abonnement Unibet Coolblue
pi_168043070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha, dat is precies wat ik dipstick wil vertellen. Van sommige vrouwen lijkt het alsof ze het zo makkelijk hebben. Ze zien er prachtig uit, goede baan, komen geen mannelijk aandacht tekort en alles komt aanwaaien en wordt voor hun voeten neergelegd, maar wat ze niet zien is dat ieder mens wel wat heeft en zich over drempels heeft heengezet om daar te komen waar ze willen komen. Stap uit dat wereldje van zelfmedelijden man, komt echt wel goed met je!
Doe ik ook hoor. Maar vind je van jezelf dat streberige gedoe niet ontzettend kut gewoon? Zou je niet uit een milieu willen komen waarin je gewoon lekker een weekend kan bankhangen en Netflix kijken met een fles drank en een doos pizza zonder dat er daarover wordt geoordeeld?

Die stress die dat ook met zich mee zou brengen... Moet er niet aan denken :N

Maar goed ieder zijn heug.
pi_168043100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor. Maar vind je van jezelf dat streberige gedoe niet ontzettend kut gewoon? Zou je niet uit een milieu willen komen waarin je gewoon lekker een weekend kan bankhangen en Netflix kijken met een fles drank en een doos pizza zonder dat er daarover wordt geoordeeld?

Die stress die dat ook met zich mee zou brengen... Moet er niet aan denken :N

Maar goed ieder zijn heug.
ze werkt mss bij netflix
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168043259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo te lezen maak je nog kans dopfles1
Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
pi_168043300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
Je hebt mij niet eens een kans gegeven joh, met je daddy issues. :{
pi_168043329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
en alle vrouwen kunnen dagelijks seks krijgen, ben je echt geen uitzondering hoor, miss perfect.
pi_168043347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
neem een hond?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168043400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
Dat is ook terecht want 'daten' als vrouw is ook kinderspel. Zelfs de 5'jes/6'jes komen een eind op dat gebied. Je maakt meer indruk als je van toegevoegde waarde bent voor de maatschappij. Dat is een zeldzaamheid voor een vrouw want dan moet je meer kunnen dan het hebben van een vagina en iedere ochtend je gezicht van een 5 naar een 8 brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 23:05:23 ]
pi_168043609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh plz :')

Voor dates en seks kan ik wel dagelijks mijn zin krijgen met knappe, charmante en zelfverzekerde mannen. Dat is niet waar ik voldoening uit haal, en ik ga niet voor minder dan wat ik wil. :P

gr gr
Oftewel mannen zonder humor die zichzelf en het leven veel te serieus nemen?

Juist ja.
pi_168043631
😅 dopfles waarom vertrek je niet langzaam is van fok, het lijkt mij dat je hier zelfs te autistisch voor bent
“I mean, you could claim that anything's real if the only basis for believing in it is that nobody's proved it doesn't exist!”
pi_168043646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:11 schreef hermeliengriffel het volgende:
😅 dopfles waarom vertrek je niet langzaam is van fok, het lijkt mij dat je hier zelfs te autistisch voor bent
Ik voel mij helemaal in mn element eigenlijks
pi_168043789
KLB is net als een warm bad. Eerst doet het pijn en vraag je je af waarom je dit jezelf aandoet. Maar wanneer je eenmaal gewend raakt aan de temperatuur dan vind je het heerlijk en wil je niks anders meer.
pi_168043869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Azpilicueta het volgende:
KLB is net als een warm bad. Eerst doet het pijn en vraag je je af waarom je dit jezelf aandoet. Maar wanneer je eenmaal gewend raakt aan de temperatuur dan vind je het heerlijk en wil je niks anders meer.
Heerlijk inderdaad.
pi_168043909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor. Maar vind je van jezelf dat streberige gedoe niet ontzettend kut gewoon? Zou je niet uit een milieu willen komen waarin je gewoon lekker een weekend kan bankhangen en Netflix kijken met een fles drank en een doos pizza zonder dat er daarover wordt geoordeeld?

Die stress die dat ook met zich mee zou brengen... Moet er niet aan denken :N

Maar goed ieder zijn heug.
Ik kan mijn milieu niet veranderen, dat is wat ik bedoelde met dat je dingen dan ook niet moet willen veranderen maar wel je kijk er op. ;) Netflix heb ik niets mee, voor chillen heb ik mijn vrienden, tennisclub en dansgroepje. Voor verveling en mensen peste.. uhh helpen.. heb ik Fok :P
pi_168043930
Tennisclub, oh God. Het is er zo'n 1
pi_168044414
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oftewel mannen zonder humor die zichzelf en het leven veel te serieus nemen?

