abonnement Unibet Coolblue
pi_167951533
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DevilsAndDust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memoru
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nolita
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: coccinelle
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Memoru *O*
Littledrummergirl *O*
Nolita *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 08-01-2017 17:15:44 ]
S. 2014
J. 2016
pi_167952050
Gefeliciteerd Nolita! Die strepen!
pi_167954214
Woei! Memoru hebben we ook uitgezwaaid gm :)

En ik zag nog een week minder hypochonderen voor Krisvc. Had je wel een ei gespot? Want dan is je eisprong denk ik wel eerder geweest?

Gisteren bij de hormooncoach/dietist geweest. Ze gaat een voedingsplan voor me opstellen en zei dat ze al eerder eens iemand in haar praktijk had gehad met PCOS en zij kreeg haar cyclus terug dus ik ben erg benieuwd! Moet nu een hele vragenlijst invullen en dan gaan we over twee weken van start.
Dit, dat, alles.
pi_167959168
Gefeliciteerd Nolita O+
pi_167959557
En littledrummergirl hebben we ook uitgezwaaid! :)

Spannend bij de voedingscoach philo!
pi_167971070
Weet je al watvoor soort dieet het gaat worden philomijn? Adviseren ze dan bepaalde productgroepen te vermijden of juist extra te eten? Wel interessant, ik geloof er wel in dat je met voeding veranderingen kunt teweegbrengen.
pi_167971758
Wat fijn, Philomijn! Wordt het een streng dieet? Laat het in ieder geval zijn werk maar doen :) snel weer een normalere cyclus!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167972502
Ik mag ook wel in de OP.

Kindje #2. Bezig sinds december 2016.


Morgen naar de fertiliteitsarts :o
pi_167975970
Nolita gefeliciteerd!! Wat een knalstrepen! Tweeling in aantocht! :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167976033
Philomijn ik ben ook benieuwd naar het dieet.

Als er een mod meeleest; mijn NOD mag naar 1 februari.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 16:57:24 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167980227
Gefeliciteerd nolita! *O* Dat kan niet missen inderdaad, zelfs ik zie dat het knalstrepen zijn ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167997109
Nog bedankt voor alle felicitaties! Ik ga er voorlopig maar vanuit dat het er 1 is, ik was op moment van testen natuurlijk al 5 dagen overtijd. ;)

Nu zit ik vooral in de modus hopen dat het goed blijft gaan. We genieten wel al van ons geheimpje na de toespelingen dit weekend 'je zult er binnenkort ook wel aan moeten geloven'(zei een vriend tegen mijn vriend over kinderen) en 'als jullie binnen 5 jaar kinderen willen dan..' ze moeten eens weten O+

Maar dit is natuurlijk eigenlijk niet meer voor hier hè. Even kijken of ik komende week de stap naar z&g durf te maken.

Hier wil ik streepjes zien en hoop dat jullie me snel volgen! :)
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 09:22:52 #13
382129 crew  Donna
pi_167997303
Haha leuk juist om te lezen Nolita! O+
pi_167997529
Succes coccinelle! Waarom liep jij (ook alweer) bij een fertiliteitsarts?

Heerlijk Nolita O+ geniet ervan. Leuk die opmerkingen en dat je dan kunt denken: lalala O+

Ik ben ook erg benieuwd naar het voedingsplan. De coach heeft een opleiding tot hormooncoach gevolgd, vanuit Ralph Moorman, van De Hormoonfactor, voor wie geïntereseerd is. :) Een paar jaar geleden zag ik hem eens bij RTL Boulevard en toen dacht ik: wat een onzin, dan kijken ze naar je bloed en dan zien ze wat voor dieet je nodig hebt? Maar nu ik me er een beetje in verdiept heb, klinkt al die hormoonshizzle best logisch.

Ik wil (weer) een vegetarisch voedingspatroon (en op den duur misschien veganistisch) en sport vier/vijf keer per week dus het is voor mij sowieso belangrijk om de juiste vitaminen binnen te krijgen. Voor nu vervang ik vlees door vleesvervangers maar daar schijnt toch ook best wat rommel/toevoegingen in te zitten. Dus ik ben benieuwd wat voor voedingsmiddelen ik dan kan eten in plaats daarvan. Kan dat best zelf bedenken maar als iemand een op maat gemaakt plan voor je maakt is dat best chill.

Men denkt dat er wellicht een relatie is tussen PCOS en insulineresistentie, dus ik denk dat ze daarin gaat knutselen. Toen ik me er zelf in ging verdiepen kwam ik uit bij termen als hypochlemische index enzo en dat werd me toch wel ingewikkeld. :D

Zal jullie op de hoogte houden. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Philomijn op 09-01-2017 11:14:19 ]
Dit, dat, alles.
  maandag 9 januari 2017 @ 09:45:25 #15
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167997747
Philo, er lijkt inderdaad een verband te zijn tussen insulineresistentie en PCOS. Ik weet niet of dit reclame is (dan moet een mod het maar weghalen :+) maar ik vond het boek 'detox kitchen bible' heel erg prettig. De titel is naar mijn mening heel slecht gekozen, maar het zijn vrijwel allemaal vegetarische en veganistische recepten. En, er staat ook een heel stuk in van "voedingsleer", waarin dus ook ingegaan wordt op dingen die goed en juist slecht zijn bij bijvoorbeeld PCOS (maar ook migraine, darmproblemen, etc etc) en dit staat dan ook weer bij elk recept vermeld. En ook belangrijk: er staan geen maffe ingrediënten in (grootste downfall van Ottolenghi ;() én ze zijn lekker :P als je wil kan ik je wel een paar voorbeelden sturen.
/promopraatje
  maandag 9 januari 2017 @ 16:34:22 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168006234
Dat boek ook maar eens besteld ;)
Onder de noemer, baat het niet dan schaadt het vast ook niet :P

en success met streepjes piesen dames! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_168006811
Hopelijk pakt dat eten echt goed uit voor je Philo !
pi_168006849
Philo het zou wel gaaf zijn als je met "alleen maar" een dieet resultaten boekt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168008884
Ik zou mij trouwens niet meer gek laten maken door symptomen maar mijn lichaam maakt mij helemaal gek pff wat duren die 7 a 8 dagen nog lang }:|
  maandag 9 januari 2017 @ 18:42:19 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168009045
Ben erg benieuwd Philo, hopelijk boek je er de resultaten mee die je wenst!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168010506
Philo, klinkt wel interessant. Ik denk zeker dat voeding veel voor je lichaam betekent. Het is toch je brandstof. Ik merkte bij mijn eerste zwangerschap dat ik veel trek kreeg in groente en fruit en een afkeer voor vlees. Net alsof mijn lichaam aangaf dat ik voor mezelf moest zorgen. Klinkt vast ook zweverig, maar ik ben eigenlijk de nuchterheid zelve.

Toch wel spannend hier. Sinds mijn cyclus terug is, is hij wat korter dan voorheen (26/27 dagen). Voor de zekerheid had ik 28 dagen geteld deze cyclus en dat is morgen. Dus als er vannacht niets losbreekt maar eens een testje wagen.

Nog meer NOD's die naderen?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168010546
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:36 schreef Aloria het volgende:
Ik zou mij trouwens niet meer gek laten maken door symptomen maar mijn lichaam maakt mij helemaal gek pff wat duren die 7 a 8 dagen nog lang }:|
Erg hè? Ineens toch misselijk? Last van mijn darmen? Slaat gewoon nergens op, maar dat is dus wat hoop met je doet denk ik :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168010571
Mijn lichaam gaf mijn eerste zwangerschap aan dat ik heel veel koekjes en magnums moest eten. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168010777
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:28 schreef Krisvc het volgende:
Mijn lichaam gaf mijn eerste zwangerschap aan dat ik heel veel koekjes en magnums moest eten. :')
Hahahahaha _O- mijn theorie was dan ook niet echt waterdicht :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168011450
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:27 schreef LeSage het volgende:

[..]

Erg hè? Ineens toch misselijk? Last van mijn darmen? Slaat gewoon nergens op, maar dat is dus wat hoop met je doet denk ik :')
Ja eerste keer nergens last van want ik wist 100% zeker dat het mislukt was :')
nu oh man man man elke scheet wat je dwars zit ga je denken zou het dan toch ??? _O-

( en ik zit nu te janken omdat iemand geen jurk kan betalen op tlc :') )
pi_168011880
Philo ik ben heel erg benieuwd naar het plan en hoe dat je gaat bevallen! Zou gaaf zijn als je met voeding al een heel eind op weg kan komen naar een stabielere cyclus.

Spannende dagen voor jou LeSage! Ik hoop op twee streepjes :)
pi_168012973
Ik kon niet wachten....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168013292
Ja *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 9 januari 2017 @ 20:45:18 #29
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168013472
wooohooooo *O*
pi_168013504
Jaaaa dat zijn er zeker twee :D *O*
pi_168013550
Gefeliciteerd LeSage *O*
  maandag 9 januari 2017 @ 20:48:04 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168013577
Ja hoor LeSage, dat zijn er 2 *O*! Congrats!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168014109
Dat zijn er zeker twee, gefeliciteerd *O*
pi_168014646
Jaa, gefeliciteerd lesage! Gezellig samen in z&g straks! *O*
pi_168014709
We kunnen het niet geloven :o O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef Nolita het volgende:
Jaa, gefeliciteerd lesage! Gezellig samen in z&g straks! *O*
Gezellig! We zitten dan echt heel dicht bij elkaar!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168014877
LeSage :D

Wat leuk! Nog zo'n leukerd. Gefeliciteerd *O*
pi_168015709
LeSage! *O*
pi_168016933
LeSage wat goed! *O* *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168018780
OMG LeSage!!! :o :D O+ *O* Gefeliciteerd!! Wat een leegloop hier, geweldig :D

*kickt LeSage van het bankje
Dit, dat, alles.
pi_168023856
Loopt hier inderdaad flink leeg. Fijn! Ik hoop dat er snel nog veel meer mogen volgen.

Goed, ik werd dus een week te vroeg ongesteld en snap mijn cyclus even niet meer. Sinds m'n spiraaltje is het 33-32-25 geweest. Menstruatie is na 3 dagen eigenlijk ook wel weer over. Ik durf er niet meer op te gokken wanneer ik ovuleer, dus ben overstag gegaan en ben net testen gaan halen. Dag 9 starten denk ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168023999
Ik wil je geen valse hoop geven, maar was het wel echt een menstruatie en geen innestelingsbloeding?
Anders hoop ik dat de testen meer inzicht gaan geven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168024184
LeSage wat goed!! Van harte :D *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168024291
Nee hoor, dit was een echte met brokjes. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168024703
Kris, irritant zeg, die onzekerheid! :{w hopelijk scheppen de testen wat meer duidelijkheid!

Hier lukte het eindelijk om er wat relaxter in te staan, ook omdat ik geen idee had hoe m'n cyclus nu zou zijn enzo, heerlijk! ^O^
Totdat vervolgens bleek dat onze timing onbewust perfect was, en nu denk ik weer constant aan niks anders :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168025709
Lesage wat uber super gaaf *O* *O* gefeliciteerd O+
pi_168025855
Mijn innestelingsbloeding ging ook gepaard met brokjes, sliertjes en bonkjes :Y)

Maar ik gok op nog een 'onregelmatige' cyclus na spiraal (mirena?).


Ik mag aan de clomid en utrogestan *O*
pi_168025863
Jaaa streepjes, gefeliciteerd LeSage *O*
pi_168025874
Oe en gefeliciteerd LeSage! *O*
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 14:08:12 #49
382129 crew  Donna
pi_168028288
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:36 schreef Aloria het volgende:
Ik zou mij trouwens niet meer gek laten maken door symptomen maar mijn lichaam maakt mij helemaal gek pff wat duren die 7 a 8 dagen nog lang }:|
Nou same here. Ik moet ook nog 7 dagen (en vandaag) maar ik heb alweer zulke allemachtig zere borsten. Gisteren bukte ik om de was uit de wasmachine te halen, kwam m`n borst tegen m`n knie. Dacht dat ik dood ging.
Nou snap ik sowieso niet waar die pijnlijke borsten voor m`n menstruatie de laatste 2 keer vandaan komt want ik heb het in 14 jaar niet gehad, maar het zal wel :')
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 14:08:49 #50
382129 crew  Donna
pi_168028303
Heee ik loop een pagina achter. Gefeliciteerd LeSage! *O*
  dinsdag 10 januari 2017 @ 14:32:21 #51
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_168028816
LeSage gefeliciteerd!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_168029706
LeSage. Gefeliciteerd *O*
pi_168031490
Over plannen van je zwangerschap gesproken, houden jullie rekening met boeken van je zomervakantie? Wij hebben zojuist een vakantie geboekt voor half juli, en ik besef me net dat ik dan in theorie al best behoorlijk zwanger zou kunnen zijn (op z'n langst iets van 34 weken). Nu ga ik er niet vanuit dat het meteen raak is maar het kan natuurlijk wel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168031674
gefeliciteerd LaSage!

Kirb: ik hou er in zoverre rekening mee dat ik in NL op vakantie ga. (dat ga ik altijd, maar gaat om het idee ;) )
pi_168031683
Gefeliciteerd LeSage! Leuk leuk!

Kris ik dacht eerlijk gezegd ook aan een innestelingsbloeding.

Verder duim ik voor Twist, Donna en Aloria. Spannend he?

Ik zit ook op 7dpo. Ik heb dit keer goede hoop, maar vraag me niet waarom. Nergens op gebaseerd, maar hoop doet hopelijk leven *O*.

Kirb, ik ga boeken voor Juni. Dan ben ik in elk geval niet hoogzwanger inderdaad.
pi_168032813
Het is weer spannend bij een aantal dames!

Hier vakantieplannen voor 3 weken Noorwegen. Als alles goed gaat zal ik dan 28-31 weken zijn. Alleen nog even zien of dat tent/hut of camper gaat worden. En wij boeken nooit dus kunnen altijd nog voor een ander alternatief gaan, mocht ik het dan toch niet zien zitten.
pi_168033652
Wij hadden plannen om naar Hongarije te gaan, maar tegen die tijd maar eens kijken of ik dat nog leuk ga vinden ;) we boeken sowieso niets, dus het kan de laatste dag nog gecanceld worden.

MLB, soms is gevoel ook nergens op gebaseerd. Hopen dat het wel klopt dan :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168042298
Gister met 6dpo was ik misselijk, had ik 3 dagen achter elkaar echt hele harde ontlasting en moest mijn bh uit want die zat niet lekker, stijve tepels en heb mijn vriend zitten afbekkend dat die al riep : oh ja hoor we hoeven niet te testen jij bent zwanger.

En dan vandaag !

Niks helemaal niks, alleen op een bepaald moment lood zware benen en mijn rug doet echt zeer ( maar ja dat doet hij altijd al dus die telt niet ) :{
Zou bijna de hoop verliezen, wel dat ik nog vochtig ben down under ( dat was het enige sprankje hoop van vandaag )

Morgen 8dpo met zijn allen lees ik !! gezellig dames *O*

( O+ we hebben bijna altijd al een vakantie bestemming vanuit de tuin 5 minuten van de noordzee af met de auto )

[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 10-01-2017 22:39:55 ]
pi_168043445
Gefeliciteerd LeSage!

Even een update van mij:

Ik ben m'n lichaam goed aan het voorbereiden op een zwangerschap.
Sinds kort loop ik bij een mesoloog (op google staat een goede uitleg wat dat is) voor bepaalde klachten (vermoeidheid, allergieën) en ik heb verteld dat ik gestopt ben met de pil omdat we een kindje willen.
Zij heeft hier bij haar metingen rekening mee gehouden en een medicijnen aangemeten die nu goed is voor de vruchtbaarheid en mijn cyclus en straks ook goed is tijdens de zwangerschap.
Het heet Ayus forte woman. Ik reageer hier volgens haar meting super goed op en ik heb ze daarom meteen besteld. Een dezer dagen krijg ik het binnen.

Ze vertelde me dat dit gelijk goed is voor de ontwikkeling van het kindje, omdat hier meer dingen inzitten dan bijvoorbeeld in alleen foliumzuur.

Nu maar hopen dat we straks (als we er echt voor gaan) snel kunnen zeggen dat ik zwanger ben, want ik kan niet meer wachten!
  woensdag 11 januari 2017 @ 07:23:27 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168046217
Ik ben benieuwd of het nog meer streepjes gaat regenen de komende tijd O+. Wij hebben deze ronde compleet gemist vanwege dus die tussentijdse bloedingen. Straks even bellen voor een afspraak, ben vrijdag toch vrij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 09:16:21 #61
382129 crew  Donna
pi_168047110
Nou ik had gehoopt dat wij volgende maand aan onze eerste echte ronde konden beginnen (in november besloten we ervoor te gaan en had ik m`n ovulatie al gehad, in december was m`n vriend weg en in januari was hij weg maar 2 dagen na de ovulatie toch een kansje gepakt, dus who knows) maar nu heeft hij ineens allemaal rare klachten die hij ook had 1,5 jaar geleden met pfeiffer. Eerst maar even uitzoeken wat er gaande is, vind het niet prettig anders.

Maar wie weet was het afgelopen keer toch raak. En anders helaas even op pauze tot we weten wat er aan de hand is.
Ik blijf lekker hangen hier en hoop op heel veel streepjes! En natuurlijk dat wij maar 1 maandje overslaan :s)
pi_168048425
Volgens mij zit ik trouwens helemaal verkeerd te rekenen en valt het allemaal wel mee :')

Donna wie weet is het toch raak. Wel vervelend van de klachten van je vriend. Ik ben helaas zelf ook bekend met Pfeiffer en dat zou wel heel rot zijn :{, hopelijk gauw uitsluitsel.

Debsterr jammer!

Aloria je maakt het spannend met de symptomen :) hopelijk heb je twee streepjes te pakken! En wat heerlijk om vlak bij zee te wonen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:18:52 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168049034
Net gebeld, maandagochtend pas plek.. altijd zo irritant dat, die drukte bij huisartsen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 11:25:46 #64
382129 crew  Donna
pi_168049176
He wat stom dat je lang moet wachten Debsterr :(

Ja Kirb het is heel vervelend. Ik weet ook niet of je pfeiffer tweemaal kan krijgen. Ze moeten hem maar even goed onderzoeken. Gezondheid is belangrijk(er). En wie weet is het idd al raak, zou een leuk cadeautje zijn.

