abonnement Unibet Coolblue
pi_168066975
quote:
Breaking, report. Agreement in Wadi Barada to exit foreign militants to Idlib ,maintenance shops to Fijeh Spring ,Other militants stay as NDF
https://twitter.com/MIG29_/status/819313677916602368
pi_168068619
Wat een hoop autobommen de laatste twee weken in Bagdad, zou wel eens te maken kunnen hebben dat IS bijna verslagen is in Irak.. Wanhoopsdaden..
pi_168071584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 02:01 schreef Charleville het volgende:
Wat een hoop autobommen de laatste twee weken in Bagdad, zou wel eens te maken kunnen hebben dat IS bijna verslagen is in Irak.. Wanhoopsdaden..
dat was ook de verwachting, ze worden uit hun gebieden verdrongen en kunnen alleen maar dit soort prikacties doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:16:06 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168072012
Lafaards zijn het
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168072840
Mosul, Raqqa en Al-Bab zijn niet ingenomen. De dorpjes eromheen wel, logisch, want isis heeft zich allang teruggetrokken naar deze 3 steden.
De strijd begint pas in deze steden, zonder luchtsteun.
isis strijders denken en geloven dat ze in de zevende hemel komen nadat ze als martelaar gestorven zijn en geëxecuteerd zullen worden bij in gevangenneming.
Wil Turkije Al-Bab innemen zonder slachtoffers, dan moeten ze het met liefde en de dialoog proberen.
In Mosul zal deze strategie niet werken, hoe dan ook gaan er veel Iraakse strijdkrachten sneuvelen.
In Raqqa helemaal.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:58:43 #81
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168072876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mosul, Raqqa en Al-Bab zijn niet ingenomen. De dorpjes eromheen wel, logisch, want isis heeft zich allang teruggetrokken naar deze 3 steden.
De strijd begint pas in deze steden, zonder luchtsteun.
isis strijders denken en geloven dat ze in de zevende hemel komen nadat ze als martelaar gestorven zijn en geëxecuteerd zullen worden bij in gevangenneming.
Wil Turkije Al-Bab innemen zonder slachtoffers, dan moeten ze het met liefde en de dialoog proberen.
In Mosul zal deze strategie niet werken, hoe dan ook gaan er veel Iraakse strijdkrachten sneuvelen.
In Raqqa helemaal.
Liefde en dialoog? Laat ze zich maar lekker doodvechten.. win-win. Zij in hun hemel, wij van ze verlost.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168072921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mosul, Raqqa en Al-Bab zijn niet ingenomen. De dorpjes eromheen wel, logisch, want isis heeft zich allang teruggetrokken naar deze 3 steden.
De strijd begint pas in deze steden, zonder luchtsteun.
isis strijders denken en geloven dat ze in de zevende hemel komen nadat ze als martelaar gestorven zijn en geëxecuteerd zullen worden bij in gevangenneming.
Wil Turkije Al-Bab innemen zonder slachtoffers, dan moeten ze het met liefde en de dialoog proberen.
In Mosul zal deze strategie niet werken, hoe dan ook gaan er veel Iraakse strijdkrachten sneuvelen.
In Raqqa helemaal.
Al Bab vergelijken met Raqqa en Mosul. _O-
pi_168072983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al Bab vergelijken met Raqqa en Mosul. _O-
Al-Bab is strategisch van belang omdat het op de route Qatar-Turkije ligt.
Zolang deze route in de handen is van FSA doet de rest er niet toe.
Of dacht je dat de oorlog om wat anders ging?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168073682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Al-Bab is strategisch van belang omdat het op de route Qatar-Turkije ligt.
Zolang deze route in de handen is van FSA doet de rest er niet toe.
Of dacht je dat de oorlog om wat anders ging?
Ja en dat is religie. Lekker elkaar afslachten om verschillen in denkwijzen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168073701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mosul, Raqqa en Al-Bab zijn niet ingenomen. De dorpjes eromheen wel, logisch, want isis heeft zich allang teruggetrokken naar deze 3 steden.
De strijd begint pas in deze steden, zonder luchtsteun.
isis strijders denken en geloven dat ze in de zevende hemel komen nadat ze als martelaar gestorven zijn en geëxecuteerd zullen worden bij in gevangenneming.
Wil Turkije Al-Bab innemen zonder slachtoffers, dan moeten ze het met liefde en de dialoog proberen.
In Mosul zal deze strategie niet werken, hoe dan ook gaan er veel Iraakse strijdkrachten sneuvelen.
In Raqqa helemaal.
Mosul is al grotendeels veroverd.
pi_168073745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef HSG het volgende:

[..]

Ja en dat is religie. Lekker elkaar afslachten om verschillen in denkwijzen.
Je vecht voor geld en mocht je komen te overlijden tijdens het gevecht, dan heb je het gedaan voor het geloof.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168073770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef Charleville het volgende:

[..]

Mosul is al grotendeels veroverd.
de buitenwijken ja
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168074007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef HSG het volgende:

[..]

