abonnement Unibet Coolblue
pi_168096613
Volgens mij is dat een beschrijving waar heel veel mensen zich in herkennen en veranderd dat op een gegeven moment alleen/vooral vanuit praktisch oogpunt
  vrijdag 13 januari 2017 @ 08:36:54 #227
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168096868
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:07 schreef Seven. het volgende:
Ik ben een beetje gek op zo'n gast die ik tussen Kerst en Oud & Nieuw ontmoet heb maar ik ben in week 1 nogal lomp en afstandelijk geweest terwijl hij tinder al verwijderd had en alles. En nu doet hij afstandelijk. Jammer. Maar OK, zo gaan die dingen. Hij voelt het duidelijk niet dus dan laat ik de gevoelens voor wat het is. Vriendin van me had zoiets van 'wat een sukkel' en 'waarom dan' maar hij is gewoon impulsief en dat vond ik nou juist leuk aan hem dus dan kan ik nu niet ineens gaan jengelen. Wie weet neemt hij nog contact op en dan zie ik wel hoe de vlag er bij mij bijhangt op dat moment, er is nog scharrelpotentie wat mij betreft.

Ondertussen heeft een scharrel van jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden zich gemeld. Ben benieuwd, we ontmoeten elkaar halverwege morgenavond, hij heeft het hotel net geboekt. En wat is leuk in Eindhoven voor lunch en gewoon iets tofs doen op zaterdagmiddag?

Niks zo effectief om over iemand heen te komen dan een leuke nacht met iemand anders. :@ .
Heb je ook echt met hem gepraat dan? Excuses gemaakt voor jouw afstandelijkheid? :) Wellicht wist hij gewoon niet waar hij aan toe was en zit hij te wachten op iets van jouw kant. Ik zou het ook niet tof vinden als het contact met iemand waarmee het tot voorheen altijd wel klikte opeens nogal kortaf en afstandelijk wordt. Veel mensen denken dat communicatie niet nodig is, want ja, ''dat weet die ander toch al wel?!'', maar niet iedereen kan gedachten lezen, helemaal niet na een paar dates. Praten is net zo moeilijk als dat je het zelf maakt :)

Succes ermee in ieder geval!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:13:52 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168098318
Genegenheid vind ik zelf wel een dink maar schoonfamilie bezoeken hoeft van mij nooit zo :')

Maar ik vind het wil fijn gewoon te kunnen zijn en tegen elkaar aan kunnen hangen, knuffels geven tijdens koken en dat soort shit...

En dit:
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb je ook echt met hem gepraat dan? Excuses gemaakt voor jouw afstandelijkheid? :) Wellicht wist hij gewoon niet waar hij aan toe was en zit hij te wachten op iets van jouw kant. Ik zou het ook niet tof vinden als het contact met iemand waarmee het tot voorheen altijd wel klikte opeens nogal kortaf en afstandelijk wordt. Veel mensen denken dat communicatie niet nodig is, want ja, ''dat weet die ander toch al wel?!'', maar niet iedereen kan gedachten lezen, helemaal niet na een paar dates. Praten is net zo moeilijk als dat je het zelf maakt :)

Succes ermee in ieder geval!
Absoluut waar. Je geeft zelf dan ook wel snel op.

[ Bericht 66% gewijzigd door Skull-splitter op 13-01-2017 11:04:23 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168098367
Gisteren tot half 2 in de stad gehangen. Was gezellig en we hebben dezelfde hobby, dus daar alleen maar over geouwehoerd. Ik ben alleen een prater, zij niet echt :P

Of we echt een klik hebben weet ik niet, vind het denk ik wel voor herhaling vatbaar.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:20:27 #230
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168098394
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Post dan niks. Tenzij je tips hebt voor Eindhoven.
Huh, wat Eindhoven? Effe teruglezen.
Oh ja, zie dm.

[ Bericht 2% gewijzigd door BeamofLight op 13-01-2017 10:30:06 ]
pi_168098895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:18 schreef Tommeke het volgende:
Gisteren tot half 2 in de stad gehangen. Was gezellig en we hebben dezelfde hobby, dus daar alleen maar over geouwehoerd. Ik ben alleen een prater, zij niet echt :P

Of we echt een klik hebben weet ik niet, vind het denk ik wel voor herhaling vatbaar.
Krijg je een harde van haar?

Anders zou ik het laten zitten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168099228
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Post dan niks. Tenzij je tips hebt voor Eindhoven.
Philipsmuseum is leuk

Als je gaat rondwandelen in de stad neem de fietsenstalling onder de blob mee want daar vind je historische meuk.

Op de Markt vind je een beeld van Eindhovens grote held Frits Philips. Vind het wel een leuk beeld, hij staat een beetje uit te kijken over alle gezelligheid.

