abonnement Unibet Coolblue
pi_167981623
Hee, ik ben nog nooit van mijn leven op een tokkie vakantie geweest (uberhaupt een echte vakantie dit decennium niet meegemaakt), en het lijkt me heerlijk om een week geen fuck uit te voeren op een zonnig strand en als een aso een bord vol met garnalen op te scheppen.

Data ergens tussen 28-2 / 12-3
Vereisten: zon
Bonus: all-in, 4sterren, goedkoop land
Budget: 500 +/- 200

Welke sites kan ik het beste bezoeken?
Kun je beter van te voren of pas een week ervoor gaan boeken?
Vlucht en accomodatie bij elkaar? of apart.
pi_167981847
Turkije ed (de tokkie all-in bestemmingen) hebben eind februari nou nog niet echt een zonnig strand. Reken op een graad of 16 in die periode. Voor Egypte een graad of 5 hoger.

En het zuidelijk halfrond red je niet met dat budget (of all-in) :P
pi_167982350
Kijk voor de grap eens naar Gambia, Kaapverdiė. Is haalbaar met je budget :)
pi_167982451
Sites als ticketspy en vakantiediscounter in de gaten houden de komende weken en meteen boeken als je iets ziet wat je bevalt. Voor dat budget moeten de Canarische Eilanden, Gambia of Kaapverdiė wel lukken. Wellicht met wat geluk Cuba of de Dominicaanse Republieken ook wel.
pi_167991304
Vakantiediscounter is mijn website die ik vaak bezoek om prijzen te bekijken :)

Als ik zoek volgens je criteria en datums kom ik op deze aanbiedingen:
Kaapverdie 4* All-in 621 euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VAE 4* 631 All-in Euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkije 5* All-in 301 Euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje van TUI, net binnen je budget:
Zanzibar 3,5* All-in 699
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje goed zoeken en je komt mooie dingen tegen, zelfs nu ruim van te voren.
pi_168011335
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef CrashO het volgende:
Turkije ed (de tokkie all-in bestemmingen) hebben eind februari nou nog niet echt een zonnig strand. Reken op een graad of 16 in die periode. Voor Egypte een graad of 5 hoger.

En het zuidelijk halfrond red je niet met dat budget (of all-in) :P
Geen turkije en griekeland of hoger dus. (Y)

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
Sites als ticketspy en vakantiediscounter in de gaten houden de komende weken en meteen boeken als je iets ziet wat je bevalt. Voor dat budget moeten de Canarische Eilanden, Gambia of Kaapverdiė wel lukken. Wellicht met wat geluk Cuba of de Dominicaanse Republieken ook wel.
Cuba klinkt wel gaaf :D

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef MaxKalav het volgende:
Vakantiediscounter is mijn website die ik vaak bezoek om prijzen te bekijken :)

Als ik zoek volgens je criteria en datums kom ik op deze aanbiedingen:
Kaapverdie 4* All-in 621 euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VAE 4* 631 All-in Euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkije 5* All-in 301 Euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje van TUI, net binnen je budget:
Zanzibar 3,5* All-in 699
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje goed zoeken en je komt mooie dingen tegen, zelfs nu ruim van te voren.
Bedankt voor het meedenken!
Vijf sterren Turkije voor maar 300 euro, totdat ik de reviews ging lezen. Schimmel, wc papier wat niet wordt bijgevuld en nog meer enge verhalen.
Blijkt maar dat 5 sterren dus niet heilig zijn.

Kaapverdie of zanzibar, dat klinkt ook wel gaaf.
Besef me langzaam dat je vaak ook krijgt waar je voor betaald. Ik zal goed de reviews iig lezen, en mijn verwachtingen van luxe en grote borden met garnalen bijstellen
pi_168012269
Wat maken die sterren nou uit? Op tokkiebestemmingen heeft iedere strandhut 7 sterren. Hoe ze er aan gekomen zijn, is een ander verhaal.
pi_170257912
Het is trouwens hurghada geworden om dit topic maar afsluiting te geven. Bedankt voor het meedenken!

Het was een top vakantie voor 499 all in, 8 dagen, hurghada, sunrise beach resort
-adult only
-zwembad verwarmd en aan de zee grenzend.
-eten was voor hollandse begrippen prina, maar op een gegeven moment smaakt alles naar hetzelfde.
-mensen in het resort waren heel vriendelijk. Erbuiten kan je niet rustig rondlopen zonder Constant maar dan ook constant lastig gevallen te worden.
-voor iets anders dan de zon moet je het ook eigenlijk niet doen. De suffe excursies en plekken bezoeken, daar zijn betere plekken op aarde voor denk ik.

Acht dagen was mss ook net iets te lang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')