Juist ja.
Het zijn mannen die neerkijken op anderen, status en geluk koppelen aan geld/ macht, en inderdaad wat serieuzer zijn. Eigenlijk niet echt een type dat ik kan vertrouwen en kan er ook niet verliefd op worden eerlijk gezegd door de show, maar aan de andere kant zijn de dates geweldig en de moeite die ze doen voor me. Tja, wat moet je dan he. :X
pi_168044450
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het zijn mannen die neerkijken op anderen, status en geluk koppelen aan geld/ macht, en inderdaad wat serieuzer zijn. Eigenlijk niet echt een type dat ik kan vertrouwen en kan er ook niet verliefd op worden eerlijk gezegd door de show, maar aan de andere kant zijn de dates geweldig en de moeite die ze doen voor me. Tja, wat moet je dan he. :X
ja want rijkdom en macht (een man met status) > een man waar je verliefd op kan worden en dus gelukkig mee kan zijn.

eye opener; zulke mannen kunnen ook niet verliefd worden op een vrouw hoor
pi_168044623
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ja want rijkdom en macht (een man met status) > een man waar je verliefd op kan worden en dus gelukkig mee kan zijn.

eye opener; zulke mannen kunnen ook niet verliefd worden op een vrouw hoor
Ze kunnen wel verliefd worden op een vrouw, en ook van houden (uit mijn ervaring dan). Maar probleem bij deze mannen is dat ze soms dingen iets te snel voor lief nemen en niet te vertrouwen zijn.
pi_168044666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ze kunnen wel verliefd worden op een vrouw, en ook van houden (uit mijn ervaring dan). Maar probleem bij deze mannen is dat ze soms dingen iets te snel voor lief nemen en niet te vertrouwen zijn.
Mannen die alles voor status, rijkdom/macht doen zijn vaak verliefd op zichzelf. En als je van iemand houdt, dan ben je voor die persoon toch te vertrouwen? Of zijn er andere definities van houden van?
  woensdag 11 januari 2017 @ 01:46:40 #119
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168045693
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Is niet goed voor mijn lichaam bro. Het is een tempel. Maar een gezamelijke jacht met alle KLB alfa's sta ik altijd voor open
Nou ja zeg. -O- Maar voor een avondje clubben met een stel KLBazen ben ik ook down. ^O^ MAHL en Dima willen denk ik ook wel mee. :7

quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lees mn fieldrapport KLB / Clubben in Berlijn
Damn. :') Als ik tijd heb. :D
pi_168045753
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 01:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja zeg. -O- Maar voor een avondje clubben met een stel KLBazen ben ik ook down. ^O^ MAHL en Dima willen denk ik ook wel mee. :7

[..]

Damn. :') Als ik tijd heb. :D
schrijf mij ook alvast maar in!
pi_168046119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ok duidelijk, ik merk dat je gefrustreerd bent en je ei kwijt wilt. Ik ga bijna geloven dat je dit zelfmedelijden zelfs lekker vindt. Maar oke, ik zal je een perspectief geven zoals ik kijk naar het leven. Ik heb ook geen relatie gehad, terwijl ik wel aandacht krijg van mannen. Dit is inderdaad anders dan jouw situatie, maar eigenlijk ervaren een ander probleem net zo intens. Dagelijks omringd worden door mannen - van wie ik weet dat ze niet betrouwbaar zijn - maakt het mij ook lastig om de juiste persoon voor mij te vinden met wie ik kan settelen. Ik ben bang om belazerd te worden, en heb een muur om me heen. Daarnaast kom ik uit een milieu waarin van mij wordt verwacht dat ik op allerlei gebieden uitblink, succes maak, met een bepaalde soort man thuiskom, en er dagelijks tiptop uitzie. Klinkt ook best benauwend he, maar ik heb er mee leren leven. Het heeft me gevormd zoals ik ben, en ik vind het ook prachtig zoals het nu is. :) Je leert mensen en de situatie accepteren zoals het is. Je leert leven met wat je hebt en dingen die je niet kunt veranderen moet je niet willen veranderen. Daarom kan je beter je kijk op het leven veranderen en op zoek gaan naar wat echt is, waar je een passie voor kunt vormen. Niemand kan je daar bij helpen, dat is iets wat je zelf moet uitvinden. Moraal van dit verhaal is dat ik denk dat mensen hun geluk uit dankbaarheid halen. Is het niet een voorrecht om over onafhankelijk denkvermogen te beschikken? Is het vanzelfsprekend om dagelijks op twee benen te kunnen lopen? Handen te hebben om te kunnen eten? Eten hebben? Dagelijks tijd hebben om op FOK! te klagen? :p Ok dat laatste was niet serieus, maar begrijp je mijn boodschap? En probeer even echt te begrijpen wat ik je probeer te vertellen in plaats van het zo te lezen als 'hoe zal ik in de verdediging gaan'.
Misschien is mindfullness een idee voor je? Geef het eens een kans. :)
Weer zon cliche... zelfmedelijden. Nee ik heb geen zelfmedelijden, ik krijg de schijt van het eenzijdige leven, waar ik ondanks ik geprobeerd heb, nog steeds zo is...