Ja en dat is religie. Lekker elkaar afslachten om verschillen in denkwijzen.
religie dient alleen maar als glijmiddel om de massas op de been te krijgen. de kern motivatie voor oorlogsvoering zijn altijd geopolitieke en economische belangen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168074060
Ben blij dat de FSA en Koerden tegen de Turkse grens aanzitten, anders zou Turkije ook wel onveilig worden met IS aanslagen. FSA pakt gelukkig ook terroristen op, en laat ze heropvoeden.
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:01:52 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168074121
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

religie dient alleen maar als glijmiddel om de massas op de been te krijgen. de kern motivatie voor oorlogsvoering zijn altijd geopolitieke en economische belangen.
Je moet je kanonnenvoer trots laten zijn op het feit dat ze kanonnenvoer zijn natuurlijk :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168074145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je moet je kanonnenvoer trots laten zijn op het feit dat ze kanonnenvoer zijn natuurlijk :P
Een vetleren medaille omhangen bedoel jij?
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:04:15 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168074181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Een vetleren medaille omhangen bedoel jij?
Dat, en ze een verhaaltje vertellen waardoor ze graag hun leven voor jouw zaak geven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168074210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat, en ze een verhaaltje vertellen waardoor ze graag hun leven voor jouw zaak geven.
Yep dan is men toch wel een neanderthaler toch, als men zich zo nog eentje laat opbinden toch?
pi_168074255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je moet je kanonnenvoer trots laten zijn op het feit dat ze kanonnenvoer zijn natuurlijk :P
dat is eigenlijk de kunst inderdaad :P

of de tool "religie", "volk en vaderland" of "het kwaad bestrijden" is maakt weinig uit. het gaat erom dat je de mensen mobiliseert, die met volle overtuiging de kogels vangt })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168074422
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Yep dan is men toch wel een neanderthaler toch, als men zich zo nog eentje laat opbinden toch?
de mens is in de kern ook een tribale neanderthaler, denk je oprecht dat jij anders bent? in crisis situaties gaat het om het overleven van je "stam" aangezien je zonder stam nooit veilig kan zijn en dan is dat het enige wat telt. je eigen hachje wordt secundair. "het land dreigen we kwijt te raken, onze manier van leven staat op het spel, het is vijf voor twaalf".

herken je deze kreten ergens van? ook hier in nederland heb je mensen en ook hier in nederland kan je mensen heel makkelijk bespelen en een bepaalde kant op krijgen. aangezien nederland een post religieuze samenleving is, is het bijna niet te doen om mensen te bespelen met religie. angst is echter iets wat van alle tijden is en daar kan je altijd mee scoren, waar ook ter wereld. en daar maken sommigen gretig gebruik van ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:15:16 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168074455
Wijze woorden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168074457
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

de mens is in de kern ook een tribale neanderthaler, denk je oprecht dat jij anders bent? in crisis situaties gaat het om het overleven van je "stam" aangezien je zonder stam nooit veilig kan zijn en dan is dat het enige wat telt. je eigen hachje wordt secundair. "het land dreigen we kwijt te raken, onze manier van leven staat op het spel, het is vijf voor twaalf".

herken je deze kreten ergens van? ook hier in nederland heb je mensen en ook hier in nederland kan je mensen heel makkelijk bespelen en een bepaalde kant op krijgen. aangezien nederland een post religieuze samenleving is, is het bijna niet te doen om mensen te bespelen met religie. angst is echter iets wat van alle tijden is en daar kan je altijd mee scoren, waar ook ter wereld. en daar maken sommigen gretig gebruik van ;)
Probeer mij maar eens aan het rennen te krijgen dan!
Zal hoogstens anderen proberen van het rennen af te krijgen, alles wat men roept positief of negatief vindt ik wel iets op om tegen in te gaan!
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:21:17 #98
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168074603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

de buitenwijken ja
Lees jij het nieuws niet? Ze staan in het zuidoosten aan de Tigris.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168075099
de amerikanen en de turkse reactie _O- _O- _O-

gevalletje "gulermisin, aglarmisin?" "moet ik lachen of huilen?" :') :') :')

CENTCOM twitterde op woensdag 11-01-2017 om 21:58:54 SDF confirms that it has no affiliation or ties to PKK https://t.co/mvENTcBpoQ reageer retweet
ikalin1 twitterde op donderdag 12-01-2017 om 05:43:54 Is this a joke or @CENTCOM has lost its senses? Do you believe anyone will buy this? The US must stop trying to legitimize a terrorist group reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168077497
quote:
BREAKING
PMU have liberated Al-Hayanyia, Al-Jahaf & Tal Al-Janoubi South Tal Atbah west Mosul, Sevreal VBIED destroyed & weapons seized.
https://twitter.com/iraqi_day/status/819530035572994049

quote:
PMU is expected to move forward and attack TalAfar soon
https://twitter.com/EjmAlrai/status/819530557549846529
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')