Ondertussen is een vriendin van mij wel zwanger geworden (ging ook niet heel vlug) en ze kan gewoon niet stoppen met roken. Maakt me zo kwaad. :'(
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:30:41 #65
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168049282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef DonnaRush het volgende:
He wat stom dat je lang moet wachten Debsterr :(

Ja Kirb het is heel vervelend. Ik weet ook niet of je pfeiffer tweemaal kan krijgen. Ze moeten hem maar even goed onderzoeken. Gezondheid is belangrijk(er). En wie weet is het idd al raak, zou een leuk cadeautje zijn.

Ondertussen is een vriendin van mij wel zwanger geworden (ging ook niet heel vlug) en ze kan gewoon niet stoppen met roken. Maakt me zo kwaad. :'(
Irritant he? Vooral omdat ik vrijdag vrij ben, zoveel makkelijker. Maar goed, het is niet anders en moet wel echt nu laten onderzoeken anders laat ik het weer gaan :@.

Ik geloof dat je Pfeiffer niet 2x kan krijgen, maar wel dezelfde klachten terug kan krijgen als je de 1e x niet goed bent uitgeziekt. Je immuunsysteem krijgt er een klap van geloof ik.

Grrrr dat zou ik ook niet kunnen uitstaan..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168049766
Oei niet stoppen met roken kan ik ook niet goed tegen.
Hier ook een van m'n beste vriendinnen zwanger O+ lijkt me zo leuk om dit samen mee te maken.

Vervelend dat je dan niet terecht kunt Debsterr, mijn huisarts is altijd op vakantie als ik 'm nodig heb }:|
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168050707
Dat van pfeiffer blijft altijd bij je zitten maar je kunt er maar 1 keer ziek van worden dacht ik. Ik zou ook op een herpes infectie testen, bijna zelfde symptomen en dan vooral met de griepgolven en het rot weer zou het mij niks verbazen, bijna iedereen loopt nu met een verminderde weerstand om.

Sterkte en beterschap
  woensdag 11 januari 2017 @ 13:27:17 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_168051438
Even inbreken mbt pfeiffer. Ik had een aantal jaren geleden ook pfeifferklachten terwijl ik al pfeiffer had gehad. Na onderzoek bleek het een actieve CMV infectie te zijn. Deze is levensbedreigend voor een ongeboren kind. Ik zou het met een zwangerschapswens dus zsm laten onderzoeken.
disclaimer
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 16:13:38 #69
382129 crew  Donna
pi_168054481
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Even inbreken mbt pfeiffer. Ik had een aantal jaren geleden ook pfeifferklachten terwijl ik al pfeiffer had gehad. Na onderzoek bleek het een actieve CMV infectie te zijn. Deze is levensbedreigend voor een ongeboren kind. Ik zou het met een zwangerschapswens dus zsm laten onderzoeken.
Goed om te weten.
Hij was vandaag naar de huisarts. Vrijdag bloedprikken en dan uitslag afwachten. Waarschijnlijk weer een tekort aan vitamine D en nog wat dingen. Sinds z'n pfeiffer (wat zelfs al bijna 3 jaar geleden is zag ik) heeft hij dat nog sneller dan vroeger en toen had hij het al gauw. Hij heeft wel altijd tabletten maar tijdens de verbouwing niet zo trouw genomen (mannen :') )
Nog sowieso even een weekje afwachten dus.
pi_168060441
Gefeliciteerd LeSage :)!
pi_168071119
Gefeliciteerd, LeSage!

Ik denk dat ik gisteren voor het eerst ooit (bewust) mijn eisprong gevoeld heb. :o. Op een echo bij de gynaecoloog was gisterochtend al te zien dat er aan de rechterkant een eitje in de startblokken stond. Gisteravond voelde ik steken aan die kant van mijn buik en de ovulatietest die ik een uur later deed was knalpositief. We hadden dinsdagavond blijkbaar onbewust ook al goed gemikt. :+. Nu weer afwachten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168073058
DaD dat zou super zijn :) lijkt me toch erg handig om het te voelen. Ik las dat het voor Twist ook spannend wordt. Hoop dat jullie gauw door mogen naar Z&G en daar mogen blijven :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168083094
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, LeSage!

Ik denk dat ik gisteren voor het eerst ooit (bewust) mijn eisprong gevoeld heb. :o. Op een echo bij de gynaecoloog was gisterochtend al te zien dat er aan de rechterkant een eitje in de startblokken stond. Gisteravond voelde ik steken aan die kant van mijn buik en de ovulatietest die ik een uur later deed was knalpositief. We hadden dinsdagavond blijkbaar onbewust ook al goed gemikt. :+. Nu weer afwachten!
Dat klinkt hoopvol *O*
pi_168101078
Goed dat je maandag naar de ha gaat debster.

Oh bij Donna ook een onderzoek voor le BF. Succes!

De uitslag van mijn uitstrijkje is binnen. Nog steeds dezelfde uitslag. Dat is natuurlijk logisch aangezien ik volgens de huisarts nog steeds wat huidirritaties heb daar binnen. Grote kans dat het gewoon daar door komt.

Ik ben echter ook positief getest op het HPV virus. Dus de Gyn gaat het toch ook even beoordelen.
Woensdag heb ik de intake, en 1 februari het onderzoek.

En ondertussen zit ik op dag 10 dpo, en heb wat al wat bruinverlies. Wel hoge temperatuur nog. Dat is wel gek, meestal schiet dat meteen naar beneden.

Al met al best spannend.
pi_168101267
Dat is positief toch, een hoge temperatuur? Spannend! Die besmetting met het HPV-virus klinkt wel eng, hopelijk valt het allemaal mee. Ik duim voor een goed resultaat!

Ik was ervan overtuigd dat ik woensdag mijn eisprong had, maar door de ovulatietest van gisteren ben ik toch weer een beetje in de war. Zien jullie verschil in de testen van woensdag (11/1) en donderdag (12/1)?



Let niet op het scheve plakken en schrijven. De eerste paar keer maakte ik nog prachtige blaadjes met allemaal kolommen en alles, maar blijkbaar vind ik dat inmiddels niet meer zo nodig. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168101863
Ik zie eigenlijk geen verschil tussen die twee laatste testen.
Maar je moet eigenlijk uitgaan van de eerste test. Dat is het begin van de piek. Tussen de 24 en 48 uur na het begin van de LH piek.
Dus ik denk dat je je eisprong gisteren of vandaag hebt (gehad)

Ja mijn hoge temperatuur is wel positief. Maar bruinverlies is geen goed teken denk ik.
Het is wel wat vroeg daarvoor. Dat heb ik standaard op dag 12 dpo.
Kan je LF zomaar ineens veranderen?
pi_168102200
Het zou zomaar kunnen zijn dat als je 12 uur na test 11/01 had gepiest, je een nóg donkerdere streep had, dus dat de werkelijke piek tussen test 11/01 en 12/01 lag. Ong 24 uur na de piek heb je je ovulatie. Goede kans dus dat je test morgen een stuk lichter is.
pi_168102791
Dus dan was mijn ovulatiepijn van woensdag (11/1) toch geen ovulatiepijn. :+. Bedankt voor jullie kijk op de zaak, dames. Ik sleur voor de zekerheid mijn vent vanavond maar weer mee mijn grot in.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168102809
Ok, sorry, dat klinkt anders dan hoe ik het bedoelde.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168105012
Ovulatiepijn is ook nog niet helemaal verklaard, het kan er best mee samenhangen. Als jouw ei (of eieren) enorm is, levert dat druk en dat kan pijn doen. Er wordt ook wel gesteld dat ovulatiepijn veroorzaakt wordt door het vrijgekomen vocht bij de daadwerkelijke sprong. Dus wat je hebt gevoeld, kan toch best samenhangen met je ovulatie. Gewoon doorbatsen is altijd een plan :Y)
pi_168105067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dan was mijn ovulatiepijn van woensdag (11/1) toch geen ovulatiepijn. :+. Bedankt voor jullie kijk op de zaak, dames. Ik sleur voor de zekerheid mijn vent vanavond maar weer mee mijn grot in.
_O-
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:46:53 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_168105152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:41 schreef WupWup het volgende:
Ovulatiepijn is ook nog niet helemaal verklaard, het kan er best mee samenhangen. Als jouw ei (of eieren) enorm is, levert dat druk en dat kan pijn doen. Er wordt ook wel gesteld dat ovulatiepijn veroorzaakt wordt door het vrijgekomen vocht bij de daadwerkelijke sprong. Dus wat je hebt gevoeld, kan toch best samenhangen met je ovulatie. Gewoon doorbatsen is altijd een plan :Y)
ik krijg nu echt van die kwarteleieren visuals ;(
disclaimer
pi_168105249
Wat doen kwarteleieren? :D
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:58:28 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_168105448
Die zijn - in verhouding tot een mensenei - enorm :P
disclaimer
pi_168105553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:10 schreef Kirb het volgende:
DaD dat zou super zijn :) lijkt me toch erg handig om het te voelen. Ik las dat het voor Twist ook spannend wordt. Hoop dat jullie gauw door mogen naar Z&G en daar mogen blijven :)
Lief, dank je! :)
* twist02 doet vooral heel hard haar best om er niet te veel mee bezig te zijn ;)
Maar duim wel heel hard mee voor iedereen hier hoor! ^O^

Qua ovulatiepijn ben ik ook wel benieuwd wat dat nu precies is wat je voelt (en of het nu voor/tijdens/na de eisprong is), maar daar heb ik nog nergens echt een antwoord op kunnen vinden :N
Handig is het inderdaad wel, niet eens zozeer qua 'plannen' (ik ga er niet op wachten zeg maar ;) ), maar wel gewoon als seintje ofzo :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168105629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef twist02 het volgende:

[..]

Handig is het inderdaad wel, niet eens zozeer qua 'plannen' (ik ga er niet op wachten zeg maar ;) ), maar wel gewoon als seintje ofzo :)
Inderdaad dat dus! al kan ik niet ontkennen dat het idee dat ik vruchtbaar ben ook wel iets extra's doet voor m'n libido :@
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168105677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Kirb het volgende:

[..]

Inderdaad dat dus! al kan ik niet ontkennen dat het idee dat ik vruchtbaar ben ook wel iets extra's doet voor m'n libido :@
Haha, dat is ook zo ja :D
Maar al zou je het niet doorhebben, zou je libido waarschijnlijk ook al hoger zijn, juist omdat je vruchtbaar bent ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168105773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, dat is ook zo ja :D
Maar al zou je het niet doorhebben, zou je libido waarschijnlijk ook al hoger zijn, juist omdat je vruchtbaar bent ;)
Haha ja dat schijnt zo te werken he :D wel tof hoe de natuur dat geregeld heeft :7
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168106111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef Kirb het volgende:

[..]

Haha ja dat schijnt zo te werken he :D wel tof hoe de natuur dat geregeld heeft :7
Nog toffer: op het moment dat je vruchtbaar bent, ben je ook aantrekkelijker! Iets met 6 vliegen in één klap ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168106229
Dit filmpje werd onlangs op FB gedeeld:

https://www.facebook.com/glamour/videos/10154657322060479/

Vond 'm wel geinig (wel flauw)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168110051
Haha, die is inderdaad wel grappig ja, al moet ik zeggen dat ik er weinig van herken gelukkig (van echt grote veranderingen enzo) :s)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168127182
Hier op naar ronde 3 ;(
pi_168127525
Balen, Aloria. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168127869
Ik naar ronde 7.
Dit keer voor t eerst echt verdrietig erom. En ook een beetje bang.
Waarom lukt t nou niet meer?
Ik ben verdorie twee keer binnen twee rondes zwanger geraakt. Is er nou iets mis ofzo?

Nee tuurlijk is er vast niks mis, ik moet gewoon geduld hebben. In het verleden behaalde resultaten blabla ik weet het diep van binnen allemaal wel.

Maar vandaag is het gewoon even flink klote :'(
pi_168128401
MLB, dat is ook gewoon klote. :*. Die onzekerheid kan zo killing zijn en ik herken het ook heel goed. Wachten op een zwangerschap is niet erg, niet weten of het überhaupt binnen enige tijd gaat gebeuren wel. Als er nu tegen je werd gezegd dat je in april (ik zeg maar wat) zwanger zou zijn, zou je dat prima vinden, maar zonder die wetenschap is het elke maand weer een ontzettende tegenvaller.

Ik hoop gewoon dat het snel raak is bij jullie!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168131107
Wat DaD zegt, die onzekerheid is gewoon echt klote! ;(

Gun jezelf even de tijd om ervan te balen, dat mag ook best! :*

Ik duim heel hard voor jullie!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:29:14 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168132952
:* voor Aloria en Mlb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168135980
Dat zuigt ook allemaal onwijs MLB en Aloria. :* Ik was destijds zo blij dat ik naar dit topic mocht, want dan kon je aan de slag. Maar eenmaal hier breekt er een heel nieuwe wachtfase aan... Ik hoop dat er snel een tweede streepje voor jullie verschijnt.

Wat spannend ook rondom de uitslag van je test MLB. Hpv-virus hoeft niet gelijk reden tot zorgen te zijn toch? Je kunt wel best snel terecht vind ik, dat is wel fijn!

Peace hoe is het met jou? Tel je de dagen af naar vrijdag?

Vakantie, eh oh ja... geen seconde over nagedacht. Wij gaan wss niet dit jaar vanwege bruiloftkosten vorig jaar maar ik denk ook niet dat ik er rekening mee zou houden. Maar wij doen ook geen raft- en duikvakanties oid ofzo...

Hier aftellen tot volgende week maandag, evaluatie van het bloedonderzoek bij de gyn. Vandaag cyclusdag 29 dus ik zou er eens een testje tegenaan kunnen gooien maar ach.. Geloof er niet in.
Dit, dat, alles.
pi_168136317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, dat is ook zo ja :D
Maar al zou je het niet doorhebben, zou je libido waarschijnlijk ook al hoger zijn, juist omdat je vruchtbaar bent ;)
Ontlurk

Betrapte mezelf een jaar of twee en een half inmiddels alweer, op kijken naar kerels, wat ik sowieso al weinig doe, en ze waren niet eens aantrekkelijk dus ik vond het vreemd. _O- Wel waren ze goed gekleed en zagen ze er succesvol uit. #legolddigger

Volgende dag een ei. 8)7

Zo is natoer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 19:32:12 ]
pi_168184513
Aloria :*
MLB wat balen :* wat de anderen ook al zeggen, tuurlijk mag je hier echt even verdrietig van zijn, ik hoop dat het nu gauw raak is bij jullie.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Peacefull is!

Philo had je je ei nog kunnen vinden? Of toch niet zeker? Succes bij de gyn volgende week :*

Hier vermoedelijk in vruchtbare dagen denk ik :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 16 januari 2017 @ 17:02:49 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168195437
Zo, even een update na mijn huisarts bezoek vanochtend.

Na wat zaken doorgenomen te hebben (mogelijkheid SOA, andere klachten) besloten een uitstrijkje en SOA test te doen. Dat laatste vooral om alles uit te kunnen sluiten, ik acht de kans heel klein maar goed.. we hebben wel gezien dat je het helaas nooit zeker kunt weten. Voor het uitstrijkje wilde hij eerst toucheren en het onderzoek aan de eierstokken deed aan de rechterzijde toch best wel pijn. Hier voelde de huisarts dan ook een (gladde, ronde) verdikking die mogelijk wijst op een cyste. Daarnaast vond de huisarts ook dat de reactie van de baarmoedermond erg heftig was qua bloedingen. Hij vermoed een hevige vorm van endometriose welke op zich geen kwaad kan bij een kinderwens, echter kan het wel wat irritatie opleveren waardoor het er niet makkelijker op wordt.

Conclusie: doorverwijzing naar de gynaecoloog op basis van uitslag (maar 99% zeker sowieso een doorverwijzing) en dan een echo i.v.m. de eierstok + onderzoek i.v.m. de vermoedelijke endometriose welke behandeld kan worden waarschijnlijk, weefsel wordt dan bevroren of weggebrand.

Als het goed is niets om zorgen te maken maar gerustgesteld ben ik zeker nog niet. Maar ook niet echt in paniek, denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168197027
De diagnose endometriose is niet te stellen zonder echo, en vaak zelfs dan niet, en moet er een kijkoperatie komen. Ook kan endometriose wel degelijk zorgen voor vruchtbaarheidsproblemen.
Mijn eerste zwangerschap was spontaan, de tweede, a wild ride die tien jaar op zich heeft laten wachten.

Bij mij kwamen de endometriosehaarden ook net zo hard terug als ze weggehaald werden.
Mocht er uit de onderzoeken komen dat je daadwerkelijk endometriose hebt; Niet blijven aanmodderen bij de gyn, laat je direct doorverwijzen naar een endometriose-specialist.

Als je endometriose blijkt te hebben hoeft het helemaal niet zo ernstig te zijn als in mijn geval, maar zomaar zeggen dat het geen kwaad kan bij een kinderwens... Helaas, dat klopt gewoon niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168197371
Wauw Debsterr! Wel veel wijzer geworden. Wel jammer dat er verdenkingen zijn voor endometriose. Schrok je daar in eerste instantie van of viel het mee?

MLB en Aloria: klote meiden. Elke menstruatie is verdrietig en daar mag je van balen. Hopelijk kunnen jullie weer snel vooruit kijken naar de volgende maand :*

Ennuh: hier ben ik. Drukke week gehad en van t weekend zat ik in het buitenland. Philo, bijzonder knap van je dat je onthouden hebt dat ik vrijdag mijn afspraak heb staan. Ik kijk er naar uit. Ben vooral benieuwd naar een plan van aanpak. Ben wel van plan om er zelf zo veel mogelijk vaart achter te blijven (proberen) te houden.
Wel vanmiddag van de HA te horen gekregen dat de chlamydia bij zowel mij als mijn man niet actief (meer) is. Weer wat wijzer.
  maandag 16 januari 2017 @ 18:51:31 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168198683
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:53 schreef Messina het volgende:
De diagnose endometriose is niet te stellen zonder echo, en vaak zelfs dan niet, en moet er een kijkoperatie komen. Ook kan endometriose wel degelijk zorgen voor vruchtbaarheidsproblemen.
Mijn eerste zwangerschap was spontaan, de tweede, a wild ride die tien jaar op zich heeft laten wachten.

