abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 januari 2017 @ 21:32:24 #251
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_168113701
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:16 schreef Bodybutter het volgende:
Ja, bij sommige mannen weet je het niet helemaal. Bij deze heb ik het gevoel dat hij wel serieus is. Maar je weet het nooit zeker. Ik heb ook een andere date een keer gehad, die ik ook wel leuk vond. En opeens bleek dat hij met heel veel andere vrouwen aan het daten was. Terwijl ik echt dacht dat hij niet zo zou zijn. Aannames! Daarom kan je het inderdaad maar beter zeker hebben voor jezelf. Ik ben nu ook veel rustiger, nu ik weet wanneer ik hem ga zien.
Er zijn weinig aantrekkelijke gasten die opties hebben en er geen gebruik van maken tijdens hun single leven. Dat hoeft niet negatief te zijn, want zodra hij er ééntje vindt die hij leuk genoeg vind zullen de meeste alsnog open staan voor een relatie. Of jij diegene ben kun je zelf het beste aanvoelen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_168115107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand die er over na moet denken is gewoon niet de persoon voor jou die je in een relatie wilt hebben.
Als je echt interesse hebt in iemand en echt verliefd bent dan ga je er gewoon achter aan! Zonder andere dates op te zoeken en na te denken enz.
Laat lopen deze jongen! En als hij na een tijdje terug komt voor jou dan mag je daar zeker niet aan toegeven. Dan blijf je steeds het gevoel hebben van tweede keus te zijn. Waarschijnlijk lukte het dan niet met die ander en ben jij de makkelijke die toch steeds kwijlend zal klaarstaan.
Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.

Ja ik weet het, zit even lekker te zeuren en zielig te doen.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:05:09 #253
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168115264
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:01 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.

Ja ik weet het, zit even lekker te zeuren en zielig te doen.
Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen. :X
pi_168115506
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen. :X
Ja dit ga ik ook langer uitstellen voortaan. Maar ik dacht dit een type was die dat niet zo zou zien. Nou, waarschijnlijk wel dus. Maar ik denk wel dat als je elkaar helemaal geweldig vindt, dit niet een struikelpunt is.
pi_168115560
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen. :X
De enige bij wie ik het niet acceptabel zou vinden om na meerdere dates het bed te delen zou mijn dochter zijn. (als ik die zou hebben) :+
Hell To The Liars
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:15:26 #256
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168115846
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:09 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Ja dit ga ik ook langer uitstellen voortaan. Maar ik dacht dit een type was die dat niet zo zou zien. Nou, waarschijnlijk wel dus. Maar ik denk wel dat als je elkaar helemaal geweldig vindt, dit niet een struikelpunt is.
Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is. :+ Het gaat erom dat de verwachtingen op één lijn zitten en dat was het in dit geval niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef Droopie het volgende:

[..]

De enige bij wie ik het niet acceptabel zou vinden om na meerdere dates het bed te delen zou mijn dochter zijn. (als ik die zou hebben) :+
_O-
pi_168116025
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is. :+ Het gaat erom dat de verwachtingen op één lijn zitten en dat was het in dit geval niet.

[..]

_O-
We hebben elkaar in een maand tijd ongeveer 6 keer gezien. Dus het ging allemaal vrij rap, aangezien we ook vel contact hadden tussendoor. Maar hou je drie maanden aan ook al zie je elkaar bijv 2 keer in de week? Dat is best lang dan om geen seks te hebben. Tenminste, dat is mijn ervaring.
pi_168116447
Als je een klote vrouw was geweest had de sex alleen je ook niet aan hem verbonden.

