abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2000 @ 12:26:47 #1
7499 Lucy
Happy Happy Joy Joy!!
pi_473575
Hallo allemaal.

Ik vroeg me af of er op dit forum ook mensen zijn die zichzelf hebben opgegeven voor BB1 of 2 en zijn uitgenodigd voor de selectie? Lijkt me leuk om te horen hoe dat ging, ookal zijn jullie er niet doorgekomen.

Alvast bedankt!

Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
  vrijdag 17 november 2000 @ 15:39:24 #2
7499 Lucy
Happy Happy Joy Joy!!
pi_476520
Niet dus?

Of durft niemand het toe te geven???

Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_476631
Ik peins er niet over om me op te geven!
En jullie mij dan allemaal afzeiken hier op Fok! No way Jose!
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:13:27 #4
7499 Lucy
Happy Happy Joy Joy!!
pi_476655
quote:
Op 17 november 2000 16:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik peins er niet over om me op te geven!
En jullie mij dan allemaal afzeiken hier op Fok! No way Jose!
Psssst........ Tinkerbell, héééél stiekum zou je het dus wel willen hè? Nee, ik zal nix doorvertellen aan de anderen hier, echt niet
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 november 2000 @ 17:37:18 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_477073
Ik heb mezelf al jaren geleden opgegeven...

... maar niet voor BB


* het wordt nooit meer wat met Doc

En zeg Tara, mag dit naar R&P

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_478287
quote:
Op 17 november 2000 17:37 schreef Doc het volgende:
* het wordt nooit meer wat met Doc
Ach Doc, dat is wat. Maar je kunt je natuurlijk opgeven voor BB3.
Daar is vast wel een 3e Bianca die je op kan peppen met ratelband-technieken en die je kan psycho-analyseren. Je kan tevens je hele hebben en houwen te kijk zetten voor heel Nederland. Krijg je ook een hoop feedback op, waar je misschien nog wat aan hebt.
Wat ook kan is dat er in het huis zielige musjes verblijven ala Dees, waarop je je kan storten om je eigen ellende te vergeten.
Of mocht je last hebben van moordneigingen, die kun je dat vast ook wel ongestraft kwijt in het huis.
Tenslotte valt er wellicht een les te leren in leeghoofdigheid (dat je leert dat lachen de beste aanval of verdediging is en dat je daarna roept 'Echt waar?' en dat men je dan voor naief houdt. Wordt er verder niets meer van je verlangd. Heus waar!) of in onverschilligheid (begrijp je wel; dat je leert zeggen 'Lekker Belangrijk). Dat maakt het leven vast ook aangenamer voor je.
Veel sterkte Doc en denk er eens over
pi_478345
Wilde me gerust opgeven, maar je moest 21 zijn, stond op het formulier, hoe dat pijpsnolletje van een kim er weer doorheen is geglipt weet ik ook niet, maar ja het leek mij wel leuk om me op te geven, niet dus, en bij de bus moest je ook al 21 zijn..

dacht ben 18 dus ben volwassen, mooi niet

  zaterdag 18 november 2000 @ 12:18:48 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_478418
quote:
Op 18 november 2000 10:50 schreef Stranger het volgende:
dacht ben 18 dus ben volwassen, mooi niet
En je had een inschrijfformulier van BB nodig om tot die conclusie te komen?
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')