Bij mij kwamen de endometriosehaarden ook net zo hard terug als ze weggehaald werden.
Mocht er uit de onderzoeken komen dat je daadwerkelijk endometriose hebt; Niet blijven aanmodderen bij de gyn, laat je direct doorverwijzen naar een endometriose-specialist.

Als je endometriose blijkt te hebben hoeft het helemaal niet zo ernstig te zijn als in mijn geval, maar zomaar zeggen dat het geen kwaad kan bij een kinderwens... Helaas, dat klopt gewoon niet.
Thanks voor je reactie en je onderste toevoeging. Uiteraard kan het ook goed dat ik de vraag niet goed heb gesteld of het antwoord verkeerd heb onthouden - ik zie nu dat ik "hevige" heb geschreven terwijl dat volgens mij niet gezegd is. Meer in de trant van "het zou mogelijk endometriose kunnen zijn en dat hoeft geen invloed te hebben maar dat kan natuurlijk wel".

Ik wacht vooral de vervolg uitslagen maar even af en de doorverwijzing.

Hoe ben jij achter jouw endometriose gekomen Messina?

Peace, ik weet het niet zo goed... het is prettig als bepaalde klachten verklaard kunnen worden (al heb ik er niet zoveel) maar uiteraard hoop ik niet op een uitslag die dit een ander traject gaat maken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168199897
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie en je onderste toevoeging. Uiteraard kan het ook goed dat ik de vraag niet goed heb gesteld of het antwoord verkeerd heb onthouden - ik zie nu dat ik "hevige" heb geschreven terwijl dat volgens mij niet gezegd is. Meer in de trant van "het zou mogelijk endometriose kunnen zijn en dat hoeft geen invloed te hebben maar dat kan natuurlijk wel".

Ik wacht vooral de vervolg uitslagen maar even af en de doorverwijzing.

Hoe ben jij achter jouw endometriose gekomen Messina?

Peace, ik weet het niet zo goed... het is prettig als bepaalde klachten verklaard kunnen worden (al heb ik er niet zoveel) maar uiteraard hoop ik niet op een uitslag die dit een ander traject gaat maken.
Ik ben de medische molen ingegaan toen een zwangerschap -lang- uitbleef. Tegelijkertijd had ik allerlei klachten zoals ernstige pijn tijdens de menstruatie en bloed in de ontlasting tijdens de menstruatie. Mijn toenmalige huisarts vond dit 'normaal' en heeft me naar huis gezonden met Tramadol die ik dan maar 5 dagen per maand moest nemen. De gynaecoloog wist eigenlijk direct wat er aan de hand was -maar zelfs toen was een kijkoperatie noodzakelijk om zeker te zijn-. De kijkoperatie is trouwens totaal niet eng. Het meest last gehad van het gas die ze in de buikholte brengen, daar krijg je pijn aan je schouder van. :)

Oh, misschien goed om te melden; Zwangerschap #2 was uiteindelijk ook spontaan. *O*

Hopelijk pakken al je uitslagen goed uit en mag je maar snel een 2-streepjes test in handen hebben. :*
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:10:52 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168201981
Thanks voor je antwoorden! Ik denk dat de gyn een echo wil doen om vermoedens verder te bevestigen en dan zal het balletje wel gaan rollen gok ik. We gaan het zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 januari 2017 @ 20:21:25 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168202465
Dokters die meedenken: had gevraagd voor doorverwijzing naar het ene ziekenhuis, maar zie net een mail dat ik naar een ander ben doorverwezen. Maar daar hebben ze endometriose specialisten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168203994
Fijn Debster! Het klinkt goed dat de arts je doorverwezen heeft, en alles serieus neemt. Goed van je dat je niet gelijk in paniek raakt.
Messina wat aardig dat je jouw bevindingen zo uitgebreid deelt! Gelukkig twee spontane zwangerschappen :) fijn.

Peace wat goed dat er geen actieve chlamydia meer is! Betekend dit ook dat het geen schade heeft achtergelaten? Succes vrijdag!
pi_168206653
Debsterr en peacefulll wat goed om te lezen dat er doorgepakt wordt. Hoop dat jullie nu snel de juiste hulp krijgen en ik hier kan komen jompelen voor streepjes.
pi_168213322
Poeh Debbster, das niet niks. Klinkt wel alsof je huisarts met je meedenkt. Ik hoop dat je heel snel in het ziekenhuis terecht kunt. En dat het niet iets is wat een zwangerschap in de weg staat. :* Van endometriose hoor ik vaak horrorverhalen over heel pijnlijke menstruaties. Heb jij dat ook?
Gek dat voorgevoel van vantevoren denken dat het mss niet gaat zoals het moet gaan. Dat had ik ook. Klote als het uitkomt. :{

Peace, ik heb een geheugen als een olifant. :') En ik had het ook goed onthouden omdat ik maandag zelf een afspraak heb. Ik ken het gevoel van er zin in hebben, eindelijk actie of duidelijkheid.

Geen ei meer gevonden Kirb. Ik ben na dag vijftien ofzo gestopt met testen nadat MaJo zei dat je best een piek in de testen kunt hebben maar dat dat nog niet betekent dat je een eisprong hebt. :@ Voordat we maandag weer naar de gyn gaan doe ik dit weekend nog een zwangerschapstest zodat ik niet evt weer zo'n scenario krijg als de vorige keer en ik jullie weer met een sappig verhaal met stom einde spam. _O_ ("Dit kan een teken van een beginnende zwangerschap zijn.")

Vruchtbare dagen dus voor jou Kirb! Spannend! Laat maar weer doorkomen die streepjes. *O*

Hoe is het met DaD en twist02?
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 09:28:58 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168213558
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben de medische molen ingegaan toen een zwangerschap -lang- uitbleef. Tegelijkertijd had ik allerlei klachten zoals ernstige pijn tijdens de menstruatie en bloed in de ontlasting tijdens de menstruatie. Mijn toenmalige huisarts vond dit 'normaal' en heeft me naar huis gezonden met Tramadol die ik dan maar 5 dagen per maand moest nemen. De gynaecoloog wist eigenlijk direct wat er aan de hand was -maar zelfs toen was een kijkoperatie noodzakelijk om zeker te zijn-. De kijkoperatie is trouwens totaal niet eng. Het meest last gehad van het gas die ze in de buikholte brengen, daar krijg je pijn aan je schouder van. :)

Oh, misschien goed om te melden; Zwangerschap #2 was uiteindelijk ook spontaan. *O*

Hopelijk pakken al je uitslagen goed uit en mag je maar snel een 2-streepjes test in handen hebben. :*
Goed dat je je verhaal deelt, endometriose wordt namelijk vaak niet serieus genomen, zelfs niet door artsen zelf.

Ik heb morgen kijkoperatie wegens vermoeden van endometriose en vind het best spannend. Dat van die pijn in de schouder was ik al voor gewaarschuwd. Hoe lang heb jij moeten herstellen van de operatie?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168213838
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goed dat je je verhaal deelt, endometriose wordt namelijk vaak niet serieus genomen, zelfs niet door artsen zelf.

Ik heb morgen kijkoperatie wegens vermoeden van endometriose en vind het best spannend. Dat van die pijn in de schouder was ik al voor gewaarschuwd. Hoe lang heb jij moeten herstellen van de operatie?
Ik vond het ook spannend, maar achteraf is het me alles meegevallen. Ik mocht 's avonds al naar huis.
De buik zelf heeft eigenlijk nauwelijks klachten gegeven. Van m'n schouder/nek heb ik nog best een tijdje (anderhalve week) last gehad, het deed vooral zeer als ik ging liggen, dus ik heb half rechtop geslapen met overal kussens. :)
Ik doe thuis zittend werk, en daar was ik de dag na de operatie alweer vrolijk mee bezig.

Sterkte morgen, hopelijk kun jij overmorgen ook zeggen; Het viel me wel mee. :*
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:17:30 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168214394
Peace, sorry ik sla gewoon helemaal jouw update m.b.t. de niet actieve chlamydia over! Dat is in ieder geval al positief, hopelijk pakt de rest net zo positief uit!

Philo, nee ik heb niet veel klachten tijdens mijn menstruatie, soms even een venijnige kramp waarbij je flink moet ademhalen om 'm weg te krijgen (en dat dus ook buiten de menstruatie om soms) maar geen geef-me-alle-pijnstillers pijn gelukkig. Wel vloei ik 7 dagen aan een stuk, soms zelfs 8, dat is ook de reden dat ik vrijwel direct aan de pil ben gegaan vroeger. Hoop dat jouw afspraak maandag ook goed is!

Majo, spannend die operatie! Ik hoop dat alles voor je meevalt en dat je toch geen endometriose blijkt te hebben of in ieder geval niet heftig. Veel sterkte vast :*.

Messina, echt heel fijn dat je dit allemaal deelt!

Ik belde dus vanochtend voor een afspraak. Kan ik morgen al terecht :o. Maar de uitslagen van de testen van de huisarts zijn er natuurlijk nog niet bedenk ik me nu.. hmm, maar even bellen wat nu handig is. Je kunt dus ook te snel geholpen worden :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:18:31 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_168214419
Nou ze laten er geen gras over groeien debs! Mag je naar het czh of het mmc?
disclaimer
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:20:08 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168214441
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ze laten er geen gras over groeien debs! Mag je naar het czh of het mmc?
Catharina, had zelf Sint Anna gevraagd maar Catharina heeft specialisten in huis op dit gebied en werkt ook samen met Maastricht en Gent i.h.k.v. fertiliteit e.d.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168214742
Wow Debsterr wat schrikken dat je huisarts dit zo duidelijk al aangaf. Wel heel fijn dat je supersnel terecht kunt in het ZH. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

Majo veel sterkte met de operatie, hopelijk valt het mee en knap je er gauw van op. Is dit trouwens een "HSG"? Want dan kun je hierna toch evt extra vruchtbaar zijn?

Peacefull wat fijn dat het niet meer actief is. Hopelijk heeft het geen schade gedaan. Ik vind dat zo'n raar idee, dat je ziek kunt zijn maar er niks van merkt :{. Hoe gaan ze dit eigenlijk onderzoeken? Of hoor je dat vrijdag?

Philo voor de zekerheid een test doen is dan misschien wel fijn (ook voor jezelf juist). ik duim toch voor twee streepjes dit weekend
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 11:21:43 #117
382129 crew  Donna
pi_168215498
Schrikken Debsterr, jeetje! Maar fijn dat je direct verder kunt naar het ziekenhuis.

Wie zitten er nu nog meer op het wachtbankje? Ik heb morgen m`n NOD.
M`n vriend z`n uitslagen zijn er ook. Zoals gedacht door de huisarts inderdaad een tekort aan vitamines wat hij sinds pfeiffer snel heeft. Normaal gaat het met de pilletjes wel goed, maar nu dus even niet (tijdens de verbouwing ook wel eens een paar vergeten). Hij krijgt volgende week een shot van het een en ander en dan voelt hij zich vast weer snel beter als hij z`n pillen weer netjes neemt.
pi_168215694
Ik heb niet helemaal bijgelezen;

Fijn dat je zo snel terecht kunt debster. Ik zou dat wel doen en niet de uitslagen van de huisarts afwachten. Die komen vanzelf wel.

Ik heb in 2008 en 2012 een kijkoperatie gehad t.b.v. endometriose. 1e keer 6 weken uit de running. 2e keer was ik er zo weer, maar toen hebben ze ook letterlijk alleen maar gekeken.

Ik zit op het wachtbankje met de utrobollen. Lijkt mij zo raar om straks over de 7dpo te gaan :o
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:57:26 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168216362
Gecheckt bij de huisarts, die gaf aan idd gewoon te gaan, omdat het zo stel op sprong is kon mijn vriend helaas moelijk dingen regelen op het werk maar ik neem in plaats daarvan m'n mama mee :P vind het toch wel fijn als er iemand bij is (ook i.v.m. eventuele info enzo en dingen goed onthouden).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168218753
Ik ben op dit moment aan het wachten op mijn menstruatie. Na een kuur provera van 10 dagen nog niks begonnen. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn geworden, moet ik de kliniek bellen en wordt er een echo ingepland.

Ik moet wel zeggen, voelde me vorige week super energiek. En abnormaal blij/vrolijk.
Erg apart. Deze week daarintegen is het bagger..

Weet niet of het er mee te maken heeft maar irritant is het wel.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 15:06:45 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168220479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:38 schreef Kirb het volgende:
Wow Debsterr wat schrikken dat je huisarts dit zo duidelijk al aangaf. Wel heel fijn dat je supersnel terecht kunt in het ZH. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

Majo veel sterkte met de operatie, hopelijk valt het mee en knap je er gauw van op. Is dit trouwens een "HSG"? Want dan kun je hierna toch evt extra vruchtbaar zijn?

Peacefull wat fijn dat het niet meer actief is. Hopelijk heeft het geen schade gedaan. Ik vind dat zo'n raar idee, dat je ziek kunt zijn maar er niks van merkt :{. Hoe gaan ze dit eigenlijk onderzoeken? Of hoor je dat vrijdag?

Philo voor de zekerheid een test doen is dan misschien wel fijn (ook voor jezelf juist). ik duim toch voor twee streepjes dit weekend
Nee het is niet hetzelfde als een hsg. Bij een hsg worden je eileiders doorgespoten wat inderdaad kan leiden tot meer vruchtbaarheid. Bij de kijkoperatie gaan ze kijken of er sporen zijn van endometriose en deze worden dan meteen weggehaald. Het is ook onder volledige narcose, volgens mij is dat bij een hsg niet zo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:30 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb niet helemaal bijgelezen;

Fijn dat je zo snel terecht kunt debster. Ik zou dat wel doen en niet de uitslagen van de huisarts afwachten. Die komen vanzelf wel.

Ik heb in 2008 en 2012 een kijkoperatie gehad t.b.v. endometriose. 1e keer 6 weken uit de running. 2e keer was ik er zo weer, maar toen hebben ze ook letterlijk alleen maar gekeken.

Ik zit op het wachtbankje met de utrobollen. Lijkt mij zo raar om straks over de 7dpo te gaan :o
6 weken? :o Ik had dat liever niet gelezen een dag voor mijn operatie, nu vind ik het nog enger :@ -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168220534
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee het is niet hetzelfde als een hsg. Bij een hsg worden je eileiders doorgespoten wat inderdaad kan leiden tot meer vruchtbaarheid. Bij de kijkoperatie gaan ze kijken of er sporen zijn van endometriose en deze worden dan meteen weggehaald. Het is ook onder volledige narcose, volgens mij is dat bij een hsg niet zo.
Sorry dan heb ik het helemaal verkeerd onthouden. Ik wens je hoe dan ook sterkte morgen en dat het goed resultaat mag krijgen en een korte hersteltijd. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168221682
Hi, ik heb alles meegelezen maar ben het meeste alweer vergeten.

Kus voor MLB en Aloria.

Deb, heftig! Maar wat goed dat er zo snel actie ondernomen kan worden. Ik hoop dat het meevalt.

Majo, heel veel succes morgen. :*

Whiteflower, wat raar dat er nog niks is na de Provura. Nu gewoon afwachten?

Cocci, ik hoop dat het z'n werk doet! :Y

Donna, spannend, wat denk je zelf? En wat is het plan van aanpak voor je vriend? Extra vitamines?

Philo en Peace haal ik door elkaar, vraag me niet waarom. :P Peace, succes vrijdag! Dat is al bijna.
Philo, wat is de volgende stap nu ze weten dat het niet meer actief is?

Hier op zoek naar m'n ei. Aan de vroege kant en nog niks te vinden. Druk op het werk en L. maakt het lastig op het moment. Onwijs weinig energie dus. Hoofd staat er niet echt naar om het gezellig te maken. Toch maar zin zien te maken dus. Alvast een leger soldaten klaarleggen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 16:10:29 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168221986
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:10 schreef Kirb het volgende:

[..]

Sorry dan heb ik het helemaal verkeerd onthouden. Ik wens je hoe dan ook sterkte morgen en dat het goed resultaat mag krijgen en een korte hersteltijd. :*
Daar hoef je niet sorry voor te zeggen, ik dacht het eerst ook :)

Thanks :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:13:46 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168222057
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee het is niet hetzelfde als een hsg. Bij een hsg worden je eileiders doorgespoten wat inderdaad kan leiden tot meer vruchtbaarheid. Bij de kijkoperatie gaan ze kijken of er sporen zijn van endometriose en deze worden dan meteen weggehaald. Het is ook onder volledige narcose, volgens mij is dat bij een hsg niet zo.
Ik dacht wel gelezen te hebben dat als ze iets weghalen, het daardoor "schoner" is en veel vrouwen daardoor wel ineens zwanger werden. maar of dat dan per se door de behandeling komt is maar de vraag natuurlijk. En sowieso heel erg afhankelijk van waar de haarden dan zitten. Meh, het is allemaal ook zo onzeker totdat je die operatie gehad hebt :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 16:16:09 #126
382129 crew  Donna
pi_168222121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:59 schreef Krisvc het volgende:

Donna, spannend, wat denk je zelf? En wat is het plan van aanpak voor je vriend? Extra vitamines?

We waren aan de late kant, dus ik verwacht gewoon bloed morgen.
M`n vriend krijgt inderdaad een prik met extra vitamines en verder gewoon z`n pillen innemen, dan moet het goed komen. :D

Hopelijk vind je je ei en kan je wat tijd vrij maken deze dagen :)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:48:34 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168222856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:59 schreef Krisvc het volgende:

Hier op zoek naar m'n ei. Aan de vroege kant en nog niks te vinden. Druk op het werk en L. maakt het lastig op het moment. Onwijs weinig energie dus. Hoofd staat er niet echt naar om het gezellig te maken. Toch maar zin zien te maken dus. Alvast een leger soldaten klaarleggen.
Hoop dat je 'm snel vindt zodat je het gericht gezellig kunt maken ;). Moet eerlijk toegeven dat ik dat soms ook wel heb hoor, als het dan druk druk druk is en dat ei komt doordeweeks moet ik soms echt zin maken, in het weekend ben ik lekker relaxt en dan heb ik ook gewoon meer zin!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168224653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:59 schreef Krisvc het volgende:
Hi, ik heb alles meegelezen maar ben het meeste alweer vergeten.