Was je helemaal het einde geweest had ie over exclusiviteit ook niet zo moeilijk gedaan zou je denken.
Hell To The Liars
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:27:59 #259
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168116593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

We hebben elkaar in een maand tijd ongeveer 6 keer gezien. Dus het ging allemaal vrij rap, aangezien we ook vel contact hadden tussendoor. Maar hou je drie maanden aan ook al zie je elkaar bijv 2 keer in de week? Dat is best lang dan om geen seks te hebben. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Persoonlijk wacht ik liever met seks als ik verliefd ben. :') :@ Maar iets zegt me dat je een negatieve ervaring als deze wel vaker hebt meegemaakt. Een logische volgende stap lijkt mij dan dat je het eens anders gaat aanpakken: wachten met seks dus. Als ik iets serieus wil opbouwen qua daten, wil ik er de tijd voor nemen. Ik heb zelf vaak genoeg meegemaakt dat je elkaar in het begin enorm loopt op te hypen en dat het na een paar weken abrupt doodbloedt. :X
pi_168117474
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Persoonlijk wacht ik liever met seks als ik verliefd ben. :') :@ Maar iets zegt me dat je een negatieve ervaring als deze wel vaker hebt meegemaakt. Een logische volgende stap lijkt mij dan dat je het eens anders gaat aanpakken: wachten met seks dus. Als ik iets serieus wil opbouwen qua daten, wil ik er de tijd voor nemen. Ik heb zelf vaak genoeg meegemaakt dat je elkaar in het begin enorm loopt op te hypen en dat het na een paar weken abrupt doodbloedt. :X
Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:52:10 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168117858
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:44 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je elkaar ontmoet. Al maakt het internet het wel makkelijker om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ken ook mensen die via Tinder, andere datingsites of dit forum gewoon aan een serieuze relatie zijn gekomen. Maar elk verhaal is anders en jij kan ook gewoon pech hebben gehad. Wat ik wel belangrijk vind, is transparante communicatie. Als je iets wil, moet je het gewoon zeggen. Wil jij exclusief daten? Geef je wensen aan en kijk of hij akkoord gaat. Je moet het bijna gaan zien als onderhandelen. :P Maar dit is de enige manier om je niet te laten leiden door valse verwachtingen/hoop om vervolgens gekwetst te worden.
pi_168118027
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:44 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.
Zulke mannen zijn echt onverbeterlijk, goed dat je geen seks hebt gehad. En dan daten ze je ook heel leuk verder, tot je in de hoop een keer toegeeft zeker. Eikels zijn dat.
pi_168120448
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je elkaar ontmoet. Al maakt het internet het wel makkelijker om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ken ook mensen die via Tinder, andere datingsites of dit forum gewoon aan een serieuze relatie zijn gekomen. Maar elk verhaal is anders en jij kan ook gewoon pech hebben gehad. Wat ik wel belangrijk vind, is transparante communicatie. Als je iets wil, moet je het gewoon zeggen. Wil jij exclusief daten? Geef je wensen aan en kijk of hij akkoord gaat. Je moet het bijna gaan zien als onderhandelen. :P Maar dit is de enige manier om je niet te laten leiden door valse verwachtingen/hoop om vervolgens gekwetst te worden.
Is het gebruikelijk om bij date 2 al te zeggen dat je exclusief wil daten, aangezien bij date 1 al duidelijk dat je elkaar leuk genoeg vindt (anders was date 2 er niet van gekomen)?
  zaterdag 14 januari 2017 @ 00:06:43 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168120488
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Is het gebruikelijk om bij date 2 al te zeggen dat je exclusief wil daten, aangezien bij date 1 al duidelijk dat je elkaar leuk genoeg vindt (anders was date 2 er niet van gekomen)?
Ik denk niet dat er vaste regels bestaan. Een vuistregel voor mij is dat als je je verliefdheid op de rem houdt, je net te laat bent.
pi_168123752
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er vaste regels bestaan. Een vuistregel voor mij is dat als je je verliefdheid op de rem houdt, je net te laat bent.
Wat bedoel je hier precies mee? Dat je je verliefdheid tegen houdt, door niet te weten of je allebei exclusief wilt daten?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 januari 2017 @ 10:59:46 #266
163650 Greys
pi_168124782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 19:17 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Weet ik. Ik heb aangegeven dat ik niet zo wil daten. Dat is duidelijk. Mocht hij zich bedenken, dan weet hij me te vinden. En hopelijk ben ik er voor hem dan nog niet helemaal klaar mee.
'Mocht hij zich bedenken'?
Ben je helemaal betoeterd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168124857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 10:59 schreef Greys het volgende:

[..]

