abonnement Unibet Coolblue
pi_168587452
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:42 schreef Pagan het volgende:
Net Meddle van Pink Floyd gedraaid, dit stukje tekst sprak me erg aan. Uit Fearless.

You say the hill's too steep to climb
Climb it.
You say you'd like to see me try
Climbing.

You pick the place and I'll choose the time
And I'll climb
That hill in my own way.
Just wait a while for the right day.
And as I rise above the tree lines and the clouds
I look down, hearing the sound of the things you've said today.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect Adnap. _O_
Indaha, hoe gaat het met de pijn van je hubbie?

Verder alles goed met iedereen hoop ik?
Dat mag ook, het is niet niks wat je allemaal voor je kiezen heb gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168587498
Ik ga vanavond mijn moeder ophalen. Dan kan ze tot zondag bij oma blijven en heeft ons pap even rust.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 februari 2017 @ 17:33:03 #78
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_168595167
Ik ben voorlopig vrijgesteld van mij sollicitatieplicht. *O*

Ben ik net lekker bezig allerlei shit voor mijn uitkering uit te printen, gaat mijn inktjet printer kapot. -O-

Net een simpele laserprinter gekocht, ben ik eindelijk van die inkt cartridges af die om de haverklap uitdrogen en weigeren. *O*

Wanneer horen jullie verder van het gymnasium, Rewimo?

Succes met je cursus, Sara!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2017 @ 18:04:15 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168595919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga vanavond mijn moeder ophalen. Dan kan ze tot zondag bij oma blijven en heeft ons pap even rust.
Fijn voor je vader, even tijd voor zichzelf. Dat heeft hij vast af en toe nodig O+

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 17:33 schreef Pagan het volgende:

Wanneer horen jullie verder van het gymnasium, Rewimo?

Begin maart is de inschrijving. Vrij snel daarna horen we of hij een plekje krijgt.

Een laserprinter is fijn. Wij hebben er ook eentje, ooit overgenomen van iemand hier op het forum.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168595995
Heeft iemand verstand van olijfbomen?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 februari 2017 @ 18:30:55 #81
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_168596536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iemand verstand van olijfbomen?
:W
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_168596792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 18:30 schreef Pagan het volgende:

[..]

:W
Hoi :D

Ik heb een heel leuk olijfboompje. Nu wilde ik daar goed voor zorgen. Dus heeft hij/zij/het een jasje (hoes) om gekregen voor de vrieskou. Nu is het weer boven 0 en heb ik de hoes er weer afgehaald. Maar nu is hij al zijn blad aan het verliezen :{ wat moet ik nu doen?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 februari 2017 @ 19:10:00 #83
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_168597521
Mogelijk is de kluit te droog geweest (of juist veeeels te nat).

Hij gaat laat in het voorjaar vanzelf meestal weer uitlopen. Om te voorkomen dat je dunne kale takken overhoudt met een toefje bladeren aan het einde kun je hem na de laatste kans op nachtvorst wat in model snoeien.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_168597715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:10 schreef Pagan het volgende:
Mogelijk is de kluit te droog geweest (of juist veeeels te nat).

Hij gaat laat in het voorjaar vanzelf meestal weer uitlopen. Om te voorkomen dat je dunne kale takken overhoudt met een toefje bladeren aan het einde kun je hem na de laatste kans op nachtvorst wat in model snoeien.
Kan allebei dus haha. Nou ja ik snoei hem wel een beetje bij eind maart ofzo. Of misschien eerder in april?
Thanks!

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-02-2017 19:23:55 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168614498
Geen verstand van olijfbomen hier. Sowieso gaat alles wat geen vetplant is hier dood of heeft het erg zwaar :@ De duiven groeien wel hard op mijn balkon; dit jaar alweer het paringsritueel op de reling mogen aanschouwen, dus ik wacht weer op het moment dat er weer een duif in de 'moesttuinmand' groeit :D

Fijn dat je zoveel steun krijgt Pagan, maar dat je nog een stukje moet klimmen om uit dat dal te komen is natuurlijk niet gek :*
En ik duim dat die monumentale status erdoor komt!