Kus voor MLB en Aloria.

Deb, heftig! Maar wat goed dat er zo snel actie ondernomen kan worden. Ik hoop dat het meevalt.

Majo, heel veel succes morgen. :*

Whiteflower, wat raar dat er nog niks is na de Provura. Nu gewoon afwachten?

Cocci, ik hoop dat het z'n werk doet! :Y

Donna, spannend, wat denk je zelf? En wat is het plan van aanpak voor je vriend? Extra vitamines?

Philo en Peace haal ik door elkaar, vraag me niet waarom. :P Peace, succes vrijdag! Dat is al bijna.
Philo, wat is de volgende stap nu ze weten dat het niet meer actief is?

Hier op zoek naar m'n ei. Aan de vroege kant en nog niks te vinden. Druk op het werk en L. maakt het lastig op het moment. Onwijs weinig energie dus. Hoofd staat er niet echt naar om het gezellig te maken. Toch maar zin zien te maken dus. Alvast een leger soldaten klaarleggen.
Ja, wachten tot vrijdag en als ik dan nog niet ongi ben, de kliniek bellen. Dan plannen ze een echo in. En dan kan het 2 kanten op. Of ik krijg iets anders om een bloeding op te wekken of ik heb kans op zwangerschap. Maar tot nu toe alleen negatieve testen en de laatste was op zaterdag.
pi_168228298
Veel sterkte en succes morgen MaJo! Hopelijk valt het mee.

Debster succes morgen bij je afspraak.

Donna fijn dat er niks aan de hand is bij je vriend. Hopelijk zijn de vitamientjes gauw weer aangevuld.
En hopelijk twee streepjes!

Philo ik duim toch ook wel voor een posi test dit weekend, wie weet!


Coccinelle hopelijk slaat het aan!

Ik zit morgen ook bij de gynaecoloog mijn uitstrijkjes en hpv virus te bespreken. Ook inwendige echo. Ik ben ongesteld, maar dat schijnt niks uit te maken volgens de brochure. Gedver.
pi_168230213
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee het is niet hetzelfde als een hsg. Bij een hsg worden je eileiders doorgespoten wat inderdaad kan leiden tot meer vruchtbaarheid. Bij de kijkoperatie gaan ze kijken of er sporen zijn van endometriose en deze worden dan meteen weggehaald. Het is ook onder volledige narcose, volgens mij is dat bij een hsg niet zo.

[..]

6 weken? :o Ik had dat liever niet gelezen een dag voor mijn operatie, nu vind ik het nog enger :@ -O-
2e keer viel mij alles mee. De 1e keer ging ik na 1 week weer fulltime aan het werk. Dat had ik niet moeten doen. Hierdoor duurde het herstel uiteindelijk veel langer. Echt goed luisteren naar je lichaam.

Succes morgen!
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 22:18:55 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168233488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef coccinelle het volgende:

[..]

2e keer viel mij alles mee. De 1e keer ging ik na 1 week weer fulltime aan het werk. Dat had ik niet moeten doen. Hierdoor duurde het herstel uiteindelijk veel langer. Echt goed luisteren naar je lichaam.

Succes morgen!
Ik had eigenlijk 2 vrije dagen ingepland om daarna weer aan het werk te gaan maar ik ga het inderdaad aankijken :Y Weet nog wel dat ik na mijn neusoperatie na een week weer wilde werken, dat was ook geen goed plan :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 22:35:44 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168234077
Succes ook voor de andere meiden die de komende week in het ziekenhuis te vinden zijn :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168234211
Succes morgen MaJo! :*

En Debbster ook!
Dit, dat, alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:58:33 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168234809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:35 schreef MaJo het volgende:
Succes ook voor de andere meiden die de komende week in het ziekenhuis te vinden zijn :*
Jij ook nogmaals!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 07:49:06 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168237445
Thanks lieve meiden :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168237660
Succes vandaag majo!
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 08:57:21 #137
382129 crew  Donna
pi_168237977
Succes MaJo!

Ik had gisteren wat bruinverlies, dus denk dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden. Jammer. En m`n vriend heeft echt een fantastische planning, want met m`n volgende eisprong is hij weer 4 dagen weg voor het werk. :')
Gelukkig zijn al die cursussen vanaf mei voorbij :X
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:12:12 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168239041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 08:57 schreef DonnaRush het volgende:
Succes MaJo!

Ik had gisteren wat bruinverlies, dus denk dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden. Jammer. En m`n vriend heeft echt een fantastische planning, want met m`n volgende eisprong is hij weer 4 dagen weg voor het werk. :')
Gelukkig zijn al die cursussen vanaf mei voorbij :X
Grmbl, dat is wel vervelend ja! En hij zit natuurlijk te ver weg voor een flitsbezoek ;)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 10:20:41 #139
382129 crew  Donna
pi_168239155
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Grmbl, dat is wel vervelend ja! En hij zit natuurlijk te ver weg voor een flitsbezoek ;)?
Haha, ja Duitsland of in het zuiden des lands. Maar als het wel kon zouden we dat ook niet doen, zover zijn we nog lang niet. We doen maar wat en we zien wel. :Y :Y
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 12:10:00 #140
382129 crew  Donna
pi_168241001
Ik vind het wel een beetje spannend, want normaal begint m`n menstruatie eigenlijk nooit met bruinverlies en als het wel met bruinverlies begint dan komt het echte bloed vaak al gauw opzetten. Nu heb ik al bijna 24 uren zo nu en dan wat bruinverlies en zondag en maandag (na seks) ook al heel licht.

Zal je zien dat zodra ik dit geplaatst heb er wel bloed is haha. 8)7
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:17:07 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168246313
Positieve update: vermoedelijke cyste was een eiblaasje die net gesprongen is, bloedingen zijn idd door weefsel wat buiten de bmm komt maar kan met zilvernitraat behandeld worden. Indien uitstrijkje en soa test goed zijn hoeft dus alleen dat weefsel aangestipt te worden en na 6 weken controle en ben ik verder good to go!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:18:11 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_168246338
Fijn om te horen debs! Moet je nu ook even pauze houden?
disclaimer
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:20:43 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168246399
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn om te horen debs! Moet je nu ook even pauze houden?
Niet per se, maar aangezien ik nog bloed komt het er toch niet van. Snap wel ECHT niks meer van mijn cyclus nu :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168246706
Wow Debbster wat een goed nieuws!! Pfieuw. Opluchting?? Jeetje wat fijn dat je zo snel terecht kon en dat dit de uitslag was.

Ben benieuwd hoe het met MaJo is.
Dit, dat, alles.
pi_168247863
Oh wat fijn Debsterr! Hopelijk ben je er dan gauw vanaf.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:59:15 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168248836
Veel opluchting! Natuurlijk kan het uitstrijkje nog slecht zijn of de soa test maar goed, daar ga ik maar niet van uit. En je bmm zien met een spiegel is behoorlijk freaky, trouwens!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 18:25:11 #147
382129 crew  Donna
pi_168249373
Haha lijkt me wel tof om te zien. Fijn dat je nu meer weet!

Ik hou het nog even spannend. Nog steeds wat bruinverlies. M'n vriend denkt dat ik zwanger ben. :X
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 18:32:31 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168249509
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:31 schreef Philomijn het volgende:
Wow Debbster wat een goed nieuws!! Pfieuw. Opluchting?? Jeetje wat fijn dat je zo snel terecht kon en dat dit de uitslag was.

Ben benieuwd hoe het met MaJo is.
Wat lief :* Ik had vanmiddag een bericht gepost in AZWBNZMG maar die is op de een of andere manier niet doorgekomen.

Het gaat goed, ik ben sinds half 4 weer thuis *O* Wel erg gevoelige buik dus rustig aan doen nu. Op een klein spoortje van endometriose na is er niets gevonden, dat is wel vreemd. Ze kunnen dus niet verklaren waar de pijn vandaan komt. Aan de andere kant goed nieuws dat er geen gekke dingen te zien waren ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:45:11 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168249803
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat lief :* Ik had vanmiddag een bericht gepost in AZWBNZMG maar die is op de een of andere manier niet doorgekomen.

Het gaat goed, ik ben sinds half 4 weer thuis *O* Wel erg gevoelige buik dus rustig aan doen nu. Op een klein spoortje van endometriose na is er niets gevonden, dat is wel vreemd. Ze kunnen dus niet verklaren waar de pijn vandaan komt. Aan de andere kant goed nieuws dat er geen gekke dingen te zien waren ^O^
Hmmm, ben je opgelucht of vind je het lastig dat je nu niet per se wijzer bent geworden? Ik ben wel blij voor je dat het mee is gevallen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168251046
Debsterr fijn, positief nieuws!

Donna spannend! Wordt je normaal altijd in de ochtend en stipt op nod ongesteld?

Majo, fijn dat het meeviel. Aan de ene kant goed om te horen dat er geen grootse zaken gevonden zijn, aan de andere kant lijkt me ook wat lastig dat er nu geen aanknopingspunt is waarmee je verder kunt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wat gaat de volgende stap zijn?
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 19:36:29 #151
382129 crew  Donna
pi_168251212
Normaal wel Nolita, maar sinds we de condooms de deur uit hebben gedaan vindt m'n lichaam het grappig om random tijden te kiezen en vorige maand zelfs een dag te laat. :')
pi_168251235
Goed nieuws over dat weefsel Debsterr! BMM met een spiegel bekijken lijkt me ook erg vreemd!

Fijn dat het meeviel Majo.
Ik ben ook benieuwd naar de volgende stap.

Hopelijk zit het toch goed Donna! Wanneer ga je testen?
pi_168253989
MLB, succes morgen bij de gyn. Hopelijk krijg je een geruststellend gesprek. Wel vervelend, een menstruatie en een echo. Maar zo denken: deze mensen kijken niet meer gek op van een bloedende kut :')

Donna: wat een ruktiming. Kan je het nog een beetje loslaten? Zo van: het komt wanneer het komt zeg maar? Of baal je echt hard?

Debster: fijn van het positieve nieuws! Ik duim voor een good to go over 6 weken!
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 21:10:12 #154
382129 crew  Donna
pi_168254742
Ik kan het nog wel loslaten, maar het zou makkelijker zijn als ik niet wist dat m`n vriend steeds weg is tijdens m`n ovulatie haha. Nu weet ik eigenlijk zeker dat het de komende 2 rondes niets wordt en dat vind ik wel heel jammer. M`n vriend ook, maar die heeft net gekeken wat een kinderwagen kost dus die wil wel 2 maandjes extra sparen, haha.
Maar ik kijk dus wel uit naar onze eerste echte ronde, met daadwerkelijke seks tijdens de vermoedelijke ovulatie.
M`n bruinverlies wordt erger nu, dus ik denk ook nu weer ongesteld. Ik baal niet zo snel gelukkig, dat scheelt, maar het is toch wel jammer, dat zeker.
pi_168256054
Mijn afspraak bij de gyn was vandaag. Ging prima! Gelukkig weinig bloedverlies. Alles duidelijk en het gaat helemaal goedkomen. Ook deze gynaecoloog heeft bevestigd dat ik gewoon zwanger kan/mag worden.

Maar komende ronde word denk ik niks. Ik heb mijn eisprong op de dag van het onderzoek waarbij ze wat weefsel weghalen.
Ik ga daar niet met een hok vol zaad liggen. Ik zie al helemaal voor me dat ze dat weefsel onder de microscoop leggen en hele kuddes voorbij zien zwemmen.
Dus hopelijk is mijn ei wat later deze maand.
pi_168256343
Een hok vol zaad. _O- Ze gaan dus de onrustige cellen weghalen MLB?

Dubbele uitslag dus MaJo. Kan de pijn ook iets zijn wat "gewoon" vanuit je darmen oid komt? Ik hoop dat je snel herstelt!

Bummer Donna! Kan me voorstellen dat het jammer is. Dan idd nog maar even twee maanden extra sparen :D

Peace nog twee nachtjes slapen...
Dit, dat, alles.
pi_168257152
Klopt philo. Eerst een biopsie om de cellen te onderzoeken, en daarna waarschijnlijk een kleine operatie om het allemaal weg te halen.
Het stelt niet veel voor.
Die operatie gebeurd in de eerste twee weken van mijn cyclus, zodat ze zeker weten dat ik niet zwanger ben.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:05:32 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168258596
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmmm, ben je opgelucht of vind je het lastig dat je nu niet per se wijzer bent geworden? Ik ben wel blij voor je dat het mee is gevallen!
Het is erg dubbel maar ik ben natuurlijk vooral blij dat er niets ernstigs aan de hand is. Wel ga ik nog navragen of er dan een andere verklaring is voor de pijnlijke menstruaties :)

Jij ook een fijne uitslag! Scheelt toch ook weer een operatie :) Nu hopen dat de uitslagen verder goed zijn!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:30 schreef Nolita het volgende:
Debsterr fijn, positief nieuws!

Donna spannend! Wordt je normaal altijd in de ochtend en stipt op nod ongesteld?

Majo, fijn dat het meeviel. Aan de ene kant goed om te horen dat er geen grootse zaken gevonden zijn, aan de andere kant lijkt me ook wat lastig dat er nu geen aanknopingspunt is waarmee je verder kunt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wat gaat de volgende stap zijn?
Ik snap precies wat je bedoelt :Y Het lastige is een beetje dat ik het van de zaalarts heb gehoord die niet bij de operatie was en mijn man de dokter te woord heeft gestaan toen zij belde (ik sliep). Ik heb het daarom niet uit eerste hand zeg maar. Ik wil daarom bij de controle ook vragen wat andere verklaringen kunnen zijn. Volgens mij is er verder geen volgende stap, we gaan over 2 weken aan het icsi-traject beginnen.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:54 schreef Philomijn het volgende:
Een hok vol zaad. _O- Ze gaan dus de onrustige cellen weghalen MLB?

Dubbele uitslag dus MaJo. Kan de pijn ook iets zijn wat "gewoon" vanuit je darmen oid komt? Ik hoop dat je snel herstelt!

Bummer Donna! Kan me voorstellen dat het jammer is. Dan idd nog maar even twee maanden extra sparen :D

Peace nog twee nachtjes slapen...
Dat ga ik wel navragen :Y Heb ook een spastische darm dus het zou best met elkaar te maken kunnen hebben :)

Sorry dat ik niet al teveel op de andere meiden in ga, merk dat ik nog erg moe ben en niet alle verhalen even goed in me op kan nemen :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168268240
Dat geeft toch niets majo! Fijn dat je je wel oké voelt en er niets ernstigs uit de kijkoperatie is gekomen. Hopelijk is het dan snel raak met icsi.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168268312
Succes met het vervolg MLB! Zal wel fijn zijn als dat achter rug is. :*

Jammer dat het niet raak lijkt te zijn Donna. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:50:31 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168268474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:46 schreef Missladybug het volgende:
Mijn afspraak bij de gyn was vandaag. Ging prima! Gelukkig weinig bloedverlies. Alles duidelijk en het gaat helemaal goedkomen. Ook deze gynaecoloog heeft bevestigd dat ik gewoon zwanger kan/mag worden.

Maar komende ronde word denk ik niks. Ik heb mijn eisprong op de dag van het onderzoek waarbij ze wat weefsel weghalen.
Ik ga daar niet met een hok vol zaad liggen. Ik zie al helemaal voor me dat ze dat weefsel onder de microscoop leggen en hele kuddes voorbij zien zwemmen.
Dus hopelijk is mijn ei wat later deze maand.
Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, toch :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168270007
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, toch :D?
Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:10:23 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270029
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.
Oh ja :@. De gyn gaf mij de tip om het zelf te testen met een microscoop van Bart Smit :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 16:35:40 #164
382129 crew  Donna
pi_168270546
Haha, op naar de speelgoedwinkel :P

Ik ben vannacht/vanochtend inderdaad ongesteld geworden. Compleet ontploft is een betere verwoording eigenlijk. :'(
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:41:16 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270658
Och Donna :* kan me voorstellen dat je toch behoorlijk baalt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 16:43:38 #166
382129 crew  Donna
pi_168270706
Ja dat het zo overduidelijk aanwezig moet zijn hoeft dan weer niet. Maar ik was het vroeger altijd al heftig en zonder pil net weer zo. Lang leve de Feminax!

En m`n vriend, die al 2 McFlurry's opgehaald heeft gisteren en vandaag :P.
pi_168271008
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 19:04:31 #168
382129 crew  Donna
pi_168273811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden. :7
pi_168273913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden. :7
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen O-)
(babykilo's wel te verstaan)
pi_168274506
Ach Donna :* Balen van het rooster van je vriend de komende maanden.
Super goed van het afvallen btw. En super knap dat je de brownies en blondies tot morgen kan bewaren. Ik ben een varken en zou ze, zeker op een dag zoals jouw dag vandaag, allemaal opeten. Maar door dat soort gedrag weet ik altijd weer precies waarom ik dik was. :')

Majo, wat fijn dat het meegevallen is. Ik hoop dat jullie geduld snel beloond mag worden. Heel fijn dat je in ieder geval snel door kunt met de isci.

Deb, heeft ze dat echt aangeraden? Whehe. Fertiliteit voor dummies diy. Zouden daar tutorials van online staan? :P

MLB, ik heb hardop om je hok vol zaad gelachen. Ik ben wederom een varken, want ik zou er niet eens rekening mee houden. Fijn dat de afspraak in ieder geval meeviel. En helemaal fijn dat je gewoon zwanger mag worden.

Whiteflower, inmiddels bloed gespot? Anders morgen actie toch?