Mijn god wat heb jij het moeilijk als vrouw zeg. Kunnen kiezen van allerlei mannen en dan kunnen doen wat je wilt.

Man, heb je nou echt zon plaat voor de kop? In welke wereld moet ik niet gefrustreerd zijn, dat altijd alles van mijn kant moest en moet komen en dat dat ook geen enkele uitkomst bood.

Ik heb genoeg geprobeerd en niks heeft ook maar iets veranderd aan mijn situatie. Dagelijks niet weten waarom je nog opstaat, maar toch weer gaan werken om vervolgens weer geconfronteerd te worden met allerlei leuke vrouwen, waar je niks mee kunt.

Wat heb jij het toch zwaar, echt de tering...

[ Bericht 3% gewijzigd door dip-stick1 op 11-01-2017 06:39:00 ]
pi_168046125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef tiffanybox het volgende:

[..]

Kun je nog idioter reageren op iemand die het goed bedoelt? En dan het raar vinden dat je geen vriendin hebt wat een houding :r
Wat the fuck heb ik aan goed bedoeld? Vrouwen moeten gewoon zelf meer contact zoeken, dan zat ik niet mijn hele leven in dit diepe gat, door deze eenzijdige shit, waar ik niet meer uit kom.

Nee, ik vind het niet raar dat ik na 33 jaar eenzijdig contact en interesse te tonen, dat ik geen vriendin heb.:')

Waarom flikker je niet fijn een eind op en ga je afwachten op alle mannen die contact met je zoeken. :{w :r
pi_168046414
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het zijn mannen die neerkijken op anderen, status en geluk koppelen aan geld/ macht, en inderdaad wat serieuzer zijn. Eigenlijk niet echt een type dat ik kan vertrouwen en kan er ook niet verliefd op worden eerlijk gezegd door de show, maar aan de andere kant zijn de dates geweldig en de moeite die ze doen voor me. Tja, wat moet je dan he. :X
Je weet dat ze gewoon seks met ze willen he?
pi_168047507
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 06:28 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Weer zon cliche... zelfmedelijden. Nee ik heb geen zelfmedelijden, ik krijg de schijt van het eenzijdige leven, waar ik ondanks ik geprobeerd heb, nog steeds zo is...

Mijn god wat heb jij het moeilijk als vrouw zeg. Kunnen kiezen van allerlei mannen en dan kunnen doen wat je wilt.

Man, heb je nou echt zon plaat voor de kop? In welke wereld moet ik niet gefrustreerd zijn, dat altijd alles van mijn kant moest en moet komen en dat dat ook geen enkele uitkomst bood.

Ik heb genoeg geprobeerd en niks heeft ook maar iets veranderd aan mijn situatie. Dagelijks niet weten waarom je nog opstaat, maar toch weer gaan werken om vervolgens weer geconfronteerd te worden met allerlei leuke vrouwen, waar je niks mee kunt.

Wat heb jij het toch zwaar, echt de tering...
Je mist het punt dat ik alleen op het gebied van dates en seks de soort man kan krijgen die ik wil, maar ik wil deze soort voor een zekerheid in de vorm van settelen. Dus ik krijg eigenlijk niet wat ik wil, snapje. Ik krijg verder het idee dat je seksueel gefrustreerd bent aangezien je dit punt hebt gemist. Ga naar de wallen ofzo, ik kan je niet meer serieus nemen na deze. Dagdag :W
pi_168047570
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je mist het punt dat ik alleen op het gebied van dates en seks de soort man kan krijgen die ik wil, maar ik wil deze soort voor een zekerheid in de vorm van settelen. Dus ik krijg eigenlijk niet wat ik wil, snapje. Ik krijg verder het idee dat je seksueel gefrustreerd bent aangezien je dit punt hebt gemist. Ga naar de wallen ofzo, ik kan je niet meer serieus nemen na deze. Dagdag :W
Denk niet dat er überhaupt een man rondloopt die met iemand wil settelen met zo'n kut karakter.

Werk eraan zou ik zeggen! Stapje uit je comfort zone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')