'Mocht hij zich bedenken'?
Ben je helemaal betoeterd?
Nou doordat we geen exclusiviteit hadden afgesproken kan ik het hem niet verwijten. Ik had het gewoon eerder aan moeten geven.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 januari 2017 @ 11:07:57 #268
163650 Greys
pi_168124931
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:04 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Nou doordat we geen exclusiviteit hadden afgesproken kan ik het hem niet verwijten. Ik had het gewoon eerder aan moeten geven.
Maar dan nog. Geen haar op je hoofd die nog open zou moeten staan nu voor 'als hij zich bedenkt'. Dan heeft ie gewoon weer even zin in seks en kijkt ie rustig verder. Echt, doe het jezelf niet aan. Je verdient iemand die hetzelfde wil als jij en die kom je heus tegen. Je bent meer waard dan dit. Mocht hij zich 'bedenken', geef hem je middelvinger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168128842
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is. :+ Het gaat erom dat de verwachtingen op één lijn zitten en dat was het in dit geval niet.

[..]

_O-
Hm. Dat is mijn grootste motivatie om iemand verder te gaan (dus relatie). En minder afgaande wanneer er seks is of hoelang ik die persoon ken of hoe vaak we elkaar horen/zien. Pas 3 maand die geheimen ontdekken vind ik wel lang.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168129273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Omdat iemand een foto toevoegd is een teken van beschikbaar?

Wat een wereld...
Ja eigenlijk mag jouw FoBo niet. Je wil vast buiten de deur neuken! Ontoelaatbaar gedrag!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168129731
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:01 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.

Ja ik weet het, zit even lekker te zeuren en zielig te doen.
Het ligt toch echt aan jou.

Les voor de volgende keer: spreek op de eerste date al hoe hij dates ziet: zoekt hij een serieuze relatie of niet?

Ik ga vaak zo'n gesprek aan want het blijft vaak vaag. Na paar keren peil ik de verwachtingen. Je krijgt diverse antwoorden: "gewoon de lol, zie maar wat je doet. of: Ik date er 1 tegelijk maar als je nog met een meisje date prima zolang je geen SOA doorgeeft. Of: Ik date exclusief, of het meer wordt zien we wel maar blijf van andere vrouwen af. Of: Ik vind dat we nu aan iets serieus bezig zijn, heb je die gevoelens niet ga dan alsjeblieft weg". Zoveel mensen zoveel wensen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168130307
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja eigenlijk mag jouw FoBo niet. Je wil vast buiten de deur neuken! Ontoelaatbaar gedrag!
zo is het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168131561
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent nu al een slet als je na 6 dates seks hebt? :') Man man...
Ja. Er is voor mij een onderscheid tussen seks en liefde, prima als je met 20 mannen seks hebt gehad, maar meer dan twee relaties -> exit. Dus als je met iemand datet met de intentie van een relatie, dan vind ik je inderdaad een slet (ook als man) als je op de zesde date seks hebt.
pi_168131661
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef netchip het volgende:

[..]

Ja. Er is voor mij een onderscheid tussen seks en liefde, prima als je met 20 mannen seks hebt gehad, maar meer dan twee relaties -> exit. Dus als je met iemand datet met de intentie van een relatie, dan vind ik je inderdaad een slet (ook als man) als je op de zesde date seks hebt.
Wow, dit moet je even uitleggen hoor haha. Volgens mij ben je echt wel een slet als je 20 bedpartners hebt gehad..
pi_168131993
Gewoon langer wachten met seks idd. Al is dat ook geen garantie, maar dan geef je in ieder geval wel een signaal af aan diegene die je date, dat je serieuze intenties hebt.heb zelf ook wel eens een meisje via tinder ontmoet. En die bleek het ook alleen voor de seks te doen. Maar daar kwam ik pas later achter.

Tegenwoordig wacht ik met seks als ik iets serieus op wil bouwen. Als ik gewoon voor de fun wil dan eord het wel seks op de 1ste/2de/3de date. Maar tinder word sowieso vaak gebruikt voor seks dates.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')