Peace, heel veel succes morgen! :*

Hier word ik niet heel veel wijzer van ovulatietesten. Inmiddels CD 13. Eergister een tuurstreepje op de ovulatietest. Gister een streepje op de test dat zeg maar 50% van de controlestreep was. Vandaag helemaal niks. Ik gok dus dat m'n ei vandaag gesprongen is. Schlijm doet dat ook vermoeden. Lage rugpijn overigens ook.
Maar de test moet toch minstens net zo knallend als de teststreep zijn? Het zijn testen van de Action btw.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:46:51 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168274934
Das een heel hardnekkig misverstand kris ;)
disclaimer
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 19:52:30 #172
382129 crew  Donna
pi_168275127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:09 schreef Elleska het volgende:

[..]

nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen O-)
(babykilo's wel te verstaan)
Ik hoop toch geen 23 hoor :P
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:55:19 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_168275211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik hoop toch geen 23 hoor :P
dat hoopte ik ook niet. Ik zit er inmiddels overheen :')
(Oké offtopic - maar goed, je zou de eerste niet zijn ;( :'))
disclaimer
pi_168275356
Ah,kijk, dan ga ik gewoon in eitjes toejuich stand. Ik test nog wel een dag of 2 door ofzo, om te kijken of het echt blanco blijft.

Mega-afvallen-en-weer-aankomen-tijdens-de-zwangerschap-class-of-2015 hier! :W
(45 eraf, 36 eraan, 33 eraf)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168276181
Sorry dat ik niet veel mee schrijf. Ik lees wel alles.
Hier inmiddels ongesteld geworden..
Morgen wel kliniek bellen omdat ik twijfel over de clomid

Verder voor het eerst Aleve Feminax gehaald en wat een verademing! Bijna geen last meer van buikpijn en krampen. Het enige waar ik 'last' van heb zijn vreetbuien :O
pi_168277591
Fijn dat je toch nog ongesteld bent geworden Whiteflower! Waarom twijfel je over de clomid? Ik heb met je te doen, dat er zo weer een ronde voorbij gaat waarin je geen actie hebt kunnen ondernemen. Stiekem ook iets waar ik tegenop zie.

Kriscv, zet het hok maar vol met zaad :P

Debbster de sperma van je vriend checken met een speelgoedmicroscoop :D Vraag me af of dat nut heeft want hoe weet je nou of de hoeveelheid bewegende shizzle genoeg is enzo. :? Ik weet wel dat iemand die ik ken twee keer een thuistest heeft gedaan die je blijkbaar op internet kunt bestellen. Zij had al vermoedens over de kwaliteit (haar vriend werkte met chemische stoffen en onvruchtbaarheid kwam in zijn familie voor aan de kant van de mannen, weet niet of dat nou per se ergelijk is maar soit). Dat samen met de uitslagen van die tests zorgde er volgens mij wel voor dat ze wel wat sneller door mochten naar de vruchtbaarheidskliniek.

Peace, heel veel succes morgen :* :* Laat je ons weten hoe het is gegaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Philomijn op 19-01-2017 22:37:47 ]
Dit, dat, alles.
pi_168278246
Hier 16kg erop en 26kg er af O+


Is dit je eerste cyclus met ovulatietesten kris?
pi_168287616
Haha zelf testen met een microscoop :D ben bijna nieuwsgierig of er inderdaad wat te zien is :P

Whiteflower :*

Kris heb je een fotootje van je ovulatietesten evt? Ik heb er zelf niet veel verstand van maar misschien kunnen we meedenken :)

Peacefull succes vandaag!

Hier inmiddels op CD19 en vandaag opeens wat last van menstruatieachtige krampen (wel heel minimaal). Voor de dames die een eisprong voelen, hoe voelt dat? Meer als steken o.i.d.?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168287763
Donna, dat is ook erg jammer. Jullie gaan voor een kindje samen en helaas laat het werkschema van je vriend het nu even niet toe om er gericht voor te gaan. Ik hoop van harte voor je dat het, zodra jullie elkaar op de vruchtbare dagen weer zien, snel raak is!

Kris: een piek is een piek. Sleep je man mee de hut in ;) Bij de één is een streep een stuk duidelijker dan bij de ander. Bij mij wisselt het ook maandelijks hoe duidelijk het streepje is. Ligt ook aan het moment van testen.

Over de kilo's kan ik niet echt meepraten. Ik heb gelukkig een vrij actief beroep en ik heb er tot nu toe nog nooit echt op hoeven letten. Hoewel de weegschaal met gemak wel een nieuwe batterij nodig heeft ;)

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, manlief afgezet op het werk. Wij troffen een hele fijne fertiliteitsarts. Lief mens. Ze hoorde ons verhaal aan en gaf aan dat het feit dat de chlamydia niet meer actief was, in principe een goed teken is. Dat sluit eventuele schade in de eierstokken niet uit, daarom gaan wij ook op voor verdere onderzoeken. Ze heeft een echo gemaakt en het baarmoederslijmvlies was lekker dik (13 mm als ik het goed onthouden heb?). Eisprong is ongeveer 9 dagen geleden. Ze zag in de linker eierstok een cyste van 3 cm. Ze vermoedde dat dit de holte was, gevuld met vocht, waarin het eitje had gezeten. Dit zou vanzelf nog weg moeten trekken. Ik word in het team besproken of ik binnenkort een oproep krijg voor een fertiloscopie. Een techniek die tussen een HSG en kijkoperatie in zit. Ze maken een klein sneetje vlak bij mijn baarmoedermond en gaan via die kant met een camera de buikholte in, richting mijn eierstok en eileiders. Tevens spuiten ze blauw vloeistof in mijn baarmoeder en als de eileiders toegankelijk zijn, dan zien ze het vloeistof aan de andere kant er weer uit komen. Heel bijzonder. Ik heb weer veel geleerd vandaag!
En verder doe ik een Philomijn: ze zag in mijn baarmoeder een klein zwart vlekje, die zou KUNNEN duiden op een hele prille zwangerschap. Vanmiddag moet ik terug om bloed te prikken en ze prikt ook gelijk HCG even mee. Tevens gaan ze kijken of ik genoeg progesteron aanmaak.
Tot zo ver mijn update. En bedankt voor alle gelukswensen :*
pi_168288264
Wauw Peacefull wat een heldere informatie. Wat fijn dat jullie direct door mogen voor onderzoeken. Gebeurt dat vaker dat een eiblaasje een cyste wordt? Maak je je druk om dat onderzoek? Ik hoop van harte dat het niet nodig is en dat je hartstikke zwanger bent! Spannend hoor :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168288956
Fijn dat je ongesteld bent geworden WF. Waarom onzeker over de clomid?

Succes met batsen, alle vruchtbare dames!
Kirb ik voel mijn eisprong nooit. Maar het zou goed kunnen natuurlijk!

Qua kilos..
17 eraf. 22 erbij. En toen weer 19 eraf. En still counting want ik ben er wel mee bezig.

Peace wat fijn dat je zo'n lieve begripvolle arts hebt!
Dat onderzoek klinkt bijzonder. Waarom zouden ze hier voor kiezen ipv een HSG?
Dat bloedonderzoek klinkt wel ongelofelijk spannend!!! Ohh ik duim uit alle macht. Wanneer krijg je de uitslag daarvan?
pi_168289408
Ooh spannend peacefulll! Fijn dat jullie duidelijke uitleg hebben gekregen en er meteen actie wordt ondernomen. Ben ook benieuwd naar de uitslag van het bloed, moet je daarvoor tot na het weekend wachten?
pi_168293573
Noujaaa nou heb ik ineens weer bloedverlies. Schiet mij maar lek hoor. Stomme onregelmatige cyclus.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168294570
Wat frustrerend kirb..dat je cyclus maar eens snel een ritme gaat vinden! :*
pi_168306965
Ik hou het momenteel even niet bij hier dames, sorry! :* Maar las zo even snel wel een hoop spannende dingen, dus iedereen heel veel succes daarmee!

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:13 schreef Kirb het volgende:
Hier inmiddels op CD19 en vandaag opeens wat last van menstruatieachtige krampen (wel heel minimaal). Voor de dames die een eisprong voelen, hoe voelt dat? Meer als steken o.i.d.?
Ik weet dan weer niet hoe menstruatieachtige krampen voelen want die heb ik dus echt nooit :@
Ik weet het, ik ben een trut ;)
Maar bij mij duurt het in totaal altijd wel echt een paar uur en het voelt inderdaad als vrij scherpe steken net boven m'n lies.
Oh en precies op dat moment dat ei proberen te benutten is niet helemaal aan te raden :X
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168315786
Kirb! Hoe ziet je cyclus er nu uit dan? Balen joh, zou ik ook gefrustreerd van worden. :*

Hoe is het met jou twist? :* Dat je het even niet bijhoudt is echt geen ramp.

Duidelijk verhaal Peace! "Een Philomijn doen" _O- Ik ga de volgende keer toch eens vragen wat dat dan precies geweest kan zijn. Wat fijn dat je een lieve arts had. Wat zei ze over kansen op een zwangerschap? Of moet dat echt uit die operatie komen? En waarom zou er evt geen operatie zijn? Omdat ze geen schade verwachten? Heb je negen dagen geleden nog gebruik gemaakt van je eisprong? :9
Hoe kijk je zelf terug op het bezoek? Ik hoop dat het goed uit gaat pakken voor jullie! ^O^

Ik heb gisteren aan mijn manager verteld dat er iets met mijn gezondheid is waarvoor ik misschien de komende tijd wat ziekenhuisbezoeken moet afleggen. Na drie zinnen kwamen de tranen al gvd :') Ik wilde eerst nog wachten tot maandag tot ik de uitslagen van de onderzoeken had maar ik wilde open kaart spelen en niet liegen over waarom ik maandag weer thuis wilde werken. Hij was gelukkig super begripvol en lief. Nou ja, hopelijk blijft het bij alleen clomid slikken, ovu testen en zelf goed mikken. :)
Dit, dat, alles.
pi_168316057
Ik heb de eerste ronde clomid 50 gehad. Doordat de kliniek tussen de feestdagen gesloten was, konden we geen echo's maken tot 2 weken later. Dus we hebben niet goed kunnen monitoren. Ik heb aangegeven nog 1 ronde clomid 50 te willen, om te kijken of dat we dit keer wel goed kunnen volgen.

Begin vandaag weer met clomid 50 en volgende week vrijdag dan echo. Ben benieuwd wat er dan te zien is. In tussentijd heeft mijn vriend zijn onderzoek, dus vrijdag krijgen we dan en echo en uitslag van zijn onderzoek.

Ik lees alles wel maar volg het allemaal even niet meer. Heel veel succes voor diegene die het nodig hebben!
pi_168316584
Whiteflower, klinkt in elk geval alsof jullie een goed duidelijk plan hebben, dat is fijn! :*

Philo, fijn dat je manager zo begripvol was! Kan me voorstellen dat dat niet makkelijk was! :*

Hier een beetje dubbel; onverwachts bleek onze timing opeens erg goed, waardoor ik toch een beetje hoop kreeg. Maar die is inmiddels weer gevlogen helaas. Aan de andere kant lijkt het erop dat ik wel meteen weer mijn stipte cyclus van 26 dagen terug heb, dus ik tel m'n zegeningen zeg maar ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_168317301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef twist02 het volgende:
Ik hou het momenteel even niet bij hier dames, sorry! :* Maar las zo even snel wel een hoop spannende dingen, dus iedereen heel veel succes daarmee!

[..]

Ik weet dan weer niet hoe menstruatieachtige krampen voelen want die heb ik dus echt nooit :@
Ik weet het, ik ben een trut ;)
Maar bij mij duurt het in totaal altijd wel echt een paar uur en het voelt inderdaad als vrij scherpe steken net boven m'n lies.
Oh en precies op dat moment dat ei proberen te benutten is niet helemaal aan te raden :X
Oh wat lijkt me dat prettig om dat niet te herkennen! Al kwam het vanmorgen vroeg wel goed uit :X ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het dus losgebarsten. Ik trakteer mezelf vanmiddag maar op een Tony's :9

Twist eet je mee? Of is het nog niet zeker? Wel balen joh :*

Philo mijn vorige cyclus was 42 dagen en nu 19 :') Hopelijk zit de volgende er tussenin en wordt het weer normaal.
Begrijpelijk dat je in tranen was hoor, ik zou precies hetzelfde hebben (heel irritant af en toe, die emoties :')) . Wel heel fijn dat je manager zo goed reageerde. Succes maandag, ik ben benieuwd wat het plan wordt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168317782
Philo, wat goed dat je toch open kaart hebt gespeeld en dat je manager zo begripvol was. Het voelt super fijn om gesteund te worden in het traject en om je niet in allerlei bochten te moeten wringen. Het is toch al belastend genoeg. Ik heb het ook al vrij snel aan mijn directie en duocollega verteld. Dan kunnen ze er mooi rekening mee houden :)

Twist, helemaal geen schande dat je het niet bijhoudt. Wel fijn te horen dat je cyclus zich lijkt te herpakken. Volgende ronde een mooie plakker voor jou! Ik duim voor je :*

Kirb, wat vervelend dat je lichaam de weg kwijt lijkt te zijn. :* voor jou.

Wat lief al jullie reacties en al die vragen! Jullie hebben meer vragen dan ik ;)
Over de kansen op een zwangerschap is niet gepraat. Het was ook alleen een intake en echo. Ergens heb ik ook nog geen behoefte om daar over te denken geloof ik. Ze gaan inderdaad de operatie voorstellen (ik mag altijd nog nee zeggen natuurlijk) omdat bekend is dat de gevolgen van chlamydia in de eileiders kan zitten. Dat is tot nu toe volgens mij ook de meest logische verklaring voor het uitblijven van een zwangerschap. Als ik het goed begrepen heb kan ik altijd nog kiezen voor een HSG, maar geeft deze kijkoperatie in één keer net wat meer informatie, ook tav mijn eierstokken en de cyste die ze vonden.
Ik heb deze maand geen ovulatietesten gedaan en de eisprong niet echt bijgehouden, maar wel rond die tijd gevreeën. Zou wel hilarisch zijn als dat zwarte stipjes iets is :')
pi_168335761
Ah Kirb das wel heel snel weer een bloeding. Hopelijk gaat het binnenkort iets rond de 30 dagen zijn. En tis wel echt een menstruatie en geen ander gepruttel ofzo? :P

Ah twist wat shit dat het zo moest lopen deze maand :* Ik hoop een goede volgende mikmaand voor jou.

En ik duim voor goede uitslagen voor Whiteflower.

Peace wanneer krijg je de uitslag van die bloedtest dan? De gyn zei toen tegen mij dat ze ook wel het hcg in mijn bloed konden meten maar omdat ik die uitslag morgen pas krijg kon ik lang wachten en daarom zei hij dat ik zelf thuis kon testen. Want wat er te zien was, was al te meten met een thuistest. Maar jij hebt het over stipjes bedenk ik me nu. Bij mij zag je echt zo'n zwarte ronde "zak" waar dan bij een zwangerschap een boontje in ligt.

Ik heb net een zwangerschapstestje gedaan. In het donker. Al over mijn handen piesend. Terwijl de kat aan m'n teen knabbelde. En ik heb de strip blijkbaar te ver in het bekertje gehouden zag ik net. Ondanks mislukt zag ik volgens mij niet echt een tweede streepje (had ik ook niet verwacht, heb volgens mij echt die clomid nodig). Nu maar weer even pies opsparen voor een nieuwe test met het badkamerlicht aan. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Philomijn op 22-01-2017 09:44:51 ]
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 januari 2017 @ 08:05:24 #192
269689 crew  Viv
pi_168335863
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 07:26 schreef Philomijn het volgende:
Ik heb net een zwangerschapstestje gedaan. In het donker. Al over mijn handen piesend. Terwijl de kat aan m'n teen knabbelde.
O+
Volgende keer over de kat plassen dus.
pi_168336378
Damn, dus dat deed ik fout! _O- :Y)
Dit, dat, alles.
pi_168337479
Ik ben zwanger van een aliën ofzo. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test van vanochtend zag er ook zo uit maar dit keer was ik echt niet over het maximumstreepje gegaan, heb 'm er elf seconden in gehouden, en had nog niet gedronken dus ook nog geconcentreerde urine. Nou we zien het morgen wel mocht ik weer een echo krijgen. :')
Roept u maar als ik een foto met krant en stopcontact moet maken. :D
Dit, dat, alles.
  zondag 22 januari 2017 @ 10:56:22 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_168337527
Dat is intrigerend Philo. Zijn die tests over de datum ofzo?
disclaimer
pi_168337575
Ik zou m er langer inhouden philomijn. Wachten tot je ziet dat de vloeistof helemaal naar boven is opgezogen. Had je dit met ovulatietesten ook?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_168337763
Ik had dit laatst met een ovulatietest maar daar zat geen kleurstof in. Dat lijkt hier wel zo te zijn. Heb je geen andere test in huis?
pi_168338117
Thanks voor het meedenken! Ben naar de badkamer gegaan, nieuwe test gepakt (gecheckt, niet over datum) en toen zag ik dat die stomme test er al zo uitziet bij het open maken van de verpakking. Had een setje van zes en de anderen zien er ook zo uit. Bedankt Sensitest :Y)

Ga straks wel even de klantenservice mailen.

FF: had dit niet met ovutesten en eerdere hcg-testen zagen er wel uit zoals het hoort dus ligt echt aan de tests.

Geen andere tests in huis dus we zien morgen wel weer verder. :)
Dit, dat, alles.
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 11:53:00 #199
382129 crew  Donna
pi_168338608
Spannend zeg, maar wel stom van de tests :(
pi_168339221
Hahaha Philo, een alien :') Wel stom dat je kapotte tests hebt. Heb je een vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat zou wel een mooi cadeautje zijn!
pi_168339664
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:24 schreef Peacefulll het volgende:
Hahaha Philo, een alien :') Wel stom dat je kapotte tests hebt. Heb je een vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat zou wel een mooi cadeautje zijn!
Nee :') Zit op cyclusdag 37 en dat is met PCOS niet zo boeiend. Maar ik dacht voordat ik morgen weer zo'n fiasco heb van "ik zie iets wat op een zwangerschap kan duiden"... Test ik dit keer vantevoren ipv hysterisch daarna.
Dit, dat, alles.
pi_168340173
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Nee :') Zit op cyclusdag 37 en dat is met PCOS niet zo boeiend. Maar ik dacht voordat ik morgen weer zo'n fiasco heb van "ik zie iets wat op een zwangerschap kan duiden"... Test ik dit keer vantevoren ipv hysterisch daarna.
Ah logisch, geen zin in nog een 'Philomijntje'. Succes morgen :*
pi_168342169
Philomijn, mocht je wel zwanger zijn (uitgaande van een reguliere cycluslengte) dan zou je dat nu ook op je ovulatietesten moeten zien. Mijn cyclus varieerde tussen de 34 en 70 dagen, maar beide zwangerschappen rond dag 35 na dagen lang (knal) positieve ovulatietesten een positieve zwangerschapstest. Dus je kan dat evt proberen, is die negatief weet je iig dat de kans klein is dat er iets is. Enige nadeel is wel dat positief ook niet direct wat wil zeggen natuurlijk, maar dan weet je iig iets meer voor morgen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_168345030
Heb jij ook PCOS?
Thanks voor het meedenken :* Hm een ovutest. Echt knal-knal is die nog nooit geweest dus kan het proberen. Maar ja, als dat zo is weet ik idd nog steeds niets. Heb gelukkig morgen gelijk om 9:30 de afspraak.