Spannend Rewimo, ik hoop dat hij wordt toegelaten! ^O^

Succes met de opleiding Sara! Ging je nu iets van dierverzorging doen of heb ik dat verkeerd begrepen? :)

En volgens mij vergeet ik nu nog de helft. Maar in elk geval; ik ben sinds vorige week weer kiespijnvrij *O* Eergisteren laatste deel van de wortelkanaalbehandeling gehad (ik heb wortels van 23mm, dat jullie het even weten B-) ) en nu wil de tandarts me enkel nog op (half)jaarlijkse controle zien :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2017 @ 13:57:31 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168614583
Fijn dat je dat weer achter de rug hebt, Candaasje *O*

Avonddienst vandaag, ik moet zo beginnen. Nu al geen zin, dat belooft wat :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:59:18 #87
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_168615868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Candaasje het volgende:

Succes met de opleiding Sara! Ging je nu iets van dierverzorging doen of heb ik dat verkeerd begrepen? :)
Dank je. Ik doe een thuiscursus Dierenverzorging.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_168616003
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dank je. Ik doe een thuiscursus Dierenverzorging.
Leuk! Tip: ga iets van vrijwilligerswerk doen in een opvang of asiel als het even kan. Dan kun je de theorie die je leert, gaan leren toepassen in de praktijk. Daar help je jezelf echt heel veel mee, op een leuke manier!
pi_168616228
Aaarghh, even spuien. MIjn moeder was toen ze in het ziekenhuis kwam vorig jaar veel te licht. Toen hebben ze haar op een verplicht aan kom dieet gezet. Maar nu weigert ze weer om te eten. Iedere keer 1 boterham en dan is het ik zit vol en weigeren nog iets te eten. Maarja snoep enzo gaat er dan weer wel in he :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:13:48 #90
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_168618792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aaarghh, even spuien. MIjn moeder was toen ze in het ziekenhuis kwam vorig jaar veel te licht. Toen hebben ze haar op een verplicht aan kom dieet gezet. Maar nu weigert ze weer om te eten. Iedere keer 1 boterham en dan is het ik zit vol en weigeren nog iets te eten. Maarja snoep enzo gaat er dan weer wel in he :')
Mag ze deze, onder begeleiding, niet hebben? 300Kcal/200ml. Bij Strega gingen ze er zo in.
https://www.nutriciamedis(...)utridrink/Nutridrink
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_168619310
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:16 schreef Pagan het volgende:
Onze huisjes krijgen waarschijnlijk een monumentale status. Morgen komt dat aan de orde bij de provinciale monumentencommissie. *O*
Kort gezegd betekent dat; niet afbreken en herbouwen, maar verstevigen met behoudt van alle karakteristieke kenmerken.
O wat fijn , het zijn zulke mooie huisjes O+
Met mijn man gaat het best goed sinds de blokkade in zijn been , de zenuwpijn is weg en de wond op zijn voet is bijna dicht na 10 maanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Je mag best somber zijn af en toe :* Het valt ook allemaal niet mee.

Hier alles goed, we zijn in afwachting van zoons rapport op vrijdag. Daarmee kan hij zich begin volgende maand aanmelden op zijn volgende school. Hoe beter het rapport, hoe meer kans dat hij aangenomen wordt. Hij heeft er hard aan gewerkt en het belooft een mooi rapport te worden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig C , ik ga duimen dat hij aangenomen wordt ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

yeps. ik ben gestart met de thuiscursus en het is nu al chaos. weet niet hoe ik het aan moet pakken maar het komt goed.

knuffie Pagan :*
Succes met de cursus Sara ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_168619444
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga vanavond mijn moeder ophalen. Dan kan ze tot zondag bij oma blijven en heeft ons pap even rust.
Fijn dat je vader even tijd voor zichzelf krijgt

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aaarghh, even spuien. MIjn moeder was toen ze in het ziekenhuis kwam vorig jaar veel te licht. Toen hebben ze haar op een verplicht aan kom dieet gezet. Maar nu weigert ze weer om te eten. Iedere keer 1 boterham en dan is het ik zit vol en weigeren nog iets te eten. Maarja snoep enzo gaat er dan weer wel in he :')
Mijn moeder heeft ook zoń periode gehad , maar nu is het precies omgekeerd en zegt ze dat ze nog niets gehad heeft terwijl ze net gegeten heeft

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Candaasje het volgende:
Geen verstand van olijfbomen hier. Sowieso gaat alles wat geen vetplant is hier dood of heeft het erg zwaar :@ De duiven groeien wel hard op mijn balkon; dit jaar alweer het paringsritueel op de reling mogen aanschouwen, dus ik wacht weer op het moment dat er weer een duif in de 'moesttuinmand' groeit :D

Fijn dat je zoveel steun krijgt Pagan, maar dat je nog een stukje moet klimmen om uit dat dal te komen is natuurlijk niet gek :*
En ik duim dat die monumentale status erdoor komt!