De Catharinakerk is wel mooi om te bekijken, en vergelijk ook de torentjes even.

Stratumseind is de langste kroegenstraat, leuk om even doorheen te lopen.

Aparte winkels vind je op de Kleine Berg.

Je kunt ook een stuk langs de Dommel gaan wandelen, vanaf het stadhuis loop je zo een aantal parkjes door.

Op de Markt kun je gezellig wat drinken, in de Dommelstraat vind je leuke restaurantjes. Als je van wat aparter houdt kun je naar de Kleine en Grote Berg daar zitten ook wat cafeetjes en restaurants. Usine is een aanrader voor als je van vis houdt maar ook om wat te drinken. Het heeft een mooie industriële uitstraling.
pi_168156116
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:17 schreef Seven. het volgende:

Hey, laten we wel wezen. Sletterig is het wel maar wat iemand anders daarvan vindt moeten ze zelf weten. Ik voel me daar echt niet slecht over. Wat me wel een beetje tegenstaat is dat ik me steeds meer af lijk te sluiten voor iets serieuzers, ik torpedeer het direct. En soms moet je jezelf afvragen of wat je jezelf dan ontzegt. Ik ben een heel gelukkig mens in mijn eentje maar ik word wel rusteloos zonder scharrel/aandacht dus er is wel 'een' behoefte en ik vind het lastig om de vertaalslag naar een relatie te maken.

Dus morgen wordt een leuke date met iemand die ik al 10 jaar ken, waarmee ik altijd goed door 1 deur heb gekund. En de timing.. Hij nam paar maanden geleden contact op, hij wilde me opzoeken in Engeland maar daar heb ik de rem op gezet destijds. Een paar dagen geleden weer de rem erop gezet omdat ik niet wist waar 1 en ander naartoe ging met de man die ik leuk vind. Maar dat het nergens naartoe gaat, is me nu wel duidelijk. Ik zou haast gek zijn als ik nee zou zeggen tegen een date met garantie dat het alleen maar leuk en ongecompliceerd wordt.
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:51 schreef Seven. het volgende:
Ik heb zelden behoefte aan vaste genegenheid zoals de meesten dat kennen. Zelfs met de man waar ik een beetje gek op ben heb ik niet zo iets van 'leuk, een serieuze relatie, toekomst opbouwen'.
Zou je dat wel doen dan, met iemand die je 10 jaar kent? Weet je zijn intenties? Straks help je een vriendschap om zeep omdat hij wel naar een relatie op zoek is?

Well, ik herken me er zeker in wat je daar in het dikgedrukte stuk zegt. Ik heb dat namelijk ook. Geen behoefte aan dat vaste. Maar ik heb wel een vaste op t moment. Mis het gedate wel.

En als jij "de slet" wil uithangen moet je dat gewoon doen, doen waar jij je goed bij voelt toch. ^O^
Lambo of Rekt
  zondag 15 januari 2017 @ 12:42:03 #234
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168156625
Mijn date zei gisteren op het laatste moment af. Ik snap zijn reden, maar toch ook weer niet. Weet ook niet zo goed of hij nu nog contact wil houden of niet. :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 15 januari 2017 @ 13:33:13 #235
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168158228
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:42 schreef TaMieke het volgende:
Mijn date zei gisteren op het laatste moment af. Ik snap zijn reden, maar toch ook weer niet. Weet ook niet zo goed of hij nu nog contact wil houden of niet. :@
Gewoon vragen. Niet zo veel te verliezen, lijkt me.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 15 januari 2017 @ 13:53:55 #236
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168158870
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gewoon vragen. Niet zo veel te verliezen, lijkt me.
Dat is ook weer zo. Ga maar eens een poging wagen...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_168158958
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:42 schreef TaMieke het volgende:
Mijn date zei gisteren op het laatste moment af. Ik snap zijn reden, maar toch ook weer niet. Weet ook niet zo goed of hij nu nog contact wil houden of niet. :@
Wat is zijn reden dan?
  zondag 15 januari 2017 @ 14:45:26 #238
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168160581
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is zijn reden dan?
Hij had eerder gevraagd of ik wilde laten weten als ik ook nog andere dates zou hebben. Dat had ik dus gedaan. Maar hij was blijkbaar toch te jaloers en zat er al de hele week mee in zijn maag. Hij trok het niet zei hij...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_168160695
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:45 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hij had eerder gevraagd of ik wilde laten weten als ik ook nog andere dates zou hebben. Dat had ik dus gedaan. Maar hij was blijkbaar toch te jaloers en zat er al de hele week mee in zijn maag. Hij trok het niet zei hij...
Maar zijn jullie al eerder op dates geweest of was het jullie eerste date? Beetje sneu om daarom af te zeggen, en dan ook nog last minute.
  zondag 15 januari 2017 @ 14:50:29 #240
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168160779
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar zijn jullie al eerder op dates geweest of was het jullie eerste date? Beetje sneu om daarom af te zeggen, en dan ook nog last minute.
Zou derde date worden. Heb ook wel lang getwijfeld of ik hem wel op de hoogte moest houden van andere dates, omdat hij dus al aangegeven had zo jaloers te zijn. Maar daarbij, we hebben nog niets, ik ben niet van hem. En als hij het perse wil weten, moet hij ook maar mans genoeg zijn om er mee te dealen.