Ik heb totaal geen reden om te nemen dat ik zwanger ben hoor. Behalve dat ik onveilige gemeenschap heb gehad. :P Maar voel me verder niet anders. En m'n vorige cyclus duurde 140 dagen.

Ik klim iig maar eens in de pen voor een mail naar Sensitest...

Edit: toch maar even een ovu-test gedaan. Bijna geen streepje. Oke prima doei sorry voor deze soap met stom einde :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Philomijn op 22-01-2017 17:17:56 ]
Dit, dat, alles.
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 18:13:48 #205
382129 crew  Donna
pi_168348467
Nou een heel ander weekend dan ik voor ogen had. Te laat ongesteld geworden vorige week bleek een hele vroege miskraam. Vrijdag op m'n werk verloor ik heel veel bloed en viel ik twee keer flauw. De avond kreeg ik koorts en verschrikkelijke krampen en duizelig en ik voelde me zo naar dat m'n vriend me naar de huisarts post heeft gebracht. Op dat moment dacht ik zelf ook aan een miskraam want dit was niet zoals een normale menstruatie en na tests bleek er idd zwangerschapshormoon aanwezig.
Jemig wat heb ik me naar gevoeld zeg. Gisteren overdag ging het wel, maar 's avonds toch weer even plat gelegen want het heeft wel veel energie gekost.
Heel erg jammer, maar on the bright side weten we iig dat 'de boel werkt' om het zo maar te zeggen.
pi_168350107
Helaas Philo. Maar je weet dat ze nu geen grappen te zien krijgen op de echo morgen. Succes!

Donna! Wat een bericht. Wat ontzettend heftig en naar voor je :'( Ben je nu weer aan de betere hand? Sterkte.
  zondag 22 januari 2017 @ 19:20:12 #207
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168350527
Verder niet bijgelezen maar Donna! Heel veel knuffels en alles voor jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 19:21:54 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168350573
Balen Philo! En zo'n vage test maakt je ook onzeker. Ik had een tijd terug op de plek waar het tweede streepje hoort een soort horizontale veeg. Werd er toch even onzeker van. Succes morgen! Worden de uitslagen dan besproken?

Jeetje donna wat een verhaal :o wel "fijn" dat je weet dat je vruchtbaar bent maar dit wil je natuurlijk ook niet meemaken :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168351159
Hoe is het met jou Majo? Knap je al weer een beetje op?
pi_168351558
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:13 schreef Philomijn het volgende:
Heb jij ook PCOS?
Thanks voor het meedenken :* Hm een ovutest. Echt knal-knal is die nog nooit geweest dus kan het proberen. Maar ja, als dat zo is weet ik idd nog steeds niets. Heb gelukkig morgen gelijk om 9:30 de afspraak.

Ik heb totaal geen reden om te nemen dat ik zwanger ben hoor. Behalve dat ik onveilige gemeenschap heb gehad. :P Maar voel me verder niet anders. En m'n vorige cyclus duurde 140 dagen.

Ik klim iig maar eens in de pen voor een mail naar Sensitest...

Edit: toch maar even een ovu-test gedaan. Bijna geen streepje. Oke prima doei sorry voor deze soap met stom einde :')
Ik ben nooit het medisch traject ingeweest, dus geen idee. Ik heb alleen lange onregelmatige cyclussen. Verder beide keren bij de eerste serieuze poging zwanger, met een theoretische cyclus van 28 dagen (gezien de lengte van de zwangerschap icm laatste ongesteldheid).

Jammer van het resultaat, maar je hebt iig duidelijkheid voor morgen. Succes morgen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_168351845
Och lieve Donna wat erg!
Heel veel sterkte!

Succes morgen Philo!
pi_168354902
Donna wat erg! Oh wat zul je geschrokken zijn. Sterkte joh. Voel je je nu wel weer een beetje oké? :*

Philomijn succes morgen!

En ja ik ben duidelijk ongesteld helaas. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Oh jongens ik ben er vandaag achter gekomen dat ik tante word!! <3
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168358011
Donna, wat heftig. Ook om er op.die manier achter te komen dat het een miskraam is. Veel sterkte, hoe gaat het nu met je?

Wat een leuk nieuws kirb, is het de eerste keer dat je tante wordt?
Wel jammer dat je zelf ongesteld bent op dit moment, hopelijk kun je binnenkort hetzelfde nieuws bij hen brengen.
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 23:52:53 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168360029
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef Peacefulll het volgende:
Hoe is het met jou Majo? Knap je al weer een beetje op?
Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd heb :@ :') ik heb vooral erg last van de wond zelf en ben ontzettend moe. Morgen maar eens kijken of ik weer aan je werk kan :)

Lief dat je ernaar vraagt :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168361307
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd heb :@ :') ik heb vooral erg last van de wond zelf en ben ontzettend moe. Morgen maar eens kijken of ik weer aan je werk kan :)

Lief dat je ernaar vraagt :*
:*
pi_168366081
jemig Donna, heftig verhaal! beterschap :*

volgens mijn app is nu zo'n beetje een innesteling. duimend op het wachtbankje dus.
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 11:55:36 #217
382129 crew  Donna
pi_168368412
Bedankt allemaal! Ik voel me mentaal prima, maar merk dat het lichamelijk wel veel energie gekost heeft. Ik laat me iig lekker verwennen. O+
pi_168369242
Nou ja! Ik had gisteren een hele post getypt en gereageerd op Donna en gevraagd hoe het met MaJo was maar die was daarna ineens weg. :?

Anyway... dan maar even kort zo. Donna, wat een klap! Neem de tijd om dit te verwerken. Lijkt me heel heftig om mee te maken. Doe je rustig aan?
En Peace had ook gevraagd hoe het met MaJo was. Gelukkig gaat het wel oké als je rustig aan doet. Wat een impact heeft zo'n kijkoperatie dan, jeetje.

Kirb tante woeii!! Ik vond tante worden awesome O+ Have fun met het meeegenieten!

Succes op het bankje Evilaurian!

Vanochtend bij de gyn geweest. Ik blijk ook een verhoogde waarde van werking schildklier te hebben, en dat willen ze eerst behandelen voordat we beginnen met de OI (ovulatie inductie) yay -O- Potdomme dit traject begint er wel in te hakken zeg. Ik moet dus eerst langs de internist voor we verder gaan want de gyn wil dat eerst recht trekken. Hij verwacht daar niet heel veel gedoe mee want de waarde was maar iets verhoogd, waarschijnlijk kwestie van paar x medicijnen slikken? On the bright side waren alle andere waarden wel goed, eicelvoorraad enzo dus all it takes is een eisprong people. *O* oO< Maar goed, betekent wel weer 1 - 2 maanden voordat we echt aan de slag kunnen met de daadwerkelijke kinderwens. Dan is het plan Provera om een menstruatie op te wekken en clomid om een eisprong te krijgen.

Laat het me weten als dit allemaal te medisch wordt, dan verhuis ik naar het andere topic. Als die clomid eenmaal zijn werk doet mogen we gewoon weer thuis aan de slag, dus dan is het niet meer zo medisch...
Dit, dat, alles.
pi_168369763
Onder een kloon, want ik kreeg de schrik van mijn leven vanochtend en ik hoop dat dit het goede topic is om die te delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal een verrassing. Helemaal niet ongewenst, integendeel, maar heel erg onverwacht. Ik kan het nu IRL maar met een paar mensen delen, maar ik moet veel meer kwijt, want dit roept zoveel emoties op. M'n NOD is over 2 dagen en ook daarna kan het nog alle kanten op, dat weet ik, maar woah.. Ik ben zo blij en zo bang tegelijk.

Sorry dat ik niet op mensen reageer, ik zit nog even bij te komen. Als je weet wie ik ben, leuk, houd nog even je snaveltje toe, ok? :*

Edit - sorry voor het gebrek aan informatie trouwens, maar ik ben als de dood dat iemand er nu achter komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door CassElliot op 23-01-2017 13:42:21 ]
Make your own kind of music.
pi_168370751
gefeliciteerd! toch? :*
pi_168371376
Welkom CassElliot, waar ben je bang voor? Of wil je dat ivm herkenbaarheid niet delen? Oh en gefeliciteerd natuurlijk!

Sensitest :') Heb ze gemaild over die niet-werkende test. Kreeg ik terug dat ie prima te gebruiken was. Seriously?!??!! (Deze had ik dus al gebruikt.) Kreeg zin om Arjan van de klantenservice door het beeldscherm te trekken. Het is dat ik zelf ooit op een klantenserviceafdeling heb gewerkt, anders had ik een veel minder net mailtje terug gestuurd. :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Philomijn op 23-01-2017 15:42:17 ]
Dit, dat, alles.
pi_168373536
Doe nog maar rustig aan Majo. Te snel weer volle bak aan de slag met sociaal leven en werk is ook altijd mijn valkuil geweest. Rustig opbouwen :*

Kirb! Wat leuk, tante! Van jouw broer/zus of van je vriends kant?

Evilaurian, spannend! Jij wacht ook al een tijdje op een tweede streepje. Ik duim voor je.

Philo, wat stom van je schildklierwaarden! Hopelijk hebben ze het snel onder controle met medicatie. Wat mij betreft blijf je lekker hier hoor! Het is maar waar jij je het fijnst voelt. Ik hop een beetje heen en weer tussen beide topics :)
En :( voor de man van de sensitest.

Ben ik dom als ik zeg dat ik het tweede streepje mis op die zwangerschapstest? Ik zie 1 knal rood streepje, maar waar is nummer 2 dan? :')
pi_168374341
Nee hoor, is niet dom! Hij is niet heel duidelijk. Dat vond ik zelf ook, daarom heb ik een digitale gehaald net en nu is er geen twijfel meer over mogelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er heel blij mee (zo lang het goed gaat natuurlijk) Het moet allemaal alleen nog even bezinken.

Philo, inderdaad vanwege herkenbaarheid. Maar laat ik zeggen dat ik wel toe was aan een kalm en rustig jaar ;)
Make your own kind of music.
pi_168374522
Ik zie het tweede lijntje op die eerste test wel heel duidelijk!
pi_168374848
Ahh philo wat jammer dat er nu weer een dwarse schildklier doorheen komt fietsen. Hopelijk doet ie gauw weer normaal.

Cass gefeliciteerd!! Wahh ik ben zo benieuwd wie je bent.
Pbtje? :)
pi_168376365
Gefeliciteerd! *O*
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 17:55:52 #227
382129 crew  Donna
pi_168377222
Gefeliciteerd!! *O*

Ja ik doe het rustig aan hoor. Ik ben niet gauw een pieperd, maar dit is lichamelijk erg heftig.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer :*
pi_168379734
Dank jullie wel :*

Ik lees nu net terug, jeetje Donna, rust maar goed uit! :*
Make your own kind of music.
pi_168390918
Omg! Net na 38 dagen ongesteld geworden. O+ Stiekem hoop ik dat mijn cyclus zich nu herstelt ofzo. :@ Mocht ik een eisprong gehad hebben, zie ik in m'n app dat we te vroeg gestopt zijn met klussen en ik dus te vroeg met ovu-testen. Volgende cyclus dus een nieuwe poging met de ovu-testen. Want start provera clomid is waarschijnlijk pas in maart.

Gisteren bij een sollicitatiegesprek de Vraag der Vragen gehad. Eerst: of ik kinderen had. Antwoord: nee. Daarna: en een kinderwens?
Stond met mijn bek vol tanden. Heb gezegd dat twee katten voorlopig genoeg was. :(
Dit, dat, alles.
pi_168391333
Goed geantwoord. Brutale vraag :(
Zo fijn dat je ongesteld bent geworden!
pi_168391476
Huh ik durf te zweren dat ik gister een hele reactie had gepost..

Opnieuw dan maar.

Philomijn, balen van je schildklier! Hopelijk is het echt iets onschuldigs. Fijn dat je overige waarden goed waren :). Wat mij betreft blijf je gewoon hier posten hoor! Maar doe vooral waar jij je het prettigst bij voelt. En wat goed dat je cyclus wat korter wordt! En die vraag bij je sollicitatiegesprek :X..

CassElliot van harte!!

Ik word inderdaad voor het eerst tante (mijn broer wordt papa) ZO TOF :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168391530
Ik snap dat zo'n vraag pijnlijk kan zijn, aan de andere kant snap ik hem vanuit de werkgever wel weer. Daarbij is niet gezegd dat een werkgever dit als negatief bestempelt. Mijn werkgever was juist blij met mijn kinderwens/zwangerschap, omdat de kans groter is dat ik niet meer zomaar van baan verwissel nu ik ook verantwoordelijkheid draag over een kind.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:47:00 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168391654
Grmbl, net een monster samenvattings post gedaan, wordt 'ie opgegeten :(.

Majo, goed rustig aan doen nog dan!
Kirb, leuk om tante te worden! Lijkt me heel bijzonder om zo dichtbij mee te maken. Ik ga nooit echt tante worden (want only the lonely, mijn vriend ook :o) maar zijn nichtje heeft sinds augustus een kleine en oh my, daar ben ik toch zo verliefd op O+.
Philo, wat een enorm belabberde reactie :'). Ik zou er wel echt nog een punt van maken hoor, maar goed ik ben behoorlijk principieel in die dingen :@. En succes met het schildklierverhaal!
Cass, welkom en gefeliciteerd *O*! Zodra je er klaar voor bent zijn we natuurlijk wel heeeeel benieuwd wie je dan bent ;).
Donna, nog een keer sigitale knuffels :*!
LeSage, begrijpelijk of niet, het is toch gewoon bij wet verboden? Ik zou mij daar ook niet gemakkelijk bij voelen denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:52:19 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168391714
Oh, ik had gisteren nog even met HA gebeld voor uitslag uitstrijkje + soa test. Uitstrijkje was nog niet binnen maar iig geen soa :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168392885
Ik wou net zeggen, het is niet toegestaan om dit te vragen. Het is discriminatie op basis van sekse. https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek
Daar ging het me nog meer om dan dat het een super ongepaste vraag is, en voor mij nu een hele pijnlijke. Nou ja. Ik weet in ieder geval dat ik die gast een kwal vind. Ik wilde eigenlijk zeggen: dat mag je helemaal niet vragen. Maar ja, je wil je kansen ook niet verspillen tijdens zo'n gesprek.

Fijn dat je iig geen SOA hebt Debbster! Wanneer verwachten ze de uitslag van het uitstrijkje?
Dit, dat, alles.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:10:12 #236
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168392941
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik wou net zeggen, het is niet toegestaan om dit te vragen. Het is discriminatie op basis van sekse. https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek
Daar ging het me nog meer om dan dat het een super ongepaste vraag is, en voor mij nu een hele pijnlijke. Nou ja. Ik weet in ieder geval dat ik die gast een kwal vind. Ik wilde eigenlijk zeggen: dat mag je helemaal niet vragen. Maar ja, je wil je kansen ook niet verspillen tijdens zo'n gesprek.

Fijn dat je iig geen SOA hebt Debbster! Wanneer verwachten ze de uitslag van het uitstrijkje?
Ik weet ook niet hoe ik echt zou reageren, maar als ik er zo over nadenk zou ik inderdaad terugwerpen wat 'ie er van vindt als hij de wens zou hebben maar de middelen niet en dan zo'n vraag krijgt. Bah.

Hmmm ergens deze week, normaal 5 werkdagen dus bel morgen nog een keer (vorige week maandag was uitstrijkje).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168393641
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik wou net zeggen, het is niet toegestaan om dit te vragen. Het is discriminatie op basis van sekse. https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek
Daar ging het me nog meer om dan dat het een super ongepaste vraag is, en voor mij nu een hele pijnlijke. Nou ja. Ik weet in ieder geval dat ik die gast een kwal vind. Ik wilde eigenlijk zeggen: dat mag je helemaal niet vragen. Maar ja, je wil je kansen ook niet verspillen tijdens zo'n gesprek.

Fijn dat je iig geen SOA hebt Debbster! Wanneer verwachten ze de uitslag van het uitstrijkje?
Ik zou denk ik hetzelfde antwoorden als jij, en eventueel eraan toevoegen dat het mij verder niet ook niet relevant lijkt.

En Debsterr! Fijn dat de eerste uitslagen goed zijn.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 14:48:57 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168395511
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Nou ja! Ik had gisteren een hele post getypt en gereageerd op Donna en gevraagd hoe het met MaJo was maar die was daarna ineens weg. :?

Anyway... dan maar even kort zo. Donna, wat een klap! Neem de tijd om dit te verwerken. Lijkt me heel heftig om mee te maken. Doe je rustig aan?
En Peace had ook gevraagd hoe het met MaJo was. Gelukkig gaat het wel oké als je rustig aan doet. Wat een impact heeft zo'n kijkoperatie dan, jeetje.

Kirb tante woeii!! Ik vond tante worden awesome O+ Have fun met het meeegenieten!

Succes op het bankje Evilaurian!

Vanochtend bij de gyn geweest. Ik blijk ook een verhoogde waarde van werking schildklier te hebben, en dat willen ze eerst behandelen voordat we beginnen met de OI (ovulatie inductie) yay -O- Potdomme dit traject begint er wel in te hakken zeg. Ik moet dus eerst langs de internist voor we verder gaan want de gyn wil dat eerst recht trekken. Hij verwacht daar niet heel veel gedoe mee want de waarde was maar iets verhoogd, waarschijnlijk kwestie van paar x medicijnen slikken? On the bright side waren alle andere waarden wel goed, eicelvoorraad enzo dus all it takes is een eisprong people. *O* oO< Maar goed, betekent wel weer 1 - 2 maanden voordat we echt aan de slag kunnen met de daadwerkelijke kinderwens. Dan is het plan Provera om een menstruatie op te wekken en clomid om een eisprong te krijgen.