Spannend Rewimo, ik hoop dat hij wordt toegelaten! ^O^

Succes met de opleiding Sara! Ging je nu iets van dierverzorging doen of heb ik dat verkeerd begrepen? :)

En volgens mij vergeet ik nu nog de helft. Maar in elk geval; ik ben sinds vorige week weer kiespijnvrij *O* Eergisteren laatste deel van de wortelkanaalbehandeling gehad (ik heb wortels van 23mm, dat jullie het even weten B-) ) en nu wil de tandarts me enkel nog op (half)jaarlijkse controle zien :P
Wat fijn dat je eindelijk van je kiespijn verlost bent *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 2 februari 2017 @ 18:07:01 #93
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_168619808
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Leuk! Tip: ga iets van vrijwilligerswerk doen in een opvang of asiel als het even kan. Dan kun je de theorie die je leert, gaan leren toepassen in de praktijk. Daar help je jezelf echt heel veel mee, op een leuke manier!
Dat is inderdaad 1 van mijn plannen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_168626206
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:13 schreef Pagan het volgende:

[..]

Mag ze deze, onder begeleiding, niet hebben? 300Kcal/200ml. Bij Strega gingen ze er zo in.
https://www.nutriciamedis(...)utridrink/Nutridrink
Die heeft ze gehad toen ze in het revalidatie centrum zat. Zou mooi zijn als ze die nu ook zo kunnen krijgen. Zal er eens naar vragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168626226
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:48 schreef indaha het volgende:

[..]

Fijn dat je vader even tijd voor zichzelf krijgt

[..]

Mijn moeder heeft ook zoń periode gehad , maar nu is het precies omgekeerd en zegt ze dat ze nog niets gehad heeft terwijl ze net gegeten heeft

[..]

Wat fijn dat je eindelijk van je kiespijn verlost bent *O* *O*
Mijn moeder is altijd al een vreselijk slechte eter geweest. Maar nu is het helemaal drama
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168671622
Hoe gaat het nu met je moeder tp?
Snoep is ook lekkerder dan gewoon eten.
pi_168675649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe gaat het nu met je moeder tp?
Snoep is ook lekkerder dan gewoon eten.
Op en af. Vandaag aten we kip kerrie. Vind ze erg lekker. Heb haar er aardig wat van op kunnen laten eten.

Gisteren wilde ze frietjes. Dus hebben we frietjes op. Ze had al aardig wat frietjes op toen ze de kroket op haar bord ontdekte en die wilde ze toen niet opeten. Maar dat moest van mij dus dat was weer even hommeles maar ze heeft hem uiteindelijk op. Morgen middag gaat ze weer terug naar huis. Verder gaat het best oke hoor. Ze rookt hier ook beduidend minder.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 februari 2017 @ 09:38:08 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168680013
Fijn dat ze bij jou goed eet :Y)

Hier hebben we een prima rapport, al is meneer zelf erg verontwaardigd over een paar cijfers en hij gaat daarover nog een gesprek aan met de betreffende leraren ;) Hij heeft gemiddeld een 2,3 en dat is gewoon erg netjes ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 februari 2017 @ 10:46:59 #99
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_168680655
Zijn ze in Duitsland minder kritisch of gebruiken ze een andere schaal als 1-10? :P

*G* Voor een mooi rapport *G*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 februari 2017 @ 12:54:15 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168682562
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:46 schreef Pagan het volgende:
Zijn ze in Duitsland minder kritisch of gebruiken ze een andere schaal als 1-10? :P

*G* Voor een mooi rapport *G*
Hoe slechter je cijfers, hoe beter het is _O-

De cijfers lopen van 1 t/m 6. 5 en 6 is onvoldoende. 1 is het beste, vergelijkbaar met onze 10. Dan heb je 2 = 8/9, 3 = 7 en 4 = 6.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')