Ik vraag me ergens ook af of dat wel de echte reden was. Maar misschien is dat gewoon mijn wantrouwen....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 15 januari 2017 @ 15:00:13 #241
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_168161082
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Zou derde date worden. Heb ook wel lang getwijfeld of ik hem wel op de hoogte moest houden van andere dates, omdat hij dus al aangegeven had zo jaloers te zijn. Maar daarbij, we hebben nog niets, ik ben niet van hem. En als hij het perse wil weten, moet hij ook maar mans genoeg zijn om er mee te dealen. .
Dat doet ie nu toch ook? Hij vindt het niet relaxed om na 2-3 dates nog te serial daten, en hij laat weten dat ie dat niet trekt. Dus kapt ie het af. De timing en last minute is misschien wat lullig/onhandig, maar ik snap het wel.

Zat mensen die niet van serial daten houden. Een eerste date zie ik nog als een eerste kennismaking, en is het niet gek als je er meerdere kort op elkaar hebt. Maar als ik een tweede date heb gehad waarvan ik denk, 'leuk, ik ga eens kijken wat daarvan komt', steek ik al mijn energie erin en kap/houd ik de rest af.

Heeft niets te maken met 'van iemand zijn', maar wel het gevoel dat je samen gezellig op elkaar focust. Ik zeg niet dat dit dé manier is om te daten, want iedereen kijkt daar heel anders naar, maar zo kijkt hij er schijnbaar ook naar.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 15 januari 2017 @ 15:05:35 #242
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168161232
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat doet ie nu toch ook? Hij vindt het niet relaxed om na 2-3 dates nog te serial daten, en hij laat weten dat ie dat niet trekt. Dus kapt ie het af. De timing en last minute is misschien wat lullig/onhandig, maar ik snap het wel.

Zat mensen die niet van serial daten houden. Een eerste date zie ik nog als een eerste kennismaking, en is het niet gek als je er meerdere kort op elkaar hebt. Maar als ik een tweede date heb gehad waarvan ik denk, 'leuk, ik ga eens kijken wat daarvan komt', steek ik al mijn energie erin en kap/houd ik de rest af.

Heeft niets te maken met 'van iemand zijn', maar wel het gevoel dat je samen gezellig op elkaar focust. Ik zeg niet dat dit dé manier is om te daten, want iedereen kijkt daar heel anders naar, maar zo kijkt hij er schijnbaar ook naar.
Zo had ik er nog niet naar gekeken :@
Maar dan had hij beter aan kunnen geven dat hij exclusief wilde daten, dan via deze omweg. Of mssn ben ik wel heel slecht in het opmerken van hints :@ :')
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 15 januari 2017 @ 15:12:49 #243
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_168161507
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:05 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Zo had ik er nog niet naar gekeken :@
Maar dan had hij beter aan kunnen geven dat hij exclusief wilde daten, dan via deze omweg. Of mssn ben ik wel heel slecht in het opmerken van hints :@ :')
We kunnen niet in zijn hoofd kijken natuurlijk... maar het kan ook zijn dat hij niet bezitterig over wilde komen, bang was als ie dat zou aangeven, dat het erop lijkt alsof ie 'je claimt'. En misschien ook niet eens onterecht, gezien je uitspraak 'dat je niet van hem bent'.

De vraag is: is ie leuk genoeg om dit proberen te redden, en zou je het serial daten er voor op willen geven. Als het antwoord op beiden 'ja' is, heb je een aanknopingspunt om het contact weer op te pakken en te gaan voor een nieuwe poging, en weet je wat je te doen staat. (is min een van de twee 'nee', dan pas je denk ik toch al niet echt bij elkaar).

Met mannen kun je maar beter direct communiceren. Andersom is dat hier niet zo gegaan, soms is het ook lastig omdat je af en toe het gevoel hebt over eieren te lopen :+

Moet je je overigens wel afvragen of mijn uitleg niet een gunstige interpretatie is van échte jaloezie. Want als ie dat wél is, dan loop je vroeg of laat wel tegen andere dingen aan. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen als je wat verder bent met daten dat je zoiets hebt van 'eehm, waarom wil je nog steeds meer mensen zien, we hebben het toch leuk? Wat zijn je intenties? Is dit iets voor te scharrelen, of heeft het meer potentie?'