Laat het me weten als dit allemaal te medisch wordt, dan verhuis ik naar het andere topic. Als die clomid eenmaal zijn werk doet mogen we gewoon weer thuis aan de slag, dus dan is het niet meer zo medisch...
Balen van de verhoogde waarde van je schildklier -O- Maar volgens mij is het vrij makkelijk te behandelen met medicatie! Cygne had daar ook last van.

Is er ook naar het zaad van je vriend gekeken? Dan weten jullie in ieder geval dat het daar (hopelijk) niet aan ligt :)

Wat mij betreft mag je in beide topics posten, je hoort in beiden wel een beetje thuis ;)

quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:56 schreef CassElliot het volgende:
Onder een kloon, want ik kreeg de schrik van mijn leven vanochtend en ik hoop dat dit het goede topic is om die te delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal een verrassing. Helemaal niet ongewenst, integendeel, maar heel erg onverwacht. Ik kan het nu IRL maar met een paar mensen delen, maar ik moet veel meer kwijt, want dit roept zoveel emoties op. M'n NOD is over 2 dagen en ook daarna kan het nog alle kanten op, dat weet ik, maar woah.. Ik ben zo blij en zo bang tegelijk.

Sorry dat ik niet op mensen reageer, ik zit nog even bij te komen. Als je weet wie ik ben, leuk, houd nog even je snaveltje toe, ok? :*

Edit - sorry voor het gebrek aan informatie trouwens, maar ik ben als de dood dat iemand er nu achter komt.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de omstandigheden die het wat lastiger voor je maken, maar vermoed dat je die niet kunt delen vanwege het kloon zijn. Je mag altijd een PB sturen als je van je af wil praten :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:48 schreef Philomijn het volgende:
Omg! Net na 38 dagen ongesteld geworden. O+ Stiekem hoop ik dat mijn cyclus zich nu herstelt ofzo. :@ Mocht ik een eisprong gehad hebben, zie ik in m'n app dat we te vroeg gestopt zijn met klussen en ik dus te vroeg met ovu-testen. Volgende cyclus dus een nieuwe poging met de ovu-testen. Want start provera clomid is waarschijnlijk pas in maart.

Gisteren bij een sollicitatiegesprek de Vraag der Vragen gehad. Eerst: of ik kinderen had. Antwoord: nee. Daarna: en een kinderwens?
Stond met mijn bek vol tanden. Heb gezegd dat twee katten voorlopig genoeg was. :(
Die vraag KAN ECHT NIET :o :( Hoe haalt zo'n vent het in z'n hoofd 8)7 Verder wel een goed gevoel bij dit bedrijf?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168396025
Philomijn wat naar van je schildklier. Ik had vlak voor de start van ons traject een iets verhoogd tsh. Moest dan ook naar de internist maar die vond het niet zo interessant. Ideaalwaarde is rond de 1 dacht ik en mijn waarde was 4.7. Gelukkig vanzelf weer rechtgetrokken.

En wat een stomme vraag ook. Ze mogen het eigenlijk niet vragen maar het gebeurt zo vaak. Ik heb die vraag eigenlijk bij bijna elke sollicitatie wel gehad. Behalve bij mijn huidige baan.
pi_168406403
Ik weet niet meer hoe de waarde heette, chips. Misschien was het ook TSH? Maar het hoorde max 4 te zijn en het was 4,3. Gyn zei dat het waarschijnlijk vrij makkelijk op te lossen was. Nou ja. Ik schrok en baalde wel, maar nu denk ik: ach ja, die maand overleef ik ook wel weer. En nu ik ongesteld ben kunnen we het zelf nog een maand eens proberen.
Ik zat net te denken dat ik natuurlijk teunisbloemolie geslikt heb tijdens de eerste twee weken van mijn cyclus. Wie weet heeft dat geholpen. O+

Ik blijf nog even in dit topic hangen... :@ Straks kan ik hopelijk gewoon zelf mikken.

MaJo, zaad van man was gelijk gecheckt en is gelukkig goed. :) Wanneer verwacht jij weer hersteld te zijn? Edit: lees net in het andere topic dat je nog veel last hebt. Goed herstellen he!

Cygne wat bizar dat jij die vraag al zo vaak tijdens een gesprek hebt gehad. Dit was voor het eerst bij mij. Het begon met een opmerking dat ze aan mijn achternaam zagen dat ik getrouwd ben. Grmbl. Nou ja, ergens snap ik niet dat je het vraagt. Natuurlijk zijn er vrouwen die ook geen kinderwens hebben, maar tis toch vaak 1 + 1 = 2 in dit geval. Verder wel een goed gevoel hoor, dit was een eenmansactie van een kwalbak.

Hoop dat je snel de uitslag hebt Debbster!

Wanneer verwacht jij wat te horen Peace?

En hoe is het met de dames op het wachtbankje?

[ Bericht 11% gewijzigd door Philomijn op 24-01-2017 22:18:00 ]
Dit, dat, alles.
pi_168408442
Still waiting. De utrogestan werkt in ieder geval :P
pi_168411476
Philomijn: Hier ook meerdere keren die vraag gehad. Een keer was ik net zwanger (als in: de test was amper droog). Je hoeft in dat geval de waarheid niet te vertellen, dus ik heb ook iets gezegd van 'op dit moment niet'. Later werd ik aangenomen en heb ik het verteld. Tevens ook aangekaart dat de vraag tijdens het gesprek in strijd was met de wet. De dame in kwestie bleek daar niet van op de hoogte (en dat voor een jurist :X). Ik ben er overigens uiteindelijk niet gaan werken, maar dat terzijde :+
pi_168415164
ook hier nog aan het wachten. NOD is in theorie as zaterdag.

ik ben recent aangenomen op een baan waar ik al 2 jaar als externe/inhuurkracht werkte. mijn manager is op de hoogte van het feit dat we aan het proberen zijn. dus die riep tijdens de contractonderhandelingen: nou niet gelijk zwanger zijn hé!
dat vond ik dan wel weer grappig. maar is inderdaad zo dat ze het niet mógen vragen.
pi_168416801
CassElliott, gefeliciteerd! *O*. Ik zal mijn vermoedens over je identiteit voor me houden, maar ik ben erg benieuwd of ze kloppen. :D.
Philomijn, wat fijn dat je cyclus zich lijkt te herstellen! En die vraag. }:| .
Donna, jeetje, wat een verhaal joh! Heel heftig lijkt me dat. Eerst even lekker bijkomen en ik hoop dat je heel snel weer zwanger bent. :*.

Verder weet ik niet zo veel meer, sorry. :@.

Ik ben vanochtend na een cyclus van 26 dagen ongesteld geworden. Voor mijn doen is het een vrij korte cyclus, fijn - om het maar even van de bright side te bekijken. Verder wil ik eigenlijk alleen maar huilen. Het is al bijna een jaar geleden dat we besloten dat we nog een tweede kindje wilden. De kans dat we een baby krijgen voor ons oudste kindje drie jaar is, wordt inmiddels wel heel erg klein. Stom genoeg vind ik dat best wel 'een ding'...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_168419401
DaD, ik leef met je mee en snap wel wat je voelt.
heb van de week ook even goed zitten janken omdat het maar niet lukt. het voelt gewoon oneerlijk! :*
pi_168421116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
CassElliott, gefeliciteerd! *O*. Ik zal mijn vermoedens over je identiteit voor me houden, maar ik ben erg benieuwd of ze kloppen. :D.
Philomijn, wat fijn dat je cyclus zich lijkt te herstellen! En die vraag. }:| .
Donna, jeetje, wat een verhaal joh! Heel heftig lijkt me dat. Eerst even lekker bijkomen en ik hoop dat je heel snel weer zwanger bent. :*.

Verder weet ik niet zo veel meer, sorry. :@.

Ik ben vanochtend na een cyclus van 26 dagen ongesteld geworden. Voor mijn doen is het een vrij korte cyclus, fijn - om het maar even van de bright side te bekijken. Verder wil ik eigenlijk alleen maar huilen. Het is al bijna een jaar geleden dat we besloten dat we nog een tweede kindje wilden. De kans dat we een baby krijgen voor ons oudste kindje drie jaar is, wordt inmiddels wel heel erg klein. Stom genoeg vind ik dat best wel 'een ding'...
Dat is niet stom :* Je hebt als je dat besluit (en misschien wel eerder al) toch een plaatje in je hoofd, en ondanks dat je weet dat het anders kan lopen is het wel heel stom als het ook echt gebeurd..
pi_168421541
DaD :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168422867
DaD, het is ook gewoon klote. Dikke kus. :*

Hier ook op het wachtbankje. 6dpo. We hebben volgens de ovutesten goed gemikt. Maar ik voel niks en ik durf geen hoop te hebben. Gelukkig heb ik het nog even druk al 2 weken terug, dus weinig tijd om ermee bezig te zijn.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168425707
DaD, dat is ook gewoon kut. Ik denk dat als je al een kindje hebt, je er in eerste instantie toch vanuit gaat dat het binnen afzienbare tijd raak is en goed blijft gaan. :*

Spannend Kriscv! Nog twee weken doorstomen dus.

Evil, enig voorgevoel? Zaterdag is al snel! En dat lijkt me een prima grappige opmerking van je leidinggevende. ;) Mijn manager zei laatst, toen het over een cadeau voor een zwangere collega ging: "Ik vind niet dat we zwanger worden moeten belonen. En jij staat ook op de shortlist, dus we doen niet aan cadeaus." >> was grapje natuurlijk ;)

Coccinelle tot wanneer moet je wachten?

Ik moet het even opnemen voor Arjan van Sensitest. *) oO< Ik had een nogal bot mailtje gestuurd over die testen nadat hij mailde dat ze "prima te gebruiken" waren en dat ik "hen maar even moest bellen". Arjan belde me gisteren :P En we hebben het bijgelegd en ik heb een setje nieuwe tests van hem gekregen. O+ Wel bizar trouwens om het met een vreemde man over zwangerschapstesten en testen met urine te hebben. _O- :D

Debbster al uitslag?

En Donna hoe is het met jou?

Oh en CassElliot al bijgekomen van de schrik?

[ Bericht 1% gewijzigd door Philomijn op 25-01-2017 20:32:11 ]
Dit, dat, alles.
  donderdag 26 januari 2017 @ 08:34:40 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168434772
DaD, ook al weet je heus wel dat het niet per se zal lopen zoals je hoopt, toch is het logisch dat je er van baalt wanneer het ook echt niet zo lukt als je hoopte. Snap dat je er niet blij van wordt! :*

Philo, dat is dan toch weer wat positief nieuws van Sensitest, hopelijk krijg je in de toekomst nog meer van dat positieve nieuws van ze ;-)!

Ik ga zo even bellen, was het gisteren vergeten in alle hectiek :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 januari 2017 @ 08:57:20 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168434993
Pap 0 oftewel uitstrijkje is mislukt en moet over 6 weken opnieuw :/. Vraag volgende week wel aan de gyn of hij het bij de controle meteen kan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 09:22:22 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168435292
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Pap 0 oftewel uitstrijkje is mislukt en moet over 6 weken opnieuw :/. Vraag volgende week wel aan de gyn of hij het bij de controle meteen kan doen.
Wat balen -O-

De gyn kan geen uitstrijkjes maken, moet allemaal via de huisarts tegenwoordig :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168435356
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef Philomijn het volgende:
Oh en CassElliot al bijgekomen van de schrik?
Nou, nog niet echt :@ Ik vind het zo heftig. En het voelt zo lullig dat ik dat dan hier schrijf, in dit topic. Misschien alvast doorschuiven?

Ik vind dat zo'n stomme vraag bij een solliciatie. Of het antwoord je baan nou positief of negatief beïnvloed, het gaat ze gewoon niks aan.

DaD :*

Debsterr, wat vervelend dat het is mislukt en dat je nu nog een keer moet..
Make your own kind of music.
  donderdag 26 januari 2017 @ 09:58:55 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168435845
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat balen -O-

De gyn kan geen uitstrijkjes maken, moet allemaal via de huisarts tegenwoordig :X
Oh echt? Grrrr, dus dan heb ik volgende week die gyn afspraak, dan na 6 weken controle, en ergens tussenin moet OOK nog een nieuw uitstrijkje. Blegh.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 10:42:37 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168436569
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh echt? Grrrr, dus dan heb ik volgende week die gyn afspraak, dan na 6 weken controle, en ergens tussenin moet OOK nog een nieuw uitstrijkje. Blegh.
Ja het slaat helemaal nergens op. Ik moest tijdens het iui traject een uitstrijkje laten maken. In plaats van dat ze dat even doen als ik toch drie keer in de week daar met mijn benen wijd lig, moest het via de huisarts. Zelfs de huisarts zelf vond het nergens op slaan :')

Cass ook voor dit soort gevoelens is hier plaats :* ben je er al klaar voor om te onthullen wie je bent? O-)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168437445
Debsterr fijn }:| wat irritant zeg.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:35:07 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168437469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:33 schreef Kirb het volgende:
Debsterr fijn }:| wat irritant zeg.
Paar jaar terug (toen ik voor deze klachten ook onderzoek had) was het verkeerde uitstrijkje opgestuurd of zoiets, ook een heel vaag verhaal toen :'). Uitstrijkjes zijn mijn ding niet :r.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168437494
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Paar jaar terug (toen ik voor deze klachten ook onderzoek had) was het verkeerde uitstrijkje opgestuurd of zoiets, ook een heel vaag verhaal toen :'). Uitstrijkjes zijn mijn ding niet :r.
Wat een gedoe zeg. Ik word 30 over een paar maanden, verheug me er nu al op :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:38:26 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168437542
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:36 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg. Ik word 30 over een paar maanden, verheug me er nu al op :')
Dat komt er voor mij in december aan, dus dan begint de riedel idd weer :P.

(Al vind ik het niet heel erg, mijn oma van vaders kant is op haar 52e aan baarmoederhalskanker overleden. Geen idee hoe het met erfelijkheid zit via de mannelijke kant maar toch, liever onderzoek dan zoiets natuurlijk)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168438403
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef Philomijn het volgende:
Evil, enig voorgevoel? Zaterdag is al snel!
ik heb werkelijk geen idee. ga uit van het ergste, hoop op het beste. mn lijf vertoont lichte tekenen van slecht nieuws maar ook nog niet zo erg dat ik niet een klein beetje hoop heb. compleet vaag dus weer. dit is ronde 12, dus mocht het niet raak zijn, dan maar weer serieus met man in overleg over huisarts bezoekjes voor ons beide.
pi_168444756
Mijn gyn maakt gewoon uitstrijkjes :Y . Ik zou er in ieder geval wel naar vragen in ieder geval.

Uitstrijkjes en kweekjes zijn ook niet echt mijn ding. Ik heb tijdens de zwangerschap van S. een wegwerp eendebek gehad die in tig stukjes was geknapt :o in mij :o . Doe mij maar zo'n metalen hoor brrr
  donderdag 26 januari 2017 @ 17:35:54 #262
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168446176
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat komt er voor mij in december aan, dus dan begint de riedel idd weer :P.

(Al vind ik het niet heel erg, mijn oma van vaders kant is op haar 52e aan baarmoederhalskanker overleden. Geen idee hoe het met erfelijkheid zit via de mannelijke kant maar toch, liever onderzoek dan zoiets natuurlijk)
Ik kan me voorstellen dat de herhaal-uitstrijk wel bij de gyn kan eigenlijk, want alleen de eerste gaat van een apart budget voor bevolkingsonderzoek en een tweede (nodig bij PAP 0 of PAP 2 en soms bij PAP 3) gaat van je eigen zorgverzekering. Dus ik zou het gewoon vragen :) Aan de andere kant is er ook wel weer een reden dat er op z'n minst een aantal weken tussen moet zitten: soms moet iets even genezen of tot rust komen voor poging 2.

En je kan je afvragen hoe nuttig het is om in december weer te gaan, als de uitslag nu goed is. In de documentatie staat hier niks over trouwens.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168446531
Ben niet helemaal bijgelezen, sorry!

Debster, stom dat je nogmaals op moet voor een uitstrijkje.

Evilaurian, ik hoop dat het toch nog raak is voor jullie. Dat lange wachten is frustrerend hè?

Ik ben weer wat wijzer. Opgelucht en tegelijk een stuk moedelozer.
Er was geen sprake van een zwangerschap. Het was een spoortje vocht, vermoedelijk van de eisprong. Dat er geen zwangerschap was, daar ben ik gisteren helaas al achter gekomen. Ben behoorlijk ongesteld.
Bloedtest waren ze tevreden over. Ik maak meer dan voldoende progesteron aan en heb ook nog voldoende eitjes. Wat hormonen en zaad betreft werkt alles super goed!
Dus... volgende stap is een fertiloscopie ivm de gevonden antistoffen voor chlamydia. Als daar niks bijzonders uit komt, worden we weer naar huis gestuurd en moeten ze zelf weer verder omdat we echt alle schijn voor hebben (zaad, hormonen, eisprong, baarmoeder enz).
Komt er wel iets uit dan moeten we weer op gesprek komen voor een vervolg.
Ik weet even niet goed wat ik denk/wil/voel :'(
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:03:37 #264
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168446840
Wat je voelt wordt vanzelf duidelijk, en de volgende stap staat ook al vast toch? Dus je kan rustig bijkomen en voelen, en de rest gaat vanzelf. Ben je nu vooral teleurgesteld omdat je weer ongesteld bent? Dat is ook enorm jammer, want het allerfijnste is als je gewoon heel snel spontaan zwanger wordt :*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:48:23 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168447818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:35 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de herhaal-uitstrijk wel bij de gyn kan eigenlijk, want alleen de eerste gaat van een apart budget voor bevolkingsonderzoek en een tweede (nodig bij PAP 0 of PAP 2 en soms bij PAP 3) gaat van je eigen zorgverzekering. Dus ik zou het gewoon vragen :) Aan de andere kant is er ook wel weer een reden dat er op z'n minst een aantal weken tussen moet zitten: soms moet iets even genezen of tot rust komen voor poging 2.

