oooh die moet ik ook nog zienquote:
Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:49 schreef hermeliengriffel het volgende:
We kunnen m ook samen bekijken op rabb.it
Als Cybernatural volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of wtf, hij staat er onder een andere naam op ofzo?
acount aanmaken, en dan heeft eentje de "remote" en dan kun je je inloggen op je netflix en samen met andere mensen bekijken (kan evt ook nog met cam en mic) of alleen met elkaar praten door te typenquote:
Die heeft er wel opgestaan, denk dat ze hem eruit gegooit hebben.quote:
Ik ook, was blij toen ik die op Netflix zag staan.quote:
Da's ook wel leuk! Kunnen we best eens wat voor afsprekenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:55 schreef hermeliengriffel het volgende:
[..]
acount aanmaken, en dan heeft eentje de "remote" en dan kun je je inloggen op je netflix en samen met andere mensen bekijken (kan evt ook nog met cam en mic) of alleen met elkaar praten door te typen
Yesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's ook wel leuk! Kunnen we best eens wat voor afspreken
is niet heel erg tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:33 schreef Census het volgende:
leuk initiatief, heb ze helaas allemaal al gezien.
Ditquote:Op zondag 8 januari 2017 01:15 schreef Droopie het volgende:
Limitless, wat een bazenfilm is dat zeg.
Heb de OP iets aangepast, aangezien het hele idee vroegah ook van jou kwamquote:
Is dat die Korea film met James Franco? Moet ik ook nog zien.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:53 schreef Moira. het volgende:
Maar goed, het wordt The Interview dus waarschijnlijk?
Wel tof, dacht dat ik 'm al gezien had maar blijkbaar dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |