abonnement Unibet Coolblue
pi_167996745
VicenteFoxQue twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 23:44:14 Sr Trump,the intelligence report is devastating.Losing election by more than 3M votes and in addition this.Are you a legitimate president? reageer retweet
Het systeem van kiesmannen is nog niet echt bij hem doorgedrongen 8)7

Dat is net als met het districtenstelsel in de UK, bij de verkiezingen in 2015 had de UKIP 12,7% van de stemmen met 3,8 miljoen stemmers.
Toch leverde dat maar 1 zetel op voor UKIP.... 8)7
De Conservative Party had 36,8% van de stemmen en dat leverde 330 zetels op :D

Daar waren ook geen massale rellen volgens mij.

[ Bericht 10% gewijzigd door bluemoon23 op 09-01-2017 09:00:54 ]
pi_167997619
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Niet zomaar een politicus maar de ex-president

Oud filmpje. Die interviewer _O-


Ik zag trouwens dat Meryl Streep trending was, dacht dat ze overleden was. Maar de Hillary lovers hebben weer eens een evenement (Golden Globes) gebruikt (of misbruikt) voor politieke redenen om Trump te bashen. Ze leren het ook nooit..
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167997823
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef antiderivative het volgende:

[..]


Ik zag trouwens dat Meryl Streep trending was, dacht dat ze overleden was. Maar de Hillary lovers hebben weer eens een evenement (Golden Globes) gebruikt (of misbruikt) voor politieke redenen om Trump te bashen. Ze leren het ook nooit..
De ironie is strong in this one.
pi_167997868
Ted Cruz met with Taiwan President Tsai Ing-wen, says Chinese consulate sent a message to the TX delegation asking them not to do it



ook met Governor Abbott
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167998334
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 04:41 schreef monkyyy het volgende:
VicenteFoxQue twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 22:18:22 TRUMP, when will you understand that I am not paying for that fucken wall. Be clear with US tax payers. They will pay for it. reageer retweet
Mexicaanse politicus.
Het is best mogelijk dat Trump de Mexicanen een ultieme vernedering bezorgt en ze inderdaad dwingt te betalen voor De Muur. Lijkt me een beetje (erg) onnodig veel olie op het vuur gooien, maar goed.
  maandag 9 januari 2017 @ 10:21:12 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167998373
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is best mogelijk dat Trump de Mexicanen een ultieme vernedering bezorgt en ze inderdaad dwingt te betalen voor De Muur. Lijkt me een beetje (erg) onnodig veel olie op het vuur gooien, maar goed.
Denk dat je daar aan het einde van de dag weinig vrienden mee maakt.
Beter een goede buur dan en verre vriend.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:53 schreef antiderivative het volgende:
Ted Cruz met with Taiwan President Tsai Ing-wen, says Chinese consulate sent a message to the TX delegation asking them not to do it

[ afbeelding ]

ook met Governor Abbott
Hoewel dit interessant is, heeft dit niks te maken met de verkiezingen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 9 januari 2017 @ 10:30:14 #32
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167998546
Zo te zien wordt Trump wel serieus genomen door de Mexicanen

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 9 januari 2017 @ 10:31:57 #33
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_167998571
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef antiderivative het volgende:
Ik zag trouwens dat Meryl Streep trending was, dacht dat ze overleden was. Maar de Hillary lovers hebben weer eens een evenement (Golden Globes) gebruikt (of misbruikt) voor politieke redenen om Trump te bashen. Ze leren het ook nooit..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 10:32:47 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_167998581
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef SeLang het volgende:
Zo te zien wordt Trump wel serieus genomen door de Mexicanen

[ afbeelding ]
Markten reageren op onzekerheid en als er iemand onvoorspelbaar is, dan is het wel Trump. Niet zo vreemd dus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_167998605
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Denk dat je daar aan het einde van de dag weinig vrienden mee maakt.
Beter een goede buur dan en verre vriend.

[..]

Hoewel dit interessant is, heeft dit niks te maken met de verkiezingen.
Als ze nu toch in de VS is kan ze net zo goed even een meeting doen met Trump. Ik vlak die optie niet uit ;)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167998691
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is best mogelijk dat Trump de Mexicanen een ultieme vernedering bezorgt en ze inderdaad dwingt te betalen voor De Muur. Lijkt me een beetje (erg) onnodig veel olie op het vuur gooien, maar goed.
Het enige wat kan is dat je via allerlei rare omwegen gaat proberen om de kosten terug te verdienen aan personen- en goederenverkeer uit Mexico. En dan achteraf de rekensom maken en zeggen dat het uit komt.

Hoe dan ook gaat het creatief boekhouden worden.
pi_167998981
BoJo is er (via Phil Mattingly):

UK official says Foreign Secretary Boris Johnson will be meeting with Jared Kushner & Steve Bannon tonight in NYC, head to Cap Hill tomorrow
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167999927
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef antiderivative het volgende:

[..]


