hulp nodig.
Heel triest dat er niet iemand uit zijn omgeving hem hier bij kan helpen.
  maandag 9 januari 2017 @ 14:50:42 #300
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168003725
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:48 schreef DeBaba het volgende:
Zit weer even na te lezen wat er allemaal gebeurd is,in nog geen 24uur met onze held.
Heb me altyd wel vermaakt om hem maar die herhaling van zetten begint vermoeiend te worden, laat staan voor hemzelff
Deze jongen heeft echt hulp nodig.
Heel triest dat er niet iemand uit zijn omgeving hem hier bij kan helpen.
Iemand die RTL 4 kan bellen? Verslaafd?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')