abonnement Unibet Coolblue
pi_167981733
Hoi door de wol geverfd lees je door de jaren heen als man zijnde ( ik ) allemaal verhalen op fok en ook allemaal dingen die je eigenlijk helemaal liever niet had willen weten,

Vaak als bepaalde mannen op fok in het glaasje hebben gekeken gaan ze trots praten over hun eigen smegma ( plat gezegt : hun penis kaas ) , dat is een soort aangekoekte bacterie laag onder hun eikel en voorhuid...

Zit eigenlijk meestal met halve walging dan zo te lezen van : Dat stukje info had ik dus liever niet geweten.

Dus , maar, moet het mij dus ook maar een keertje van het hart : ik ben dus een smegmaloze man, heb een doorsnee penis, ( je weet niet, niet echt groot maar gemiddeld 14 m ) maar ik heb zelden tot nooit voorvocht en daarmee dus ook geen smegma op mijn eikel(tje)

Kaas ( bweeeeugh ) dus, nee dat heb ik niet en nooit in huis,

Zelfs al was ik mijn penis een tijdje niet, bijv 4 dagen, dan ruikt hij hooguit een beetje merkwaardig, maar geen ophoping van sappen dus onder mijn voorhuid!

En, haha, ben daar dus eigenlijk BEST blij mee

Dus nu is mijn vraag : Zijn er nog meer fok mannen die dit OOK hebben?
pi_167981902
Gemiddelde lengte van een penis wereldwijd is 14.8, gemiddelde penislengte van europianen is 16.5
Dus je penis is niet average maar below average
pi_167981967
Het meest opmerkelijke is dat deze TS zich soms dus 4 dagen niet wast. Al is dat met de ts misschien toch niet zo opmerkelijk.
pi_167982034
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:13 schreef wcborstel het volgende:
Het meest opmerkelijke is dat deze TS zich soms dus 4 dagen niet wast. Al is dat met de ts misschien toch niet zo opmerkelijk.
ha an sich? kijk een hond of een paard wast zich ook niet elke dag en TOCH gaan ze dan niet gelijk stinken!

Als je een gezond mens bent werkt dat beetje hetzelfde!

Ja alleen mannen met etreem veel hormonen gaan af en toe nog al rieken, of mensen die steeds maar weer foute dingen eten enzo
pi_167982067
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef possetje het volgende:

[..]

ha an sich? kijk een hond of een paard wast zich ook niet elke dag en TOCH gaan ze dan niet gelijk stinken!

Als je een gezond mens bent werkt dat beetje hetzelfde!

Ja alleen mannen met etreem veel hormonen gaan af en toe nog al rieken, of mensen die steeds maar weer foute dingen eten enzo
Geloof me kerel. Als jij je 4 dagen niet wast... Dan ruiken de mensen om je heen dat wel. Ook als je het zelf niet zo door hebt.
pi_167986250
quote:
0s.gif [b]Op zondag 8 januari 2017 20:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
kijk en als het zaterdagavond is

en alle mannen die bezopen zijn in een corny ( geile en spannende bui ) zijn, dan maken ze enorm vaak grapjes over hun eigen smegma/ penis kaas

en dan hoor je mannen zoals jou niet want dan ben jij aan het grinniken of denk je "ach de smegma man doet niemand kwaad met zijn grapjes"

[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 08-01-2017 22:17:25 ]
pi_167986449
Ruik je vaak aan je eigen penis?
pi_167987355
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef possetje het volgende:

en alle mannen die bezopen zijn in een corny ( geile en spannende bui ) zijn, dan maken ze enorm vaak grapjes over hun eigen smegma/ penis kaas
Volgens mij heb je dan verkeerde vrienden, ik heb hier nog nooit iemand over horen praten. :')

Ik ben blij dat ik zelf nooit last heb van smegma :r
pi_167988360
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ruik je vaak aan je eigen penis?
wat is vaak?

vroeger toen ik jong was 1 keer per 2 a 3 dagen

nu ik ouder ben wat minder
pi_167990688
Even normaal doen
pi_167995354
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:25 schreef possetje het volgende:

[..]

wat is vaak?

vroeger toen ik jong was 1 keer per 2 a 3 dagen

nu ik ouder ben wat minder
:')_!
pi_167996729
Wat is dit voor topic _O-
  maandag 9 januari 2017 @ 13:34:29 #13
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168002312
Graag ophouden met onzintopics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')