Ik zag trouwens dat Meryl Streep trending was, dacht dat ze overleden was. Maar de Hillary lovers hebben weer eens een evenement (Golden Globes) gebruikt (of misbruikt) voor politieke redenen om Trump te bashen. Ze leren het ook nooit..
Goh ja dat is ook opeens nieuw dat celebrities dit soort aangelegenheden aangrijpen om een politiek statement te maken :')

In 2006 had South Park al een aflevering hier over
  maandag 9 januari 2017 @ 12:30:52 #39
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168000538
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom kom, zo'n babyface heeft Meryl Streep nou ook weer niet. Maar ze stond inderdaad wel bijna te janken. :')

George Michael, David Bowie, Alan Rickman... wanneer komt Meryl's nummertje aan de beurt? Wordt hoog tijd.
pi_168000603
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Kom kom, zo'n babyface heeft Meryl Streep nou ook weer niet. Maar ze stond inderdaad wel bijna te janken. :')

George Michael, David Bowie, Alan Rickman... wanneer komt Meryl's nummertje aan de beurt? Wordt hoog tijd.
Trump zal eerder overlijden aan een oranjebruiningscremevergiftiging.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 9 januari 2017 @ 12:40:04 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168000698
Woef.
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:27:50 Meryl Streep, one of the most over-rated actresses in Hollywood, doesn't know me but attacked last night at the Golden Globes. She is a..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:36:02 Hillary flunky who lost big. For the 100th time, I never "mocked" a disabled reporter (would never do that) but simply showed him....... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:43:26 "groveling" when he totally changed a 16 year old story that he had written in order to make me look bad. Just more very dishonest media! reageer retweet


[ Bericht 19% gewijzigd door Mani89 op 09-01-2017 12:49:24 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168000777
hehe, Hillary flunky. Het is nog erg vroeg in NY maar hij is al aan het warmdraaien.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 12:44:04 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168000814
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Woef.
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:27:50 Meryl Streep, one of the most over-rated actresses in Hollywood, doesn't know me but attacked last night at the Golden Globes. She is a..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-01-2017 om 12:36:02 Hillary flunky who lost big. For the 100th time, I never "mocked" a disabled reporter (would never do that) but simply showed him....... reageer retweet
Trump lijkt nooit te beseffen dat er gewoon opnames gemaakt worden als hij iets doet of zegt. :')
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_168001083
Geen idee hoe je hier hele tweets plaatst (hint! hint!) :P maar ondanks Zijne Trumpheids voorkeur voor de term "overrated" had men dit toch niet echt verwacht...

quote:
<insert twittervogeltje enzo>

Trump is especially fond of hitting back by calling people overrated. Not sure that's gonna work with Meryl Streep's career.

https://twitter.com/BraddJaffy/status/818299969509687297
PS. Donald? Je bent nog "She'll never work again! Sad!" vergeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door brokjespoes op 09-01-2017 12:58:43 ]
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 12:52:14 #45
230491 Zith
pls tip
pi_168001091
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Markten reageren op onzekerheid en als er iemand onvoorspelbaar is, dan is het wel Trump. Niet zo vreemd dus.
Is dat waarom Obama het slechtste day-after-election beursresultaat heeft van alle presidenten ooit, terwijl bij Trump het gelijk ver in de plus schoot - dubbele digits omhoog binnen 5 beursdagen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_168001141
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Trump lijkt nooit te beseffen dat er gewoon opnames gemaakt worden als hij iets doet of zegt. :')
Dat maakt niet meer uit tegenwoordig, zelfs als je aangeeft dat je vrouwen aanrandt en er trots op bent dat je vrouwen minacht zijn mensen nog in staat je te vergeven.
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 12:54:11 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168001168
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Is dat waarom Obama het slechtste day-after-election beursresultaat heeft van alle presidenten ooit, terwijl bij Trump het gelijk ver in de plus schoot - dubbele digits omhoog binnen 5 beursdagen?
Ik had al wel verwacht dat iemand deze opmerking zou maken. Er is natuurlijk een enorm verschil tussen binnen- en buitenland.

Trump gaf aan in z'n overwinningspeech dat er flink geïnvesteerd zou gaan worden in infrastructuur. Daarnaast is Trump voor het afzwakken van de regels voor Wall Street. Allemaal ideaal voor beurshandelaren in de VS zelf.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_168001225
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Trump lijkt nooit te beseffen dat er gewoon opnames gemaakt worden als hij iets doet of zegt. :')
Ik denk dat Trump heel goed beseft dat zijn tweets eerder gelooft worden door zijn achterban dan de echte feiten, dat zie je toch ook bij die grappig trieste trump fans hier.
pi_168001279
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat maakt niet meer uit tegenwoordig, zelfs als je aangeeft dat je vrouwen aanrandt en er trots op bent dat je vrouwen minacht zijn mensen nog in staat je te vergeven.
Dat zou je als moslim eens moeten proberen.
Ik durf te wedden dat de mensen die het geen probleem vinden dat Trump het heeft over vrouwen bij de pussy grabben dan helemaal los zullen gaan ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168001793
om een idee te krijgen van de voorbereiding die de cabinet picks ondergaan kwam er dit naar buiten:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')