En je kan je afvragen hoe nuttig het is om in december weer te gaan, als de uitslag nu goed is. In de documentatie staat hier niks over trouwens.
Deze was sowieso nog niet vanwege het bevolkingsonderzoek dus alles valt op zorgverzekering. En heb dinsdag een kleine "ingreep" die na 6 weken gecontroleerd moet worden, dus tot die tijd heeft een nieuw uitstrijkje sowieso geen zin gok ik. Enige nadeel nu is dat mijn bezoek bij de gyn eigenlijk al voorliep op de uitslag, dus hoop dat het nu geen problemen oplevert dat er geen uitslag is.

Kan me voorstellen dat als nu alles rustig is, het eerste "hey je bent nu 30 uitstrijkje" in december wellicht wat overbodig is ja :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:51:01 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168447886
Philo, fijn dat alles lichamelijk in orde lijkt maar snap dat het misschien ook frustreert. Hoop dat je de komende dagen wat meer rust in je hoofd krijgt :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168460547
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:42 schreef MaJo het volgende:

Cass ook voor dit soort gevoelens is hier plaats :* ben je er al klaar voor om te onthullen wie je bent? O-)
:*
Nog niet helemaal. Ik heb het gisteren aan mijn ouders verteld, dat heeft al wat lucht gegeven. Ik raak niet steeds meer in paniek en kan er soms, hoewel het nog erg pril is, wel bij stilstaan dat het ook iets heel moois is. Ik wacht denk ik de eerste echo af voordat ik mezelf onthul :@ Die is relatief vroeg, dus zo lang zal 't niet meer duren ;)

Philo :* Dat lijkt me ook lastig, zo alles door elkaar. Wel fijn dat lichamelijk alles goed lijkt te zijn.
Make your own kind of music.
pi_168462261
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:43 schreef coccinelle het volgende:
Uitstrijkjes en kweekjes zijn ook niet echt mijn ding. Ik heb tijdens de zwangerschap van S. een wegwerp eendebek gehad die in tig stukjes was geknapt :o in mij :o . Doe mij maar zo'n metalen hoor brrr
:o :X :X

Peacefull ik kan me goed voorstellen dat je het even niet meer weet zeg :{. Allereerst natuurlijk gewoon enorm balen dat het geen zwangerschap bleek te zijn en dat je ongesteld bent geworden :*
Wanneer vindt de fertiloscopie plaats?
Ik begrijp niet zo goed waarom je eventueel weer naar huis gestuurd wordt om het weer zelf te gaan proberen. Dit doen jullie toch al ruim een jaar? Zijn er dan geen mogelijkheden om jullie een handje te gaan helpen? Ik ben niet helemaal bekend met de werkwijze verder maar hoor en lees wel vaker dat stellen na een jaar zelf proberen toch hulp krijgen.

Evilaurien ik duim voor je!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168463786
Thnx lieve meiden. Een nacht slaap en praten met manlief heeft mij wel goed gedaan. Ik zit natuurlijk ook vol in de menstruatie, dat maakt het ook niet gemakkelijker om rustig te blijven. Mijn man belichtte het van een andere kant: zaad is goed, hormonen zijn goed, cyclus is goed, eisprong is goed, baarmoeder is goed. Moet je nagaan wat er allemaal goed is! Het enige dat ze nog gaan uitsluiten is of mijn eileiders toegankelijk zijn.

Kirb: ik moet vandaag bellen voor de fertiliscopie. En waarom we weer naar huis worden gestuurd als er niks uit de fertiloscopie komt, staat hierboven eigenlijk al. Alles wat nodig is om zwanger te kunnen worden spreekt in ons voordeel. Dan hebben we met onze 15 rondes misschien wel gewoon pech gehad tot nu toe. Hoewel ik dat zelf heel heel moeilijk vind om te geloven als alle voorwaarden zo goed zijn om een zwangerschap te kunnen laten ontstaan en te behouden.
Ik heb al wel bedacht dat ik zeker nog een gesprek met de arts wil, mocht de fertiloscopie goed zijn, voordat we weer naar huis worden gestuurd. Gewoon om te weten waar we dan aan toe zijn (wanneer mogen we terugkomen, wat kunnen wij doen in onze levensstijl, wat kan er nog meer uitgesloten worden? (Vijandig slijmvlies bijv?)).
Hoe is het met jou? Is er al iets van een normale cyclus te zien?

Sorry voor de topic-kaap! Zoals Philo (ik ben Peace btw ;)) al zei: mocht het te medisch worden dan schuif ik zo op!

Hoe is het met iedereen op de wachtbank?
pi_168463862
Oeps sorry :@ beetje vroeg nog
Make your own kind of music.
pi_168464005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:52 schreef CassElliot het volgende:
Oeps sorry :@ beetje vroeg nog
Geen probleem! Vroeg en zwanger, dus het is je vergeven ;)

Ik snap dat het verwarrend is, al die usernamen. En dan lopen Philo en ik op nog tegelijkertijd in het ZH. Een half jaar terug hadden we dat hier met Theeleuter, Thistleweed en Tweedledee. Heel verwarrend. Gelukkig vlogen ze er hier in dezelfde maand uit :')
pi_168464121
Het is inderdaad natuurlijk superfijn dat alles tot nu toe gewoon goed lijkt te zijn, maar ik kan me je frustratie van waaromlukthetnouniet goed voorstellen. Nou ik hoop dat het gewoon snel raak is voor je!

Hier alles oke, menstruatie is voorbij en zit nu op CD7. Ik liep in de action tegen goedkope ovulatietesten aan, dus die zijn in mijn mandje beland om deze cyclus maar eens te monitoren. Ben benieuwd of we een ei weten te spotten en voor de rest gaan we er gewoon ontspannen mee om :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168485302
Omo witte test maar ook nog geen bloed. Rare is dat ik ook nog geen normale menstruatie klachten heb waar ik die normaal wel heb.
Probeer niet al te hoopvol te zijn want wil mezelf niet teleurstellen.
pi_168485929
Balen Evilurian. Ik hou stiekem een beetje hoop voor je!

Kirb, succes met de Action testen!

Peace, ik hoop op binnenkort gewoon een beetje geluk en een tweede streepje. :* zijn er lange wachttijden voor de fertiloscopie?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168494917
Pff jemig philo, ook nog schildklier gedoe erbij. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

Dad, ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Het is gewoon heel shit als je toekomstbeeld in duigen valt.

Peace, jammer dat het toch geen prille zwangerschap was.
Hopelijk komt er iets uit de fertiliscopie.

Debster, wat een gedoe met het uistrijkje. Misschien kan het wel via de gyn?
Bij ons kon dat wel geloof ik.

Kirb succes met de testen!

Ik duim verder voor Kris en evilaurian. Het wordt weer tijd voor streepjes!

Ik heb woensdag de biopsie én mijn verwachte eisprong.
Ik denk dat we maandag of dinsdag toch een kansje wagen. Heb het er over gehad met een vriendin en ze zei dat het natuurlijk voor een gyn doodnormaal is om zaadcellen te zien onder een microscoop.
Dat is natuurlijk ook zo.
Maar een beetje genant is het wel.
pi_168512198
Ik zou me daar zeker niet door laten tegenhouden MLB... Hihi.

Hier nog altijd niks. Geen streepjes en geen bloed. Wachten is werkelijk het stomste wat er is. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Zelfs als het negatief is.
pi_168516509
Vervelend die onzekerheid Evilaurian. Ik hoop dat je snel duidelijk hebt, het liefst natuurlijk positief ;)
pi_168524382
Die onzekerheid is klote Evi. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. :*

Ik heb worlds worst PMS geloof ik. Manmanman, mijn arme omgeving. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168540633
Ik trek me hier tijdelijk terug. Mijn vriend heeft het onderzoek nog niet gehad en zoals het er nu uitziet, doet hij dat voorlopig niet.. Ik stop met de clomid en provera en we kijken de komende tijd wel hoe het reilt en zeilt.

Iedereen heel veel succes! Dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!
  maandag 30 januari 2017 @ 13:23:57 #280
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168541279
Evi, zo balen! Had dat 2 rondes terug ook - negatieve test op NOD, 4 dagen overtijd en toen toch ongesteld. Hoop dat het bij jou precies anders loopt en je gewoon net te vroeg was met testen!

Krisvc, tijd voor chocolade of B&J :+?

Whiteflower, jij ook veel succes! Wat vind je er van dat je vriend geen onderzoek laat doen vooralsnog?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168541773
Ik snap zijn kant wel maar als blijkt dat er niks aan de hand is , is het alleen maar goed en alle spanning voor niks geweest. Ach hij wil er zelf voor kiezen wanneer en Hoe en wat. Prima maar tot die tijd slik ik niks. Dan zien we wel hoe het gaat
pi_168544377
inmiddels NOD +3 en nog altijd niks. geen bloed en ik ga er vanuit dat ik ook geen streepjes heb vandaag. Gisteravond nog met een ander merk test eens geprobeerd (clearblue ipv action) maar niks nakkes nada.

geen idee wat ik nou moet doen of denken. ik doe een poging gewoon af te wachten en op zn vroegst morgen weer een test te doen.

:{
pi_168544463
Whiteflower, waarom wil hij zich niet laten testen? Begrijpelijk dat je nog even wilt wachten met het slikken van medicijnen.

Evilaurian ben je normaal heel stipt qua cyclus?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168545193
DonnaRush hoe gaat het met jou? Beetje bijgekomen van alles?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168548345
Whiteflower, ik kan je gedachtegang geloof ik niet helemaal volgen, maar dat is volgens mij voornamelijk omdat ik me niet in jouw situatie bevind. Sterkte de komende tijd. :*

Evi, annoying. Die onduidelijkheid kan je gewoon helemaal niks mee. Afwachten sucks.

Ben inderdaad benieuwd hoe het met Donna gaat.

Hier inmiddels echt op het wachtbankje. Incluis hypochonderen. En het hypochonderen is dit keer voornamelijk dat ik helemaal níks voel op pijnlijke boobs na. 11 dpo inmiddels.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 30 januari 2017 @ 18:36:21 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168548379
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:45 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik snap zijn kant wel maar als blijkt dat er niks aan de hand is , is het alleen maar goed en alle spanning voor niks geweest. Ach hij wil er zelf voor kiezen wanneer en Hoe en wat. Prima maar tot die tijd slik ik niks. Dan zien we wel hoe het gaat
Ik ben wel benieuwd naar zijn overtuiging, sowieso vind ik dat nog een heel bijzonder iets, dat mannen vaak zo "tegen" testen zijn. Tenminste, ik heb het gevoel dat ik dat vaker teruglees her en der.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 18:44:11 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168548552
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:46 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik trek me hier tijdelijk terug. Mijn vriend heeft het onderzoek nog niet gehad en zoals het er nu uitziet, doet hij dat voorlopig niet.. Ik stop met de clomid en provera en we kijken de komende tijd wel hoe het reilt en zeilt.

Iedereen heel veel succes! Dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!
Kun je die kerel niet even een flinke schop verkopen }:| ik kan me voorstellen dat jij geen hormonen meer in je lijf wil stoppen als hij niet eens zo'n simpele test wil doen :*

Ik ben inderdaad erg benieuwd naar zijn motivatie...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168549712
Kirb, ik ben al een jaar lang heel stipt op 1x 1 dag overtijd na. Dus het is gewoon raar!

Ik hoop dat je man snel bijdraait whiteflower. Zo'n test lijkt me toch kleine moeite om in ieder geval problemen met de soldaatjes uit te sluiten!
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 19:41:06 #289
382129 crew  Donna
pi_168550178
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 16:13 schreef Kirb het volgende:
DonnaRush hoe gaat het met jou? Beetje bijgekomen van alles?
Ik lees alles! Hier ben ik. :Y

Het gaat goed. M`n vriend zit in een soort van nest modus omdat het zo ineens raak was en is begonnen aan de verbouwing boven om een extra kamertje te maken. We hebben 1 HUGE slaapkamer en 1 gewone, dus straks hebben we 3 gewone. Leuk om daar plannen voor te maken, met het oog op gezinsuitbreiding dus.
Ik heb geloof ik ook al m`n energie wel weer terug nu, dat is wel heel prettig. Voelde me een paar dagen behoorlijk slap en futloos.
Het bloeden is al een paar dagen over én na een miskraam schijn je extra vruchtbaar te zijn. Duss wij doen ons best weer. :7
Ik weet nu alleen niet op welk punt m`n cyclus is, dus we zien het wel.
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 19:44:10 #290
382129 crew  Donna
pi_168550261
Wat spannend Evi, hier kan je ook niks mee. :N

Krisvc bij m`n vriendin was afgelopen weekend de 'ik voel dit keer niks behalve m`n boobs' een goed teken, zij had een positieve test. Ik duim voor je!
pi_168561199
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 19:24 schreef Evilaurian het volgende:
Kirb, ik ben al een jaar lang heel stipt op 1x 1 dag overtijd na. Dus het is gewoon raar!
Dan is het helemaal superstom }:| ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :*

Donna fijn dat de rust een beetje teruggekeerd is :) En wat lief dat je vriend er zo mee bezig is nu O+

Hier nu begonnen met ovulatietesten, tot nu toe negatief maar zit nog redelijk vroeg. Spannend!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 12:26:07 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168563894
Donna, fijn dat je weer wat beter voelt!

Hier weer net terug van de gyn. Wederom 40 (!) minuten te laat }:| maar grlukkig snel klaar. Weefsel is aangestipt, nu krampen tot en met, tevens meteen nieuw uitstruikje gemaakt. Volgende week belafspraak voor uitslag en iver 6 weken hiervan controle.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168581060
Heb je nog getest evi?

Ik snap niks van je man WF, hopelijk draait hij gauw bij.

Kris ik duim voor je!

Morgen eisprong, man ligt naast me te snurken met 39,2 koorts.
Dus geen genante toestanden bij de gyn morgen.
Ik heb gelezen dat spermakwaliteit drastisch verminderd maandenlang na koorts dus ik baal nu.

Gisteravond was het wel erg gezellig hier. Wie weet is het net genoeg.
pi_168585074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:23 schreef Missladybug het volgende:
Heb je nog getest evi?

Morgen eisprong, man ligt naast me te snurken met 39,2 koorts.
Dus geen genante toestanden bij de gyn morgen.
Ik heb gelezen dat spermakwaliteit drastisch verminderd maandenlang na koorts dus ik baal nu.

Gisteravond was het wel erg gezellig hier. Wie weet is het net genoeg.
ja nog altijd niks. ook nog geen menstruatie symptomen. als ik eind van de week nog steeds niks weet ga ik even naar HA.

kan koorts zo'n impact hebben op sperma? is het effect na een paar dagen niet weg omdat de voorraad sowieso wel regelmatig wordt ververst?

Ik duim in ieder geval voor je dat je binnenkort 2 streepjes hebt.
pi_168586163
Fijn dat het achter de rug is Debster.

Succes bij de gyn MLB. Balen van de koorts, hopelijk was de avond ervoor voldoende!

Wat vaag Evilaurian :{
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168588297
Kris :* voor je PMS. Klote is dat. Nu al weer een beetje weggezakt?

WF ik snap je verhaal niet helemaal, maar ik geef je groot gelijk dat je niks slikt tot hij zich ook helemaal over gegeven heeft aan de MMM. Sterkte. Lijkt me erg lastig als jullie niet op één lijn zitten.

Donna, fijn dat het weer de goede kant op gaat voor je! En je man, lekker aan de klus. Grappig dat hij ook een soort van nesteldrang heeft ;)

Debster ik duim voor een goede uitslag voor je.

MLB rot dat je man ziek is :'( Succes bij de gyn.

Ik lig thuis op de bank. Ik heb de fertiloscopie achter de rug. De voorbereidingen voor de scopie waren onprettig, maar te doen. Heel weird om alles van binnen te zien. Geen tekenen van verklevingen of cystes. Alles goed, zoals het hoort. Het doorspuiten van de baarmoeder en eileiders met de blauwe vloeistof was echt heel pijnlijk. Ik ging bijna out. Rechts kwam de vloeistof gelijk door de eileider. Voor links moesten ze echt even meer druk zetten (auw) en ook daar kwam uiteindelijk iets uit. Gyn was tevreden en ik had 1,5 uur nodig om bij te komen. Zo beroerd was ik, watje :'). Verpleegsters waren echt super, super lief gelukkig.
Nu met pijnstillers gaat het prima. Wel een gevoelige 'bal' in mijn buik ;)
pi_168588798
Peacefull wat goed dat het achter de rug is en alles oke lijkt te zijn. Je verhaal klinkt pijnlijk en ik vind je dan ook absoluut geen watje :*. Ik hoop dat dit je lijf even goed wakker heeft geschud en dat het volgende maand gewoon raak is!
Voor nu zijn er geen vervolgstappen als ik het me goed herinner? Of wachtte je nog op uitslagen van iets?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:17:24 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168588900
Wat Kirb zegt, je bent geen watje hoor Peacefull!

Hopelijk staat alles hiermee goed open en ben je extra ontvankelijk, en nog een :* voor het rotgevoel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168589038
Peacefull, het klinkt heel onprettig allemaal. Fijn dat het achter de rug is!
Een goeie vriendin van me heeft ongeveer hetzelfde verhaal als jij.
Zij hebben 2,5 jaar zelf geprobeerd. Hij had verminderd zaadkwaliteit. Door dit onderzoek was ze tijdelijk extra vruchtbaar door het schoonspoelen. Dezelfde maand is ze spontaan zwanger geraakt. Ze is over twee weken uitgerekend.
pi_168589287
Oh wel een fijn verhaal MLB. De verpleegsters lieten ook wel zo iets doorschemeren (extra vruchtbaar). Zaad van manlief is juist van goede kwaliteit, dus wij gaan ervoor!
Eind feb hebben we nog weer een afspraak op de fertiliteitspoli. Dan zal alles (nogmaals) weer met ons doorgesproken worden en dan weten we ook meer over de vervolgstappen (mochten die er nog gaan komen). Ik ga gewoon voor een herfst/winterkindje samen met jullie!!!
pi_168589300
En dicht.. Wil iemand een nieuwe openen? Ik zit mobiel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')