Zolang je dat maar goed benoemt en communiceert dan kom je er wel uit.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 15 januari 2017 @ 15:29:30 #244
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_168162035
Ik vind het lastig omdat we al eerder een gesprek gehad hadden over waar we naartoe wilde. Ik had eerder aangegeven het niet met hem te zien zitten. Hij was vooral heel hard in het begin, had het idee dat ik me steeds moest verdedigen tegenover hem. Dat voelde niet fijn, dat heb ik dus ook aangegeven.
Hij gaf aan dat ik ernaast zat en dat hij me graag wilde laten zien dat hij anders was. Maar hij kon me die bevestiging niet geven en had daar geen tijd voor. Maar we bleven contact houden en langzaam aan liet hij ook een andere kant zien. Waardoor het contact makkelijker gaat en ik me weer op mn gemak voel.
Het is gewoon raar en ingewikkeld. Ik weet niet wat ik wil, wil hem ook niet aan het lijntje houden of wat dan ook
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 15 januari 2017 @ 16:17:48 #245
416020 K44S
The bearded man
pi_168163758
Interessante verhalen toch weer! :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 15 januari 2017 @ 16:24:27 #246
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168164022
Ik snap hem wel goed eigenlijk. Zou het verre van relax vinden als iemand gewoon nog met andere mensen aan het daten is rond date 2-3. Als ik date wil ik ik diegene een 100% kans geven en mezelf helemaal aan diegene kunnen geven. Hetzelfde verwacht ik dan ook terug. Jij kan hem dat niet geven, dus hij wil niet verder daten. Misschien wat lullig om dat last-minute te doen, maar hij geeft het dus wel degelijk aan. Jouw instelling is ook helemaal prima uiteraard, maar niet correct om te zeggen dat hij er wat van had moeten zeggen. Dat doet 'ie nu toch ook? Er zijn nou eenmaal mensen (wel steeds minder heb ik het idee) die zo denken als hem, dus gok niet dat het een smoesje is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 15 januari 2017 @ 16:42:46 #247
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168164627
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Hij vindt het niet relaxed om na 2-3 dates nog te serial parallel daten
serial is achter elkaar, parallel is gelijktijdig.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef TaMieke het volgende:
Heb ook wel lang getwijfeld of ik hem wel op de hoogte moest houden van andere dates, omdat hij dus al aangegeven had zo jaloers te zijn.
Zou gillend wegrennen als iemand al zo snel jaloers is. Komt op mij over als iemand die, of te bezitterig is, of erg onzeker over zichzelf. Denkt hij het niet te kunnen winnen van anderen of zo?
Doe vooral wat voor jouzelf het beste voelt. Bij teveel twijfels bij jezelf, afkappen.
pi_168164686
Ik wil helemaal niet bezig zijn met termen als winnen van binnen het daten :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 januari 2017 @ 17:08:23 #249
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_168165368
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:42 schreef MsMessy het volgende:

[..]

serial is achter elkaar, parallel is gelijktijdig.
In de context van dating wordt het nog wel eens anders gebruikt ( http://datingtips.match.c(...)dating-13443229.html )

Maar zelfs dan snap je wel wat ik bedoel.

quote:
Zou gillend wegrennen als iemand al zo snel jaloers is. Komt op mij over als iemand die, of te bezitterig is, of erg onzeker over zichzelf. Denkt hij het niet te kunnen winnen van anderen of zo?
Doe vooral wat voor jouzelf het beste voelt. Bij teveel twijfels bij jezelf, afkappen.
Wat DP hier ook al zegt... Het is toch geen wedstrijd?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 15 januari 2017 @ 17:10:26 #250
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168165437
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:42 schreef MsMessy het volgende:

[..]

serial is achter elkaar, parallel is gelijktijdig.

[..]

Zou gillend wegrennen als iemand al zo snel jaloers is. Komt op mij over als iemand die, of te bezitterig is, of erg onzeker over zichzelf. Denkt hij het niet te kunnen winnen van anderen of zo?
Doe vooral wat voor jouzelf het beste voelt. Bij teveel twijfels bij jezelf, afkappen.
Waarom is iemand meteen ''jaloers'' als hij niet verder wil daten met iemand die geen exclusiviteit wil bieden rond date 2-3? Sommige mensen hebben die voorkeur nou eenmaal omdat ze dat fijner vinden, dan is jaloezie een verkeerde benaming imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')